Vraag aan ihsan

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Monique schreef: In SA bv kan ik dus gewoon autorijden en in mijn dagelijkse westerse kloffie over straat?
Waarom Saudi Arabie? Alsof dat de modelstaat is van de Moslims? Ik denk dat malaysie eerder een beter voorbeeld is. Er zijn PROVINCIES waar de Sharia geldt en er zijn provincies die de Seculiere Wetgeving hanteren. Dat is denk ik ook de allerbeste oplossing. Wilt men in een Sharia wonen gaat men in een Sharia Provincie, wilt men seculier gaat men in een Seculiere Provincie. Duidelijk toch? Saudi Arabie staat voor Wahabisme en zeer kleine groep (30 miljoen) tussen de 1,5 miljard moslims wereldwijd. Dat is 2% van ALLE moslims. Je bent toch controler dan weet wat dit betekent: VERWAARLOOSBAAR. Onder de sgnificantieniveau.

Waarom dan wel een video over misdaden van Belgen uit een koloniaal verleden? Hoeveel % denk je dat die uitmaken op de grote hoop? Ik denk dat we dan eerder in promillen moeten gaan denken. Over significantieniveau gesproken.

De eerste voorwaarde om geloofwaardig over te komen is consequent redeneren.
Wat voor de ene partij opgaat, gaat ook op voor de andere partijen.

En steeds op de man spelen schiet ook niet echt op.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef:Hebben moslims geist dat hier sharia geimplementeerd dient te worden? De meeste moslims weten NIET eens wat Sharia inhoudt. En inderdaad kan iedereen vertrekken als men ergens niet naar de zin heeft. Dat zou ook gezegd kunnen worden door een niet moslim zonder dat het discriminerend overkomt. Het probleem van jullie woordvoerders a la Wilders is dat ze dat op een verkeerde PROVOCERENDE manier zeggen en zich bedienen van verkeerde bronnen en retoriek. Maar het kan wel gezegd worden want het klopt ook precies. Islam=Vrijwillige Overgave en geen onderwerping. De meeste moslims willen niet vertrekken want er is geen alternatief en zolang je geen probleem hebt met deze maatschappij is er geen reden om te gaan. Als je er problemen mee hebt dat ga je. Duidelijk. Ik heb lange tijden in verschillende landen doorgebracht en ben zeker ook van plan om over een paar jaar weg te gaan uit Nederland. Ik zal hier een appartement aanhouden voor af en toe vakantie, ik heb niks tegen dit land en of de meeste mensen. Enige wat ik wens is vrede. Meer niet. Jullie maken je echt druk om niks!! Gewoon tijd en energieverspilling. Beter die aanwenden voor nuttige en positieve zaken.

Mvg. Ihsan
Beste Ihsan, ik heb echt de indruk dat je ofwel volkomen buiten de realiteit staat ofwel de boel belazert.
Je zegt:
Ihsan: De meeste moslims willen niet vertrekken want er is geen alternatief en zolang je geen probleem hebt met deze maatschappij is er geen reden om te gaan.
De moslims op o.a OI hebben de grootst mogelijke problem met Nederland.
Dat weet je net zo goed als ik. Ze kramen de grootst mogelijke onzin uit over hoe Nederlanders zijn (viespeuken, pedofielen, de vrouwen zijn hoeren, de mannen zijn veelal homo's en een stel watjes omdat "hun" vrouwen de mannen niet gehoorzamen, rasisten, verdorven vreemdgaande neukmachines etc) en lopen constant te gillen dat alleen sharia Nederland kan redden.

Kijk naar Belgie en vooral de UK. De UK is al verdoemd. Geen kafir durft zijn muil nog open te doen. Gillende hysterische massa's moslims in de straten die sharia willen implementeren en heel europa's kafir afmaken.

Wat doen die mensen in het Westen? Laat ze optiefen naar SA of zo? Ze willen toch zo graag sharia? Prima, er zijn landen zat waar ze heen kunnen.

Waarom ben jij hier terwijl je onder sharia wilt leven?

Wanneer sharia zoveel beter is..... wat doen al die sharia scanderende achterlijken in europa?
Ik kan maar 2 redenen verzinnen:
- uitkeringen
- 72 maagden verdienen door het leven van kafir zoveel mogelijk te vergallen.

Ik moet eerlijk bekennen Ihsan dat, sinds ik met jou gesproken heb, mijn tolerantie richting islam en moslims danig gedaald is.
Ik ben dat gehuichel meer dan zat!
Ben je ongesteld of zo??
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Ben je ongesteld of zo??

Zie hier het gemiddelde niveau van een moslim die het niet meer weet. Als ze niet zo "hoog opgeleid" zijn, gaan ze hoer schreeuwen. Dit is van hetzelfde laken een pak.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:
ihsanyd schreef:
Ben je ongesteld of zo??

Zie hier het gemiddelde niveau van een moslim die het niet meer weet. Als ze niet zo "hoog opgeleid" zijn, gaan ze hoer schreeuwen. Dit is van hetzelfde laken een pak.
Nou ja Dhana, het is toch overduidelijk dat Monique zichzelf niet is vandaag... Het is dan in dat geval nutteloos om te gaan reageren...Geloof me maar ik heb meer dan genoeg antwoorden op alle vragen op dit forum...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Dutch »

Nou ja Dhana, het is toch overduidelijk dat Monique zichzelf niet is vandaag... Het is dan in dat geval nutteloos om te gaan reageren...Geloof me maar ik heb meer dan genoeg antwoorden op alle vragen op dit forum...
Reageren op een normale, intelligente manier is nooit nutteloos! Waarom zouden wij anders met moslims in discussie gaan Ihsan?
Dit is een onwaardige reactie van jouw kant en dat weet je zelf ook wel.
Of denk jij dat vrouwen, omdat ze nu eenmaal menstrueren, minderwaardig zijn? Zoals de koran dat beweert...
Jouw reactie is beneden alle peil!
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door silkyboxershortXL »

Ik moet eerlijk bekennen Ihsan dat, sinds ik met jou gesproken heb, mijn tolerantie richting islam en moslims danig gedaald is.
Ik ben dat gehuichel meer dan zat!

Monique, bedankt voor jouw warme uiteenzetting. ik ben het helemaal met je eens.
Behalve gehuichel ook;
*opgeblazen ego.
*geen enkel gevoel van berouw heb ik kunnen opmerken.
*geen verantwoording ergens voor nemen.
*Emotieloos.
*Geen respect voor anderen.
*profiterend van bio-boeren en forumleden.
*toekomstloze maatschappijvisie.
*manipulerend.
*als iets je niet aanstaat en je wordt op de vingers
getikt lijkt dat volkomen aan je voorbij te gaan.
*Griezelig onpersoonlijk.
Uitspraak”Je zou eens moeten weten hoe lief ik ben”
En dan is het kringetje weer rond.
Ik ken geen ander mens tegen wie ik dit zou zeggen, maar inmiddels weet ik dat je onaantastbaar bent en
deze punten jou niet eens kunnen raken. Jij ziet het gewoon als ”rotsvast in het geloof”.
Duidelijk maak je mij dat dit ook eigenschappen zijn die door de islam verder worden ‘gecultiveerd’. Ik moet nog ergens een puntenlijst hebben waar een psychopaat aan moet voldoen. Hm, opgesloten in je eigen gedachteburcht in je ivoren toren. Interessante vraag bedenk ik ineens; Bestaan er ook islamitische psychiaters? Ja, vast wel, want ergens pillen instoppen lukt wel. Maar ook psychiaters met werkelijkheidszin of die daar in ieder geval gedachtes over hebbend?
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Nou ja Dhana, het is toch overduidelijk dat Monique zichzelf niet is vandaag... Het is dan in dat geval nutteloos om te gaan reageren...Geloof me maar ik heb meer dan genoeg antwoorden op alle vragen op dit forum...
Pardon?
Jij weet hoe monique "zichzelf" is?

Ach ja, vrouwen in islam........ vrouwen zijn dingen die van hormonen aan elkaar hangen, nietwaar, die zij niet serieus te noemen.

Toch zou ik graag een antwoord op mijn vragen hebben.
M.i. zijn het zeer legitieme vragen (maar ja, vragen van een hormoonwezen kun je negeren) die praktisch gezien grote waarde hebben om het begrip "sharia" in de juiste context te zien.

Ik vraag enkel waarom niet zelf doen wat ze prediken.
Ik vraag aan JOU waarom je in het westen bent terwijl je liever onder sharia wilt leven.

Ik heb daar nog nooit, van welke moslim dan ook, een reden voor gekregen...behalve: "ik ben hier geboren". [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:Geloof me maar ik heb meer dan genoeg antwoorden op alle vragen op dit forum...

Jammer dat dat een eenrichting verkeer is. Er staan hier nog tig vragen aan jou open, waar je of omheen draait of ze volkomen negeert.

Ik zal maar weer eens met mijn eerste vraag beginnen. Hoeveel moorden heeft Mohammed (bij benadering) op zijn geweten en hoeveel Jezus en laten we voor de lol Boeddha er nu ook maar eens bijnemen.

Ik zou ook nog steeds graag je commentaar krijgen van de docu over de christenen die in Caïro tussen het vuilnis moeten leven.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Dutch schreef:
Nou ja Dhana, het is toch overduidelijk dat Monique zichzelf niet is vandaag... Het is dan in dat geval nutteloos om te gaan reageren...Geloof me maar ik heb meer dan genoeg antwoorden op alle vragen op dit forum...
Reageren op een normale, intelligente manier is nooit nutteloos! Waarom zouden wij anders met moslims in discussie gaan Ihsan?
Dit is een onwaardige reactie van jouw kant en dat weet je zelf ook wel.
Of denk jij dat vrouwen, omdat ze nu eenmaal menstrueren, minderwaardig zijn? Zoals de koran dat beweert...
Jouw reactie is beneden alle peil!
Ok ok Opperhoofd Dutch. Ik bied hierbij mijn excuses aan voor mijn smakeloze grap over de ongesteldheid. Het was niet serieus bedoeld maar meer als een sarcastische retorische vraag. Haar reactie kwam gewoon over alsof het vol frustraties en emoties zat. Normaal gesproken reageerde ze netjes en gewoon. Maar IK NEEM ALLE WOORDEN TERUG EN BIED MIJN EXCUSES aan de Laatste PERSOON die ik nog DACHT dat ze redelijk was op dit FORUM: MONIQUE. Monique vergeef je mij?

Dutch HOE KOM JIJ er nou weer bij dat als vrouwen menstrueren opeens minderwaardig zijn en dat de KORAN dat beweert. Kan je mij daar een bewijs daarvan geven?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

silkyboxershortXL schreef:
Ik moet eerlijk bekennen Ihsan dat, sinds ik met jou gesproken heb, mijn tolerantie richting islam en moslims danig gedaald is.
Ik ben dat gehuichel meer dan zat!

Monique, bedankt voor jouw warme uiteenzetting. ik ben het helemaal met je eens.
Behalve gehuichel ook;
*opgeblazen ego.
*geen enkel gevoel van berouw heb ik kunnen opmerken.
*geen verantwoording ergens voor nemen.
*Emotieloos.
*Geen respect voor anderen.
*profiterend van bio-boeren en forumleden.
*toekomstloze maatschappijvisie.
*manipulerend.
*als iets je niet aanstaat en je wordt op de vingers
getikt lijkt dat volkomen aan je voorbij te gaan.
*Griezelig onpersoonlijk.
Uitspraak”Je zou eens moeten weten hoe lief ik ben”
En dan is het kringetje weer rond.
Ik ken geen ander mens tegen wie ik dit zou zeggen, maar inmiddels weet ik dat je onaantastbaar bent en
deze punten jou niet eens kunnen raken. Jij ziet het gewoon als ”rotsvast in het geloof”.
Duidelijk maak je mij dat dit ook eigenschappen zijn die door de islam verder worden ‘gecultiveerd’. Ik moet nog ergens een puntenlijst hebben waar een psychopaat aan moet voldoen. Hm, opgesloten in je eigen gedachteburcht in je ivoren toren. Interessante vraag bedenk ik ineens; Bestaan er ook islamitische psychiaters? Ja, vast wel, want ergens pillen instoppen lukt wel. Maar ook psychiaters met werkelijkheidszin of die daar in ieder geval gedachtes over hebbend?
Spuit11 ik hou ook van jou.

Ik wil wel graag uitleg om het volgende:
*profiterend van bio-boeren en forumleden.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef: Nou ja Dhana, het is toch overduidelijk dat Monique zichzelf niet is vandaag... Het is dan in dat geval nutteloos om te gaan reageren...Geloof me maar ik heb meer dan genoeg antwoorden op alle vragen op dit forum...
Pardon?
Jij weet hoe monique "zichzelf" is?
Ach ja, vrouwen in islam........ vrouwen zijn dingen die van hormonen aan elkaar hangen, nietwaar, die zij niet serieus te noemen.
Toch zou ik graag een antwoord op mijn vragen hebben.
M.i. zijn het zeer legitieme vragen (maar ja, vragen van een hormoonwezen kun je negeren) die praktisch gezien grote waarde hebben om het begrip "sharia" in de juiste context te zien.
Ik vraag enkel waarom niet zelf doen wat ze prediken.
Ik vraag aan JOU waarom je in het westen bent terwijl je liever onder sharia wilt leven.
Ik heb daar nog nooit, van welke moslim dan ook, een reden voor gekregen...behalve: "ik ben hier geboren". [c045.gif]
Moique vergeef me zie mijn reactie op Dutch,

Waarom ik hier leef is omdat ik mijn bedrijf hier heb en mijn opleiding hier heb afgemaakt. Ik BEN ZEKER NIET van plan om hier te blijven. Ik ben nog hier omdat ik bepaalde zaken op een goede manier wil afronden alvorens te emigreren. IK HEB AL GEZEGD dat ik niks tegen het westen heb, behalve tegen hun POLITIEKE beleid. Verder kan ik netzo makkelijk leven onder een Sharia wetgeving als de wetgeving in Europa. Allebei maakt mijn niks uit, want als je hart zuiver is dan kan de buitenwereld je niks maken. Ik ben hier NIET geboren en Ik ga ook hier NIET blijven. Het liefst plan ik om ergens in de Indische oceaan te wonen bij een klein eiland zonder al te veel mensen en hun onderling gezeur. Als de Westerse Extremisten en Oosterse Extremisten elkaar naar het leven willen snakken dan zal ik mijzelf daar niet tussen laten sleuren. IK WEIGER DAT. Ik maak geen verschil tussen Moslims die ONGELIJK hebben en NIET-Moslims die ook ongelijk hebben. Als ze allebei niet willen luisteren dan so be it, but not in my name.

Voor de rest zou je dat aan al die andere moslims die GRAAG onder de SHARIA willen leven kunnen vragen. Ik gok op mijn eerdere betrouwbare calculaties dat het niet meer zijn dan 10% van de moslims in NL.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Dutch »

Dutch HOE KOM JIJ er nou weer bij dat als vrouwen menstrueren opeens minderwaardig zijn en dat de KORAN dat beweert. Kan je mij daar een bewijs daarvan geven?
Ihsan, vrouwen zijn in de islam niet enkel minderwaardig wanneer ze menstrueren, ze zijn dat altijd. De door jou zo geliefde sharia voorziet toch ook dat de getuigenis van 1 man gelijk staat aan die van 2 vrouwen...

Trouwens, bedankt voor je excuses aan Monique.

Vrouwen zijn, al dan niet menstruerend, voorzien van een even pienter verstand als gelijk welke man, ze zijn bovendien bezige duizendpoten die buitenshuis werken, tijdshema's managen, huishoudens runnen, kinderen dragen, baren en grootbrengen, voor elk familielid klaar staan, enz. enz. Bovendien is dan nog eens wetenschappelijk bewezen dat ze op korte termijn veel meer lijden, pijn en ongemak afkunnen dan een man...waar sta jij met je sharia beste Ihsan?????
Tracht zélf de vrouw te spelen gedurende enkele dagen en kom dan nog eens terug met je vrouwonvriendelijke sharia en onnozele islamkennis van onder andere "getuigenis van 2 vrouwen is die van 1 man waard"....
Voor sommige moslima's gaat deze stelling natuurlijk wél op, maar dat is dan omdat ze van kleinsaf aan onnozel gehouden werden en er wat scheelt aan hun opvoeding en eigenwaarde....
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door ihsanyd »

Dutch schreef:
Dutch HOE KOM JIJ er nou weer bij dat als vrouwen menstrueren opeens minderwaardig zijn en dat de KORAN dat beweert. Kan je mij daar een bewijs daarvan geven?
Ihsan, vrouwen zijn in de islam niet enkel minderwaardig wanneer ze menstrueren, ze zijn dat altijd. De door jou zo geliefde sharia voorziet toch ook dat de getuigenis van 1 man gelijk staat aan die van 2 vrouwen...
Trouwens, bedankt voor je excuses aan Monique.
Vrouwen zijn, al dan niet menstruerend, voorzien van een even pienter verstand als gelijk welke man, ze zijn bovendien bezige duizendpoten die buitenshuis werken, tijdshema's managen, huishoudens runnen, kinderen dragen, baren en grootbrengen, voor elk familielid klaar staan, enz. enz. Bovendien is dan nog eens wetenschappelijk bewezen dat ze op korte termijn veel meer lijden, pijn en ongemak afkunnen dan een man...waar sta jij met je sharia beste Ihsan?????
Tracht zélf de vrouw te spelen gedurende enkele dagen en kom dan nog eens terug met je vrouwonvriendelijke sharia en onnozele islamkennis van onder andere "getuigenis van 2 vrouwen is die van 1 man waard"....
Voor sommige moslima's gaat deze stelling natuurlijk wél op, maar dat is dan omdat ze van kleinsaf aan onnozel gehouden werden en er wat scheelt aan hun opvoeding en eigenwaarde....
Dutch,

Ik was hier om de Koran te verdedigen en niet de culturele normen en waarden. Hoe je erbij komt dat vrouwen minderwaardig zijn in de Koran begrijp ik nog steeds niet.

2:35 And We said: "O Adam, dwell thou and thy wife in this garden, and eat freely thereof, both of you, whatever you may wish; but do not approach this one tree, lest you become wrongdoers." 2:36 But Satan caused them both to stumble therein, and thus brought about the loss of their erstwhile state. And so We said: "Down with you, [and be henceforth] enemies unto one another; and on earth you shall have your abode and your livelihood for a while!"


3:159 And thus does their Sustainer answer their prayer: "I shall not lose sight of the labour of any of you who labours [in My way], be it man or woman: each of you is an issue of the other. Hence, as for those who forsake the domain of evil, and are driven from their homelands, and suffer hurt in My cause, and fight [for it], and are slain - I shall most certainly efface their bad deeds, and shall most certainly bring them
into gardens through which running waters flow, as a reward from God: for with God is the most beauteous of rewards."

4:1
O MANKIND! Be conscious of your Sustainer, who has created you out of one living entity, and out of it created its mate, and out of the two spread abroad a multitude of men and women. And remain conscious of God, in whose name you demand [your rights] from one another, and of these ties of kinship. Verily, God is ever watchful over you!

(9:67) The hypocrites, both men and women. are all of a kind: they enjoin the doing of what is wrong and forbid the doing of what is right 94 and withhold their hands [from doing good]. They are oblivious of God, and so He is oblivious of them. Verily, the hypocrites - it is they, they who are truly iniquitously!

9:71
AND [as for] the believers, both men and women - they are close unto one another: they [all] enjoin the doing of what is right and forbid the doing of what is wrong, and are constant in prayer, and render the purifying dues, and pay heed unto God and His Apostle. It is they upon whom God will bestow His grace: verily, God is almighty, wise!

(9:72) God has promised the believers, both men and women, gardens through which running waters flow, therein to abide, and goodly dwellings in gardens of perpetual bliss: but God's goodly acceptance is the greatest [bliss of all] - for this, this is the triumph supreme!

24:12
Why do not the believing men and women, whenever such [a rumour] is heard, think the best of one another and say, "This is an obvious falsehood"?

33:35
VERILY, for all men and women who have surrendered themselves unto God, and all believing men and believing women, and all truly devout men and truly devout women, and all men and women who are true to their word, and all men and women who are patient in adversity, and all men and women who humble themselves [before God], and all men and women who give in charity, and all self-denying men and self-denying women,38 and all men and women who are mindful of their chastity,39 and all men and women who remember God unceasingly: for (all of] them has God readied forgiveness of sins and a mighty reward.

etc etc etc

HOEZO MANNEN EN VROUWEN ZIJN NIET GELIJKWAARDIG???
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Dhana »

Vrouwen en mannen zijn niet gelijkwaardig binnen de islam Ihsan. En dan komen we weer uit op een vraag die je ook weer niet beantwoord hebt door om de hete brij heen te blijven draaien. Waarom moeten vrouwen drie andere vrouwen naast zich velen in een huwelijk en mag een man zich bovendien nog uitleven op alle slavinnen die in zijn bezit zijn? Allah heeft dus meer compassie met de lusten van mannen dan met de gevoelens van vrouwen. Noem je dat gelijkwaardigheid?

Hoe denk je dat een vrouw zich als mens voelt, als ze iedere maand een week lang zo onrein is, dat ze koran zelfs niet aan mag raken?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Monique »

Ik denk dat het feit dat vrouwen in islam een VOOGD hebben meer dan genoeg zegt over de "status" van vrouwen.

Alleen dat al is een reden om islam te verafschuwen.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Vraag aan ihsan

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Moique vergeef me zie mijn reactie op Dutch,
Tuurlijk vergeef ik je.
Jij kunt er ook niets aan doen.
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie