junk

Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Bloodgod »

ach vertel me eens BEN JIJ GEZEGEND?

NEE DUS! Je weet totaal niet waar je het over hebt, en probeert een heele grote jongen te zijn. :roll2:

Wat een gewauwel zeg, maar ga gerust verder.... jij bent een best hulpmiddel om anderen te laten zien wat voor een mafkezen moslims zijn. :rock:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Bloodgod schreef:ach vertel me eens BEN JIJ GEZEGEND?

NEE DUS! Je weet totaal niet waar je het over hebt, en probeert een heele grote jongen te zijn. :roll2:

Wat een gewauwel zeg, maar ga gerust verder.... jij bent een best hulpmiddel om anderen te laten zien wat voor een mafkezen moslims zijn. :rock:
Jouw reacties verraden precies wat voor niveau je je bevindt...gelieve buiten de discussie te blijven als je niet inhoudelijk mee kan... we zijn geen pedagogen dat had je vader en moeder goed moeten doen :wink:

Ik probeer niks, al helemaal niet voor dit publiek, ik ben die ik ben en jou perceptie doet daar niks af of bij, oftewel totaal IRRELEVANT.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Dhana »

Goed zo, Bloodgod. Als een moslim zo op je reageert, ziet die je als een luis in de pels van de islam.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:
mercator schreef:
ihsanyd schreef: Tekenen zijn ALLEEN voor diegene die met begrip zijn gezegend.
Ja. De kaboutertjes vertonen zich ook alleen aan hen die in die wezentjes geloven.

Of djins. Die schijnen alleen moslims aan te vallen vanuit de WC-pot of gootsteen.
Dhana, ik word echt moe van je onwetendheid:

http://edition.cnn.com/2010/WORLD/europ ... ernational" onclick="window.open(this.href);return false;
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:Goed zo, Bloodgod. Als een moslim zo op je reageert, ziet die je als een luis in de pels van de islam.
Meer een strontvlieg...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Dhana schreef:Goed zo, Bloodgod. Als een moslim zo op je reageert, ziet die je als een luis in de pels van de islam.
Meer een strontvlieg...

Je bevestigt toch maar steeds weer je werkelijke bedenkelijke niveau en daarmee dat van je geloof en geloofsnoten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Dhana schreef:

Of djins. Die schijnen alleen moslims aan te vallen vanuit de WC-pot of gootsteen.
Dhana, ik word echt moe van je onwetendheid:

http://edition.cnn.com/2010/WORLD/europ ... ernational" onclick="window.open(this.href);return false;

Dan zou ik als jou was maar eens gaan prediken in eigen parochie; te weten ontdekislam.nl, want daar staat het dan bol van dit soort onwetendheid en niet gepost door een kaffir zoals ondergetekende.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Ik probeer niks, al helemaal niet voor dit publiek, ik ben die ik ben en jou perceptie doet daar niks af of bij, oftewel totaal IRRELEVANT.
Als er al iets irrelevant is, is het Islam. Waar maken we ons druk over? Een boekje vol onzin van 1400 jaar geleden. In feite totaal onbelangrijk en ongevaarlijk. Wat wél een probleem is, is de moslim. Dat is een wezen gevormd door ongunstige genetische, culturele en medische factoren, helaas begiftigd met een gebrek aan remmingen én een groot reproductievermogen. Buiten veel kinderen maken via sex, kunnen moslims eigenlijk niks.
Wil je Islam bestrijden, moet je de moslim deporteren. Zo simpel is het.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Bloodgod »

ihsanyd schreef:
Bloodgod schreef:ach vertel me eens BEN JIJ GEZEGEND?

NEE DUS! Je weet totaal niet waar je het over hebt, en probeert een heele grote jongen te zijn. :roll2:

Wat een gewauwel zeg, maar ga gerust verder.... jij bent een best hulpmiddel om anderen te laten zien wat voor een mafkezen moslims zijn. :rock:
Jouw reacties verraden precies wat voor niveau je je bevindt...gelieve buiten de discussie te blijven als je niet inhoudelijk mee kan... we zijn geen pedagogen dat had je vader en moeder goed moeten doen :wink:

Ik probeer niks, al helemaal niet voor dit publiek, ik ben die ik ben en jou perceptie doet daar niks af of bij, oftewel totaal IRRELEVANT.
Ooh Jaah Joh?? boeiend, boeiend, ik hang aan je lippen! Not.


Trouwens ben je nou gezegend of niet betwetertje?

Jij doet je beter voor dan je bent he? Eigenlijk mag dat helemaal niet he? Zielig hoor, reken er maar op dat er nog veel meer mensen zijn met het supersonische lage niveau van mij. Dus pas maar op, dat achterlijke gezeik van jou en al die andere achterlijke volgelingen van welke stroming van islam dan ook, komt een heel groot deel van NEDERELAND letterlijk de strot uit, betwetertje. :evil:

Oh ja dat was je zeker even vergeten he? al die andere achterlijke zeik-islam stromingen HaHaHa die oppersprookjesfiguurbaas van jou.... HaHaHa
Living on enemy ground, I will not obey your law.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:
ihsanyd schreef:
Dhana schreef:Goed zo, Bloodgod. Als een moslim zo op je reageert, ziet die je als een luis in de pels van de islam.
Meer een strontvlieg...

Je bevestigt toch maar steeds weer je werkelijke bedenkelijke niveau en daarmee dat van je geloof en geloofsnoten.
Nee even correctie: ik pas me aan aan jullie niveau even jullie een spiegel voorhouden, niet op eens gaan piepen dan...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Bloodgod schreef:
ihsanyd schreef:
Bloodgod schreef:ach vertel me eens BEN JIJ GEZEGEND?

NEE DUS! Je weet totaal niet waar je het over hebt, en probeert een heele grote jongen te zijn. :roll2:

Wat een gewauwel zeg, maar ga gerust verder.... jij bent een best hulpmiddel om anderen te laten zien wat voor een mafkezen moslims zijn. :rock:
Jouw reacties verraden precies wat voor niveau je je bevindt...gelieve buiten de discussie te blijven als je niet inhoudelijk mee kan... we zijn geen pedagogen dat had je vader en moeder goed moeten doen :wink:

Ik probeer niks, al helemaal niet voor dit publiek, ik ben die ik ben en jou perceptie doet daar niks af of bij, oftewel totaal IRRELEVANT.
Ooh Jaah Joh?? boeiend, boeiend, ik hang aan je lippen! Not.


Trouwens ben je nou gezegend of niet betwetertje?

Jij doet je beter voor dan je bent he? Eigenlijk mag dat helemaal niet he? Zielig hoor, reken er maar op dat er nog veel meer mensen zijn met het supersonische lage niveau van mij. Dus pas maar op, dat achterlijke gezeik van jou en al die andere achterlijke volgelingen van welke stroming van islam dan ook, komt een heel groot deel van NEDERELAND letterlijk de strot uit, betwetertje. :evil:

Oh ja dat was je zeker even vergeten he? al die andere achterlijke zeik-islam stromingen HaHaHa die oppersprookjesfiguurbaas van jou.... HaHaHa
We komen om dit minilandje van jullie over te nemen en daar is NIKS NADA RIEN NOTHINGS en NOPPES wat jij of wie dan ook van jou kaliber kan doen... Slik of stik, maar bespaar me je gezeik en gejank en geklaag....Jouw kinderen en kleinkinderen hebben geen keuze, het is al bepaald en slechts een kwestie van tijd... Ach ja, na 2 dagen de witte vlag wapperen zijn jullie heel goed in....
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef:
We komen om dit minilandje van jullie over te nemen en daar is NIKS NADA RIEN NOTHINGS en NOPPES wat jij of wie dan ook van jou kaliber kan doen... Slik of stik, maar bespaar me je gezeik en gejank en geklaag....Jouw kinderen en kleinkinderen hebben geen keuze, het is al bepaald en slechts een kwestie van tijd... Ach ja, na 2 dagen de witte vlag wapperen zijn jullie heel goed in....
Je bent nu heel eerlijk Ihsan. Dat waardeer ik in je. Gewoon zeggen wat er in je hart zit. Dit verhaal werd mijn vader lang geleden ook verteld door een Moslim. Mijn vader werd daar toen die tijd erg boos om.
Jij vindt ons eigenlijk een laf volk merk ik. En misschien heb je wel gelijk. Wij zijn geen natie van vechters.
Maar pas op. Langzaam maar zeker veranderd het geestelijk klimaat in Nederland. Nederlanders worden het zat dat hun land wordt overgenomen door baardige mannen in nachthemden en vrouwen met hoofddoekjes.
Ik kan niet voorspellen hoe het afloopt, maar ik zie de toekomst zwart in.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: We komen om dit minilandje van jullie over te nemen en daar is NIKS NADA RIEN NOTHINGS en NOPPES wat jij of wie dan ook van jou kaliber kan doen... Slik of stik, maar bespaar me je gezeik en gejank en geklaag....Jouw kinderen en kleinkinderen hebben geen keuze, het is al bepaald en slechts een kwestie van tijd... Ach ja, na 2 dagen de witte vlag wapperen zijn jullie heel goed in....
Moslims zijn door en door achterlijk en zullen nooit in staat zijn om onze structuren over te nemen. Wat jullie zullen bekomen door jullie fokzucht is gewoon een Egyptische of Schurkse ellende-situatie maar dan zonder het goede weer. De kip met de gouden eieren geslacht zeg maar.
In feite verdien jij een fatwa omdat je de Mohameddaanse zaak tegen werkt door zo hoog van de toren te blazen zodat iedereen kan zien hoe dwaas en zielig jullie zijn.
Mag ik je een goede raad geven o fiere moslim? Stop met die stukjes te schrijven hier, pak mama Fatima nog s goed vast, neuk haar en zorg dat ze elk jaar in verwachting is, is véél beter voor het wereldkalifaat dan hier lachwekkende stukjes te plaatsen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef: We komen om dit minilandje van jullie over te nemen en daar is NIKS NADA RIEN NOTHINGS en NOPPES wat jij of wie dan ook van jou kaliber kan doen... Slik of stik, maar bespaar me je gezeik en gejank en geklaag....Jouw kinderen en kleinkinderen hebben geen keuze, het is al bepaald en slechts een kwestie van tijd... Ach ja, na 2 dagen de witte vlag wapperen zijn jullie heel goed in....
Moslims zijn door en door achterlijk en zullen nooit in staat zijn om onze structuren over te nemen. Wat jullie zullen bekomen door jullie fokzucht is gewoon een Egyptische of Schurkse ellende-situatie maar dan zonder het goede weer. De kip met de gouden eieren geslacht zeg maar.
In feite verdien jij een fatwa omdat je de Mohameddaanse zaak tegen werkt door zo hoog van de toren te blazen zodat iedereen kan zien hoe dwaas en zielig jullie zijn.
Mag ik je een goede raad geven o fiere moslim? Stop met die stukjes te schrijven hier, pak mama Fatima nog s goed vast, neuk haar en zorg dat ze elk jaar in verwachting is, is véél beter voor het wereldkalifaat dan hier lachwekkende stukjes te plaatsen.
Nee, ik denk dat ik liever bij jullie vrouwen en dochters begin... En wie zegt dat we jullie structuren willen overhouden? We maken het gewoon met de grond gelijk...Hey ik kan er ook niks aan doen dat jullie niks presteren in de slaapkamer, waarom denk je dat jullie dochters altijd achter ons aan rennen? En jullie vrouwen jullie met plezier bedriegen? Jullie zijn geen echte mannen, niet in huis niet in de slaapkamer niet op straat.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Nee, ik denk dat ik liever bij jullie vrouwen en dochters begin... En wie zegt dat we jullie structuren willen overhouden? We maken het gewoon met de grond gelijk...
Ja dat zeg ik toch? Begrippen als structuur, organisatie, efficientie...allemaal niet besteed aan de moslim, daar is ie te dom voor. Je moet wel beseffen o fiere moslim, dat eens je sprinkhanenplaag aan de Noordzee gekomen is, het dan ook STOPT voor jullie, want dan valt er verder niets meer te plunderen en komen jullie van ziekte en ellende om(wat al lang gebeurd had moeten zijn). Kunnen jullie de eigen Koran gaan opvreten om toch maar wat zetmeel binnen te krijgen :D . De waardevolle Westerse elementen hebben dan wel een ander onderkomen gevonden en kunnen toekijken hoe de moslims elkaar en de linkse verraders verscheuren voor een korst brood :D .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef: Nee, ik denk dat ik liever bij jullie vrouwen en dochters begin... En wie zegt dat we jullie structuren willen overhouden? We maken het gewoon met de grond gelijk...
Ja dat zeg ik toch? Begrippen als structuur, organisatie, efficientie...allemaal niet besteed aan de moslim, daar is ie te dom voor. Je moet wel beseffen o fiere moslim, dat eens je sprinkhanenplaag aan de Noordzee gekomen is, het dan ook STOPT voor jullie, want dan valt er verder niets meer te plunderen en komen jullie van ziekte en ellende om(wat al lang gebeurd had moeten zijn). Kunnen jullie de eigen Koran gaan opvreten om toch maar wat zetmeel binnen te krijgen :D . De waardevolle Westerse elementen hebben dan wel een ander onderkomen gevonden en kunnen toekijken hoe de moslims elkaar en de linkse verraders verscheuren voor een korst brood :D .
Zegt wie? Blijkbaar heb je de bemanning van Christopher Colombus niet bestudeerd en al helemaal niet zijn dagboek....
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Nee, ik denk dat ik liever bij jullie vrouwen en dochters begin...
.
Oh jij bent dus zo'n bruin viezerikje dat niet van de blonde meisjes kan afblijven in parken, autobussen en zwembaden? Goed dat we dat even weten. Dus je geilt op vrouwtjes zonder vodden, terwijl je de kuise moslim uithang en je eigen wijfje met kopvodje moet rondlopent? Maar dat kennen we wel hoor.
Mijn eigen dochter heeft verleden week nog een halfwas moslim op zijn smoel geslagen. Wel die droop af omdat hij zich daar niet aan verwachtte.
Dat gaat alsmaar meer gebeuren, want we zijn die walgelijke moslims echt spuug-en spuugzat !!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Zegt wie? Blijkbaar heb je de bemanning van Christopher Colombus niet bestudeerd .
Nee ik bestudeer geen "bemanningen", ik weet dat zoiets meer voor jou soort is, stiekem en voor geld in Casablanca en Marrakesj.

Pim Fortuyn zaliger gedachtenis ging daar nog naartoe maar kwam teleurgesteld terug "omdat moslim jongens te geremd zijn".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef: Nee, ik denk dat ik liever bij jullie vrouwen en dochters begin...
.
Oh jij bent dus zo'n bruin viezerikje dat niet van de blonde meisjes kan afblijven in parken, autobussen en zwembaden? Goed dat we dat even weten. Dus je geilt op vrouwtjes zonder vodden, terwijl je de kuise moslim uithang en je eigen wijfje met kopvodje moet rondlopent? Maar dat kennen we wel hoor.
Mijn eigen dochter heeft verleden week nog een halfwas moslim op zijn smoel geslagen. Wel die droop af omdat hij zich daar niet aan verwachtte.
Dat gaat alsmaar meer gebeuren, want we zijn die walgelijke moslims echt spuug-en spuugzat !!
Nee we zien jullie dochters als gewillige gebruiksvoorwerpen, die achter ons aan rennen omdat ze weten wat we kunnen. We zien hun eerder als concubines en niet als vrouwen...Walgelijk om te zien hoe zelfs getrouwde of bezetten meiden zich gewoon aanbieden. Hoe kan je mensen respecteren die zichzelf niet respecteren?

Dan moet ik jou dochter maar eens tegenkommen dan kan ik jou en haar laten zien hoe je zulke vrouwtjes temt... a piece of cake... ze zou daarna zelf jouw schoenen gaan poetsen... TENMINSTE als ze knap genoeg is want ik heb nogal zeer hoge eisen...en ben een hoge standaard gewend, het moet wel zeer de moeite waard zijn...
Laatst gewijzigd door ihsanyd op zo jul 04, 2010 12:43 am, 2 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef:
Zegt wie? Blijkbaar heb je de bemanning van Christopher Colombus niet bestudeerd .
Nee ik bestudeer geen "bemanningen", ik weet dat zoiets meer voor jou soort is, stiekem en voor geld in Casablanca en Marrakesj.

Pim Fortuyn zaliger gedachtenis ging daar nog naartoe maar kwam teleurgesteld terug "omdat moslim jongens te geremd zijn".
Ik zou het niet weten, wellicht kan je dat later aan Fortuin vragen of zijn soortgelijken in Amsterdam... Ik kan je wel vertellen hoe jullie dochters zijn... wil je dat weten of is dat al bekend bij jou?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Bloodgod »

Ja ja onze dochters zijn prachtig met doorschijnend porselein gelijkend lichaam, zonder haar op de rug en op de lippen.
Een waar hoogstandje van jouw gammele allah he? :wink:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Ik zou het niet weten, wellicht kan je dat later aan Fortuin vragen of zijn soortgelijken in Amsterdam... Ik kan je wel vertellen hoe jullie dochters zijn... wil je dat weten of is dat al bekend bij jou?
Ach beste jongen, wij spreken niet echt over "onze" dochters in het algemeen, we gaan ervan uit dat die allemaal verschillende persoonlijkheden hebben, niet zoals de in macabere vodden ingepakte vette broedzeugen die jullie als vrome moslima's achter jullie aan laten sjokken.

Interessant te weten dat jij al in de criminaliteitsstatistieken als VERKRACHTER voorkomt, kom zeg s fiere zoon van Allah, wat heb je zo nog al uitgevreten?

Tuurlijk is ons bekend wat jullie gewoonten zijn, waarom denk je dat hoe langer hoe meer Europeanen jullie de Middellandse zee willen over schoppen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Bloodgod schreef:Ja ja onze dochters zijn prachtig met doorschijnend porselein gelijkend lichaam, zonder haar op de rug en op de lippen.
Een waar hoogstandje van jouw gammele allah he? :wink:
Heeft iemand jou wat gevraagd?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Pilgrim »

Ik zou Ariel willen verzoeken om dit deel van deze topic in de prullebak te dumpen. :x
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Nee we zien jullie dochters als gewillige gebruiksvoorwerpen, die achter ons aan rennen omdat ze weten wat we kunnen. We zien hun eerder als concubines en niet als vrouwen...Walgelijk om te zien hoe zelfs getrouwde of bezetten meiden zich gewoon aanbieden. Hoe kan je mensen respecteren die zichzelf niet respecteren?

Dan moet ik jou dochter maar eens tegenkommen dan kan ik jou en haar laten zien hoe je zulke vrouwtjes temt... a piece of cake... ze zou daarna zelf jouw schoenen gaan poetsen... TENMINSTE als ze knap genoeg is want ik heb nogal zeer hoge eisen...en ben een hoge standaard gewend, het moet wel zeer de moeite waard zijn...
Mooi hé, de moslim waar het dunne laagje taqeyjja vernis is afgekrabt?

En maar teksten spuien uit dat debiele boekje van hen, alsof iemand daar nog intrapt!

En dan te bedenken dat jullie linkse broodheren jullie ook als menselijk vuilnis beschouwen! Nounou, ik begrijp waarom moslims altijd met zulke verongelijkte en sjagreinige smoelen rondlopen. Door alles en iedereen uitgekotst en als een pain-in-the-ass beschpuwd....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie