Verbod op boerkini in strijd met wet ??

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Mahalingam »

Ook in Frankrijk is men niet gecharmeerd van de burkini. En het komende verbod op burka en zo , geeft de burgers moed.
Two Muslim women marched out of swimming pool in French holiday village because they were wearing burkinis
The women at the Rives des Corbieres holiday camp in Port Leucate, southern France, were told the rules stated only swimming costumes may be worn in the water.

They were asked to either change into conventional bikinis or one-piece costumes or leave the swimming pool.
Police were then called to the drama on Wednesday after the husband of one of the women threatened the pool's lifeguard with a bowling ball.

A holiday camp spokesman said: 'The husbands became very irate that their wives were not allowed to swim with their bodies covered, and one of them threatened violence.
'Police were called and he eventually backed down. The two Muslim couples left the pool area and no charges were brought.'
http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... ds-newsxml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Dhana »

Buiten dat het een ons vreemd fenomeen is, een omwille van kuisheid van top tot teen ingepakte vrouw, vind ik het onbehoorlijk om in zwempak of bikini gekleed te zijn, zodat iedereen de rest van mijn lijf kan bekijken, maar een kijk(st)er zelf buiten schot blijft.

Laat ze verder lekker daar blijven waar allah vrouwen (ook op snikhete dagen) wil hebben. Gewoon achter het aanrecht.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Mahalingam »

Weer zo iemand die niet wakker lag van de vraag of de burkini rechten heeft of niet.
Een badmeester in Enkhuizen zag een juf in boerkini (burkini?) en zei: "dat ding uit of jij eruit". Niet beseffend in wat voor ratelslangenkuil die stapte omdat die niet door had dat dit een geloofskwestie is.
Aanvullende info: de juf is van de bekeerde soort.
Moslima Debbie Klein uit Venhuizen kan niet geloven dat zij niet meer welkom is in het Recreatiebad Enkhuizerzand in Enkhuizen. Haar boerkini zou volgens het personeel aanstootgevend zijn. Daarom werd de vrouw zaterdag vriendelijk doch dringend verzocht het zwembad voortaan maar te mijden. [...]
Zwembaddirecteur Ton Boogaard laat in de krant weten dat er meer redenen zijn om vrouwen in boerkini de toegang te weigeren. "Het gaat ook om de veiligheid en verontreiniging van het zwembad. Maar dit is een landelijke discussie. We gaan dit opnieuw bespreken in ons bestuur."
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9111 ... buitenland
Dit is die poel des verderfs na verwijdering van de burkini:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Ariel »

Klein, die het pak zelf in elkaar knutselde, is verbijsterd. "Het is een pak van badstof met lange pijpen en mouwen. Daar kunnen ze toch niks van zeggen?", aldus Debbie in het Noord-Hollands Dagblad. De vrouw bekeerde zich later in haar leven tot de Islam.

:laugh1: Was ze te gierig om een paar centen voor een halal pak uit te geven?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door H.Numan »

Niet is zo fanatiek als een bekeerling... quot erat demonstrandum. :yuk:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Mahalingam »

En er is beeld van de bekeerlinge.

Afbeelding

En jawel, de reli-boerkini heeft gewonnen.
Zwemmen in boerkini mag in Enkhuizen
ENKHUIZEN - - Debbie Klein uit Venhuizen en andere moslima’s zijn weer welkom in het Recreatiebad Enkhuizerzand. In boerkini, welteverstaan.

Medewerkers, directie en bestuur zijn ’onaangenaam verrast’ door de berichtgeving in de media en de in hun ogen ’onterechte beschuldiging van discriminatie’. Volgens directeur Ton Boogaard en voorzitter Jan Klienbannink hebben de zwembadmedewerkers afgelopen zaterdag gehandeld naar de huisregels die badkleding voorschrijft. Deze lieten echter wel ruimte voor interpretatie.

Na de recente gebeurtenissen zijn de regels verduidelijkt. Directie en bestuur zijn nu van mening dat ook een boerkini, mits uitgevoerd in zwemkledingstof, gerekend kan worden tot zwemkleding. Dus toegestaan.

Debbie reageert opgetogen: ,,Super, dan ga ik er gewoon weer heen. Ik ben ook niet boos op het zwembad, maar op dat moment vond ik het wel erg jammer.’’
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Dhana »

Ik snap dat niet. Als je moslima bent of wordt, dan is van de consequenties dat je je niet meer in een zwembad kan vertonen. Accpeteer het feit dat zwemmen een kaffiraangelegenheid is. Althans voor de wijfjes. De mannetjes mogen gewoon onder water naar hartelust graaien in de bikini's van de Nederlandse hoeren. Die vragen er tenslotte zelf om.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Ariel »

In de Naam van Allah, de Erbarmer de Meest Barmhartige

Oeps... :shock: Deze bekeerling heeft een stel foute afbeeldingen aan haar muur hangen. Dat wordt het hellevuur voor deze dame. Twee grote zondes op één foto. Eigenlijk drie zondes , want deze bekeerling staat zo trots op de foto. ( zonde één ) Er hangen schilderijen aan haar muur ( zonde twee) en de onnozele laat ook nog eens een kiekje van haar zelf maken. ( zonde drie. )
A'isha (Moge Allah tevreden over haar zijn) zei: "Op een keer kwam de Profeet terug van een reis (en ging het huis in) en ik had de muur met een Qir'am (een wollen doek) met afbeeldingen erop bedekt. De Profeet werd boos en verscheurde de Qir'am en zei: "De zwaarste bestraffing is op de Dag des Oordeels voor degenen, die de schepping van Allah namaken (door het maken van afbeeldingen)."

Overgeleverd door: Al-Boechari, Moslim
Dat komt nooit meer goed met haar...De Profeet SAW zei: "Degenen die albeeldingen maken worden op de Dag des Oordeels gemarteld. Hen wordt bevolen om leven te creëren in de zaken die zij gemaakt hebben."Overgeleverd door: Al-Boechari, Moslim

Wa Aleikoem As Salaam Wr Wb

Ik ben best wel trots op mezelf. Ik begin steeds strenger in de leer te geraken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door H.Numan »

Als je er goed over nadenkt zijn zowel besnijdenissen als alle vormen van kleding een belediging van allah:

De maangod heeft in zijn oneindige onbeperkte en alwetende wijsheid de mens geschapen. Dat is een perfecte creatie. Mogen we niets aan veranderen. Toch? Dus geen flappies wegsnijden, en geen kleding dragen. Want zo heeft de maangod ons niet geschapen. Je komt (als man, tenminste) met een flappie op de wereld en bieden (man & vrouw) zonder kleding.

Als de maangod wilde dat we kleding droegen, had hij ons wel een vacht gegeven. :drool:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Verbod verwijst naar gezonde verstand!

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef: Ik ben best wel trots op mezelf. Ik begin steeds strenger in de leer te geraken.
Nee, jij bent een heel verstandige vrouw. Jij bent tenminste consequent, altijd al geweest. En daarom heb ik zo'n bloedhekel aan die achterlijke islam fata morgana's. Islam bestaat uit de groots mogelijke achterlijke onzin en tegenstrijdigheden waar geen touw aan vast te knopen is en waar de eerste de beste straathond kotsmisselijk van zou worden. Maar hoe dan ook, een hond eet zijn eigen braaksel op, de islam laat zijn troep overal in de wereld rondslingeren zonder deze op te ruimen. Dat mag ONZE kennisbeschaving dan weer doen. Islam is gewoon vies en smerig. Tenminste uit oogpunt van ONZE kennisbeschaving.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door H.Numan »

Wat ik me echt afvraag is hoe dat nou zit met varkensvlees.
Babi Pangang is echt varkensvlees, 100% haram met certificaat van echtheid. Hetzelfde geldt voor alles waar 'babi' in zit.
Maar ... dit is een belangrijk gerecht in de Javaanse keuken. En Java is vrijwel geheel mohammedaan.
Hoe zit dat nou? :nono:

Mogen ze dat wel eten? Volgens mij dus niet.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Mahalingam »

Dat is voor velen zo opgelost: Mohammed had het over een varkens-achtig beest dat daar in Medina e.o. leefde. In Indonesië hebben ze een dier dat wel wat op een varken lijkt maar het niet is. Het heeft dan ook een heel andere naam.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Manon »

Dhana schreef:Ik snap dat niet. Als je moslima bent of wordt, dan is van de consequenties dat je je niet meer in een zwembad kan vertonen. Accpeteer het feit dat zwemmen een kaffiraangelegenheid is. Althans voor de wijfjes. De mannetjes mogen gewoon onder water naar hartelust graaien in de bikini's van de Nederlandse hoeren. Die vragen er tenslotte zelf om.
Dat vraag ik me ook steeds af.

Zwemmen is niks voor moslima's. Tenzij ze aan zee of in rivieren kunnen gaan zwemmen met kleren aan.

Ik zou liefst hebben dat stranden moslim-vrij gemaakt worden zodat wij kafferhoeren van die steelse blikken van de muzelmannen verlost zijn die onderwijl wel de tenten van hun vrouwen goed vastpinnen.

Kunnen die muzelvrouwkes dan niet gewoon wat gaan basketten, korfballen (vrouwen only) voetballen (vrouwen only), volleybal etc... gaan spelen? hebben ze toch ook sport zonder mannen en mèt kleren? Kunnen ze voor mijn part in burka lopen te wapperen op het volleybalveld.

Ik pleit trouwens voor een safety-bikini voor jonge meisjes: bij één scharrelpoging komt er een klauw tevoorschijn die het glockenspiel van de belager in kwestie in knelgreep houdt.... lang.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Mahalingam »

Wij gaan door met de strijd tegen ongekleed zwemmen!!!
Er is niet alleen sprake van een burkini maar ook nog van een burka-achtige gezichtsbedekking.
Helaas geen foto's beschikbaar.
Twee moslima's met boerkini's uit Frans zwembad gezet
De twee vrouwen sprongen in het vakantiepark Rives de Corbieres in Port Leucate in het water met badkleding dat hun hele lichaam bedekte, ze hadden ook een sluier aan. De regels van het park stellen dat enkel badkledij in het water mag gedragen worden. De vrouwen moesten ofwel een conventionele bikini of badpak dragen ofwel het zwembad verlaten. De politie moest ter plaatse komen nadat de echtgenoot van één van de vrouwen de redder van het zwembad met een bowlingbal bedreigde.
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/art ... uurd.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Verbod op boerkini verheerlijkt gezonde verstand

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:Wij gaan door met de strijd tegen ongekleed zwemmen!!!
Twee moslima's met boerkini's uit Frans zwembad gezet
De twee vrouwen sprongen in het vakantiepark Rives de Corbieres in Port Leucate in het water met badkleding dat hun hele lichaam bedekte, ze hadden ook een sluier aan. De regels van het park stellen dat enkel badkledij in het water mag gedragen worden. De vrouwen moesten ofwel een conventionele bikini of badpak dragen ofwel het zwembad verlaten. De politie moest ter plaatse komen nadat de echtgenoot van één van de vrouwen de redder van het zwembad met een bowlingbal bedreigde.
Ach, deze wereld is immers het toneel van oprechte domheid. In een democratie had men al die slappe figuren in de politiek kunnen wegstemmen. Of protesteren, of met rotte eiereen en tomaten bekogelen . . . maar men doet niks. En in een democratie is het nu eenmaal zo dat de meeste stemmen gelden. Voorlopig dus al die godsdienstwaanzin nog maar even slikken. :redface:

Bestond er geen stompzinnige godsdienstwetgeving dan had baardmans Mohammed met zijn tweedehands artikel opgepakt kunnen worden en opgesloten in een krankzinnigengesticht.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Verbod op boerkini verheerlijkt gezonde verstand

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Bestond er geen stompzinnige godsdienstwetgeving dan had baardmans Mohammed met zijn tweedehands artikel opgepakt kunnen worden en opgesloten in een krankzinnigengesticht.
Ja Hans, dat moet je de Japanners toch nageven dat ze niet meedoen aan die flauwekul van "erkende godsdiensten", waarbij in decreet vastgelegd wordt dat bepaalde godsdiensten beter zijn dan andere. In België hebben we er 4, voor katholieken, protestanten, joden en moslims, wat een waanzin.
In Japan zijn alle godsdiensten ok, zolang ze maar geen geld kosten aan de gemeenschap en niemand ermee lastig gevallen wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door H.Numan »

De reden is -mogelijk- het verschil tussen poly en monotheïsten. Een polytheïst heeft geen enkel probleem met een godje meer of minder. Hoe meer, hoe beter! Ik heb in Wat Hua Lampong (bij het station in de buurt) diverse beelden gezien van Jezus, Jozef en Maria. Het is helemaal niet vreemd om Hindu goden te zien in een Boeddhistische tempel. Maar andersom: dus nooit, he!

Een monotheïst vereert per definitie maar 1 god. Die van hem. De rest kan geen god zijn, want er is er tenslotte maar 1 (of 3-1 of 3x1/3)... Aangezien het de concurrent betreft moet dat dus de duivel zijn. Vandaar die automatische intolerantie van monotheïsten.

Wij zijn er enigszins overheen gegroeid. Het CDA gaat zelfs zo ver dat alles ze wat monotheïst is welkom heten. Iets is tenslotte beter dan niets. Toch is de scheiding tussen kerk en staat hier minimaal te noemen. Helaas wordt het steeds minder.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Verbod op boerkini in strijd met de logica?

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Het is helemaal niet vreemd om Hindu goden te zien in een Boeddhistische tempel. Maar andersom: dus nooit, he!
Goeie uitleg! Alleen dit snap ik niet: :mrgreen: Hindu goden belopen ik de miljoenen. Boeddhisten kennen geen god. Maar zo'n Boeddha beeldje in een Hindu tempel zou dan toch wel kunnen? Maar ook als god, stel dat Bhoeddha een god zou zijn.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Verbod op boerkini verheerlijkt religieuze denkwijze

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
hans van de mortel schreef: Bestond er geen stompzinnige godsdienstwetgeving dan had baardmans Mohammed met zijn tweedehands artikel opgepakt kunnen worden en opgesloten in een krankzinnigengesticht.
Ja Hans, dat moet je de Japanners toch nageven dat ze niet meedoen aan die flauwekul van "erkende godsdiensten", waarbij in decreet vastgelegd wordt dat bepaalde godsdiensten beter zijn dan andere. In België hebben we er 4, voor katholieken, protestanten, joden en moslims, wat een waanzin.
In Japan zijn alle godsdiensten ok, zolang ze maar geen geld kosten aan de gemeenschap en niemand ermee lastig gevallen wordt.
Ik geef ze dat na. Ik vind dit ook van gezonde logica blijk geven. Waarschijnlijk zijn die Japanners hoe dan ook veel intelligenter en vooral slimmer dan de rest van de wereld. Trouwens, een weldenkend mens met een gezonde hersenpan zal eerder van vele goden overtuigd raken dan overtuigd in slechts één god die alles in zich verenigd heeft. Zowel het goede als het kwade. Je moet toch knettergek zijn om in die 'ware' ene God te geloven. Kan het onlogischer?
Maar daar heeft de leiding van dat stelletje zwakzinnige gelovigen wat op bedacht. God staat voor het goede. Het slechte van de schepping komt van die andere god, genaamd satan. Dus niks monotheïsme. Er zijn dus twee goden. En voor de in de war gebrachte christen zou hij eigenlijk in een kwartet goden moeten geloven. Nog even op een rijtje voor wie ze nog niet allemaal op een rijtje heeft:

God de Vader, God de Zoon, God de Heilige Geest en last but not least de belangrijkste van het kwartet ontraceerbare goden: God de Satan.

De zo intens domme mens spreekt zichzelf tegen door klakkeloos boeken vol religieuze onzin over het bestaan van slechts één god als hapklare brokstukken in alle gemoedsrust te consumeren. Dom! Maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Tel uit je winst bij de dood. Ga wel of niet langs af en ontvang een vrije toegang tot het paradijs. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met de logica?

Bericht door H.Numan »

hans van de mortel schreef:
H.Numan schreef:Het is helemaal niet vreemd om Hindu goden te zien in een Boeddhistische tempel. Maar andersom: dus nooit, he!
Goeie uitleg! Alleen dit snap ik niet: :mrgreen: Hindu goden belopen ik de miljoenen. Boeddhisten kennen geen god. Maar zo'n Boeddha beeldje in een Hindu tempel zou dan toch wel kunnen? Maar ook als god, stel dat Bhoeddha een god zou zijn.
Ja hoor, geen enkel probleem. Vergeet niet dat Boeddhisme voortkomt uit Hindoeïsme. In het westen zien we drie grote stromingen die uit elkaar voortkomen: het Judaïsme, Christendom en mohammedanisme. In het Oosten is het wat gevarieerder, maar Gautama Siddarta was oorspronkelijk Hindoe.

In Thailand is Brahmanisme nog steeds erg belangrijk, vooral in de hogere kringen. De koninklijke ploeg ceremonie is een puur Brahmaans ritueel, bijvoorbeeld. Spirithuisjes (San Prapum) zie je overal en hebben niets te maken met Boeddhisme.

Het is doodnormaal om in een Boeddhistische tempel een beeld te zien van Ganesh of Krishna.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Mahalingam »

Zij was 24 jaar en had geen boerkini aan...
Vorige week verdronk een meisje van het Arnhemse Rijn IJssel college op het Slotermeer. Een grote schok voor de school, en al helemaal voor de vier meiden die ook aan het zeilen waren. De boot sloeg om waarna de vier zich in veiligheid wisten te brengen, maar het vijfde meisje dus niet.

Het blijkt om een meisje uit een Afghaanse familie te gaan. Ze had zware kleding aan, zo vertelt een familielid tegen Omroep Gelderland. Kleding die ze vanwege haar geloof droeg. En ze kon ook niet zwemmen en had geen zwemvest aan.

Een bijzonder trieste en tragische afloop van een dagje zeilen. De politie zoekt nog steeds naar het lichaam van de 24-jarige Arnhemse studente.
http://www.arnhem-direct.nl/berichten/2 ... et_zwemmen
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Manon »

tja. zielig.
Ze moeten dan ook niet gaan zeilen want dat deed hun profeet ook niet. Dat ze dan meedoet aan kamelenracen of boogschieten of zo.
eigen schuld dikke bult dus, waarschijnlijk straf van Allah.

Serieus waar: voor zulke stupiditeiten kan ik niet warm of koud worden. Net zomin als voor die inpaktrien die met haar sjalleke verstrikt geraakt in die go-karts. dat mag allemaal niet van Allah dus moeten ze het ook niet doen.

Met de fiets rijden met hun verplichte klederdracht is trouwens ook gevaarlijk: en mohammed reed ook niet met de fiets.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Monique »

Niet kunnen zwemmen...gaan zeilen en dan geen zwemvest aan?
Sjonge jonge......

Ik ben opgegroeid op de kagerplassen en zelfs wij (de zeer ervaren zeilers en zwemmers) hadden bij redelijk sterke wind ALTIJD een zwemvest aan.

Maar ja.... moslims hebben tenslotte allah die voor ze zorgt.... worthy:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Verbod op boerkini in strijd met wet ??

Bericht door Manon »

zo'n zwemvest zal te nauw gezeten hebben en ze zal gevreesd hebben dat haar vrouwelijke vormen erdoor zouden uitstulpen zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Verbod op . . .

Bericht door hans van de mortel »

circe schreef: Met de fiets rijden met hun verplichte klederdracht is trouwens ook gevaarlijk: en mohammed reed ook niet met de fiets.
Het is goed dat dit wat vaker gezegd wordt . . . Mohammed deed dit of dat, of dit juist niet, maar dat weer wel. En dus doen wij moslims, moslima's precies hetzelfde, of ook weer niet wanneer Mohammed ergens in tekort schoot vanwege zijn slechte scholing en daaruit voortvloeiende onontwikkeldheid.

Die hele islam is één grote huichelachtige en vooral stiekeme bezopen achterlijke toestand die je normaliter alleen denkt te kunnen aantreffen in een inrichting voor zwakzinnigen of natuulijk in de buurt van Mekka, het bastion van de angst, afgoderij en doodtrapperij. Vroeger heette zoiets gekkenhuis. Maar dat is niet meer. In feite is de zandbak van Allah het onovertroffen krankzinnigenpaleis van de ware islam-liefhebber.

Toch vraag ik mij af waarom moslims hun dochters in de leeftijd vanaf zes niet in de aanbieding doen met als doelgroep streng kijkende ongewassen pluisbaarden moslims waar wij altijd van op aan kunnen als een profetische afspiegeling van de ware Allah-gelukszoeker. Gewoon even dealen. Neuken mag daarna officieel volgens de islam. Lukt het niet omdat het kutje veel te klein is, dan even geduld opbrengen net zoals Mohammed deed. Zo gauw dat meiske negen jaar is moet het wel lukken. Maar dan moet de pluisbaard wel zijn best hebben gedaan en al die drie jaren geprobeerd hebben om bij dat woestijn meiske binnen te dringen en haar volgens goed Arabisch-islamitisch gebruik te verkrachten. Wie als Arabische islam-moslim een meisje van negen jaar neukt doet dit geheel overeenkomstig het lievelingetje uit de klas van Allah: Mohammed. Laat Mohammed nu zelf de uitvinder zijn van Allah. Dat bedoel ik, islam draait alles om en is dus voor geen zandkorrel te vertrouwen. Laat staan te accepteren in ONZE kennisbeschaving!

Beste mensen, dit is islam ten voeten uit. Een laatsteklas achterlijke horror-religie die zo weggelopen kan zijn uit een film als Jurassic park. En daar gaan wij in ONZE kennisbeschaving mee om alsof er niets aan de hand is.

Islam betekent vrede. Sinds wanneer?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie