Allah = AL ILAH = The God = God

ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Monique,

Ten eerste weet je neem ik aan dat het gewoon een grap was om te shockeren.

Ten tweede verdiende je geen klappen want hij had je gewoon voor een keuze moeten stellen en van te voren moeten bespreken wat wel of niet kan volgens hem en volgens jou. Niet eerst in de val lokken en dan opeens veranderen. Wat een vrouw niet is voor het huwelijk zal ze ook meestal niet worden na het huwelijk. Een echte man legt zijn eisen op tafel en de vrouw kijkt of ze er mee kan leven of niet en dan graag of niet.

Ik persoonlijk vind natuurlijk niet dat een vrouw in een band hoort te gaan spelen en ik kan zijn argument wel begrijpen. Maar zo'n vrouw zou ook NOOIT een serieuze optie zijn om mee te trouwen en aan de andere kant wist hij toch van te voren en wellicht was hij te bang om je te verliezen om dat van te voren aan te geven.

Ik denk dat jullie ALLEBEI op veel punten hebben gefaald o.a.: Jij te trots en koppig en hij te laf en te bazig.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim = Voldoende
Schepsel = Voldoende
Mercator = Zwaar onvoldoende, had totaal geen idee dat hij een proefkonijn was tot veel later dankzij Pilgrim
Bloodgod = Een negatief cijfer en waarschijnlijk IQ. Had tot het einde nog steeds niet door waar hij aan mee deed..
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Een echte man legt zijn eisen op tafel en de vrouw kijkt of ze er mee kan leven of niet en dan graag of niet.
Ik zal er aan denken als ik ooit s trouw :D . Het moet dan wel in stijl gebeuren, alle punten op een perkament(=gelooide huid van een ongeboren schaap) neergepend in een mengsel van het bloed van mijn aanstaande en dat van mij.
Ik persoonlijk vind natuurlijk niet dat een vrouw in een band hoort te gaan spelen
Groot gelijk,al dat lawaai... maar dat geldt voor mannen ook. Trouwens je wil niet weten aan wat voor verlokkingen beiden bloot staan in zo'n obscene band, kijk wat er van Elly en Rikkert is geworden!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Mercator = Zwaar onvoldoende, had totaal geen idee dat hij een proefkonijn was tot veel later dankzij Pilgrim
Heb je t nu al door van die gouden ring?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Bloodgod »

ihsanyd schreef:Pilgrim = Voldoende
Schepsel = Voldoende
Mercator = Zwaar onvoldoende, had totaal geen idee dat hij een proefkonijn was tot veel later dankzij Pilgrim
Bloodgod = Een negatief cijfer en waarschijnlijk IQ. Had tot het einde nog steeds niet door waar hij aan mee deed..
Ik doe nog steeds mee....... :evil:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

Bloodgod schreef: Ik doe nog steeds mee....... :evil:
Met een NEGATIEF IQ nog wel !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Bloodgod »

Ho Ho! waarschijnlijk he? Ons alaah-junkie is er samen met z'n boekie nog niet helemaal uit!

Gossie, ik bedenk me net dat ik volgens dat boekje toch maar een beest ben en dus is de reactie van onze devote musselim
geheel overeenkomend zijn voogd z'n wensen. Bij deze ben ik blij met de kwalificatie van onze duivels adept, en kun je zien wat voor een verschillende levenshouding B.v. Bijwoner en zeker ishanit hebben. Bijwoner bij deze, blijf jij maar fijn in jouw Godje geloven en ishanit..jij moet goed naar Bijwoner luisteren, want Bijwoner heeft het in tegenstelling tot veel mensen goed met jou voor, Hij zal je kneden, zegenen en misschien ook nog wel dopen! Zeg nooit nooit. :evil:
Living on enemy ground, I will not obey your law.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door mercator »

Bloodgod schreef: want Bijwoner heeft het in tegenstelling tot veel mensen goed met jou voor, Hij zal je kneden, zegenen en misschien ook nog wel dopen! Zeg nooit nooit. :evil:
Dan wordt Yhsanid de allereerste PARALLEL MOSLIM :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Bloodgod schreef:Ho Ho! waarschijnlijk he? Ons alaah-junkie is er samen met z'n boekie nog niet helemaal uit!

Gossie, ik bedenk me net dat ik volgens dat boekje toch maar een beest ben en dus is de reactie van onze devote musselim
geheel overeenkomend zijn voogd z'n wensen. Bij deze ben ik blij met de kwalificatie van onze duivels adept, en kun je zien wat voor een verschillende levenshouding B.v. Bijwoner en zeker ishanit hebben. Bijwoner bij deze, blijf jij maar fijn in jouw Godje geloven en ishanit..jij moet goed naar Bijwoner luisteren, want Bijwoner heeft het in tegenstelling tot veel mensen goed met jou voor, Hij zal je kneden, zegenen en misschien ook nog wel dopen! Zeg nooit nooit. :evil:
Zelfs je gevoel voor humor is nul komma nul. Ik zou niet durven die beeste te beledigen maar om eerlijk te zijn op dit moment zijn alle beesten hoger dan jou.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
Bloodgod schreef: want Bijwoner heeft het in tegenstelling tot veel mensen goed met jou voor, Hij zal je kneden, zegenen en misschien ook nog wel dopen! Zeg nooit nooit. :evil:
Dan wordt Yhsanid de allereerste PARALLEL MOSLIM :D !
Nou eigenlijk ben ik een DIAMANT MOSLIMS.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:Monique,

Ten eerste weet je neem ik aan dat het gewoon een grap was om te shockeren.
Nee, dat weet ik dus niet.
Wanneer een kafir het had gezegd zou ik daar wel vanuit gaan.
Ik denk dat jullie ALLEBEI op veel punten hebben gefaald o.a.: Jij te trots en koppig en hij te laf en te bazig.
Wat is er trots en koppig aan om dingen te blijven doen die je leuk vindt?

Zou je dat van een man ook zeggen wanneer de rollen omgedraaid waren?
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef:Monique,

Ten eerste weet je neem ik aan dat het gewoon een grap was om te shockeren.
Nee, dat weet ik dus niet.
Wanneer een kafir het had gezegd zou ik daar wel vanuit gaan.
Ik denk dat jullie ALLEBEI op veel punten hebben gefaald o.a.: Jij te trots en koppig en hij te laf en te bazig.
Wat is er trots en koppig aan om dingen te blijven doen die je leuk vindt?

Zou je dat van een man ook zeggen wanneer de rollen omgedraaid waren?
Een man hoort niet zijn dagen in een cafee te slijten als hij getrouwd is..
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Een man hoort niet zijn dagen in een cafee te slijten als hij getrouwd is..
Het gaat hier niet om dagen in een cafe slijten.

Het gaat hier om een jarenlange hobby die ineens niet meer "mag" omdat een getrouwde vrouw dat nu eenmaal niet doet.

Muziek maken is voor een getrouwde man dus ook "not done" anders is hij te trots en te koppig?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door hans van de mortel »

Allah = AL ILAH = The God = God = Go =

knecht van kampioen roverhoofdman Mohammed. Both gone with the desert wind
:roll2: :roll2: :roll2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

hans van de mortel schreef:Allah = AL ILAH = The God = God = Go =

knecht van kampioen roverhoofdman Mohammed. Both gone with the desert wind
:roll2: :roll2: :roll2:
You wish....Op dit moment ben je mijn tijd niet waardig, niet meer en niet minder ;)
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Dhana »

Sinds ons Ihsanyd in ak zijn hoge geleerdheid geen weerwoord meer kan vinden hier, komt die af en toe nog eens langs om eens lekker ordinait op de man te komen spelen. Zo zie je maar weer dat je kan studeren wat je wilt maar je zelfs dan nergens blijft als je geen beschaving kent.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Monique »

Dhana schreef:Sinds ons Ihsanyd in ak zijn hoge geleerdheid geen weerwoord meer kan vinden hier, komt die af en toe nog eens langs om eens lekker ordinait op de man te komen spelen. Zo zie je maar weer dat je kan studeren wat je wilt maar je zelfs dan nergens blijft als je geen beschaving kent.
En op rechtstreekse vragen geeft hij geen antwoord.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Dhana »

Monique schreef:
Dhana schreef:Sinds ons Ihsanyd in ak zijn hoge geleerdheid geen weerwoord meer kan vinden hier, komt die af en toe nog eens langs om eens lekker ordinait op de man te komen spelen. Zo zie je maar weer dat je kan studeren wat je wilt maar je zelfs dan nergens blijft als je geen beschaving kent.
En op rechtstreekse vragen geeft hij geen antwoord.

Das mohammedaaneigen. Heb jij ooit een vruchtbare discussie kunnen voeren met zo'n exeemplaar zonder dat je in een bepaald stadium superieur bleek te zijn op alle fronten en vervolgens mindewaardig ordinair uitgemaakt werd voor wat er maar op voor de mond kwam?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Monique »

Dhana schreef:Das mohammedaaneigen. Heb jij ooit een vruchtbare discussie kunnen voeren met zo'n exeemplaar zonder dat je in een bepaald stadium superieur bleek te zijn op alle fronten en vervolgens mindewaardig ordinair uitgemaakt werd voor wat er maar op voor de mond kwam?
Inderdaad, op een gegeven moment gaan ze je uitschelden over je haarkleur of zo.... uiterst vermakelijk... :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Dhana »

Monique schreef:
Dhana schreef:Das mohammedaaneigen. Heb jij ooit een vruchtbare discussie kunnen voeren met zo'n exeemplaar zonder dat je in een bepaald stadium superieur bleek te zijn op alle fronten en vervolgens mindewaardig ordinair uitgemaakt werd voor wat er maar op voor de mond kwam?
Inderdaad, op een gegeven moment gaan ze je uitschelden over je haarkleur of zo.... uiterst vermakelijk... :roll2:

Het duurt inderdaad over het algemeen niet lang voordat het laagje doublé eraf gepoetst is.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
Dhana schreef:Sinds ons Ihsanyd in ak zijn hoge geleerdheid geen weerwoord meer kan vinden hier, komt die af en toe nog eens langs om eens lekker ordinait op de man te komen spelen. Zo zie je maar weer dat je kan studeren wat je wilt maar je zelfs dan nergens blijft als je geen beschaving kent.
En op rechtstreekse vragen geeft hij geen antwoord.
Kom op dames, niet zo klagen...ik heb gewoon geen tijd... weerwoord? Oh maar die heb ik zeker wel, alleen moet het publiek van zodanig niveau zijn om het weerwoord te begrijpen en niet het soort dat alleen maar zichzelf blijft herhalen zonder zich open te stellen wat de ander nou werkelijk zegt. De meeste leden zijn gewoon gefrustreerd door hun eigen ervaringen en hun eigen psychologische/physieke/sociale toestand. Dat is niet de schuld van de islam, het is de schuld van individuen en de EIGEN keuzes die men heeft gemaakt.

Shalom.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Allah = AL ILAH = The God = God

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Shalom.
Toch vind ik je nog steeds wel schattig.... Afbeelding
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie