Halal food?

sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

Monique schreef:
sunshine schreef: Zoek het op, op wikipedia.
Waarom?
Jij komt er toch mee, dan is het ook aan jou om de boel verder uit te leggen.
Je hebt verstand meegekregen hoop ik.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door Monique »

sunshine schreef:
Monique schreef:
sunshine schreef: Zoek het op, op wikipedia.
Waarom?
Jij komt er toch mee, dan is het ook aan jou om de boel verder uit te leggen.
Je hebt verstand meegekregen hoop ik.
Ik vraag om een uitleg van iets dat jij zegt.
Lijkt mij dan handiger dat jij genoeg verstand hebt om wat je zegt te kunnen onderbouwen.

Wanneer je niet kunt/durft in te gaan op wat je zelf zegt dan kun je beter niets zeggen.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Halal food?

Bericht door mercator »

sunshine schreef: Tot nu toe nog geen eerwraak in de zin van moord meegemaakt onder de Marokkanen in mijn streek.
Fantastisch, ik zou de Marokkanen in jouw streek een dubbele uitkering geven omdat ze zich al zo goed geïntegreerd hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

mercator schreef:
sunshine schreef: Tot nu toe nog geen eerwraak in de zin van moord meegemaakt onder de Marokkanen in mijn streek.
Fantastisch, ik zou de Marokkanen in jouw streek een dubbele uitkering geven omdat ze zich al zo goed geïntegreerd hebben.
Wat leuk jouw kinderelijke reactie. :) Ben jij het type die geen onderscheidt kan maken tussen algerijnen, turken, marokkanen, roemenen, polen, ...?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Halal food?

Bericht door mercator »

sunshine schreef: Wat leuk jouw kinderelijke reactie. :) Ben jij het type die geen onderscheidt kan maken tussen algerijnen, turken, marokkanen, roemenen, polen, ...?
We maken een onderscheid tussen niet-moslims en moslims. De laatste soort hoort niet thuis in een moderne kennismaatschappij.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

mercator schreef:
sunshine schreef: Wat leuk jouw kinderelijke reactie. :) Ben jij het type die geen onderscheidt kan maken tussen algerijnen, turken, marokkanen, roemenen, polen, ...?
We maken een onderscheid tussen niet-moslims en moslims. De laatste soort hoort niet thuis in een moderne kennismaatschappij.
Ik merk weinig van dit onderscheid op dit forum. :) Mij maakt het niet uit wat voor religie, afkomst, ras, ... iemand uitmaakt zolang deze niet provoceerd, zich aanpast, ... maar merk VAAK genoeg in het dagelijks leven dat zelf dit niet genoeg is voor de doorsnee autochtoon. Dus hou je lulverhaaltjes voor jezelf. Alvast bedankt.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Halal food?

Bericht door mercator »

sunshine schreef: Mij maakt het niet uit wat voor religie, afkomst, ras, ... iemand uitmaakt zolang deze niet provoceerd, zich aanpast, ...
Dus papa Achmed en mama Fatima met hun 6 kindjes, die oma en opa uit het Riff laten overkomen, hier allemaal aan het uitkeringsinfuus gaan liggen maar voor de rest rustig hun tijd verdelen tussen moskee, theehuis en ziekenhuis, dat is helemaal en prima geïntegreerd volgens jouw ?

Jouw praatjes van laat al die kleurtjes toch leuk samenleven zeg hebben die moslimplaag naar hier gebracht, en hoe we er nog ooit van moeten af raken, dàt is nog maar de vraag.
Maar mss denk jij zoals de mesisjes van K3:
Ben je blank, zwart of Algerijn
Laten we allemaal vriendjes zijn

:D
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

mercator schreef:
sunshine schreef: Mij maakt het niet uit wat voor religie, afkomst, ras, ... iemand uitmaakt zolang deze niet provoceerd, zich aanpast, ...
Dus papa Achmed en mama Fatima met hun 6 kindjes, die oma en opa uit het Riff laten overkomen, hier allemaal aan het uitkeringsinfuus gaan liggen maar voor de rest rustig hun tijd verdelen tussen moskee, theehuis en ziekenhuis, dat is helemaal en prima geïntegreerd volgens jouw ?

Jouw praatjes van laat al die kleurtjes toch leuk samenleven zeg hebben die moslimplaag naar hier gebracht, en hoe we er nog ooit van moeten af raken, dàt is nog maar de vraag.
Maar mss denk jij zoals de mesisjes van K3:
Ben je blank, zwart of Algerijn
Laten we allemaal vriendjes zijn

:D
Jij leest ook maar wat je wilt lezen. Geïntegreerde personen zijn mensen die de Nederlandse taal vloeiend spreken, werken, ... . :)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Halal food?

Bericht door mercator »

sunshine schreef:
Jij leest ook maar wat je wilt lezen. Geïntegreerde personen zijn mensen die de Nederlandse taal vloeiend spreken, werken, ... . :)
Ik heb het ook niet over "personen" in het algemeen maar over moslims.
Die perfect ge_integreerde moslim, dat is zo iets als het monster van Loch Ness. Iedereen kent het maar niemand heeft het ooit gezien.

Trouwens als een moslim hier werkt, Nederlands babbelt etc. neemt hij nog de leefruimte in van een autochtoon. En W Europa is gewoon al overvol.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

mercator schreef:
sunshine schreef:
Jij leest ook maar wat je wilt lezen. Geïntegreerde personen zijn mensen die de Nederlandse taal vloeiend spreken, werken, ... . :)
Ik heb het ook niet over "personen" in het algemeen maar over moslims.
Die perfect ge_integreerde moslim, dat is zo iets als het monster van Loch Ness. Iedereen kent het maar niemand heeft het ooit gezien.

Trouwens als een moslim hier werkt, Nederlands babbelt etc. neemt hij nog de leefruimte in van een autochtoon. En W Europa is gewoon al overvol.
Lees nog eens. Ookal ben je geen moslim maar ben je van allochtone origine dan nog zullen autochtonen met hun vooroordelen komen aanzetten tot vervelens toe. :)

Blij dat je nu zelf aangeeft dat je gewoon iemand bent die discrimineert. Discussie is voor mij gesloten. Want je zal altijd draaien en keren zoals jij het wilt hebben.

Hopelijk ga jij nooit verder dan jouw vlaanderen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Halal food?

Bericht door Manon »

sunshine schreef: Jij leest ook maar wat je wilt lezen. Geïntegreerde personen zijn mensen die de Nederlandse taal vloeiend spreken, werken, ... . :)

Geïntegreerde personen zijn mensen die de Nederlandse taal vloeiend spreken, werken, de wetten naleven, de normen en waarden van het land onderschrijven, de gewoontes overnemen, en vooral de beleefdheidsnormen onder de knie hebben.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

circe schreef:
sunshine schreef: Jij leest ook maar wat je wilt lezen. Geïntegreerde personen zijn mensen die de Nederlandse taal vloeiend spreken, werken, ... . :)

Geïntegreerde personen zijn mensen die de Nederlandse taal vloeiend spreken, werken, de wetten naleven, de normen en waarden van het land onderschrijven, de gewoontes overnemen, en vooral de beleefdheidsnormen onder de knie hebben.
Gewoontes overnemen? Daar kun je ver ingaan. Ik geloof eerlijk gezegd niet meer in die fabeltjes. Er duiken dan andere problemen op.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Halal food?

Bericht door Manon »

Gewoontes overnemen? Daar kun je ver ingaan. Ik geloof eerlijk gezegd niet meer in die fabeltjes. Er duiken dan andere problemen op.
gewoontes hangen vast aan de normen en waarden.

When in Rome do as the Romans do was geen fabeltje. Daar kréég je geen burgerschap tot je volledig geassimileerd was en bewijs had geleverd van de behoefte om deel te nemen aan het Romeinse leven.

Maar blijkbaar hebben vele allochtonen (niet alle) weldegelijk geen probleem met het overnemen van kwalijke en te mijden gewoontes van de crapule onderklasse en menen ze dat dit "integratie" betekent.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

circe schreef:
Gewoontes overnemen? Daar kun je ver ingaan. Ik geloof eerlijk gezegd niet meer in die fabeltjes. Er duiken dan andere problemen op.
gewoontes hangen vast aan de normen en waarden.

When in Rome do as the Romans do was geen fabeltje. Daar kréég je geen burgerschap tot je volledig geassimileerd was en bewijs had geleverd van de behoefte om deel te nemen aan het Romeinse leven.

Maar blijkbaar hebben vele allochtonen (niet alle) weldegelijk geen probleem met het overnemen van kwalijke en te mijden gewoontes van de crapule onderklasse en menen ze dat dit "integratie" betekent.
Ik heb mensen gekend die onder integratie zagen dat je enkel vlaamse kost eet is een voorbeeld. Dit is voor mij geen integratie. Integratie is zoals je zegt normen en waarden van het land kennen, taal vloeiend spreken, werken, ... Maar moet je daarom je eigen eetgewoontes opgeven (is een voorbeeld)?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Halal food?

Bericht door Manon »

Ik heb mensen gekend die onder integratie zagen dat je enkel vlaamse kost eet is een voorbeeld. Dit is voor mij geen integratie. Integratie is zoals je zegt normen en waarden van het land kennen, taal vloeiend spreken, werken, ... Maar moet je daarom je eigen eetgewoontes opgeven (is een voorbeeld)?
ik weet niet met welke mensen jij omgaat, maar ik ken NIEMAND die vindt dat enkel vlaamse kost eten een bewijs van integratie is. Ik ken zelfs niemand in mijn kennissenkring die enkel vlaamse kost éét.

Maar ik ken dan ook niemand die op een BBQ feestje gaat eisen dat er geen rundsvlees opgelegd wordt omdat hij of zij net hindoe is geworden, de vegetariers eisen niet van anderen dat die ook vlees weigeren te eten, de diabetici verhinderen niemand om een gesuikerd gebakje te eten, en iedereen gaat ervan uit dat de belgische slachtwetten dienen gevolgd te worden. Verder eten ze couscous, spaghetti, tajine, burgul, etc....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

circe schreef:
Ik heb mensen gekend die onder integratie zagen dat je enkel vlaamse kost eet is een voorbeeld. Dit is voor mij geen integratie. Integratie is zoals je zegt normen en waarden van het land kennen, taal vloeiend spreken, werken, ... Maar moet je daarom je eigen eetgewoontes opgeven (is een voorbeeld)?
ik weet niet met welke mensen jij omgaat, maar ik ken NIEMAND die vindt dat enkel vlaamse kost eten een bewijs van integratie is. Ik ken zelfs niemand in mijn kennissenkring die enkel vlaamse kost éét.

Maar ik ken dan ook niemand die op een BBQ feestje gaat eisen dat er geen rundsvlees opgelegd wordt omdat hij of zij net hindoe is geworden, de vegetariers eisen niet van anderen dat die ook vlees weigeren te eten, de diabetici verhinderen niemand om een gesuikerd gebakje te eten, en iedereen gaat ervan uit dat de belgische slachtwetten dienen gevolgd te worden. Verder eten ze couscous, spaghetti, tajine, burgul, etc....
Jij komt deze mensen niet tegen omdat ze tegen jou niet gaan lullen over integratie. :) Dan ken ik andere vegetariers die zullen op voorhand al aangeven dat ze verwachten dat er gerechten aanwezig zijn zonder vlees of gerechten die niet in aanraking kwamen met vlees. Hoe je het draait of keert zowel autochtonen als moslims zullen nooit iets van elkaar accepteren ookal zouden ze water bij de wijn doen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door Monique »

sunshine schreef: Jij komt deze mensen niet tegen omdat ze tegen jou niet gaan lullen over integratie. :) Dan ken ik andere vegetariers die zullen op voorhand al aangeven dat ze verwachten dat er gerechten aanwezig zijn zonder vlees of gerechten die niet in aanraking kwamen met vlees.
Deze mensen zullen echter niet eisen dat anderen dan OOK vegetarisch eten.
Autochtone geheelonthouders zullen anderen niet willen verbieden alcohol te nuttigen.
Harameters zullen niet gaan lopen eisen dat anderen ook haram moeten eten.

Je moet niet kijken naar wat mensen prive doen; het gaat erom wat mensen andere mensen willen opleggen/verbieden.
Hoe je het draait of keert zowel autochtonen als moslims zullen nooit iets van elkaar accepteren ookal zouden ze water bij de wijn doen.
Volgens mij doen autochtonen behoorlijk wat water bij de wijn;
- speciale loketten voor moslima's
- halal eten op scholen, gevangenissen, ziekenhuizen etc
- speciale behandeling in ziekenhuizen
- uitzondering op "gemaskerd" verbod
- op tv met moslimgasten geen alcohol op tafel
etc etc
Jij noemt bovenstaand "niet accepteren en geen water bij de wijn doen"?

Wat accepteren moslims van kafir en wat voor water hebben moslims bij de wijn gedaan?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Halal food?

Bericht door Manon »

sunshine schreef:
Jij komt deze mensen niet tegen omdat ze tegen jou niet gaan lullen over integratie. :) Dan ken ik andere vegetariers die zullen op voorhand al aangeven dat ze verwachten dat er gerechten aanwezig zijn zonder vlees of gerechten die niet in aanraking kwamen met vlees. Hoe je het draait of keert zowel autochtonen als moslims zullen nooit iets van elkaar accepteren ookal zouden ze water bij de wijn doen.
ze moeten tegen mij helemaal niet gaan lullen. Ze moeten de juiste HOUDING aannemen. Vegetariers in mijn kennissenkring geven aan dat ze geen vlees eten en verzoeken VRIENDELIJK om daarmee rekening te houden; Groenten en pasta's zijn altijd aanwezig.

Verder sluit ik me volledig aan bij wat Monique hierboven zei. Iets wat de meeste moslims zelfs niet in overweging nemen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

circe schreef:
sunshine schreef:
Jij komt deze mensen niet tegen omdat ze tegen jou niet gaan lullen over integratie. :) Dan ken ik andere vegetariers die zullen op voorhand al aangeven dat ze verwachten dat er gerechten aanwezig zijn zonder vlees of gerechten die niet in aanraking kwamen met vlees. Hoe je het draait of keert zowel autochtonen als moslims zullen nooit iets van elkaar accepteren ookal zouden ze water bij de wijn doen.
ze moeten tegen mij helemaal niet gaan lullen. Ze moeten de juiste HOUDING aannemen. Vegetariers in mijn kennissenkring geven aan dat ze geen vlees eten en verzoeken VRIENDELIJK om daarmee rekening te houden; Groenten en pasta's zijn altijd aanwezig.

Verder sluit ik me volledig aan bij wat Monique hierboven zei. Iets wat de meeste moslims zelfs niet in overweging nemen.
Wat is het verschil dan met het verzoek rekening te houden van geen varkensvlees te geven aan een moslim?

Ik had het over allochtonen die niet moslims zijn. Hoe je het draait of keert mensen zullen altijd reageren als jullie ondanks ze niet moslim zijn. Jullie verschillen weinig van moslims.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Halal food?

Bericht door Manon »

Wat is het verschil dan met het verzoek rekening te houden van geen varkensvlees te geven aan een moslim?
Geen: als een vegetarier geen vlees wenst te eten, dan eet hij enkel groenten en bijgerechten.
Als een moslim geen varkensvlees wenst te eten, dan eet hij enkel groenten en bijgerechten en het andere vlees dat wordt aangeboren.
Wat is uw probleem in feite? Dat er ter plekke geen apart schaap wordt gekeeld en aan het spit gebraden omdat Mohammed ook moet mee kunnen doen? Sorry, als dàt nodig is, dan zal Mohammed dat thuis moeten doen. Als ik bij Mohammed ga eten krijg ik ook geen apart speciaal voor mij bereid speenvarken aangeboden dacht ik. Dan zal het meer dan waarschijnlijk "eten wat de pot kookt" zijn, en ik moet dat dan vooral multicultureel verrijkend noemen.
En als ik geen zin heb in het aangeboden geitenvlees ben ik een xenofobe neonazistische facistische racist!
Niet zo voor het uebermenschenvolk van Mohammed! die worden gediscrimineerd als ze niet à la halal carte (allahalalcart) kunnen eten.


Ik had het over allochtonen die niet moslims zijn. Hoe je het draait of keert mensen zullen altijd reageren als jullie ondanks ze niet moslim zijn. Jullie verschillen weinig van moslims.
met allochtonen die geen moslim zijn, is er gewoonlijk geen enkel probleem.
Laatst gewijzigd door Manon op vr jul 16, 2010 12:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Halal food?

Bericht door Ariel »

Monique schreef:
Hoe je het draait of keert zowel autochtonen als moslims zullen nooit iets van elkaar accepteren ookal zouden ze water bij de wijn doen.
Volgens mij doen autochtonen behoorlijk wat water bij de wijn;
- speciale loketten voor moslima's
- halal eten op scholen, gevangenissen, ziekenhuizen etc
- speciale behandeling in ziekenhuizen
- uitzondering op "gemaskerd" verbod
- op tv met moslimgasten geen alcohol op tafel
etc etc
Jij noemt bovenstaand "niet accepteren en geen water bij de wijn doen"?
Ik ben van mening dat wij helemaal geen water bij de wijn hoeven te doen. Moslims komen hier naar toe, en hebben zich maar te voegen naar onze zeden en normen. Dat wordt ook van ons verwacht als we naar een Islamitisch land verhuizen.
Niemand heeft bij een moslim een pistool tegen zijn hoofd gehouden en hem gedwongen om hier naar toe te komen. Wil men halal eten, dan doet men dat maar thuis. enz, enz...
Als men ongelukkig met deze situatie is, dan kan de moslim verhuizen naar een land waar hij zich wel thuis voelt, en waar een levensstandaard is waar hij-zij zich happy bij voelt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

circe schreef:
Wat is het verschil dan met het verzoek rekening te houden van geen varkensvlees te geven aan een moslim?
Geen: als een vegetarier geen vlees wenst te eten, dan eet hij enkel groenten en bijgerechten.
Als een moslim geen varkensvlees wenst te eten, dan eet hij enkel groenten en bijgerechten en het andere vlees dat wordt aangeboren.
Wat is uw probleem in feite? Dat er ter plekke geen apart schaap wordt gekeeld en aan het spit gebraden omdat Mohammed ook moet mee kunnen doen? Sorry, als dàt nodig is, dan zal Mohammed dat thuis moeten doen. Als ik bij Mohammed ga eten krijg ik ook een apart speciaal voor mij bereid speenvarken aangeboden dacht ik.


Ik had het over allochtonen die niet moslims zijn. Hoe je het draait of keert mensen zullen altijd reageren als jullie ondanks ze niet moslim zijn. Jullie verschillen weinig van moslims.
met allochtonen die geen moslim zijn, is er gewoonlijk geen enkel probleem.
Voor mij hoeft er geen schaap apart gekeeld worden. Het probleem is dat mensen meestal een hele scene van maken als een moslim bv een verzoek heeft maar als een vegetarier een verzoek heeft dan is het plots geen probleem. :) Geloof wat je wilt geloven. Zelf al is een allochtoon geen moslim die ondervindt genoeg problemen in het dagelijks leven omwille van alle vooroordelen. Beide groepen hebben schuld en dat is mijn mening en deze zal niet veranderen.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door sunshine »

Ariel schreef:
Monique schreef:
Hoe je het draait of keert zowel autochtonen als moslims zullen nooit iets van elkaar accepteren ookal zouden ze water bij de wijn doen.
Volgens mij doen autochtonen behoorlijk wat water bij de wijn;
- speciale loketten voor moslima's
- halal eten op scholen, gevangenissen, ziekenhuizen etc
- speciale behandeling in ziekenhuizen
- uitzondering op "gemaskerd" verbod
- op tv met moslimgasten geen alcohol op tafel
etc etc
Jij noemt bovenstaand "niet accepteren en geen water bij de wijn doen"?
Ik ben van mening dat wij helemaal geen water bij de wijn hoeven te doen. Moslims komen hier naar toe, en hebben zich maar te voegen naar onze zeden en normen. Dat wordt ook van ons verwacht als we naar een Islamitisch land verhuizen.
Niemand heeft bij een moslim een pistool tegen zijn hoofd gehouden en hem gedwongen om hier naar toe te komen. Wil men halal eten, dan doet men dat maar thuis. enz, enz...
Als men ongelukkig met deze situatie is, dan kan de moslim verhuizen naar een land waar hij zich wel thuis voelt, en waar een levensstandaard is waar hij-zij zich happy bij voelt.
Ook niet moslims van allochtone origine voelen zich hier niet thuis wegens de vooroordelen die ze naar hun kop worden geslingerd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Halal food?

Bericht door Ariel »

sunshine schreef:
Ook niet moslims van allochtone origine voelen zich hier niet thuis wegens de vooroordelen die ze naar hun kop worden geslingerd.
Dat zeg je nou iedere keer. Jij gaat constant in de verdediging en valt in een slachtoffer rol.
Mensen zoals Ayaan Hirsi Ali en Afshin Ellian , beide allochtonen en ex-moslims horen we niet over vooroordelen die ze naar hun kop worden geslingerd. Ik ken nog een paar afvallige moslims, en die worden als volledige burgers door mij en anderen beschouwd.
En wat voor vooroordelen heb ik naar jouw hoofd geslingerd?
Voel jij je nog moslim sunshine?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Halal food?

Bericht door Monique »

sunshine schreef: Het probleem is dat mensen meestal een hele scene van maken als een moslim bv een verzoek heeft maar als een vegetarier een verzoek heeft dan is het plots geen probleem. :)
Wanneer vegetarier verzoekt om een maaltijd zonder vlees en dat is er niet... dan neemt die vegetarier ofwel zelf eten mee of hij eet niet.

Wanneer een moslim eist verzoekt om halal eten en dat is er niet....dan..... wordt er aangifte gedaan wegens discriminatie, de hele kafirwereld moet het ongelden en er wordt schadevergoeding geeist wegens rasisme en xenofobie alsmede een eis verzoek voor subsidie voor het "uitdragen van de islamitische vreetregels zodat kafir niet meer dezelfde fout zullen maken".

DAT mijn beste is het verschil tussen normale mensen en moslims.
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie