Waar ik van baal

Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Waar ik van baal

Bericht door Monique »

Weten jullie waar ik zo van baal?

Ik baal ervan dat wij (kafir) ons gedwongen voelen om de idiote koran te gaan lezen en proberen te begrijpen.
Dat wij (kafir) ons gedwongen voelen ons te verdiepen in de beweegredenen/gevoelswereld van moslims.
Ik baal ervan dat wij (kafir) bijna niet meer kunnen functioneren zonder enige kennis van de (suiker)islam.

Ik baal daarvan.
Ik ben godverdomme geen atheïst om me dan toch nog te moeten verdiepen in de een of andere religie en geloofsovertuiging/gebruiken van anderen.
Wat kan mij dat schelen?

Ik zie geen enkele moslim zich verdiepen in de atheïstische levenswijze...of ... de belevings- en gevoelswereld van kafir.

Ik heb dus besloten er niet meer aan mee te doen.
"men"kan met koranverzen en hadith, en weet ik veel wat voor onzin nog meer, aankomen.... ik ga enkel nog in discussie over de dagelijkse gang van zaken (= praktijk) en mijn eigen persoonlijke vrijheid.
Ik heb er zo genoeg van.

We laten dat hele religeneuzel verdomme zelf toe.
Wanneer we in Nederland al die regelboekjes gewoon naast ons neer leggen en er geen woorden aan vuil maken zal het veel gezelliger zijn.

Laat gelovigen lekker volgens hun boekjes leven...maar.... laat kafir er godverdomme buiten !!!

(sorry voor de gvd's.....het lucht zo lekker op)
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Waar ik van baal

Bericht door Dhana »

Monique schreef:Weten jullie waar ik zo van baal?

Ik baal ervan dat wij (kafir) ons gedwongen voelen om de idiote koran te gaan lezen en proberen te begrijpen.
Dat wij (kafir) ons gedwongen voelen ons te verdiepen in de beweegredenen/gevoelswereld van moslims.
Ik baal ervan dat wij (kafir) bijna niet meer kunnen functioneren zonder enige kennis van de (suiker)islam.

Ik baal daarvan.
Ik ben godverdomme geen atheïst om me dan toch nog te moeten verdiepen in de een of andere religie en geloofsovertuiging/gebruiken van anderen.
Wat kan mij dat schelen?

Ik zie geen enkele moslim zich verdiepen in de atheïstische levenswijze...of ... de belevings- en gevoelswereld van kafir.

Ik heb dus besloten er niet meer aan mee te doen.
"men"kan met koranverzen en hadith, en weet ik veel wat voor onzin nog meer, aankomen.... ik ga enkel nog in discussie over de dagelijkse gang van zaken (= praktijk) en mijn eigen persoonlijke vrijheid.
Ik heb er zo genoeg van.

We laten dat hele religeneuzel verdomme zelf toe.
Wanneer we in Nederland al die regelboekjes gewoon naast ons neer leggen en er geen woorden aan vuil maken zal het veel gezelliger zijn.

Laat gelovigen lekker volgens hun boekjes leven...maar.... laat kafir er godverdomme buiten !!!

(sorry voor de gvd's.....het lucht zo lekker op)

Zo.. beetje opgelucht nu? :)

Om je in een ander te verdiepen/verplaatsen heb je iets nodig dat tegenwoordig empathie genoemd wordt. Als allah in de koran daar al aan alle kanten gespeend is, hoe kan je dat van mohammedanen verwachten?
Laatst gewijzigd door Dhana op za mei 08, 2010 6:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Waar ik van baal

Bericht door mercator »

Monique schreef: Ik baal ervan dat wij (kafir) ons gedwongen voelen om de idiote koran te gaan lezen en proberen te begrijpen.
Dat wij (kafir) ons gedwongen voelen ons te verdiepen in de beweegredenen/gevoelswereld van moslims.
Vergelijk het met een discussie met iemand die in kabouters gelooft, en dat je dan geappelleerd wordt om in alle ernst over de verschillende soorten kaboutertjes en hun leefgewoonten te gaan babbelen :D , want je moet daar "empathie" voor hebben. Nu in het geval van kabouter-lovers is dat nog onschuldig en is het gewoon een kwestie van smaak of je dat nu leuk vindt of niet.
Maar met moslims is het een ander geval, die lui zijn gevaarlijk of in het beste geval nutteloos dus maakt het WEL uit of in die hun waanideeën meegaan.
Moslims beschouwen als psychopathen is nog het meest bij de waarheid en practisch. In hun waan laten, maar zorgen dat ze niet voor overlast zorgen, en zo ja verwijderen uit de maatschappij.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Waar ik van baal

Bericht door Manon »

De reden waarom ik me in die islamitische heilige boekjes en overleveringen wil verdiepen (heb verdiept) is dat men me jarenlang heeft kunnen wijsmaken dt islam de religie van de VREDE was, en ik er in al mijn opgelegde politiek correcte naïviteit met open ogen ben ingetrapt sinds de jaren 1975, de toenmalige geheime oprichting van Eurabia.

Ter informatie hier nog even dé propagandasite van de Belgische Overheid, met medewerking (en dik betaald door de belastingbetaler) van Lucas Catherine, de rabiate antisemiet die zelfs boeken publiceert waarin regelrechte nazipropaganda klakkeloos wordt overgenomen.

Een klein voorbeeldje van de prietpraat die ze onze kinderen ondertussen al twintig jaar in hun hersentjes duwen:

Laat het schaamrood naar je wangen stijgen: http://www.arabieren.be/nederlands/nederlands_index.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor wij met Arabische cijfers (eigenlijk komen ze uit Indië) telden, rekenden wij met telramen, jetons, op onze vingers of met Romeinse cijfers. Dit was een zeer omslachtige bezigheid.

De invoering van het decimaal telsysteem met het begrip 'nul' (sifr of Arabisch voor leeg, het niets) was een echte wetenschappelijke revolutie. De innovatie was zo verstrekkend dat we alle eenheden van het decimaal systeem 'cijfer' (sifr) gingen noemen. Het decimale systeem maakte tevens vorderingen op het gebied van algebra (Al-Jabr of Arabisch voor herleiden), alchemie, fysica, optica, astronomie, ... mogelijk.

De Arabische oorsprong van onze cijfers vinden we ook terug in de inversie tussen gesproken en ge-schreven cijfers. We schrijven 23 eerst met de '2' en dan de '3' maar we zeggen drie-en-twintig!
De verklaring schuilt in het Arabisch schrift. Dit leest men namelijk van rechts naar links.

Op het gebied van de astronomie waren de Arabieren eveneens koplopers.
Zo ontwikkelden zij het astrolabium om zowel de tijd als de plaats op aarde te kunnen bepalen.
Zij waren al eeuwen aangewezen op de sterren, wilden ze hun weg vinden in de woestijn of op zee.
Om te beginnen zijn het dus Indische cijfers, hebben de hindoes de "0" én de Algebra uitgevonden en in verband met de o zo interessante uitleg van drie-en-twintig omdat we van rechts naar links lezen, vraag ik me af waarom de engelsen (twenty-three) de fransen (vingt-trois) de italianen, spanjaarden etc.... dat dan niet doen? Maar wij vlamingen hebben dat dus weeral wel eens aan onze arabische schoolmakkertjes te danken....

enfin, heel die site is echt om mottig van te worden.

En dààrom lees ik liever zelf de koran en ahadith en allerlei soorten informatie van "ask the imam" tot anwar shaikh!

En het astrolabium?
Een astrolabium is een toestel waarmee plaats en hoogte van een hemellichaam kan berekend worden als functie van de tijd. Het astrolabium was 1200 jaar lang het voornaamste instrument voor navigatie, van zijn uitvinding in de 4e eeuw tot de periode waarin hij langzamerhand vervangen werd door de sextant (de 16e tot de 18e eeuw).

Het astrolabium is waarschijnlijk een uitvinding van Hypatia van Alexandrië( EEN GRIEKSE VROUWELIJKE WISKUNDIGE), hoewel sommige historici het ook toedichten aan Hipparchus (waardoor het instrument aanmerkelijk ouder zou worden).

Het astrolabium is (grotendeels) gebaseerd op stereografische projectie. Deze techniek werd voor het eerst beschreven door Ptolemaeus in de 2e eeuw. 200 jaar later (voor zover bekend) werd het eerste astrolabium geïntroduceerd.

In de 8e en 9e eeuw bereikte het astrolabium de Islamitische wereld.......
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Ariel »

circe schreef:De reden waarom ik me in die islamitische heilige boekjes en overleveringen wil verdiepen (heb verdiept) is dat men me jarenlang heeft kunnen wijsmaken dt islam de religie van de VREDE was, en ik er in al mijn opgelegde politiek correcte naïviteit met open ogen ben ingetrapt sinds de jaren 1975, de toenmalige geheime oprichting van Eurabia.
Dat is ook de reden waarom ik me in Islam verdiep. Ik ga van het standpunt uit...Ken uw vijand, zodat je hem met zijn eigen middelen kan bestrijden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Eliabe »

Doordat de mensen zich niet verdiepen in de islam en hierdoor niet willen zien wat voor ziekelijke, belachelijke en misdadige beweging dit is, leren ze niet om hem te bestrijden, met alle gevolgen vandien.
Monique godver er maar effe lekker oplos. Heb ik net ook gedaan maar dat kwam omdat ik over de kat heen flikkerde.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Monique »

Eliabe schreef: Monique godver er maar effe lekker oplos. Heb ik net ook gedaan maar dat kwam omdat ik over de kat heen flikkerde.
Kutkat :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Monique »

Ariel schreef: Dat is ook de reden waarom ik me in Islam verdiep. Ik ga van het standpunt uit...Ken uw vijand, zodat je hem met zijn eigen middelen kan bestrijden.
Dat heb ik ook gedaan.
(ik heb trouwens nadat ik deze topic begon mijn koran in de vuilnisbak gepleurd en voor de zekerheid heb ik de frituurpan schoongemaakt en het vet over de koran uitgegoten..... zeker is zeker)

Ik weet nu waar "we" tegenop moeten en waar het gevaar zit. Ik hoef daarvoor niet meer in dat idiote boek te lezen.
Ik ga er tus met rede, logica en vrijheid tegenin.
Met die hele klotezooi van een koran en allah en profeten e.d. wil ik niets meer te maken hebben; ik geloof daar toch niets van.
Ik ben niet voor niets atheïst.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Eliabe »

Monique schreef:
Eliabe schreef: Monique godver er maar effe lekker oplos. Heb ik net ook gedaan maar dat kwam omdat ik over de kat heen flikkerde.
Kutkat :roll2:
Kan niet, het is een kater.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Monique »

Eliabe schreef:
Monique schreef:
Eliabe schreef: Monique godver er maar effe lekker oplos. Heb ik net ook gedaan maar dat kwam omdat ik over de kat heen flikkerde.
Kutkat :roll2:
Kan niet, het is een kater.
Peniskat klinkt niet.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Waar ik van baal

Bericht door SDX »

Monique schreef:
(ik heb trouwens nadat ik deze topic begon mijn koran in de vuilnisbak gepleurd en voor de zekerheid heb ik de frituurpan schoongemaakt en het vet over de koran uitgegoten..... zeker is zeker)

Ik weet nu waar "we" tegenop moeten en waar het gevaar zit. Ik hoef daarvoor niet meer in dat idiote boek te lezen.
Ik ga er tus met rede, logica en vrijheid tegenin.
Met die hele klotezooi van een koran en allah en profeten e.d. wil ik niets meer te maken hebben; ik geloof daar toch niets van.
Ik ben niet voor niets atheïst.
That's the spirit, we weten genoeg over ieslaam, méér dan genoeg, méér dan goed is voor ons 'zieleheil' (so to speak), met die kennis kunnen we nu verder, anderen overtuigen, die kennis gebruiken om op zoveel mogelijk plaatsen te verspreiden, op fora (liefst politieke fora), blogs, irl etc...zodat steeds meer ogen opengaan en steeds meer zich erin gaan verdiepen en tot dezelfde conclusie komen als wij; islam is onverenigbaar met onze westerse waarden, normen, democratische wetten en 'verworven' vrijheden, die strijd hebben onze voorouders al gevoerd voor ons, die hoeven wij niet over te doen, wat we wel moeten doen is die 'verworven' vrijheden vrijwaren voor volgende generaties!
Oeverloos en eindeloos in 'discussie' gaan met islam-aanhangers - die overigens zo vol van zichzelf zijn en van hun eigen gelijk overtuigd zijn - heeft totaal geen zin, die kunnen we best in hun eigen sop laten gaarkoken, het zijn de overtuigde 'multiKullers', de linkiewinkies, geitenwollensokken, politici & aanhang die overtuigd moeten worden - en daarvoor is deze site goud waard, een gouden bron van kennis en informatie die niet/nooit mag verloren gaan, behouden moet blijven voor verdere generaties om op terug te blikken, hoe het in de toekomst ook zal uitdraaien; hier wordt geschiedenis geschreven en die informatie hier kan en moet gebruikt worden als databank om verder te verspreiden, zodat uiteindelijk iederéén weet hoe die criminele organisatie tewerk gaat, dát is het doel, óns doel wat we voor ogen moeten houden; ervoor zorgen dat 'ieslaam' nooit oftenimmer zijn doel bereikt!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Waar ik van baal

Bericht door Manon »

Kan niet, het is een kater.
Lulkat?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Waar ik van baal

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:Weten jullie waar ik zo van baal?

Ik baal ervan dat wij (kafir) ons gedwongen voelen om de idiote koran te gaan lezen en proberen te begrijpen.
Dat wij (kafir) ons gedwongen voelen ons te verdiepen in de beweegredenen/gevoelswereld van moslims.
Ik baal ervan dat wij (kafir) bijna niet meer kunnen functioneren zonder enige kennis van de (suiker)islam.

Ik baal daarvan.
Ik ben godverdomme geen atheïst om me dan toch nog te moeten verdiepen in de een of andere religie en geloofsovertuiging/gebruiken van anderen.
Wat kan mij dat schelen?

Ik zie geen enkele moslim zich verdiepen in de atheïstische levenswijze...of ... de belevings- en gevoelswereld van kafir.

Ik heb dus besloten er niet meer aan mee te doen.
"men"kan met koranverzen en hadith, en weet ik veel wat voor onzin nog meer, aankomen.... ik ga enkel nog in discussie over de dagelijkse gang van zaken (= praktijk) en mijn eigen persoonlijke vrijheid.
Ik heb er zo genoeg van.

We laten dat hele religeneuzel verdomme zelf toe.
Wanneer we in Nederland al die regelboekjes gewoon naast ons neer leggen en er geen woorden aan vuil maken zal het veel gezelliger zijn.

Laat gelovigen lekker volgens hun boekjes leven...maar.... laat kafir er godverdomme buiten !!!

(sorry voor de gvd's.....het lucht zo lekker op)
Een zeer wijs en verstandige conclusie Monique, ik wist wel dat je anders was dan sommige Atheistische Fundamentalistische Extremisten. Extremisme van BEIDEN kanten leidt nergens toe.

Gr. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Waar ik van baal

Bericht door naar boven »

circe schreef:
Kan niet, het is een kater.
Lulkat?
Zondekat of kafirkat: als die ouwe op zijn smoel valt, omdat hij niet uit z'n doppen kijkt, kruipt hij in de slachtofferrol en krijgt de kat de schuld. Altijd.
RTFM
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:Een zeer wijs en verstandige conclusie Monique, ik wist wel dat je anders was dan sommige Atheistische Fundamentalistische Extremisten. Extremisme van BEIDEN kanten leidt nergens toe.

Gr. Ihsan
Maar, Ihsan ik ben helemaal geen extremist... nergens in.

Ik wil gewoon mijn leven leiden op de manier die iK wil zonder dat anderen me vertellen wat ik wel en niet mag.

Ik wil vrij zijn om keuzes te maken.... keuzes die de ene keer goed uitpakken en de andere keer verkeerd. Alleen door af entoe flink mijn neus te stoten leer ik en doe ik ervaringen op om die keuzes de volgende keer beter te kunnen inschatten.

Wat ik voor mezelf wens (vrijheid) wens ik anderen uiteraard ook toe.
Wanneer mensen in allah/god/ufo's/kabouters, en weet ik wat allemaal nog meer, willen geloven dan moeten ze dat doen.
Ik heb geen enkel recht nog de behoefte om anderen te vertellen wat ze wel en niet moeten doen.
Wil je geen varkensvlees eten?.... doe je best
Wil je je volledig bedekken?...doe je best
Wil je in je blootje lopen?... doe je best
Wil je iedere dag een andere bedpartner?... doe je best
Wil je als maagd het huwelijk in?... doe je best
enz..enz...enz

Het enige waar ik tegen "vecht" is tegen mensen/ideologieën die de arrogantie en het lef hebben om mij wel even te vertellen wat ik wel en niet mag.
Vroeger was dat de "kerk" ( die is gelukkig xijn "plaats" gewezen"... tegenwoordig is dat islam.

Nederland laat dat allemaal toe. Nederland laat toe dat moslims eisen kunnen stellen die ook nog ingewilligd worden. Nederland gaat mee in de respect-waanzin van moslims door toe te geven aan de islamitische censuur van meningen.

Eigenlijk, wanneer ik diep van binnen kijk, kan en mag ik het moslims niet eens kwalijk nemen; zij doen slechts wat hen is opgedragen door allah/mohammed/geleerden.
Wie ik het wel uiterst kwalijk neem is de Nederlandse lafbekken regering die de onderwerping aan islam/moslim in de hand werkt en promoot.

Ik woon in een zeer moslimrijke buurt. Ik heb er totaal geen last van en merk er ook niets van.
Misschien komt dat wel omdat ik em nergens iets van aantrek en alles langs me heen laat gaan, dat kan best.

Waarom kunnen/mogen moslims mij en anderen niet gewoon HUN leven laten leiden?
Ik ben zo blij dat ik een zoon heb en geen dochter. Ik zal het niet meer meemaken maar mijn zoon zal de verdergaande islamisering wel meemaken (tenzij die nu gestopt kan worden) en dan lijkt het mij toch fijner om een man te zijn in islam.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Monique »

naar boven schreef:
circe schreef:
Kan niet, het is een kater.
Lulkat?
Zondekat of kafirkat: als die ouwe op zijn smoel valt, omdat hij niet uit z'n doppen kijkt, kruipt hij in de slachtofferrol en krijgt de kat de schuld. Altijd.
:roll2:
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Mahalingam »

naar boven schreef:[[...]
Zondekat of kafirkat: als die ouwe op zijn smoel valt, omdat hij niet uit z'n doppen kijkt, kruipt hij in de slachtofferrol en krijgt de kat de schuld. Altijd.
Oeff hier moet ik even over nadenken
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Mahalingam »

Ik snap het al: die sukkels weten niet hoe ze moeten vallen zoals wij dat instinctief weten. Zie maar:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Eliabe »

Mahalingam schreef:
naar boven schreef:[[...]
Zondekat of kafirkat: als die ouwe op zijn smoel valt, omdat hij niet uit z'n doppen kijkt, kruipt hij in de slachtofferrol en krijgt de kat de schuld. Altijd.
Oeff hier moet ik even over nadenken
Afbeelding
Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Waar ik van baal

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef:Een zeer wijs en verstandige conclusie Monique, ik wist wel dat je anders was dan sommige Atheistische Fundamentalistische Extremisten. Extremisme van BEIDEN kanten leidt nergens toe.

Gr. Ihsan
Maar, Ihsan ik ben helemaal geen extremist... nergens in.

Ik wil gewoon mijn leven leiden op de manier die iK wil zonder dat anderen me vertellen wat ik wel en niet mag.

Ik wil vrij zijn om keuzes te maken.... keuzes die de ene keer goed uitpakken en de andere keer verkeerd. Alleen door af entoe flink mijn neus te stoten leer ik en doe ik ervaringen op om die keuzes de volgende keer beter te kunnen inschatten.

Wat ik voor mezelf wens (vrijheid) wens ik anderen uiteraard ook toe.
Wanneer mensen in allah/god/ufo's/kabouters, en weet ik wat allemaal nog meer, willen geloven dan moeten ze dat doen.
Ik heb geen enkel recht nog de behoefte om anderen te vertellen wat ze wel en niet moeten doen.
Wil je geen varkensvlees eten?.... doe je best
Wil je je volledig bedekken?...doe je best
Wil je in je blootje lopen?... doe je best
Wil je iedere dag een andere bedpartner?... doe je best
Wil je als maagd het huwelijk in?... doe je best
enz..enz...enz

Het enige waar ik tegen "vecht" is tegen mensen/ideologieën die de arrogantie en het lef hebben om mij wel even te vertellen wat ik wel en niet mag.
Vroeger was dat de "kerk" ( die is gelukkig xijn "plaats" gewezen"... tegenwoordig is dat islam.

Nederland laat dat allemaal toe. Nederland laat toe dat moslims eisen kunnen stellen die ook nog ingewilligd worden. Nederland gaat mee in de respect-waanzin van moslims door toe te geven aan de islamitische censuur van meningen.

Eigenlijk, wanneer ik diep van binnen kijk, kan en mag ik het moslims niet eens kwalijk nemen; zij doen slechts wat hen is opgedragen door allah/mohammed/geleerden.
Wie ik het wel uiterst kwalijk neem is de Nederlandse lafbekken regering die de onderwerping aan islam/moslim in de hand werkt en promoot.

Ik woon in een zeer moslimrijke buurt. Ik heb er totaal geen last van en merk er ook niets van.
Misschien komt dat wel omdat ik em nergens iets van aantrek en alles langs me heen laat gaan, dat kan best.

Waarom kunnen/mogen moslims mij en anderen niet gewoon HUN leven laten leiden?
Ik ben zo blij dat ik een zoon heb en geen dochter. Ik zal het niet meer meemaken maar mijn zoon zal de verdergaande islamisering wel meemaken (tenzij die nu gestopt kan worden) en dan lijkt het mij toch fijner om een man te zijn in islam.
Beste Monique,

Moslims hebben totaal geen intentie om zich te bemoeien met jou. Je kan doen en laten wat je wilt in je eigen land. We respecteren en koesteren de totale vrijheid die hier heerst. Zoals je al zelf aangeeft heb je geen last van en die moslims hebben ook geen last van jou. Leven en laten leven. Er is geen islamisering van Nederland. Dat is een fabeltje. Het aantal moslims onder de 35 jaar die echt werkelijk volgens de Koran leven zijn niet meer dan 10.000/15.000 MAXIMAAL. Het aantal vrouwen dat Niqabs draagt zijn niet meer dan 500 in heel Nederland. Als we de cijfers laten spreken i.p.v. emoties dan zien we dat dat allemaal REUZE mee valt.

Zou je mijn kunnen vertellen wat je bedoelt met:
Nederland laat dat allemaal toe. Nederland laat toe dat moslims eisen kunnen stellen die ook nog ingewilligd worden. Nederland gaat mee in de respect-waanzin van moslims door toe te geven aan de islamitische censuur van meningen.
Ik denk eerder dat Nederland mee gaat met de "vrije meningsuiting" waanzin. Kijk naar mijn gesprekken hier op het forum. Die geven precies aan waar we allemaal tegen aan lopen. Mensen zeggen dingen om te kwetsen en niet om een onderbouwde mening te verkondigen en of een constructief gesprek aan te gaan. Ze willen alleen hun haat en frustraties uitschreeuwen zonder te letten wat dat doet met een ander. Met jou kan ik praten. Met Ariel kan ik praten, met Dutch kan ik praten, ondanks dat ik weet en lees hoe jullie over de islam denken. Waarom omdat jullie inhoudelijk blijven en gewoon normaal gedragen. Jullie geven argumenten voor jullie standpunt gestaafd met bewijzen en ik kom met tegenargumenten gestaafd met uitleg. Zo hoort een gesprek te gaan. Als je op straat loopt en ik zeg tegen deze leden bijv. Hoerenkinderen, Sletten, Kankerleiers, etc etc. En daarna zeg ik hey niet boos worden dat is vrijheid van meningsuiting, dan ben ik toch gestoord bezig? Enfin het moet van beiden kanten komen. Ik zie vrouwen met Niqabs en ik zie vrouwen bijv. Topless of heel erg schaars gekleed en ik denk beiden maken gebruik van hun recht. Als het stoort moet men er gewoon niet naar kijken, en waarom zou het storen eigenlijk?

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Monique »

ihsanyd. schreef:Beste Monique,

Moslims hebben totaal geen intentie om zich te bemoeien met jou. Je kan doen en laten wat je wilt in je eigen land. We respecteren en koesteren de totale vrijheid die hier heerst. Zoals je al zelf aangeeft heb je geen last van en die moslims hebben ook geen last van jou. Leven en laten leven. Er is geen islamisering van Nederland. Dat is een fabeltje. Het aantal moslims onder de 35 jaar die echt werkelijk volgens de Koran leven zijn niet meer dan 10.000/15.000 MAXIMAAL. Het aantal vrouwen dat Niqabs draagt zijn niet meer dan 500 in heel Nederland. Als we de cijfers laten spreken i.p.v. emoties dan zien we dat dat allemaal REUZE mee valt.
Beste Ihsan, uit de gesprekken die ik heb (gehad) met moslims blijkt juist dat het hun doel is dat Nederland islamitisch wordt.

Ik weet uiteraard dat niet IEDERE moslim dat wil. Er zijn ook moslims die juist blij zijn niet onder islamitisch bewind te leven.

Mij gaat het dus om die moslims die dat wel willen. Met die moslims heb ik moeite. Met moslims die gewoon geloven wat ze doen en anderen daar niet mee lastig vallen heb ik geen enkel probleem.

In islam is er geen "leven en laten leven". Er is een "leven zoals allah voorschrijft of sterf".

Dat de islamisering van Nederland wel meevalt ben ik niet met je eens. (hoe kan het anders :rongue: )

Steeds meer stellen moslims eisen mbt de dagelijkse gang van zaken in Nederland. Op scholen alleen nog halal eten, speciale behandeling mbt tot b.v. de burka en sluiers (terwijl ik niet met mijn helm op b.v. een bank binnen mag), kunstwerken, theater, exposities etc die moeten worden afgelast omdat "het tegen islam ingaat". Mensen die tegen islam ageren worden met de dood bedreigd en vermoord, vrouwen die wegens hun burka/sluiers geen werk vinden moeten gewoon een uitkering blijven krijgen terwijl ieder ander die wegens kleding e.d. geen werk vindt gekort wordt....etc..etc... allemaal "privileges" die men eist op basis van hun geloof. Ieder afwijzing van die eisen wordt gezien als discriminatie en rasisme.

Sorry hoor.... niet discimineren houdt juist in dat er GEEN onderscheid gemaakt wordt op basis van o.a. religie. Dat die moslims dus gillen "discriminatie" wanneer er inderdaad geen onderscheid gemaakt wordt laat al zien dat ze het begrip "discriminatie" helemaal niet begrijpen.

(Rasisme; ook zoiets.... sinds wanneer zijn moslims een "ras"?)

Volgens mij is dat toch een mate van "islamisering" die we niet willen in Nederland. Wanneer die mensen zo nodig volgens sharia willen leven ga dan naar een land waar die sharia is? Maar nee, de respons daarop is dan dat er nergens op de wereld een "juiste" sharia is. Dat vind ik toch zo'n domme redenering; wanneer islam in 1400 jaar zelfs niet in de bakermat van islam in staat is om een "juiste" sharia te hebben...waarom denken ze dan dat dat in 21e eeuws Nederland WEL zal lukken? In een land waar zoveel aversie is tegen islam (tegen iedere religieuze bemoeienis)? Ik snap dat niet.

De enige manier om sharia te implementeren zal zijn middels geweld. Een andere manier is er niet. Zoals je ook ziet in islamitische landen is de enige manier om sharia te handhaven door mensen te onderdrukken en geweld te gebruiken.

Ik hou het hier even bij. Kijk gewoon om je heen en je ziet de islam in het dagelijks leven binnensluipen.
Ihsan: Zou je mijn kunnen vertellen wat je bedoelt met:
"Nederland laat dat allemaal toe. Nederland laat toe dat moslims eisen kunnen stellen die ook nog ingewilligd worden. Nederland gaat mee in de respect-waanzin van moslims door toe te geven aan de islamitische censuur van meningen."
Ik denk eerder dat Nederland mee gaat met de "vrije meningsuiting" waanzin. Kijk naar mijn gesprekken hier op het forum. Die geven precies aan waar we allemaal tegen aan lopen. Mensen zeggen dingen om te kwetsen en niet om een onderbouwde mening te verkondigen en of een constructief gesprek aan te gaan. Ze willen alleen hun haat en frustraties uitschreeuwen zonder te letten wat dat doet met een ander. Met jou kan ik praten. Met Ariel kan ik praten, met Dutch kan ik praten, ondanks dat ik weet en lees hoe jullie over de islam denken. Waarom omdat jullie inhoudelijk blijven en gewoon normaal gedragen. Jullie geven argumenten voor jullie standpunt gestaafd met bewijzen en ik kom met tegenargumenten gestaafd met uitleg. Zo hoort een gesprek te gaan. Als je op straat loopt en ik zeg tegen deze leden bijv. Hoerenkinderen, Sletten, Kankerleiers, etc etc. En daarna zeg ik hey niet boos worden dat is vrijheid van meningsuiting, dan ben ik toch gestoord bezig?
Er wordt inderdaad veel gezegd met uitsluitend als doel te kwetsen. Ik vind dat best jammer omdat dat de discussie ondermijnt. Maar ja, ieder heeft zijn eigen discussie-methode.

Er is m.i. wel een verschil tussen islamitisch gekwetst zijn en kafir gekwetsts zijn. Kafir zijn niet zo snel gekwetst...of ze laten het niet zo snel merken.

Bij moslims echter lijkt het wel alsof iedere scheet die niet richting Mekka gaat "kwetsend" is.

Je kunt je mond niet opendoen of er is wel een moslim "gekwetst" en moet er weer wat verboten worden.. Ik denk dat, wanneer je in een land woont waar "kwetsen" bijna een volkssport is (kijk naar caberatiers) je daar toch een huidje tegen moet kweken. Niet alleen hier wonende moslims voelen zich gekwetst...nee... moslims over de hele wereld zullen wel even gaan bepalen wat hier wel en niet mag bmt het uiten van meningen. Dit onder bedreigingen met geweld en onder het mom van "kwetsen".

(misschien heb ik makkelijk praten want ik ben onmogelijk te " kwetsen")

Wanneer Christenen zich zo zouden gedragen zou ik daar net zoveel problemen mee hebben. Het is echter een feit dat enkel moslims zich "zo" gedragen. Geen enkele andere "groep" in Nederland heeft zoveel problemen met de Nederlandse gang van zake. (inderdaad, ik draai het om).

Wanneer je b.v. een probleem hebt met de gang van zake op je werk... wat lijkt je dan het handigst voor iedereen...... ander werk zoeken of je werkgeven omturnen naar jouw "idee"?

Waarom kiezen moslims voor de "omturn" optie?
Enfin het moet van beiden kanten komen. Ik zie vrouwen met Niqabs en ik zie vrouwen bijv. Topless of heel erg schaars gekleed en ik denk beiden maken gebruik van hun recht. Als het stoort moet men er gewoon niet naar kijken, en waarom zou het storen eigenlijk?
Precies. Mensen maken gebruik van hun recht.

Waarom mogen moslima's wel gebruike maken van hun "recht" en vinden moslims dat kafira geen gebruik mogen maken van hun recht? Overal gaan stemmen op van moslims om reclameborden met vrouwen te verbieden, tv "kuisen" etc.

In scholen eisen moslims dat de hoofddoek gedragen mag worden anders is het discriminatie......in islamitische scholen is de hoofddoek verplicht.

Hoofddoek verboden = discriminatie
Hoofddoek verplicht = geen discriminatie ??????


Er zijn zwemtijden alleen voor moslima's omdat ze niet samen met mannen mogen zijn. (waarom moeten kafir daarvoor betalen????????)
Waarom zijn er geen zwemtijden enkel voor moslimmannen? Zij moegen toch ook niet met vrouwen samen zijn?
Rotjochies die vrouwen uitschelden voor hoer omdat ze zich niet bedekken worden niet terecht gewezen...nee..... tuurlijk niet.... dat is te "kwetsend" voor ze.... dan moeten vrouwen zich maar bedekken.
Ik vind dat zo "dubbel".



Wat ik bedoel met dat "Nederland gaat mee in de respect-waanzin van moslims door toe te geven aan de islamitische censuur van meningen" is dat er rekening gehouden moet worden met islamitische wetten mbt wat mensen mogen zeggen, tekenen, schrijven etc.

Omdat het in islam verboden is islam/allah/mohammed te tekenen, in twijfel te trekken of in de zeik te zetten .... moeten niet-moslims zich ook aan die regels houden?

Omdat het varken in islam "onrein" is moeten spaarvarkens bij kafir banken weg?

Dat zijn voorbeeldjes van de censuur die de Nederlandse staat oplegt aan niet-moslims. Wanneer Nederland een beetje ballen zou hebben zouden ze zeggen "religieuze regels gelden alleen voor mensen die zich vrijwillig aan die regels willen houden (mits niet strijdig met de Nederlandse wet)... voor ieder ander zijn ze niet ter zake doende".

Moet je je eens voorstellen dat we in Nederland rekening zouden moeten houden met alle regeltjes van alle religies? Daar moet je toch niet aan denken? Dan zou er geen koe meer geslacht worden want die zijn heilig voor hindoes. Je kunt vast nog wel meer voorbeelden bedenken.

Ik ben het dus niet eens met je stelling dat de islamisering wel meevalt.

Heel langzaam sluit het erin en de grote schuldige is de Nederlandse regering (en burgers) die het laten gebeuren. We laten ons verzetsloos naar de slachtbank leiden.

Ik ben blij dat ik al "oud" ben en de "goede" vrije tijd heb meegemaakt en de hoofddoeken plicht niet zal meemaken.

(mocht die sneller komen dan mijn verscheiden dan zal ik gaarne gebruik maken van de euthenasiepil)

Ihsan, ik maak me echt zorgen voor de komende generaties... aan beide zijden.
Amorele atheistische nitwit
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Waar ik van baal

Bericht door naar boven »

ihsanyd schreef:Moslims hebben totaal geen intentie om zich te bemoeien met jou. Je kan doen en laten wat je wilt in je eigen land. We respecteren en koesteren de totale vrijheid die hier heerst. Zoals je al zelf aangeeft heb je geen last van en die moslims hebben ook geen last van jou. Leven en laten leven. Er is geen islamisering van Nederland. Dat is een fabeltje. Het aantal moslims onder de 35 jaar die echt werkelijk volgens de Koran leven zijn niet meer dan 10.000/15.000 MAXIMAAL. Het aantal vrouwen dat Niqabs draagt zijn niet meer dan 500 in heel Nederland. Als we de cijfers laten spreken i.p.v. emoties dan zien we dat dat allemaal REUZE mee valt.
Dat de meeste jonge moslims het 'leven volgens de koran' uitstellen tot ze ouder - op middelbare leeftijd - zijn, is bekend.
Maar dat heeft niets met de islamisering van Nederland te maken.

Zelfs al zou vanaf vandaag 100% van de moslims 'volgens de koran' gaan leven en wekelijks naar de moskee zou gaan, dan zou dat nog niet betekenen dat Nederland islamiseert.

De islamisering heeft niets te maken met het moskeebezoek, maar alles met toegevingen aan de islam. Hoofddoekstimuleringsprojecten, burka- en burkinigedoogbeleid, gescheiden loketten, polderimams, gesubsidieerde moskeebouw, etc. en - vooral - islamieten bij de politie, in overheidsfuncties, in gemeentebesturen, in het Parlement, in de regering: dat is islamisering.
Islamisering is infiltratie.
Ik denk eerder dat Nederland mee gaat met de "vrije meningsuiting" waanzin. Kijk naar mijn gesprekken hier op het forum. Die geven precies aan waar we allemaal tegen aan lopen. Mensen zeggen dingen om te kwetsen en niet om een onderbouwde mening te verkondigen en of een constructief gesprek aan te gaan. Ze willen alleen hun haat en frustraties uitschreeuwen zonder te letten wat dat doet met een ander. Met jou kan ik praten. Met Ariel kan ik praten, met Dutch kan ik praten, ondanks dat ik weet en lees hoe jullie over de islam denken. Waarom omdat jullie inhoudelijk blijven en gewoon normaal gedragen. Jullie geven argumenten voor jullie standpunt gestaafd met bewijzen en ik kom met tegenargumenten gestaafd met uitleg. Zo hoort een gesprek te gaan. Als je op straat loopt en ik zeg tegen deze leden bijv. Hoerenkinderen, Sletten, Kankerleiers, etc etc. En daarna zeg ik hey niet boos worden dat is vrijheid van meningsuiting, dan ben ik toch gestoord bezig? Enfin het moet van beiden kanten komen. Ik zie vrouwen met Niqabs en ik zie vrouwen bijv. Topless of heel erg schaars gekleed en ik denk beiden maken gebruik van hun recht. Als het stoort moet men er gewoon niet naar kijken, en waarom zou het storen eigenlijk?
Voor zover ik je 'discussies' gevolgd heb is er door de mensen 'die er niet op letten wat dat doet met een ander' niet op de man gespeeld en werd je niet persoonlijk aangevallen. Je vergelijking met het op straat uitschelden van mensen gaat dus mank.

De islamitische definitie van laster is mij bekend, dat is: iets zeggen wat een ander niet wil horen.

Niet alle forumleden volgen die islamitische gedragscode. Terecht overigens, want met het volgen van die code geeft men de regie over de meningsuiting uit handen.
RTFM
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Waar ik van baal

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Moslims hebben totaal geen intentie om zich te bemoeien met jou. Je kan doen en laten wat je wilt in je eigen land. We respecteren en koesteren de totale vrijheid die hier heerst. Zoals je al zelf aangeeft heb je geen last van en die moslims hebben ook geen last van jou. Leven en laten leven. Er is geen islamisering van Nederland. Dat is een fabeltje. Het aantal moslims onder de 35 jaar die echt werkelijk volgens de Koran leven zijn niet meer dan 10.000/15.000 MAXIMAAL. Het aantal vrouwen dat Niqabs draagt zijn niet meer dan 500 in heel Nederland. Als we de cijfers laten spreken i.p.v. emoties dan zien we dat dat allemaal REUZE mee valt.

Nee, hoor. Waren moslims maar zo tolerant en goedbedoelend. Dan had Theo van Gogh nog films kunnen maken. Dah had sinterklaas nog gewoon zijn mijter met kruis op kunnen houden. Dan had ik mijn kind niet overstuur thuis gekregen omdat ze door een groep jochies onder water tussen haar benen betast was. Dan had ik niet met een stel vriendinnen chaparonewachten hoeven draaien om onze dochters tijdens het zwemmen te beschermen tegen aanrandigen. Dan had ik een rustige eerste kerstavond gehad die niet verstoord was door een horde uren toeterende
molsims die door uren lang zo door de wijk gereden hadden. Dan was mijn buurmeisje bij het stoplicht van achteren in haar borsten geknepen. Dan was ik die zomerdag niet bespuugd geworden op mijn blote onderbeen door de chauffeur van een passerende auto. Dan was ik als christen voor als kruisaanbidder uitgemaakt. Dan werden mijn gevoelens niet besmeurd door te stellen dat ik een man aanbad die die een baarmoeder via een menselijke vagina ter wereld was gekomen. Dan had ik niet drie keer zoveel als een moslim voor een brood hoeven te betalen bij de Marokkaanse bakker. Dan was mijn jas niet van de kapstok gestolen toen de voordeur open moest blijven voor een verhuizing. Dan kon ik maandag gewoon mijn moeder begraven zonder bang te hoeven zijn voor onterering door bepaalde jongeren. Dan had ik nog gewoon een kerststol en niet een decemberfeestbrood bij Albert Heijn kunnen kopen. Misschien allemaal onnodig emotioneel gedoe in jouw ogen, maar jij hebt hier niet gewoond voordat moskeeen alleen nog maar geassocieerd werden met sprookjes uit duizend en een nacht. Hoe zou jij emotioneel reageren als christenen hun stempel zouden willen drukken in jouw thuisland? Amok gaan maken het geluid van de oproep tot gebed? Bij aankomst hier op het vliegveld jouw koran ter vernietiging uit je bagage geplukt zou worden? Bij iedere vermeende belediging van het christendom door christenen voor oud vuil uitgemaakt worden compleet met leuzen dat de wereldheerschappij door christenen overgenomen zal worden en dat ze net zo lang doorgaan totdat er geen niet-christen meer levend is? Hoe zou jou dat alles emotioneel aangrijpen? Hoe zou jij het vinden als ik dan verwijs naar cijfers die moeten aantonen dat het allemaal reuze meevalt?

Dat wordt er bedoeld met:
Nederland laat dat allemaal toe. Nederland laat toe dat moslims eisen kunnen stellen die ook nog ingewilligd worden. Nederland gaat mee in de respect-waanzin van moslims door toe te geven aan de islamitische censuur van meningen
Ik denk eerder dat Nederland mee gaat met de "vrije meningsuiting" waanzin. Kijk naar mijn gesprekken hier op het forum. Die geven precies aan waar we allemaal tegen aan lopen. Mensen zeggen dingen om te kwetsen en niet om een onderbouwde mening te verkondigen en of een constructief gesprek aan te gaan. Ze willen alleen hun haat en frustraties uitschreeuwen zonder te letten wat dat doet met een ander. Met jou kan ik praten. Met Ariel kan ik praten, met Dutch kan ik praten, ondanks dat ik weet en lees hoe jullie over de islam denken. Waarom omdat jullie inhoudelijk blijven en gewoon normaal gedragen. Jullie geven argumenten voor jullie standpunt gestaafd met bewijzen en ik kom met tegenargumenten gestaafd met uitleg. Zo hoort een gesprek te gaan. Als je op straat loopt en ik zeg tegen deze leden bijv. Hoerenkinderen, Sletten, Kankerleiers, etc etc. En daarna zeg ik hey niet boos worden dat is vrijheid van meningsuiting, dan ben ik toch gestoord bezig? Enfin het moet van beiden kanten komen. Ik zie vrouwen met Niqabs en ik zie vrouwen bijv. Topless of heel erg schaars gekleed en ik denk beiden maken gebruik van hun recht. Als het stoort moet men er gewoon niet naar kijken, en waarom zou het storen eigenlijk?
Het stoort mij dat mijn levenswijze bepaald gaat worden door mensen die vanuit hun religieuze gezichtspunt willen voorschrijven wat er hier wel en niet dient te gebeuren. Of dat nu moslims zijn of zwaar gereformeerde fundamentalisten, ordoxe joden of boeddisten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Zwartmeer »

Monique schreef: Ik baal ervan dat wij (kafir) ons gedwongen voelen om de idiote koran te gaan lezen en proberen te begrijpen.
Dat wij (kafir) ons gedwongen voelen ons te verdiepen in de beweegredenen/gevoelswereld van moslims.
Ik baal ervan dat wij (kafir) bijna niet meer kunnen functioneren zonder enige kennis van de (suiker)islam.
Daar baal ik ook van. Moslims zelf begrijpen immers al niks van de islam. Waarom anders al die honderden sekten die allemaal weer iets anders geloven en elkaar vaak zelfs uitsluiten als zijnde gelovig. En dan dwingen deze niets-weters ons ook nog eens op om ons in hun onzin, god's belangrijke en duideljke boodschap voor de mensheid, te verdiepen.
Monique schreef: Ik zie geen enkele moslim zich verdiepen in de atheïstische levenswijze...of ... de belevings- en gevoelswereld van kafir.
Hun geloof staat dat ook niet toe. Nou ja het mag wel, maar alleen negatieve conclusies zijn toegestaan.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Waar ik van baal

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
circe schreef:De reden waarom ik me in die islamitische heilige boekjes en overleveringen wil verdiepen (heb verdiept) is dat men me jarenlang heeft kunnen wijsmaken dt islam de religie van de VREDE was, en ik er in al mijn opgelegde politiek correcte naïviteit met open ogen ben ingetrapt sinds de jaren 1975, de toenmalige geheime oprichting van Eurabia.
Dat is ook de reden waarom ik me in Islam verdiep. Ik ga van het standpunt uit...Ken uw vijand, zodat je hem met zijn eigen middelen kan bestrijden.
Kort na de 1109 aanslagen probeerde ik me in de islam te verdiepen. Dit omdat deze terreurdaad aan de islam gelinkt werd. Vond verschillende sites. Ook islamitische. En de Engelse FFI. Wel, Ali Sina werd meteen m’n idool. Met nog nul kennis zag ik meteen in dat de man gelijk had. Zijn logica deugde. Een vent van 54 die seks met een meisje van negen heeft is geen voorbeeld voor alle volkeren van alle tijden.
Ik ben opgegroeid met het idee van op je hoede zijn voor, en het bestrijden van, het fascisme. Daar zijn mensen van mijn generatie, ben 48 jaar, toch mee geïndoctrineerd? Nou dat is wat ik hier doe!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Plaats reactie