Hoe moslims over ons denken

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Hoe moslims over ons denken

Bericht door Scarlatti »

Onderwerp: hoe de 'radicale' moslims over ons denken, doorsturen a.u.b.
blij dat ik zo oud ben
Mensen ben gewaarschuwd want zoals het hier beschreven wordt zo is het namelijk en NIET anders!

HOE MOSLIMS OVER ONS DENKEN !!!
Een islamitische visie op Europa

Onlangs had de Franse journalist Philippe Aziz een vraaggesprek met de 25-jarige Mohammed Sabaoui, student sociologie aan de universiteit van Rijsel, Algerijn van afkomst, maar tot Fransman genaturaliseerd.

In dit artikel de voornaamste passages uit dit gesprek. Erg verhelderend.

Vraag: Moet de opkomst van de Islam niet een zekere vrees wekken in Frankrijk en de wereld ?

Antwoord van M. Sabaoui: Zeker, het Islamitische rijk was ooit groter dan Rome en deed zijn invloed gelden over een groot gedeelte van de wereld, zoals onze Profeet dat wenst.

Vraag: In Frankrijk is uw Godsdienst toch erkend en vertegenwoordigd. Er zijn meer dan 1.500 moskeeën.

Antwoord: Neen, want uw wetten stemmen niet overeen met die van de Koran. U legt ons uw wetten op, terwijl mohammedanen alleen door de Charia geregeerd kunnen worden. We gaan ons dus inspannen om de macht te grijpen. In Roubaix bv. waar er een islamitische meerderheid is van ong. 60 %. Bij de gemeenteverkiezingen zullen wij onze mensen mobiliseren en de volgende burgemeester zal mohammedaan zijn. Na onderhandelingen zullen wij Roubaix tot onafhankelijke mohammedaanse enclave verklaren en de charia opleggen aan alle inwoners.

Vraag: Zullen alle islamieten daarmee akkoord gaan, sommigen zijn toch vergaand geïntegreerd ?

Antwoord: U onderschat de Islamitische solidariteit, men blijft Arabier, zelfs als men geboren is uit een huwelijk van een Arabier en een ongelovige. Uw vraag bewijst uw naïviteit.

Vraag: Om terug te komen op Roubaix, wat gaat u doen met niet-mohammedanen ?

Antwoord: De christelijke minderheid zal de status krijgen van Dhimmis, d.w.z. zij zullen een aparte categorie vormen en hun vrijheid kunnen terugkopen door een speciale belasting. Bovendien zullen wij hen pogen te bekeren. Tienduizenden Fransen hebben dat over het hele land al gedaan,
waarom zij niet? Op dit ogenblik worden er met dit doel aan de universiteit van Rijsel al geloofsgroepen opgericht, want God wil dat ! Zij die weigeren, zullen behandeld worden zoals het hoort. Als wij de sterksten zijn is het omdat God dat wil, wij hebben niet de dwang van de christeiijke verplichting tot bijstand en bescherming aan de weduwe, de wees, etc...
Wij moeten hen integendeel verpletteren als zij door hun ongeloof een obstakel zijn.

Vraag: Wat u zegt is verbijsterend.

Antwoord: U vergeet uw kruistochten, uw kolonisaties, uw kersteningen. U vergeet bovendien de enorme vruchtbaarheid van onze vrouwen, ons aantal zal u overweldigen. Financier en voed hen die uw meesters zullen worden. De zes miljoen Arabieren (of niet-Fransen geworden) in Frankrijk, vormen een leger van minstens 3 miljoen soldaten van God. Wij overdekken het grondgebied met een dicht netwerk, zelfs uw autoriteiten erkennen 1.400 buitenwettelijke gebieden.

Vraag: Maar waarom wacht u dan nog met handelen ?

Antwoord: Onze "vreedzame" invasie op Europees niveau is nog niet ten einde. Wij willen in alle landen gelijktijdig handelen. Daar u voor ons een steeds grotere plaats inruimt, zou het dom zijn daarvan niet te profiteren. Wij zullen uw paard van Troje zijn. In naam van de Rechten van de Mens, waarin u verstrikt zit, hebt u slechts u zelf gegijzeld. Mocht u in Algerije of Saoudi-Arabië bv. tegen mij spreken zoals ik nu tegen u, dan zou u in het beste geval onmiddellijk gearresteerd worden. U weet bij onze jongeren geen respect af te dwingen, waarom zouden zij een Frankrijk respecteren dat voor hen capituleert ? Men respecteert slechts wat men vreest. Wanneer wij de macht hebben zult u geen Arabieren meer auto's in brand zien steken, winkeldiefstallen plegen, enz....
Zij zullen weten dat de straf meedogenloos is: diefstal betekent amputatie. Wij zullen overwinnen. Allah Akbar!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Pilgrim »

Dit artikel heb al vaker gelezen. Het is al een behoorlijk oud artikel. :o
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door ihsanyd »

Scarlatti schreef:Onderwerp: hoe de 'radicale' moslims over ons denken, doorsturen a.u.b.
blij dat ik zo oud ben
Mensen ben gewaarschuwd want zoals het hier beschreven wordt zo is het namelijk en NIET anders!

HOE MOSLIMS OVER ONS DENKEN !!!
Een islamitische visie op Europa

Onlangs had de Franse journalist Philippe Aziz een vraaggesprek met de 25-jarige Mohammed Sabaoui, student sociologie aan de universiteit van Rijsel, Algerijn van afkomst, maar tot Fransman genaturaliseerd.

In dit artikel de voornaamste passages uit dit gesprek. Erg verhelderend.

Vraag: Moet de opkomst van de Islam niet een zekere vrees wekken in Frankrijk en de wereld ?

Antwoord van M. Sabaoui: Zeker, het Islamitische rijk was ooit groter dan Rome en deed zijn invloed gelden over een groot gedeelte van de wereld, zoals onze Profeet dat wenst.

Vraag: In Frankrijk is uw Godsdienst toch erkend en vertegenwoordigd. Er zijn meer dan 1.500 moskeeën.

Antwoord: Neen, want uw wetten stemmen niet overeen met die van de Koran. U legt ons uw wetten op, terwijl mohammedanen alleen door de Charia geregeerd kunnen worden. We gaan ons dus inspannen om de macht te grijpen. In Roubaix bv. waar er een islamitische meerderheid is van ong. 60 %. Bij de gemeenteverkiezingen zullen wij onze mensen mobiliseren en de volgende burgemeester zal mohammedaan zijn. Na onderhandelingen zullen wij Roubaix tot onafhankelijke mohammedaanse enclave verklaren en de charia opleggen aan alle inwoners.

Vraag: Zullen alle islamieten daarmee akkoord gaan, sommigen zijn toch vergaand geïntegreerd ?

Antwoord: U onderschat de Islamitische solidariteit, men blijft Arabier, zelfs als men geboren is uit een huwelijk van een Arabier en een ongelovige. Uw vraag bewijst uw naïviteit.

Vraag: Om terug te komen op Roubaix, wat gaat u doen met niet-mohammedanen ?

Antwoord: De christelijke minderheid zal de status krijgen van Dhimmis, d.w.z. zij zullen een aparte categorie vormen en hun vrijheid kunnen terugkopen door een speciale belasting. Bovendien zullen wij hen pogen te bekeren. Tienduizenden Fransen hebben dat over het hele land al gedaan,
waarom zij niet? Op dit ogenblik worden er met dit doel aan de universiteit van Rijsel al geloofsgroepen opgericht, want God wil dat ! Zij die weigeren, zullen behandeld worden zoals het hoort. Als wij de sterksten zijn is het omdat God dat wil, wij hebben niet de dwang van de christeiijke verplichting tot bijstand en bescherming aan de weduwe, de wees, etc...
Wij moeten hen integendeel verpletteren als zij door hun ongeloof een obstakel zijn.

Vraag: Wat u zegt is verbijsterend.

Antwoord: U vergeet uw kruistochten, uw kolonisaties, uw kersteningen. U vergeet bovendien de enorme vruchtbaarheid van onze vrouwen, ons aantal zal u overweldigen. Financier en voed hen die uw meesters zullen worden. De zes miljoen Arabieren (of niet-Fransen geworden) in Frankrijk, vormen een leger van minstens 3 miljoen soldaten van God. Wij overdekken het grondgebied met een dicht netwerk, zelfs uw autoriteiten erkennen 1.400 buitenwettelijke gebieden.

Vraag: Maar waarom wacht u dan nog met handelen ?

Antwoord: Onze "vreedzame" invasie op Europees niveau is nog niet ten einde. Wij willen in alle landen gelijktijdig handelen. Daar u voor ons een steeds grotere plaats inruimt, zou het dom zijn daarvan niet te profiteren. Wij zullen uw paard van Troje zijn. In naam van de Rechten van de Mens, waarin u verstrikt zit, hebt u slechts u zelf gegijzeld. Mocht u in Algerije of Saoudi-Arabië bv. tegen mij spreken zoals ik nu tegen u, dan zou u in het beste geval onmiddellijk gearresteerd worden. U weet bij onze jongeren geen respect af te dwingen, waarom zouden zij een Frankrijk respecteren dat voor hen capituleert ? Men respecteert slechts wat men vreest. Wanneer wij de macht hebben zult u geen Arabieren meer auto's in brand zien steken, winkeldiefstallen plegen, enz....
Zij zullen weten dat de straf meedogenloos is: diefstal betekent amputatie. Wij zullen overwinnen. Allah Akbar!
Hahahahahahaahhahahaha, :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2:

Dit KAN NOOIT een moslim hebben gezegd. Een "moslim" die zich "MOHAMEDAAN" noemt vertoont geen ENKELE kennis van de Islam en Koran. We zijn geen "Mohamedanen, zoals "Chistenen" zijn genoemd door Heidense Grieken/Romeinen of "Budhisten". De Koran noemt ons MUSLIMS en geen enkele keer "MOHAMEDAAN". Iedereen die deze term gebruikt vertoont grote onwetendheid en zou eigenlijk niet eens meer serieus genomen moeten worden. We zijn nu 14 jaar later dan wanneer deze HAATMAIL voor het eerst is verschenen in 1996. En??? Zijn jullie al veroverd?? Kom op mensen VERTOON TOCH GEEN KUDDE GEDRAG. Kuddegedrag is de belangrijkste bedreiging van individuele vrijheid!!En later zegt iedereen: Wir haben es nicht gewusst Maar ondertussen alles klakkeloos geloven zonder vraagtekens neer te zetten.


Voor degene die het niet kunnen begrijpen: DIE SABAOUI bestaat niet en dit is VERZONNEN!!.

Mohamed SABAOUI existe-t-il ?
COMMUNIQUE DE LA PRESIDENCE DE

L’UNIVERSITE CATHOLIQUE DE LILLE

Depuis quelques semaines circulent sur internet des messages diffusés par un organe de presse, messages
concernant l’immigration et l’islam dans la région et reprenant des propos attribués à Mohamed SABAOUI, qui se présente comme « jeune sociologue de l’Université Catholique de Lille, d’origine algérienne, naturalisé français ».

L’Université Catholique de Lille confirme que depuis 1996, date de la première diffusion de ces informations, cette personne n’a jamais fait partie des effectifs de l’Université, que ce soit en tant qu’étudiant, enseignant ou membre du personnel.

Elle condamne vivement les thèses développées dans ces messages et articles, et attribuées à cette personne dont l’existence n’est pas aujourd’hui prouvée.

L’Université Catholique de Lille porte plainte auprès du Procureur de la République de Lille à l’encontre du responsable de l’organe de presse, et portera plainte à l’encontre de toute personne qui contribuera à la diffusion de telles informations.

Fait à Lille, le 22 Avril 2008

Thérèse LEBRUN Président-Recteur
60 bd Vauban • BP 109 • 59016 LILLE CEDEX.


Thérèse LEBRUN recteur de la faculté de Lille révèle qu'aucun étudiant en sociologie du nom de Mohamed SABAOUI n'a fréquenté son établissement. On ne peut mettre sa parole en doute.
Laatst gewijzigd door ihsanyd op di mei 11, 2010 12:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Pilgrim »

Vreemd, er staat me bij dat het geloof ik ging om een interview met een islamitische student, maar ik kan me vergissen. [c045.gif]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Adinah »

Hoewel ik absoluut van mening ben dat de inhoud van de tekst wel degelijk voor veel moslims op kan gaan, had ik wel mijn twijfels bij deze specifieke tekst. Er stond geen bron bij, helemaal niks. Inderdaad noemen moslims zichzelf niet mohammedanen, dat is echt een westers woord.

Het lijkt echt op zo'n schimmig tekstje waarvan er wel meer al jaren over het internet gaan, opgesteld door iemand die deze mening had en die gewoon een bewijsstuk aan wou dragen. Zoals je ook regelmatig van die teksten over internet ziet gaan met allerlei "quotes" uit de Talmoed erin, die dan aan moeten tonen dat joden niet-joden haten. :?
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Dhana »

Adinah schreef:Hoewel ik absoluut van mening ben dat de inhoud van de tekst wel degelijk voor veel moslims op kan gaan, had ik wel mijn twijfels bij deze specifieke tekst. Er stond geen bron bij, helemaal niks. Inderdaad noemen moslims zichzelf niet mohammedanen, dat is echt een westers woord.

Het lijkt echt op zo'n schimmig tekstje waarvan er wel meer al jaren over het internet gaan, opgesteld door iemand die deze mening had en die gewoon een bewijsstuk aan wou dragen. Zoals je ook regelmatig van die teksten over internet ziet gaan met allerlei "quotes" uit de Talmoed erin, die dan aan moeten tonen dat joden niet-joden haten. :?

ja, ik ken dat.Hhetzelfde zie je met door imams of leken moslims volkomen uit context getrokken citaten uit de bijbel om aan "te bewijzen" hoe wreed en geweldadig het christendom wel niet is. Datis dan alleen bedoeld voor de eigen parochie, want geen weldenkende christen neemt zoiets au sérieux
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hoe moslims over ons denken

Bericht door Dhana »

Ishan, zou je op willen houden van die absurd grote lettertypes te gebruiken. Volgens de internetetiquette staat dat gelijk aan schreeuwen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Hoe moslims over ons denken

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:Ishan, zou je op willen houden van die absurd grote lettertypes te gebruiken. Volgens de internetetiquette staat dat gelijk aan schreeuwen.
Exuses Dhana, maar die grote teksten staan er om aan te geven wat het belangrijkste is, nl dat het een grote LEUGEN is.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Hoe moslims over ons denken

Bericht door ihsanyd »

Kunnen jullie geen frans lezen? Dat is een persbericht van de universiteit van Lille die zegt dat die gast NOOIT op hun universiteit heeft gezeten en dat ze een aanklacht hebben ingediend bij de Procureur Generaal.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hoe moslims over ons denken

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:Kunnen jullie geen frans lezen? Dat is een persbericht van de universiteit van Lille die zegt dat die gast NOOIT op hun universiteit heeft gezeten en dat ze een aanklacht hebben ingediend bij de Procureur Generaal.

Ishan, ik denk dat we allemaal redelijk denkende mensen die echt niet alles wat er op internet doorgeven wordt voor zoete koek slikken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door ihsanyd »

Spoiler! :
Scarlatti schreef:Elisabeth, ik heb echt met je te doen, gisteren kreeg ik dit bericht over hoe 'moslims' 'ons' zien...
lees dit maar eens en dan weet je wat je te verwachten hebt... ms kun je proberen het je dochter eens te laten lezen en weer meenemen terug naar huis,
verspreid het ook zoveel mogelijk onder je vrienden en vraag hen dat ook te doen...

ZIE wat 'de moslim ZELF' zegt en probeer dat niet 'om te zetten naar ons Europees denken en zijn en doen...
HOOR en ZIE wat er gebeurt en interpreteer dat ook als zodanig....

Voor 'ons geïnformeerden' is dit oud nieuws, maar ik geloof direct dat de 'niet geïnformeerden' je kent ze wel,
de "ahh joh zoo ERG als JIJ zegt dat t zou zijn, IS het niet hoor"

Het is gruwelijk dat 'zij' denken dit tegen uitgerekend jou, te kunnen zeggen,
terwijl jij je wèl verdiept hebt in deze 'materie'
en zij zelf dat niet hebben gedaan en zonder door ook maar enige kennis daaromtrent gehinderd te worden, jou denken te kunnen vertellen dat 'het allemaal wel meevalt...

dit is dan voor de

' ja maar niet àlle moslims zijn zo hoor'
'zoo hèè JIJ bent racistisch bezig zeg!'
'tjeeee ik ken heeel veel moslims die NIET zo zijn'

en zo zijn er tàl van 'domme' opmerkingen waarbij 'men' niet eens in de gaten heeft,
dat 'men' 'de moslims' op Europese leest schoeit
(en ff tussen haakjes, zich dus 'schuldig' maakt aan superioriteitsgevoel t.o.v. 'de moslim' )
en volkomen voorbij gaat aan een totààl andere aard, cultuur, belangen, interesses...

daar is dit stukje heeeeel leerzaam voor....

God wat ben ik blij dat ik dit jaar al 61 word....
al heb ik meer dan deze reden om daar blij om te zijn...
maar als dhimmi eindigen voel ik toch ook niets voor...

Onderwerp: hoe de 'radicale' moslims over ons denken, doorsturen a.u.b.
blij dat ik zo oud ben
Mensen ben gewaarschuwd want zoals het hier beschreven wordt zo is het namelijk en NIET anders!

HOE MOSLIMS OVER ONS DENKEN !!!
Een islamitische visie op Europa

Onlangs had de Franse journalist Philippe Aziz een vraaggesprek met de 25-jarige Mohammed Sabaoui, student sociologie aan de universiteit van Rijsel, Algerijn van afkomst, maar tot Fransman genaturaliseerd.

In dit artikel de voornaamste passages uit dit gesprek. Erg verhelderend.

Vraag: Moet de opkomst van de Islam niet een zekere vrees wekken in Frankrijk en de wereld ?

Antwoord van M. Sabaoui: Zeker, het Islamitische rijk was ooit groter dan Rome en deed zijn invloed gelden over een groot gedeelte van de wereld, zoals onze Profeet dat wenst.

Vraag: In Frankrijk is uw Godsdienst toch erkend en vertegenwoordigd. Er zijn meer dan 1.500 moskeeën.

Antwoord: Neen, want uw wetten stemmen niet overeen met die van de Koran. U legt ons uw wetten op, terwijl mohammedanen alleen door de Charia geregeerd kunnen worden. We gaan ons dus inspannen om de macht te grijpen. In Roubaix bv. waar er een islamitische meerderheid is van ong. 60 %. Bij de gemeenteverkiezingen zullen wij onze mensen mobiliseren en de volgende burgemeester zal mohammedaan zijn. Na onderhandelingen zullen wij Roubaix tot onafhankelijke mohammedaanse enclave verklaren en de charia opleggen aan alle inwoners.

Vraag: Zullen alle islamieten daarmee akkoord gaan, sommigen zijn toch vergaand geïntegreerd ?

Antwoord: U onderschat de Islamitische solidariteit, men blijft Arabier, zelfs als men geboren is uit een huwelijk van een Arabier en een ongelovige. Uw vraag bewijst uw naïviteit.

Vraag: Om terug te komen op Roubaix, wat gaat u doen met niet-mohammedanen ?

Antwoord: De christelijke minderheid zal de status krijgen van Dhimmis, d.w.z. zij zullen een aparte categorie vormen en hun vrijheid kunnen terugkopen door een speciale belasting. Bovendien zullen wij hen pogen te bekeren. Tienduizenden Fransen hebben dat over het hele land al gedaan,
waarom zij niet? Op dit ogenblik worden er met dit doel aan de universiteit van Rijsel al geloofsgroepen opgericht, want God wil dat ! Zij die weigeren, zullen behandeld worden zoals het hoort. Als wij de sterksten zijn is het omdat God dat wil, wij hebben niet de dwang van de christeiijke verplichting tot bijstand en bescherming aan de weduwe, de wees, etc...
Wij moeten hen integendeel verpletteren als zij door hun ongeloof een obstakel zijn.

Vraag: Wat u zegt is verbijsterend.

Antwoord: U vergeet uw kruistochten, uw kolonisaties, uw kersteningen. U vergeet bovendien de enorme vruchtbaarheid van onze vrouwen, ons aantal zal u overweldigen. Financier en voed hen die uw meesters zullen worden. De zes miljoen Arabieren (of niet-Fransen geworden) in Frankrijk, vormen een leger van minstens 3 miljoen soldaten van God. Wij overdekken het grondgebied met een dicht netwerk, zelfs uw autoriteiten erkennen 1.400 buitenwettelijke gebieden.

Vraag: Maar waarom wacht u dan nog met handelen ?

Antwoord: Onze "vreedzame" invasie op Europees niveau is nog niet ten einde. Wij willen in alle landen gelijktijdig handelen. Daar u voor ons een steeds grotere plaats inruimt, zou het dom zijn daarvan niet te profiteren. Wij zullen uw paard van Troje zijn. In naam van de Rechten van de Mens, waarin u verstrikt zit, hebt u slechts u zelf gegijzeld. Mocht u in Algerije of Saoudi-Arabië bv. tegen mij spreken zoals ik nu tegen u, dan zou u in het beste geval onmiddellijk gearresteerd worden. U weet bij onze jongeren geen respect af te dwingen, waarom zouden zij een Frankrijk respecteren dat voor hen capituleert ? Men respecteert slechts wat men vreest. Wanneer wij de macht hebben zult u geen Arabieren meer auto's in brand zien steken, winkeldiefstallen plegen, enz....
Zij zullen weten dat de straf meedogenloos is: diefstal betekent amputatie. Wij zullen overwinnen. Allah Akbar!
Hahahahahahaahhahahaha, :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2: :roll2:

Dit KAN NOOIT een moslim hebben gezegd. Een "moslim" die zich "MOHAMEDAAN" noemt vertoont geen ENKELE kennis van de Islam en Koran. We zijn geen "Mohamedanen, zoals "Chistenen" zijn genoemd door Heidense Grieken/Romeinen of "Budhisten". De Koran noemt ons MUSLIMS en geen enkele keer "MOHAMEDAAN". Iedereen die deze term gebruikt vertoont grote onwetendheid en zou eigenlijk niet eens meer serieus genomen moeten worden. We zijn nu 14 jaar later dan wanneer deze HAATMAIL voor het eerst is verschenen in 1996. En??? Zijn jullie al veroverd?? Kom op mensen VERTOON TOCH GEEN KUDDE GEDRAG. Kuddegedrag is de belangrijkste bedreiging van individuele vrijheid!!En later zegt iedereen: Wir haben es nicht gewusst Maar ondertussen alles klakkeloos geloven zonder vraagtekens neer te zetten.


Voor degene die het niet kunnen begrijpen: DIE SABAOUI bestaat niet en dit is VERZONNEN!!.

Mohamed SABAOUI existe-t-il ?
COMMUNIQUE DE LA PRESIDENCE DE

L’UNIVERSITE CATHOLIQUE DE LILLE

Depuis quelques semaines circulent sur internet des messages diffusés par un organe de presse, messages
concernant l’immigration et l’islam dans la région et reprenant des propos attribués à Mohamed SABAOUI, qui se présente comme « jeune sociologue de l’Université Catholique de Lille, d’origine algérienne, naturalisé français ».

L’Université Catholique de Lille confirme que depuis 1996, date de la première diffusion de ces informations, cette personne n’a jamais fait partie des effectifs de l’Université, que ce soit en tant qu’étudiant, enseignant ou membre du personnel.

Elle condamne vivement les thèses développées dans ces messages et articles, et attribuées à cette personne dont l’existence n’est pas aujourd’hui prouvée.

L’Université Catholique de Lille porte plainte auprès du Procureur de la République de Lille à l’encontre du responsable de l’organe de presse, et portera plainte à l’encontre de toute personne qui contribuera à la diffusion de telles informations.

Fait à Lille, le 22 Avril 2008

Thérèse LEBRUN Président-Recteur
60 bd Vauban • BP 109 • 59016 LILLE CEDEX.


Thérèse LEBRUN recteur de la faculté de Lille révèle qu'aucun étudiant en sociologie du nom de Mohamed SABAOUI n'a fréquenté son établissement. On ne peut mettre sa parole en doute.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Scarlatti »

ik weet dat op t woord 'mohammedaan' zo hysterisch gereageerd wordt.... IK heb dat met opzet gebruikt. Je bewijst hiermee dat je niet ècht leest maar ziet wat je 'wilt' zien. Je voldoet volkomen aan het plaatje :turban:
En natuurlijk wordt 'ontkend' dat dit door een 'islamiet oftewel een mohammedaan' is gezegd... is iets TE duidelijk nietwaar?
Zelfs voor die 'kaffirs' die zo graag 'het goede in een mens willen zien nietwaar! whistling:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door ihsanyd »

Scarlatti schreef:ik weet dat op t woord 'mohammedaan' zo hysterisch gereageerd wordt.... IK heb dat met opzet gebruikt. Je bewijst hiermee dat je niet ècht leest maar ziet wat je 'wilt' zien. Je voldoet volkomen aan het plaatje :turban:
Het ook duidelijk dat je GEEN frans kan lezen, anders zou je je schamen om zulke leugens te verspreiden!
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Scarlatti »

ihsanyd schreef:
Scarlatti schreef:ik weet dat op t woord 'mohammedaan' zo hysterisch gereageerd wordt.... IK heb dat met opzet gebruikt. Je bewijst hiermee dat je niet ècht leest maar ziet wat je 'wilt' zien. Je voldoet volkomen aan het plaatje :turban:
Het ook duidelijk dat je GEEN frans kan lezen, anders zou je je schamen om zulke leugens te verspreiden!
"Thérèse LEBRUN recteur de la faculté de Lille révèle qu'aucun étudiant en sociologie du nom de Mohamed SABAOUI n'a fréquenté son établissement.
On ne peut mettre sa parole en doute."
wie kan er hier nu geen Frans lezen??
aannames.... aannames..... wanneer het 'de mohammedaan' :turban: uitkomt mag ie wèl aan aannames doen...
tu ne sais de rien de moi et NON! ce n'est pas 'au revoir' mais adieu et VITE s'il vous plaît!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hoe moslims over ons denken

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Exuses Dhana, maar die grote teksten staan er om aan te geven wat het belangrijkste is, nl dat het een grote LEUGEN is.
Dan moet de Koran wel een hele bibliotheek vullen, al die ENORME lettertypes :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door mercator »

Scarlatti schreef:ik weet dat op t woord 'mohammedaan' zo hysterisch gereageerd wordt.... IK heb dat met opzet gebruikt.
Een Mohammedaan hoort dat niet graag omdat het exact weergeeft wat hij is: een afgodendienaar.

Hans van de Mortel die hier helaas niet meer is (hij zit in het paradijs bij die maagden :D ) had daar een kernachtige uitdrukking voor: Allah, het onderdanige zelfverzonnen slaafje van Mohammed.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hoe moslims over ons denken

Bericht door Scarlatti »

Allah spreekt niet voor mij

NAZ DROVJE - 11 MEI 2010

Gisteren werd ik onaangenaam verrast door een meneer, die mij plompverloren vroeg: "bent u tegen discriminatie?" Uiteraard, Naz is tegen discriminatie. Hij bood me een blauw polsbandje aan met de tekst: 'Geert spreekt niet voor mij'. Toevallig stemt Naz al jaren op de PVV, dus Geert spreekt wel voor mij. Het was de naieve meneer niet uit te leggen, en hij bleef vol onbegrip achter.


Ik moest m'n trein halen, maar onderweg heb ik de website van de blauwe-polsbandjesmaffia even bekeken. Hieronder volgt een weergave van de tekst, waarin 'Geert' iedere keer vervangen is door 'allah' en 'PVV' door 'koran' etc. Ook ben ik zo vrij geweest de tekst aan te vullen, zodat de tekst wordt zoals die op de site van de polsbandjes had moeten zijn. En dan ontstaat er een heel ander beeld...

Geen polsbandje
Sta jij ook voor een samenleving waarin iedereen mee telt? En wil jij ook duidelijk maken dat je NIET achter de standpunten van de islam staat? Dan hoef je niet zo'n mal polsbandje te kopen hoor. Want die worden alleen maar gedragen door Linkse Gutmenschen. Ze schijnen te helpen tegen enge ziektes, drukken allerlei vage zaken uit, maar laten vooral zien dat de drager vaak moeite heeft zich verbaal uit te drukken of z'n gedachten om te zetten in daden. Dan maar zo'n bandje, de moderne aflaat voor de niet meer zelfstandig denkende mens. En meestal gesubsidieerd vanuit uw belastinggeld. Zodat u zich laat inkapselen in vage campagnes, die u zelf heeft betaald en die ervoor zorgen dat u in de van regeringswege juist bevonden massa-psychose meegaat. En u maar denken dat u onafhankelijk kunt denken. Haha!

Onze organisatie, Stichting 5over12, ontvangt geen subsidie. Niet direct, maar ook niet indirect van andere gesubsidieerde instellingen. De opbrengst van deze geen-polsbandje-actie kan volledig naar uzelf gaan. Da's mooi he: niets hoeven doen, alleen maar zelf nadenken hoe u de opbrengst zelf kunt garanderen. En dat nadenken kan gewoon terwijl u zit, staat, loopt, etc. Dus het kost u echt niets.

Informatie
Balkende IV is gevallen en Paars staat rond de 75 zetels in de door de PvdA gestuurde, landelijke peilingen. Peilingen die u willen doen geloven dat een coalitie van CDA/VVD en PVV niet mogelijk zal zijn.

Wat in Almere en Den Haag is gebeurd tijdens de recente gemeenteraadsverkiezingen - de PvdA lijkt daar alsnog de macht te gaan grijpen en zet massa's (PVV-)kiezers weg- lijkt zich te gaan herhalen op landelijk niveau.

Nederland is een land waar mensen niet anders behandeld zouden mogen worden op grond van hun afkomst, culturele of geloofsovertuiging, een land waar er geen eerste- en tweederangsburgers mogen zijn.

Dit initiatief is ontstaan uit een gevoel van schaamte. Schaamte voor het feit dat hele bevolkingsgroepen die niet islamitisch zijn voortdurend over één kam worden geschoren.
Een gevoel dat leidt tot een drang je OPENLIJK te distantiëren van de generalisering en de verbittering. Zodat je je buren, collega's en medelanders recht in hun ogen kunt aankijken, en kan zeggen: "Ik accepteer jou".

De solidariteits-campagne richt zich op ALLE Nederlanders. Op een behoefte die heerst om openlijk afstand te doen van de ideeën, standpunten en uitlatingen in de Koran, Hadith, Tafsir, Shari'a en Fatwa. Een behoefte om aan je medelanders te laten zien dat jij hen wel accepteert.

Wil jij dat ook laten zien? Doe dan mee! Draag geen polsbandje en maak je statement, zodat zoveel mogelijk mensen op 9 juni naar de stembus gaan met de boodschap "Allah spreekt niet voor mij".
Nieuws

Wij voeren geen actie. Wij besteden onze tijd niet aan nutteloos bandjes uitdelen aan politici. Daar hebben we namelijk geen tijd voor. Wij moeten namelijk werken. Werken omdat we sterke schouders hebben, zodat we de lasten van de zwakke linkse wervelkolommen van de PvdA, SP, GL en Dhimmi66 kunnen dragen. Zonder bandjes belasten we het milieu niet. Want het milieu, dat moeten we schoon houden. We hopen wel dat dit artikel veel bezocht zal worden, zodat de servers wereldwijd hard moeten werken en indirect veel CO2 produceren. Want planten hebben daar behoefte aan. Die groeien daar goed van.

Wij voeren dus geen actie. Wij denken nuchter na. Wij zien een ideologie, die alle terreinen van het leven omvat, en uit is op de verovering van Europa en de rest van de wereld. Een ideologie die vrouwen op de tweede plaats stelt, gelijk aan varkens. Die homosexualiteit niet accepteert, die ongelovigen en aanhangers van andere religies dan de religieuze tak van de islamitische ideologie uit wil roeien, of 'redden', wat slechts mogelijk is door capitulatie. En meer van dat 'fraais'...

Wij voeren geen actie. Maar we reiken wel de hand aan alle mensen op deze wereld en in deze maatschappij.
Wij reiken de hand aan Khadija, aan Feyza, aan Munire. Aan Najat, Bouchra, Ikram, Gülsen, Belgin en Aysen. En sporen je aan je te emanciperen. Om geen genoegen meer te nemen met je rol als tweederangs-mens. Om je ouders te prijzen als je de ruimte krijgt om je te ontwikkelen. Om je man pas op een voetstuk te plaatsen als je de vrijheid krijgt om te doen wat vrouwen echt leuk vinden. Neem de ruimte om je hoofddoek aan de wilgen te hangen en je haren los te gooien. Zodat dat meisje, dat stiekem in de tram, op weg naar school, haar mooie haren bevrijdde uit de beklemmende omhelzing van de hoofddoek -angstig om niet betrapt te worden- voorgoed vrij zou zijn.

Dames, vertel niet meer het correcte, aangeleerde verhaal dat je zelf hebt gekozen voor een hoofddoek. Als je vanaf je geboorte niets anders gehoord en gezien hebt dan vrouwen die uiteindelijk een hoofddoek gingen dragen, als je de (on)zichtbare en (on)hoorbare dwang van de mannen om je heen niet kunt herkennen omdat juist dat je referentiekader is, dan kan er nooit sprake zijn van een vrije keuze.

Wij, van stichting 5over12 bewonderen de moed van vrouwen die zich hebben bevrijd uit de ketenen van de mannelijke heerschappij binnen de islamitische ideologie en dito cultuur. Deze vrouwen verdienen een standbeeld, omdat ze ervoor hebben gekozen zich te emanciperen, te ontwikkelen. Zet de tweede stap, heldinnen (want dat zijn jullie), en val na je huwelijksvoltrekking niet terug in de structuren die je in je vroege jeugd zijn aangeleerd. Dat kost energie, veel energie. Maar het is het waard. Het is het zelfs waard voor hoer uitgescholden te worden door de door testosteron geleide mannen die niet beter weten. Zij zullen uiteindelijk volgen, al duurt het even.

Dames, jullie zijn de belangrijkste factor in Europa, in Nederland. Wij van stichting 5over12 zien jullie als een cruciale vrouwengeneratie en de geschiedenis. Vrouwen hebben vaker laten zien sterk te zijn.

"Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds..."
Bob Marley was z'n tijd ver vooruit.

Dit artikel is een reactie op een actie met blauwe, gesubsidieerde polsbandjes, waarmee politici worden lastiggevallen. Zelfs wordt er een politicus mee gedemoniseerd en weggezet. Ook u wordt er mee lastig gevallen, op straat, op het station, etc.

De tijd die u daarmee kwijt bent, kunt u niet aan werken besteden. Of u haalt uw trein net niet en dat kan economische schade opleveren. Ergernis levert het sowieso op, en daar zit niemand op te wachten.

Stichting 5over12 ergert zich al jaren aan de ongelijke behandeling van politici, door de media, maar ook door NGO's, gesubsidieerde instellingen en het vage soort stichtingen dat blauwe bandjes verkoopt om rechtse stemmers in een hoek te zetten.

Stichting 5over12 ergert zich ook al jaren aan linkse geldverspilling, aan bureaucratie, aan de onterechte linkse oogkleppen-attitude van Het Morele Gelijk, aan de Euro en aan het doorgeschoten Europese Ideaal. En ook de islam is een bron van ergernis, omdat de islam onverenigbaar is met de Verlichting en de westerse waarden.

Stichting 5over12 is niet verbonden aan een politieke partij. Daar heeft de stichting geen tijd voor en tevens blijft de stichting graag onafhankelijk. Wij hebben alleen een gruwelijke hekel aan onrecht en ongelijkheid. Onrecht en ongelijkheid, juist dat is wat de islam kenmerkt.

Voor ik het vergeet, Stichting 5over12 bestaat natuurlijk helemaal niet. Al zou deze stichting meer bestaansrecht hebben dan de stichting 1 voor 12.
Juist, die stichting achter die blauwe demoniseringsbandjes.

Naz Drovje
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hoe moslims over ons denken

Bericht door Scarlatti »

Hoe lang blijft u nog zwijgen?

HENK VEENTJER - 01 MEI 2010

Dames en Heren politici,

Het is, dacht ik, de derde keer dat ik u schrijf over islamitische geweldplegingen jegens christenen.

Afbeelding
[media id=955901377_8Jb size=large]
Vaak genoeg stort u karrevrachten kritiek uit over de persoon en het gedachtengoed van uw collega, Geert Wilders, wanneer hij op bedenkelijke aspecten van die religie wijst..

Geen middel laat u onbenut om de man als een xenofoob, een moslimhater, een angsthaas, een fascistoïde persoon met ultra-rechtse volgelingen af te beelden, tokkies, terwijl u weet dat de essentie van zijn boodschap heel wat anders is.

Links-liberaal Nederland is zijn moslims zeer nadrukkelijk terwille, dikwijls ten nadele van de autochtone bevolking. Gelijktijdig verkettert men landgenoten die daar grote vraagtekens bij zetten.

Mag ik, dames en heren, u uitnodigen een visuele confrontatie aan te gaan met extreem moslimgeweld tegen een christelijke (Anglikaanse) gemeenschap in Nigeria?

Op meerdere plekken in de islamitische wereld stellen belijders van die islam zich -eufemistisch gesteld- zeer onvriendelijk op tegenover niet-moslims, homo's, lesbiennes en vrouwen in het algemeen.

Ik wil er graag nota van nemen dat vele van hun geloofsgenoten die in Nederland wonen dit met kracht veroordelen, maar men moet voor de sluimerende neiging tot geweld bij bepaalde stromingen in die religie de ogen niet willen sluiten.

Zo las ik zeer onlangs op het internet -en geloof mij, ik stel mij dagelijks van de ontwikkelingen in de wereld op de hoogte- dat er recentelijk enkele duizenden homo's ( en lesbo's) de dood vonden in Irak en Iran. Een alarmerend bericht.

Terug naar Nigeria:

De beelden die u gaat zien zijn verschrikkelijk, en naar aanleiding daarvan herhaal ik een al eerder aan u gestelde vraag: Hoe staat het met uw betrokkenheid bij niet-moslims, en, christelijke politici onder u(!!) wanneer hoor ik eindelijk eens uw ondubbelzinnige kritiek op dit soort uitingen van moslimhaat?

Komt u daar in solidariteit voor op of niet?

Eerlijk gezegd denk ik dat er absoluut geen sprake is van onvoorwaardelijke wederzijdse tolerantie tussen moslims en niet-moslims, in geen geval wereldwijd bezien!

Ooit geprobeerd als niet-moslim toegang te krijgen tot Mekka, terwijl iedereen kan zien dat u geen moslim bent? U komt Mekka niet in!

Hoogachtend,

Henk Veentjer
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hoe moslims over ons denken

Bericht door Dhana »

Scarlatti schreef:
Het is, dacht ik, de derde keer dat ik u schrijf over islamitische geweldplegingen jegens christenen.[/b]
Afbeelding

Waarschijnlijk staat dit niet in de koran vermeld, dus geldt het niet.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie