Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

De Duitse president Horst Köhler is onder vuur gekomen van de verschillende Duitse politieke partijen die de Afghanistan-oorlog ondersteunen, na het noemen van de werkelijke redenen voor de westerse militaire aanwezigheid in Afghanistan. Niet waterbronnen, meisjesscholen en democratie, de argumenten waarmee de oorlog in verschillende landen wordt verkocht, maar economische belangen en handelswegen zijn de belangrijkste doelstellingen van het conflict.

"Aan de koppeling tussen de militaire inzet en economische belangen heeft tot nu toe nog geen politicus zich gewaagd.", schrijft Der Spiegel. "De president zegt open wat anderen graag verborgen willen houden. De invasie van Afghanistan werd onder andere ingegeven door grondstof-strategische doelen."

Toch, wat Köhler uiteindelijk werkelijk heeft gezegd is niets anders dan dat militaire inzet een onderdeel is van handelsdiplomatiek. Hiermee herhaalt de president niets minder dan de officiële nieuwe NATO beleidslijnen. Het bondgenootschap zal meer en meer worden ingezet om handelsbelangen en, vooral, energie-zekerheid te beschermen.
Laatst gewijzigd door ihsanyd op do jun 03, 2010 12:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

En dan vragen jullie waarom moslims terugvechten? Omdat in onze geloof we verplicht zijn om onze GRONDGEBIED te verdedigen kost wat kost... en al helemaal tegen zulke hypocrieten die niet gewoon zeggen waarop het staat...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

Rara 80% van alle olievoorraden zit onder ISLAMTISCHE GRONDGEBIED. En mensen vragen zich nog af waarom de meeste conflicten met moslims zijn? Omdat moslims niet te koop zijn...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door naar boven »

ihsanyd schreef:En dan vragen jullie waarom moslims terugvechten? Omdat in onze geloof we verplicht zijn om onze GRONDGEBIED te verdedigen kost wat kost... en al helemaal tegen zulke hypocrieten die niet gewoon zeggen waarop het staat...
Ja, wat dacht jij dan? Dat 'we' daar werkelijk zaten om die hopeloze islamitische boevenbende van humanitaire hulp te voorzien? Natuurlijk zijn er andere belangen die de doorslag geven, want aan dat islamgekkenhuis valt geen eer te behalen. Dat wordt nooit wat, omdat ze het a) zelf niet willen en er b) geen baat bij hebben dat de situatie verbetert: de Westerse geldstroom mocht eens opdrogen..
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door Ariel »

Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar elke militair moet met een rotgang uit Afghanistan . We moeten niet morgen onze troepen weghalen, maar nog vandaag. Er mag geen soldaat meer voor de Afghanen sterven.
Geef Afghanistan aan de Taliban. Laten die maar de Afghaanse rijkdommen beheersen, en een welvarend land van Afghanistan maken. Dat kunnen ze vast wel. Wij kunnen de miljarden die ons deze oorlog kost beter voor ons zelf gebruiken.
Het is inderdaad niet nodig om van ons zuur verdiende geld moskeeën in Afghanistan te bouwen, en het is ook niet nodig om handel met Afghanistan te voeren. Afghanistan voert straks maar handel met landen zoals Dafur en Somalië. Daar kunnen ze vast wel wat tapijten en gedroogde vruchten gebruiken, want daar bestaat de Afghaanse export namelijk uit. En stel dat Afghanistan straks ontwikkelingsgeld nodig heeft, dan moet dat geld maar uit Pakistan of Iran komen.
Het is ook zeer onwenselijk om producten uit het westen naar Afghanistan te importeren. Stel je voor zeg. De Afghanen hebben zelf genoeg technische kennis en zijn creatief genoeg om nieuwe producten te ontwerpen.
Je ziet het Ihsan. Ik ben het helemaal met je eens.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef:Rara 80% van alle olievoorraden zit onder ISLAMTISCHE GRONDGEBIED. En mensen vragen zich nog af waarom de meeste conflicten met moslims zijn? Omdat moslims niet te koop zijn...
Als het westen geen olie uit Islamitische olielanden zou kopen, dan moeten de nu nog rijke islamitische olie landen straks hun olie uit armoede en dorst op drinken, en om hun honger te stillen zullen ze een hap zand moeten eten.
Nu ik daar zo even over nadenk, lijkt me dat een prachtig vooruitzicht.

Soms vraag ik me af of jij werkelijk op school gezeten hebt. Je praat namelijk als een opstandige kleuter zonder enig verstand. .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door H.Numan »

ihsanyd schreef:Rara 80% van alle olievoorraden zit onder ISLAMTISCHE GRONDGEBIED.
Zorrie. Even bij de les blijven. islamitisch grond gebied bestaat niet. Heeft nooit bestaan ook.

Ook in de gloriejaren van (zeer) lang geleden bestonden er diverse mohammedaanse rijken en rijkjes. Dat je geen paspoort nodig had, was om die dingen nog niet uitgevonden waren. Phileas Fogg van Jules Verne (1875) had nauwelijks een paspoort en vrijwel nergens een visum nodig. Dat was nou net een probleem voor hem: hoe kon hij aantonen ergens geweest te zijn.

Buiten dat nogal overduidelijke feit hebben en hadden binnen die diverse rijken en rijkjes mohammedanen onderling een bloedhekel aan elkaar. Ik noem maar een land als Perzië, dat nogal anders dacht over afbeeldingen van mohammed. Of de roverhoofdmannen van de Barbarijse Zeerover Staten die niet zo gek veel op hadden met de kalief.

Dit is dus complete onzin en nonsens. Je fantaseert een soort van mohammedaanse (B)efteling.

Dan die olie. Die inderdaad voor rond de 80% zit onder de grond van landen met een mohammedaanse staatsgodsdienst.
De mohammedanen zelf zijn te achterlijk en te lui om die er zelf uit te halen.
Te achterlijk: zonder westerse experts zijn ze niet in staat om de olie te vinden, op te pompen en te verkopen. Tot op de dag van vandaag.
Te lui: het aantal buitenlandse slaven werknemers in de olie en eigenlijk alle industrieën is absurd hoog. Omdat de gemiddelde Arabier te beroerd is om ook maar een poot voor wat dan ook uit te steken.

Dat mochten anderen doen. Pas wanneer de operatie een beetje loopt komen Ali Baba en zijn 40.000 rovers en nationaliseren de boel.

Maar dat verstoort jouw sprookje nogal, dus vergeten we dat maar even, he?

De allerbeste oplossing (dus dat gebeurt nooit) is om een Manhattan project te starten om zo snel mogelijk onafhankelijk te worden van die olie. Als mensen meer gebruik maken van het openbaar vervoer, meer fietsen, andere energiebronnen (o.a. kernenergie) gebruiken mogen jullie mohammedanen wat mij betreft pootje baden in de door jullie gestolen olie (zie boven waarom gestolen).

Gaat niet gebeuren, want de Zeven Zusters hebben daar geen baat bij. Zou het wel gebeuren, dan zakken mohammedanen wederom weg in een loei hete zandbank, zoals het 100 jaar geleden was.
En mensen vragen zich nog af waarom de meeste conflicten met moslims zijn? Omdat moslims niet te koop zijn...
Wederom complete onzin. De meest corrupte landen zijn mohammedaans. Omkoping is vrijwel legaal in alle mohammedaanse landen. Op elk niveau. Scholieren kopen elkaar om, kopen de leraren om. Kinderen kopen ooms en tantes om. Wil je een leuke baan? Dan moet je de werkgever omkopen. Bekeuring? Even een deal met de agent maken.

Sterker nog: de problemen in Afghanistan zijn doodsimpel en multicultureel zeer correct op te lossen: je koopt de Taliban gewoon om. Voor een paar dinar is meer dan 80% bereid om onmiddellijk de strijd te staken. Doe er een dinar bij, en ze kelen jouw of hun eigen grootmoeder. De paar fanaten die overblijven is geen probleem. Die worden door hun strijdmakkers graag van kant gemaakt, voor een paar dinar extra.

Kennis staat ook niet hoog op de mohammedaanse agenda. Ik doel uiteraard op iets anders dan als geheelonthouder de koran kunnen citeren. Kijk eens hoeveel Nobelprijzen Mohammedaanse staten gewonnen hebben, en waarvoor. Kijk ook eens waar analfabetisme het meeste voorkomt. En ga je dan diep schamen. Landen als Bolivia en Papoea Nieuw Guinea staan (soms zelfs ver) boven landen als Marokko en Turkije.

Ik krijg echt het idee dat je een een fantasie wereldje leeft.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door Monique »

Het westen en islamgebieden moeten volkomen gescheiden worden middels een grote hoge muur waar 220 volt op staat.
Men mag enkel het westerse gebied verlaten maar niet binnenkomen.
De enige manier tot vreemzaam leven is volledige apartheid.
Geen militairen in islamgebieden....laat ze mekaar maar afmaken als ze dat zo graag willen.
Mijn zegen hebben ze.
Amorele atheistische nitwit
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door Dutch »

Nou, nou, Ihsan, wat een domme praat zeg!
Maar gelijk heb je, geen enkele kafir soldaat zou nog moeten sneuvelen om moslims het hoofd boven water te houden, een echte schande is het dat zoiets gebeurt!
Kleine inlichting uit eerste (AlQaeda)-hand : in Afghanistan krijgen ENKEL de taliban altijd toegang tot moderne Westerse geneugten zoals elektriciteit, stromend water, westerse produkten die in containers worden verkocht, enz. enz. Al de andere arme burgers hangen uitsluitend van westerse goodwill en hulp af...
Me dunkt mij dat jij dringend naar ginder dient te verhuizen Ihsan, kan je dat zelf met eigen ogen gaan bezien! En liefst geen enkele westerse soldaat uren in de omtrek om jou een beschermende hand te bieden!
Ik zou willen zeggen : laat ze elkaar maar uitmoorden ginds...maar dan spreek ik tegen mijn hart dat uitgaat naar al die vrouwen, kinderen en mannen die een ellendig leven leiden...
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door H.Numan »

Het westen en islamgebieden moeten volkomen gescheiden worden middels een grote hoge muur waar 220 volt op staat.
Onzin. Van 220 krijgt een kip nog niet eens de hik. Tenminste 380 volt krachtstroom.
Te voeden met diesel generatoren die lopen op Arabierische olie. :evil:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar elke militair moet met een rotgang uit Afghanistan . We moeten niet morgen onze troepen weghalen, maar nog vandaag. Er mag geen soldaat meer voor de Afghanen sterven.
Geef Afghanistan aan de Taliban. Laten die maar de Afghaanse rijkdommen beheersen, en een welvarend land van Afghanistan maken. Dat kunnen ze vast wel. Wij kunnen de miljarden die ons deze oorlog kost beter voor ons zelf gebruiken.
Het is inderdaad niet nodig om van ons zuur verdiende geld moskeeën in Afghanistan te bouwen, en het is ook niet nodig om handel met Afghanistan te voeren. Afghanistan voert straks maar handel met landen zoals Dafur en Somalië. Daar kunnen ze vast wel wat tapijten en gedroogde vruchten gebruiken, want daar bestaat de Afghaanse export namelijk uit. En stel dat Afghanistan straks ontwikkelingsgeld nodig heeft, dan moet dat geld maar uit Pakistan of Iran komen.
Het is ook zeer onwenselijk om producten uit het westen naar Afghanistan te importeren. Stel je voor zeg. De Afghanen hebben zelf genoeg technische kennis en zijn creatief genoeg om nieuwe producten te ontwerpen.
Je ziet het Ihsan. Ik ben het helemaal met je eens.
voilà! 1.000 % akkoord Ariel!

Kijk eens ishanyd: we gaan akkoord.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

Ariel schreef:Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar elke militair moet met een rotgang uit Afghanistan . We moeten niet morgen onze troepen weghalen, maar nog vandaag. Er mag geen soldaat meer voor de Afghanen sterven.
Geef Afghanistan aan de Taliban. Laten die maar de Afghaanse rijkdommen beheersen, en een welvarend land van Afghanistan maken. Dat kunnen ze vast wel. Wij kunnen de miljarden die ons deze oorlog kost beter voor ons zelf gebruiken.
Het is inderdaad niet nodig om van ons zuur verdiende geld moskeeën in Afghanistan te bouwen, en het is ook niet nodig om handel met Afghanistan te voeren. Afghanistan voert straks maar handel met landen zoals Dafur en Somalië. Daar kunnen ze vast wel wat tapijten en gedroogde vruchten gebruiken, want daar bestaat de Afghaanse export namelijk uit. En stel dat Afghanistan straks ontwikkelingsgeld nodig heeft, dan moet dat geld maar uit Pakistan of Iran komen.
Het is ook zeer onwenselijk om producten uit het westen naar Afghanistan te importeren. Stel je voor zeg. De Afghanen hebben zelf genoeg technische kennis en zijn creatief genoeg om nieuwe producten te ontwerpen.
Je ziet het Ihsan. Ik ben het helemaal met je eens.
Applaus Applaus Applaus!!

Ariel even een correctie:
Er mag geen soldaat meer voor de Afghanen sterven.
Doen ze ook niet! Ze STERVEN VOOR SHELL en hun Amerikaanse Bazen. Die mensen leven al duizenden jaren in die bergen. Ze hebben jou of mij echt niet nodig..en al helemaal niet die ZOGENAAMDE ontwikkelingsgeld. Die mogen ze afschaffen zolang ze al die landen gewoon MET RUST LATEN.

Ik heb echt werkelijk medelijden met die Soldaten van tegen de 20/25 jaar die geen idee hebben waar het allemaal om draait en gewoon hun leven geven zodat Shell directeuren een paar miljoen Bonussen extra kunnen incasseren. Alles draait om geld bij jullie, ALLES. We moeten de mensen hier eigenlijk ABDELEURO of ABDELPOUND of ABDELDOLLAR noemen.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door H.Numan »

Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

We hadden nooit die zandbak in moeten gaan. We zijn uiteraard wij niet alleen, maar de hele club o.l.v de USA. Die hebben zich daas gevochten in Vietnam. Vergeleken met Afghanistan is Vietnam een rustig recreatie oord voor licht spannende avonturen.

Lijkt wel Hotel California. Binnen komen is gemakkelijk genoeg, maar er uit? Da's een stuk lastiger. Je hoeft niet over meer intelligentie te beschikken dan Ishanyd om te realiseren dat eervol terugtrekken niet tot de mogelijkheden behoort. De Taliban en alle mohammedanen zijn er als de kippen geiten bij om het eens flink in te peperen met zout in de open wonden. Als we ons terugtrekken uit Afghanistan hebben we een belangrijke politieke nederlaag geleden.

Verder zal het daar niet mee ophouden. Vietnam bemoeide zich na de oorlog niet zo gek veel meer met Amerika of de rest van de wereld. Ze hadden wel wat anders aan hun hoofd. Zo niet de mohammedanen. Die nederlaag moet uitgemolken worden voor wat het waard is, tot in de eeuwen der eeuwen. Amen.

En wees vooral niet verbaasd als men het spelletje elders gaat spelen. Namelijk bij ons.

Nogmaals, ik vond het idioterie van de bovenste plank om die zandbak in te stappen. Maar er uitstappen zou nog wel eens een heel vervelende kater kunnen geven.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

Ariel schreef:Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar elke militair moet met een rotgang uit Afghanistan . We moeten niet morgen onze troepen weghalen, maar nog vandaag. Er mag geen soldaat meer voor de Afghanen sterven.
Zo zul je nog veel meer dingen mee maken die je nog nooit heb gedacht...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

H.Numan schreef:Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

En wees vooral niet verbaasd als men het spelletje elders gaat spelen. Namelijk bij ons.
Dat lijkt me volkomen logisch... Ik bedoel de kuddegedrag achter Uncle Sam aan en het bloed dat vergoten is zal niet zomaar vergeten worden door die mensen daar....Logisch...Ze hadden eerst even Sun Tsu moeten lezen i.p.v. Von Hayek. Alles is Karma, zaaien en dan oogsten...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

circe schreef:
voilà! 1.000 % akkoord Ariel!

Kijk eens ishanyd: we gaan akkoord.
Ik verwacht ook niks anders. Het is maar toevallig dat het door die Duitse President wordt gezegd dat jullie het geloven, maar ik wist het al vanaf het begin... Over tien jaar zullen jullie ook eens worden met de meeste dingen die ik zeg en over 100 jaar ook wat betreft geloof...Het is een kwestie van tijd want ik weet wel waarover ik praat in tegenstelling tot veel anderen die blind onzin volgen wat anderen uitkramen...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

Ariel schreef:
ihsanyd schreef:Rara 80% van alle olievoorraden zit onder ISLAMTISCHE GRONDGEBIED. En mensen vragen zich nog af waarom de meeste conflicten met moslims zijn? Omdat moslims niet te koop zijn...
Als het westen geen olie uit Islamitische olielanden zou kopen, dan moeten de nu nog rijke islamitische olie landen straks hun olie uit armoede en dorst op drinken, en om hun honger te stillen zullen ze een hap zand moeten eten. Nu ik daar zo even over nadenk, lijkt me dat een prachtig vooruitzicht.
Nee hoor Europa en Amerika zijn niet de enige mensen op deze wereld. Je hebt ook veel anderen: China, India, Rusland. Samen vormen ze de helft van de wereldbevolking, dus think again. Daartegenover zijn EUROPA en AMERIKA VERSLAAFD en AFHANKELIJK van de olie zoals een JUNK verslaafd is aan DRUGS. Jullie kunnen wel willen maar jullie kunnen bijna niet. Het is niet omdat er geen kennis is voor alternatieven maar eerder om jullie leiders jullie afhankelijk willen houden om op die manier geld te blijven maken. GELD REGEERT. Dat is Kapitalistische Democratie en dat is wat ze de rest van de wereld willen opdringen.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

naar boven schreef:
ihsanyd schreef:En dan vragen jullie waarom moslims terugvechten? Omdat in onze geloof we verplicht zijn om onze GRONDGEBIED te verdedigen kost wat kost... en al helemaal tegen zulke hypocrieten die niet gewoon zeggen waarop het staat...
Ja, wat dacht jij dan? Dat 'we' daar werkelijk zaten om die hopeloze islamitische boevenbende van humanitaire hulp te voorzien? Natuurlijk zijn er andere belangen die de doorslag geven, want aan dat islamgekkenhuis valt geen eer te behalen. Dat wordt nooit wat, omdat ze het a) zelf niet willen en er b) geen baat bij hebben dat de situatie verbetert: de Westerse geldstroom mocht eens opdrogen..
Wees dan niet HIPOCRIET en zeg gewoon waar het op staat i.p.v. terrorisme en weet ik veel welke boemannen te verzinnen. Zeg gewoon we willen jullie land punt uit, accepteer het of sterf in de strijd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef:
Ik verwacht ook niks anders. Het is maar toevallig dat het door die Duitse President wordt gezegd dat jullie het geloven, maar ik wist het al vanaf het begin... ..
Pardon Ihsan. Laten we de discussie zuiver houden. Ik geloof deze Duitse President niet. Uiteraard zullen er economische belangen meespelen, maar daar zullen de Afghanen het meest van profiteren.
Verder zijn we daar om de Taliban in toom te houden, en voor wederopbouw.
Ik heb nog steeds vertrouwen in de mens. ( In de westerse mens)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

Geen militairen in islamgebieden....laat ze mekaar maar afmaken als ze dat zo graag willen.
Mijn zegen hebben ze.
Ik zou willen zeggen : laat ze elkaar maar uitmoorden ginds...
Precies,

Dat hebben jullie 80 jaar geleden ook gedaan en PAS daarna zijn jullie tot inkeer gekomen, maar dat was omdat NIEMAND zich er mee ging bemoeien.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

Ariel schreef:
ihsanyd schreef:
Ik verwacht ook niks anders. Het is maar toevallig dat het door die Duitse President wordt gezegd dat jullie het geloven, maar ik wist het al vanaf het begin... ..
Pardon Ihsan. Laten we de discussie zuiver houden. Ik geloof deze Duitse President niet. Uiteraard zullen er economische belangen meespelen, maar daar zullen de Afghanen het meest van profiteren. Verder zijn we daar om de Taliban in toom te houden, en voor wederopbouw.
Ik heb nog steeds vertrouwen in de mens. ( In de westerse mens)
Natuurlijk geloof je hem niet, je hebt meer toegang tot betere inlichtingen dan hem.....Niemand kan je dwingen om de feiten te zien als je dat niet wilt of kan...Kijk even naar de geschiedenis die dateert van de eerste Wereldoorlog...

http://video.google.com/videoplay?docid ... 5866817660#" onclick="window.open(this.href);return false;



The Saga continues...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

Ariel schreef:
ihsanyd schreef:
Ik verwacht ook niks anders. Het is maar toevallig dat het door die Duitse President wordt gezegd dat jullie het geloven, maar ik wist het al vanaf het begin... ..
Pardon Ihsan. Laten we de discussie zuiver houden. Ik geloof deze Duitse President niet. Uiteraard zullen er economische belangen meespelen, maar daar zullen de Afghanen het meest van profiteren.
Verder zijn we daar om de Taliban in toom te houden, en voor wederopbouw.
Ik heb nog steeds vertrouwen in de mens. ( In de westerse mens)
Afghanen proditeren van Economische Opbouw? Laat me niet lachen. Je kan duidelijk zien dat je geen economische achtergrond hebt...

Wederopbouw? Van Wat? Er was niks en nu is er ook niks. Zal ik je nog iets vertellen:

De OPIUM teelt. Die was onder Taliban 0,0000 Dat was een doorn in het oog voor bepaalde machtige groepen die dat nodig hebben. Sinds de komst van de Amerikanen is het meer dan ooit te voren...Golden Triangle, Golden Crescent, zoek maar wat ze allebei gemeen hebben in hun geschiedenis... Nogmaals je mag vertrouwen hebben in Jan met de Pet maar ik zou mijn vertrouwen niet schenken aan welke politici dan ook...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:
Geen militairen in islamgebieden....laat ze mekaar maar afmaken als ze dat zo graag willen.
Mijn zegen hebben ze.
Ik zou willen zeggen : laat ze elkaar maar uitmoorden ginds...
Precies,

Dat hebben jullie 80 jaar geleden ook gedaan en PAS daarna zijn jullie tot inkeer gekomen, maar dat was omdat NIEMAND zich er mee ging bemoeien.
Kijk, dit is dus een probleem.
Doen we NIETS ...is het niet goed.....
Doen we WEL iets ,......is het ook niet goed... [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef: Doen we NIETS ...is het niet goed.....
Wie heeft dat gezegd? De wereld zou beter af zijn als jullie politieke en economische leiders NIKS deden in al die landen.... De VOC mentaliteit is ondergang van vele volkeren....
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nederlanders STERVEN in Afganistan voor GELD

Bericht door Manon »

ihsanyd schreef:
circe schreef:
voilà! 1.000 % akkoord Ariel!

Kijk eens ishanyd: we gaan akkoord.
Ik verwacht ook niks anders. Het is maar toevallig dat het door die Duitse President wordt gezegd dat jullie het geloven, maar ik wist het al vanaf het begin... Over tien jaar zullen jullie ook eens worden met de meeste dingen die ik zeg en over 100 jaar ook wat betreft geloof...Het is een kwestie van tijd want ik weet wel waarover ik praat in tegenstelling tot veel anderen die blind onzin volgen wat anderen uitkramen...
meen je nu écht dat je totaal niet doorhebt waarover Ariel het heeft? Nee hé? Welke "universitaire studies" had je nu weer aangevangen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie