wat de islam kan doen met mensen

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Plaats reactie
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

wat de islam kan doen met mensen

Bericht door Dhana »

Ik als daar net het zoveelste item op ontdekislam waarin de uitwerking van de islam op gelovigen tot psychotische ervaringen kan leiden.

http://ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=58583" onclick="window.open(this.href);return false;

En dan de niet te geloven reacties van forumleden. Je moet van alles uit de koran/islamkast trekken om je te "beschermen" tegen de kwade bedoelingen van djins en aanverwante artikelen.

IK heb ook nog een tijdje rondgehangen op een christelijk forum, maar zulke zwart occulte zaken gaan kennelijk aan de kaffir voorbij.

Wel vreemd dat de door Allah geschonken religie aan de mensheid zulke bedreigende dingen alleen bij moslims te weeg schijnt te brengen.

Zou er nu geen moslim zijn die zich gaat afvragen of het wel een engel was die Mohammed de koran door de strot duwde en niet per ongeluk kwade djin. Zijn eerste ontmoeting met de "engel Gabriël" was immers van dezelfde aard.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: wat de islam kan doen met mensen

Bericht door mercator »

Op dat ontdekislam.nl forum kan je de meest gestoorde onzin lezen, ingepakt als Islamitiese Cultuur. Het is een internet gekkenhuis.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: wat de islam kan doen met mensen

Bericht door Schepsel »

mercator schreef:Op dat ontdekislam.nl forum kan je de meest gestoorde onzin lezen, ingepakt als Islamitiese Cultuur. Het is een internet gekkenhuis.
Heb er zelf ook eens rondgehangen, kwam er naar aanleiding van deze post weer. Kreeg meteen deze onzin: http://ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=58157" onclick="window.open(this.href);return false;

Een milder voorbeeld.

Ik moet bekennen dat het vrij angstaanjagend is dat er daadwerkelijk mensen zijn die in die onzin geloven. Dan moet je een wel heel vreemde gedachtenwereld hebben, of een gebrek daaraan.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: wat de islam kan doen met mensen

Bericht door Ariel »

En het erge is Schepsel, dat de meeste mensen op dit forum bekeerde Hollanders zijn.
Gewoon eng als je dan merkt hoe een mens kan veranderen als me zogenaamd "Allah" vindt.

En dat alleen maar omdat good old Mo eens gezegd heeft...."O followers of Muhammad! By Allah, if you knew what I know, you would weep much and laugh little." [Sahih al-Bukhari, Vol. 8, #627]"

Hij wilde zijn volgelingen bang maken voor de dood, dat is hem gelukt, en nu is lachen haram.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: wat de islam kan doen met mensen

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:
mercator schreef:Op dat ontdekislam.nl forum kan je de meest gestoorde onzin lezen, ingepakt als Islamitiese Cultuur. Het is een internet gekkenhuis.
Heb er zelf ook eens rondgehangen, kwam er naar aanleiding van deze post weer. Kreeg meteen deze onzin: http://ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=58157" onclick="window.open(this.href);return false;

Een milder voorbeeld.

Ik moet bekennen dat het vrij angstaanjagend is dat er daadwerkelijk mensen zijn die in die onzin geloven. Dan moet je een wel heel vreemde gedachtenwereld hebben, of een gebrek daaraan.

Kan je ajb de bedoelde tekst voor me kopieren naar hier? Je kunt daar geen topic meer lezen zonder lid te zijn en dus kunnen inloggen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie