Eerwraak

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Eerwraak.

Bericht door ihsanyd »

H.Numan schreef:
ihsanyd schreef:Ik ben totaal tegen het vreemdgaan. Die mensen die dat wel doen weten dat er een doodstraf op staat en toch doen ze het
Maar dat ter zijde. Vreemdgaan. Is daar dwang bij aanwezig? We spreken, neem ik aan, over twee volwassenen die vrijwillig besluiten om te bonken. Dat is dus een zaak tussen die mensen en eventueel hun wettelijke partners. Jij en je sjamanen imams hebben er dus geen fluit mee te maken.

Mocht je opgewonden raken van stenigingen: verhuis naar een land waar dat kan, en leef je uit. (Dat land is gelukkig niet Nederland.)
Je hebt echt moeite met begrijpend lezen zie ik... Ieder gemeenschap z'n wetten.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eerwraak.

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Je hebt echt moeite met begrijpend lezen zie ik... Ieder gemeenschap z'n wetten.
Ik ben het roerend eens met Yhsanyd: sharia is prima voor moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Eerwraak.

Bericht door ihsanyd »

circe schreef:Heel dat vreemdga gedoe is pas ontstaan nadat de mens de landbouw had ontdekt.
Raar genoeg was er voordien geen sprake van heel die paternalistische toestanden. Doordat landbouwgrond over verschillende generaties moest bewerkt worden, vonden de mannetjes het dan wel ineens heel belangrijk dat ze al dat bloed zweet en tranen niet gingen verspillen aan de jong van andere mannetjes. Dus... moesten de vrouwtjes onder de knoet worden gehouden zodat ze zeker waren dat er enkel met hun sperma kinderkes werden gemaakt. Dat zij verschillende vrouwkes hadden was dan weer geen enkel probleem.

Ter vergelijking: de aboriginals in Australie kenden geen landbouw, ook geen paternalisme. De kinderen zijn van de vrouw, de broers van de vrouwen helpen hun zussen bij de opvoeding van hun neefjes en nichtjes (ook genetische verbondenheid toch?). En alleman wipt met alleman! En met veel minder agressie. zie maar naar de bonobo's, die hebben ook zo'n systeem.
Als jij de sociale systeem van de Aboriginals en Bonobos op na houdt dan houden wij de islamitische sociale systeem op na. Jij je ding en wij ons ding...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Eerwraak.

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef:
Je hebt echt moeite met begrijpend lezen zie ik... Ieder gemeenschap z'n wetten.
Ik ben het roerend eens met Yhsanyd: sharia is prima voor moslims.
Perfectomundo! Straks worden we nog eens vrienden...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Manon »

ihsanyd schreef: Als jij de sociale systeem van de Aboriginals en Bonobos op na houdt dan houden wij de islamitische sociale systeem op na. Jij je ding en wij ons ding...
dus je bedoelt hiermee dat de muzelmensen zèlf gaan opdraaien voor het levensonderhoud van degenen wiens handen en voeten ze hebben afgekapt neem ik aan? Geen uitkeringen via het kaffersysteem dus.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Je hebt echt moeite met begrijpend lezen zie ik... Ieder gemeenschap z'n wetten.
Was dat maar zo.
Wanneer hier sharia zou zijn zou ik me ook aan die wetten moeten houden.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eerwraak.

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Perfectomundo! Straks worden we nog eens vrienden...
Ja waarom niet. Ik denk dat hier een beetje een misverstand is dat ik zou neerkijken op moslims of zo, of ze zou haten....welneen integendeel, ik gun moslims alle vrijheid en infrastructuur die ze maar kunnen wensen om hun gewoonten uit te oefenen, hoe grotesk en dwaas die ook voor een moderne geest kunnen voorkomen. Daar zijn de oorspronkelijke Islam-territoria het meest voor geschikt. Degenen die hier toch zijn aanbeland kunnen in een soort Apartheidsregime behandeld worden, met aparte wetgeving, scholen etc. speciaal voor en door moslims.
INTEGRATIE van moslims is een spookbeeld en een ramp, zowel voor de moslims als voor ons.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Eerwraak.

Bericht door H.Numan »

ihsanyd schreef:
H.Numan schreef:
ihsanyd schreef:Ik ben totaal tegen het vreemdgaan. Die mensen die dat wel doen weten dat er een doodstraf op staat en toch doen ze het
Maar dat ter zijde. Vreemdgaan. Is daar dwang bij aanwezig? We spreken, neem ik aan, over twee volwassenen die vrijwillig besluiten om te bonken. Dat is dus een zaak tussen die mensen en eventueel hun wettelijke partners. Jij en je sjamanen imams hebben er dus geen fluit mee te maken.

Mocht je opgewonden raken van stenigingen: verhuis naar een land waar dat kan, en leef je uit. (Dat land is gelukkig niet Nederland.)
Je hebt echt moeite met begrijpend lezen zie ik... Ieder gemeenschap z'n wetten.
Inderdaad. Wanner lazer je op?
"Gemeenschaps" wetten voor religieuze debielen kenne we namelijk niet in Nederland, en gaan we niet krijgen ook.
Je stenigt je maar naar een orgasme, met mijn zegen. In elk Arabierisch land van jouw keuze. Niet hier.
Duidelijk zo, onbegrijpend lezertje?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Eerwraak.

Bericht door ihsanyd »

H.Numan schreef:
ihsanyd schreef:
H.Numan schreef: Maar dat ter zijde. Vreemdgaan. Is daar dwang bij aanwezig? We spreken, neem ik aan, over twee volwassenen die vrijwillig besluiten om te bonken. Dat is dus een zaak tussen die mensen en eventueel hun wettelijke partners. Jij en je sjamanen imams hebben er dus geen fluit mee te maken.

Mocht je opgewonden raken van stenigingen: verhuis naar een land waar dat kan, en leef je uit. (Dat land is gelukkig niet Nederland.)
Je hebt echt moeite met begrijpend lezen zie ik... Ieder gemeenschap z'n wetten.
Inderdaad. Wanner lazer je op?
"Gemeenschaps" wetten voor religieuze debielen kenne we namelijk niet in Nederland, en gaan we niet krijgen ook.
Je stenigt je maar naar een orgasme, met mijn zegen. In elk Arabierisch land van jouw keuze. Niet hier.
Duidelijk zo, onbegrijpend lezertje?
Pffff, ben je seksueel gefrustreerd of zo? Ga daar wat aan doen i.p.v. mij daarmee lastig te vallen a.u.b.

Wanneer ik weg ga? NOOIT NEVER!!! Ik ga wanneer ik zin heb en kom wanneer ik zin heb, en weet je wat nog grappig is?? Ik heb gewoon meer dan 2 paspoorten. Hahahaahahahhaha. Ik doe wat ik wil, wanneer ik dat wil, met wie ik wil en hoe ik wil. Heb je daar problemen mee, dan kan je het slikken of daarin stikken.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Monique »

met wie ik wil
Heeft die "wie" ook nog iets te zeggen of gaat dat op zijn islamitisch?
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Eerwraak.

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
met wie ik wil
Heeft die "wie" ook nog iets te zeggen of gaat dat op zijn islamitisch?
Ik ben TEGEN DWANG: Graag of niet, zo niet dan even goede vrienden en veel gelukwensen... Ik kies mijn team heel erg zorgvuldig uit, de screening is gefine tuned...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:
Monique schreef:
met wie ik wil
Heeft die "wie" ook nog iets te zeggen of gaat dat op zijn islamitisch?
Ik ben TEGEN DWANG: Graag of niet, zo niet dan even goede vrienden en veel gelukwensen... Ik kies mijn team heel erg zorgvuldig uit, de screening is gefine tuned...
Ik vroeg het maar even omdat je het zei alsof JIJ het bepaalt.
Ik doe wat ik wil, wanneer ik dat wil, met wie ik wil en hoe ik wil.
"doe wat je wilt".... bepaal je inderdaad zelf
Wanneer je dat wilt..... bepaal je ook zelf
Hoe je het wilt....bepaal je ook zelf

echter,
met wie je dat wilt..... hang af van de ander; bepaal jij dus niet!

Even voor de duidelijkheid.
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Eerwraak.

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef:
Monique schreef: Heeft die "wie" ook nog iets te zeggen of gaat dat op zijn islamitisch?
Ik ben TEGEN DWANG: Graag of niet, zo niet dan even goede vrienden en veel gelukwensen... Ik kies mijn team heel erg zorgvuldig uit, de screening is gefine tuned...
Ik vroeg het maar even omdat je het zei alsof JIJ het bepaalt.
Ik doe wat ik wil, wanneer ik dat wil, met wie ik wil en hoe ik wil.
"doe wat je wilt".... bepaal je inderdaad zelf
Wanneer je dat wilt..... bepaal je ook zelf
Hoe je het wilt....bepaal je ook zelf

echter,
met wie je dat wilt..... hang af van de ander; bepaal jij dus niet!

Even voor de duidelijkheid.
Duidelijk, echter een sterke overtuigingskracht kan veel wonderen doen. ;)
Laatst gewijzigd door ihsanyd op ma jul 05, 2010 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Duidelijk, echter een sterke overtuigingskracht kan veel wonderen doen. ;)
Tenzij de ander koppig is.... :evil:
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Eerwraak.

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef: Duidelijk, echter een sterke overtuigingskracht kan veel wonderen doen. ;)
Tenzij de ander koppig is.... :evil:
Met wat charme en liefde valt het te proberen...Het is geven en nemen...

In de Islam heeft ARROGANTIE/KOPPIGEHEID/TROTS/HOOGMOED Iblies ( de Sheitan) doen vallen.. Hoogmoed komt voor de zondeval zeggen ze toch... Nederigheid/Dienstbaarheid is wellicht een antidote.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:
Monique schreef:
ihsanyd schreef: Duidelijk, echter een sterke overtuigingskracht kan veel wonderen doen. ;)
Tenzij de ander koppig is.... :evil:
Met wat charme en liefde valt het te proberen...Het is geven en nemen...

In de Islam heeft ARROGANTIE/KOPPIGEHEID/TROTS/HOOGMOED Iblies ( de Sheitan) doen vallen.. Hoogmoed komt voor de zondeval zeggen ze toch... Nederigheid/Dienstbaarheid is wellicht een antidote.
Nou, ik vind moslims toch behoorlijk arrogant, trots en hoogmoedig.

Het claimen van DE Waarheid in pacht te hebben,
Het claimen van het enige WETEN (iedere kafir = onwetend),
Het claimen van de enige juiste weg te bewandelen,
Het willen "onderwijzen" van de onwetenden,
Het willen "strijden" tegen de onwetenden,
etc etc etc

zijn in mijn woordenboek toch eigenschappen die onder de noemers "ARROGANTIE/KOPPIGEHEID/TROTS/HOOGMOED " vallen.
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Mahalingam »

Het lijkt op een standaard relatie-drama: vrouw steekt man dood.
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/43189?page=1
Tielse aangehouden voor neersteken vriend
DEN HAAG - Een 20-jarige vrouw uit Tiel is aangehouden voor het neersteken van haar 21-jarige vriend in de Haagse Schilderswijk. De man is dinsdagmiddag overleden aan zijn verwondingen.
De vrouw meldde zichzelf maandagavond op het politiebureau in Tiel. Toen bleek dat haar vriend inderdaad was opgenomen in het ziekenhuis, is ze aangehouden en overgedragen aan de politie Haaglanden. De vrouw zit vast voor verhoor.
Het is nog onbekend wat de aanleiding was voor de steekpartij en waar het is gebeurd. Ook is nog onduidelijk hoe de man precies in het ziekenhuis is gekomen. Hij is in ieder geval niet gebracht door zijn vriendin.
Een paar dingen in dit persbericht laten ergens vaag een klepel luiden.
Het is raar dat de Haagse politie pas bewust werd dat er een stervende in het ziekenhuis lag met steekwonden nadat ze uit Tiel ernaar gevraagd hadden. Niets in de pers vermeld over neergestoken Mohammedaan. Dat is raar want iedere dood gemaakte allahtoon haalt de voorpagina.
Dan vind ik dit:
Vermoorde Akachar herdacht op Hoefkade
DEN HAAG - Vrienden en familie van de deze week vermoorde Mohamed Akachar uit Den Haag houden zaterdag om 13.00 uur een herdenking op de plek waar hij is neergestoken.
Dat gebeurde op de Hoefkade in het Transvaalkwartier. Donderdagmiddag was er in de Haagse El Islam-moskee al een gebedsdienst gehouden voor het slachtoffer.
De 20-jarige vriendin van Akachar uit Tiel zit vast op verdenking van de moord. De politie is nog op zoek naar meer getuigen van het incident.
Op deze website komen nog steeds veel reacties binnen over deze moord.
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/432 ... +regios%29
Er wordt door commentaren gesproken over daderS. En even doorlezen levert op dat

1. het meisje is Moluks
2. ze had hulp van haar broers
3. zij heeft hem naar de Hoefkade gelokt
4. daar is die neergestoken
5. vervolgens zijn ze over hem heen gereden.
6. Mohamed was een lieve brave rustige jongen die geen kip kwaad deed.

het motief is onbekend. Maar de gedachten gaan uit naar een bedrogen vrouw die - gezien haar cultuur - niet reageerde als een inboorlinge maar steun kreeg van haar familie.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Het is erg, geen ouder wil zo een kind verliezen, maar de moslim jongen is inmiddels tot heilige verklaard.
Verder heb je woordenboek nodig om de reacties te lezen. het blijkt maar weer het droef gesteld is met het Nederlands taal gebruik van onze moslim broeders en zusters.
Deze moord krijgt vast nog een staartje, want er wordt om wraak geroepen.

http://www.westonline.nl/nieuwsitem/43189?page=3" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door hans van de mortel »

EERWRAAK?

Mohammedanen?

ISLAM?

ACHTERLIJKHEID?

Rustverstoring?

Marokkanen, Turken, Afghanistanen, Irakezen, Senegalezen?

Ik ben een vredelievend mens. Ik ga voor rechtvaardigheid, maar bovenal voor mijn eigen rustgemoed.

Alle zich niet aanpassende buitenlanders (dat kan ook dat legioen Engelse zuipgrage schorriemorrie-criminelen zijn) het land uit verwijderen. Het liefst hardhandig met de nodige zweepslagen. Dat hieronder vooral bijna alle mohammedanen (vooral Marokkanen) zich bevinden, doet mij in hoge mate deugd. Nooit zullen mohammedaan noemende Mohammed-volgelingen zich willen aanpassen aan de westerse beschaving. NOOIT!

Dat zeg ik: ik wil, ik eis mijn rust. En vooral Marokkanen of andere door de islam aangetaste virusklanten maken mij onrustig. Of mag ik soms geen krant meer lezen of naar de TV kijken? Die K-lijer van een Allah mag dan wel een nutteloze knecht van Mohammed zijn. Mijn walging voor islam vomeer ik des te enthousiaster in de toiletpop naarmate het democratische vuurgehalte van onze vrijheid van meningsuiting ondraaglijker wordt voor al die achterlijke niet integreren willende islam-idioten. Vrijheid blijheid. maar vooral rust.

Mohammedanen veroorzaken onrust. Met de Koran. Met islam. Met hun gevierde achterlijkheid. Met hun eis voor terugkeer naar de middeleeuwen en heidense rituele gewoontes.

ISLAM HOORT NIET THUIS IN EEN KENNISBESCHAVING!

Als we dit vaak genoeg herhalen, gaan ze vanzelf wel weg. Of . . . let effe op, politieke hufters: ze passen zich aan. whistling:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Mahalingam »

Moet je met je hele familie voor ruim een maand naar Marokko om 'vakantie te houden, blijft je vriendin achter in het goddeloze land Nederland waar ze zich gaat laven aan zon, zee en zex. En na een maand kom je terug en dan heeft je vriendin een ander waar ze mee gaat.
Leiderdorper (15) neergestoken, twee jonge Leidenaars opgepakt
leiden - Een 15-jarige Leiderdorper is zaterdagavond meerdere malen gestoken. In verband met de steekpartij zijn diezelfde avond twee Leidse jongens opgepakt, van 14 en 15 jaar oud.

De steekpartij vond plaats rond 18.15 uur, op de ventweg langs de Willem de Zwijgerlaan, vlakbij het Stuyvesanthof. De 15-jarige Leiderdorper werd meerdere keren gestoken en is opgenomen in het ziekenhuis.
De twee verdachten zijn later op de avond in hun woning aangehouden. Het zijn bekenden van de Leiderdorper. De 15-jarige Leidenaar en het slachtoffer hadden eerder in de week ruzie met elkaar gekregen. De precieze reden van de ruzie is nog onduidelijk.
Het steekwapen is in de nabijheid van het incident gevonden. De Mobiele Eenheid heeft nog dezelfde avond met ondersteuning van een hond de buurt afgezocht.
http://www.leidschdagblad.nl/nieuws/reg ... s-opgepakt
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Moeder en zus vervolgd voor medeplichtigheid aan moord op Sadia Sheikh

De moeder en minstens een van de zussen van Sadia Sheikh zijn door het gerecht in Charleroi in verdenking gesteld van medeplichtigheid aan de moord op de jonge vrouw van Pakistaanse afkomst, zo heeft de krantengroep Sud Presse op haar website gemeld. Volgens Sud Press heeft onderzoeksrechter Ignacio de la Serna het onderzoek zopas afgerond.

Sadia Sheikh werd op 22 oktober 2007 in de ouderlijke woning in Lodelinsart doodgeschoten. Ze was toen 20 jaar oud. Sadia had afstand van haar familie genomen omdat ze een relatie had met iemand uit Charleroi terwijl haar ouders haar aan een Pakistaanse neef wilden uithuwelijken.

De vader van Sadia werd eerder aangehouden voor de moord en vervolgens vrijgelaten. Daarna werd haar broer gearresteerd.
Het assisenproces zou halverwege 2011 plaatsvinden. (belga/jv)

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/art ... eikh.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Is dit een gevalletje eerwraak? :shock:
Vader duwt dochter uit raam

DEN HAAG - Een moeder en haar dochter zijn woensdagavond gewond geraakt bij een familiedrama in Den Haag. Volgens de politie werd de dochter door haar vader uit het raam geduwd, waarna haar moeder haar kind achterna sprong.

Het drama vond plaats op de Nijkerklaan in Den Haag.

Moeder en dochter vielen twee verdiepingen naar beneden. De vader kon al snel worden aangehouden, samen met twee andere familieleden die op het moment in de woning aanwezig waren.

De twee slachtoffers werden onder begeleiding afgevoerd naar het ziekenhuis.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7787 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Eerwraak.

Bericht door H.Numan »

Nee, dit is een gevalletje doortochten. Kan gebeuren op een hoge flat. Je doet de balkon deur open, vergetende dat de achterdeur ook open staat. De tocht zuigt dochter en moeder naar buiten. Allah(machies) wegen zijn ondoorgrondelijk! :knorrie:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Ik heb gelezen dat het om een Turks gezin gaat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Eerwraak.

Bericht door H.Numan »

Die zijn niet gewent aan tocht.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie