Ihsan in Town

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

viewtopic.php?f=28&t=13549" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Interressant, Dhana bedankt. Als ik vragen mag, wat vond je het meest hypocriet aan je toenmalige vriend?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Interressant, Dhana bedankt. Als ik vragen mag, wat vond je het meest hypocriet aan je toenmalige vriend?

Ik ben niet van plan om dat gedeelte van mijn privéleven verder bloot te geven. Wat zich afgespeeld heeft tussen ons is van hem en mij geweest en gaat anderen en zeker vreemden niet tot in detail aan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Ik ben een moslim
...dan ben jij een geestesgestoorde en dient elke communicatie met jou gezien worden als die tussen therapeut en patiënt.

Niemand is verplicht om zich MOSLIM te noemen en zich te manifesteren als een totaal achterlijk wezen dat geen plaats heeft in een moderne kennismaatschappij.

Moslims dienen te verdwijnen uit Europa.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef: Ik ben een moslim
...dan ben jij een geestesgestoorde en dient elke communicatie met jou gezien worden als die tussen therapeut en patiënt.

Niemand is verplicht om zich MOSLIM te noemen en zich te manifesteren als een totaal achterlijk wezen dat geen plaats heeft in een moderne kennismaatschappij.

Moslims dienen te verdwijnen uit Europa.
Weer eentje.... :sleeping:
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Ihsan in Town

Bericht door SDX »

ihsanyd schreef:
Weer eentje.... :sleeping:
Die je bij de miljoenen andere Europeanen mag tellen die er óók zo over denken ... and counting - so keep up the good work - you'll all reap what you sow! :knorrie:

Iemand die zich voorstelt met:
Ik ben een moslim
...kán toch niet serieus genomen worden, een normaal mens stelt zich voor met; ik ben 'man', 'vrouw' e.d., maar je hele persoonlijkheid, je mens'zijn' hangt af van je moslim'zijn', zonder ben je niets?


...ohja, die 'hurris' zijn zowel 'vrouwelijk' als 'mannelijk'? Hoera voor de vrouwelijke martelaars, hebben ook zij mannelijke hoeren in dat eeuwigdurende bordeel van je! (zij óók blij!) :evil:

Go on ... met je :sleeping:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

SDX schreef:
ihsanyd schreef:
Weer eentje.... :sleeping:
Die je bij de miljoenen andere Europeanen mag tellen die er óók zo over denken ... and counting - so keep up the good work - you'll all reap what you sow! :knorrie:
Ik zal voor jou een kleine uitzondering maken. Ik denk je het moet corrigeren, het zijn er MILJARDEN die er zo over denken.. so what????
you'll all reap what you sow!
Mee eens!!! Geldt voor iedereen, toch
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

SDX schreef: Iemand die zich voorstelt met:
Ik ben een moslim
...kán toch niet serieus genomen worden, een normaal mens stelt zich voor met; ik ben 'man', 'vrouw' e.d., maar je hele persoonlijkheid, je mens'zijn' hangt af van je moslim'zijn', zonder ben je niets?
SDX, iemand serieus nemen hangt niet af van "wat" hij wel of niet vertelt bij het voorstellen maar hoe hij dat doet. Ik kom in vrede en met respect voor iedereen. EN OP UITNODIGING. Het is niet zo dat ik zat te popelen om op deze website te komen. Een mens heeft veel hoeden op, ik heb jullie mijn grootste hoed verteld en dat is moslim zijn en dat leek me wel relevant en eerlijk om hier te melden zodat alles duidelijk is vanaf het begin, gezien de natuur van deze website. Ik vraag ook anderen om te vertellen vanuit welke referentiekader ze redeneren.

Iemand die mij niet met respect begroet verdient zelf geen respect van mij. Behandel een ander zoals je behandeld wilt worden. Ik ben niet op de hoogte gesteld dat er een gestandaardiseerde versie bestond van hoe men zich voor dient te stellen. Het zal we in de inburgeringscursus 2010 zitten. Als je een kopie daarvan hebt, laat me weten.

Mvg. Ihsan

ps: SCHANDALIG DAT EEN MOSLIM/NIET-NEDERLANDER JULLIE MANIEREN MOET BIJBRENGEN!
Laatst gewijzigd door ihsanyd op vr mei 07, 2010 11:49 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

SDX schreef: ...ohja, die 'hurris' zijn zowel 'vrouwelijk' als 'mannelijk'? Hoera voor de vrouwelijke martelaars, hebben ook zij mannelijke hoeren in dat eeuwigdurende bordeel van je! (zij óók blij!) :evil:
Go on ... met je :sleeping:
Jammer SDX,

nu kom je ook op de lijst van :sleeping:
PS: Een tip: " Met de juiste woorden kan je alles zeggen en met de verkeerde woorden niets, ook al heb je de waarheid in pacht"

Kijk naar jouw gedrag en die van je collegas van :sleeping: en trek zelf je conclusies zoals ieder andere die dit forum bezoekt. Jullie gedrag spreek voor zich en die van mij spreekt voor zich en zonder veel van elkaar te weten weten we toch genoeg van elkaar :wink2: SCHANDALIG DAT EEN MOSLIM/NIET-NEDERLANDER JULLIE MANIEREN MOET BIJBRENGEN!
Laatst gewijzigd door ihsanyd op vr mei 07, 2010 11:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dutch »

Ihsan schreef :
Bedankt voor je welkom. Ik ben GEEN Koran only moslim. Ik weet gewoon wat de juiste positie is van de hadith ten opzichte van de Koran. Als je de hadith bestudeert dat weet je dat er niks in de HADITH zou moeten voorkomen dat de Koran tegenspreekt. Ook de methodologie waarop de Koran uit het hoofd wordt geleerd door honderden miljoenen moslims en zo tegen verandering wordt beschermd en wordt overgedragen, is niet van toepassing op de hadith. Enfin dit is voor een andere discussie.

Kan je mij uitleggen waarom ik een wolf in een schapenvacht zou moeten zijn? Wat bedoel je met bedotten van mijzelf en of anderen?

Wat ben je zelf een atheist of christelijk of iets anders?
Je bedot duidelijk jezelf...alleen al het feit dat je in de ahadith verwerpt wat de koran zou tegenspreken...ook al zijn deze ahadith "sahih"...
Ook nooit gehoord van het feit dat mondelinge overdracht de beste manier is om iets zeer verregaand in te kleden en te veranderen?
Trouwens, de meeste moslims reciteren de koran zonder er ook maar één woord van te begrijpen...een uitschuiver van de tong is dan zeer waarschijnlijk en als je arabisch kent weet je dat zoiets drastische gevolgen kan hebben...
Je bent duidelijk van de intelligentere soort medemens, maar je gebruikt jouw intelligentie ook duidelijk ten dienste van een middeleeuwse religie, waarschijnlijk omdat je ergens in je verleden door omstandigheden zwaar belast werd en daarom in de islam momenteel en momentaan iets vindt dat jou aansprak en "hielp". Dat ken ik, kan het begrijpen, been there done that.

Waarom zou mijn religie relevant moeten zijn?
Trouwens, volgens mij allemaal één troep, die religies...

Ja je bent een wolf in schapenvacht! Jij stelt de islam voor onder een glazuurlaagje, sommigen zullen daar wel eens intrappen, maar waar het op neerkomt is dat jij op die manier een religie verdedigt die de mensenrechten met de voeten treedt...je wordt dus als in schaap verkleedde wolf soms in de schapenstal binnen gehaald...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Manon »

" Met de juiste woorden kan je alles zeggen en met de verkeerde woorden niets, ook al heb je de waarheid in pacht"
je maakt hier nu wel een foutje denk ik.
Iedereen weet dat we dus oneindig dankbaar moeten zijn omdat we dankzij de vorige islamitische bezetting toch wel een paar woorden extra aan onze bloemrijke taal hebben toegevoegd. Sofa schijnt daar eentje van de zijn, alcohol een ander, pyama behoort er ook toe en vast nog een heleboel andere woorden zonder dewelke de achterlijke Europeaan nooit tot enige vorm van communicatie zou in staat geweest zijn.
Wel, één van die woorden die we DANKZIJ de muzelmannen mogen gebruiken is het woord HOER. Wij hebben er ook nog andere synoniemen voor, die we dan wel zelf hebben uitgevonden: prostituee, slet, deerne, vrouw van lichte zeden etc... maar HOER komt weldegelijk uit het islamitische paradijs van de HOERies.

Sorry man! kunnen wij niet aan doen hé.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Dutch schreef:Ihsan schreef :
Bedankt voor je welkom. Ik ben GEEN Koran only moslim. Ik weet gewoon wat de juiste positie is van de hadith ten opzichte van de Koran. Als je de hadith bestudeert dat weet je dat er niks in de HADITH zou moeten voorkomen dat de Koran tegenspreekt. Ook de methodologie waarop de Koran uit het hoofd wordt geleerd door honderden miljoenen moslims en zo tegen verandering wordt beschermd en wordt overgedragen, is niet van toepassing op de hadith. Enfin dit is voor een andere discussie.

Kan je mij uitleggen waarom ik een wolf in een schapenvacht zou moeten zijn? Wat bedoel je met bedotten van mijzelf en of anderen?

Wat ben je zelf een atheist of christelijk of iets anders?
Je bedot duidelijk jezelf...alleen al het feit dat je in de ahadith verwerpt wat de koran zou tegenspreken...ook al zijn deze ahadith "sahih"...
Ook nooit gehoord van het feit dat mondelinge overdracht de beste manier is om iets zeer verregaand in te kleden en te veranderen?
Trouwens, de meeste moslims reciteren de koran zonder er ook maar één woord van te begrijpen...een uitschuiver van de tong is dan zeer waarschijnlijk en als je arabisch kent weet je dat zoiets drastische gevolgen kan hebben...
Je bent duidelijk van de intelligentere soort medemens, maar je gebruikt jouw intelligentie ook duidelijk ten dienste van een middeleeuwse religie, waarschijnlijk omdat je ergens in je verleden door omstandigheden zwaar belast werd en daarom in de islam momenteel en momentaan iets vindt dat jou aansprak en "hielp". Dat ken ik, kan het begrijpen, been there done that.

Waarom zou mijn religie relevant moeten zijn?
Trouwens, volgens mij allemaal één troep, die religies...

Ja je bent een wolf in schapenvacht! Jij stelt de islam voor onder een glazuurlaagje, sommigen zullen daar wel eens intrappen, maar waar het op neerkomt is dat jij op die manier een religie verdedigt die de mensenrechten met de voeten treedt...je wordt dus als in schaap verkleedde wolf soms in de schapenstal binnen gehaald...
Dutch,

Jouw diagnose klopt niet. Het is wel grappig dat ik juist dat dacht over mensen die anti islam zijn of ex-moslims. Ik denk altijd van die ex-moslims zoals bijv. Hirsi Ali en Jami zijn individuen die gefrustreerd zijn geraakt door wat er in hun jeugd is gebeurd of een van der andere traumatische ervaring, die misschien onder mom van islam is veroorzaakt en daarom hun frustratie en afkeer op de islam richten i.p.v. op de personen die hun dat hebben aangedaan. Dat is hetzelfde als mensen die kijken naar zelfmoordaanslagen en dan gelijk de islam haten, alsof er ergens in de Koran staat dat men zich moet opblazen. Hetzelfde geldt voor mensen die naar de Marrokaanse/Turkse criminelen en loverboys kijken en gelijk haat ontwikkelen voor de moslims en met die instelling naar rechtvaardiging gaan zoeken voor hun haat. What you focus on is what you get. Feit is dat we allemaal overtuigd zijn van onze keuzes als we er serieus over na gedacht hebben. Dutch al jij werekelijk gelukkig bent zonder religie en je stippelt je eigen leven uit met je eigen wetten dan is dat heel goed voor jouzelf.(hypothese) Als je overtuigd bent dat religie niet klopt, het allemaal leugens zijn en er geen leven na de dood is en geen dag des oordeels en dat God niet bestaat, dan zou ik zeggen wacht maar rustig af en ik wacht samen met jou. Wanneer we allemaal onze laste adem zullen uitblazen dan zullen we weldra te weten komen of we het juist hadden of niet.

Een hadith verwerpen die de Koran tegenspreekt is niks anders dan common sense. Toen de Profeet leefde bestonden er geen hadith boeken, maar wel de Koran. De prioriteiten zijn dan vanzelfsprekend. Ook al verklaart de hele wereld het sahih, dan nog als het de Koran tegenspreekt is die hadith waardeloos. Er moet iets verkeerd zijn gegaan in de isnad (keten van overleveraars). Dat klopt dan ook met jouw stelling dat modeling overdracht kan leiden tot desaster. En dat is precies hoe ik over de hadith denk.

Dat de moslims de Koran reciteren zonder het te begrijpen is aan 1 kant zeer zeer zeer spijtig. Ieder weldenkend moslim weet dat het niet zo hoort en dat het je uiterst best moet doen om inhoudelijk te begrijpen wat je zegt. Dat wordt ook benadrukt in de Koran zelf. Als de moslim de koran zouden begrijpen en er naar leven dan zouden zich in een heel andere situatie bevinden dan vandaag de dag. Ze kennen soaps en films en liedjes uit hun hoofd maar hebben amper idee wat in de Koran staat en dan lopen ze zich te beroepen dat ze moslims zijn. Dat is toch een klucht. Daarom begrijp ik mensen niet die zich zoveel zorgen om de islam. De gros van de moslims houden zichzelf niet eens aan de islam. Die angst is totaal ongegrond.

Mvg. Ihsan

PS: Mensenrechten? Dat is een zeer ambigue begrip, het ligt er maar net aan welke kant je staat. Welke mensenrechten vertrapt de Koran?? En wat betreft die herhaaldelijke opmerking omtrent de middeleeuwen, je doet alsof de menselijke psyche geëvolueerd is. Dat is helaas niet het geval, het is slechts de materiële buitenkant dat geëvolueerd is maar de menselijke psychologie en beweegredenen zijn in grote lijnen exact hetzelfde. De dief van vroeger is niet anders dan de dief van vandaag, alleen is zijn manier van stelen verfijnder geworden door de informatierevolutie. Zo kan iemand Miljarden stelen, wat vroeger ondenkbaar was. Maar de achterliggende beweegreden zijn hetzelfde. Dat geldt ook voor vreemdgangers, anderen die hun lusten achterna lopen, de leugenaars, de honger naar macht en rijkdom en de daarmee gepaard gaande oorlogen etc etc etc. De scene is veranderd maar de spelers zijn nog hetzelfde en de regels van het spel ook.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

circe schreef:
" Met de juiste woorden kan je alles zeggen en met de verkeerde woorden niets, ook al heb je de waarheid in pacht"
je maakt hier nu wel een foutje denk ik.
Iedereen weet dat we dus oneindig dankbaar moeten zijn omdat we dankzij de vorige islamitische bezetting toch wel een paar woorden extra aan onze bloemrijke taal hebben toegevoegd. Sofa schijnt daar eentje van de zijn, alcohol een ander, pyama behoort er ook toe en vast nog een heleboel andere woorden zonder dewelke de achterlijke Europeaan nooit tot enige vorm van communicatie zou in staat geweest zijn.
Wel, één van die woorden die we DANKZIJ de muzelmannen mogen gebruiken is het woord HOER. Wij hebben er ook nog andere synoniemen voor, die we dan wel zelf hebben uitgevonden: prostituee, slet, deerne, vrouw van lichte zeden etc... maar HOER komt weldegelijk uit het islamitische paradijs van de HOERies.

Sorry man! kunnen wij niet aan doen hé.
hmmmm interesting indeed. Zou je dit ook kunnen bewijzen? Als het klopt dan zou dat woord niet alleen zo zijn in het nederlands maar in meerdere talen zoals engels, frans, spaans. Putte/courtisanne, putta/whore etc etc etc in tegenstelling tot alcohol en sofa die in deze talen exact hetzelfde zijn zoals andere woorden als algebra, cijfer etc etc etc Of hebben de moslims alleen dat woord rechtstreeks naar Amsterdam gebracht?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Manon »

en in hoeverre denk je nu dat

hoer / whore / Hure (duits) / hore (deens) / hora (zweeds) etc... van elkaar verschillen?
In de latijnse talen blijkt het woord niet overgenomen. Daar zal wel een reden voor zijn: iets teveel aanwezigheid van de "hure-lopers" in Sevilla bijvoorbeeld. (noteer mijn beleefdheidsvorm: hure-loper... toch lief van me nietwaar).

je kan je er proberen uit te praten, maar als koffie ook dankzij de arabieren (QAHWA ) tot ons is gekomen, ga je dan ook een probleem maken als de engelsen het coffee noemen en de fransen café?

Nog een leukerdje trouwens: het woord RAID ..... rara waar zouden we dat geleerd hebben? Zoals in de zin van : Mohammed en zijn volgelingen hielden een RAID op de KARAVAAN.... niks verkeerds mee bedoeld hoor Ishanyd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

circe schreef:en in hoeverre denk je nu dat

hoer / whore / Hure (duits) / hore (deens) / hora (zweeds) etc... van elkaar verschillen?
Nou je noemt alleen maar noord europese talen op. Het zou ook kunnen dat het van de vikingen komt. Er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is te onderzoeken hoe prostitues werden genoemd voor het jaar 600 in al deze landen. Succes!
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Manon »

ihsanyd schreef:
Nou je noemt alleen maar noord europese talen op. Het zou ook kunnen dat het van de vikingen komt. Er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is te onderzoeken hoe prostitues werden genoemd voor het jaar 600 in al deze landen. Succes!
dat is flauw makker! Waarschijnlijk noemden we de vrouwen van lichte zeden voor het jaar 600 hier gewoon "heksen"? of "sofa" dan wel "pijama"..... of misschien wel "blanke slavinnen"?

Het is inderdaad enkel in de germaanse talen dat het houri-gebruik is overgenomen. Zoals ik al zei: waarschijnlijk liepen er teveel hure-lopers rond in de zuid Europese landen zodat ze op straffe van doodstraf die vergelijking niet mochten maken misschien?

de termen prostituta tot puta die etymologisch ook duidelijk aan elkaar verwant zijn zijn door de romeinen vast over heel Europa verspreid geworden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
circe schreef:en in hoeverre denk je nu dat

hoer / whore / Hure (duits) / hore (deens) / hora (zweeds) etc... van elkaar verschillen?
Nou je noemt alleen maar noord europese talen op. Het zou ook kunnen dat het van de vikingen komt. Er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is te onderzoeken hoe prostitues werden genoemd voor het jaar 600 in al deze landen. Succes!

Ik kan je verzekeren dat vikingen geen woord hadden voor hoer. De oude germanen hadden dachten niet in termen van goed en kwaad. Of het zouden de Walkuren moeten zijn. De vrouwen die dappere in de strijd gebleven germanen begeleidden naar het Walhalla en in dienst stonden van Odin/Wodan. Odin, onder andere de Alwetende, die twee raven hield die het wel en wee van Odin's onderdanen boekstaafden. Een mythe die we in een ander jasje gestoken terugvinden in de islam. De raven zijn de twee engeltjes geworden op iedere schouder van de moslim en Odin die dezelfde eigenschappen had als Allah. Walkuren heten dan ineens hoeri's en hebben blond haar en blauwe ogen ingewisseld voor zwart haar en donderbruine ogen maar voor de rest kan het een zo met het ander ingeruild worden. het islamitisch paradijs heeft weer verrassende overeenkomsten met het Walhalla wat een soort van eeuwige slempartij voor dappere krijgers was. Het enige verschil is dat het bij de oude germanen zeker geen veredeld bordeel was waar seks hoogtij vierde. De God Loki die in tweeen gespleten wordt in de vorm van goede en slechte djins. Odin die door de lucht reed op zijn mythische paard. Mohammed die op zo'n paard in een nacht naar Jeruzalem en weer terug reisde.


Wat zouden er allemaal voor interculturele verhalen uitgewisseld zijn bij de gloed van een nachtelijk kampvuur? Je zou bijna gaan denken dat Moahmmed dat samen met verkeerd begrepen en zelf geinterpreteerde bijbelverhalen opgeslagen heeft en er een eigen draai aan heeft gegeven tijdens zijn "contact" met de engel Gabriël in het duister van zijn grot.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Manon »

ha... dus mohammed heeft ONZE walkuren gepikt om er zijn hoeries van de maken?

nee, zover zou allah nooit durven gaan, ik denk dat het witte aramese druiven waren uit Syrie, net als de rest van de beschrijving die een of andere streek in Syrie zou geweest zijn waar Mohammed ooit als karavaanopzichter in dienst van de rijke koopmansweduwe Kahidjah voorbij was gereden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

circe schreef:ha... dus mohammed heeft ONZE walkuren gepikt om er zijn hoeries van de maken?

nee, zover zou allah nooit durven gaan, ik denk dat het witte aramese druiven waren uit Syrie, net als de rest van de beschrijving die een of andere streek in Syrie zou geweest zijn waar Mohammed ooit als karavaanopzichter in dienst van de rijke koopmansweduwe Kahidjah voorbij was gereden.

Het was zo maar een inval die ik ooit eens had. Het kanm heel goed zijn dat het nog andersom is ook als je in dezee gedachtengang verder gaat. Ons woord hoer komt af van het een oudnoorse woord "hora" wat zowel overspelige vrouw als (mannelijke) echtbreker betekent. Misschien dat het woord Walkuren wat te moelijk onthouden was voor anderstaligen maar dat het woord hora in hoeri veranderd is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
SDX schreef: ...ohja, die 'hurris' zijn zowel 'vrouwelijk' als 'mannelijk'? Hoera voor de vrouwelijke martelaars, hebben ook zij mannelijke hoeren in dat eeuwigdurende bordeel van je! (zij óók blij!) :evil:
Go on ... met je :sleeping:
Jammer SDX,

nu kom je ook op de lijst van :sleeping:
PS: Een tip: " Met de juiste woorden kan je alles zeggen en met de verkeerde woorden niets, ook al heb je de waarheid in pacht"

Kijk naar jouw gedrag en die van je collegas van :sleeping: en trek zelf je conclusies zoals ieder andere die dit forum bezoekt. Jullie gedrag spreek voor zich en die van mij spreekt voor zich en zonder veel van elkaar te weten weten we toch genoeg van elkaar :wink2: SCHANDALIG DAT EEN MOSLIM/NIET-NEDERLANDER JULLIE MANIEREN MOET BIJBRENGEN!

Waaromn probeer je niet in bikini's van meisjes graaiende molsimjochies niet eens manieren bij te brengen om maar even een voorbeeld te noemen?

Wat doen die trouwens überhaupt in zwembaden als hun zussen daar hun neus daar niet mogen laten zien als bescherming van het onzedelijk kleden van de badgasten?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Ihsan in Town

Bericht door SDX »

ihsanyd schreef: Ik zal voor jou een kleine uitzondering maken.
Doe geen moeite, ik moet helemaal niks meer weten over islam, niet hoe het in elkaar steekt, wat het voorstelt, hoe de koran zou 'geïnterpreteerd' moeten worden etc etc...(ik weet er tot mijn spijt al tevéél over)
Wij, ongelovige honden hebben daar behoefte noch nood aan, het enige wat wij dienen te weten is wat het 'doel' van islam is, en dát doel moet met alle middelen bestreden worden, en als ik zeg 'met alle middelen'; bedoel ik ook; met álle middelen!
ihsanyd schreef:Jammer SDX,
Nee hoor, in 'gesprek' gaan met een moslim is verloren tijd, is al enkele decennia gepasseerd, lost niks op en brengt enkel nog meer irritatie voor beide partijen, ik heb dat dan ook een tijdje geleden - net als mercator - opgegeven!

U gooit zich hier met volle overgave in de strijd, overtuigd van Uw gelijk en suprematie, vragen beantwoordt U gretig - in de veronderstelling dat U het allemaal beter weet - ik zal je een geheimpje verklappen - de meesten die hier lid zijn; wéten méér over Uw islam dan goed voor hen is, méér zelfs dan Uzelf!
Het siert hen dat ze nog steeds in de veronderstelling leven dat een 'gesprek' iets zou opleveren of een einde aan de groeiende islamisering van onze maatschappij zal maken - ik heb die hoop al lang opgegeven en ga enkel nog voor de drastische aanpak; islam uitroeien met wortel en tak, hopelijk implodeert die criminele organisatie volledig en radicaal, want alle moslims zijn er zélf slachtoffer van, het zal jammer genoeg nog niet voor morgen zijn!

Nú mag je verder :sleeping:
:knorrie:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:[ SCHANDALIG DAT EEN MOSLIM/NIET-NEDERLANDER JULLIE MANIEREN MOET BIJBRENGEN!
Daar mag jij over denken wat je wilt, Trotse Moslim.
Mag ik je er wel op wijzen dat als de Ongelovigen niet het schip en het vliegtuig hadden uitgevonden-nog afgezien van uitkeringen voor vreemde klaplopers-je niet eens de kans had gehad om ons dat hier in Nederland te komen vertellen, maar had je in een tent uit kamelenvellen gezeten in de Arabische zandwoestijn. Mét je neus in de koran wel te verstaan.
Ik moest enorm lachen met je praatje dat het zo spijtig is dat vele moslims de Koran niet kennen :D , ik kan je vertellen dat ik lukraak wat in die Koran gelezen en ik heb zelden zulke wartaal en kromspraak gelezen. Ik ga daar ook helemaal niet over in discussie met moslims, het is onzin, klip en klaar.
Als de trotse moslims-die nooit iets hebben gepresteerd gedurende de wereldgeschiedenis-daar hun wijsheid uit halen kan je maar 1 vraag stellen: wat was er eerst, de Koran of de Moslim? Maw, zijn moslims achterlijk geworden omdat ze achter dat domme boekje aanlopen of waren ze al achterlijk en hebben ze daarom dat boekje uitgevonden :D ? Kan jij me dat vertellen als Koran-kenner ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ ihsanyd

Koran is KETTERIJ gestolen van Christendom en Judaisme van de Joden - behalve die suras' - de groots mogelijke Theologische misdaad en Schenden van Mensenrechten. Veroorzaakt elke dag miljoenen misdaden w.o. het verbod 'de moslims te mogen verlaten'- geen Vrijheid van Religie' wat bewijst dat 'Allah' GOD niet is - maar Koran door Mohammed & Co bijelkaar geflanst!

Die vent een PEDOFIEL was waaróm kindhuwelijken toegestaan zijn in Koran: leeftijdsgrens meisjes om te kunnen huwen: 'vanaf menstruatie'- leeftijd van de echtgenoot - ONBEGRENSD t.b.v. van die schoft Mohammed opdat hij Aisha kon verkrachten - met als resultaat dat ontelbare moslimmeisjes verkracht werden en WORDEN!

Mohammed was een dief, caravanenberover, trouwde een rijke oude vrouw, VERKRACHTTE vrouwen w.o. slavinnen, liet krijgsgevangene vrouwen VERKRACHTEN, vergreep zich aan de vrouw van zijn SLAAF, aan een Joods meisje van wie die schoft Mohammed dezelfde dag haar ouders en broers had laten VERMOORDEN.

Mohammed was een MASSAMOORDENAAR.

Come off it - iemand die zich laat WIJSMAKEN dat de vent 'heilig' was is zelf knettergek!
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ Ishan

a.u.b. PEDOFILIE mág van Koran door Mohammed's verkrachting van Aisha:

Aisha: "De Profeet verloofde zich met mij toen ik 6 jaar oud was. We gingen naar Medina en verbleven in het huis van Bani-al-Harith bin Khazraj. toen werd in ziek en mijn haar viel uit. Mijn haar groeide later weer aan en mijn moeder, Um Ruman, kwam mij ophalen terwijl ik met de schommel speelde van mij vriendinnetje. Mijn moeder riep mij, ik ging naar haar toe, terwijl ik niet begreep wat zij wilde. Zij nam mij bij de hand and zei dat ik in de deur moest gaan staan van het huis. Ik was buiten adem, maar toen ik weer beter kon ademen, zei mijn moeder, 'goed'en naam wat water om mijn gezicht een hals te wrijven. Waarna zij mij mee terugnam in het huis. Daar waren een aantal Ansari vrouwen die zeiden: 'Onze beste wensen en Allah's Zegen en veel geluk gewenst". Waarna mijn moeder mij aan deze vrouwen gaf en zij bereiden mij voor OP MIJN HUWELIJK. Onverwacht Allah's Apostle kwam 'smiddags vroeg naar mij toe en mijn mouder gaf mij aan hem, en ik was toen een meisje van 9 jaar oud. (Sahih Bukhari 5.234)

'De profeet vroeg Abu Bakr om Aisha's hand. Abu Bakr maakte bezwaren en zei: 'Maar ik ben uw broeder". De profeet zei: 'U bent mijn broeder in Allah's religie en Zijn Book, maar zij [Aisha] mag ik - onder de wet - trouwen."(Sahih Bukhari 7.1)

Wij weten te veel af van de ellende veroorzaakt door Koran/Mohammed/sharia
GRUWELIJK SATANISCH, GRUWELIJK WREED, MEDOGENLOOS, DISCRIMINEREND, RACISTISCH, één GROTE OORLOGSVERKLARING aan iedereen die geen moslim is!

'Allah is Alwetend' - Oh ja? Waarom mogen moslims de Islam niet verlaten - terwijl zij niet meer geloven in Koran? - Dat wéét 'Alwetende Allah' - toch!

"According to Sir William Muir, Marcus Dods, and some others, Mohammed was at first sincere, but later, carried away by success, he practised deception wherever it would gain his end. Koelle "finds the key to the first period of Mohammed's life in Khadija, his first wife", after whose death he became a prey to his evil passions. Sprenger attributes the alleged revelations to epilectic fits, or to "a paroxysm of cataleptic insanity".

Sure - out of his mind Mohammed afflicted with epilepsie - dangerous still! :drool:

Islam's verbetering van 'Allah':

"The Mohammedan doctrine of predestination is equivalent to fatalism. They believe in God's absolute decree and predetermination both of good and of evil; viz., whatever has been or shall be in the world, whether good or bad, proceeds entirely from the Divine will, and is irrevocably fixed and recorded from all eternity. The possession and the exercise of our own free will is, accordingly, futile and useless. The absurdity of this doctrine was felt by later Mohammedan theologians, who sought in vain by various subtile distinctions to minimize it. "

'Inshallah' sure doet Islam de das om!

Al Razi, gróót wetenschapper, schrijver, dichter die rondom AD 700 in Persië leefde noteerde precies wat wij helaas nog steeds noteren over 'moslims':


If the people of this religion are asked about the proof for the soundness of their religion, they flare up, get angry and spill the blood of whoever confronts them with this question. They forbid rational speculation, and strive to kill their adversaries. This is why truth became thoroughly silenced and concealed."

Al-Razi uitte verder kritiek op: 'de Koran is een wonder en niemand kan een boek schrijven zoals de Koran':

"You [moslims] claim that the evidentiary miracle is present and available, namely, the Koran. You say: "Whoever denies it, let him produce a similar one." Indeed, we shall produce a thousand similar, from the works of rhetoricians, eloquent speakers and valiant poets, which are more appropriately phrased and state the issues more succinctly. They convey the meaning better and their rhymed prose is in better meter. ... By God what you say astonishes us! You are talking about a work which recounts ancient myths, and which at the same time is full of contradictions and does not contain any useful information or explanation. Then you say: "Produce something like it?!"

Dat kon hij kennelijk in zijn tijd nog zeggen in Persië nu Islamitisch Iran waarin hij zeker aan een galg zou bengelen onder de Islam Inquisitie.





"
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

Bespaaar je de moeite, Yoka. Ons Yshan reageert alleen maar op posts van forumleden die hij als intelligent beschouwt. Het lijjkt er verdraaid veel op dat van nu af aan alleen Pilgrim die eer toegwuifd krijgt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie