Ihsan OUT of Town

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Ihsan OUT of Town

Bericht door ihsanyd »

Beste Forumleden,

Ik kwam in vrede, ik zag en ik trok mijn eigen conclusies. Sommige van jullie moeten leren hoe een duidelijk punt te maken zonder al te schreeuwerig over te komen. Want dat geeft een blijk van zwakte en gebrek aan zelfbeheersing en zorgt ervoor dat de gemaakte punten niet overkomen, hoe relevant ook. Sommige punten die jullie maken zijn legitiem. Ik zal regelmatig terug komen en jullie punten doornemen en bespreken met Moslim Instanties in Nederland en Benelux die zich bezighouden met de strategie om de Benelux te compleet islamiseren. ( :wink2: ). Ik heb helaas niks nieuws van jullie kunnen leren behalve hoe diepgeworteld de angst voor de islam verankerd ligt bij sommigen. Daar moet wat aan gedaan worden. Verder wil ik degene bedanken die wel normaal konden discussiëren, hoe weinig zij ook waren. De beste manier om je angst te overwinnen is om die angst te confronteren. Ik heb niks anders dan hoop en liefde voor jullie als medemensen en ik wens voor jullie wat ik ook voor mijzelf wens en dat is VREDE, VOORSPOED en VRIJHEID om je leven in te richten zoals je wilt. Sommige moeten mijn beleefdheid niet misvatten voor zwakte of gebrek aan repliek, want jullie zouden verbaasd zijn als jullie echt wisten wie of wat ik ben. Het is gewoon dat ik mijn tijd kostbaar acht om te verspillen aan destructieve discussies. Ik zou zeggen vooral doorgaan met het uiten van jullie onvrede en gedachten en wij zullen daar onze voordeel mee doen.

Ariel, jij bedankt in het bijzonder voor je uitnodiging en het allerbeste toegewenst aan iedereen op dit forum.

In Vrede kwam ik en in Vrede ga ik.

Mvg. Ihsan
Laatst gewijzigd door ihsanyd op zo mei 09, 2010 4:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Manon »

Vene vidi ... en ging heel hard lopen.

Je zou eens moeten weten wie IK in feite ben! Dan zou je pas verschieten man.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Pilgrim »

Jammer dat je je zo snel laat afschrikken Ihsan. Ik had het graag nog even met je willen hebben over de vervolging van niet-moslims (met name Christenen) in islamitisch landen. Hebben die moslims de Koran niet goed begrepen? Maar goed, je gaat dus weg? Het ga je goed verder en ik vond het leuk met je gediscussieerd te hebben. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Ariel »

Het gaat je goed Ihsan . Jammer dat je ons verlaat, maar ik begrijp het wel.
Bedankt voor je bijdragen aan dit forum.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Manon »

Nou, in het begin vond ik het best leuk, maar iemand die "vene vidi vici" als onderschrift neemt lijkt me niet zo gezellig. De sfeer werd hoe langer hoe grimmiger en ik heb nergens een antwoord op gekregen.

:turban: sorry Ishanyd! te licht bevonden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door SDX »

Veni, vidi et capiebar ad anum!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Ariel »

Nee, overwonnen heeft hij niet. Hij kwam, en hij zag, en merkte dat hij nooit kon winnen.
Islam is niet te verdedigen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Ariel »

Moslims moeten deze quote op hun vlaggen zetten. Onder het zwaard.

Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace

"Hoor, zie en zwijg, als je in vrede wilt leven"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Manon »

SDX schreef:Veni, vidi et capiebar ad anum!
lees ik hier nu iets van "schop" en "kont"? [hypocrite.gif]
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Ariel »

Zoiets ja.

Ik kwam, ik zag en werd vanachter belaagd"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Dhana »

Nou ja, het moet niet mooier worden!! Het komt hier op neer dat meneer zelve in zijn totaliteit perfect is en wij een stelletje barbaren, met een totaal ongegronde islamfobie. Waarom trekken al die moslims zich toch steeds zo snel terug? Zelfs de meest hooggeleerde onder hen houden het hier niet langer vol dan een krappe week.

Het is net andersomverkeer. Als je op islamitische fora te gebekt bent heb je zo een permanente ban aan je broek hangen en hier nemen ze binnen een week de kuierlatten.

En beleefdheid!!?? Hoe verzint ie het?? Een forumlid hier van het hebben van een niet nader te noemen beroep betichten. Suggereren dat onze gezamenlijke verstandelijke vermogens net goed genoeg zijn om de inhoud van roddelbladen te kunnen bevatten en zichzelf boven ons de grijze massa uitroepen. Om van alle andere van minachting sprekende steken onder water nog maar te zwijgen.
En ik wil helemaal niet weten wie dit heerschap in werkelijkheid dan wel niet mag wezen. Want stel je voor dat zo'n griezel in het echie tegenkomt. Je zou hem toch met liefde op zijn arrogante tronie timmeren?

Ik denk eerder dat ie zich morgen of vanavond weer moet melden op de gesloten afdeling. Hij heeft heel wat kenmerken van een flink verdwaalde psychopaat.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Dutch »

Nou Ihsan, slapjes hoor!!!!
We hebben geeneens de tijd gehad om écht te praten, jij rent gewoon weg nog vooraleer we dat kunnen, je wou misschien gewoon dat je hier aankwam en wij dan met z'n allen onderuit gingen voor de islam, of wat ?
Nou dan heb ik hier een doordenker voor jou : WAAROM KUNNEN MOSLIMS GEEN IN VRAAGSTELLEN VAN DE ISLAM AAN?
Misschien omdat de islam in het licht van de rede gewoonweg smelt????????????
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Dhana »

Dutch schreef:Nou Ihsan, slapjes hoor!!!!
We hebben geeneens de tijd gehad om écht te praten, jij rent gewoon weg nog vooraleer we dat kunnen, je wou misschien gewoon dat je hier aankwam en wij dan met z'n allen onderuit gingen voor de islam, of wat ?
Nou dan heb ik hier een doordenker voor jou : WAAROM KUNNEN MOSLIMS GEEN IN VRAAGSTELLEN VAN DE ISLAM AAN?
Misschien omdat de islam in het licht van de rede gewoonweg smelt????????????

Laat maar Dutch. Het is niet meer of minder een complete kloon van al die andere moslims voor hem die dachten dat ze ons wel aan zouden kunnen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door mercator »

Raar dat die het altijd maar over "angst voor Islam" heeft. Mss een projectie van de doodsangst die de moslim zelf voelt voor het braadspit van Allah waarop hij schreeuwend zal geroosterd worden als hij zijn gebeden niet op tijd heeft gezegd( met dank aan Hans v d Mortel voor het beeld). Niemand hier heeft angst voor moslims, die hebben nooit iets gekund en zullen nooit iets kunnen Waar we wél moeten voor beducht zijn is de verraderlijkheid en zorgeloosheid van onze regenten die de moslimplaag hebben binnengehaald én aanmoedigen.
Ben jij bang van muizen? Neen, maar een naburige boer die miljoenen muizen naar mijn boerderij haalt zal ik met zeer veel wantrouwen en vijandschap in het oog houden, want die muizen, hoe klein en onbetekenend ook, kunnen enorme schade aanrichten als ze met zovelen zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Raar dat die het altijd maar over "angst voor Islam" heeft. Mss een projectie van de doodsangst die de moslim zelf voelt voor het braadspit van Allah waarop hij schreeuwend zal geroosterd worden als hij zijn gebeden niet op tijd heeft gezegd( met dank aan Hans v d Mortel voor het beeld). Niemand hier heeft angst voor moslims, die hebben nooit iets gekund en zullen nooit iets kunnen Waar we wél moeten voor beducht zijn is de verraderlijkheid en zorgeloosheid van onze regenten die de moslimplaag hebben binnengehaald én aanmoedigen.
Ben jij bang van muizen? Neen, maar een naburige boer die miljoenen muizen naar mijn boerderij haalt zal ik met zeer veel wantrouwen en vijandschap in het oog houden, want die muizen, hoe klein en onbetekenend ook, kunnen enorme schade aanrichten als ze met zovelen zijn.

Je zou al zijn berichten eens door de molen moeten laten halen door een psycholoog of nog beter psychiater.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Monique »

Het beste Ihsan, jammer dat je gaat maar ik snap het wel.

:wink2:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Eliabe »

Homo sapiens non urinat in ventum.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door mercator »

Monique schreef:Het beste Ihsan, jammer dat je gaat maar ik snap het wel.

:wink2:
Och ja, in het thee/drugshuis of moskeet zal ie zich heel wat beter voelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Dhana »

circe schreef:Vene vidi ... en ging heel hard lopen.

Je zou eens moeten weten wie IK in feite ben! Dan zou je pas verschieten man.

PANDORA???
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door BFA »

Is hij al weg?
Dat is snel.
Het was toch vooral een monoloog die hij voerde. Veel verliezen we niet.
Dhana schreef:
Je zou al zijn berichten eens door de molen moeten laten halen door een psycholoog of nog beter psychiater.
Ongeneeslijk ziek en gevaar voor zichzelf en de maatschappij.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:Sommige moeten mijn beleefdheid niet misvatten voor zwakte of gebrek aan repliek, want jullie zouden verbaasd zijn als jullie echt wisten wie of wat ik ben.
ja t is Osama die in zijn Pakistaanse grot Nederlands heeft geleerd. Zo zie je maar ten overvloede dat al dat IK KOM IN VREDE gedoe bullshit is, als een moslim zich gefrustreerd voelt in een discussie die hij -als moslim- niet KAN winnen wordt er ofwel als een kip zonder halal-kop gescholden(de Hoeren van Halal tegen F de Winter) OF gedreigd zoals door onze Islamitische evolué hier. Daarom: moslims-hoe ze zich ook voordoen-zijn FOUTE BOEL en dienen zo snel mogelijk uit onze maatschappij verwijderd te worden. Voor ons welzijn en blijkbaar voor dat van henzelf ook want ze staan stijf van de onvrede en frustratie-gevoelens. Die perfect te verklaren zijn uit hun moslim-paradox, nl. het vaag aangevoelde besef dat hun als een kikker opgeblazen ego in geen verhouding staat tot de gepresteerde feiten. Moslims kunnen gewoon niks.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door mercator »

mss is t wel Job Cohen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door yoka »

"Ik kwam in vrede
"

:evil: kán niet voor een Koran/Mohammedlover t.o. christenen, Joden en vermeend 'infidels' want die behoren VERNIETIGD te worden - volgens Koran Mein Kampf. Hoe durft deze vent zijn gezicht te laten zien betekent slechts dat hij geen moeite heeft met de MISDAAD Koran/Mohammed.
'Je moest eens weten wie ik ben'.


Haha! Bin Laden, een fundi imam; een moordende burkavrouw , de wolf in schaapskleding Tariq Ramadan, 'de afgezant van Allah' reincarnate 'Mohammed" himself? Die ik zou willen ontmoeten om een schop onder zijn achterste te geven - en nog een - om Mohammed voorgoed in een gracht te donderen - voor de ELLENDE en miljoenen MISDADEN die hij aanricht - waar deze 'Ishan' helemaal geen moeite mee heeft - integendeel - MISDADIGERS AANBIDT - KORAN MAFFIA kont omhoog - strak in militair stramien - worthy: worthy:

In ieder geval een FUNDI Koran/Mohammedlover mert zijn 'ik geloof HEILIG in wat Mohammed/wie ook Arabieren van Christendom en Judaisme GESTOLEN heeft onder GODLASTERING van Jezus-CHRISTUS - Een KETTER die zijn gelijk wil halen - wat elke moslim slechts kan bij SAITAN in HADES!
http://hoeiboei.blogspot.com/

Mohammed’s leer van de enige God, die hij – naar een van de meer dan woestijngoden van de Koeraisjieten en (luister en huiver) naar zichzelf noemde: Allah. Want de volledige naam van Mohammed is: ''Abu El Kasim Ibn Abd Allah''.

In soera 3:54 vinden moslims de goddelijke toestemming voor hun kunst van misleiding. Daarin wordt gezegd:
''En zij smeedden een list, en Allah smeedde een list; en Allah is de beste listensmid.''

in het Cordoba-kalifaat werden honderdduizenden christenen en joden gedood, onthoofd, hele dorpsgemeenschappen levend gekruisigd – en van de schedels van de onthoofde ongelovigen werden complete minaretten in Andalusië gebouwd als teken van verheerlijking van Allah met het oog op de overwinning van zijn religie op de ''ongelovigen'' van Spanje. De gedwongen belastingheffing voor de christelijke en joodse oorspronkelijke inwoners van Spanje door de moslims bereikte zo’n hoog en ondraaglijk niveau, dat honderdduizenden christenen en Joden zich tot de islam bekeerden om het juk van de existentie bedreigende belastingtribuut te ontlopen. Maar de mythe van de vreedzame Cordoba-islam wordt nog altijd in de Europese geschiedenisboeken onderwezen en verspreid op de talloze internetforums, in talkshows op de televisie en in mediaberichten)....
En nog steeds zijn moslims CHRISTENMOORDENAARS - dezelfde moslims die onder ons durven te komen wonen uit 'onze Islamitische landen' - om ook hier hun JODENHAAT te vertonen!

Die 'Ishan' niet eens intelligent genoeg is om te begrijpen dat zijn 'ik kom terug om mijn vijandschap Koran aan jullie UIT TE LEGGEN' - overbodig is.

VENE VIDE FOETSIE
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door olafo »

Zijn net meeuwen,komen krijsend aanvliegen maken een hoop kabaal,schijten de boel onder en weg zijn ze weer.
Net als een varken scheren,hoop gekrijs en weinig wol.
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ihsan OUT of Town

Bericht door Dhana »

olafo schreef:Zijn net meeuwen,komen krijsend aanvliegen maken een hoop kabaal,schijten de boel onder en weg zijn ze weer.
Net als een varken scheren,hoop gekrijs en weinig wol.

Ik vind het net eksters, die roven de nesten van andere vogels, hetzij eieren het zij jonge vogeltjes, leeg en zijn gek op alles wat blinkt.

Ik hoop dat het meeuwen zullen zijnl, want inderdaad die zijn zo weer weg. Ekters daarentegen zijn moeilijker weg te krijgen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie