Ben Kok. De film "islam en waarheid

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Manon »

Ishanyd, (welkom terug trouwens), ik denk dat ik weet wat je wil zeggen met je bacterien;

Dat is het superleuke aan de islamieten: ze slaan "geloof" en "wetenschap" zo grandioos door elkaar dat het voor een niet islamiet 100% duidelijk wordt dan god niet bestaat (ook niet die van de joden of de christenen), alleen: vooral de islamieten blijken die logica niet te volgen;

Je hebt het over bacterien die niet voor het blote oog zichtbaar zijn, maar "slechts in de 17de eeuw" door de MENS werden ontdekt....
et alors? waar zat uw allah dan toen hij de koran "waarin alles stond wat moest geweten worden"doorseinde - of met briefkes doorGAF (mohammed moest toch iets lezen hé? WAT moest hij lezen?)? waarom heeft uw allah dan niet ineens duidelijk gemaakt dat virussen en bacterien wel gevaarlijke dingeskes kunnen zijn? waarom heeft uw allah trouwens die virussen geschapen (bacterien tot daar aan toe, ons eten moet verteerd kunnen worden).
Waarom zegt Allah tegen Mohammed dat je een vlieg met allebei de vleugels in je drankje moet dompelen omdat de tegenremedie voor de ziektes die vliegen effektief doorgeven (dat wisten ze wel ZONDER de kennis over bacterien te weten natuurlijk: vieg --> ziek ---> dood) op de andere vleugel zit????
En waarom wist Allah in feite niet dat er een EICEL bestond? of waarom wist Allah niet waar het sperma vandaan kwam?

Waarom heeft Allah niet aangetoond hoe het kwam dat de tektonische platen (allha wist geeneens dat die bestonden blijkbaar) uit elkaar schoven? Zelfs mijn eigen biologie leraar wist niet dat die bestonden in de jaren zestig van vorige eeuw. Ik heb hem toen drie lessen lang vastgepind op het feit dat het uitermate zichtbaar en begrijpbaar was dat de verschillende continenten in elkaar pasten, maar dat op de bodem van de zee weldegelijk aardKORST zat. Pas een tiental jaar laten ontdekte men dus de breuklijnen! ik was dolenthousiast want mijn "probleem" was daarmee opgelost! Nu zou je toch kunnen veronderstellen dat Allah dat al lang wist (als schepper van de aarde... )
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Thomas »

ihsanyd schreef: Of precies andersom, dat niemand iets NIET heeft gezien betekent het nog niet dat het niet bestaat... Het betekent dat de mensheid nog niet het niveau heeft bereikt om het te zien en te analyseren...

Kortom.....
Kortom: jij wilt dus zeggen dat jij wel het niveau hebt bereikt om het te zien en te analyseren.
Dat jij dus hoger/beter/verder bent dan ik.
Kortom mijn beste ihsanyd, jij ziet meer dan ik.

Maar over het algemeen betekent het dat als vele honderden miljoenen het niet zien ik maar gewoon aanneem dat het ook niet bestaat.

En je weet het: wie iets beweert.... bewijst.
(Dus kom niet aan met: bewijs jij maar dat er niets is!!!!!!!!!!!)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Ariel »

Het regent en onweert hier nog steeds, dus ik had de tijd om naar de video te kijken.

Deze Fadel Soloman beschrijft hier een suikerversie van de koran. Hij pleegt hier dhawa .
Hij liegt en bedriegt dat het een lieve lust is. Deze man maakt me ziek, ik zou zijn schijnheilige lachje van zijn gezicht willen vegen, maar tussen de regels geeft hij een goede kijk in de zieke geest van Islam.
De fout die Ben Kok maakt is dat hij zich laat overschreeuwen door deze leugenachtige moslim die weer de dood van miljoenen Hindoes ontkent . Ben Kok is te beleefd.

En wat voor waarheid verdraaid Ben Kok hier Ihsan?
Ben Kok zegt dat Moslims de beste mensen zijn volgens de Koran. Ik heb het opgezocht.
In vers 6 verteld Allah dat de mensen van het boek de slechtste der schepselen zijn. Doch zij die geloven en goede werken doen, ( moslims dus) de beste der schepselen zijn.
98. 6 Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.

99.7 Doch zij die geloven en goede werken doen, zij zijn de beste der schepselen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Manon »

Het regent en onweert hier nog steeds, dus ik had de tijd om naar de video te kijken.

hier 33°
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Zwartmeer »

Ben Kok de joods christelijke haat preker is dom maar ZO DOM!!
http://www.islamcity.nl/forum/showthread.php?t=7368" onclick="window.open(this.href);return false;
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Zwartmeer »

Ik ben niet kapot van dit interview. Het is dat Ben Kok de vragen stelt anders had ik dit niet een minuut uitgehouden. Er staan tientallen interviews op youtube met gasten als Fadel Soliman. En ik hoef er niet eén van te zien. Zo het nu een beetje ging was het reclame voor de islam. Die gast loog zich overal uit en Kok maakte het hem niet moeilijk.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Het regent en onweert hier nog steeds, dus ik had de tijd om naar de video te kijken.

hier 33°
:evil: Maak me niet jaloers....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

http://www.al-yaqeen.com/nieuw/mediathe ... .php?id=62" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is een antwoord op Ben Kok en zijn nieuwe film...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door silkyboxershortXL »

Eerst vraag ik me af wat Al Yaqeen nu is, wie zit daar achter.Geen enkele verwijzing daarover op de site. Verdacht daardoor Stel je voor dat ik een boek zou pakken en er staat alleen maar een 06 nummer in om te weten wie de schrijver is, drukker isbn nummer Op de islaamtv site een dubieuze disclaimer.
De interviewer zijn stem herken ik van de NMO
Op televisie is ie wel een heel stuk beschaafder, ik vermoed dat deze film wel bekostigd is
met televiesubsidies
Tenenkrommende islampropaganda met een opgewonde standje als interviewer
Afshin Elian wordt ondertiteld en met man en macht hebben ze geprobeerd hem te verstaan wat niet gelukt is. Ik had daar geen enkel probleem mee. Allemaal dus een taalprobleem daar bij die site.
Verder ook de opdracht Arabisch te leren voor je dan ook maar iets mag zeggen over de islam Belachelijk. Taal van die mislukte minkukels die alleen maar dood en verderf zaaien met dat flutboek en zelf nog nooit wat hebben gepresteerd.
Zal ik nu maar gaan eisen dat voor ze ook maar iets te berde willen brengen ze eerst de Nederlandse taal moeten beheersen?
5 jaar studie is veelste weinig (hersenspoeling vanaf je nulde levensjaar is noodzakelijk)

En helemaal een uitsmijter is om de hond van blasfemie te beschuldigen omdat ie aan de koran zou snuffelen. Het is overduidelijk dat de hond zich interesseert in de inhoud? Het moet maar beter niet gekker worden. God en allah moeiteloos door elkaar gehusseld. De bijbel zou net zo agressief zijn als de koran lijkt de kern van de film. maar wat moet ik dan denken van de daily jihad report, steniging, fatwa´s, moorden slaven
besnijdenis en de rest van de lange lange lijst van koran gerelateerd gewelds misdaden En je dan druk maken over de 24 zetels van Wilders die er nu al 33 zouden zijn en als ik klaar ben met mijn bemoeienis zijn het er nog heel veel meer
Israel moet zijn andere wang toekeren, dan zijn ze morgen toch van de kaart geveegd?
Wat een overwinning voor Al yaqeen om het geweld uit de bijbel te vergelijken met geweld uit de koran.

Als er morgen ineens geen koran gerelateerd geweld zou zijn zouden ze toch wel een punt scoren. Al dat geleuter over die zieke verheven Mohammed zou heel wat meer indrukwekkend zijn als er geen geweld ed was. Helaas zie ik dat toch niet gebeuren. Inhoudelijk wordt er op de essentie ( roept islam op tot geweld ?) van de Ben Kok film niet in gegaan. Geen verlossende antwoorden en daarmee stelt Al yaqeen zich achter al het geweld. Wie zwijgt stemt toe.
Beste Ihsan, als je wilt dat ik weet waar de islam gemeenschap spiritueel mee gevoed wordt
dan kan ik het toch wel als bijdrage zien.
Laatst gewijzigd door silkyboxershortXL op ma jul 05, 2010 9:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Zwartmeer »

ihsanyd schreef: http://www.al-yaqeen.com/nieuw/mediathe ... .php?id=62" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is een antwoord op Ben Kok en zijn nieuwe film...
In de film wordt gezegd: ‘Ben Kok meent dat de islam een gewelddadig geloof is en een totalitaire ideologie’. Je zou dan verwachten dat er een ontkrachting komt. Nee dus.

Even later wordt Ben Kok verweten weinig van de islam te weten. Ik weet er ook weinig van maar meer dan genoeg.

Rond 5.10 zegt sjiek Fawaz dat het niet mogelijk is de koran te begrijpen zonder Arabisch te kennen. Wel in alle vertalingen van vers 4.34 staat dat je je vrouw moet slaan als je ongehoorzaamheid vreest. Zou er dan in het Arabisch iets anders staan? En hoe zit het met al die moslims die geen Arabisch spreken en de 80% van de moslims die niet kunnen lezen en schrijven en daarmee ook de islam niet kunnen begrijpen? Rond 15.30 doemt nog zo'n contradictie op. Ben Kok liet een hond ruiken aan de koran wat een belediging genoemd werd. Het betrof een koran in het Nederlands. Opeens is het wel een volwaardige koran die met hetzelfde respect als het origineel, waar iets anders in schijnt te staan, behandeld dient te worden. En hoe zit het met die Nederlandse bekeerling broeder Ibrahim? Leest hij Arabisch? En zo ja, hoe heeft hij dat geleerd? Het Arabisch is immers niet goed te vertalen. Dus zijn begrip van de koran kan nooit groter zijn dan dat van Hans Jansen waarvan gezegd wordt dat die er niks van begrijpt. Ongelofelijk dat men toch zo’n bekeerde Nederlander gebruikt om iets over de koran uit te leggen. Je kunt niet in het ene geval iemand verwijten gebrek aan kennis te hebben ivm het ontbreken van kennis van de Arabische taal terwijl je in een andere geval nieuwe bekeerlingen die dezelfde gebreken hebben opvoert om de islam aan te prijzen. Dit is gewoon altaqiya.

Op 15.40 gaat het over godslastering. Wel de koran ontkent dat Jezus de zoon van god is. Kan een moslim mij uitleggen waarom dit niet godslastering is?

Aan het eind wordt Ben Kok gevraag islamles te komen nemen. En dan denk ik, wat heeft dat voor nut? Kok verstaat toch geen Arabisch? Dus wat voor meerwaarde hebben zulke lessen boven eigenstudie? En les nemen van een deskundig iemand wat houdt dat in? De islam is opgesplitst in honderden sekten die allemaal iets anders menen. Dus hoe weet je dat je de juist sekte hebt gevonden? Als iemand je adviseert om bij die of die persoon les te komen nemen dan verwijst ie altijd naar iemand van z’n eigen sekte.

Er wordt altijd gezegd dat er 1,5 miljard moslims op de wereld zijn. Hierbij zijn 80% analfabeten inbegrepen en die worden als volwaardige moslims meegeteld. Mag je zo wel rekenen vraag ik mij af als de mening van mensen als Hans Jansen en Ben Kok als irrelevant worden beschouwd omdat ze het Arabisch niet goed kennen? Als je er dan ook nog eens vanuit gaat dat de helft van de moslims vrouwen zijn waar een verstandelijke beperking er de oorzaak van is dat de getuigenis van twee vrouwen gelijk is aan die van een man, dan blijven er maar een paar miljoen moslims op de wereld over. Op wereldniveau beschouwd is de islam dan maar een klein godsdienstje.

Wat mij altijd weer frappeert zijn de goeie kritische vragen die moslims over het christenendom weten te stellen en de totale afwezigheid daarvan als het hun eigen geloof betreft. Dan kunnen ze werkelijk niks vinden.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op ma jul 05, 2010 11:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Ariel »

Tenenkrommend filmpje. Ben Kok was niet echt sterk in zijn verweer.
Zo zie je maar weer dat men beter een niet gelovige in discussie kan laten gaan met moslims.
Tegen een ongelovige kan men de geweldadigheid uit de bijbel niet gebruiken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Tenenkrommend filmpje. Ben Kok was niet echt sterk in zijn verweer.
Zo zie je maar weer dat men beter een niet gelovige in discussie kan laten gaan met moslims.
Tegen een ongelovige kan men de geweldadigheid uit de bijbel niet gebruiken.
volkomen akkoord. Het blijft moeilijk het ene sprookje te counteren door er een ander sprookje voor in de plaats te zetten.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door silkyboxershortXL »

Zwartmeer schreef:
ihsanyd schreef: http://www.al-yaqeen.com/nieuw/mediathe ... .php?id=62" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is een antwoord op Ben Kok en zijn nieuwe film...
.

Wat mij altijd weer frappeert zijn de goeie kritische vragen die moslims over het christenendom weten te stellen en de totale afwezigheid daarvan als het hun eigen geloof betreft. Dan kunnen ze werkelijk niks vinden.
Letters mogen van mij wel wat groter Zwartmeer. Ben Kok had zich daarmee kunnen verdedigen. Die islamieten moesten zich verdedigen toch. Feitelijk heeft het christendom nu niets met de film te maken
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Zwartmeer »

Ik geloof ook niet dat dominees de meest geschikte islambestrijders zijn. Wat we hier wel zagen gebeuren, wat we altijd zien, is dat moslims het vuil van een ander zijn geloof gebruiken om de islam te verheffen. Het lukt ze niet om uit de eigenleer met voorbeelden te komen om de islam aan te prijzen. Ze hebben echt die bijbelteksten nodig.

Eigenlijk is het allemaal te triest voor woorden. Om een volwaardig moslim te zijn hoef je alleen maar driemaal te roepen dat er geen god dan Allah is, en Mohammed is zijn profeet. Maar een professor die onwelgevallige geluiden over dit geloof maakt wordt verweten niks van de islam te begrijpen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door H.Numan »

Ben Kok is een dapper man, zonder enige twijfel. Alleen vraag ik me af waarin hij verschilt van andere fundamentalisten.
Dat is waar ik vast op loop bij Ben, als ik zijn werk bekijk.
Wat Ben wilt verschilt in niets van wat de SGP wilt of onze ihsanyd hier. Ze verschillen alleen in welke god er verplicht vereert moet worden, en hoe.

Toch bewonder ik Ben. Voor zijn dapperheid: je moet maar lef hebben om in je eentje op de Dam te gaan staan met een Israëlische vlag tijdens een pro-Palestijnse demonstratie. Gelukkig is zijn ideologie zo onmogelijk dat hij daarvoor noch fundie gristenen, noch fundie joden op de knietjes weet te krijgen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Zwartmeer »

H.Numan schreef:Toch bewonder ik Ben. Voor zijn dapperheid: je moet maar lef hebben om in je eentje op de Dam te gaan staan met een Israëlische vlag tijdens een pro-Palestijnse demonstratie.
Ik bewonder hem ook! Om dezelfde reden die jij zegt en ook om het feit dat ie zich uitspreekt. Er zullen genoeg dominees zijn die ook zo denken maar toch hun mond houden. Door wat Ben zegt stelt ie zich kwetsbaar op. Voor mij is dat een teken van kracht!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

Ariel schreef:Tenenkrommend filmpje. Ben Kok was niet echt sterk in zijn verweer.
Zo zie je maar weer dat men beter een niet gelovige in discussie kan laten gaan met moslims.
Tegen een ongelovige kan men de geweldadigheid uit de bijbel niet gebruiken.
Ben is nooit sterk geweest.Hij is vorige keer de vloer aangeveegd door Shabir Ally. Het Christendom ook niet. Het is kapot gemaakt door Atheisme en Materialisme en Satanisme. Dit is geen judeo-christelijke samenleving, het is een atheistische samenleving geworden door de zwakte van het christendom. De strijd is nu tussen Islam/Spiritualiteit en Atheisme/MAterialisme. Islam is echter een sterker tegenstander gebleken dan de christendom maar de strijd tussen de TWEE WEGEN zal altijd voortduren tot het einde der tijden. Het enige wat mensen kunnen doen is kiezen aan welke kant ze staan.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

H.Numan schreef:Ben Kok is een dapper man, zonder enige twijfel. Alleen vraag ik me af waarin hij verschilt van andere fundamentalisten.
Dat is waar ik vast op loop bij Ben, als ik zijn werk bekijk.
Wat Ben wilt verschilt in niets van wat de SGP wilt of onze ihsanyd hier. Ze verschillen alleen in welke god er verplicht vereert moet worden, en hoe.

Toch bewonder ik Ben. Voor zijn dapperheid: je moet maar lef hebben om in je eentje op de Dam te gaan staan met een Israëlische vlag tijdens een pro-Palestijnse demonstratie. Gelukkig is zijn ideologie zo onmogelijk dat hij daarvoor noch fundie gristenen, noch fundie joden op de knietjes weet te krijgen.
Jawel hoor, ik verschil degelijk veel van al die groepen. Ik geef GEEN ayota om wat jullie geloven of niet geloven. Dat kan me werkelijk totaal niks schelen. Het is voor of tegen jullie, waarom zou ik me druk maken of jullie geloven of niet? Of jullie volgens de Sharia leven of niet? Waarom zou mij dat moeten schelen? Zolang ik leef volgens de sharia en mijn familie en gezin dan maakt het verder niks uit zolang iedereen ons met rust laat. Als je aan ons komt dan zal het bezuren, als je ons met rust laat dan kan het ons werkelijk niks schelen wat jullie doen of laten. Als iemand junkfood wilt eten i.p.v. Biologisch dan schaadt diegene slechts zichzelf. Jullie doen alsof ik jullie belangrijk genoeg vind om mij zorgen te maken om jullie. Dat is helaas niet zo. Het kan me werkelijk niks schelen. Wie niet luistert wilt zal wel via de praktijk/werkelijkheid vanzelf achterkomen.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

Zwartmeer schreef:
ihsanyd schreef:
Op 15.40 gaat het over godslastering. Wel de koran ontkent dat Jezus de zoon van god is. Kan een moslim mij uitleggen waarom dit niet godslastering is?
Nou het is "zoon" lastering en geen "God/Vader" lastering. En op zoon lastering staat helemaal niks in de bijbel.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Schepsel »

Het Satanisme is maar een -naar mijn mening- ietwat puberale filosofie.

Afbeelding
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Schepsel »

Het is kapot gemaakt door Atheisme en Materialisme en Satanisme
Misschien is het kapotgemaakt door beschaving, verlichting en de afwezigheid van doodstraf bij afvalligheid?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Schepsel »

Ik geef GEEN ayota om wat jullie geloven of niet geloven. Dat kan me werkelijk totaal niks schelen. Het is voor of tegen jullie, waarom zou ik me druk maken of jullie geloven of niet? Of jullie volgens de Sharia leven of niet? Waarom zou mij dat moeten schelen? Zolang ik leef volgens de sharia en mijn familie en gezin dan maakt het verder niks uit zolang iedereen ons met rust laat.
Is het niet de taak van moslims om de Islam te verspreiden?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

silkyboxershortXL schreef:Eerst vraag ik me af wat Al Yaqeen nu is, wie zit daar achter.Geen enkele verwijzing daarover op de site. Verdacht daardoor Stel je voor dat ik een boek zou pakken en er staat alleen maar een 06 nummer in om te weten wie de schrijver is, drukker isbn nummer Op de islaamtv site een dubieuze disclaimer.
De interviewer zijn stem herken ik van de NMO
Op televisie is ie wel een heel stuk beschaafder, ik vermoed dat deze film wel bekostigd is
met televiesubsidies
Tenenkrommende islampropaganda met een opgewonde standje als interviewer
Afshin Elian wordt ondertiteld en met man en macht hebben ze geprobeerd hem te verstaan wat niet gelukt is. Ik had daar geen enkel probleem mee. Allemaal dus een taalprobleem daar bij die site.
Verder ook de opdracht Arabisch te leren voor je dan ook maar iets mag zeggen over de islam Belachelijk. Taal van die mislukte minkukels die alleen maar dood en verderf zaaien met dat flutboek en zelf nog nooit wat hebben gepresteerd.
Zal ik nu maar gaan eisen dat voor ze ook maar iets te berde willen brengen ze eerst de Nederlandse taal moeten beheersen?
5 jaar studie is veelste weinig (hersenspoeling vanaf je nulde levensjaar is noodzakelijk)

En helemaal een uitsmijter is om de hond van blasfemie te beschuldigen omdat ie aan de koran zou snuffelen. Het is overduidelijk dat de hond zich interesseert in de inhoud? Het moet maar beter niet gekker worden. God en allah moeiteloos door elkaar gehusseld. De bijbel zou net zo agressief zijn als de koran lijkt de kern van de film. maar wat moet ik dan denken van de daily jihad report, steniging, fatwa´s, moorden slaven
besnijdenis en de rest van de lange lange lijst van koran gerelateerd gewelds misdaden En je dan druk maken over de 24 zetels van Wilders die er nu al 33 zouden zijn en als ik klaar ben met mijn bemoeienis zijn het er nog heel veel meer
Israel moet zijn andere wang toekeren, dan zijn ze morgen toch van de kaart geveegd?
Wat een overwinning voor Al yaqeen om het geweld uit de bijbel te vergelijken met geweld uit de koran.

Als er morgen ineens geen koran gerelateerd geweld zou zijn zouden ze toch wel een punt scoren. Al dat geleuter over die zieke verheven Mohammed zou heel wat meer indrukwekkend zijn als er geen geweld ed was. Helaas zie ik dat toch niet gebeuren. Inhoudelijk wordt er op de essentie ( roept islam op tot geweld ?) van de Ben Kok film niet in gegaan. Geen verlossende antwoorden en daarmee stelt Al yaqeen zich achter al het geweld. Wie zwijgt stemt toe.
Beste Ihsan, als je wilt dat ik weet waar de islam gemeenschap spiritueel mee gevoed wordt
dan kan ik het toch wel als bijdrage zien.
Al Yaqeen is een jongeren groep van As Sunnah Moskee in Den Haag waar Fawaz imam is. De groep bestaat vooral uit Hbo/Universitaire hoogopgeleide jongeren die zich inzetten voor de Islam. Silky wil je echt weten waar de moslims zich spiritueel mee voeden? Wil je dat echt weten en beloof je dat je dat zal doornemen? Dan zal ik het je laten weten...

Over Hans Jansen kan je de Bombrieven lezen. Hans Jansen is gewoon een joker. Naast hem zijn er 1000 andere arabisten, waarom komen ze dan niet tot dezelfde conclusie en instelling als hij?

Mensen, op de basisschool leer je al het verschil tussen grammatica, spelling, lezen, schrijven, taal, stijl etc etc etc en BEGRIJPEND LEZEN. Hans Jansen kan waarschijnlijk al het eerste maar schiet zwaar tekort in het laatste en niet alleen hij maar heel veel anderen ook onder de moslims.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

Schepsel schreef:
Ik geef GEEN ayota om wat jullie geloven of niet geloven. Dat kan me werkelijk totaal niks schelen. Het is voor of tegen jullie, waarom zou ik me druk maken of jullie geloven of niet? Of jullie volgens de Sharia leven of niet? Waarom zou mij dat moeten schelen? Zolang ik leef volgens de sharia en mijn familie en gezin dan maakt het verder niks uit zolang iedereen ons met rust laat.
Is het niet de taak van moslims om de Islam te verspreiden?
Ja met het woord, en wie dat niet accepteert jammer dan... En trouwens nu is de islam wereldwijd bekend. Het is ook de verantwoordelijkheid van de mensen om het zelf te bestuderen op de juiste manier in de juiste context.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

Schepsel schreef:Het Satanisme is maar een -naar mijn mening- ietwat puberale filosofie.
Daar vergis je je zeker in maar dat is voor een andere discussie..... Bestudeer de Freemasons waarvan vrijwel elke grote belangrijke politieke/economische bestuurder lid van is. Nibiru? De Anunaki? De Sumerians? Heb je wel eens die hele mythologie bestudeerd? Enki en Enlil?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Plaats reactie