Voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Voorstellen

Bericht door Manon »

vadigran schreef:
Ariel schreef:Tja...Waarom schrijft de kafir zich in met een valse identiteit op een Islamitisch forum, dat is omdat men anders binnen een uur een ban aan de broek heeft omdat hij "foute" dingen zegt die de moslims zomaar aan het denken kunnen zetten.

Dit laat duidelijk zien dat vrijheid van meningsuiting een no,no :nono1: is op Islamitische forums.
Ik heb er altijd mijn mening kunnen zeggen.
wel dan vraag ik me toch wel af in hoeverre je je broek hebt laten zakken.

een gewone tekst- die blijkbaar sjiietische inslag had - was voldoende om mee een ban te geven, en verder was ik een volleerde fundamentalistische moslima hoor.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Teva Teff

Re: Voorstellen

Bericht door Teva Teff »

vadigran schreef:
Ariel schreef:Tja...Waarom schrijft de kafir zich in met een valse identiteit op een Islamitisch forum, dat is omdat men anders binnen een uur een ban aan de broek heeft omdat hij "foute" dingen zegt die de moslims zomaar aan het denken kunnen zetten.

Dit laat duidelijk zien dat vrijheid van meningsuiting een no,no :nono1: is op Islamitische forums.
Ik heb er altijd mijn mening kunnen zeggen.
Wellicht is jouw mening te weinig waard om je als moslim druk over te maken.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Teva Teff schreef:
vadigran schreef:
Ariel schreef:Tja...Waarom schrijft de kafir zich in met een valse identiteit op een Islamitisch forum, dat is omdat men anders binnen een uur een ban aan de broek heeft omdat hij "foute" dingen zegt die de moslims zomaar aan het denken kunnen zetten.

Dit laat duidelijk zien dat vrijheid van meningsuiting een no,no :nono1: is op Islamitische forums.
Ik heb er altijd mijn mening kunnen zeggen.
Wellicht is jouw mening te weinig waard om je als moslim druk over te maken.
Kun je niks beters verzinnen? Want anders loopt het hele 'onterecht verbannen van kafirs'-complottheorie wel een flinke deuk op :roll: .
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

Het siert je al mens zeer dat je niet mee laat slepen in dit soort zaken, Vadigran. Maar probeer maar eens je stukje over je vriend en jij, wat jou zo gelukkig maakt daar te plaatsen. Dan zal je zien in hoeverre je daar altijd je eigen ik kunt presenteren.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Dhana schreef:Het siert je al mens zeer dat je niet mee laat slepen in dit soort zaken, Vadigran. Maar probeer maar eens je stukje over je vriend en jij, wat jou zo gelukkig maakt daar te plaatsen. Dan zal je zien in hoeverre je daar altijd je eigen ik kunt presenteren.
Welk stukje over mijn vriend en mij?

Ze weten op OI dat ik homo ben. Ik wordt er daardoor niet anders behandeld dan een ander.
Teva Teff

Re: Voorstellen

Bericht door Teva Teff »

vadigran schreef: Kun je niks beters verzinnen? Want anders loopt het hele 'onterecht verbannen van kafirs'-complottheorie wel een flinke deuk op :roll: .
Sommigen vinden het wel schattig.
Dhimmiegebabbel.
Ik niet.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Teva Teff schreef:
vadigran schreef: Kun je niks beters verzinnen? Want anders loopt het hele 'onterecht verbannen van kafirs'-complottheorie wel een flinke deuk op :roll: .
Sommigen vinden het wel schattig.
Dhimmiegebabbel.
Ik niet.
:huh:....okey. Ben niet mee :roll:.

Ah, jij bent cluny van freethinker :D.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Voorstellen

Bericht door Amazigh »

vadigran schreef:
Dhana schreef:Het siert je al mens zeer dat je niet mee laat slepen in dit soort zaken, Vadigran. Maar probeer maar eens je stukje over je vriend en jij, wat jou zo gelukkig maakt daar te plaatsen. Dan zal je zien in hoeverre je daar altijd je eigen ik kunt presenteren.
Welk stukje over mijn vriend en mij?

Ze weten op OI dat ik homo ben. Ik wordt er daardoor niet anders behandeld dan een ander.
Dhana probeert het eerst normaal als de moslims niet boos worden op OI dan gaat ze een beetje provoceren en als dat ook niet lukt dan gaat ze gewoon uitschelden etc.
Dhana wil graag horen van jou dat jij een ban hebt gekregen omdat je homo bent :D
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Amazigh schreef:
vadigran schreef:
Dhana schreef:Het siert je al mens zeer dat je niet mee laat slepen in dit soort zaken, Vadigran. Maar probeer maar eens je stukje over je vriend en jij, wat jou zo gelukkig maakt daar te plaatsen. Dan zal je zien in hoeverre je daar altijd je eigen ik kunt presenteren.
Welk stukje over mijn vriend en mij?

Ze weten op OI dat ik homo ben. Ik wordt er daardoor niet anders behandeld dan een ander.
Dhana probeert het eerst normaal als de moslims niet boos worden op OI dan gaat ze een beetje provoceren en als dat ook niet lukt dan gaat ze gewoon uitschelden etc.
Dhana wil graag horen van jou dat jij een ban hebt gekregen omdat je homo bent :D
Dat is wat jij denkt dat de intenties van Dhana zijn. Dat jij dat denkt wil niet automatisch zeggen dat het ook zo is. Doe dan ook niet alsof je weet wat Dhana zou doen of waarom ze iets doet. Dat weet enkel Dhana.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

Ik wilde er niet op reageren om het voor Amazigh niet nog erger te maken dan dat hij zichzelf ten stoon stelt.

Desalniettemin bedankt voor je reactie, Vadigran.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
vadigran
Berichten: 76
Lid geworden op: do feb 18, 2010 10:35 pm

Re: Voorstellen

Bericht door vadigran »

Dhana schreef:Ik wilde er niet op reageren om het voor Amazigh niet nog erger te maken dan dat hij zichzelf ten stoon stelt.

Desalniettemin bedankt voor je reactie, Vadigran.
Graag gedaan
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Voorstellen

Bericht door Nick »

vadigran schreef:
Ariel schreef:Tja...Waarom schrijft de kafir zich in met een valse identiteit op een Islamitisch forum, dat is omdat men anders binnen een uur een ban aan de broek heeft omdat hij "foute" dingen zegt die de moslims zomaar aan het denken kunnen zetten.

Dit laat duidelijk zien dat vrijheid van meningsuiting een no,no :nono1: is op Islamitische forums.
Ik heb er altijd mijn mening kunnen zeggen.

Het is gebleken dat als je, als kafir en PVV-er op een islamitisch forum je mening geeft, je uitgekotst wordt.
Veel moslims beschuldigen de PVV ervan, dat vrijheid van meningsuiting, alleen voor hen schijnt te gelden, maar
zij doen dus hetzelfde, als waar ze de PVV van beschuldigen.
Ik weet niet op welk islamitisch forum jij post, maar ik zit weleens op Marokko.nl en daar wordt de mening van kafirs
of PVV-ers gehoond.
Ik vind het een vreselijke site en lees zo nu en dan wel mee, maar tegelijk vind ik het ook wel vermakelijk. :smile:
Maar goed, verder voegt het weinig toe en van mij mag deze site dan ook snel op de fles, want het is vrij haatzaaiend.
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: Voorstellen

Bericht door bobette »

Ook ik heb vaak geregeerd op marokko.nl. De doodsverwensingen en scheldpartijen zijn daar meer regel dan utzondering. wij 'ongelovige'zijn allemaal pedofielen of incest plegers. Maar over mohammed die met een meisje van 9 jaar trouwde mag niets gezegd worden. Dan krijg je een ban. Het is goed om die site te lezen, kan je zien waarom de PVV hard nodig is.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Voorstellen

Bericht door Thomas »

bobette schreef:die met een meisje van 9 jaar trouwde mag niets gezegd worden. Dan krijg je een ban.
6 jaar bobette. Zij was 6 jaar maar hij had pas sex met haar toen ze "al" 9 was.
Probeer je er maar nix bij voor te stellen want je wordt ter plekke onpasselijk!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

Ja, Gods meest geliefde boodchapper wachtte tot ze 9 was. De meest perfecte mens ooit geleefd. :yuk:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
bobette
Berichten: 72
Lid geworden op: do jul 09, 2009 2:07 pm

Re: Voorstellen

Bericht door bobette »

Thomas schreef:
bobette schreef:die met een meisje van 9 jaar trouwde mag niets gezegd worden. Dan krijg je een ban.
6 jaar bobette. Zij was 6 jaar maar hij had pas sex met haar toen ze "al" 9 was.
Probeer je er maar nix bij voor te stellen want je wordt ter plekke onpasselijk!!
Ja, en toen dacht ik gisteren, laat ik op OI eens om uitleg vragen over mohammed de pedofiel. Kreeg ik binnen 2 minuten een permanante ban op mij ip nummer. Wij straffen pedofielen , maar bij moslims word een pedofiel verheerlijkt. Goed dat ik PVV gestemd heb!!
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re: Voorstellen

Bericht door Nick »

bobette schreef:
Thomas schreef:
bobette schreef:die met een meisje van 9 jaar trouwde mag niets gezegd worden. Dan krijg je een ban.
6 jaar bobette. Zij was 6 jaar maar hij had pas sex met haar toen ze "al" 9 was.
Probeer je er maar nix bij voor te stellen want je wordt ter plekke onpasselijk!!
Ja, en toen dacht ik gisteren, laat ik op OI eens om uitleg vragen over mohammed de pedofiel. Kreeg ik binnen 2 minuten een permanante ban op mij ip nummer. Wij straffen pedofielen , maar bij moslims word een pedofiel verheerlijkt. Goed dat ik PVV gestemd heb!!


Behalve als het om Westerse pedoseksuelen gaat, Babette. :smile:
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Voorstellen

Bericht door Schepsel »

Ariel schreef:Wat een Moslim op een vrijdenkers forum komt doen begrijp ik niet. :?
Deze mensen denken niet meer vrij. Islam schrijft aan moslims voor hoe ze moeten handelen en denken.

Misschien willen ze de mensen wijsmaken dat ze op moeten houden met het vrije denken. Wel apart, ze denken wellicht dat zij dat wél kunnen, niet beseffende dat anderen dat vóór hen ook al geprobeerd hebben, en duidelijk faalden.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:
Ariel schreef:Wat een Moslim op een vrijdenkers forum komt doen begrijp ik niet. :?
Deze mensen denken niet meer vrij. Islam schrijft aan moslims voor hoe ze moeten handelen en denken.

Misschien willen ze de mensen wijsmaken dat ze op moeten houden met het vrije denken. Wel apart, ze denken wellicht dat zij dat wél kunnen, niet beseffende dat anderen dat vóór hen ook al geprobeerd hebben, en duidelijk faalden.

Misschien gaan ze wel vertellen hoe VRIJ het voelt om in een burka rond te lopen
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
waarnemer
Berichten: 144
Lid geworden op: zo okt 15, 2006 3:38 pm

Re: Voorstellen

Bericht door waarnemer »

Dhana schreef:
Ariel schreef:
Dhana schreef:Hind heeft Gerard inmiddels terug gevonden op het freethink forum.
Wat heeft een gelovige moslima te zoeken bij een andere man. Is deze Gerard ook een bekeerde moslim?

Hind is een bekeerde moslima die haar verstand gewoon gehouden heeft en het fijne wilde weten waarom die verbannen was. Gewoon zoals iedere westerse vrouw die zonder bijbedoelingen sympathie kan koesteren voor een medemens. En Geard is een christen die er na zoveel jaar gewoon uitgeknikkerd is, omdat men daar kennelijk vond dat zijn tijd er op zat of iets dergelijks.
Zo, is Gerard daar ook al verbannen? Krijgt dat Forum ook nog subsidie voor hun moslimpropaganda en het vermoorden van de vrije meningsuiting?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

waarnemer schreef:
Zo, is Gerard daar ook al verbannen? Krijgt dat Forum ook nog subsidie voor hun moslimpropaganda en het vermoorden van de vrije meningsuiting?

Gerard is er gewoon uitgeknikkerd na een stuk of 6000 berichten daar. Zonder waarschuwing of wat dan ook en geheel tegen de eigen forumregels in. Niet dat dat laatste ook maar iets inhoudt, want die kunnen met het uur veranderd zijn.

En ja, ze worden daar nog steeds gesubsidieerd om de rest van Nederland voor kaffir, uitschot en meer van dat fraais uit te maken. Een verkeerd vallend woord richting islam en/of alles en iedereen die daar mee samenhangt en je vliegt er uit.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
waarnemer
Berichten: 144
Lid geworden op: zo okt 15, 2006 3:38 pm

Re: Voorstellen

Bericht door waarnemer »

Dhana schreef:

Gerard is er gewoon uitgeknikkerd na een stuk of 6000 berichten daar. Zonder waarschuwing of wat dan ook en geheel tegen de eigen forumregels in. Niet dat dat laatste ook maar iets inhoudt, want die kunnen met het uur veranderd zijn.

En ja, ze worden daar nog steeds gesubsidieerd om de rest van Nederland voor kaffir, uitschot en meer van dat fraais uit te maken. Een verkeerd vallend woord richting islam en/of alles en iedereen die daar mee samenhangt en je vliegt er uit.
Ja, ik ken het, triest eigenlijk. Ik heb een van de beheerders al eens gevraagd of ze nog een geweten had. Daar krijg je dan geen antwoord op. Een duidelijk bewijs dat men met oogkleppen op en de blik op oneindig, zonder geweten maar doordramt.
Moslims hebben inderdaad geen geweten, of mogen het niet hebben. Hoe kun je anders verklaren dat ze (althans de meesten die het weten) het moorden en martelen van Mohammed geen beletsel vinden om in hem te geloven.
Maar eigenlijk is het nog triester dat een groot aantal "nuttige idioten" dat niet zien of niet willen zien.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

van de
waarnemer schreef:
Dhana schreef:

Gerard is er gewoon uitgeknikkerd na een stuk of 6000 berichten daar. Zonder waarschuwing of wat dan ook en geheel tegen de eigen forumregels in. Niet dat dat laatste ook maar iets inhoudt, want die kunnen met het uur veranderd zijn.

En ja, ze worden daar nog steeds gesubsidieerd om de rest van Nederland voor kaffir, uitschot en meer van dat fraais uit te maken. Een verkeerd vallend woord richting islam en/of alles en iedereen die daar mee samenhangt en je vliegt er uit.
Ja, ik ken het, triest eigenlijk. Ik heb een van de beheerders al eens gevraagd of ze nog een geweten had. Daar krijg je dan geen antwoord op. Een duidelijk bewijs dat men met oogkleppen op en de blik op oneindig, zonder geweten maar doordramt.
Moslims hebben inderdaad geen geweten, of mogen het niet hebben. Hoe kun je anders verklaren dat ze (althans de meesten die het weten) het moorden en martelen van Mohammed geen beletsel vinden om in hem te geloven.
Maar eigenlijk is het nog triester dat een groot aantal "nuttige idioten" dat niet zien of niet willen zien.

Ik ben er na verloop van tijd tot de conclusie gekomen dat moslims in tegenstelling tot de gemiddelde, gezonde kaffir er een extern geweten hop na houden. Vandaar dat veel bekeerlingen zeggen dat ze de absolute innerlijke vrede gevonden hebben. Ze hoeven zelf niet meer te worstelen met wat goed wat verkeerd is. Daar zijn kilometers lange geschriften voor om daar in op te zoeken of je goed of niet gedaan hebt. En hoe meer je daar van opgeslagen hebt, en weet te reproduceren hoe "meer kennis" je bezit en mwt hoe meer "machallah's" je bewierrookt wordt. Vandaar ook dat het godsonmogelijk is om met (zo'n) moslim in discussie te gaan. Jij redeneert vanuit jezelf en wat je je eigen hebt gemaakt en zij kunnen als tegenwoord alleen naarstig teksten opzoeken en citeren als antwoord of reactie.

Ik weet niet of je de moderator Hagar van ontdekislam kent? Zij is een van in de regen in de drup geraakte tot de islam bekeerde Jehova's getuige en gewoon helemaal geobserdeerd door de "geschriften" die ook haar externe geweten vertegenwoordigen en die constant voeden. Ze is zo verstrikt geraakt in alle opgedane "kennis" dat haar lichaam letterlijk niet meer uit de knoop kan komen zodat ze niet eens meer naar de halalslager op de hoek kan komen en soms dagen geen zin meer kan typen. Jij noemt het idioterie maar als je er goed over nadenkt is het in en intriest.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
waarnemer
Berichten: 144
Lid geworden op: zo okt 15, 2006 3:38 pm

Re: Voorstellen

Bericht door waarnemer »

Dhana schreef:
Ik ben er na verloop van tijd tot de conclusie gekomen dat moslims in tegenstelling tot de gemiddelde, gezonde kaffir er een extern geweten hop na houden. Vandaar dat veel bekeerlingen zeggen dat ze de absolute innerlijke vrede gevonden hebben. Ze hoeven zelf niet meer te worstelen met wat goed wat verkeerd is. Daar zijn kilometers lange geschriften voor om daar in op te zoeken of je goed of niet gedaan hebt. En hoe meer je daar van opgeslagen hebt, en weet te reproduceren hoe "meer kennis" je bezit en mwt hoe meer "machallah's" je bewierrookt wordt. Vandaar ook dat het godsonmogelijk is om met (zo'n) moslim in discussie te gaan. Jij redeneert vanuit jezelf en wat je je eigen hebt gemaakt en zij kunnen als tegenwoord alleen naarstig teksten opzoeken en citeren als antwoord of reactie.

Ik weet niet of je de moderator Hagar van ontdekislam kent? Zij is een van in de regen in de drup geraakte tot de islam bekeerde Jehova's getuige en gewoon helemaal geobserdeerd door de "geschriften" die ook haar externe geweten vertegenwoordigen en die constant voeden. Ze is zo verstrikt geraakt in alle opgedane "kennis" dat haar lichaam letterlijk niet meer uit de knoop kan komen zodat ze niet eens meer naar de halalslager op de hoek kan komen en soms dagen geen zin meer kan typen. Jij noemt het idioterie maar als je er goed over nadenkt is het in en intriest.
Nee, Hagar ken ik niet, omdat ik al een hele tijd verbannen ben, en sinds enige tijd ook niet via een proxyserver binnen kan komen (wat laat men zich daarmee toch vies in de kaart kijken), ben ik niet meer op de hoogte. De persoon die ik bedoelde is Ayesha.
Met nuttige idioten bedoelde ik, de term is van Stalin of Lenin, die personen die, net zoals indertijd de supporters van de USSR, zich voor het karretje van een idiologie laten spannen, waarbij de voorvechters van de idiologie deze personen zelf (nuttige) idioten noemde.
De beste vertegenwoordigers zijn de "nuttige idioten" die nu de term islamfobie hebben uitgevonden, zij "vermoorden" de boodschapper en denken op die manier de boodschap te kunnen ontkrachten.

Je analyse is interessant, je geweten inruilen voor regels, griezelig. Eichman, de Joden vervolger, had ook zoiets. Hij vond het werk niet leuk maar het waren nu eenmaal zijn orders.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Voorstellen

Bericht door Dhana »

Wanneer ben jij er uitgekwakt, Waarnemer? Ik iets van verleden jaar en ik was daar Maartje. Alles ging goed totdat ik te veel "kennis" had opgedaan en daarmee die inzette bij de discussies.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie