Help!! mijn dochter is moslim

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Dutch »

Elisabeth, alles wat jouw schoonzoon met deze verboden wil bereiken is jouw dochter isoleren en haar op die manier helemaal in zin macht hebben en houden!!! Behoud dus zeer zeker een regelmatig contact met haar, hoe moeilijk ook!
Ik vrees dat ze eerst zeer zeer diep zal moeten zinken vooraleer ze zal inzien dat haar leven door deze man tot een hel is verworden...spijtig maar ook zeer typisch!!!
Laat haar steeds weer horen dat je er bent voor haar, dat je haar en haar dochter steeds met open armen zal ontvangen!!! Want ooit komt die dag, de dag dat ze klaar en duidelijk zal inzien wat er van haar geworden is en dan zal ze jou en de rest van de familie nodig hebben!!!

Inderdaad, haar en het kindje manu militari weghalen uit deze sekteomgeving (want dat is islam, een sekte) en haar deprogrammeren, dat zou de enige oplossing zijn op dit moment, maar...is inderdaad verboden!!!
Dat is ook wat ik aan een andere moeder ooit aanraadde...ze zal zich wel erkennen. Maar ja, deze manier van doen ligt zo veraf van onze redelijke denkwijzen hier in het Westen...nochtans wordt dit toegepast in islamlanden op meisjes die riskeren zelfstandig te gaan denken en voor zichzelf een bestaan op te eisen...ook de sharia voorziet dit als "straf" : eenzame opsluiting!
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door yoka »

@ Elisabeth

Ik heb het met u te doen! Vreselijk!

Hij is een gevaarlijke fanatieke fundamentalist.

Je moet zo snel handelen want uw dochter kan met hem naar India reizen - zonder dat u dit weet.

Vraag hulp, bel de politie 0900-8844 - speciaal nummer voor 'vermiste kinderen' - maar kan u verwijzen naar hulpverleners.
"Het anoniem doorgeven van informatie is ook mogelijk door te bellen met Meld Misdaad Anoniem, via 0800-7000."

Mogelijk zal de politie een gesprek met hem willen hebben. Om zijn verblijfsvergunning en paspoort vragen, zijn adres in India .....

Die hebben ervaring met - ontvoeringen door moslims - want dit is wat hij van plan is. Hij zal haar meenemen naar India waar zij slachtoffer zal worden van hem en zijn familie - als slavin behandeld worden - en haar beroven van haar geld.

Hij zal tegen je liegen, een vals adres geven in India .... en eenmaal weg kan je niets meer doen om haar te helpen. Je hebt professionele juridische - politie ... hulp nodig om te voorkomen dat hij haar ontvoerd.

Als hij hier illegaal is dan kan de politie hem vastzetten - en deporteren. Misschien staat hij al bekend bij de politie om andere redenen.

Hij laat al zien dat hij geen respect voor haar heeft, indien wel zou hij niet met jouw dochter samenwonen; en omdát zij dit doet ziet hij haar als 'hoer' - om te misbruiken.

De Koran is een satanisch boek, op allerlei manieren misdadig, en tegen alle Rechten van de Mens - vooral vrouwen.

KORAN:

VOLLEDIG WREED EN IMMOREEL - mensen ervan weerhouden medelijden te hebben en laat hen toekijken:

24.2. Geselt iedere echtbreekster en echtbreker met honderd slagen. En laat medelijden met hen u niet van gehoorzaamheid aan Allah afhouden indien gij in Allah en de Laatste Dag gelooft. En laat een groep gelovigen getuige zijn van hun bestraffing.

2.222. En zij vragen u omtrent de menstruatie. Zeg (hun): "Het is iets schadelijks, blijft dus gedurende de menstruatie van de vrouwen weg en gaat niet tot haar in, voordat zij hersteld zijn. Maar wanneer zij zich hebben gereinigd, gaat tot haar in, zoals Allah het u heeft bevolen. Allah bemint hen, die zich tot Hem wenden en zich rein houden.


4.34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

24.31. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen.

Maar omdat zij verliefd is zal je dochter jouw niet willen geloven.

Vraag om professionele hulp!
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Scarlatti »

Elisabeth, ik heb echt met je te doen, gisteren kreeg ik dit bericht over hoe 'moslims' 'ons' zien...
lees dit maar eens en dan weet je wat je te verwachten hebt... ms kun je proberen het je dochter eens te laten lezen en weer meenemen terug naar huis,
verspreid het ook zoveel mogelijk onder je vrienden en vraag hen dat ook te doen...

ZIE wat 'de moslim ZELF' zegt en probeer dat niet 'om te zetten naar ons Europees denken en zijn en doen...
HOOR en ZIE wat er gebeurt en interpreteer dat ook als zodanig....

Voor 'ons geïnformeerden' is dit oud nieuws, maar ik geloof direct dat de 'niet geïnformeerden' je kent ze wel,
de "ahh joh zoo ERG als JIJ zegt dat t zou zijn, IS het niet hoor"

Het is gruwelijk dat 'zij' denken dit tegen uitgerekend jou, te kunnen zeggen,
terwijl jij je wèl verdiept hebt in deze 'materie'
en zij zelf dat niet hebben gedaan en zonder door ook maar enige kennis daaromtrent gehinderd te worden, jou denken te kunnen vertellen dat 'het allemaal wel meevalt...

dit is dan voor de

' ja maar niet àlle moslims zijn zo hoor'
'zoo hèè JIJ bent racistisch bezig zeg!'
'tjeeee ik ken heeel veel moslims die NIET zo zijn'

en zo zijn er tàl van 'domme' opmerkingen waarbij 'men' niet eens in de gaten heeft,
dat 'men' 'de moslims' op Europese leest schoeit
(en ff tussen haakjes, zich dus 'schuldig' maakt aan superioriteitsgevoel t.o.v. 'de moslim' )
en volkomen voorbij gaat aan een totààl andere aard, cultuur, belangen, interesses...

daar is dit stukje heeeeel leerzaam voor....

God wat ben ik blij dat ik dit jaar al 61 word....
al heb ik meer dan deze reden om daar blij om te zijn...
maar als dhimmi eindigen voel ik toch ook niets voor...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Scarlatti »

Elisabeth, mocht je 'mijn bijdrage' niet gelezen en/of gekopieerd hebben dan wil ik het je wel even privé sturen hoor, zeg het maar....

kennelijk is het niet gewenst dat ik het hier neer zette want het is verwijderd [c045.gif]
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Ariel »

Scarlatti schreef:Elisabeth, mocht je 'mijn bijdrage' niet gelezen en/of gekopieerd hebben dan wil ik het je wel even privé sturen hoor, zeg het maar....

kennelijk is het niet gewenst dat ik het hier neer zette want het is verwijderd [c045.gif]
Je bijdrage staat twee keer op het forum Scarlatti. Het is verplaatst, omdat ik dit topic schoon wil houden voor Elisabeth.
Ik weet trouwens niet of dit verhaal, wat NIET WAAR is, ( het is een hoax) Elisabeth zal helpen, want ze zal er niet vrolijker van worden alleen maar banger en verdrietiger.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... =9&t=16835" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Scarlatti »

ik zette het juist neer voor Elisabeth en in aangepaste vorm t.o.v. het vorige bericht hetgeen volgens mij ook verwijderd is, maar als ik het verkeerd heb 'I stand corrected'.
Of het haar bang of banger of verdrietiger maakt is op zich al erg genoeg dàt het dat kan aanrichten.
N.a.w. zal het haar vergaan zoals het ook mij is vergaan, eerst niet gelovend, dan ontsteld, dan begrijpend dat het zo is, vervolgens bang en verdrietig en daaropvolgend weer strijdlustig en niet meer bang want dat laatste heeft geen enkele zin. We moeten ons er eerder in verdiepen hoe we van dit probleem weer afkomen.

Kennis is te preferen boven onwetendheid, want luidt het spreekwoord niet ongeveer zo 'Kennis is macht'?

Of het nu een hoax is of niet, het verwoordt exact hoe de 'moslims' over ons 'kaffirs' denken en die directrice van die 'universiteit' kan neerzetten wat zij wil, ik dacht dat wij alles al af wisten van politiek correct zijn? Kerstbomen die verwijderd worden, pamfletten in het arabisch etc etc....

als met die houding wordt doorgegaan geven wij alleen 'meer ruimte' aan de Sturm und Drang vd vredelievende religie die de islam ook wel wordt genoemd...
jammer dat we juist daar dan niets van mogen merken.. :crying:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Dutch »

Mensen, aan doemdenken en dieper in de put duwen heeft Elisabeth niets maar dan ook helemaal niets!!!
Het komt er voor haar op aan om de dingen leefbaar te houden en zeker de fragiele band die ze met haar dochter en kleindochter heeft niet door te breken!!! Want dat is nu juist waar haar schoonzoon op aanstuurt!!!

Dus, Elisabeth, kop op, volhouden en steeds maar weer voor ogen houden dat het jou om je dochter en kleindochter te doen is...het kan enkele jaren duren, maar ooit krijg je je dochter volledig terug, gelouterd en tot inzicht gekomen...en dan komt het erop aan om er voor hen beiden te zijn!!!
Moederliefde, eigenlijk liefde over het algemeen, laat zich niet beperken noch wegduwen...en overwint uiteindelijk alles!!!

Ik heb hierover recht van spreken, ben ervaringsdeskundige voor wie het niet wist.
yoka
Berichten: 105
Lid geworden op: vr jul 24, 2009 1:52 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door yoka »

@ Dutch

Je kunt geen 'ervaringsdeskundige zijn'- ieder geval van dochters die zich bekeren is anders.

Deze dochter woont samen met die moslim - een fundi te kennen uit zijn gedrag bij haar moeder thuis - wat voor deze moslim betekent dat haar dochter een hoer is. Indien niet - was hij eerst met haar getrouwd - voordat hij samen met har ging wonen.

Hij heeft kennelijk een tijdelijke verblijfsvergunning - moet terug naar India. Ik ken de situatie van moslimvrouwen in die landen en hoe die veelal geterroriseerd worden door hun schoonmoeders bij wie zij als normaal intrekken - en voor wie zij letterlijk slaven worden.

Hij is kennelijk niet rijk - zij heeft een erfenis - dit kan betekenen dat hij haar mee wil nemen naar India, haar geld ontdoen, haar dan dumpen als 'hoer' in India - indien niet vermoord - het gebeurd is geen 'bangmakerij'.

Waarom ik zeg 'vraag om professionele hulp hoe dit op te kunnen lossen'.

Want eenmaal in India is zij volledig afhankelijk van hem - mogelijk ergens in een godverlaten dorp op het platteland - in een miljoenenstad - onvindbaar - en te laat om iets te kunnen doen.

Het is waanzin mensen niet voor het ergste te waarschuwen opdat zij maatregelen treffen. Uw 'oplossing' 'houdt contact laat uw liefde zien voor uw dochter' wordt nergens uitgesloten.

Laten wij hopen dat haar dochter niet meer verliefd op hem is - en hem gedumped heeft!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Ariel »

yoka..Dutch heeft het zelf aan het lijf meegemaakt. Zij was eens ....de dochter...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Manon »

Yoka, ik raad je aan toch beter de ganse draad aandachtig door te lezen.

Ze ZIJN getrouwd.
Ze ZIJN reeds naar India geweest
Ze ZIJN teruggekomen.
Hij HEEFT zijn boterbriefje.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Dutch »

Geen enkele instantie zal Elisabeth helpen, haar dochter en schoonzoon zijn immers de ouders van het kindje en tenzij ernstige verwaarlozing kan aangetoond worden (niet mogelijk dus in casu) kan geen enkele instantie reageren. Ze kan eventueel bezoekrecht aanvragen, maar tot nu toe wordt dat haar niet verboden, dus dat heeft (nog) geen zin!

Wat de reste betreft (ontvoering, geld aftroggelen enz.) is Elisabeth zeer zeker op de hoogte en dit sinds lang al!

Bekijk het zo : Elisabeth's dochter zit in een sekte (volgens mij IS de islam trouwens een sekte) en zolang zijzelf niet de kelk tot op de laatste bittere druppel heeft gedronken, kan Elisabeth niets daadwerkelijk doen...tenzij er zijn voor haar dochter en kleinkind. Door aanwezig te blijven saboteert ze indirect de snode bedoelingen van schoonzoon...zeer moeilijk voor Elisabeth, dat weet ik best!!!!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Dhana »

Al weer een tijdje niet van je gehoord, Elisabeth. Vraag me af hoe het nu met jullie is. Laat je ons dat even weten?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door sunshine »

Hey Elisabeth,

ik hoop dat alles goed met je gaat en met jouw kleindochter en dochter. Ik denk geregeld aan jou.

Groet
elisabeth
Berichten: 111
Lid geworden op: vr feb 13, 2009 9:41 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door elisabeth »

Tja, met mijn dochter en kleindochter gaat het goed. Mijn kleindochter is een heel erg blij meisje dat drukdoende is de wereld te verkennen, ze kruipt al rond in huis!
Met mijn dochter gaat het ook goed, zegt ze, ze zegt dat ze gelukkig is!

Maar de laatste paar maanden is er wel het een en ander gebeurd.
Op een avond werd mijn andere dochter die in de zelfde plaats als haar woont, gebeld door haar man. Het ging niet goed met haar zusje en of ze direct wilde komen.
Zij en haar vriend er direct naar toe gegaan, er spookte van alles door haar hoofd, wat zou er toch gebeurd zijn!?!?

Om een lang verhaal kort te maken, daar kreeg mijn dochter van haar zusje te horen, dat ze mij niet kwijt wilde, en dat ze elke keer als ik kwam, het was alsof ze aan een kruisverhoor onderworpen werd. Zo voelde ze dat, als ik iets vroeg, ze was haar vader al kwijt geraakt, ze was bang mij ook te verliezen.
Mijn dochter, die naar haar toe was gegaan, was op de hoogte van de gesprekken die ik had gehad, en vroeg aan haar, of ze dan wel eerlijk vertelde hoe een en ander in elkaar stak. Nee, dat deed ze niet omdat ze bang was dat ze mij pijn deed.
Mijn dochter heeft haar duidelijk kunnen maken, dat ze toch eerlijk moest zijn, omdat ik anders door zou vragen tot ik zag dat ze een eerlijk antwoord had gegeven, waar ik wat mee kon.

Kortom mijn dochter heeft er een hele avond zitten te praten!!

En uiteindelijk afgesproken dat ze een gesprek met mij zou aangaan! Ze zou het zelf regelen met mij! Mijn dochter had nog aangeboden om erbij te zijn als ze het moeilijk vond, maar dat hoefde niet.

Kortom dit hele gebeuren sloeg bij ons allen in als een BOM!

Dat we dit te horen kregen waren we met zijn allen bij elkaar omdat het moederdag was!!

Daarna moest ik dus maar afwachten of ze kontakt met mij zou opnemen, ik wachtte rustig af!
Na een paar weken kwam er een telefoontje hoe of het met mij ging ( ze was inmiddels op de hoogte gesteld door de dochter die bij haar was geweest dat de hele fam op de hoogte was van het feit dat ze het moeilijk had). ik heb haar gewoon verteld dat het met mij goed ging, maar hoe gaat het met jou, ging ook goed, zei ze. Nog wat gepraat..... toch nog maar een keertje vragen hoe het met haar ging, ging goed, ik zeg ik hoorde dat je het moeilijk had...... Maar het ging goed zei ze!!

Nou ja, het zinde mij allemaal niets! De maand mei was bijna om, en ik wilde toch zeker één keer in de maand naar haar toe, de situatie deed er geen goed aan.
Dus ik heb gebeld en gezegd dat ik kwam.

Voorzichtig geprobeerd die keer om met haar te praten, wat de reden was dat ze niet eerlijk naar mij toe kon zijn. En dat ik liever de waarheid hoorde ook al deed dat pijn, dan van die vage verhalen!

Verder ben ik die keer niet gegaan, ik dacht rustig opbouwen maar weer.

Afgelopen week weer heen geweest, en gevraagd of er nog meer dingen waren die ze niet tegen me durfde te zeggen. Och ze zijn er vast wel geweest, zei ze, maar nu weet ik dat niet meer zo!!
Dus waren we weer uitgepraat, ik weet niet wat ik met haar aan moet.............

Ik probeer het nu maar van mij af te zetten! Ze zegt dat ze gelukkig is, nou dat moet ik dan maar accepteren, en blij voor haar zijn, meer kan ik niet voor haar doen op dit moment!

Zucht!!
lieve groetjes,
elisabeth
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Ariel »

Heeft ze tegen je dochter niks los gelaten wat haar dwars zit, en wat jou pijn kan doen Elisabeth?
Heb maar geduld. Eens komt ze wel los.
En praten ze nog over India?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Dhana »

Wat fijn weer wat van je te horen, Elisabeth.

Ik denk zelf dat je dochter je via haar zus heeft laten weten dat ze heel erg veel van je houdt en je nodig heeft en kan ze moeilijk omgaan met jouw bezorgdheid om haar welzijn.


Het enige wat je denk ik kan doen, is bij haar op bezoek blijven gaan en haar zodoende ook in de gaten houden. En dat is precies wat zij ook graag wil. De boodschap is: "Kom me niet te na, maar laat me ook niet in steek". Hoe bitter is ook is allemaal, daar zou je inderdaad in dit stadium het beste aan doen. Verder wordt ze geacht een volwassen vrouw te zijn die haar eigen leven leidt, zoals zij dat ingericht heeft.

Blijf bij haar in de buurt en houd de boel goed in de gaten. Er komt misschien een moment dat ze je moederlijke koestering als nooit te voren nodig heeft en dan is zaak dat je er voor haar en je kleindochter bent. Probeer ondertussen onbevangen te zijn en niet onderdrukt negatief over haar "nieuwe" leven. Daar heeft ze kennelijk heel goede voelssprieten voor.

Liefs

Dhana
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Dutch »

Hoi Elisabeth,
Blij nog eens iets van jou te horen! Zo te zien loopt het soms wat stroef, ja dat viel te verwachten, maar volgens mij doe je het prima! Zeker op bezoek blijven gaan hoor, kan je gelijk ook je kleindochtertje knuffelen.
Het is wel positief dat ze beroep heeft gedaan op haar zus in tijden van nood, ze wil dus zeker contact houden en dat is goed. Volgens mij zou haar man er wel eens op kunnen aandringen dat er wat familieleden van haar te "recruteren" vallen voor de islam, kan me vergissen maar de mogelijkheid zit erin! Als het die richting mocht uitgaan, haal dan volgend koranvers aan "lana dienna wa likoum dienkoum" dwz voor ons onze godsdienst en voor jullie die van jullie...en vergeet niet te benadrukken dat in de islam het paradijs onder de voeten van de moeder ligt volgens de profeet...gewoon gebruik ervan maken en een koekje van eigen deeg geven, ben je er gelijk op een elegante manier vanaf.
Moed houden Elisabeth! Ooit komt er een einde aan, zeker weten!
elisabeth
Berichten: 111
Lid geworden op: vr feb 13, 2009 9:41 pm

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door elisabeth »

Hoi Allemaal,

Bedankt weer voor jullie ondersteuning, het heeft inderdaad even geduurd voordat ik weer een beetje "in the mood" was om hier te schrijven.

Het geeft mij in elk geval weer moed om toch door te gaan met de bezoekjes, ook al valt het mij soms zwaar!
Gelukkig is haar dochtertje een dankbaar onderwerp van gesprek, anders was het vast heel moeilijk geweest.

Over India heb ik niet meer gesproken, wel nog even gevraagd of hij al een baan had, maar dat had hij nog niet, en ben daar verder ook niet op door gegaan.

Ook nog gevraagd of ze nog idee had om mij te helpen, bij het opknappen van de huiskamer, daar haar broer en zussen allemaal helpen. Ze reageerde er niet op, maar goed ik heb haar gevraagd, en ik heb haar dus niet vergeten! Dat ze toch voelt dat ze er bij hoort.

Tja,.................. je doet maar wat je kunt!

lieve groetjes,
Elisabeth
lieve groetjes,
elisabeth
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door ihsanyd »

Dutch schreef:Hoi Elisabeth,
Blij nog eens iets van jou te horen! Zo te zien loopt het soms wat stroef, ja dat viel te verwachten, maar volgens mij doe je het prima! Zeker op bezoek blijven gaan hoor, kan je gelijk ook je kleindochtertje knuffelen.
Het is wel positief dat ze beroep heeft gedaan op haar zus in tijden van nood, ze wil dus zeker contact houden en dat is goed. Volgens mij zou haar man er wel eens op kunnen aandringen dat er wat familieleden van haar te "recruteren" vallen voor de islam, kan me vergissen maar de mogelijkheid zit erin! Als het die richting mocht uitgaan, haal dan volgend koranvers aan "lana dienna wa likoum dienkoum" dwz voor ons onze godsdienst en voor jullie die van jullie...en vergeet niet te benadrukken dat in de islam het paradijs onder de voeten van de moeder ligt volgens de profeet...gewoon gebruik ervan maken en een koekje van eigen deeg geven, ben je er gelijk op een elegante manier vanaf.
Moed houden Elisabeth! Ooit komt er een einde aan, zeker weten!
hahahahahhaha, Heel leuk advies, we zitten echt niet te wachten om mensen te recruteren. Graag of niet, het is baat of schaad alleen jullie zelf en niet diegene die wel geloven....dit forum zit echt met een hoop onzin, niet normaal gewoon...

Elisabeth, het is: Lakum Dīnukum Wa Liya Dīn uit Sura 109. Je dochter hoort jou inderdaad goed te behandelen ongeacht je religie, ze mag je alleen iets weigeren wanneer het tegen de Koran in gaat...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Socrates »

Beste Elisabeth als jij een date regelt voor mij met je dochter :oops: dan zal ik haar zeker versieren en vervolgens ontdoen van Islam Inshallah!
(Ik probeer maar te helpen heartbeat: )

Leve de harde hand...Elisabeth je weet wat goed is voor je dochter en een moeder wilt altijd het beste - althans dat beweren ze - en dus mag jij haar gerust dwingen, voor haar best wil.....desnoods ontvoer je haar.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door birdie »

ihsanyd schreef: dit forum zit echt met een hoop onzin, niet normaal gewoon...
Goh ihsanyd, wat doe jij hier nog? Als een forum voor mij zoveel onzin verspreidt, zou ik heel snel afhaken. Verspilde energie!!!
De grootste onzin die op dit forum wordt verspreidt, is afkomstig uit de achterlijke islam!
Ik heb in de loop der jaren ook een heleboel onzin en stompzinnigheid van een aantal moslims hier gelezen.
Maar ik zit op dit forum, om vooral alle 'islamonzin' te bestrijden.

Elisabeth, je bent in mijn gedachten en ik steun je. Volhouden hoor....
† 14 september 2012.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Dhana »

Elisabeth, hoe gaat het nu met jullie allemaal. Geen kritiek hoor, maar we hebben een tijd niets meer van je gehoord. Geen bericht is hoop ik goed bericht in deze.

Hoe dan ook, ik denk nog steeds vaak aan je.


Liefs

Dhana
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door Dhana »

birdie schreef:
ihsanyd schreef: dit forum zit echt met een hoop onzin, niet normaal gewoon...
Goh ihsanyd, wat doe jij hier nog? Als een forum voor mij zoveel onzin verspreidt, zou ik heel snel afhaken. Verspilde energie!!!
De grootste onzin die op dit forum wordt verspreidt, is afkomstig uit de achterlijke islam!
Ik heb in de loop der jaren ook een heleboel onzin en stompzinnigheid van een aantal moslims hier gelezen.
Maar ik zit op dit forum, om vooral alle 'islamonzin' te bestrijden.

Elisabeth, je bent in mijn gedachten en ik steun je. Volhouden hoor....

Al een tijd niets meer van deze meneer gehoord. Waarschijnlijk heeft die je advies aangenomen, Birdie.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door ihsanyd »

birdie schreef:
ihsanyd schreef: dit forum zit echt met een hoop onzin, niet normaal gewoon...
Goh ihsanyd, wat doe jij hier nog? Als een forum voor mij zoveel onzin verspreidt, zou ik heel snel afhaken. Verspilde energie!!!
De grootste onzin die op dit forum wordt verspreidt, is afkomstig uit de achterlijke islam!
Ik heb in de loop der jaren ook een heleboel onzin en stompzinnigheid van een aantal moslims hier gelezen.
Maar ik zit op dit forum, om vooral alle 'islamonzin' te bestrijden.

Elisabeth, je bent in mijn gedachten en ik steun je. Volhouden hoor....
Birdie ben jij nou die Jehova Getuige?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Help!! mijn dochter is moslim

Bericht door H.Numan »

Hoe kom je op het zwakzinnige idee? :huh:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie