the ma

Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

baphomet schreef:Je frustreert je aanzienlijk over de melodische duiding van de door mij hier geïntroduceerde "toTAALtaal" die je blijkbaar nog steeds codisch niet weet te ontcijferen. Je dicht dit vervolgens toe aan geheel andere oorzaken die op hun beurt in jouw ogen nog steeds veel vagere gevolgen kennen... Zonder ook maar een keer in te zijn gegaan op de echte vraag die ik je hier keer op keer netjes heb trachten te stellen, ontcijfer je hiermee je eigen aanwezigheid in het door jou gecreëerde bestaan Eva. Waarom ontmasker je hiermee nu juist die donker getinte zijde van je persoonlijkheid die min of meer verraad dat het je toch wel heel erg dwars zit dat je nog immer niet het succes kent dat je jezelf volgens mij stiekem de gehele dag het liefste toe zou willen dichten...

:glasses:
wat is 'totaaltaal'?

het iatc leert ons dat elk woord meerdere duidingen heeft, waaronder verborgen en tegengestelde duidingen. de duidingen zijn zodanig dat ze elkaar kunnen tegenspreken, bedoeld om misleiding en verwarring te zaaien, wat tot de essentiële doelen behoort van de codetaal.

enkele eenvoudige voorbeelden:

muf en move komen van dezelfde bron, behoren tot dezelfde konglomeraat. muf heeft echter een negatieve bijklank, het heeft die designatie gekregen. 'wat ruik jij muf, bah'. de grap is dat een andere notatie van muf is move, wat een positieve designatie heeft: 'come baby, make your move', 'let's move, man!'

zo behoren h uu r, h oe r, h ur, hor, hour, hors, horse allen tot dezelfde konglomeraat, allen 'buitenliggend' duidend: hors, vijfde taal. iemand die in een huurhuis woont is een huurder. is hij dan nu ook een h oer ? codisch-syntaxtisch wel. immers, ze zijn van dezelfde konglomeraat, dezelfde woordgroep. codisch klopt dit: 'zij is een h oe r die in een huurhuis woont'.

nu de totaaltaal. eerst taal, wat is taal? de codisch-culturele duiding van taal is tail, staart. een foneti van taal, staal. de codisch-syntaxtische duiding van taal kan ik hier niet geven, omdat dan namelijk daarmee al datgene verklapt zou worden waar de code en de mystiek voor staan. en dat is verboden want daarvoor wordt nu juist die geheimhoudingsgelofte afgelegd. de codisch-syntaxtische duiding van totaaltaal is: tot is dood, al is hal, taal is cultureel tail. aldus: totaaltaal is de doodshalstaart, waarmee gehaald kan worden. hier heb ik geen probleem mee, omdat het gewoon één der procedures betreft van de code.

het probleem van de totaaltaal - als tegengesteld aan het iatc, waar ik straks nog op kom - is zijn culturele duiding. dit kan namelijk puur geniaal, briljant, positief, aanmoedigend zijn:


I AM A PRINCESS ON THE WAY TO MY THRONE

maar ook destructief, schadeplegend, beperkend:

DE MENS MAG NIET INGRIJPEN IN GODS PLAN

volgens dat laatste mag je dus geen handelingen plegen tot herstel en genezing van een zieke, omdat je dan ingrijpt in gods plan: wie ongeneeslijk ziek wordt en doodgaat moet maar doodgaan, want dat was kennelijk gods plan. wie op zeer hoge leeftijd fysiek gezond is, maar verder geestelijk depressief is, levensmoe is, vindt dat zijn leven 'al voltooid' is en om levensbeëindiging vraagt krijgt geen euthanasie verleend omdat je dan ingrijpt in gods plan.

zo mag een imam een vrouw geen hand geven. maar wat nu, als zo'n streng gelovige imam op vakantie in nederland in de hollandse polders van zijn geleende fiets valt en in de sloot belandt en de toesnellende ambulance toevallig louter ziekenzusters meebracht? geen ziekenbroeder in de buurt. mag hij dan de uitgestoken vrouwenhand van de ambulancezuster aannemen? of toch liever dan maar doodverdrinken, omdat de imam ook al niet kan zwemmen?

hier zie je het dilemma van de totaaltaal: wel of niet illusioneren? de totaaltaal is immers - in tegenstelling tot het iatc - zodanig geraffineerd geconstrueerd, bedoeld voor maar één doel: embedden in de maatschappelijke omgeving, zodanig dat gewone mensen er niet bewust van zijn. opdat de codische boodschap ook verre mystici bereikt, over de hoofden van argelozen heen.

voorbeelden van excessen van de totaaltaal:

de uitbeeldingsuitleg van de kvz procedure waarbij het reviven van am gebeurt door er voorzichtig deuken te maken in het hoofd, wordt geparkeerd in een doek (deuk = doek) en uitgebeeld door islamitische vrouwen een hoofddoek te laten dragen. honderden jaren zijn hierdoor islamitische vrouwen beperkt geworden in hun persoonlijke en fystieke ontplooiing. ze pikken het, omdat ze niet eens door hebben dat ze ongemerkt gebruikt werden als figuranten in een decor die al honderden jaren loopt.

de vrouwenbesnijdenis, waarbij de clitoris gravement beschadigd wordt is ook een product van de illusionerende designatie van de culturele duiding van de totaaltaal. namelijk: click to rise, clitoris, uitbeelden door een maatschappelijk parkeerdecor. miljoenen islamitische vrouwen zijn de afgelopen eeuwen hiervan slachtoffer. slachtoffer van totaaltaal.

totaaltaal is de macht van de illusie. de debiele bijgeloof-dokters in zuid afrika die door voetbalclubs geconsulteerd worden om de uitslag te voorspellen, om het voetbalteam succes te geven zijn ontstaan uit totaaltaal, 'taal in zijn geheel', neppend, misleidend, en iedereen trapt erin.

zo dragen bepaalde personen uitsluitend zwarte kleding hun hele leven lang. ook al is het 30 graden celcius heet, dan nog is een bikini of zomerbermuda taboe. 'want ik aanbid the lord of the darkness en dat draag ik ook uit bij 30 graden hitte door in erg warme (zwart absorbeert warmte) en verstikkende kleding te blijven lopen'. zo stom zijn ze: ze trekken het codische door tot in het maatschappelijke realm. met in de meeste gevallen schade als resultaat!

de reden dat ik tegen totaaltaal ben is dat met zijn illusionerende karakter met gemak al miljoenen mensen zijn genept (ufo gaat verschijnen in sportpark heuveltje bij durban zuid afrika de 14 e november 2008, mijn naam is bloesem goedschild, oh nee - mislukt, nou ja dan maar in 2012 dan vergaat de wereld. oh nee, da's te kort dag, weet je wat? in het jaar 2222 voorspel ik dat een alien uit die en die galaxy de aarde gaat bezoeken. da's toch nog 200 jaar verder, dat maak ik dan niet meer mee - kunnen ze mij lekker niet op pakken - tenzij ik ouder word dan 200 jaar...)

maar erger dan misleiden is dat totaaltaal ook schade brengt: je zal maar als jongetje geboren worden in india en te horen krijgen dat je tot de laagste kaste behoort en dat het daarom dan ook uitgesloten is dat je het later beter kunt / mag hebben qua levensomstandigheden. dat is de schuld van de totaaltaal, omdat totaaltaal met een totaalconcept werkt - in dit geval van die kastenstelsel - en dat daarbij het dus nooit uitlegt hoe het nu echt zit, waar het een uitbeelding van is, zodat je dus niet gaat beseffen dat dat allemaal onzin is, die kastenstelsel! weg ermee!

de totaaltaal legt immers niet uit hoe het zit, maar parkeert het decor alleen maar:


NEGERS STINKEN WANT ZE WASSEN ZICH NOOIT

DE PVDA HEEFT HAAR HOOFDKWARTIER IN MEKKA

ooit steunde ik geert wilders, omdat hij - net als ik - moslims stom vindt. maar het viel mij op dat hij moslims niks vind, maar wel steeds joden de hand boven het hoofd houdt. en dat klopt niet, want eenieder die religieus is - joden, christenen, islamieten, etc. etc. - zijn allemaal evenredig stom omdat ze in het decor zitten en niet door hebben hoe het nou precies eigenlijk echt werkelijk waar zit.

dit houdt dus in dat - hoewel etnisch afkomstig uit een debiele achtergrond qua ras, volk, cultuur etc - een arabische schrijver dus veel knapper is dan zijn volksgenoten, omdat hij te weten is gekomen hoe het zit met de here god en alles. anders was hij niet schrijver, cabaretier, filmer, modeontwerper, kortom: kunstenaar, artiest geworden.

ik weet zeker dat het wereldbeeld, mensbeeld, godsbeeld die javier guzman, najib amhali, jurgen raymann, kader abdollah, hafid bouazza etc. hebben anders is, reëler is, verder ontwikkeld is dat het beeld, het idee die de etnische achtergrond heeft waartoe zij behoren. als alle marokkamen die in nederland verblijven net zoveel kennis hadden als najib amhali, net zoveel kvz kennis ontwikkeling etc. - dan zou de voedingsbodem wegvallen waarop geert wilders zijn animositeit jegens hen stoelt en voedt. schokkend maar waar: de meeste stomme marokkanen denken dat god echt bestaat, geloven in de 'koning'. kunnen niet inzien dat de koning de geelte is, de leegte, de kopvleugel is. nahib weet wel beter.

hoe tegengesteld is dan de iatc taal!

het iatc is niet illusionerend, niet misleidend, niet manipulatief, niet shadeljk, maar vooral pristine, analytisch, systematisch en boven alles: uitleggend.

de totaaltaal kun je beschrijven als windows voor konsumenten en de iatc taal als windows voor programmeurs. iatc is dus een hogere codetaal opleiding dan dat de meeste mystieke mensen hebben gehad. types zoals je die vindt bij tarotwinkels, reiki kursussen en andere nep debiele paranormale beurzen, etc.

totaaltaal zegt: LEKKERE BABE STRAK IN DE RIEMEN - dat ziet dan zo uit:


Afbeelding

iatc taal toont alleen de beredenering: lekker = lek + keer is care, strak is boven, span is beneden. riem, rem, rim, conti is mir, omi van mier, etc. - dan zou ter uitbeelding van iatc taal het plaatje hierboven zo uitzien:

!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01
Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd"
html xmlns:og="http://opengraphprotocol.org/schema/"
xmlns:fb="http://www.facebook.com/2008/fbml" head
meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=EmulateIE7"/
meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=
iso-8859-1"script type="text/javascript"var IMDbTimer=
{starttime: new Date().getTime()};/script titlePhotos from
Resident Evil: Afterlife/title link rel="canonical"
href="http://www.imdb.com/media/rm1594330112/tt1220634"/
meta name="title" content="Photos from Resident Evil: Afterlife"
meta name="description" content="Photo of Resident Evil:
Afterlife (2010) with Milla Jovovich. Pictured: Alice. Visit
IMDb.com for more photos!" meta name="keywords" content
="Resident Evil: Afterlife (2010),Milla Jovovich,Alice" link rel=
"icon" href="http://i.media-imdb.com/favicon.ico"/link rel="apple
-touch-icon" href="http://i.media-media-imdb.com/apple-
touch-icon.png"/meta name="fb_app_id" content="115109575169727"/
meta name="og:title" content="Photos from Resident Evil: Afterlife"/
meta name="og:site_name" content="IMDb"/


dus de iatc legt uit, daar waar totaaltaal puur illusionerend is: 'de aliens komen!' - dit is 100% totaaltaal. in iatc taal zou hetzelfde boobschap zo zijn weergegeven:

de = dead, aliens = snail, a lie, lien, saline, salin, sail, komen = krommen, kom, conti van mok, etc.

nog een voorbeeld:

totaaltaal:


SALE FILS DE PUTE - VUILE H OE RENJONG!

iatc taal:

sale foneti van zaal eerste taal, zaal, zal, zalig, zalf is onder, haal, hal, halig, halal is boven. fils maatschappelijk cultureel vijfde taal voor zon, zoon, de zonnezoon, son, sound, geluid. codisch foneti van vies, fils = vies, de, dead, de, ed, pute, de put, puta, pu, gegner van up, push, etc. dus: sale fils de pute = is de zaal vies? dan heb je te maken met een geval van dead dood, dode put.

totaaltaal:


IK BEN OUD, HEEL OUD

iatc taal:

IK BEND CLOUD, IK BUIG DE WOLK OMDAT DE WOLK SCHEEL ERBIJ LIGT

totaaltaal misleidt, veroorzaakt verkeerd begrijpen, schade, ruzies. iatc taal legt uit, analyseert, expliceert. daarom vind ik de IATC TAAL zoveer HOGER BETER PRACHTIGER ZUIVERDER ANALYSEREND dan de totaaltaal. in dit wereldvermaarde niburu forum zijn dodeca en valianth en de debiele eddie freddie (allemaal dezelfde) meesters in de totaaltaal. ikzelf ben afgestudeerd in de iatc taal. en dat is een veel thoroughrer studie!

eVa, cheyenne, why.


volg eva surga op twitter: http://twitter.com/evasurga
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

IL SILENZIO MI DICE TUTTO IN SEGRETO = SILENCE TELLS ME SECRETLY EVERYTHING

Afbeelding
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: the ma

Bericht door Schepsel »

:shock:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: the ma

Bericht door Schepsel »

Na het lezen van flarden hiervan en het doorscrollen van alle pagina's kan ik niet anders dan concluderen dat dit in al zijn absurditeit een kunstwerk is.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: the ma

Bericht door Ariel »

Ik ben blij dat iemand de posten van Eva kan waarderen. Je bent lief Schepsel. :wink:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: the ma

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Na het lezen van flarden hiervan en het doorscrollen van alle pagina's kan ik niet anders dan concluderen dat dit in al zijn absurditeit een kunstwerk is.
Vind ik ook, helaas is het te veel voor mij en kan ik mij niet concentreren en blijven alleen one-liners hangen zoals

NEGERS STINKEN of
Het PVDA HOOFDKWARTIER LIGT IN MEKKA
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: the ma

Bericht door Monique »

Ik geef af en toe een klikje op dit topic om hem als "gelezen" te krijgen... :redface:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: the ma

Bericht door Schepsel »

nu over vermoorden en doodgaan. daar heb ik ervaring mee: CODISCH ben ik immers op woensdag 24 december 2003 doodgegaan als mens, om daarna te herrijzen als een DMX GD 3Q.
Briljant.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: the ma

Bericht door Schepsel »

Ariel schreef:Ik ben blij dat iemand de posten van Eva kan waarderen. Je bent lief Schepsel. :wink:
Bedankt, dit is een bijzonder topic! Oprecht.






Op zijn manier, dan wel.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

ik heb op twitter onder mijn 680 followers zo'n 33 beroemdheden!

#SHOUTOUT TO CELEBRITIES FOLLOWING @evasurga ►
@BalloonedBoy ★ @delainmusic ★ @mabeliam ★
@locuta ★ @MS_Hoogland ★ @DJJeffreyThomas ★
@Camarilla999 ★ @DominicScott ★ @KarlDetkenProDJ ★
@SHEEmusic ★ @mayhemstudios ★ @kingofvagina ★
@ComicStevieMack ★ @yokoono ★ @ninenorthlp ★
@FedericoArreola ★ @SCWBooks ★ @GU_Music ★
@leeroymyers ★ @djtechnasty ★ @buddhapie ★
@BillZucker ★ @ceebee308 ★ @DjKingAssassin ★
@GUNGA_DESIGN ★ @DJ_Mark_V ★ @Lil_Mirkk ★
@MrVampland ★ @VeronicaCaine ★ @ttodhunter ★
@LittleOcelotTV ★ @duhism ★ @HemalRadia ★


al mijn tweets zijn valuable, useful, interesting:

NAG HAMMADI CODICES were a CARRIER PROJECT of keybees, and should be read as: the nail shame mad eye caught the six... • eVa, angel nails.

DEAD SEA SCROLLS were a CARRIER PROJECT of keybees, and should be read as: the dead seed rolls... • eVa, royce rolls.

though for first graders FUCK means FREE THROUGH YOU, SEE THROUGH KEY, the real meaning of FUCK is VAC, which stands for VACUUM • eVa, vosom


...en er is er maar één zoals ik!

★ HOW MANY MORE LIKE YOU ARE THERE? ► LIKE ME? NONE ★ ANGELINA JOLIE IS EVIL INSULT ★ EVA SURGA IS EVELYN SALT ★ LET ME JOIN YOU ★ PUSDI MINJA ★ PUSH THE MAIN JACK ★

dus iedereen: volg @evasurga op twitter!

http://twitter.com/evasurga
Laatst gewijzigd door eva surga op ma aug 09, 2010 9:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: the ma

Bericht door Schepsel »

Proficiat.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: the ma

Bericht door Dhana »

Eigenlijk zouden we hier een rariteitenkabinetrubriek moeten hebben. Zo sneu dat al dat werk meteen de prullenbak in gekieperd wordt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: the ma

Bericht door Schepsel »

Ja! Laat dit staan.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: the ma

Bericht door mercator »

Pfff. Zwaarwichtige nonsens van een Hollander die zich schaamt dat ie Nederlands schrijft en spreekt en het dan maar pleegt in slecht Engels.
Geen wonder dat niemand die hoogdravende flauwekul leest, geef mij maar HarrieChristus, die heeft nog gevoel voor humor.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: the ma

Bericht door Schepsel »

...en er is er maar één zoals ik!
Dat is te zeggen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

Vonnie schreef:
eva surga schreef:ANGELINA JOLIE IS STRATEGIC ARMS LIMITATION TALKS

eVa, salt.

Begrijp ik effe niet :shock: !
there's a reason why the character angelina jolie is playing is named evelyn salt. it stands for evil insult. wimmer has put more linguistic twists in salt, like when ev's pleading sensually 'let me join you' to ted winter (theodore winter, the eau door way hinter). she pronounces the plea in russian phonetic as 'pusdi minja', meaning 'push the main jack'.

i've enjoyed salt very much, and the cliffhanger-like ending gives the impression it may promise a SALT II - just like the bilateral cold-war treaties that were signed by us and ussr in 1979.

eva surga, scp.


visit eva surga at http://twitter.com/evasurga" onclick="window.open(this.href);return false; - google angelina jolie eva surga for more salt
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

Afbeelding

HOW MANY MORE LIKE YOU ARE THERE? LIKE ME? NONE
ANGELINA JOLIE IS EVIL INSULT EVA SURGA IS EVELYN SALT
LET ME JOIN YOU PUSDI MINJA PUSH THE MAIN JACK
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

ik heb iets ontdekt! je kunt het zelf channel jacken:

trivia: the movie SALT is set in "PRESENT DAY", which is... NEXT YEAR! cos there's an image showing a tv screen with: VP OATES "1936 - 2011"

eVa, privé jet.
follow eva surga on twitter: verified account.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: the ma

Bericht door mercator »

eva surga schreef: HOW MANY MORE LIKE YOU ARE THERE? LIKE ME? NONE
ANGELINA JOLIE IS EVIL INSULT EVA SURGA IS EVELYN SALT
LET ME JOIN YOU PUSDI MINJA PUSH THE MAIN JACK
MO SLIM IS LAM
ArtisANALE worsten
Geniaal gevonden toch?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

wat nou weer - what nauw wear:
Charles Haddon, de zanger van de Britse band Ou Est Le Swimming Pool en 22 jaar oud pas, heeft vrijdag op Pukkelpop zelfmoord gepleegd. Dat heeft de zichtbaar aangeslagen festivalorganisator Chokri Mahassine aan de pers meegedeeld. De band had al opgetreden, maar dat concert eindigde in mineur.

Een van de bandleden sprong het publiek in en raakte een toeschouwer. Het meisje moest zwaargewond naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Daar reageerde de band zeer aangeslagen op, maar het is niet duidelijk of dat met de zelfmoord van Haddon te maken heeft. Pukkelpop wordt dit jaar tijdens de vijfentwintigste editie sowieso geplaagd door zware tegenslagen.

Donderdag overleed een geluidstechnicus van Black Rebel Motorcycle Club, de vader van bassist Robert Been, al na een hartaanval. Ondanks alle tegenslagen gaat het festival gewoon door.
het probleem van dit soort gedoe is dat men codische procedures van waaruit de carriers stagediving en zelfdoding afkomstig zijn, op gebaseerd zijn, dat men zo stom is om dat maatschappelijk uit te beelden: men gaat dan in het echt dat dus uitbeelden, met zwaargewonde meid en zelfmoord plegende zanger als gevolg.

dit is allemaal stom. codische procedures moet je in de codische realm, universum plegen - en het daarbij ook laten. die moet je niet doortrekken, uitvoeren in de maatschappelijke waarneming! het griezelige is dat bovengequote incident codisch procedureel wel klopt: als de GD zwaargewond bij ligt kun je dat inderdaad redden door zelf zelfmoord te plegen.

als je MOST studeert snap je dit allemaal, ook dat ufo's onzin zijn en helemaal niet bestaan.

eVa, airbender.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: the ma

Bericht door Schepsel »

Mijn complimenten trouwens voor je avatar. Hij hypnotiseert.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: the ma

Bericht door mercator »

eva surga schreef:[ De band had al opgetreden, maar dat concert eindigde in mineur.

a-mineur? c-mineur?Of cis-mineur, de toonaard van de Mondscheinsonate van Van Beethoven?
Achach, nu kan de lelijke en arrogante smoel van een door-en-door commerciëel popclowntje aan puber-muren terecht komen, naast de andere nietsnutten Hendrix, Morisson en Cobain.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Re: the ma

Bericht door eva surga »

artikel geredigeerd.
Laatst gewijzigd door eva surga op vr sep 10, 2010 9:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
follow eva surga on twitter: verified account.
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: the ma

Bericht door Jimm »

Wat een eindeloos gelul allemaal in dit topic. Na 2 zinnen heb ik al geen zin meer om verder te lezen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: the ma

Bericht door Dhana »

Jimm schreef:Wat een eindeloos gelul allemaal in dit topic. Na 2 zinnen heb ik al geen zin meer om verder te lezen.

Ik dacht al.. wat doe je hier?? ;)
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gesloten