9-11 documentaires

Waarom slaan bepaalde moslims, waar dan ook, elkaar en anderen de hersens in? Hoort geweld en de drang tot overheersing en bekering bij de essentie van de islam?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

Spoiler! :
ihsanyd schreef:
Bernie schreef:Beste,

De Amerikanen hebben een hoop ellende aangericht, maar iedereen die de ahadith een klein beetje kent, weet dat het Islamitisch terrorisme is begonnen in de 7e eeuw, en wel door de heer Mohammed.

Ik noem als voorbeelden de moord op de dichter Kab bin al-Ashraf en de massamoord op de Joodse stam Banu Qurayza.
Deze feiten komen uit Islamitische bronnen.

Zonder het voorbeeld van Mohammed was er geen 9/11 geweest.
Oh neeeeeeeee de Banu Qurayza joker wordt ook nog naar voren getoverd. Dit is werkelijk de mecca van de Anti Islam, het word met de dag leuker, ik hoop dat ik echt voldoende tijd vind om jullie allemaal van repliek te voorzien.

Bernie, ik heb al eerder aangegeven dat ik niet omtrent de hadith ga discussiëren, nog niet in ieder geval. Eerst de Koran want de hadith werden niet samengesteld behalve 200 jaar na de dood van de Profeet, als je begrijpt wat ik bedoel :wink2:.

Mvg. Ihsan

PS: Correctie: ZONDER DE EXTREMISTEN ONDER DE MOSLIMBROEDERSCHAP EN DE PROMOTIE VAN JIHAD DOOR ARABISCHE REGERINGEN EN CIA IN AFGANISTAN. Dat is de juiste constatering.
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat jij hier gekomen bent met de bedoeling ons te dicteren hoe en in welke volgorde er hier gediscusieerd dient te worden. Als je het niet erg vindt, nemen wij zelf ook initiatieven.

Bernie heeft nog een leuke topic geopend voor moslims. Niet eentje die daar dusver z'n nour over heeft laten schijnen. Misschien dat jij het eerste schaap wilt zijn?

viewtopic.php?f=8&t=15092" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan heb ik zelf ook nog een prangende vraag. Hoeveel mensen (bij benadering) hebben het loodje gelegd in opdracht of toedoen van Mohammed gedurende zijn leven en hoeveel heeft Jezus er op zijn conto?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Pilgrim »

ihsanyd schreef:Dat zou veel gemakkelijker zijn voor ons als de landen als Amerika en Europa, hun Militaire/Economische/Politieke srijd in moslim landen zou stoppen en geen dictators zouden plaatsen, financieren en aan de macht houden tegen de wil van het volk in. ...
Die dictators zijn van eigen fabrikaat en voor de olie wordt door de amerikanen dik betaald. Dat ze zaken doen met die dictators is omdat er geen alternatief voohanden is. Je doet immers altijd zaken met een regering. Waar moeten ze anders zaken mee doen? Met het 'volk'? :)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:
ihsanyd schreef:Dat zou veel gemakkelijker zijn voor ons als de landen als Amerika en Europa, hun Militaire/Economische/Politieke srijd in moslim landen zou stoppen en geen dictators zouden plaatsen, financieren en aan de macht houden tegen de wil van het volk in. ...
Die dictators zijn van eigen fabrikaat en voor de olie wordt door de amerikanen dik betaald. Dat ze zaken doen met die dictators is omdat er geen alternatief voohanden is. Je doet immers altijd zaken met een regering. Waar moeten ze anders zaken mee doen? Met het 'volk'? :)

Dan is bestaat het volk in Afghanistan blijkbaar alleen uit mannen, want hoeveel meisjes en vrouwen zijn er die geen onderwijs wensen?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

Ishan, er staan nog wat vragen voor je open. Voor het geval je die over het hoofd gezien mocht hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:Deze hele terroristische gebeuren hebben amerikanen vooral aan zichzelf te danken. Het is hun beleid die haar terugslag krijgt en het wordt zo alleen maar erger ten kosten van heel veel onschuldigen aan beiden kanten. Je moet je afvragen waarom een land als Egypte MILJARDEN hulp ontvangt?? Waarvoor?
Egypte is heeft een hoerige inslag. Voorheen namen ze geld aan van de USSR. Egypte verkoopt zich gewoon aan de hoogste bieder. En misschien gebruiken ze het geld wel om de vluchtgangen van hun palestijnse " broeders" er nog in op te blazen. Of om prikkeldraadversperringen op te richten zodat die arme door joden vervolgde onschuldige moslims Egypte niet binnen kunnen komen. Wie zal het zeggen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim schreef:
ihsanyd schreef:Dat zou veel gemakkelijker zijn voor ons als de landen als Amerika en Europa, hun Militaire/Economische/Politieke srijd in moslim landen zou stoppen en geen dictators zouden plaatsen, financieren en aan de macht houden tegen de wil van het volk in. ...
Die dictators zijn van eigen fabrikaat en voor de olie wordt door de amerikanen dik betaald. Dat ze zaken doen met die dictators is omdat er geen alternatief voohanden is. Je doet immers altijd zaken met een regering. Waar moeten ze anders zaken mee doen? Met het 'volk'? :)
Pilgrim,

ik geef je een paar woorden: Mossadeq + CIA + Shah; Thomas Sankara + CIA + Charles Taylor; Patrice Lumumba + CIA + Belgie; Salvador Allende + CIA + Pinoshet, House of Saud + Roosevelt; CIA+drugs+ Laos + Vietnam; CIA + drugs + Afganistan + BCCI ; CIA + Iran + Contra + drugs etc etc etc etc.

We hebben te maken met religeuse extremisten tegen criminele kapitalisten in samenwerking met Israzionisten (en hun ultra moordadige inlichtingendiensten). Waar gaat dat allemaal heen? Armageddon?

Als je de poltiek wilt begrijpen en de onderligende belangen, die niks religieus zijn, dan zou ik een kijkje nemen in de onderstaande link:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 18&t=16799" onclick="window.open(this.href);return false;
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: 9-11 documentaires

Bericht door yoka »

Ach ja, het oude liedje 'conspiracy' - net wat USA nodig had het opblazen door vliegtuigen van het CENTRUM van handel in New York - WTC - 'gedaan door USA'.

Net zoals 'de USA aanslagen pleegde in Kenya, Mumbai, Bali, Spanje, U.K. .....'

whistling: whistling: whistling:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Monique »

Wanneer dat moslimextremisme komt door westerse inmenging... waarom hebben die islamitische extremisten dan westerse mensen (die volkomen buiten de politieke gedragingen staan) als doelwit?

Waarom zorgen deze extremisten er niet voor dat in eigen land de "westerse kapitalisten" geen vinger in de pap hebben?
Waarom niet de "dictators" in eigen land aanpakken?

Waarom "vechten" islamitische extremisten tegen westerse burgers terwijl ze wel de centen aannemen van diezelfde westerse burger?

Naar mijn mening is het gewoon een smoes.
Voordat "het westen" zich bemoeide met "het oosten" waren er al islamitische extremisten bezig met terreur. De hele verspreiding van islam is enkel middels terreur en moord en dwang tot stand gekomen.

De "wetserse bemoeienis" wordt enkel aangewend om lekker slachtoffertje te kunnen spelen.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

Monique schreef:Wanneer dat moslimextremisme komt door westerse inmenging... waarom hebben die islamitische extremisten dan westerse mensen (die volkomen buiten de politieke gedragingen staan) als doelwit?

Waarom zorgen deze extremisten er niet voor dat in eigen land de "westerse kapitalisten" geen vinger in de pap hebben?
Waarom niet de "dictators" in eigen land aanpakken?

Waarom "vechten" islamitische extremisten tegen westerse burgers terwijl ze wel de centen aannemen van diezelfde westerse burger?

Naar mijn mening is het gewoon een smoes.
Voordat "het westen" zich bemoeide met "het oosten" waren er al islamitische extremisten bezig met terreur. De hele verspreiding van islam is enkel middels terreur en moord en dwang tot stand gekomen.

De "wetserse bemoeienis" wordt enkel aangewend om lekker slachtoffertje te kunnen spelen.

Ik ben nog steeds bezig het gegeven van 80 miljoen doden door toedoen van de islam in India te verhapstukken. Dat speekt dus al van meer dan 1400 jaar. Ik denk niet dat dat pas begonnen is toen het westen zijn invloed heeft doen gelden. Maar als straks zeg, China de grootste politieke en economische vinger in de wereldpap zou krijgen, wordt dat natuurlijk weer hun schuld. Het ligt altijd aan een ander. In Irak maken moslims elkaar naar hartelust af, maar dat komt ook door "ons". Dat Saddam Hoesein dat ook al deed voordat daar ook maar één westerling iets te vertellen had, is een te verwaarlozen detail.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

yoka schreef:Ach ja, het oude liedje 'conspiracy' - net wat USA nodig had het opblazen door vliegtuigen van het CENTRUM van handel in New York - WTC - 'gedaan door USA'.

Net zoals 'de USA aanslagen pleegde in Kenya, Mumbai, Bali, Spanje, U.K. .....'

whistling: whistling: whistling:
:sleeping:
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:Wanneer dat moslimextremisme komt door westerse inmenging... waarom hebben die islamitische extremisten dan westerse mensen (die volkomen buiten de politieke gedragingen staan) als doelwit?
Waarom zorgen deze extremisten er niet voor dat in eigen land de "westerse kapitalisten" geen vinger in de pap hebben?
Waarom niet de "dictators" in eigen land aanpakken?
Waarom "vechten" islamitische extremisten tegen westerse burgers terwijl ze wel de centen aannemen van diezelfde westerse burger?
Naar mijn mening is het gewoon een smoes.
Monique,

Dat proberen ze ook maar dan staan de westerse politici gelijk klaar om hun belangen te beschermen met legers en financiele hulp aan die dictators. Die extremisten worden dan gedood en of in de gavangenissen gegooid. Monique jij bent een intelligente redelijke dame, jij zou het "kunnen" begrijpen als je jezelf erin verdiept en niet als die andere zombies die voor de TV gekluisterd zitten. Hun burgers worden gebombardeerd waardoor ze in hun ogen legitimeren om ook de burgers van diegene die hun gebombardeerd hebben ook niet te ontzien, hoe dom dat ook is. Elke Extremist zou een sniper opleiding moeten krijgen en adressen van legerbasissen en politici die dat soort beleid bepalen en dan hop kunnen ze onderling uitvechten.

Neem bijv. Iran en kijk naar Mossadeq en de CIA en Shah en zijn geheime politie getraind door CIA en dan Khomeini en de gijzeling in Amerikaanse Ambassade en dan is Iran PISSED krijg je Hizbollah en William Francis Buckley en later Hamas etc etc etc. Je moet op zijn minst de recente geschiedenis onderzoeken om te begrijpen wat er nu gebeurt. Veel hints worden altijd gegeven in Films om de massa het te laten verwerken als fantasie, een aanrader is Syriana van George Clooney. Kijk alsjeblieft daarnaar en zie dat het niet zo zwart wit als het lijkt. Ook het boek van Victor John Ostrovsky, By Way of Deception (Web van Bedrog), is een aanrader om een intro te krijgen in de problemen van het midden oosten. Je moet diepgaand kennis en interesse hebben voor (Geo) Politiek, Economie en Inlichtingdiensten.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:
Monique schreef:Wanneer dat moslimextremisme komt door westerse inmenging... waarom hebben die islamitische extremisten dan westerse mensen (die volkomen buiten de politieke gedragingen staan) als doelwit?

Waarom zorgen deze extremisten er niet voor dat in eigen land de "westerse kapitalisten" geen vinger in de pap hebben?
Waarom niet de "dictators" in eigen land aanpakken?

Waarom "vechten" islamitische extremisten tegen westerse burgers terwijl ze wel de centen aannemen van diezelfde westerse burger?

Naar mijn mening is het gewoon een smoes.
Voordat "het westen" zich bemoeide met "het oosten" waren er al islamitische extremisten bezig met terreur. De hele verspreiding van islam is enkel middels terreur en moord en dwang tot stand gekomen.

De "wetserse bemoeienis" wordt enkel aangewend om lekker slachtoffertje te kunnen spelen.

Ik ben nog steeds bezig het gegeven van 80 miljoen doden door toedoen van de islam in India te verhapstukken. Dat speekt dus al van meer dan 1400 jaar. Ik denk niet dat dat pas begonnen is toen het westen zijn invloed heeft doen gelden. Maar als straks zeg, China de grootste politieke en economische vinger in de wereldpap zou krijgen, wordt dat natuurlijk weer hun schuld. Het ligt altijd aan een ander. In Irak maken moslims elkaar naar hartelust af, maar dat komt ook door "ons". Dat Saddam Hoesein dat ook al deed voordat daar ook maar één westerling iets te vertellen had, is een te verwaarlozen detail.
Dhana,

Geef mijn een ONOMSTOTELIJK bewijs van die 80 miljoen. Dat is nou jullie probleem, jullie nemen alles klakkeloos over zonder grondig verificatie, wat dat betreft is dat gedrag niks anders dan dat van roddelbladen zoals Prive en Story. Dat is goed voor mensen die geen eigen leven hebben. Ik merk dat je de islam en moslims haat maar je hoeft je frustraties niet constant op de islam af te reageren. De islam is niet verantwoordelijk voor jou problemen, heden, verleden, of toekomst.

Bij voorbaat dank voor je medewerking.

Mvg. Ihsan

PS: Wat er in Irak gebeurt is veel te ingewikkeld ik ga daar niet aan beginnen.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Dhana schreef:
Monique schreef:Wanneer dat moslimextremisme komt door westerse inmenging... waarom hebben die islamitische extremisten dan westerse mensen (die volkomen buiten de politieke gedragingen staan) als doelwit?

Waarom zorgen deze extremisten er niet voor dat in eigen land de "westerse kapitalisten" geen vinger in de pap hebben?
Waarom niet de "dictators" in eigen land aanpakken?

Waarom "vechten" islamitische extremisten tegen westerse burgers terwijl ze wel de centen aannemen van diezelfde westerse burger?

Naar mijn mening is het gewoon een smoes.
Voordat "het westen" zich bemoeide met "het oosten" waren er al islamitische extremisten bezig met terreur. De hele verspreiding van islam is enkel middels terreur en moord en dwang tot stand gekomen.

De "wetserse bemoeienis" wordt enkel aangewend om lekker slachtoffertje te kunnen spelen.

Ik ben nog steeds bezig het gegeven van 80 miljoen doden door toedoen van de islam in India te verhapstukken. Dat speekt dus al van meer dan 1400 jaar. Ik denk niet dat dat pas begonnen is toen het westen zijn invloed heeft doen gelden. Maar als straks zeg, China de grootste politieke en economische vinger in de wereldpap zou krijgen, wordt dat natuurlijk weer hun schuld. Het ligt altijd aan een ander. In Irak maken moslims elkaar naar hartelust af, maar dat komt ook door "ons". Dat Saddam Hoesein dat ook al deed voordat daar ook maar één westerling iets te vertellen had, is een te verwaarlozen detail.
Dhana,

Geef mijn een ONOMSTOTELIJK bewijs van die 80 miljoen. Dat is nou jullie probleem, jullie nemen alles klakkeloos over zonder grondig verificatie, wat dat betreft is dat gedrag niks anders dan dat van roddelbladen zoals Prive en Story. Dat is goed voor mensen die geen eigen leven hebben. Ik merk dat je de islam en moslims haat maar je hoeft je frustraties niet constant op de islam af te reageren. De islam is niet verantwoordelijk voor jou problemen, heden, verleden, of toekomst.

Bij voorbaat dank voor je medewerking.

Mvg. Ihsan

PS: Wat er in Irak gebeurt is veel te ingewikkeld ik ga daar niet aan beginnen.

Ach man, hoepel toch een eind op met je bewijzen. Ik kan niet eens bewijzen dat de holocaust daadwerkelijk plaats heeft gevonden, want ik ben er niet bij geweest. Misschien is de hele tweede wereldoorlog wel één groot complot a la 9/11/. Het bestaan van New York moet ik ook maar aannemen omdat ik er foto's, films en dergelijke van gezien heb en omdat mijn zus daar ooit geweest is en me er verhalen over verteld heeft. Zo lust ik er nog wel een paar.

En wat maakt mij dat als mens nou uit hoe ingewikkeld het allemaal geweest is en nog steeds is in Irak. Feit blijft dat meneer Hoessein daar zonder inmenging van enige westerling als een barbaar huis heeft gehouden. Maar dat zal door jou ongetwijfeld als Privé en Story intelligentie betiteld worden. Mij krijg je niet op de kast met minachtende steken onder water. Het tekent jou meer als mens dat het wat zegt over mijn vermeende (gebrek aan) intelligentie.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Pilgrim »

ihsanyd schreef:Geef mijn een ONOMSTOTELIJK bewijs van die 80 miljoen. Dat is nou jullie probleem, jullie nemen alles klakkeloos over zonder grondig verificatie, wat dat betreft is dat gedrag niks anders dan dat van roddelbladen zoals Prive en Story. Dat is goed voor mensen die geen eigen leven hebben. Ik merk dat je de islam en moslims haat maar je hoeft je frustraties niet constant op de islam af te reageren. De islam is niet verantwoordelijk voor jou problemen, heden, verleden, of toekomst.

Bij voorbaat dank voor je medewerking.

Mvg. Ihsan
De grootste genocide (vermoedelijk in de hele geschiedenis van de mensheid) was het islamitische schrikbewind in India na het jaar 1000, waarbij ca. 80 miljoen hindoes omkwamen. De reden was dat de Hindoes geen aanspraak konden maken op de dhimmistatus zoals bij Joden en Christenen. Van ca. 1000 tot 1525 maakten de sultans er een gewoonte van om ieder jaar 100.000 Hindoes af te slachten, resulterend in ca 80 tot 90 miljoen doden (waaronder ook 10 miljoen Boeddhisten). Deze genocide is goed gedocumenteerd en je kan er ook op internet veel over vinden. De bekende Indiase historicus K.S. Lal heeft er veel over geschreven. Zie deze sites:

http://www.indiaclub.com/shop/AuthorSel ... or=K+S+Lal" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.answers.com/topic/islamic-invasion-of-india" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.answers.com/topic/growth-of- ... eval-india" onclick="window.open(this.href);return false;

Prof. Koenraad Elst:
“…Zo maakte de dynastie van de Bahmani-sultans er een regel van, elk jaar honderdduizend hindoes te doden. De zeer bloedige verovering van het Indiase noordwesten en de moordende slavenhandel van India naar de islamwereld waren aanleiding om de Hindoe Koh ("Indisch gebergte", in Afganistan) om te dopen tot Hindoe Koesj, d.w.z. "hindoe-slachting". Het detail dat onder het bewind van Timoer in één nacht honderdduizend hindoe slaven op transport naar Centraal-Azië op de Hindoe Koesj van de kou omkwamen, geeft een idee van wat het islamitisch schrikbewind voor India betekend heeft. Volgens schattingen van de Indiase historicus K.S. Lal daalde de Indiase bevolking tussen 1000 en 1525 met 80 miljoen eenheden, tengevolge van de vervolgingen, de export van slaven naar de moslim-landen, de voortdurende djihaad en de daardoor veroorzaakte ontwrichting van de landbouw. Laat deze schatting nog onnauwkeurig zijn, het is duidelijk dat de islam er ruim wat meer dan zes miljoen slachtoffers gemaakt heeft…” (dit was misschien de grootste genocide uit de geschiedenis van de mensheid). :crying:

http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel4.html" onclick="window.open(this.href);return false;
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:
ihsanyd schreef:Geef mijn een ONOMSTOTELIJK bewijs van die 80 miljoen. Dat is nou jullie probleem, jullie nemen alles klakkeloos over zonder grondig verificatie, wat dat betreft is dat gedrag niks anders dan dat van roddelbladen zoals Prive en Story. Dat is goed voor mensen die geen eigen leven hebben. Ik merk dat je de islam en moslims haat maar je hoeft je frustraties niet constant op de islam af te reageren. De islam is niet verantwoordelijk voor jou problemen, heden, verleden, of toekomst.

Bij voorbaat dank voor je medewerking.

Mvg. Ihsan
De grootste genocide (vermoedelijk in de hele geschiedenis van de mensheid) was het islamitische schrikbewind in India na het jaar 1000, waarbij ca. 80 miljoen hindoes omkwamen. De reden was dat de Hindoes geen aanspraak konden maken op de dhimmistatus zoals bij Joden en Christenen. Van ca. 1000 tot 1525 maakten de sultans er een gewoonte van om ieder jaar 100.000 Hindoes af te slachten, resulterend in ca 80 tot 90 miljoen doden (waaronder ook 10 miljoen Boeddhisten). Deze genocide is goed gedocumenteerd en je kan er ook op internet veel over vinden. De bekende Indiase historicus K.S. Lal heeft er veel over geschreven. Zie deze sites:

http://www.indiaclub.com/shop/AuthorSel ... or=K+S+Lal" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.answers.com/topic/islamic-invasion-of-india" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.answers.com/topic/growth-of- ... eval-india" onclick="window.open(this.href);return false;

Prof. Koenraad Elst:
“…Zo maakte de dynastie van de Bahmani-sultans er een regel van, elk jaar honderdduizend hindoes te doden. De zeer bloedige verovering van het Indiase noordwesten en de moordende slavenhandel van India naar de islamwereld waren aanleiding om de Hindoe Koh ("Indisch gebergte", in Afganistan) om te dopen tot Hindoe Koesj, d.w.z. "hindoe-slachting". Het detail dat onder het bewind van Timoer in één nacht honderdduizend hindoe slaven op transport naar Centraal-Azië op de Hindoe Koesj van de kou omkwamen, geeft een idee van wat het islamitisch schrikbewind voor India betekend heeft. Volgens schattingen van de Indiase historicus K.S. Lal daalde de Indiase bevolking tussen 1000 en 1525 met 80 miljoen eenheden, tengevolge van de vervolgingen, de export van slaven naar de moslim-landen, de voortdurende djihaad en de daardoor veroorzaakte ontwrichting van de landbouw. Laat deze schatting nog onnauwkeurig zijn, het is duidelijk dat de islam er ruim wat meer dan zes miljoen slachtoffers gemaakt heeft…” (dit was misschien de grootste genocide uit de geschiedenis van de mensheid). :crying:

http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel4.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En dan richten wij hier een monument op voor 8 slachtoffers.... en zijn we allemaal van de kaart.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: 9-11 documentaires

Bericht door Ruth »

De steeds terugkerende afwijzing van de hadith, door Ihsanid, is lekker makkelijk voor hem maar het is een feit dat dat het overgrote deel van de moslims de sahih hadith wel aannemen als zijnde de waarheid. En vooral in de hadith wordt wordt er lustig op los gehakt.
Ik denk dat deze discussie met Ihsanid dus compleet zinloos is.
De miljoenen radicale moslims dis zonder pardon iemand afslachten baseren hun handelswijze op de koran EN de hadith. Met iemand, die de hadith afwijst (en daarmee representatief is voor een zeer klein deel van de moslims), discussieren over moslims-terrorisme, heeft dus weinig nut.
Daarnaast is de koran zo'n ongelofelijk vaag verhaal dat je erin kunt lezen wat je wil. Ben je een softie, dan lees je vooral de "goede"(kuch) dingen. Ben je een hardliner, dan lees je het liefst het vers van het zwaard. Iets bewijzen met behulp van de koran wordt zo dus een welles/nietus verhaal.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Plaats reactie