Maar dat is toch prachtig zullen alle Cohennetjes uitroepen. Jazeker, maar wij laten ons niet zo makkelijk foppen als al dat huichelachtige en domme linkse adderengebroed.
Een voorbeeld. BP. Je weet wel, die olie-gigant die er zo’n milieu-rotzooi van heeft gemaakt. Kun je je nog herinneren hoe dat logo van BP er lang geleden uitzag? Niet belangrijk. Belangrijk is te weten dat men over dit oude logo heel lang heeft nagedacht alvorens te besluiten dit wereldwijd bekende logo aan een opknapbeurt onderhevig te laten zijn. Opknapbeurt? Nou zeg maar gerust metamorfose! Olie is smerig en heeft nergens een schone klank. Dus wat bedacht de leiding van BP? Wij moeten als enige in de oliewinningsbranche overkomen als vriendelijk, betrouwbaar en vooral milieubewust. Zie daar dit prachtige nieuwe logo uit de hoed van een duur design bureau, Als dat niet mooi, vriendelijk, liefelijk, zonnig, maar vooral milieuvriendelijk overkomt, nou, dan weet ik het niet meer. Kortom, een nieuwe verpakking van hetzelfde smerige product.

En heeft dit nieuwe BP-logo geholpen uw mening ten aanzien van het wereldconcern te veranderen ten positieve? Ik denk het niet. De aap zit in de mouw en zal er toch ooit weleens uit willen komen. Zoals recent met een van de meest verschrikkelijke olierampen ooit.
En zo betreft het ook - van het zelfde laken een pak - de islam. Verander dat onvriendelijke met domheid geassocieerde woord mohammedaan in moslim, en huppekee, de islam verovert hiermee de wereld met een toonbeeld van vrede- en liefdegevoelens voor de medemens. An me hoela! Islam blijft een voor de gezondheid gevaarlijk dodelijk virus met mohammedanen als de dragers van dat virus. Zolang islamitische allahtonen, Mekka-afgoderij-bedrijvers en bewonderaars van Mohammed, de analfabeet, sadist en moordende roverhoofdman, niet tot het inzicht komen dat ze vanaf hun geboorte zijn beduveld, voorgelogen en op een afschuwelijke mensonwaardige manier zijn geïndoctrineerd, zal welke naamsverandering ook maar iets kunnen veranderen aan de inhoud van het wezenlijke dat aan het brein van de sadistische moordende roverhoofdman Mohammed ontsproten is. Derhalve kan men tot de logische gerechtvaardigde conclusie komen:
islam hoort in een kennisbeschaving niet thuis!
Ik heb hier voor mij liggen de dikke van Dale van 1999. Ik zoek op: Allah. En wat lees ik vervolgens?
Naam van God bij de moslims.
Nu pak ik mijn Kramers pocketwoordenboek ’Vreemde Woorden’ van 1987. Ik zoek op: Allah. En wat lees ik?
Naam van God bij de mohammedanen.
En nu maar hopen dat Verhagen van het CDA zo verstandig is om samen met de PVV en VVD te gaan regeren. Dan zal ook het beroemde woordenboek Van Dale in zijn volgende uitgave het woord moslims zeker veranderen in mohammedanen. En zo is het en zo hoort het. Moslim is in feite een mohammedaan in een westers jasje. Maar welke Marokkaan of Turk die zich moslim noemt zal zeggen dat de koran geen heilig boek is en dat Mohammed niet de meest vredelievende persoon op aarde was. Zo lang deze allahtonen om begrijpelijke reden vast blijven houden aan hun huichelachtige geloof kan er van integratie van zijn leven lang niet sprake zijn van integratie. Wat rest is slechts parasiteren op onze kenisbeschaving.
De begrijpelijke reden waarom zich moslim noemende mohammedanen de islam de rug niet toekeren?
License to kill. Wat denk je hier van? Befehl ist Befehl. Ik heb hier voor mij liggen de koran en lees het volgende weerzinwekkende meest onmenselijke bevel zoals we ons dit slechts voor kunnen stellen uit de tijd van Hitler en zijn ss moordcommando’s:
Sura 4:89 - Zij zouden wensen dat gijlieden ongelovig werd, zoals zij ongelovig zijn, zodat gij gelijk zoudt zijn. Doch neemt u onder hen geen verbondenen, zolang zij niet uitwijken op de weg Allah’s. Doch indien zij zich afwenden, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen aantreft. En neemt u onder hen geen verbondene en geen helper.
Volgelingen van de ongeletterde woestijnrat, zelfbedachte profeet, pedofiel, onbetrouwbaar sujet, sadist, crimineel, oorlogshitser, plunderaar, jodenhater en arabische roverhoofdman hebben maar één echte toepasselijk begrip dat eer brengt aan hun afgod Mohammed :
mohammedaan zijn