Nederland wereldkampioen!

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door mercator »

Eliabe schreef: Voorbij vliegen zal van korte duur zijn, die vodden raken na een paar meter in die fietskettingen verstrikt en je hebt een enorme valpartij.
Moslims kunnen ook niet meedoen aan de Tour de France om een simpele reden: ze kunnen niet pissen volgens de koranische wijze tijdens de dag-etappe, en ook bezwaarlijk even afstappen om te gaan bidden.
Je heb gelijk, helemaal niet aan gedacht.[/quote]

Komt nog bij dat die baard ook technische gevaren , en een aerodynamisch nadeel oplevert.
Maar zonder gekheid nu, wat is volgens jullie de verklaring dat je in sommige sporten plenty Afrikanen en soortgelijken tegenkomt, en in andere niet?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Ariel »

Socrates schreef:En arme Ariel maar heel diplomatiek proberen vol te houden: ''Nee wij zijn geen racisten'' :drool:
Onzin lieverd. Mercator spreekt voor zich zelf. Mercator is niet het forum, en Mercator zat je op te naaien om jou uitspraken te ontlokken. . Mercator is ook geen racist.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Onzin lieverd. Mercator spreekt voor zich zelf. Mercator is niet het forum, en Mercator zat je op te naaien om jou uitspraken te ontlokken. . Mercator is ook geen racist.
Dat is wel interessant, ik hoor me vaak voor racist aangeduid worden. Iets totaal onbegrijpelijks voor me, omdat ik wel s praat over de verschillende eigenschappen van enerzijds blanken/Europeanen en zwarten/Afrikanen babbel, en er mij ook wel s vrolijk over maak, maar dat ik daar nooit een WAARDEOORDEEL aan verbindt. Neem nu dat ik zeg-wat ook zo is-het IQ van zwarten is 10tallen punten lager dan dat van blanken, wordt er onmiddellijk RACIST ! geroepen. Maar in feite betekent dat helemaal niets: zet mij met mijn hoogstaande IQ in de Afrikaanse brousse en ik wordt door de leeuwen opgepeuzeld terwijl de Afrikaan gewoon om die leeuw heen loopt. Daar sta ik dan met mijn IQ. Of vergelijk het met dieren: mijn hond is niet zo slim als ik, maar als hij van een plas op straat drinkt heeft hij geen darmkrampen, terwijl ik zo iets niet moet proberen want ik sterf van tyfus. Het enige dat je in heel die rassentoestand kan zeggen is dat sommige mensengroepen beter aangepast zijn in HUN milieu dan in een ander.

De problemen krijg je pas als je die groepen uit hun biotoop haalt en dan maar hoopt dat er vanzelf een soort globalistisch UBer-ras zal ontstaan-de droom der collectivisten. Keer op keer wordt dat gelogenstraft door de feiten, en het is helemaal GEEN racisme om daar even op te wijzen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door silkyboxershortXL »

mijn hond is niet zo slim als ik, maar als hij van een plas op straat drinkt heeft hij geen darmkrampen,

Dat betwijfel ik. stel dat je op de vuilnisbelt van Manilla geboren was en woont, dan was je lijf wel net zo slim geworden als het lijf van je hond.
Laatst gewijzigd door silkyboxershortXL op wo jul 07, 2010 11:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door mercator »

silkyboxershortXL schreef: Dat betwijfel ik. stel dat je op de vuilnisbelt van Manilla geboren was en woont, dan was je lijf wel net zo slim geworden als het lijf van je hond.
Dat is dus net wat ik bedoel. Door genetische-en omstandigheidsfactoren passen we ons aan , gewoon evolutionaire logica.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Ariel »

Krankzinnig: Oranje speelt PVV-voetbal
vrijdag 9 juli 2010

Wordt Nederland overgenomen door de PVV, de partij van Geert Wilders? Is het Geert gelukt om de plaats van de PvdA in het openbaar bestuur over te nemen?

Voor alle duidelijkheid: de PVV heeft slechts 24 zetels en er is geen enkele bestuurder die zich een aanhanger van Wilders durft te noemen. Wordt de Nederlandse cultuur dan overgenomen door de PVV? Hierover verschillen de meningen. Sommigen denken dat dit het geval is. Zo las ik hierover een intrigerend opiniestuk in NRC Handelsblad.

Handelsnatie
De krant publiceerde op 1 juli 2010 op de opiniepagina een artikel met de kop: 'Nederland voetbalt niet langer als trotse handelsnatie; het speelt PVV-voetbal'.

Ja, u leest het goed. Er bestaat nu ook PVV-voetbal. Na totaalvoetbal is er nu sprake van PVV-voetbal. Een handelsnatie en voetbal? Is er zoiets als progressief voetbal? Moet een bal volgens de progressieve kerk niet een paar meter verder, maar een paar decennia verder worden geschoten?

Ja, volgens Auke Kok, journalist en de sportcolumnist voor de NRC.

Breuk
Op 1 juli schreef Auke Kok dat het spel van Oranje een breuk is met 'ons progressieve verleden'. 'De behoudende speelstijl is riskant: als we morgen verliezen, verliezen we dubbel.' Tegen wie moesten we het opnemen? Brazilië. Hoe ging dat? Brazilianen gingen huilend naar huis. Het PVV-elftal, Oranje, won.

Kok is een intelligente, hardwerkende journalist. Helaas woont hij mentaal niet in Nederland. Eigenlijk leeft hij in geen enkele werkelijkheid. Omdat het land door de PVV is overgenomen.

Resultaat
Maar is dat zo erg? We wonnen van Brazilië, toch? Nee, we speelden niet goed. Plotseling telt het resultaat niet meer.

En dat is allemaal de schuld van Geert: ‘Nederland voetbalt alsof het spijt heeft van zijn verleden. En zoals wel vaker, vertoont de mentaliteit bij ons nationale spel opvallende parallellen met de rest van de samenleving. Luttele weken na de verkiezingsoverwinning van Geert Wilders legt Oranje een spel op de mat dat mijlenver afstaat van de progressieve bravoure waarmee hele generaties zijn opgegroeid.’

Nageslacht
Hoe werkt Wilders’ cultuur in voetbal? Lees mensen, onthoud het, want dit soort stukken kunnen alleen in de 'kwaliteitskranten' van Nederland worden gepubliceerd.

Lees, en bewaar het voor het nageslacht: 'Met dit alles schijnt hardhandig te moeten worden afgerekend. Turf het woord discipline bij de bondscoach. Zie de afkeer van Europa, de roep om tucht. Luister naar Wilders. Voel de neiging om ons naar binnen te keren, de gordijnen te sluiten voor die grote enge buitenwereld. Lees rapporten waaruit blijkt dat Nederlandse scholieren negatiever tegenover immigranten staan dan buitenlandse scholieren. Rinus Michels is old school, welkom Bert van Marwijk. Amsterdamse humor en charisma zijn ingeruild voor een provinciaals "doe maar gewoon" en afhangende mondhoeken.'

Moet ik hier verder nog commentaar aan toevoegen?

Fantasie
Ook dit gedeelte mag u echt niet missen: 'Fantasie, zo lang een Nederlands handelsmerk, bleef tot nu toe onzichtbaar onder een deken van bange tactiek. Gehuld in nostalgisch vormgegeven outfits etaleerde Nederland een reactionair soort systeemvoetbal, of misschien moeten we zeggen: PVV-voetbal. Het opvallend blanke Oranjelegioen sluit daar naadloos bij aan. Zelfs het elftal is lang zo gekleurd niet meer als in de jaren negentig.'

Fantasie! Ja, er wordt te veel fantasie verkocht in Nederland. En daarom duurde het 32 jaar voordat we weer in een WK-finale terechtkwamen.

O, ik ben zo blij dat Van Marwijk geen fantasie maar de werkelijkheid wil promoten. Ook ben ik erg blij dat van Marwijk een ernstige man is. Geen spel is ooit succesvol zonder enige mate van ernst. Homo Ludens speelt, omdat het spel ook ernstig moet worden genomen.

Tirade
Auke Koks tirade tegen het Nederlands voetbal eindigt met een apocalyptische zin: ‘Met een beetje pech eindigt zijn team niet alleen zonder goud, maar ook zonder glorie.’ De glorie hebben ze al bereikt. Dagenlang heeft de wereld - ja, de wereld - het over ons land gehad. En dat komt doordat van Marwijk en zijn mannen niet in een fantasiewereld leven.

Voor goud moet je geluk hebben, maar voor glorie moet je strijd voeren. En dat heeft het PVV-elftal wel gedaan. Glorieus hebben ze alle wedstrijden gewonnen.

Criterium
Kok koppelde de toestand van het voetbal aan Wilders’ PVV. Dat is kennelijk voor hem het criterium om het Nederlands voetbal te beoordelen. Maar wat betekent dit? De PVV-stijl heeft Oranje in de finale gebracht. Als we de stellige logica van Kok over de redenen van de malaise in het Nederlandse voetbal moeten volgen, dan is de conclusie vrij helder: de PVV-cultuur werkt.

Het PVV-elftal speelt in de finale. De rest is irrelevant. Nu moeten we, conform de logica van Auke Kok, hopen dat Oranje voldoende actieve PVV-elementen heeft. Dan worden we misschien ook nog kampioen. De grenzeloze haat jegens Wilders leidt juist in de kwaliteitkranten, waar veel Nederlanders met extreme kwaliteit werken, soms tot krankzinnige toestanden.

Fantasie, daarin heeft Auke Kok gelijk. Het regerende deel van Nederland wil in een fantasieland leven. Dat hebben we ook: het land van ooit.

Afshin Ellian

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... oetbal.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Ariel »

:crying: Dat wordt huilen zondag avond.
Octopus Paul voorspelt Nederlands verlies in WK-finale
vrijdag 9 juli 2010

Volgens de Duitse octopus Paul zal Nederland de finale van het WK-voetbal niet winnen. De octopus, die tot nu toe alle wedstrijden van het Duitse elftal goed voorspelde, denkt dat Spanje wereldkampioen voetbal wordt.

Octopus Paul maakte ook duidelijk wie de wedstrijd Duitsland-Uruguay zou winnen. Het Duitse team zal volgens de octopus Uruguay verslaan en derde worden in het WK-voetbal.

De octopus uit het Sea Life aquarium in het Duitse Oberhausen voorspelt de wedstrijden door een van de twee glaasjes met vlaggen van de deelnemende landen te openen. Het land waarvan de vlag op het glaasje dat Paul het eerst opent, wint de wedstrijd. In de glaasjes zitten mosselen verstopt, die Paul lekker vindt.

Verlies
De octopus was erg populair in Duitsland, tot dat het dier het verlies van Duitsland in de halve finale tegen Spanje voorspelde. Nu bedreigen woedende voetbalfans het arme dier met de frituurpan. Als de woede aanhoudt, kan de octopus asiel krijgen in het Scheveningse aquarium Sea Life.

Er is overigens nog wel hoop voor het Nederlandse voetbalteam. Paul voorspelde tijdens het EK 2008 alle wedstrijden goed, behalve de finale.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... finale.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Socrates »

Ellian? HA-HA-HA! :laugh1:

PVV voetbal? Hoeveel mensen van oranje (spelers, coach, technische staf etc) zouden PVV stemmen? 0, Nopes!
Van Kuyt weet ik zelfs dat die SP stemt. Echte arbeider! Hij maakt dan ook de meeste meters van alle NL spelers, 60 km om precies te zijn tijdens dit WK!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Ariel »

Socrates schreef:Ellian? HA-HA-HA! :laugh1:

PVV voetbal? Hoeveel mensen van oranje (spelers, coach, technische staf etc) zouden PVV stemmen? 0, Nopes!
Van Kuyt weet ik zelfs dat die SP stemt. Echte arbeider! Hij maakt dan ook de meeste meters van alle NL spelers, 60 km om precies te zijn tijdens dit WK!

Ik ken Kuyt persoonlijk schat. Ik kom ook uit Katwijk. En deze jongen stemt geen SP. Geloof mij maar. Misschien SGP, :laugh1: maar zeker geen SP. Nee hoor. Onze Dirk stemt CDA.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Ariel »

Misschien is er nog een sprankje hoop? :smile:
Pauline
De Nederlandse octopus Pauline voorspelt dat Nederland de WK-finale wel gaat winnen. De octopus woont in Scheveningen en voor Pauline was het donderdag al duidelijk: Nederland wint het WK.

Volgens een woordvoerder van Sea Life negeerde Pauline het potje met de Spaanse vlag volledig.

Parkiet Mani
Ook de Singaporese parkiet Mani is overtuigd van de Nederlandse overwinning van de WK-finale. De 13-jarige parkiet helpt zijn eigenaar al jarenlang bij zijn werkzaamheden en heeft ook de juiste winnaars van de kwart-finales aangewezen.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... finale.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Ariel »

WK: God en het magneetbandje zijn met ons
vrijdag 9 juli 2010

Voetbal is een machowereld. Maar is dat eigenlijk wel zo? Want aan yogi’s, karma-knuffelaars en chakra-fluiteraars geen gebrek binnen het voetbal. Ook niet bij onze Oranje-spelers.

Dirk Kuijt laat zich regelmatig instralen door paragnost Henk de Gier. En tover-fysio Dick van Toorn hielp de man van glas Arjen Robben met onder meer een combinatie van elektrotherapie en acupunctuur in recordtempo van zijn hamstringblessure af.

Aura-aaien
Levert dat aura-aaien wat op? Het van lijkt van wel. Zolang je er maar in gelooft. Geloof is sowieso een thema binnen het huidige oranje.

Zo is er het geloof in god. Ibrahim Affelay en Khalid Boularouz zijn moslim en sterspeler Wesley Sneijder gelooft niet alleen heel erg in de liefde, maar -dankzij diezelfde liefde -ook enorm in god: hij is katholiek.

Overigens is de rozenkrans niet het enige dat Sneijder draagt, want aan zijn pols hangt de veel besproken Power Balance Bracelet. In dit armbandje zitten twee magneetjes die de drager meer evenwicht, kracht en lenigheid geven. Een soort sportieve Biostabiel van Tineke de Nooij dus.

Heilig vuur
Kortom, God is met ons. De wonderdokters en het magnetische polsbandje ook. Maar gaat dit alles ons helpen in de finale? Geloof in eigen kunnen blijft het belangrijkste en dát heilige vuur brandt gelukkig ook bij Oranje.


http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... et-ons.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door carabo »

God, magneetband en 3 moslims in de selectie die ons steunen
Kan geen octopus iets aan doen
We worden wereldkampioen!!!
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Schepsel »

De fenomenale kracht van het placebo-effect en de misleiding door onze eigen hersenen. De kwalijke kant echter heet 'religie'.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Manon »

mercator schreef:Maar zonder gekheid nu, wat is volgens jullie de verklaring dat je in sommige sporten plenty Afrikanen en soortgelijken tegenkomt, en in andere niet?
Omdat sommige Afrikanen (Oost-afrikanen zeker) gewoon een andere lichaamsbouw hebben. Neenee, geen ander ras, gewoon "anders" (wetenschappelijk onderzocht).

Daarom zal je ook nooit een Afrikaan zien winnen op de grote zwemwedstrijden, en daarom dat vooral afrikanen winnen in atletiek (iets met langere kuitspieren en kortere bovenbenen : serieus onderzocht hoor), daarom ook vooral aziaten in turnen

Zolang je enkel maar zegt dat aziaten gemiddeld een pak intelligenter zijn dan Kaukasiers mag dat. durf je echter opperen dat kaukasiers gemiddeld een pak intelligenter zijn dan Afrikanen, dan ben je racist.
Dat "african americans" andere hartmedicatie nodig hebben dan "caucasian americans" wordt nog getolereerd zolang de caucasians maar voor het medicijn zorgen. Net zoals de caucasians voor de medicijnen zorgen die PER DEFINITIE diabeet geworden indiase volkeren kunnen helpen als ze zich conformeren naar de westerse maatschappelijke eetgewoonten.

o ja: zowel indianen als aziaten hebben een probleem met gokken, zowel indianen als aboriginals kunnen langs geen kanten tegen alcohol: het schijnt genetisch te zijn (zie Fjordman)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Dhana »

Deze is wel echt heel bizar.


http://www.nu.nl/buitenland/2289983/voe ... rieus.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Vooral die laatste zin over snorren. Mogen ze heel manlijk Turkije wel af gaan maken als er thuis niets meer te moorden valt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Manon »

sneu voor oranje!

het was buitenspel!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Dhana »

circe schreef:sneu voor oranje!

het was buitenspel!

Inderdaad jammer, Circe. Ben wel blij aan een kant. Ik woon namelijk in het centrum en blijft het nu vanavond en vannacht tenminste rustig. :rongue:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door SDX »

circe schreef:sneu voor oranje!

het was buitenspel!
Ik dacht het niet hoor!
http://www.youtube.com/watch?v=ZDmPyamg ... re=related
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door silkyboxershortXL »


Scheids had corner moeten geven!
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door SDX »

silkyboxershortXL schreef:
Scheids had corner moeten geven!
Afbeelding
Afbeelding

Elsevier Artikel:

Internationale media: Kritiek op agressief Nederlands elftal
maandag 12 juli 2010 09:43

De buitenlandse kranten zijn het erover eens: Spanje is terecht wereldkampioen voetbal geworden. De Nederlanders waren volgens de meeste analisten zenuwachtig en onnodig agressief.

Nigel de Jong in actie
Bekijk de video's
Nigel de Jong trapt Xabi Alonso omver



Arjen Robben mist enorme kans in WK-finale



Volgens de Franse krant Le Monde heeft Spanje terecht en verdiend gewonnen met 'technische superioriteit'. De Nederlandse ploeg kon volgens de krant het hoofd amper boven water houden en speelde met veel 'mannelijke agressie'. Lof is er alleen voor keeper Maarten Stekelenburg, die een paar aanvallen briljant afsloeg.

Finale van niets
De Duitse krant Bild spreekt van een finale van niets. Dit kwam volgens de Duitsers vooral door het agressieve Nederland, dat in de wedstrijd negen gele kaarten incasseerde. Nigel de Jong had in het begin van de wedstrijd voor zijn 'kung-fu trap' op Xabi Alonso 'diep donkerrood' verdiend.

'Een nieuw trauma,' vindt de Vlaamse krant De Morgen het verlies van Nederland. Maar dat verlies is volgens de zuiderburen wel terecht. 'Van goed voetbal bleven we veel te lang verstoken,' schrijft de krant. 'Oranje leek bevangen door angst voor de tactisch en technisch superieure Spanjaarden'.

Mark van Bommel en Nigel de Jong wekten met hun agressie ergernis op, medelijden is er voor Arjen Robben, die twee goede kansen zag mislukken.

Heitinga crimineel
De Britse sensatiekrant The Sun noemt het 'gerechtigheid' dat Nederland, dat 'misdaden tegen het voetbal' beging, de wedstrijd heeft verloren. Johnny Heitinga, die rood kreeg, wordt als een bandiet omschreven. Boosheid is er om de kritiek van bondscoach Bert van Marwijk op de Britse scheidsrechter Howard Webb.

Bondscoach Vicente del Bosque heeft geen kritiek op de agressief spelende Nederlanders. 'Ik wil de Hollanders feliciteren met hun goede spel. Ze hebben het ons erg lastig gemaakt'.

Door Marlou Visser
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Cultu ... ieuwsbrief

Mijn 'durpke' zit nog volop in de feestvreugde, vergeef mij dat ik daarin deel, ik woon tenslotte in Spanje, mag ik asje... een beetje loyaal zijn aan het land waar ik mag wonen.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door mercator »

Eindelijk wraak voor het verrraad van Willem van Oranje die in opstand kwam tegen den Koningh van Hispaeniën :D !

Voor het weinige dat ik van voetbal afweet, maar het gedrag van de Hollandse spelers had meer weg van een café-of straatgevecht dan van een sport!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Eindelijk wraak voor het verrraad van Willem van Oranje die in opstand kwam tegen den Koningh van Hispaeniën :D !

Voor het weinige dat ik van voetbal afweet, maar het gedrag van de Hollandse spelers had meer weg van een café-of straatgevecht dan van een sport!
Dat is ook de reden waarom ik niet gekeken heb. Ik wist van te voren dat ze zich zouden gedragen als een ordinaire straatbende.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door silkyboxershortXL »

silkyboxershortXL schreef:
Scheids had corner moeten geven!
SDX schreef: Nigel de Jong had in het begin van de wedstrijd voor zijn 'kung-fu trap' op Xabi Alonso 'diep donkerrood' verdiend.
Toch het zoveelste bewijs dat de scheids niet deugde. Eindelijk eens no nonsens voetbal want het doel is te winnen, is het weer niet goed.
De spelers van Spanje kosten samen 600/700 miljoen. Dubbel zoveel als Nederland.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door mercator »

silkyboxershortXL schreef:[Eindelijk eens no nonsens voetbal want het doel is te winnen,
O ja, ok, hadden ze de Oranje-Jongens maar wat knuppels en barkrukken moeten geven ipv een bal, konden ze daar de Spanjolen de schedel mee inslaan. Gewonnen !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nederland wereldkampioen!

Bericht door Manon »

het gedrag van de Hollandse spelers had meer weg van een café-of straatgevecht dan van een sport!
de spanjaarden waren toch niet zoveel beter dacht ik?

Ik kijk geen voetbal, maar maak wel een uitzondering voor wereldtitels of als "de rode duivels" nog eens mee mogen doen ergens.
Dus ik dacht gewoon dat het voetbal "geëvolueerd" was :redface:
Ik moest thuis altijd mee voetbal kijken met mijn vader (lang geleden dus) en toen trapten ze dus nog tegen die BAL zie je.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie