Ihsan in Town

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Dhana schreef: Wel heb ik een draadje hier gelezen dat moslimverdachten eerder bekennen bij een hard dan humaan verhoor.
In die richting moeten we het idd zoeken. Het experiment is al uitgevoerd in de 16de eeuw in Spanje. Moslims werden collectief gedwongen Mohammed af te zweren en de Koran te vertrappelen. In veel gevallen werkte dit ook. Er was ook wel een stok achter de deur, de relapsos (degenen die stiekem toch Mohammedaan bleven) mochten zich aan de niet zachtzinnige interesse van de Inquisitie verwachten.
Uiteindelijk hakte koning Filips IV de knoop door en in 1609 werden de Spaanse Moros allemaal naar de kust van Barbarije(Marokko) gedeporteerd. Een historische gebeurtenis die onbekend is voor het grote publiek maar herdacht zou mogen worden als het einde van W0 II.

:roll2:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door vadigran »

Welkom ihsan
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ mercator
het is beter dat ik jullie te woord sta dan een van der zwakke onwetende moslim..Jammer dat ik niet genoeg tijd heb om te verspillen....
Inderdaad :roll2:

zelfingenomen moslimkwast - zoals die sluwe taqiyya wolf in schaapskleding Tariq Rammadan die ook liegt dat hij barst om weg te komen met zijn Islamfascisme KORAN/Mohammed - óm EUROPA naar de knoppen te helpen - zoals die Marcouch dat ook wil - nog een moslimhuichelaar van binnen een FUNDI - aan de buitenkant zogenaamd 'liberaal' , intussen predikt: KORAN MOET OP ALLE OPENBARE SCHOLEN'

Je moet toch wel een blinde doostomme EZEL zijn om christenen en Joden te dúrven zeggen 'ik, MOSLIM, beteken vrede voor jullie'.

A teacher of Islam journey to Christ

http://www.youtube.com/watch?v=yEi-vy0GHTE&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Toufik, An Arab Muslim's journey from Islam to Christ !

http://www.youtube.com/watch?v=5Zkb5nK5 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

Hoe is het mogelijk dat miljoenen moslims zich tot Christendom bekeren terwijl moslims zeggen 'koran is perfect '?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

yoka schreef: zoals die sluwe taqiyya wolf in schaapskleding Tariq Rammadan die ook liegt dat hij barst om weg te komen met zijn Islamfascisme KORAN/Mohammed - óm EUROPA naar de knoppen te helpen - zoals die Marcouch
Vergeet de "grootste schrijver van het Nederlands taalgebied"'( naar eigen zeggen dan toch) Kader Abdollah niet die met zijn love and peace Mohammedboekjes alle linkse pseudo-intellectuelen rond zijn vingers kan winden. Je krijgt GVD die zijn Weg van de Profeet en andere idioterie nog ongevraagd met de post opgestuurd als "Boekenweek-geschenk"!

Weet je wat, moslims weten héél goed dat hun boekje druipt van bloed/sex en moord, dat hun lichtend voorbeeld Mohammed een vunzige pedofiel was en daar kicken ze juist op. Dat verhaaltje dat je de Koran in zijn context moet zien en blabla liegen ze dat ze barsten, dat is alleen voor gebruik van de linkse multicul-dhimmies, in feite komen ze juist klaar door de mishandeling en moord die in hun boekje verheerlijkt wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
yoka schreef: zoals die sluwe taqiyya wolf in schaapskleding Tariq Rammadan die ook liegt dat hij barst om weg te komen met zijn Islamfascisme KORAN/Mohammed - óm EUROPA naar de knoppen te helpen - zoals die Marcouch
Vergeet de "grootste schrijver van het Nederlands taalgebied"'( naar eigen zeggen dan toch) Kader Abdollah niet die met zijn love and peace Mohammedboekjes alle linkse pseudo-intellectuelen rond zijn vingers kan winden. Je krijgt GVD die zijn Weg van de Profeet en andere idioterie nog ongevraagd met de post opgestuurd als "Boekenweek-geschenk"!

Weet je wat, moslims weten héél goed dat hun boekje druipt van bloed/sex en moord, dat hun lichtend voorbeeld Mohammed een vunzige pedofiel was en daar kicken ze juist op. Dat verhaaltje dat je de Koran in zijn context moet zien en blabla liegen ze dat ze barsten, dat is alleen voor gebruik van de linkse multicul-dhimmies, in feite komen ze juist klaar door de mishandeling en moord die in hun boekje verheerlijkt wordt.
:sleeping:
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ Ishan

Het vervelende voor jou is dat je geen antwoorden HEBT - zoals alle moslims heb jij je laten verlakken door indoctrinatie.

Dat jij niet wil weten dat Koran/Mohammed SATAIN vertegenwoordigen.

Niemand GOD kan zo misdadig zijn als 'Allah/afgezant Mohammed' niet eens 'heilig'.

NIEMAND 'GOD' kán zo gewelddadig en volledig RESPECTLOOS staan t.o. andere religies.

NIEMAND 'GOD' zoals 'Allah' dit doet in Koran zou ooit Jezus-CHRISTUS - een en al God-gerichte SPIRITUALITEIT EN liefde belachelijk WILLEN maken

Hoe komt het dat miljoenen moslims zich tot Christendom bekeren 'omdat Koran perfect is'?

'Koran niet perfect':

http://www.youtube.com/watch?v=F-lcVxoD ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

ontroerende man:

http://www.youtube.com/watch?v=5Zkb5nK5 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

yoka schreef:@ Ishan

Het vervelende voor jou is dat je geen antwoorden HEBT - zoals alle moslims heb jij je laten verlakken door indoctrinatie.

Dat jij niet wil weten dat Koran/Mohammed SATAIN vertegenwoordigen.

Niemand GOD kan zo misdadig zijn als 'Allah/afgezant Mohammed' niet eens 'heilig'.

NIEMAND 'GOD' kán zo gewelddadig en volledig RESPECTLOOS staan t.o. andere religies.

NIEMAND 'GOD' zoals 'Allah' dit doet in Koran zou ooit Jezus-CHRISTUS - een en al God-gerichte SPIRITUALITEIT EN liefde belachelijk WILLEN maken

Hoe komt het dat miljoenen moslims zich tot Christendom bekeren 'omdat Koran perfect is'?

'Koran niet perfect':

http://www.youtube.com/watch?v=F-lcVxoD ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

ontroerende man:

http://www.youtube.com/watch?v=5Zkb5nK5 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Yoka, ik heb antwoorden op al je vragen en duizenden youtube filmpjes die Christenen laten zien die naar de Islam bekeren. Er zullen vast moslims zijn die bekeren tot het Christendom maar dat zijn meestal "emotionele" mensen die zowel de Koran als de Bijbel niet goed kennen. Daarentegen zijn de Christenen die bekeren tot Islam meestal "intellectuele" mensen. Logica vs Emotie. De Koran zegt al dat er mensen zijn die van kamp zullen wissellen, ik wens die bekeerlingen veel succes en geluk. Het laat mij totaal koud, want in de Islam ben ik slechts verantwoordelijk voor mijn EIGEN daden en keuzes en niet die van anderen. In tegenstelling tot jouw "propaganda" filmpjes hier is zijn een aantal leuke voorbeelden voor je:

http://www.youtube.com/watch?v=uu7CfdCr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=kYNK4pqRSj8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=AuF7je6Q ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.aljazeerah.info/Opinion%20Ed ... 0Islam.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

en zo zijn er nog heel veel voorbeelden. Ik ben hier om de KORAN te vertegenwoordigen en NIET de MOSLIMS of ex MOSLIMS.

Verder wens ik niet langer met jou in discussie te gaan puur om je manieren en gedrag. Veel succes verder op het forum.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89727
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef: Daarentegen zijn de Christenen die bekeren tot Islam meestal "intellectuele" mensen. Logica vs Emotie.

:laugh1: Grappig hoe mensen verschillen. Dat denk ik nou juist van Moslims die hun geloof laten vallen. "Intellectuele" mensen die door logica de waanzin en barbaarsheid van Islam doorzien.
Ik kan niet begrijpen dat een intellectueel zich zomaar overgeeft aan een religie , en zich slaaf van Allah noemt. Door zich te verbinden aan Islam kan, nee, mag je niet meer zelfstandig nadenken en moet je alles wat de Koran je verteld onvoorwaardelijk geloven. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand

Maar, ik weet dat er bij Moslims nog iets anders meespeelt. Inderdaad...Emotie..de emotie angst..Angst voor Allah, en de hel. Een kind die doodsbang is voor een vader, kan die vader niet oprecht liefhebben. Moslims hebben Allah dus ook niet vanuit hun hart lief, want hun “liefde“ komt voort uit angst. Het is dus nep liefde.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door Monique »

Ik snap zowieso niet waarom vrouwen zich bekeren tot islam.
Daar kan ik echt met de pet niet bij.
Ik snap daar helemaal niets van.

ok, wanneer je binnen islam geboren bent dan weet je niet beter en dan denk je inderdaad dat je als vrouw de helft waard bent van een man en dat je niet zo erg slim bent en dat je hele doen en laten geregeerd wordt door je hormonen en dat je daarom een man moet gehoorzamen e.d.

Maar... wnaneer je buiten islam in b.v. Nederland geboren bent dan WEET je toch dat wat er over vrouwen in de koran staat en dat de gangbare islamitische oordelen over vrouwen helemaal niet waar zijn?
Dat zie je toch de hele dag om je heen?
Dat zie je toch aan je moeder, zusters, vriendinnen, collega's etc?

Ik snap echt niet dat er vrouwen zijn die hun vrijheid inruilen voor een gevangenis en een tweederangs behandeling. Ik snap het echt niet.

Ik denk wel eens dat dat heel onzekere vrouwen moeten zijn die "leiding" nodig hebben.
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Ariel schreef:
ihsanyd schreef: Daarentegen zijn de Christenen die bekeren tot Islam meestal "intellectuele" mensen. Logica vs Emotie.

:laugh1: Grappig hoe mensen verschillen. Dat denk ik nou juist van Moslims die hun geloof laten vallen. "Intellectuele" mensen die door logica de waanzin en barbaarsheid van Islam doorzien.
Ik kan niet begrijpen dat een intellectueel zich zomaar overgeeft aan een religie , en zich slaaf van Allah noemt. Door zich te verbinden aan Islam kan, nee, mag je niet meer zelfstandig nadenken en moet je alles wat de Koran je verteld onvoorwaardelijk geloven. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand

Maar, ik weet dat er bij Moslims nog iets anders meespeelt. Inderdaad...Emotie..de emotie angst..Angst voor Allah, en de hel. Een kind die doodsbang is voor een vader, kan die vader niet oprecht liefhebben. Moslims hebben Allah dus ook niet vanuit hun hart lief, want hun “liefde“ komt voort uit angst. Het is dus nep liefde.
Ariel,

Angst en Liefde zijn inderdaad de grootste emotie. Dat iemand niet steelt of vreemdgaat uit ANGST voor de straf of LIEFDE voor zijn/haar partner is altijd nog beter dan eentje die het wel doet. De bottomline is dat het gaat om "werken" zoals de bijbel het noemt en daden zoals de Koran dat noemt. En zoals je weet zegt de Koran dat alle daden naar INTENTIE van het hart beoordeeld zullen worden. Liefde op zich is niet een rechtvaardiging voor daden. Er zijn mensen die "houden van" gokken, drugs alcohol, stelen, moorden etc etc etc. Zolang hun ANGST voor de gevolgen KLEINER is dan de LIEFDE voor hun daad zullen ze niet stoppen. Het is niet aan mij of aan jou om te oordelen of mensen oprecht zijn of niet in hun relatie tot God. Alleen God kent hun harten en capaciteiten en alleen Hij kan over hun oordelen.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ Ishan

Wat jij niet begrijpt is dat je in een boek geloofd dat grotendeels GESTOLEN werd, GECORUMPEERD overgenomen uit het Nieuw Testament (Christendom) en O.T./Thora van de Joden. Niet omgekeerd! Koran is een RAMP voor de mensheid die gaat terug naar archaische tijden van het Oude Testament/Thora - veelwijverij, stenigen, handen afhakken, geselen, OORLOGverklaring aan de Mensheid.

''moslims die zich tot christendom bekeren zijn veelal emotioneel.

Oh Ja? Ken jij die persoonlijk? Bijvoorbeeld Ayaan en haar scherpe analyse en logica, niet 'emotioneel'. Noch een auteur vriend van mij die ook op alles Koran/Mohammed spuugt voor wat die aan ellende aanrichten. Bovendien

:roll2: Moslims staan erom bekend emotioneel te reageren - dreigen met geweld of niet JIHADIS , suicide bombers ALUK HAKBAR, ALUH HABBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vliegen letterlijk uit hun brein van emoties; anderen slaan zich tot bloedens toe - en de schedels van hun kinderen, VERMOORDEN elkaar bij de duizenden....

Dat Koran liefdeloos, medogenloos wreed en immoreel... - is waar.. Een FASCISTOIDE Totalitarian Politiek Systeem van een TIRANY met 'regeltjes hoe te mógen leven' - stap voor stap tot in het graf - als religie manqué.

Jij moet ALLES KORAN GELOVEN - ik houd jou en iedere moslim daarom verantwoordelijk voor ontelbare MISDADEN die Koran/Mohammed vanaf het begin en nog plegen.

Bovendien zijn moslims LACHWEKKEND - die komen uit de troep Islam in 'onze Islamitische landen' en denken óns wijs te kunnen maken 'hoe mooi Koran/Mohammed is'- wij weten wel beter - helaas uit ervaring.

Ik ken Koran binneste buiten; en des te meer gaan begrijpen des te meer begrijp ik dat slechts SATAIN of een stelletje ARABISCHE rovers Koran als gestolen zootje bijelkaar graaiden.

Niks 'propaganda filmpjes'- maar die laten zien waarom die 'Allah'zegt 'ik heb mensen blind gemaakt voor Koran'- omdat niet iedereen zich laat bedonderen door criminaliteit uitgegeven als 'God'.

"Daarentegen zijn de Christenen die bekeren tot Islam meestal "intellectuele"
Sure! :roll2: :roll2: :roll2: :

Ik veracht jou ten diepste 'moslim' ook als medeschuldige aan ontelbare moorden door moslims vanuit Koran=Mohammed een massamoordenaar, kind- en vrouwenverkrachter niks 'heilig' aan die man.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

yoka schreef:@ Ishan

Wat jij niet begrijpt is dat je in een boek geloofd dat grotendeels GESTOLEN werd, GECORUMPEERD overgenomen uit het Nieuw Testament (Christendom) en O.T./Thora van de Joden. Niet omgekeerd! Koran is een RAMP voor de mensheid die gaat terug naar archaische tijden van het Oude Testament/Thora - veelwijverij, stenigen, handen afhakken, geselen, OORLOGverklaring aan de Mensheid.

''moslims die zich tot christendom bekeren zijn veelal emotioneel.

Oh Ja? Ken jij die persoonlijk? Bijvoorbeeld Ayaan en haar scherpe analyse en logica, niet 'emotioneel'. Noch een auteur vriend van mij die ook op alles Koran/Mohammed spuugt voor wat die aan ellende aanrichten. Bovendien

:roll2: Moslims staan erom bekend emotioneel te reageren - dreigen met geweld of niet JIHADIS , suicide bombers ALUK HAKBAR, ALUH HABBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vliegen letterlijk uit hun brein van emoties; anderen slaan zich tot bloedens toe - en de schedels van hun kinderen, VERMOORDEN elkaar bij de duizenden....

Dat Koran liefdeloos, medogenloos wreed en immoreel... - is waar.. Een FASCISTOIDE Totalitarian Politiek Systeem van een TIRANY met 'regeltjes hoe te mógen leven' - stap voor stap tot in het graf - als religie manqué.

Jij moet ALLES KORAN GELOVEN - ik houd jou en iedere moslim daarom verantwoordelijk voor ontelbare MISDADEN die Koran/Mohammed vanaf het begin en nog plegen.

Bovendien zijn moslims LACHWEKKEND - die komen uit de troep Islam in 'onze Islamitische landen' en denken óns wijs te kunnen maken 'hoe mooi Koran/Mohammed is'- wij weten wel beter - helaas uit ervaring.

Ik ken Koran binneste buiten; en des te meer gaan begrijpen des te meer begrijp ik dat slechts SATAIN of een stelletje ARABISCHE rovers Koran als gestolen zootje bijelkaar graaiden.

Niks 'propaganda filmpjes'- maar die laten zien waarom die 'Allah'zegt 'ik heb mensen blind gemaakt voor Koran'- omdat niet iedereen zich laat bedonderen door criminaliteit uitgegeven als 'God'.

"Daarentegen zijn de Christenen die bekeren tot Islam meestal "intellectuele"
Sure! :roll2: :roll2: :roll2: :

Ik veracht jou ten diepste 'moslim' ook als medeschuldige aan ontelbare moorden door moslims vanuit Koran=Mohammed een massamoordenaar, kind- en vrouwenverkrachter niks 'heilig' aan die man.
:sleeping:
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

@ Yoka + Mercator,

Doe aub geen moeite meer, dat verspilt alleen leesruimte.

Bij voorbaat dank,

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ Ishan

LAFFAARD! Je hebt geen tegenargumented 0- Kroan/Mohammed zijn VERROT vanaf het begin.

'Gestolen goed gedeit niet'.

Ga de troep in 'onze Islamitische landen' opknappen - laat ons met rust met de FASCISTISCHE KORAN veroorzaak door Mohammed die INDECENT, IMMORELE fucker van te veel vrouwen en een klein meisje waarom nog steeds kleine meisjes verkracht en daardoor VERMOORD worden door moslims even oud en ouder dan Mohammed!

Je hebt geen poot om op te staan - en laat je blijken met jouw whistling:

TOCH!

Intellectuele LAFFAARD ben je - schuldig aan wat Koran/Mohammed aanrichten aan ellende.

'Rationaliteit t.o. emotionaliteit' is LACHWEKKEND - GOD - IS - rationeel NIET verklaarbaar!

en waarom Koran/Mohammed 'regels zijn regels' niet kloppen

ISHMAEL was een BASTARD zoon van Abraham,bij zijn slavin. ISHMAEL had daarom geen ERFRECHT; en deugde niet hij 'maakte ruzie met iedereen tot aan zijn dood', Djibriel is SATAN die Mohammed tot oorlog en wereldlijke macht verleidde.

De FUNDAMENTEN van Koran/Mohammed waren verrot vanaf het begin. Koran is LACHWEKKEND daarin worden eeuwenoude FEITEN ook uit Thora verdraaid. 'Abraham - JOOD - 'ging naar Mekka om fundamenten te leggen van Kabbah'

volledige idiotie:
a) Abraham was al lang dood ten tijde van opkomst Islam.
b) Was een JOOD - JUDAISME
b) Zou de fundamenten voor de HEIDENSE Kabah niet hebben willen leggen.

Een woestijn Arabier, analfabeet ....Mohammed de EPILEPTICUS die daaróm 'visioenen' had - een lecherous old man met een kind van 9 jaar in zijn bed - SCHENDER VAN MENSENRECHTEN!

Hier nog meer zootje FUNDAMENTEN KORAN - 'broeders'- van jou - TALIBANS haten vrouwen vanuit Koran:

http://www.rawa.org/execute9.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.rawa.org/temp/runews/2010/05 ... zabul.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.rawa.org/gallery.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.rawa.org/self_immolation/gan ... ustice.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.rawa.org/self_immolation/gan ... ustice.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.rawa.org/self_immolation/violence.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

whistling:
Tukker
Berichten: 155
Lid geworden op: vr apr 30, 2010 8:54 pm
Locatie: Twente

Re: Ihsan in Town

Bericht door Tukker »

Yoka,

Er wordt in de Koran met geen woord gerept over dat vrouwen inferieur zijn aan de man. Ik beheers het Arabisch vloeiend en in de Koran staat er letterljk elriezjel qawammun hela el nisaa.

Elriezjel betekent: mannen
Qawammun betekent: sterker
Hela betekent: dan
el nisaa betekent: vrouwen

Beter, of meer waard betekent heeeel wat anders in het Arabisch. Dat woordje (ahsan of khateran) kan ik nergens terug vinden in de Koran.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

Tukker schreef:Yoka,

Er wordt in de Koran met geen woord gerept over dat vrouwen inferieur zijn aan de man. Ik beheers het Arabisch vloeiend en in de Koran staat er letterljk elriezjel qawammun hela el nisaa.

Elriezjel betekent: mannen
Qawammun betekent: sterker
Hela betekent: dan
el nisaa betekent: vrouwen

Beter, of meer waard betekent heeeel wat anders in het Arabisch. Dat woordje (ahsan of khateran) kan ik nergens terug vinden in de Koran.

Het mag er dan letterlijk niet zo staan, maar als je 2 vrouwen versus 1 man nodig hebt voor een rechtsgeldige getuigenis, mag je er toch wel vanuit gaan dat dat inhoudt dat vrouwen qua intelligentie de helft waard zijn van de mannen. Ook bij erfenissen spit ze het het onderdelft wat de verdeling betreft. Worden mannen bij het plegen van zina opgevangen door een groep mannen die ze van hun misstap moeten overtuigen, waarna alles verder in kannen en kruiken is, maar moeten daaraan schuldige vrouwen eenzaam opgesloten worden. Een man mag zijn vrouw slaan, zelfs als hij maar vermoedt dat ze wel eens rebels zou kunnen gaan worden en staat er nergens wat voor sancties mannen van een echtegenote kunnen verwachten als zij zich (dreigen te gaan) misdragen. Wordt van vrouwen verwacht dat zij zich gehoorzaam en dankbaar opstellen jegens hun echtgenoten. Als je dat allemaal bij elkaar optelt, wil dat dus zeggen dat vrouwen in een lagere waardecategorie geplaatst worden dan mannen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

ihsanyd schreef:@ Yoka + Mercator,

Doe aub geen moeite meer, dat verspilt alleen leesruimte.

Bij voorbaat dank,

Mvg. Ihsan
Nogmaals ik weet dat sommigen heel erg gefrusteerd zijn in hun harten maar doe geen moeite ik lees jullie berichten niet en nog beter ik ZIE ZE NIET. Ik heb het zo ingesteld dat jullie onnozele berichten niet zichtbaar zijn. Ik heb geen tijd om te verspillen aan mensen die waar ik geen hoop meer voor heb. Leven en laten leven.

PS: Joden dom (kom van JOODS wat weer komt van Yehuda die een van de 12 zonen van Jacob (Isreal) was. Abraham was geen JOOD want hij leefde niet volgens de TORAH die pas met Mozes kwam. Abraham was een MONOTHEIST en dat zijn Joden en Moslims ook. Over de 12 stammen van Israel het zou je verbazen dat een groot deel KASHMIRIS en AFGHAANSE PATHANEN ZIJN, of te wel TALIBAN!!! NIET VOLGENS MIJ maar volgens een aantal Rabbijnen. Hahhahahaah, ik denk dat ze binnenkort even een enkeltje Israel kunnen nemen want dat is tenslotte ook hun land.

Mvg. Ihsan

PS:

http://www5.ocn.ne.jp/~magi9/isracam2.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

In Afghanistan and Pakistan, there also live people called Pathans numbering about 15 million. They live mainly in Pakistan and Afghanistan as well as in Persia and India. Most of them are Muslims but they have a tradition of being of the Lost Tribes and have Israeli customs.
According to a book written by Rabbi Marvin Tokayer, the Pathans have custom of circumcision on the 8th day. This is a known Jewish custom, and is the oldest Jewish tradition. Rabbi Tokayer once told me that he had witnessed and been present at a very joyous circumcision ceremony on the 8th day after birth among the Pathans. Muslims have custom of circumcision but it is not on the 8th day, usually at the age of 12.
The Pathans have a sort of small Tallit called Kafan. This is a 4 cornered garment which they tie strings similar to the fringes (Jews call them Tzitzit) and is one of the oldest Jewish traditions going back to the Torah and it is a sign of their Israeli origin.
The Pathans have custom of the Sabbath, Israeli tradition of the day of rest. On the Sabbath they do not labor, cook or bake. The Pathans prepare 12 Hallot (traditional Jewish bread, Leviticus 24:5) in honor of the Sabbath as was done in the ancient Israeli temple. One of the significant indicators proving the Israeli origins of the Pathans is the lighting of the candle to honor the Sabbath. After lighting, the candle is covered usually by a large basket. The candle is lit by a woman past her menopause. This is the same as Israeli custom.
Pathans have custom of Kosher, dietary laws same as Jews. Pathans do not eat horse or camel meat, which is most common in their area but forbidden to Jews. There is some evidence to their not eating meat and milk together which is also an ancient Israeli tradition. And they have a tradition regarding differentiating between pure and impure birds which means permitted and not permitted birds similar to the Torah.
Some still wear a small box which Jews call Tefilin (phylactery) containing a verse of the Bible. This box resemble Japanese Tokin of Yamabushi's forehead, too, which I will mention later. This is an ancient custom of Israel. In the Jewish box there is the verse of Shema Israel, that is, "Hear, O Israel: The Lord our God, the Lord is one!" (Deuteronomy 6:4) This custom of Tefilin came from a verse of the Scriptures, "You shall bind them as a sign on your hand, and they shall be as frontlets between your eyes" (Deuteronomy 6:8).
It is interesting to note that the Pathans retain family names of the Lost Tribes such as Asher, Gad, Naphtali, Reuben and Manasseh and Ephraim. Among them there are people who are called by these names, which are of the Ten Lost Tribes of Israel. There are also people who are called Israel, Samuel, and so on, which are never found among the Muslims.
The Pathans were mostly called "Bani-Israel" meaning children of Israel even though they live today as devout Muslims.
The legal system which is known as Pashtunwali, the law of the Pashtu, is very similar to the Torah, which is the holiest Jewish book and the book of ancient Jewish way of life. There are pages and even complete books among the Pathans and they honor greatly what is called Tavrad El Sharif (the Torah of Moses), and they rise at the mention of the name of Moses even though it is not important in Islam.
Besides the oral tradition related by the elders of the tribe, there are also interesting testimonies of keeping of scrolls of genealogy among the tribes, reaching back to the Fathers of the Jewish nation. These scrolls are well preserved and some are written in gold on the skins of a doe.
No less interesting and significant are the names of the tribes which bear close resemblance to the Tribes of Israel. The Rabbani Tribe is really Reuben, the Shinware Tribe is Simeon, the Lewani Tribe is Levi, The Daftani Tribe is Naphtali, and the Jaji Tribe is Gad, and the Ashuri Tribe is Asher, The Yusefsai Tribe is children of Joseph, and the Afridi Tribe is really Ephraim. These are the names of the Ten Lost Tribes of Israel.
The Pathans themselves point out the differences between the original names of the tribes and their present names are because of the different dialects of the languages so that, for instance, Jaji was actually called Gaji for the tribe of Gad.
Women of the Pathans keep laws similar to the Jewish laws regarding menstruation. During this time and for 7 days after, no contact is allowed with the husband. After this period, the woman immerses in a river or spring or in a bathhouse if a natural spring is not available. This is exactly the same as the Israeli tradition going back to the days of the Bible.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ Tukker

Er staan een aantal bewijzen in Koran dat 'de vrouw de mindere is van de man' en daarom gediscrimineerd t./m vervolgd wordt, Mohammed heeft dat bevestigd 'de meeste inwoners van de Hel zijn vrouwen'.

1: MEISJES mogen huwen 'vanaf menstruatie' -
voor jongens geen leeftijdgrens - met als een voorbeeld van wat die Mohammed aanrichtte:
http://www.wtop.com/?nid=500&sid=1929567" onclick="window.open(this.href);return false;

Koran: The relevant Quranic verse is 65:4.
Hilali & Khan: And those of your women as have passed the age of monthly courses, for them the 'Iddah (prescribed period), if you have doubts (about their periods), is three months, and for those who have no courses [(i.e. they are still immature) their 'Iddah (prescribed period) is three months likewise, except in case of death] . And for those who are pregnant (whether they are divorced or their husbands are dead), their 'Iddah (prescribed period) is until they deliver (their burdens), and whosoever fears Allâh and keeps his duty to Him, He will make his matter easy for him."

Thus, it is clear that according to Ibn Kathir, the Quran permits marriage to pre-pubescent females.
2: Discriminatie t.o. moslimvrouwen: POLYGAMIE - het zijn altijd vrouwen die daar de dupe van worden:

zij mag niet scheiden/moet naar de rechter HIJ kan haar talak, talak, talak scheiden - wordt ook over de telefoon gedaan.
As regards marriage, polygamy, and divorce, the Koran explicitly (sura iv, v. 3) allows four lawful wives at a time, whom the husband may divorce whenever he pleases. Slave-mistresses and concubines are permitted."
3: In het 'Paradijs' krijgt de moslimman 'hoeris' om te fucken - de moslimvrouw 'dadels en druiven'.

4: APARTHEID geboden voor moslimvrouwen:
Seclusion of wives is commanded,
Moslimvrouwen mogen zelfs de moskee (!!!!) niet in - zelden door een aparte deur.

5: OVERSPEL:
and in case of unfaithfulness, the wife's evidence, either in her own defense or against her husband, is not admitted, while that of the husband invariably is. In this, as in there judicial cases, the evidence of two women, if admitted, is sometimes allowed to be worth that of one man. The man is allowed to repudiate his wife on the slightest pretext, but the woman is not permitted even to separate herself from her husband unless it be for ill-usage, want of proper maintenance, or neglect of conjugal duty; and even then she generally loses her dowry, when she does not if divorced by her husband, unless she has been guilty of immodesty or notorious disobedience.


Hier de suras:

4.34.
"Men are the guardians of women, because Allah considers men superior to women, and because women spend from their richess [meaning men earn the dough]. Good women are therefore women, who are obedient [!] to men, and keep the secret [virgin] which Allah gave for them to protect. And for those women, of whom you [husbands] fear disobdience, admonish them and leave them alone in their beds [deny her sex], and punish them. If [!] they are then obedient, seek no way against her".
De vrouw wordt gezien als een onmondig kind die 'een voogd' nodig heeft. Zij mág niet buitenshuis werken wat haar VOLLEDIG afhankelijk maakt van haar moslimman. Wat betekent dat de moslimvrouw SLECHTS het bezit is van haar familie - dan haar man.

Nog wat aan ellende voro moslimvrouwen:
Khutba 83: O People! Women suffer from three deficiencies: of faith, of mind, and of a share in heritage. Their deficiency in religion is apparent from the fact that at certain times they keep away from prayers and fasting. Deficiency of mind could be gauged from the circumstance that two female witnesses are considered equal to one male, and deficiency in shares of heritage is plain from the incident, that their share is equal to half of the share of male members.

Keep yourself away from the wiles of wicked women, and do not indulge too much even in good ones. Do not blindly follow their advice even in good deeds, so that they may not be tempted to lead you toward bad ones.

Jealousy in women is unpardonable, but in man it is a sign of his faith in religion ( polygamy allowed for HIM!)
:evil:
Vrouwen mogen verkracht worden:
Quran 70:22-30 "Not so the worshippers, who are steadfast in prayer, who set aside a due portion of their wealth for the beggar and for the deprived, who truly believe in the Day of Reckoning and dread the punishment of their Lord (for none is secure from the punishment of their Lord); who restrain their carnal desire (save with their wives and their slave girls, for these are lawful to them: he that lusts after other than these is a transgressor..."

VROUWEN VERKRACHTEN MAG:

a) je eigen vrouw en slavinnen. 'Allah' is GOD? die zegt 'verkracht slavinnen die zijn jouw EIGENDOM' gekocht or verkregen als OORLOGSBUIT? :crying:
Quran 23:5,6 "...who restrain their carnal desires (except with their wives and slave girls, for these are lawful to them..."

Quran 4:24 "And all married women are forbidden unto you save those captives whom your right hand possess. It is a decree of Allah for you. (Muhammad Pickthall's English translation of the Quran).

Quran 33:50 "Prophet, We have made lawful to you the wives whom you have granted dowries and the slave girls whom God has given you as booty;..."
2.222. En zij vragen u omtrent de menstruatie. Zeg (hun): "Het is iets SCHADELIJKS, blijft dus gedurende de menstruatie van de vrouwen weg en gaat niet tot haar in, voordat zij hersteld zijn. Maar wanneer zij zich hebben gereinigd, gaat tot haar in, zoals Allah het u heeft bevolen. Allah bemint hen, die zich tot Hem wenden en zich REIN houden.

Kohomeini: 'het is beter voor de moslimman een GEIT te fucken dan zijn menstruerende vrouw' als INTENSE belediging voor vrouwen - maar waaruit de man-centrische en MYSEOGENE Koran blijkt.

4.34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

d.w.z. moslimvrouwen moeten gehoorzaam zijn aan hun mannen en indien niet mag de MAN haar SEKS ontzeggen - intussen kan HIJ wel nog drie vrouwen fucken - en mag haar slaan - de beruchte 'zachte tik'.

En hier de ellende ZEDIGE MAAGDENSYNDROOM 'sla je ogen neer, laat je niet horen, zien... VROUW!

24.31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.
" en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters ..."

psychisch gestoorde ANGST voor de seksualiteit van vrouwen - 'houdt ze onder de knoet' - 'waar je BANG voor bent moet je onderdrukken/bevechten' - de hoofddoek hun KUISHEIDSGORDEL.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door Dhana »

[
quote="ihsanyd"]

Nogmaals ik weet dat sommigen heel erg gefrusteerd zijn in hun harten maar doe geen moeite ik lees jullie berichten niet en nog beter ik ZIE ZE NIET. Ik heb het zo ingesteld dat jullie onnozele berichten niet zichtbaar zijn. Ik heb geen tijd om te verspillen aan mensen die waar ik geen hoop meer voor heb. Leven en laten leven.

Onze lieve heer heeft rare kostgangers. Mercator en Yoka jullie zijn bij deze geband. whhaaaaa..

PS: Joden dom (kom van JOODS wat weer komt van Yehuda die een van de 12 zonen van Jacob (Isreal) was. Abraham was geen JOOD want hij leefde niet volgens de TORAH die pas met Mozes kwam. Abraham was een MONOTHEIST en dat zijn Joden en Moslims ook. Over de 12 stammen van Israel het zou je verbazen dat een groot deel KASHMIRIS en AFGHAANSE PATHANEN ZIJN, of te wel TALIBAN!!! NIET VOLGENS MIJ maar volgens een aantal Rabbijnen. Hahhahahaah, ik denk dat ze binnenkort even een enkeltje Israel kunnen nemen want dat is tenslotte ook hun land.

en dit vind ik helemaal een lachertje... hoe kom je er op. Geweldig. Maar Adam was dan wel weer moslim en Jezus ook, evenals een of andere farao. Die hebben geen van drieen ook maar een keer richting Mekka gelegen en de ramadan hebben ze hun hele leven nog nooit gehoord..Whahahhahha.. ik kom werkelijk niet meer bij.... Ga vooral door met posten... ik amuseer me kostelijk...

Ohh.... en stuur in het vervolg geen links meer waar men het over Perzië heeft. Die atrikelen zijn al echt jaren over datum.

PS... ben jij al klaar met het tellen doden aan Mohammed himself te danken? Ik ben al klaar met Jezus hoor.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

@ Dhana

Die Ishan heeft zelfs niet één tegenargument kunnen geven, niet één. Maar goed dat weten wij al lang van Moslims/

"In Afghanistan and Pakistan, there also live people called Pathans numbering about 15 million. They live mainly in Pakistan and Afghanistan as well as in Persia and India. Most of them are Muslims but they have a tradition of being of the Lost Tribes and have Israeli customs."

Het is inderdaad mogelijk dat de Pashtuns tot de 'lost tribes van Israël behoren'- bewezen is dit niet. Maar veel Pashtun hebben zeker semitisch/Joodse trekken. In bussen in Afghanistan zijn Joodse tekenen geschilderd te zien - helaas werden de Pashtuns gecomrumpeerd door Arabieren die hun land veroverde maar er vier eeuwen over deden om de Pashtuns onder de knoet te krijgen - het gevolg is DESASTREUS Koran fundamentalistisch Afghanistan gecombineerd met feudalisme, warlords (zoals Mohammed was) moord en doodslag onder elkaar al eeuwenlang - en totale vrouwenonderdrukking vanuit Koran/Mohammed.

Pashtun zijn FUNDI koranlovers - leven op dezelfde manier als MOHAMMED feuodaal/middeleeuws in stammenverband.
Woehahahaha: " Rabbi Tokayer once told me that he had witnessed and been present at a very joyous circumcision ceremony on the 8th day after birth among the Pathans."
Sure - er wordt gebutcherd met ROESTIGE messen - zonder verdoving :mad: - zeer 'joyeus' om te gillen voor die jongetjes! FUCK YOU! riep het Pashtun jongetje FUCK YOU, FUCK YOUR SISTERS!!!! - tegen zijn besnijder terwijl hij vastgehouden werd door vier sterk mannen. Het jongetje PISTE regelrecht in de snoet van zijn beul/besnijder! - Waarna die besnijder smerige ZWARTE AS OVER DIE WOND WREEF - werkelijk gebeurd in Afghanistan.

Uiterst beklagenwaardige Afghaanse vrouwen in hun ISLAM PRISONS - de BURKA - zo ook heel Afghanistan onderworpen aan mullah's & Co en hun TERREUR SHARIA en TERREUR JIHAD!

De gruwelijke ironie is dat Koran HAAT en moord en doodslag predikt t/o. Joden - de Talibans mogelijk van Joden afstammen/Joden zijn - verlakt door Koran/Mohammed.

Feudaal Afghanistan is precies zoals Arabië ten tijde van Mohammed.

KINDHUWELIJKEN a la MOHAMMED zijn NORMAAL IN AFGHANISTAN worden zij op hun 'HUWELIJKSNACHT' uiteengereten - sterven, bloeden dood, of WORDEN ONVRUCHTBAAR - zoals die AISHA VAN MOHAMMED - onvruchtbaar was.

ZIEDEND ben ik op die ********* KORAN/Mohammed/PEDOFILIE - verkrachters van ontelbare duizenden KLEINE MEISJES - en vrouwen! niet alleen in Afghanistan maar in dat verdomde ONHEILIGE LAND VAN DE PROFEET' -Saoedie Arabie, in Egypte ... moslim kunnen dus niet zeggen 'slechts de Wahhabis' - neee het is KORAN fundamenteel KORAN - verkrachten van kleine meisjes en vrouwen mág!
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door yoka »

De 'rationele moslim', die denkt dat hij GOD 'kan bewijzen'- kent zelfs de Geschiedenis van Islam niet, komt aandraven met 'gedwongen bekeringen van moslims in Spanje'.

Alsof Mohammed & Co daar geen grootschalig en geweldadig handje in hadden - GEDWONGEN BEKERINGEN - ze deden niets anders 'Islam veroverde met het zwaard'.

http://hoeiboei.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mohammed’s leer van de enige God, die hij – naar een van de meer dan woestijngoden van de Koeraisjieten en (luister en huiver) naar zichzelf noemde: Allah. Want de volledige naam van Mohammed is: ''Abu El Kasim Ibn Abd Allah''.

In soera 3:54 vinden moslims de goddelijke toestemming voor hun kunst van MISLEIDING. Daarin wordt gezegd:
''En zij smeedden een list, en Allah smeedde een list; en Allah is de beste listensmid.'' whistling:

het Cordoba-kalifaat honderdduizenden christenen en joden gedood, onthoofd, hele dorpsgemeenschappen levend gekruisigd – en van de schedels van de onthoofde ongelovigen werden complete minaretten in Andalusië gebouwd als teken van verheerlijking van Allah met het oog op de overwinning van zijn religie op de ''ongelovigen'' van Spanje. De gedwongen belastingheffing voor de christelijke en joodse oorspronkelijke inwoners van Spanje door de moslims bereikte zo’n hoog en ondraaglijk niveau, dat honderdduizenden christenen en Joden zich tot de islam bekeerden om het juk van de existentie bedreigende belastingtribuut te ontlopen. Maar de mythe van de vreedzame Cordoba-islam wordt nog altijd in de Europese geschiedenisboeken onderwezen en verspreid op de talloze internetforums, in talkshows op de televisie en in mediaberichten)....
Kumar
Berichten: 34
Lid geworden op: vr mei 07, 2010 9:20 pm

Re: Ihsan in Town

Bericht door Kumar »

Welkom Ihsan! Hopelijk ben jij een van de (liberale) moslims waar met een rationale blik mee kan worden gediscuseerd :smile:
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

Kumar schreef:Welkom Ihsan! Hopelijk ben jij een van de (liberale) moslims waar met een rationale blik mee kan worden gediscuseerd :smile:
Dank je Kumar, met mij kan altijd gepraat worden.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan in Town

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Dank je Kumar, met mij kan altijd gepraat worden.
Dat is mss wel mogelijk, maar dan met de moslim in de positie van het kleine stoute jongetje dat gecorrigeerd moet worden.

Ach laten we toch geen moeite doen om moslims tot betere gedachten brengen, laten we gewoon het voorbeeld van Spanje 1609 s bestuderen en kijken hoe we al die nutteloze moslims terug over de Golf van Gibraltar kunnen schoppen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ihsan in Town

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef:
Dank je Kumar, met mij kan altijd gepraat worden.
Dat is mss wel mogelijk, maar dan met de moslim in de positie van het kleine stoute jongetje dat gecorrigeerd moet worden.

Ach laten we toch geen moeite doen om moslims tot betere gedachten brengen, laten we gewoon het voorbeeld van Spanje 1609 s bestuderen en kijken hoe we al die nutteloze moslims terug over de Golf van Gibraltar kunnen schoppen.
Mercator,

Ik hou van je omwille van de universele broederschap in de mensheid en hoop dat je ooit je hart zuivert van negativiteit en angst. Wat gebeurd is is gebeurd, wat komt komt, ik leef in het hier en nu en ben slechts verantwoordelijk voor mijn eigen daden en intenties.

Het gaat je goed Mercator,

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Plaats reactie