Vraag aan ihsan

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Vraag aan ihsan

Bericht door Monique »

Beste Ihsan,

Ik heb je topics een beetje gevolgd en vraag me iets af;

Wat denk je te bereiken met die topics...of.. wat wil je daarmee bereiken?

Het zijn topics die gaan over wat er in de verschillende boekjes staat en welk boekje gelijk heeft en welk woordje in welk boekje eventueel op de juiste bladzijde staat en of een vers niet teveel komma's heeft etc.

Ik neem aan dat je een bedoeling hebt met die topics, het zal toch geen hobby zijn om boekjes te gaan muggeziften?

Zoals we allemaal weten wil allah graag dat de hele wereld allah aanbidt (dat staat tenminste in het boekje van allah).
Zoals we ook allemaal weten heeft allah daar een heleboel volgelingen voor geschapen die ervoor moeten zorgen dat inderdaad ook iedereen allah zal aanbidden (of doen alsof ze allah aanbidden...dat is ook goed) en niet goedschiks dan kwaadschiks.

Zijn dit soort topics jouw poging om mensen hier allah te laten aanbidden? (de goedschikse manier).

Verder vraag ik me af waarom het jou interesseert wat aan ander gelooft.
Waarom kan jou dat wat schelen?
Heb jij er last van wanneer iemand in het gestoofde aardbeitje gelooft in plaats van in allah?

Volgens jou gaan mensen die niet in allah geloven naar de hel.
Wat kan jou dat schelen?
Wanneer mensen zo graag naar de hel willen....laat ze dan... moeten ze toch zelf weten? Ze zijn tenslotte gewaarschuwd. In islam is er vrije wil.... toch?
Dus... laat die mensen dan gebruik maken van die vrije wil en lekker naar de hel gaan.
Is toch niet jouw probleem?

Je bent nogal een voorvechter van "vrijheid" voor moslims om zich in het westen "islamitisch" te kleden, te gedragen, etc.
Je vindt het ronduit schandalig dat kafir proberen om de "vrijheden" van moslims in te perken.

Ik mag aannemen dat je net zo'n voorvechter bent voor de "vrijheden" van kafir en dat je het net zo schandalig vindt wanneer moslims de ""vrijheden" van kafir willen inperken?

Ik bedoel dat je tegen een sharia in kafirland bent?


Bij voorbaat dank voor je uitgebreide reactie.
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Monique,

Het is ook helemaal niet mijn probleem of mensen geloven of niet. Dat is hun zaak. Mijn doel was om de Koran uit te leggen aan mensen die de Koran nemen en zonder kennis proberen te interpreteren en hun eigen angst aan verbinden. Ik sta hier voor de feiten en niet voor de doomscenarios. Als iemand iets wilt zeggen over het gedrag van de moslims, daar kan ik niks tegen in brengen. Als iemand iets wilt zeggen over God en de Koran, dan is dat mijn plicht om dat recht te trekken. Verder vind ik het belangrijk om te weten wat andere mensen geloven en denken en waarom. Als je werekelijklijk kijkt dan zijn meer dan 4 miljard mensen"gelovig" op een van der manier. Als je niet echt verdiept in waarom mensen denken zoals ze denken en wat nou het geloof echt inhoudt dan riskeer je gemanipuleerd te worden door ALLERLEI mensen die beweren het beter te weten zowel binnen het eigen geloof als daar buiten. Voor de rest moet iedereen verder weten. Er is geen TWIJFEL voor mij dat God bestaat en dat er een eindafrekening komt voor iedereen. Wie het niet wilt geloven en vast wilt blijven houden aan zijn/haar denkwijze zonder het echt onderzocht te hebben heeft vooral zichzelf ermee.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Ik ben 100% tegen de Sharia in een Niet-Islamitisch land. En trouwens de SHARIA is eerder gebaseerd op de BIJBEL dan op de KORAN. Dat zal je misschien verbazen maar dat is echt zo.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Dutch »

Ihsan, de koran haalde zeer veel uit de bijbel, die op zijn beurt weer zeer veel uit de joodse talmud haalde...
Alle abrahamistische godsdiensten (religies vav alle ahl ul kitab) hebben dezelfde basis mijn beste!
De sharia is wél aan de joodse talmud gelinkt, omdat daarin ook wereldlijke richtlijnen zijn opgenomen, wat dan weer niet voorkomt in de bijbel.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:Monique,

Als iemand iets wilt zeggen over het gedrag van de moslims, daar kan ik niks tegen in brengen. Als iemand iets wilt zeggen over God en de Koran, dan is dat mijn plicht om dat recht te trekken.
Punt is nu juist dat moslims claimen DE Waarheid te kennen en dat hun gedrag en denken an alles wat ze doen rechtstreeks van allah komt. Hun hele leven is gebaseerd op de koran en hadith.
De meest ridicule handelingen worden getoetst aan de koran en hadith.

Dus.... gaan kafir op onderzoek uit naar het "waarom" van dat (vaak) walgelijke, arrogante dreigende gedrag van veel moslims.
Uiteraard komen "we" (kafir) dan uit op de koran en hadit...immers.... hun hele leven is op die geschriften gebaseerd.
Op OI wirdt iedere gelaten wind getoetst aan de koran.
Vind je het dan raar dat kafir de koran opslaan om te zien wat ons nog te wachten staat?

Ik hoop niet dat je me wilt vertellen dat moslims hun hele leven baseren op de koran....BEHALVE het gedrag wat islam in een kwaad daglicht stelt?

Het "ze begrijpen islam niet" gaat ook niet op want dan zouden ze dus niets moeten snappen en niet (wederom) alleen die dingen waarvan islam/moslims een slechte naam krijgen.

Wanneer je toch wilt volhouden dat deze moslims met hun walgelijke arrogante gedrag inderdaad de islam niet snappen, hoop ik dat je mij kunt uitleggen waarom ze dan over de hele wereld de islam kennelijk niet snappen en wie het dan wel snapt en waarom daar dan al 1400 jaar niets aan gedaan wordt?

Tevens wil ik je dan vragen waarom die moslims die islam wel snappen, niet gaan tegendemonstreren b.v. tegen die malloten die amabassades e.d. in brand steken en mensen afslachten?
Waarom staan die "wel snappende" moslims niet op en gaan ze niet massaal de straat op om tegen die "niet-snappende-moslims" te protesteren?

Het is heel makkelijk om achter jen toetsenbord te zeggen "zij snappen islam niet" en "zij doen islam verkeerd", het zijn geen "echte" moslims want dat mag niet van allah....maar.... wat hebben we daaraan?
Dat is net zoiets als zeggen dat iemand die door rood rijdt geen Nederlander is want in Nederland mag je niet door rood rijden.
Verder vind ik het belangrijk om te weten wat andere mensen geloven en denken en waarom.

Ik heb niet de indruk.
Ik heb je alleen maar heel neerbuigend zien doen naar mensen die jouw visie niet delen. Van enige interesse heb ik niets gezien...enkel interesse in het christendom om dat te kunnen weerleggen en af te kraken. Puur interesse is iets heel anders.
Als je werekelijklijk kijkt dan zijn meer dan 4 miljard mensen"gelovig" op een van der manier. Als je niet echt verdiept in waarom mensen denken zoals ze denken en wat nou het geloof echt inhoudt dan riskeer je gemanipuleerd te worden door ALLERLEI mensen die beweren het beter te weten zowel binnen het eigen geloof als daar buiten.

Net zeg je dat "we" niet moeten kijken naar de gelovigen maar naar de boeken.
Nu zeg je dat je gelovigen in de gaten moet houden.
Dat is dus ook precies wat we doen!

Misschien komt dat wel omdat gelovigen graag manipuleren om anderen hun geloof op te leggen zodat zij een beloning krijgen? Desnoods gewelddadig?
Voor de rest moet iedereen verder weten. Er is geen TWIJFEL voor mij dat God bestaat en dat er een eindafrekening komt voor iedereen. Wie het niet wilt geloven en vast wilt blijven houden aan zijn/haar denkwijze zonder het echt onderzocht te hebben heeft vooral zichzelf ermee.
Voor jou geldt het "gebod" van allah dus niet, dat alle godsdienst alleen voor allah moet zijn?
Jij hebt er dus geen enkele behoefte aan om je "islamitische plicht" te vervullen en iedereen naar islam te krijgen?

Wanneer moslims gewelddadiger worden schaar jij je dus aan de kant van kafir en vecht je tegen die moslims (die volgens jou geen "goede" moslims zijn) om de vrijheid van de kafir en de "goede eer" van allah/islam te beschermen?

Ik ben 100% tegen de Sharia in een Niet-Islamitisch land. En trouwens de SHARIA is eerder gebaseerd op de BIJBEL dan op de KORAN. Dat zal je misschien verbazen maar dat is echt zo.
Of sharia van de koran komt of van de bijbel zal mij worst zijn. Ik ben enkel geïntersseerd in de praktijk.

Wat bedoel je precies met "islamitisch land"? is dat een land met een heleboel moslims?
Is dat een land waar de sharia van kracht is?

Bij welk % moslims is Nederland een "Islamitisch land"?
Wanneer er nog meer moslims zijn in Nederland ben je dus voor sharia in Nederland?

Ik hoop dat je beseft dat sharia precies datgene behelst waarvan moslims kafir besschuldigen?
Moslims vinden dat hun "vrijheden" worden afgepakt omdat de kafir hun vrijheden niet laten afpakken. [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Monique »

Ik ben 100% tegen de Sharia in een Niet-Islamitisch land.
Wanneer kunnen we de eerste demonstratie van moslims verwachten met borden waarop staat "islam will NOT dominate the world".. of.... "Life to Europe" etc?
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Dhana »

Knap van Ihsan dat ie precies weet hoe de kaffir denkt en geldt dan uiteraard voor allemaal. Ik heb, van Ariël min of meer hetzelfde verhaal gehoord overigens, vanaf het begin me zonder enig vooroordeel verdiept in de islam. Als ik al een vooroordeel had, was dat van positieve aard. Al ras kwam ik erachter dat allah van de koran wel uit een heel vaatje tapte dan wat Jezus de mensheid nagelaten heeft als God(sbeeld). Ik heb een account genomen bij ontdekislam en al vrij snel kreeg ik daar dingen naar mijn hoofd geslingerd, die ik mijn leven bij elkaar nog niet heb horen zeggen, laat staan dat ik ze zelf zou uiten. Toen ik me daar begon te verweren, want ik werd alleen maar aangevallen, veranderde de tendens jegens mij helemaal. Was men eerst gewoon bot, men begon nu hatelijk te sneren en zelfs grogweg te schelden. Die hatelijkheden en dat minachtende sneren zie ik ook terug in de posts van Ihsan en voor mij is nu meer dan duidelijk dat als allah en zijn koran deze uitwerking heeft op het gros van de gelovigen, de hele islam een doctrine is die niets met God maar alles met Mohammed te maken heeft. Neem daarbij de ahadith, die volgens Ihsan niet kunnen gelden omdat ze te laat geboekstaafd zijn, en je kunt mij met recht een islamfoob noemen. De islam is een grote nachtmerrie die er alles aan doet om zich over de gehele mensheid te verspreiden. Ik dank God op mijn blote knieën dat ik geen kleinkinderen heb en er niet naar uitziet dat ik die ooit zal krijgen. Ik moet er niet aan denken dat die opgroeien in een tijd dat dood en verderf om iedere hoek van de straat te loeren totdat ze hun kans schoon zien.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Dutch schreef:Ihsan, de koran haalde zeer veel uit de bijbel, die op zijn beurt weer zeer veel uit de joodse talmud haalde...
Alle abrahamistische godsdiensten (religies vav alle ahl ul kitab) hebben dezelfde basis mijn beste!
De sharia is wél aan de joodse talmud gelinkt, omdat daarin ook wereldlijke richtlijnen zijn opgenomen, wat dan weer niet voorkomt in de bijbel.
Hey Dutch,

Leuk dat je er ook weer bent...

Wat beschouw jij als "Bijbel" dan?

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Dutch schreef:Ihsan, de koran haalde zeer veel uit de bijbel, die op zijn beurt weer zeer veel uit de joodse talmud haalde...
Alle abrahamistische godsdiensten (religies vav alle ahl ul kitab) hebben dezelfde basis mijn beste!
De sharia is wél aan de joodse talmud gelinkt, omdat daarin ook wereldlijke richtlijnen zijn opgenomen, wat dan weer niet voorkomt in de bijbel.
Dutch,

Eigenlijk nu je het zegt, de Koran Corrigeert zaken die verkeerd in de Bijbel zijn komen te staan. Het is de sleutel waarmee je de ware boodschap van de hele bijbel kan openen. Dit zeg ik niet omdat ik moslim, maar omdat ik weet dat je alleen met de informatie in de Koran de verhalen in de bijbel beter kan begrijpen. De Bijbel is net een grote puzzel waar hier en daar stukjes gemixt zijn geraakt of zoek en de Koran zijn die stukjes die missen.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Ariel »

Wat Dutch volgens mij bedoeld is dat Mohammed veel contact had met Joden, en daardoor meer over de de joodse talmud te horen kreeg dan over de bijbel. Vandaar dat Mohammed oude wetten van de Joden in zijn koran verwoven heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Pilgrim »

ihsanyd schreef:Eigenlijk nu je het zegt, de Koran Corrigeert zaken die verkeerd in de Bijbel zijn komen te staan. Het is de sleutel waarmee je de ware boodschap van de hele bijbel kan openen. Dit zeg ik niet omdat ik moslim, maar omdat ik weet dat je alleen met de informatie in de Koran de verhalen in de bijbel beter kan begrijpen. De Bijbel is net een grote puzzel waar hier en daar stukjes gemixt zijn geraakt of zoek en de Koran zijn die stukjes die missen.
Wat een waanzin! De Bijbel zit heel wat overzichtelijker in elkaar dan de Koran met al zijn fouten en LEUGENS! :laugh1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
Tevens wil ik je dan vragen waarom die moslims die islam wel snappen, niet gaan tegendemonstreren b.v. tegen die malloten die amabassades e.d. in brand steken en mensen afslachten?
Waarom staan die "wel snappende" moslims niet op en gaan ze niet massaal de straat op om tegen die "niet-snappende-moslims" te protesteren?

Het is heel makkelijk om achter jen toetsenbord te zeggen "zij snappen islam niet" en "zij doen islam verkeerd", het zijn geen "echte" moslims want dat mag niet van allah....maar.... wat hebben we daaraan?
Dat is net zoiets als zeggen dat iemand die door rood rijdt geen Nederlander is want in Nederland mag je niet door rood rijden.
Monique,

De mensen die tegen de Ambassades demonstreren hebben RECHT van spreken. Als demonstreren tegen oorlogen en onrecht en hipocricie van bepaalde REGERINGEN (dus niet de bevolking) dan zou ik mij niet mee willen bemoeien vooral als je verstand hebt van politiek. Waarvoor sterven Nederlandse Soldaten in Afganistan of Irak of waar dan ook? Wat hebben ze daar te zoeken? Dat zijn zaken waar je over moet nadenken. En dan komt ook nog zo'n iemand die de Profeet beledigt. Ik kan dat niet verdedigen sorry. Beide groepen verdienen elkaar!!

Nou wat betreft andere zaken dat doen we ook, we sporen aan om succesvol te worden in deze maatschappij, om hoge studies af te ronden, om te integreren (NIET ASSIMILEREN), om goed te zijn voor je buren en stadsgenoten etc etc etc. Criminelen zijn meestal jongeren die hier geboren en getogen zijn. Dat is dus niet de schuld van de islam of Koran of islamitisch land of wat dan ook. Dat is een probleem door deze maatschappij en voor deze maatschappij. Gewoon keihard aanpakken zonder differentiatie.

Ik kan binnen de grenzen van de Koran en de Islam oordelen. Als een moslim buiten die grenzen treedt, is hij of zij in overtreding. Hashhandelaren, Pooiers, Loverboys, Criminelen, Overvallers etc etc etc zijn een probleem van de POLITIE en niet van de KORAN omdat de Koran niet geldt als maatstaf hier in Nederland. In een land geregeerd onder de Sharia zou je daar geen enkele last van hebben maar hier moet je er wel rekening mee houden.
Misschien komt dat wel omdat gelovigen graag manipuleren om anderen hun geloof op te leggen zodat zij een beloning krijgen? Desnoods gewelddadig?
Monique iemand die manipuleert om geloof op te leggen heeft dat geloof niet helemaal begrepen. Iemand die het GEWELDADIG oplegt heeft het al helemaal niet begrepen. Geloof kan NIET opgelegd worden. Het is een bewuste keuze die iemand bewust moet maken na onderzoek, studie en innerlijke reflectie. Daarom vallen mensen die een geloof accepteren omwille van een relatie meestal weer af. En weer anderen leren het geloof daarna goed kennen en nemen AFSCHEID van hun partner omdat hij/zij niet VOLDOET aan wat God voorschrijft. Al met al heeft het met innerlijke reflectie te maken en zuiverheid van het hart.
Voor jou geldt het "gebod" van allah dus niet, dat alle godsdienst alleen voor allah moet zijn? Jij hebt er dus geen enkele behoefte aan om je "islamitische plicht" te vervullen en iedereen naar islam te krijgen? Wanneer moslims gewelddadiger worden schaar jij je dus aan de kant van kafir en vecht je tegen die moslims (die volgens jou geen "goede" moslims zijn) om de vrijheid van de kafir en de "goede eer" van allah/islam te beschermen?
Er staat NERGENS in de Koran dat ALLE Godsdienst van Allah moet zijn en dat iedereen Moslim MOET en GAAT worden. NErgens!! Dat is het gevaar met de verzen van de Koran, men neemt ze zonder te begrijpen en verbind een uitspraat eraan. De Koran reflecteert je hart. Als die verdorven is zal men verzen uit zijn context nemen en als men oprecht en zuiver is zal men de wijsheid hebben om het JUIST te interpreteren en toe te passen. Ik heb dat al eerder laten zien met meerdere verzen dat Allah s.w.t. zegt dat er altijd ongelovigen zullen zijn, en christenen en joden en anders gelovigen. Die zullen altijd er zijn tot de LAATSTE DAG.

Ligt puur aan waarom de beide groepen vechten. Ik zal de moslims tegenhouden als ze onrecht doen inderdaad, recht is recht en onrecht is onrecht ! Het beste advies is meestal aan de zijlijn te blijven en eerst alles te onderzoeken, want de eerste slachtoffer van oorlog is ALTIJD de WAARHEID.

4:136 - “Of you who believe, be strict in observing justice and bear witness for the sake of Allah, even though it be against your own selves or against your parents or kindred. Whether they be rich or poor, Allah is more regardful of them than you are. Therefore, guard yourselves against being led astray by low desires, so that you may be able to act equitably. If you conceal the truth or evade it, remember that Allah is well aware of what you do.”
Of sharia van de koran komt of van de bijbel zal mij worst zijn. Ik ben enkel geïntersseerd in de praktijk. Wat bedoel je precies met "islamitisch land"? is dat een land met een heleboel moslims?
Is dat een land waar de sharia van kracht is? Bij welk % moslims is Nederland een "Islamitisch land"? Wanneer er nog meer moslims zijn in Nederland ben je dus voor sharia in Nederland? Ik hoop dat je beseft dat sharia precies datgene behelst waarvan moslims kafir besschuldigen?
Monique, jij kijkt naar het lichaam en ik kijk naar de ziel die het lichaam doet bewegen. We observeren op 2 verschillende niveaus. Een land met meer dan 75% moslims in een islamitisch land in mijn ogen. Sharia heeft voor en nadelen, het de bedoeling om de sharia te reinigen van zaken die niet kloppen en of niet goed zijn voor deze maatschappij. Sharia is door mensen gemaakt voor mensen en kan dus zodanig aangepast worden. Het is niks anders dan een bepaalde soort juridische systeem met de Koran als uitgangspunt. De Sharia moet even herinterpreteerd worden voor de moderne maatschappij. HET WOORD SHARIA komt volgens mij Nergens voor in de Koran.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim schreef:
ihsanyd schreef:Eigenlijk nu je het zegt, de Koran Corrigeert zaken die verkeerd in de Bijbel zijn komen te staan. Het is de sleutel waarmee je de ware boodschap van de hele bijbel kan openen. Dit zeg ik niet omdat ik moslim, maar omdat ik weet dat je alleen met de informatie in de Koran de verhalen in de bijbel beter kan begrijpen. De Bijbel is net een grote puzzel waar hier en daar stukjes gemixt zijn geraakt of zoek en de Koran zijn die stukjes die missen.
Wat een waanzin! De Bijbel zit heel wat overzichtelijker in elkaar dan de Koran met al zijn fouten en LEUGENS! :laugh1:
Maakt niet uit Pilgrim, je zult wel gelijk hebben. We zijn het overeens dat we God gaan ontmoeten en verantwoording moeten afleggen voor al onze daden en intenties en woorden. Trouwens wist je dat ze het bloed van Jezus hadden gevonden en het blijkt 1 Y chromosoom en 23 X chromosoom te hebben. Voordat je te enthousiast wordt zegt dat natuurlijk niks. God schept zijn schepselen hoe Hij wilt.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Manon »

Trouwens wist je dat ze het bloed van Jezus hadden gevonden en het blijkt 1 Y chromosoom en 23 X chromosoom te hebben. Voordat je te enthousiast wordt zegt dat natuurlijk niks. God schept zijn schepselen hoe Hij wilt.
In Brugge? Hebben ze het bloed van de Bloedprocessie onderzocht? 1Yske en 23 Xkske en toch een mannetje! hoe flink!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Manon »

ihsanyd schreef:
De mensen die tegen de Ambassades demonstreren hebben RECHT van spreken. Als demonstreren tegen oorlogen en onrecht en hipocricie van bepaalde REGERINGEN (dus niet de bevolking) dan zou ik mij niet mee willen bemoeien vooral als je verstand hebt van politiek. Waarvoor sterven Nederlandse Soldaten in Afganistan of Irak of waar dan ook? Wat hebben ze daar te zoeken? Dat zijn zaken waar je over moet nadenken. En dan komt ook nog zo'n iemand die de Profeet beledigt. Ik kan dat niet verdedigen sorry. Beide groepen verdienen elkaar!!
Zien of ik je goed begrijp:

demonstreren = ambassades in de fik steken, vlaggen in de fik steken en wat slachtoffers maken
beide groepen verdienen elkaar = een tekeningetje maken is hetzelfde als "demonstreren" zie vorige zin.

Profeet beledigen: iemand die potdood is kan je niet meer beledigen. die hoort dat niet of kan zo'n tekeningetje niet bekijken. Dus hoeft er niemand recht te staan om Mohammed te verdedigen omdat hij niet mooi op een tekeningetje staat. Bovendien: het recht op vrijheid van de uiting van je mening is niet beperkt tot het recht om niet gekwetst te worden. Woestijntenen zijn ontzettend lang en het is moeilijk ze te vermijden als ze zelfs geen klompen aan iwllen doen.


Nou wat betreft andere zaken dat doen we ook, we sporen aan om succesvol te worden in deze maatschappij, om hoge studies af te ronden, om te integreren (NIET ASSIMILEREN), om goed te zijn voor je buren en stadsgenoten etc etc etc. Criminelen zijn meestal jongeren die hier geboren en getogen zijn. Dat is dus niet de schuld van de islam of Koran of islamitisch land of wat dan ook. Dat is een probleem door deze maatschappij en voor deze maatschappij. Gewoon keihard aanpakken zonder differentiatie.
Deze vind ik een ongelooflijke goeie! Nog nooit zo beknopt en duidelijk kunnen zien waar het schoentje knelt.
Even recapituleren:

- het zijn de allahtonen ZELF die al hun best doen om succesvol te worden, te studeren en te integreren (niet assimileren). Ok. dus waarom al die extra subsidies? niks voor nodig.

- crimineel gedrag hangt af van het land waar je geboren bent en is dus de verantwoordelijkheid van dat land. Niet van opvoeding, niet van controle, niet van foutieve instellingen qua gedrag, beleefdheid, respect tegenover de medeburgers die niet willen beroofd worden etc.... en ZEKER NIET van het roofovervallengedrag dat aangeraden wordt in de koran. Waarom overviel Mohammed die karavanen? ho, ik weet het al: was de schuld van de joden uit medina.


Ik kan binnen de grenzen van de Koran en de Islam oordelen. Als een moslim buiten die grenzen treedt, is hij of zij in overtreding. Hashhandelaren, Pooiers, Loverboys, Criminelen, Overvallers etc etc etc zijn een probleem van de POLITIE en niet van de KORAN omdat de Koran niet geldt als maatstaf hier in Nederland. In een land geregeerd onder de Sharia zou je daar geen enkele last van hebben maar hier moet je er wel rekening mee houden.
Wacht ff: de koran geldt inderdaad niet als maatstaf. Hier zijn pedofielen strafbaar (i.t.t. mohammed die wèl met het negenjarige kind kon copuleren), bigamie is strafbaar (itt de koran waar polygamie is toegestaan), diefstal is strafbaar (itt de koran waar het verdelen van de buit netjes wordt beschreven), slavernij is strafbaar (itt koran waar de vrouwelijke slavinnen zelfs mochten worden besprongen à volonté), moorden is strafbaar (itt koran waar enkel moorden op moslims strafbaar zijn en waar de ongelovigen mochten afgeslacht worden) het lijstje is eindeloos, maar ja: de koran geldt hier dus niet als maatstaf.
Maar wat ik niet begrijp is dat je dan bovendien nog wil aantonen dat "Hashhandelaren, Pooiers, Loverboys, Criminelen, Overvallers " ook volgens de koran zijn toegelaten? nu ja, in feite wel: er staat geen verbod op het gebruik van drugs in de koran, dus het mag, Pooiers en Loverboys kan men onder slavenhandelaars klasseren, dus het mag, Criminelen en Overvallers nu ja, RAID is ook een woord dat we aan Mohammed te danken hebben, dus dat mag ook.

En als we de sharia invoeren dan wordt dat dus allemaal toegestaan DUS is er geen probleem meer. zolang we die overspelige vrouwen maar kunnen stenigen op het moskeeplein en de homo's van de minaret naar beneden gooien voordat ze gestenigd worden, is alles koek en ei.
Er staat NERGENS in de Koran dat ALLE Godsdienst van Allah moet zijn en dat iedereen Moslim MOET en GAAT worden. NErgens!! Dat is het gevaar met de verzen van de Koran, men neemt ze zonder te begrijpen en verbind een uitspraat eraan. De Koran reflecteert je hart. Als die verdorven is zal men verzen uit zijn context nemen en als men oprecht en zuiver is zal men de wijsheid hebben om het JUIST te interpreteren en toe te passen. Ik heb dat al eerder laten zien met meerdere verzen dat Allah s.w.t. zegt dat er altijd ongelovigen zullen zijn, en christenen en joden en anders gelovigen. Die zullen altijd er zijn tot de LAATSTE DAG.
Er staat toch in dat moslims moeten blijven jihad voeren tot heel de wereld voor Allah is? en tot ze de laatste jood achter de laatste boom hebben verjaagd (daar komt dus die woestijnvorming vandaan denk ik. sommigen hebben dat wat letterlijk genomen misschien?)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door silkyboxershortXL »

ihsanyd schreef:[quot Ik zal de moslims tegenhouden als ze onrecht doen inderdaad, recht is recht en onrecht is onrecht !
.
silkyboxershortXL schreef:
Maar steeds weer komt in jouw uitingen naar voren dat je geen verantwoordelijkheid voelt voor wat anderen doen.
Bv Dat jij als imam met interesse voor het regeringspluche geen verantwoordelijkheden ziet en die straatjochies, rovende meute´s, afgedwaalde moslims vind en die maar gewoon aan allah overlaat vind ik shocking liefdeloos.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef: Trouwens wist je dat ze het bloed van Jezus hadden gevonden en het blijkt 1 Y chromosoom en 23 X chromosoom te hebben. Voordat je te enthousiast wordt zegt dat natuurlijk niks. God schept zijn schepselen hoe Hij wilt.
Dit is/was nieuw voor me. Nieuwsgierig als ik ben heb ik even mijn vriend google geraadpleegd, en raad eens wat ik vond.

http://www.wyattarchaeology.com/ark.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Even het verhaal in het kort voor wie geen tijd of zin heeft het artikel te lezen
Een zekere Ron uit Amerika liep op een goede dag in Jeruzalem en kwam terecht in een steen groeve. Out of the bleu wees Ron naar een steen en riep…Dat is de grot van Jeremia en de Ark des Verbonds is daar in. ( De Ark des Verbonds, was het centrale, allerheiligste voorwerp in het jodendom. Het was een draagbare kist, waarin de twee stenen tafelen met daarop de Tien geboden bewaard werden. De Ark werd gemaakt tijdens de exodus, bij de Sinaïberg. Hij stond in het Heilige der Heiligen, de binnenste ruimte van de tabernakel, en later in dezelfde ruimte in de tempel te Jeruzalem. )

Anyway…Ron begon te zoeken naar de grot, en hij vond niet alleen de grot, maar ook de plaats waar de drie kruisen gestaan hebben. Het kruis in het midden was van Jezus, en de andere van de moordenaars.
En wat wil het geval…De kruisen hebben boven de ontdekte grot gestaan.

Lees nu het verslag van Ron.
Whilst in the chamber, Ron noticed a dried, black substance in an earthquake crack in the roof, above the Ark of the Covenant. He noticed that this black substance was also on the lid of the cracked stone casing. Obviously, this substance had dripped from the crack in the roof, and provision had been made for it to land on the Ark of the Covenant, as the stone lid had been cracked and moved aside. Ron wondered what substance could be so sacred, that God made provision for it to land on the Mercy Seat of the Ark of the Covenant. He remembered the earthquake crack at the foot of the cross hole, and suddenly an awesome realization as to what had happened, came over him. Ron traced the earthquake crack, and indeed it was the same crack as the one at the cross hole. The dried black substance in the crack was tested and proved to be blood, apparently the blood of Jesus Christ. The Bible says that when Jesus died there was an earthquake and the rocks were rent (Matt. 27:51). A Roman soldier speared Christ in His side in order to make sure He was dead, and blood and water poured out (John 19:34). Ron discovered that this same blood and water poured down through the earthquake crack and fell upon the Mercy Seat of the Ark of the Covenant.

Human cells normally have 46 chromosomes. These are actually 23 pairs of homologous chromosomes. In each pair of chromosomes, one of the pair is from the mother and the other member is from the father. Therefore, 23 chromosomes come from the mother and 23 from the father. In each set of 23, 22 chromosomes are autosomal and one is sex-determining. The sex-determining ones are the X chromosome and the Y chromosome. Females are XX, so they can only contribute an X chromosome to their offspring, whereas males are XY, which allows them to contribute either an X or a Y. If they contribute an X, the child is female, whereas if they contribute a Y, the child is male. The fascinating finding in this blood was that instead of 46 chromosomes, there were only 24. There were 22 autosomal chromosomes, one X chromosome and one Y chromosome. This evidences that the person to whom this blood belonged to had a mother but no human father, because the normal contribution of paternal chromosomes is missing. 1John.5.8, 9: "And there are three that bear witness in earth, the Spirit, and the water, and the blood: and these three agree in one. If we receive the witness of men, the witness of God is greater: for this is the witness of God which he hath testified of his Son."
Het grappige van de opmerking van Ihsan is dat hij geloofd in het verhaal van een Christen die 'BEWIJST" dat Jezus WEL gekruisigd is, en dat zijn bloed gedruppeld is in de grot.
Nog grappiger is dat dit artikel aangeeft dat Jezus WEL de zoon van God moet zijn, want die ene chromosoom MOET dan wel van God zijn. God heeft dus zijn zoon naar de aarde gestuurd om te sterven voor de zonde van de mensheid.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

@Circe, het hopeloos om hierop te reageren.

@Ariel, Ik vind het weer klasse dat je het onderzocht hebt!! That's the spirit! Ik heb geen reden om die man niet te geloven als hij de waarheid zegt. Dat gaat niet tegen de Koran in. De Koran zegt: "Ze doden hem (Jesus) niet, maar het leek zo voor hun." Nogmaals de Koran is heel exact en precies erover. Als je de bijbel leest dan weet je dat iedereen verbaasd was dat "Jezus" al ZO snel was gestorven omdat die andere 2 nog niet dood waren maar er was haast want het was Sabath. ER IS misschien BLOED wel op de Ark gevallen, DE PERSOON AAN HET KRUIS leek dood te zijn, maar in werkelijkheid was dat niet zo. "Jezus" leek dood voor de toeschouwers en buitenstaanders maar in werkelijkheid was hij niet dood. Dat is wat de Koran erover zegt. Zoals ik al zei, is de Koran een aanvulling op de missende stukjes in de Bijbel. Tot nu toe, als je de bijbel leest en de Koran dan PAS heb je de volledige beeld van het hele verhaal. Ron was een ECHTE OPRECHTE Christen. Moge hij in vrede rusten. Die chromosomen maken die gekruisigde persoon nog niet tot letterlijke zoon van God. Die ene y chromosoom was noodzakelijk waarschijnlijk voor de Schepping. De Koran is DUIDELIJK: De schepping van Jezus is NIET ANDERS dan de Schepping van ADAM en of EVA. Ze misten ALLEMAAL of een vader of een moeder of beiden. God heeft GEEN Zoon want Hij heeft GEEN vrouw. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. En Jezus zegt vaak zelf: The son of Man, My Father and Your Father. Wanneer gaan mensen toch begrijpen?

Mvg. Ihsan
Laatst gewijzigd door ihsanyd op vr mei 28, 2010 3:55 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef:
Nou wat betreft andere zaken dat doen we ook, we sporen aan om succesvol te worden in deze maatschappij, om hoge studies af te ronden, om te integreren (NIET ASSIMILEREN), om goed te zijn voor je buren en stadsgenoten etc etc etc. Criminelen zijn meestal jongeren die hier geboren en getogen zijn. Dat is dus niet de schuld van de islam of Koran of islamitisch land of wat dan ook. Dat is een probleem door deze maatschappij en voor deze maatschappij. Gewoon keihard aanpakken zonder differentiatie.
Dit is te gek om te lezen.
Migranten hebben een PLICHT om te behoren tot het volk waar men naar toe verhuist. . Zo moeten assimileren dus. Veel migranten komen naar Nederland of een ander westers land om een uitkering te krijgen, of ze zoeken een baan om geld te maken, maar ze hebben GEEN zin om deel van het land te zijn. Dat is zeer ongewenst.
Migranten die alleen met hun lijf en niet in geest in Nederland verblijven zijn voorstander van apartheid. Ze creëren bewust een getto situatie door bij elkaar te kluiten en zo veel mogelijk hun eigen cultuur te behouden.
Mensen zoals jij behoren NIET in Nederland thuis, maar in het land van je voorouders.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Ariel schreef:
ihsanyd schreef:
Nou wat betreft andere zaken dat doen we ook, we sporen aan om succesvol te worden in deze maatschappij, om hoge studies af te ronden, om te integreren (NIET ASSIMILEREN), om goed te zijn voor je buren en stadsgenoten etc etc etc. Criminelen zijn meestal jongeren die hier geboren en getogen zijn. Dat is dus niet de schuld van de islam of Koran of islamitisch land of wat dan ook. Dat is een probleem door deze maatschappij en voor deze maatschappij. Gewoon keihard aanpakken zonder differentiatie.
Dit is te gek om te lezen.
Migranten hebben een PLICHT om te behoren tot het volk waar men naar toe verhuist. . Zo moeten assimileren dus. Veel migranten komen naar Nederland of een ander westers land om een uitkering te krijgen, of ze zoeken een baan om geld te maken, maar ze hebben GEEN zin om deel van het land te zijn. Dat is zeer ongewenst.
Migranten die alleen met hun lijf en niet in geest in Nederland verblijven zijn voorstander van apartheid. Ze creëren bewust een getto situatie door bij elkaar te kluiten en zo veel mogelijk hun eigen cultuur te behouden.
Mensen zoals jij behoren NIET in Nederland thuis, maar in het land van je voorouders.
Ariel,

Je begrijpt het echt niet. Je moet gewoon jezelf blijven maar wel meedraaien in de maatschappij. Je moet niet jezelf verloochenen omdat de maatschappij dat van je vraagt. Zelf binnen een gezin zijn mensen verschillend en houden verschillende levensstijlen op na! Neem een kijkje binnen je hele familie en die van je man en vertel mij of iedereen identiek is. Wat is dan het probleem??
Laatst gewijzigd door ihsanyd op vr mei 28, 2010 12:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Manon »

@Circe, het hopeloos om hierop te reageren.
ik geloof dat zoiets "schaakmat" heet. :knorrie:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

circe schreef:
@Circe, het hopeloos om hierop te reageren.
ik geloof dat zoiets "schaakmat" heet. :knorrie:
Ik weet het niet, als jij dat zegt dan zal het wel zo zijn, ik was in ieder geval NIET aan het schaken met jou dus, vraag even Casper tegenover je of hij schaakmat is. :wink:
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Manon »

Die chromosomen maken Jezus nog niet tot letterlijke zoon van God. Die ene y chromosoom was noodzakelijk waarschijnlijk voor zijn Schepping. De Koran is DUIDELIJK: De schepping van Jezus is NIET ANDERS dan de Schepping van ADAM en of EVA. Ze misten ALLEMAAL of een vader of een moeder of beiden. God heeft GEEN Zoon want Hij heeft GEEN vrouw. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. En Jezus zegt vaak zelf: The son of Man, My Father and Your Father. Wanneer gaan mensen toch begrijpen?
ahum... Ishanneke ik kan weer niet volgen.

Adam en Eva hebben dus geen mama en geen papa = schepping van allah
Jezus heeft wèl een mama = is ??? en met dan ene Y chromosoom en die 23 X chromosomen lijkt het er toch op dat er een of andere mannelijke godheid aan te pas is gekomen want Maria had geen Y chromosomekes
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef:
@Ariel, Ik vind het weer klasse dat je het onderzocht hebt!! That's the spirit! Ik heb geen reden om die man niet te geloven als hij de waarheid zegt. Dat gaat niet tegen de Koran in. De Koran zegt: "Ze doden hem (Jesus) niet, maar het leek zo voor hun." Nogmaals de Koran is heel exact en precies erover. Als je de bijbel leest dan weet je dat iedereen verbaasd was dat Jezus al ZO snel was gestorven omdat die andere 2 nog niet dood waren maar er was haast want het was Sabath. Zijn bloed, is misschien wel op de Ark gevallen, Hij(Jezus) leek dood te zijn, maar in werkelijkheid was dat niet zo. Heb je nooit gehoord van mensen die MEDISCH dood zijn verklaard en na een tijdje (1 dag of 2 dagen of 3 dagen) weer levend worden? Sommigen hebben dan ook een Bijna Doods Ervaring. Jezus leek dood voor de toeschouwers en buitenstaanders maar in werkelijkheid was hij niet dood. Dat is wat de Koran erover zegt. Zoals ik al zei, is de Koran een aanvulling op de missende stukjes in de Bijbel. Tot nu toe, als je de bijbel leest en de Koran dan PAS heb je de volledige beeld van het hele verhaal. Ron was een ECHTE OPRECHTE Christen. Moge hij in vrede rusten. Die chromosomen maken Jezus nog niet tot letterlijke zoon van God. Die ene y chromosoom was noodzakelijk waarschijnlijk voor zijn Schepping. De Koran is DUIDELIJK: De schepping van Jezus is NIET ANDERS dan de Schepping van ADAM en of EVA. Ze misten ALLEMAAL of een vader of een moeder of beiden. God heeft GEEN Zoon want Hij heeft GEEN vrouw. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk. En Jezus zegt vaak zelf: The son of Man, My Father and Your Father. Wanneer gaan mensen toch begrijpen?

Mvg. Ihsan

Ahhhh Jij zegt nu dus…Jezus was niet dood maar is wel gekruisigd. Hoe anders kan zijn bloed dan door de grond gesijpeld zijn.

Jij mag geloven wat je wilt Ihsan, maar er staat ook in de bijbel...
9 Jezus zei: ‘Ik ben nu al zo lang bij jullie, en nog ken je me niet, Filippus? Wie mij gezien heeft, heeft de Vader gezien. Waarom vraag je dan om de Vader te mogen zien? 10 Geloof je niet dat ik in de Vader ben en dat de Vader in mij is? Ik spreek niet namens mezelf als ik tegen jullie spreek, maar de Vader die in mij blijft, doet zijn werk door mij. 11 Geloof me: ik ben in de Vader en de Vader is in mij. Als je mij niet gelooft, geloof het dan om wat hij doet.
Johannes 14 http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=Jo ... =nl&set=10" onclick="window.open(this.href);return false;

En nog wat..Jij hebt geen hoge dunk van God. Hij is toch almachtig? Dus waarom kon hij GEEN zoon creëren zonder vrouw.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Je begrijpt het echt niet. Je moet gewoon jezelf blijven maar wel meedraaien in de maatschappij. Je moet niet jezelf verloochenen omdat de maatschappij dat van je vraagt. Zelf binnen een gezin zijn mensen verschillend en houden verschillende levensstijlen op na! Neem een kijkje binnen je hele familie en die van je man en vertel mij of iedereen identiek is. Wat is dan het probleem??
Wanneer ik dit zo lees vraag ik me af waarom je een voorstander bent van sharia voor kafir?

Waar jij je nu op beroept wil jij anderen onthouden.
Waarom is dat?
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie