Wafa Sultan

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Wafa Sultan

Bericht door Silly »

Ik weet niet of deze er al staat..

And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Wafa Sultan

Bericht door Hayat »

Silly schreef:Ik weet niet of deze er al staat..

Ja ik zag het toen ze tegen de Imam sprak. Zij zei steeds dat de arabische/islamitische wereld een verschrikkelijke mensonterende samenleving was. Terwijl de imam beweerde dat het Westen en met name Amerika een mensonterende samenleving was.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Anneke »

Nou Sil, hebben we als Syriërs toch nog iets om trots op te zijn :smile:
Wat een verhelderende kijk heeft zij; er bestaat geen politieke, radicale of gematigde islam... islam is islam. Daarmee word je opgevoed in een islamitisch land.

Wel opmerkelijk dat ze haar speech afsluit met 'God bless you' terwijl het eerst zo leek dat zij zich verzette tegen iedere godheid. Ze is toch ook atheïst of niet?

Anyway, geweldig gesproken! Dit zouden meerdere mensen moeten bekijken!!
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Wafa Sultan

Bericht door Bloodgod »

Ik heb nog nooit een westers vrouwtje-opgenomen in een islamitisch land-zien huilen om wat haar hier is aangedaan, raar he?
Misschien kun jij Hayat (met imaampje wijst terug naar westen) hier wat (liefst stuk of 10) van posten?
Om je woorden écht kracht bij te zetten. Ben benieuwd. :crying:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Ariel »

Wafa Sultan rocks...Ik hoop dat veel moslima´s naar haar zullen luisteren. Ook de suiker moslima´s op deze site, en dat ze samen met deze vrouw gaan vechten voor de vrijheid van onderdrukte vrouwen in Islamitsche landen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Silly »

Ik had wel tranen in mn ogen bij het kijken :( vooral toen ze over haar nichtje vertelde. En zoals je zegt bloodgod, ik wacht op de filmpjes van vrouwen uit het westen die dit soort ongein ook sytstematisch mee hebben gemaakt.
Verschrikkelijk gwn :crying:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Wafa Sultan

Bericht door Hayat »

Bloodgod schreef:Ik heb nog nooit een westers vrouwtje-opgenomen in een islamitisch land-zien huilen om wat haar hier is aangedaan, raar he?
Misschien kun jij Hayat (met imaampje wijst terug naar westen) hier wat (liefst stuk of 10) van posten?
Om je woorden écht kracht bij te zetten. Ben benieuwd. :crying:
Natuurlijk kan ik dat niet, ik geloof niet dat er Westerse vrouwtjes bestaan die opgenomen zijn in islamitische landen die huilen om wat ze hier in het Westen is aangedaan. Dat is onmogelijk:
a. de kans dat ze bestaan is nihil;
b. in een islamitisch land mogen ze toch niet op tv, laat staan youtube (althans de veel islamitische landen).


Verder gaf ik de Imam niet gelijk, ik gaf alleen een beeld van hoe dat interview verliep.

Verder vind ik het verschrikkelijk wat Wafa mee heeft gemaakt. :cry: Het erge is dat ze er nog steeds hartstikke veel leed aan over heeft. Dat zegt ze ook in het begin van haar speech. Ze is minstens een anderhalve vrouw als ik zie hoe ze er mee omgaat!
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Wafa Sultan

Bericht door Bloodgod »

Anderhalve vrouw voorbij. Vrouw plus hoofd……. plus ruggengraat?
Vrouw plus vernedering…… plus standvastigheid?
Inderdaad een menswaardig bestaan vereenzelvigd met de rede.
Zoiets doe je “god’s” schepsels toch niet aan?
Zij gunt ons een blik in de kelder, de trap af naar beneden!

Het kan zijn dat ik “anderhalve vrouw” mis interpreteer, vooralsnog is zij een bode van het kwaad en staat ze haar mannetje wel.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Chaimae »

Wat een lef heeft ze, en dat na alles wat ze heeft moeten ondergaan. Er gaat niks boven vrouwen met lef, uithoudingsvermogen en een uitgesproken mening die zij ondanks de empirische narigheden, toch niet onder stoelen en banken steken. Los van dat wat zij verkondigen, het gaat me nu pur sang om de dosis lef die zij bezitten. Vrouwen als Oriana Fallaci, Wafa Sultan en Andreas Burnier. heartbeat:
Laatst gewijzigd door Chaimae op di mar 03, 2009 12:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Wafa Sultan

Bericht door Hayat »

Bloodgod schreef:Anderhalve vrouw voorbij. Vrouw plus hoofd……. plus ruggengraat?
Vrouw plus vernedering…… plus standvastigheid?
Inderdaad een menswaardig bestaan vereenzelvigd met de rede.
Zoiets doe je “god’s” schepsels toch niet aan?
Zij gunt ons een blik in de kelder, de trap af naar beneden!

Het kan zijn dat ik “anderhalve vrouw” mis interpreteer, vooralsnog is zij een bode van het kwaad en staat ze haar mannetje wel.
Met anderhalve vrouw bedoelde ik, beter dan menig vrouwen.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Wafa Sultan

Bericht door Ketter »

@Chaimae, Hayat.
De kwaliteiten van een persoon kunnen onderkennen terwijl je niet met haar (of zijn) boodschap akkoord gaat is een teken van grootsheid. Ik ben blij dat ik hier twee anderhalve dames op de site heb leren kennen.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
ainolI
Berichten: 151
Lid geworden op: zo feb 01, 2009 4:59 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door ainolI »

Ilona schreef:
Wel opmerkelijk dat ze haar speech afsluit met 'God bless you' terwijl het eerst zo leek dat zij zich verzette tegen iedere godheid. Ze is toch ook atheïst of niet?
Zij is veramerikaanst. Bijna iedere Amerikaan zegt dit na een spech. Daarbij zei zij niet alleen 'God bless you' , maar ook 'God bless Amerika', maar het geluid draait dan wel weg.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Een video geheten "Abuse of Woman in Islam" met Wafa Sultan.
In deel 1 komt ze na halverwege aan het woord.



Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Umwertung aller Werte in de Islam verduidelijkt door Wafa Sultan:
Islam vs Women - Wafa Sultan (Arabic with English & German subs)


Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Ik dacht dat deze nog niet in deze draad stond vermeld:
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Een artikel over Wafa Sultan die binnenkort zal komen getuigen in de zaak Wilders:
Wafa Sultan: “Islam is haat” 25 Apr 2010
http://www.amsterdampost.nl/wafa-sultan ... %E2%80%9D/
Spoiler! :
Wafa Sultan was persoonlijk getuige van de brute en laffe moord op de professor van de Universiteit waaraan zij haar onderwijs genoot. Deze professor was een volkomen onschuldig slachtoffer. Bewapende terroristen drongen de klas binnen en doorzeefden de professor met honderden kogels onder het schreeuwen van “Allah is de grootste”.

Het dreigen met geweld is iets voor criminelen, niet voor de beschaving. Volgens haar worden de moslims de afgelopen 14 eeuwen gegijzeld door het geloof dat aan hen wordt onderwezen. Moslims zijn al meer dan 1400 jaar gegijzeld door hun godsdienstige systeem. Ze zijn eenvoudig nooit blootgesteld aan de wereld buiten hun islamitische beperkte gevangenis. Ze volgen blindelings hun dogma en zijn in het geheel niet in staat tot zelfreflectie en zelfkritiek.Wat de islam ons leert? Niets dan haat dragen. Wie niet in de islam gelooft, moet gedood worden. Van jongs af aan worden we [de moslims, red.] gehersenspoeld over onze missie op aarde: vechten voor de islam. Dat stelt de Koran duidelijk: doden of gedood worden. Ik vind dus niet dat de islam een geloof is. Het moet ook niet als een geloof behandeld worden, het is een politieke ideologie die haat verkondigt.

En hoe zit het met de mensen die zeggen dat de islam een boodschap van vrede is? Óf ze misleiden anderen óf ze weten weinig over de islam. U bent waarschijnlijk bekend met het principe van ‘Al Takiyya’. Het betekent dat moslims mogen misleiden en liegen om hun doel te bereiken.’ Moslims hebben nooit voor de islam kunnen kiezen, omdat het [verspreiden van het geloof, red.] middels landverovering ging.’
Is er iets fundamenteel mis met de islam?
‘Ja, absoluut. Het gaat om de houding jegens ‘de anderen’. Het is je missie als moslim op aarde om de islam met het zwaard te verspreiden: moslims worden gehersenspoeld en denken dat de islam ooit de hele wereld gaat veroveren. En hun missie is om dat proces te bespoedigen. Op de Saoedische vlag staat een zwaard. Het statement daarboven zegt: ‘Er is geen God dan Allah en Mohammed is Zijn boodschapper’
In de Koran staat: ‘Ik zal angst in de harten van de ongelovigen slaan, en hun harten en hun vingertoppen zal ik vernietigen’. Als je je volgelingen vraagt om hoofden af te kappen, hoe kun je dat aan je kinderen op een vredelievende manier uitleggen?’

Je ziet zulke zinnen ook in de Thora en in de Bijbel. De mensheid wordt op dit moment geconfronteerd met een probleem, eigenlijk een crisis: de islam. En niet met het judaïsme of christendom. De wereld heeft geen problemen met de joden, waarom zouden we ons daar druk over maken? Joden zijn maar met vijftien miljoen mensen op deze wereld. Maar als slechts twee procent van de moslims radicaliseert, zal de hele wereld een crisis beleven.

Kijkt u alstublieft eens naar die Saoedische vlag. Het staat voor de superioriteit van de islam, en voor de ambitie om die met geweld op te leggen aan de niet-moslim. De vlag toont zo het onderliggende fundament van de islam. Wafa Sultan waarschuwt voor de islamisering, niet alleen van Europa, maar ook van Amerika.Sultan maakt een opmerkelijke vergelijking tussen de islam en andere religies. De islam is volgens haar de enige religie die zijn opvattingen verdedigt door kerken af te branden en ambassades op te blazen. Ik heb nog nooit een jood een kerk zien opblazen of zien protesteren door anderen te doden, zegt ze.De dreiging die van de islam in het Westen uitgaat, is veel serieuzer dan het Westen zich realiseert. ’En hoe zit het met de gematigde moslims?

Als je met gematigd bedoelt dat mensen weigeren zich met terroristische acties in te laten, dan is de meerderheid van de moslims gematigd. Maar als je met gematigd mensen bedoelt die geen terrorisme plegen én ook actie ondernemen om het te stoppen, dan slinkt die meerderheid snel en wordt het een heel kleine minderheid. Hoe vaak hoor je moslims zich uitspreken tegen Osama Bin Laden en het terrorisme? Niet echt vaak. En ik geloof dat diegenen die zich gematigd noemen, vooral de niet-Arabische moslims, niet veel over de islam weten. Inderdaad, je kunt ze gematigd noemen in de zin dat ze matige kennis over de islam hebben. Om de islam volledig te begrijpen, moet je goed Arabisch kunnen schrijven en lezen. Ik heb de Koran altijd bij me en welke vertaling je ook leest, het gaat om de vertaling van de betekenis, maar niet om woord bij woord. Bovendien, iedereen die de Koran vertaalt, probeert heel politiek correct te zijn. De Koran in het Arabisch is anders dan in welke taal dan ook.’
Ze gaat hierbij uit van haar vaststelling dat, in tegenstelling tot andere religies zoals het Christendom, het Jodendom, het Hindoeïsme of het Boeddhisme, de voornaamste bron van religieus geweld voortspruit uit de Islam. Over de huidige kloof tussen het Westen en de Arabische wereld zegt ze: “De botsing die we waarnemen in de wereld is niet een ‘clash of civilisations’; het is een botsing tussen tegengestelden, tussen twee tijdperken. Een botsing tussen een mentaliteit die in de Middeleeuwen thuishoort en een andere mentaliteit, die thuishoort in de 21e eeuw.

De Syrisch-Amerikaanse Wafa Sultan scoort een monsterhit. Niet met een of ander popdeuntje maar met een optreden bij de Arabische nieuwszender Al Jazeera. In de studio neemt ze het op tegen een imam. Ze noemt de strijd tussen het vrije Westen en de islam een “botsing van tijdperken – tussen achterlijkheid en beschaving, vrijheid en onderdrukking.” De woedende imam onderbreekt haar, maar Wafa Sultan bijt van zich af: ‘Hou je mond en laat me uitpraten’. Dat is nooit eerder vertoond in de Arabische wereld, een vrouw die een moslimman en dan nog wel een geestelijke leider tot de orde roept. In haar boek ‘A God Who Hates’ (Een God die haat) omschrijft ze de islam als een systeem dat ongelijkheid bevordert, kennis en vrijheid ontmoedigt, gelijke rechten voor vrouwen tegenwerkt en al 1400 jaar stilstaat.Islam is geen religie, maar een politieke, haatdragende ideologie.
Noem een islamitisch land en vertel wat je ziet. Achterlijkheid. Armoede. Dictatoriaal bestuur. Onwetendheid”, zegt de Wafa Sultan..De islam een beetje bijsturen is zinloos. Mensen proberen al eeuwen om de islam een beetje bij te sturen. Zij zijn vermoord. Het is tijd om duidelijk te zijn. Ik ken de moslimmentaliteit. Als je aardig doet, wordt je als zwak gezien. Je moet hun cultuur begrijpen en serieus nemen.”

Onlangs las ik het artikel ‘In de Casbah van Rotterdam’ van Julio Mittu. (Ik hoop dat ik zijn naam zo goed uitspreek). Het artikel beschrijft op schokkende wijze hoe Rotterdam, de op één na grootste stad van Holland, uitgroeit tot de eerst moslimstad van Europa.In het krantenartikel stond een citaat van Ismaili, een Rotterdams raadslid, in de vorm van een brief die zij schreef, waarin zij het volgende stelt: “Luister goed jij vuile gek, wij blijven hier. Júllie zijn hier de allochtonen. Met Allah aan mijn zijde vrees ik niks en niemand. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart.”
 
“De ‘echte vernietigingswapens’ zijn islamitische onderwijsinstellingen in de Arabische wereld én in de Westerse landen”, zegt Sultan. “Stel je een Amerikaans of Nederlands kind voor dat opstaat en tegen de leraar zegt: ‘Ik zal het hoofd van mijn vijand er met een zwaard afhakken.’ Dat gebeurt elke dag in scholen in Caïro en Damascus, Gaza en Islamabad. De islamitische cultuur is totaal doordrongen van deze filosofie des doods.”

Wat bezielt bijvoorbeeld een jonge moslim, die nog een heel leven voor zich heeft, zichzelf op te blazen?“
De ex-moslima, die alleen al voor ‘afvalligheid’ vermoord kan worden, weet dat haar vijanden een prijs op haar hoofd gezet hebben, maar dat schrikt haar niet af: “Mij kunnen ze doden, maar mijn boek kunnen ze nooit doden.” Het argument dat ze alle moslims over dezelfde kam zou scheren, terwijl er niet alleen ‘radicale’ maar ook ‘gewone’ moslims bestaan, wuift ze resoluut van de hand: “Er is geen vreedzame of radicale islam. Islam is islam. Ik heb een hekel aan die termen: politieke, radicale, extreme. Politiek-correcte onzin. In Syrië hoor je dat nooit. Jullie proberen aardig te zijn, maar islamitische geestelijken weten: islam is islam.”

Aan de ene kant wordt in de moskeeën, op scholen en thuis aan de jonge moslims onderwezen dat niet-moslims kaffers zijn, ongelovigen, die geen respect verdienen, dat moslims nooit moeten assimileren in de westerse samenleving, dat de dood meer waard is dan het leven, dat Joden varkens en apen zijn, dat het verkrachten van niet-moslims geen misdaad is en dat het is toegestaan om je vrouw te slaan om haar te disciplineren, en ik zou nog lang door kunnen gaan met het opsommen van onacceptabele moslimactiviteiten die door de shariawetgeving zijn toegestaan. Aan de andere kant horen we totaal onredelijke boodschappen over tolerantie van Europese leiders, zoals een proces door een Nederlands gerechtshof tegen Geert Wilders wegens ‘haatzaaien’.

In plaats van zijn recht op vrije meningsuiting te verdedigen wordt Wilders gestraft vanwege het feit dat hij de strijd tussen de islamisering van het Westen en de noodzaak om de vrije wereld te beschermen bespreekbaar maakt. In plaats dat men het recht van Wilders op zijn voorkeur voor de ware liberale waarden verdedigt tracht men hem het zwijgen op te leggen en wordt hij beschouwd als een racistische islamofoob. Ik geloof dat de Nederlandse zaak tegen Wilders een uitdrukking is van de machtige invloed van de Organisation of the Islamic Conference op de Europese instituties.Zoals u wellicht weet streeft deze Organisatie, een associatie van 57 islamitische staten, naar een resolutie van de Verenigde Naties die kritische dissidente stemmen tegen de islam zou kunnen verbieden. Dit initiatief is uiterst destructief en gevaarlijk.Zoals in de zaak van de heer Wilders blijkt, is het liberale establishment, toegejuicht door de groeiende moslimpopulatie, in staat om met succes iedereen die de islam bekritiseert af te schilderen als oorlogshitser, anti-vrede, rechts extremist, racist en islamofoob.Ik, als Arabische, ben er van overtuigd, dat naarmate er meer mensen in het Westen de waarheid over de islam te weten zouden komen, er nog veel meer de voetstappen van Geert Wilders zouden volgen.

Daarom doe ik een beroep op westerse regeringsfunctionarissen om de islamitische principes te bestuderen aan de hand van de oorspronkelijke Arabische teksten, zonder verdraaiing of verbloeming.Ik geloof dat het Deense volk inderdaad de eer verdient voor het schieten van de eerste bres in de islamitische gevangenismuur. Ik ben er zeker van dat u daardoor een deur hebt geopend en anderen in de Europese Unie de moed hebt gegeven om zich nu aan te sluiten bij de strijd tegen de ontwikkeling die onze manier van leven en onze kernwaarden bedreigt. Daarvoor breng ik u een eresaluut.

Dr. Sultan noemt de strijd tussen de islam en het Westen een strijd tussen een mentaliteit uit de Middeleeuwen en een van de 21e eeuw. Het is een strijd tussen beschaving en achterlijkheid, tussen barbaarsheid en rationaliteit, tussen vrijheid en onderdrukking. Een strijd tussen zij die vrouwen als beesten behandelen en zij die ze als mensen behandelen, zegt Sultan. Hoe ziet u de toekomst van de islam in Europa of in het Westen? Om door te kunnen gaan met mijn boodschap moet ik optimistisch zijn. Het internettijdperk stemt mij optimistisch. Wat ik tegenwoordig hoor, was tien jaar geleden onmogelijk. Internet brengt op sneaky wijze informatie de islamitische gevangenis in. Je kunt moslims niet meer beknotten. De waarheid kan niet meer verborgen blijven.
Internet opent de hele wereld zodat we onderscheid tussen slecht en goed kunnen maken. En als je de moslims de vrijheid gunt, stort de islam in één klap in! Maar u kent de islamitische wereld: je mag geen kritiek leveren of ruimte voor twijfel overlaten.

Het probleem van het Westen is dat het Westen geen benul heeft van de problemen en de werkelijkheid van de islamitische en Arabische wereld. Het Westen snapt de mindset van de moslims niet. Je kunt bijvoorbeeld niet tegelijkertijd Nederlander én moslim zijn, omdat de Nederlandse regering geen islamitische regering is. Een moslim mag zo iemand niet boven zich dulden. Dat mag niet van de islam.’En ik vind niet dat het Westen het tot dusver goed gedaan heeft. Mijn boodschap aan de Nederlandse bevolking is: leer over de islam. Ik ben niet van plan het Westen tegen de moslims op te zetten. Moslims zijn immers mijn volk, mijn familie. Ik kan toch niemand opzetten tegen mijn moeder, mijn broers en zussen?! Maar je kunt het probleem niet bestrijden als je de echte oorzaak niet onder ogen ziet. Laat je niet misleiden door moslims die zeggen dat de islam een boodschap van vrede is. Dat is mijn boodschap.’

De waarheid is altijd triest. We vinden het altijd moeilijk om die onder ogen te zien.’
Heel veel dank.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Wafa Sultan was in nederland om te getuigen voor Geert Wilders.
Het Staat Journaal en 1 Vandaag gaven er aandacht aan. Na het journaal was er een korte samenvatting van het interview. Ook werd haar optreden (via Youtube) getoond waarin ze zegt dat er geen botsing is tussen beschavingen maar een botsing tussen beschaving en barbarij.
Het hele interview (niet ondertiteld, wat de korte stukjes op de TV wel waren) is hier:
http://www.eenvandaag.nl/binnenland/361 ... ak_wilders
Wafa gaat op haar bekende manier met sterke uitspraken komen. De journalist is kennelijk geschokt om haar antwoord op de vraag over het verbieden van Koran en belasting op köpvöds: "Daar ben ik het 100% mee eens.". De journalist komt echt niet verder dan wat vragen van een papiertje oplezen; ingaan op haar antwoorden is er niet bij. De man is volkomen uit zijn diepte. Een aanrader om te bekijken:
http://www.eenvandaag.nl/binnenland/361 ... ak_wilders
Lange versie interview Wafa Sultan

Voor wie interesse heeft in de Mohammedaanse manier van denken (en de zaken omdraaien) zijn deze video's leerzaam:
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Wafa Sultan

Bericht door Dhana »

Ik schrik altijd weer als haar naam weer actueel wordt. Zoals je als moeder nerveus kan worden als je een ambulancer hoort als de kinderen buiten spelen. Dan ben ik altijd een beetje bang dat deze dappere en intelligente vrouw een koppie kleiner gemaakt is dan dat ze al is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Wafa Sultan

Bericht door Schepsel »

''Deze video is verwijderd in verband met het schenden van de gebruiksvoorwaarden.'' Dat staat er bij allemaal van Wafa Sultan behalve de voorlaatste van Mahalingam.In die video maakt ze inderdaad een heel redelijke indruk.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Die vijf van "Who is Wafa Sultan?" zijn hier:
http://www.youtube.com/watch?v=AXmeusdh ... r_embedded
ik zie ze gewoon. Bij mij zijn ze er.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Wafa Sultan

Bericht door Schepsel »

Mahalingam schreef:Die vijf van "Who is Wafa Sultan?" zijn hier:
http://www.youtube.com/watch?v=AXmeusdh ... r_embedded
ik zie ze gewoon. Bij mij zijn ze er.
''Who is Wafa Sultan', ja. Die wel. Niet de dingen waarin Sultan zélf spreekt. Jammer, maar morgen zal ik eens op YouTube kijken daarnaar.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Ik moest echt aan Wafa Sultan denken toen ik zag hoe een Pakistaanse actrice van leer trok tegen een haatbaard. (Engelse ondertiteling)
http://www.memritv.org/clip/en/2830.htm
#2830 - Pakistani Actress Veena Malik Defies Mullah Accusing Her of Immoral Behavior on an Indian Reality TV Show, and States: Mullahs Are Raping Children in Mosques
Express News TV (Pakistan) - January 21, 2011 - 07:38
Hier een transcript in het Engels:
Spoiler! :
Following are excerpts from an interview with Pakistani actress Veena Malik, who participated on the "Big Boss" show – the Indian version of the "Big Brother" show. The interview aired on Express News TV on January 21, 2011.

Interviewer: There is an allegation against you, made by a segment of Pakistani society, that you brought dishonor upon Pakistani culture by going to India. Your dresses and your actions, as well as your interactions with people there, did not represent the ideological foundations of Pakistan, its culture, or its people. As an ambassador of Pakistan, do you regret your actions – if these allegations are true – or do you think the allegations are baseless?

Veena Malik: Look, these allegations are baseless, because according to the format of the "Big Boss" show, celebrities – not only from Pakistan, but from all over the world, including Hollywood – participate in this show. It is not a cultural variety show, which promotes a certain culture, or a religious show, where one is allowed to promote one's religion. You are not allowed to bring your religious books [onto the premises].

[...]

Interviewer: My basic question is whether Veena Mali, as a Pakistani, brought disrespect upon Pakistan by going to India and by her actions there.

Pakistani religious scholar Mufti Abdul Qavi: In the name of Allah, most Merciful, most Compassionate. First, I would like to welcome my sister upon her return to Pakistan.

Veena Malik: Thank you.

Mufti Abdul Qavi: What she has said certainly filled my heart with sadness, as well as the hearts of all Pakistanis, who believe that she is among those Pakistanis who owe their fame to Pakistan. I believe that she was both challenging the Two-Nation Theory,1 and promoting hollow ideologies, which are not appropriate for a famous and great person like her.

[...]

Veena Malik: I would feel a burden on my conscience if I had done anything wrong. I have not done anything wrong. I'm just an entertainer, and if anyone can prove that while living in this country, I did anything against the law – whether the Islamic or state law – you can punish me for that.

[...]

Mufti Abdul Qavi: If she does not have pangs of conscience because of what she did, then I would tell her to awaken her conscience. No one in Pakistan can look at her pictures in the presence of their daughters. I don't think that her son will like to look at his mother's picture in the future, in her presence or in the presence of his father or brother.

Interviewer: Go ahead.

Veena Malik: Mufti Sahab, first, I would like to respond to all your questions. As far as Islamic religion is concerned – Islam is a vast religion. Islam also means that I am the sole provider for my five sisters and my brother, and I have paid for their education.

Also, as long as you are talking about Islam, let met tell you that you are not allowed to set eyes on me in my present condition. You should be punished in public, because charity begins at home. Clerics may look at a woman once, but if they look at her a second time, they must be punished. You deserve to be punished, because you are not allowed to look at me in this condition.

Secondly, if you want to do something for the glory of Islam, you have plenty of opportunities. What are the politicians doing? Bribery, robbery, theft, and killing in the name of Islam. There are many things to talk about. Why Veena Malik? Because Veena Malik is a woman? Because Veena Malik is a soft target for you? What has Veena Malik done? Did Veena Malki lip-lock? Did Veena Malik wear shorter clothes than what Pakistani actresses wore in India in the past? Why Veena Malik, Mufti Sahab?

There are many other things for you to deal with. There are Islamic clerics who rape the children they teach in their mosques, and so much more.

Pakistan is infamous for many reasons other than Veena Malik. Veena Malik is entertainment, and believe me, I have done 10,000 good deeds, and my people have not supported me in this. Since you have set up a court here, I demand that the court dispense justice. I am more angry with you people than you are with me. If I am held accountable by you, then you too must answer my questions.

Mufti Sahab, there are many things in your community that need to be rectified, so please correct them. Veena Malik and the entertainment industry are much further down on the list.

Mufti Abdul Qavi: Respected Veena Malik Sahiba, I told you earlier that you are my sister, and there is no need to get so emotional. Every person plays a role.

Veena Malik: If there are immoral people in the show business, there may also be immoral people among the clerics... Mufti Sahab, I remember when you once called a woman "shameless." If you are indeed spreading the Islam of the Prophet, peace be upon him, then you should know that the Prophet would stand up out of respect whenever a woman walked in. He never called them "shameless."

You should begin by reforming your own home, and only then ask me to do the same. I am a Muslim, and I have done many good deeds. You have to listen to me to learn about them.

[...]

Mufti Sahab, what does your Islam teach you? Does it teach you to issue edicts on the basis of rumors? You started to talk about a girl without even seeing what she had done. So what if people say – what does your Islam say? What do you say? Have you seen me...

Mufti Abdul Qavi: Listen, my religion says...

Veena Malik: Show me a single picture of me doing something inappropriate. Listen to me.

Mufti Abdul Qavi: Let me tell you that I did not watch the show, but there are millions of Pakistanis who watched what you did, and all 100 percent of them think that you have disgraced Pakistan, as well as Islam.

Veena Malik: Mufti Sahab, you are wrong.

[...]

Pamela Anderson, who is a very big Hollywood star... When she was leaving the show, Salman Khans asked her who she would remain in contact with. She said that because Veena Malik does social work for Pakistan, she would like to do social work in Pakistan. Now, tell me how many programs you did on this aspect of my role.

When at the beginning of the program, Shweta used very dirty words against my character – where were my people, where was the media? When Rahul voted for me just for being a Pakistani, where were my people, where was the media? When Manoj Tiwari was hurling dirty abuse at me, where were my people, where was my media?

You saw the footage. Didn't you see how much love I gave to every person in the house? Watch from the first day to the last. I gave my love to everyone, just to show that these people do not represent Pakistanis... Those people whose passports turn out to be Pakistani, when a terror attack takes place... There are also Pakistanis like us, who enjoy entertainment, fun, and love.
Als een dominee praat dan hoor je gelijk: dat is een dominee.
Als zo'n mufti praat dan hebben die ook altijd zo'n apart gelijkhebberig stemmetje.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Wafa Sultan: Speech in Copenhagen, May 8 2011

http://bankoran.com/?p=226
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Wafa Sultan: De islamitische helpers: westerse uitverkoop aan de sharia
Het lijdt geen twijfel, dat de vrijheid van meningsuiting, het fundament voor democratie en civilisatie, in veel westerse landen door een aantal vooraanstaande organisaties en individuen, die samengingen met islamitische instellingen, is blootgesteld aan een gevaarlijke aanval. Zij allemaal verbreiden het sprookje van het islamitische slachtofferschap en dwingen het Westen ertoe
moslims voortdurend in bescherming te nemen, hun wreedheden te negeren en zich te onderwerpen aan hun toenemende eisen.

Rondom de wereld dwingen moslims niet-moslims tot volgzaamheid en tot
opzettelijke versluiering van de omvang van de islamitische bedreiging – van de heilige oorlog (Jihad) tot de behandeling van vrouwen onder de islam. Zoals de sharia het voorschrijft, proberen moslims niet-moslims te verbieden kritisch over de islam te spreken.
Spoiler! :
Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Ze noemen iedereen, die zijn best doet voor een eerlijke controle van islamitische teksten een fanaticus of van haat vervuld, of ze noemen hem een “islamofoob”. Tegenspraak zorgt voor willekeurige rechtszaken vanwege “haat zaaien”/volksophitsing, net zoals het dreigen met opstanden, geweld en boycots. In het ergste geval doden moslims niet-moslims evenals de moedige moslims, die het wagen zich te verzetten tegen de gedachtecontrole en onderdrukking.

Onlangs nog werd de moedige Lars Hedegaard, op grond van zogenaamde racistische uitlatingen, schuldig verklaard aan volksophitsing. Maar meneer Hedegaard sprak de waarheid uit. Hij heeft de afstotelijke, wijdverbreide praktijk van “eer”moorden publiek gemaakt, waarbij familieleden eraan gehouden zijn vrouwelijke familieleden te doden, om, zoals het heet na “misdaden” zoals verkrachtingen, de “familie-eer te herstellen”- vaak door leden van deze familie. De vrouwen worden altijd schuldig verklaard, nooit de verkrachters – evenals voor zogenaamde ontucht, ook als er geen bewijs is, slechts op grond van “een gevoel” dat de rechter kan hebben. Zoals in het geval van Henas in Bangladesh, die tot 300 zweepslagen werd veroordeeld en tijdens de uitvoering van de straf stierf.

Gedurende de 30 jaar, die ik in Syrië woonde, heb ik talloze gevallen van gruwelijk geweld en brutaliteit van dichtbij meegemaakt. Als praktiserend arts heb ik ontelbaar veel mishandelde vrouwen behandeld, die met de stilzwijgende instemming van de sharia en de “familie-eer” brutaal geslagen en verkracht werden. De slachtoffers die ik behandelde, waren evenzo slachtoffers van het “eergeweld” als diegenen naar wie Lars Hedegaard verwees en waarvoor hun nu door hen bestraft werd, van wie wordt aangenomen dat ze dezelfde waarden zouden delen die wij in het Westen zouden waarderen. Met de onderdrukking van de vrijheid om de afschuwelijkheden en mishandelingen tegen islamitische vrouwen bloot te leggen, ondermijnt het Westen echter hun status als gerespecteerde en gewaardeerde vrouwelijke burgers. Is dat het wat de leiders van de regeringen willen bereiken? Zijn islamitische vrouwen, die immens, ook in het Westen, onder de sharia lijden het niet waard om door regeringen beschermd te worden?

Als arts ben ik gealarmeerd over de gecoördineerde inspanningen van de islamisten en hun helpers in het Westen om het fundamentele recht om vrijuit te spreken en te ontmaskeren wat er verbeterd moet worden, te vernietigen.

De gruwelijke aanslag van 11 september bracht het feit aan het licht, dat er geen enkele plek op de wereld bestaat die veilig is voor de islam. Mijn eigen persoonlijke verhalen, mijn professor voor oogchirurgie werd op de medische universiteit is Syrië voor onze ogen doodgeschoten, omdat hij lesgaf aan vrouwen, hebben met ons allemaal te maken. Zolang er moslims binnen onze samenlevingen zijn die werven voor de islamitische sharia en er voortdurend aan werken deze op te leggen aan onze vrije samenlevingen, moeten we geïnformeerd, waakzaam en actief onze vrijheid verdedigen. Dart is een aangelegenheid waarvoor we samen moeten zorgen en waartegenover we uiterst waakzaam moeten zijn.

Ik ben hier niet om iemand tegen moslims op te stoken. Begrijpt u alstublieft, dat moslims mijn mensen zijn en ik ben met geen mogelijkheid in staat om mijn vel af te stropen en iets anders te zijn dan een vrouw uit een islamitisch land en van de islamitische cultuur. Maar ik ben hier om het ware gezicht van de islam als een van haat vervulde en intolerante ideologie, met daarin vooral de behandeling van vrouwen, te ontmaskeren.

Osama Bin Laden is nu dood en verleden tijd. Maar de genadeloze en ondraaglijke wet van de sharia, die hij zo gelovig praktiseerde, is levendig en gedijt. Het leven van Bin Laden en zijn afschuwelijke misdaden zijn er een duidelijk bewijs voor, dat islamisten slachtoffer van een onhoudbaar dogma zijn, dat hen weglokt van hun aangeboren verstand en hen in menselijke beesten verandert. Op zeer jonge leeftijd worden ze onderworpen aan een hersenspoeling, die hen doet geloven dat de islam ertoe zou zijn geroepen om de hele wereld te controleren en het zou hun missie op aarde zijn om voor deze om te strijden voor het bereiken van dit doel. Daarvoor heiligt het doel alle middelen, daarvoor is het vernederen, martelen en vermoorden van anderen een heilige missie.

Lara Logan, de journaliste van CBS, die verslag deed over de jongste revolutie in Egypte, doorbrak in de televisie-uitzending “60 minutes” de muur van stilzwijgen, toen zij over het seksuele geweld berichtte dat haar, een buitenlandse journaliste ter plaatse, werd aangedaan. In haar eigen woorden zei ze, dat het Egyptische gepeupel, dat haar aanviel: “… echt genoot van mijn kwelling en mijn leed. Dat spoorde het aan – tot nog meer geweld”.

Voor velen in het westen is dit een levendige kijk in de schokkende behandeling en ononderbroken vernedering van autochtone en ook buitenlandse vrouwen in Egypte. Deze praktijk duurt voort door de islamitische inenting van vijandigheid en de bespotting van vrouwen. Om nog zout in de wonden te strooien, geven moslims uitsluitend de schuld aan de slachtoffers vanwege het zogenaamde zich niet houden aan de kledingvoorschriften of islamitische gedragsregels. Ongelukkig genoeg onderwierp Logan zich in het interview aan de bestaande political correctness door heel zorgvuldig de woorden “moslim” of “islam” i.v.m. de afschuwelijke seksuele pijniging niet te gebruiken.

Laat me nog een paar persoonlijke verhalen met u delen. Het zijn berichten, die Lara Logan´s schokkende ontmoeting bevestigen en die de voortdurende mishandeling van vrouwen in de islamitische wereld bewijzen. Mijn eigen nicht werd gedwongen om met haar neef te trouwen toen ze 11 jaar oud was en hij over de 40. Haar huwelijk was rechtsgeldig onder de sharia, want de profeet Mohammed trouwde met zijn tweede vrouw, Aisha, toen ze 6 jaar oud was en hij over de 50. Mijn nicht werd jarenlang vreselijk mishandeld en had niet het recht een scheiding te eisen. Ze vluchtte het huis van haar man uit naar dat van haar vader en smeekte hem: “Laat me hier blijven alsjeblieft. Ik beloof je jouw maagd te zijn tot het einde van mijn leven. Hij is zo wreed; ik kan deze pijn niet langer verdragen.” Toen zei haar vader: “Het is een schande voor een vrouw om haar man zonder toestemming te verlaten. Ga terug. Ik beloof je, ik zal met hem praten”.

Op 28-jarige leeftijd pleegde mijn nicht zelfmoord. Ze stak zichzelf in brand en liet vier kinderen achter. Gedurende mijn tijd als arts in Syrië heb ik in mijn omgeving veel misdaden mee moeten aanzien die in naam van de islam werden gepleegd. Toen ik destijds in een kleine plaats werkte, kwam er een vrouw van achter in de 30 bij me, die klaagde over misselijkheid, braken en rugpijn. Een onderzoek wees uit, dat ze zwanger was in de derde maand. Zodra ik haar dat had verteld, stortte ze in haar stoel in elkaar en begon te gillen en zichzelf in het gezicht te slaan. “Ik smeek u, dokter, om me van dit ongeluk af te helpen. Mijn zoon zal me doden. Mijn eigen leven interesseert me niet. Ik verdien het te sterven, maar ik wil niet dat mijn zoon zich met mijn bloed de handen besmeurt”.

“Wat is er dan zo erg, Fatima?”, vroeg ik. “Mijn man overleed vijf jaar geleden en liet mij achter met vier kinderen. Zijn broer verkracht me iedere dag in ruil voor eten voor mijn kinderen. Als hij erachter zou komen dat ik zwanger ben, dan zou hij, voordat hij zichzelf blootstelt aan openbare schande, mijn zoon, die 15 jaar oud is, ertoe brengen mij te doden”.

Ik stuurde haar naar een gynaecoloog. Toen ze ongeveer twee weken later terugkwam, zag ze er mager uit, met ingevallen wangen. “Ik kwam om u te bedanken”, zei ze, “maar ze hebben de operatie, waarbij de foetus wordt verwijderd, zonder verdoving gedaan. Ik had niet genoeg geld om de medicijnen voor de verdoving te betalen, dus moest de dokter zonder verdoving opereren. De pijn was bijna ondraaglijk. Ik ging bijna dood”.

En mijn eigen verhaal. Mijn man ging een jaar eerder dan ik naar Amerika. Toen ik een aanvraag voor paspoorten voor mijn kinderen indiende, weigerde de dienstdoende officier deze aan te nemen. Onder de islamitische wet van de sharia gold ik als geestelijk niet in staat legale voogd van mijn kinderen te zijn. Daarom verlangde men van mij een mannelijk familielid van mijn man mee te nemen, zodat we de paspoorten voor mijn kinderen konden krijgen.

Geen van de familieleden van mijn man woonde bij ons in de stad, behalve een van zijn neven. Die was alcoholicus en vanwege zijn slechte karakter had mijn man ons nooit kennis met hem willen laten maken. Kortom. Ik ging naar zijn huis en kocht hem om met 50 Syrische Ponden, dat komt overeen met één dollar. Toen ik het aanmeldingsbureau verliet, ontkwam ik er niet aan over deze absurditeit na te denken waarmee wij vrouwen in de islamitische wereld worden geconfronteerd: als arts was ik niet geschikt om voogd te zijn over mijn eigen kinderen, maar een dronken man kon mijn hele lot bepalen.

Het is duidelijk, dat de leren van mijn geloof niet overeenstemmen met mijn fundamentele rechten en mij zeer zeker niet als werkende vrouw respecteren. Onder de wet van de sharia wordt bijvoorbeeld aan mannelijke moslims ruimte gegeven tot de volledige controle over hun vrouwelijke familieleden. Een vader kan zijn dochter op iedere leeftijd zonder haar toestemming aan iedere man van zijn keuze uithuwelijken. Tragisch genoeg zijn deze beschrijvingen, die ik met u deel, geenszins op zichzelf staande gebeurtenissen.

Ze vertegenwoordigen de tragische verhalen van miljoenen islamitische vrouwen overal ter wereld, hier in Europa en in Noord-Amerika. Iedere dag zijn er talloze gevallen van huiselijk geweld tegen islamitische vrouwen: verkrachting en “eermoorden”, die door de zogenaamde “progressieven”, die er voor zichzelf aanspraak op maken de grote ondersteuners van de mensenrechten te zijn, regelmatig worden genegeerd. Veel leden van het establishment vervolgen strafrechtelijk moedige mensen, die het wagen de duistere realiteit van het geweld tegen islamitische vrouwen, net zoals de grimmige realiteit van de islamitische sharia, aan de kaak te stellen. Velen verbieden het onze samenleving de islamitische discriminatie en mishandeling van vrouwen te benoemen. Ogenschijnlijk zijn de consequenties voor diegenen, die dit wagen, zoals we op dit moment vooral meemaken in Europa, zwaarwegend.

Laat me dus iedereen, die aan de verkeerde kant van de historie staat, uitdagen: hoe kan een islamitische vrouw een rechtschapen, vriendelijk kind opvoeden, wanneer zij zelf onderdrukt wordt? Met zekerheid zal een jongen, die ermee opgroeit dat zijn moeder respectloos behandeld, buitengesloten en mishandeld wordt bijna onvermijdelijk de verdraaide zienswijze hebben, dat zo´n gedrag tegenover vrouwen geoorloofd en normaal is en zal hij daardoor tot de soort gruwelijkheid in staat zijn, zoals deze door het gepeupel Lara Logan werd aangedaan. Is dat geen dilemma, dat de relatie van het Westen tot de islamitische wereld betreft? Treurig genoeg zullen de moslims en hun helpers ermee doorgaan om diegenen van ons, die tegenspreken, te bestrijden. We moeten een keuze maken. We kunnen ermee doorgaan toe te geven of we kunnen mensen voor ons winnen door duidelijk te maken dat onze vrijheid, onze cultuur en ons erfgoed beschermd wordt, koste wat het kost.

Bill Maher, een Amerikaanse cabaretier, zei de vorige maand in zijn show: “De islam is de enige religie die je doodt als je tegenspreekt. Ze claimen: kijk, wij zijn de religie van de vrede… en als je tegenspreekt, snijden we je kop eraf.” Maher voorspelt, dat “er waarschijnlijk maar weinig mensen zullen zijn, die hen daarop zullen aanspreken.” Wij zijn enkele van deze weinigen die hen daarop aanspreken. Wij zijn hier met overtuiging, om kenbaar te maken, om bloot te leggen en we hopen de vijanden van de vrije wereld terug te dringen. Wij zijn hier om de vernietiging van onze waarden door diegenen, die er naar streven om ons tot slaaf te maken onder de genadeloze boeien van de sharia, te verhinderen.

Wanneer vrouwen, die onder de sharia leven, emigreren, kan dit tot een complete verandering leiden; dat overkwam mij. Nu, omdat ik vrij ben, hoef ik niet meer toestaan door een of andere religie of politieke autoriteit mishandeld te worden. In de VS ben ik een persoon – gelijk aan alle anderen. Maar hoe kunnen we van al die andere islamitische vrouwen in alle delen van de vrije wereld verwachten om zich te emanciperen wanneer er juridische instellingen bestaan, die meehelpen de vrijheidswil te onderdrukken door diegenen te bestraffen die proberen deze te beschermen? Zo is het o.a. mensen zoals Lars Hedegaard, Geert Wilders, Elisabeth Sabaditsch-Wolff, Kurt Westergaard, Jesper Langballe, Ezra Levant, Rachel Ehrenfeld, Joe Kaufman en Mark Steyn vergaan. Het zijn moeilijke tijden.

Ik persoonlijk beschouw mijn rechten niet als gegarandeerd en daarom zal ik doorgaan met vechten om deze rechten te beschermen. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor alle andere islamitische vrouwen. Als burgers van de vrije wereld moeten we de morele kracht hebben om te vechten en, door het aan de kaak stellen van het totalitaire geweld van de islam tegen vrouwen, onze vrijheid te beschermen. De vijand heeft ze allebei, onwetende en kwaadaardige helpers. Wij zijn verplicht diegenen aan te klagen, die zich onderwerpen aan de onderdrukkende, islamitische doctrine. We kunnen niet verzoenen. We kunnen geen compromissen aangaan. We moeten de vijanden herkennen en ze tegenhouden waar ze opdringen.

We zullen onze taal niet intomen. We zullen de passende woorden gebruiken om de dingen bij de naam te noemen. We zullen doorgaan met het streven naar morele duidelijkheid, naar een openlijke intellectuele discussie met exacte definities van onze doelen – tegen hun doelen. Laten we vanaf nu een nieuwe term gebruiken, “waarheidsfoben”, tegen diegenen die ons “islamofoben” noemen. Want hun irrationele angst voor de waarheid is een schadelijke factor voor ons samenleven als vrije volkeren.

De bittere realteit van de islamitische doctrine van de sharia mag niet genegeerd worden. Een echte overwinning kan alleen in de geest van de eerlijke analyse, van transparantie en van het onverschrokken streven naar de waarheid worden behaald. Een cultuur, die de helft van de bevolking niet respecteert, kan niet bloeien en succesvol zijn. Daaruit volgt, dat iedere poging om kritiek op de islam door wetten te verbieden en te bestraffen, door alle mensen die van de vrijheid houden onverbiddelijk wordt afgewezen. Toen ik in Syrië woonde, huilde ik vaak, want ik leed. Nu ik vrij ben, huil ik nog steeds, maar voor al die andere islamitische vrouwen op de wereld. Ik droom van een toekomst, waarin alle islamitische vrouwen de smaak van de vrijheid kunnen proeven. Dat zou een droom van de hele mensheid moeten zijn en het is onze taak om er onverbiddelijk in te zijn dit doel te bereiken. Ik roep iedereen, die verantwoordelijk is voor het proces tegen Lars Hedegaard, ertoe op om na te denken over de vreselijke gevolgen van de absurde beschuldigen tegen hem. Laten we in Europa niet naar de Middeleeuwen terugkeren.

Laat de vrijheid van meningsuiting zegevieren.
http://hoeiboei.blogspot.com/2011/07/wa ... lpers.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wafa Sultan

Bericht door Mahalingam »

Zeer veel video fragmenten van Wafa Sultan zijn samengebundled in dit artikel:
http://europenews.dk/en/node/46162
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie