Hoog tijd. English Defence League

nightsblood
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:16 am

Hoog tijd. English Defence League

Bericht door nightsblood »

Gegroet allen,

Ik lees hier al enkele jaren mee, ik vermoed zo ongeveer sinds 7/7 London. Wat er allemaal in het afgelopen decennium gebeurd is, de Twin Towers, Madrid, Theo van Gogh, London bus bombings, de Mohammed cartoons, en zovele andere kleinere dingen zoals de complete overnames van wijken zoals Manningham in Bradford, de banlieu's van Parijs, Rosengård in Malmö, al die dingen bij elkaar vormen een beangstigend geheel.

Ik las zojuist in het forum Samenleving en Integratie het draadje ''Dudley'' en zag dat jullie op de hoogte zijn van plannen om een Nederlandse divisie van de EDL te vormen. Ik ben een van die mensen.
Het staat allemaal nog in de kinderschoenen, of zelfs dat nog niet eens :wink: , aangezien er pas sinds drie dagen echt over gesproken wordt. We weten niet precies wat we aan het doen zijn en er zal veel overlegd moeten worden over het hoe en wat, en achter de schermen zijn we bezig om zoveel mogelijk van de EDL te leren.
Evenals de EDL willen we een NIET-racistische organisatie worden die zich richt op de problematiek van het radicalisme en het groeiend geweld in onze steden.
Persoonlijk heb ik me altijd op de achtergrond gehouden wat betreft de counterjihad beweging, hoewel ik het allemaal zeer nauwlettend in de gaten houd. Echter, ik zie dat het allemaal niets beter wordt en dat de politiek zijn ogen afwendt. Als er niet iets ondernomen wordt, vrees ik dat we wel eens richting Libanon kunnen gaan - dat we onze moeizaam verworven vrijheden langzaam maar zeker aan het verliezen zijn, dat joden en homo's niet veilig meer over straat kunnen, dat radicale imams onze kinderen beinvloeden etc etc etc.

Het wordt hoog tijd dat we ons gaan organiseren, ons laten horen en zo de politiek dwingen om te luisteren. Het zal een lange weg worden, en er zulllen hindernissen zijn. Maar als we nu niets doen, wanneer dan wel? Laten we het allemaal maar over ons heen komen?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hoog tijd.

Bericht door Ariel »

Welkom nightsblood, en heel veel succes toegewenst met je plannen voor de Nederlandse afdeling van de EDL. . Ik hoop dat het je lukt. Er moet inderdaad iets gebeuren, en vreedzaam demonstreren kan een goede eerste stap zijn. Ik weet alleen niet of Nederlanders ook de straat op willen. Ik ben een paar keer naar een demo van SIOE geweest, en als ik dan zag hoe weinig animo er is om je stem te laten horen dan slaat de schrik je om het hart.
Zodra een organisatie door de pers wordt betiteld als racistisch en extreem rechts dan haakt men af.
Dat zal vast en zeker gaan gebeuren, en je moet stevig in je schoenen staan om die aantijgingen te ontkrachten.
Maar on the other hand…Het is in Engeland ook gelukt om veel mensen op de been te krijgen. Ik heb ook de EDL gevolgd , en in het begin waren er maar een handvol moedige mannen die hun stem lieten horen , maar nu zijn ze al met duizend of misschien meer. Dat is toch bemoedigend.
Je zal hier net zoals in Engeland last gaan krijgen van de antifada of indymedia gasten of hoe ze zich maar noemen.
Het is heel moedig van je dat jij je hoofd wil uitsteken. Nogmaals ik wens je succes, en hou ons op de hoogte.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
nightsblood
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:16 am

Re: Hoog tijd.

Bericht door nightsblood »

Veel dank voor je welkom, Ariel.

Je hebt gelijk dat een groepering al snel in de hoek van extremistisch wordt gedrukt, en hoe we dit gaan vermijden weten we nog niet - zo dat al mogelijk zou zijn.
Er zal een mission statement moeten komen, waarin we uitleggen dat we niet tegen moslims als mensen zijn, maar tegen de Islam als veroveringsideologie. Dit zal zeer moeilijk zijn, aangezien moslims zich op een manier met de Islam vereenzelvigen, die voor de meeste mensen in het westen nauwelijks te bevatten is.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hoog tijd.

Bericht door Schepsel »

Ook welkom van mij. Zodra ik hoorde van de EDL hoopte ik ook dat er een Nederlandse tak zou komen. Wat ik net lees van Ariel is niet bemoedigend, mag ik je vragen hoe lang die demonstratie van de SIOE geleden was, Ariel? En werd het ook beticht van het zijn van extreem-rechts? Gezien het aantal Wildersstemmers is er misschien een kleine kans dat er meer animo zal zijn.

Ik vraag me alleen af hoe ervoor gezorgd kan worden dat de DDL niet inderdaad extreem-rechts en racistisch wordt. Misschien via een hoop pro-joodse uitspraken?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hoog tijd.

Bericht door Manon »

Welkom! Hoe langer hoe meer mensen beginnen zich te verzetten tegen de groeiende islamizering en dat kunnen we enkel maar toejuichen.
Je hebt gelijk dat een groepering al snel in de hoek van extremistisch wordt gedrukt, en hoe we dit gaan vermijden weten we nog niet - zo dat al mogelijk zou zijn.
Dit is dé grote struikelblok, maar ik zie dus zelf bij de politiek correctelingen toch wel langzaam maar zeker verschillende kenteringen. Ik denk dat het vooral om "perceptie" zal gaan, de manier waarop je aan image-building doet, de (vooral) CORRECTE benamingen en benoemingen.

Udo Ulfkotte van SIOE heeft zich daar dus ook op stukgebeten. Misschien heeft hij nog een aantal tips in petto. Hij had een website en langsdaar kan je misschien contact opnemen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hoog tijd.

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef: mag ik je vragen hoe lang die demonstratie van de SIOE geleden was, Ariel?
Dat is nog maar een paar jaar geleden Schepsel. Dit was de laatste demo. Lees het draadje maar even door.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ussel+sioe" onclick="window.open(this.href);return false;

En dit was de allereerste demo in Brussel. We zijn daar met een stel FFI-ers bij geweest.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ussel+sioe" onclick="window.open(this.href);return false;
En werd het ook beticht van het zijn van extreem-rechts? Gezien het aantal Wildersstemmers is er misschien een kleine kans dat er meer animo zal zijn.


Absoluut meisje. Zodra je tegen Islam ageert dan wordt je in de nazi hoek geduwd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hoog tijd.

Bericht door Pilgrim »

Schepsel schreef:Ik vraag me alleen af hoe ervoor gezorgd kan worden dat de DDL niet inderdaad extreem-rechts en racistisch wordt. Misschien via een hoop pro-joodse uitspraken?
Bij een demonstratie zouden we bijvoorbeeld Israelische vlaggen mee kunnen nemen. Ook met spandoeken of borden waarin de Islam gelijk gesteld wordt met nazisme distantieer je jezelf niet alleen van de Islam maar automatisch ook van het 'extreemrechtse' nazisme. Een leuk idee vind ik een afbeelding van de halve maan gecombineerd met een hakenkruis en daartussen een 'is gelijk' teken. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hoog tijd.

Bericht door Manon »

Lijkt me interessant om eens goed door te nemen:

THE WORLD - upside down : http://www.ulfkotte.de/18.html" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
nightsblood
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:16 am

Re: Hoog tijd.

Bericht door nightsblood »

Pilgrim, Schepsel, Zwartmeer, eenieder die denkt ideeen te hebben die de beweging of gewoon mee wil doen, stuur me een PM. Belg, Nederlander, Luxemburger, het maakt allemaal niets uit. Laat je horen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hoog tijd.

Bericht door Schepsel »

Ariel schreef:
Schepsel schreef: mag ik je vragen hoe lang die demonstratie van de SIOE geleden was, Ariel?
Dat is nog maar een paar jaar geleden Schepsel. Dit was de laatste demo. Lees het draadje maar even door.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ussel+sioe" onclick="window.open(this.href);return false;

En dit was de allereerste demo in Brussel. We zijn daar met een stel FFI-ers bij geweest.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ussel+sioe" onclick="window.open(this.href);return false;
En werd het ook beticht van het zijn van extreem-rechts? Gezien het aantal Wildersstemmers is er misschien een kleine kans dat er meer animo zal zijn.


Absoluut meisje. Zodra je tegen Islam ageert dan wordt je in de nazi hoek geduwd.
Dan maar hopen dat het tij iets is gekeerd. Ik weet in ieder geval wel dat dat niet zo is bij NRC Handelsblad en Volkskrant. Maar ze zullen op redelijke grond niets over racisme/nazisme/wat ze dan ook hebben kunnen zeggen. Waarschijnlijk lukt zelfs een beschuldiging van xenofobie niet. Of ze moeten zich een slag in de rondte liegen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hoog tijd.

Bericht door Monique »

Dit lijkt me wel iets.
Ik heb er genoeg van om enkel vanachter mijn toetsenbord mijn menig/walging te kunnen uiten.

Een beetje actie is nooit weg. Misschien dat de pluchekonten eb moslimkontveerstekers dan WEL hun oren en ogen open gaan zetten.
Amorele atheistische nitwit
nightsblood
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:16 am

Re: Hoog tijd.

Bericht door nightsblood »

Precies mijn idee Monique. We lullen maar vanachter ons toetsenbord en we doen niets.
Iemand zal ooit ergens moeten beginnen. En wij, vrienden van de EDL, gaan precies dat doen. En we hebben de beste vrienden wat dat betreft.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Hoog tijd.

Bericht door birdie »

Welkom Nightsblood

Wat een goed idee om een Nederlandse versie van de EDL op te zetten. Ik wil je niet ontmoedigen, maar het zal misschien moeizaam gaan!
Ik sta helemaal achter je, en waar nodig zal ik je steunen.
Ik lees veel reacties op de digitale kranten. Bij Elsevier leeft er onder mensen ook weer iets, om een organisatie op poten te zetten.

Tijdens het proces van Wilders, in januari j.l is op de Elseviersite ook een poging gedaan, om massaal naar de rechtbank te komen. Hier is geen gehoor aan gegeven...
Bedroevend, maar waar!

Maar toch, hoop doet leven! Alle ontwikkelingen gaan zo snel tegenwoordig... Wie had gedacht dat de PVV zo groot zou worden.
Er zijn zoveel mensen die niet op de PVV gestemd hebben, en vinden dat de PVV moet gaan regeren.
Zo langzamerhand worden er steeds meer mensen wakker.

Het wordt steeds minder een 'taboe' om te vertellen, dat je voor de PVV kiest.
Maar het gaat natuurlijk niet alleen om de PVV. Het gaat ook over de rol van politieke partijen, de media, en in het bijzonder ons 'koningshuis'.

Ik weet niet of je hebt meegekregen, dat ons 'neutrale' koningshuis inmiddels een 'constitutionele staatsgreep' heeft gepleegd!
Dit zijn toch 'items' die je naast de islam mee moet laten spelen.

Kijk ook rond op de site van artikel 7 en Amsterdampost, misschien kan je hier ook nog goede contacten leggen.

Wens je heel veel succes, Birdie.
† 14 september 2012.
nightsblood
Berichten: 15
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:16 am

Re: Hoog tijd.

Bericht door nightsblood »

Pilgrim schreef:
Schepsel schreef:Ik vraag me alleen af hoe ervoor gezorgd kan worden dat de DDL niet inderdaad extreem-rechts en racistisch wordt. Misschien via een hoop pro-joodse uitspraken?
Bij een demonstratie zouden we bijvoorbeeld Israelische vlaggen mee kunnen nemen. Ook met spandoeken of borden waarin de Islam gelijk gesteld wordt met nazisme distantieer je jezelf niet alleen van de Islam maar automatisch ook van het 'extreemrechtse' nazisme. Een leuk idee vind ik een afbeelding van de halve maan gecombineerd met een hakenkruis en daartussen een 'is gelijk' teken. :wink:

Ik ben zelf pro Israel, en eerlijk gezegd weet ik niemand onder ons die anti-Israel is. We zijn geen nazi's hoor. Integendeel zelfs, we zijn pro-Democracy.

Als we Israeische vlaggen zwaaien, is dat omdat we Israel als onze vriend zien. En ik persoonlijk, zal met alle plezier die vlag bij me hebben.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hoog tijd.

Bericht door silkyboxershortXL »

Dutch Defence Leaque is online!! :D
http://www.dutchdefenceleague.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hoog tijd.

Bericht door Ariel »

Ziet er goed uit. Nightsblood , als je dit leest...Gefeliciteerd met je nieuwe site.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hoog tijd.

Bericht door Schepsel »

Geweldig! Heel goed, een eerste stap.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hoog tijd.

Bericht door H.Numan »

silkyboxershortXL schreef:Dutch Defence Leaque is online!! :D
http://www.dutchdefenceleague.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gemaakt in Joomal met Artisteer. [hypocrite.gif]
Niet slecht. Goed begin.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hoog tijd. English Defence League

Bericht door Ariel »

De EDL komt naar Amsterdam

O. DELECRUZE - 07 AUGUSTUS 2010

De Engelse Defensie Liga is van plan om 30 oktober naar Amsterdam te komen om te demonstreren ter ondersteuning van Geert Wilders.

Dit schrijft een van de leiders van de EDL, Tommy Robinson, op de EDL-website.

De EDL is een niet politiek gebonden en niet-racistische verzetsbeweging tegen de islamisering, de opkomst van de sharia en facilitering van radicale moslims. De EDL is in 2009 opgericht nadat Britse soldaten die uit Irak terug kwamen werden uitgescholden en beledigd door groepen moslims. Dat was de druppel die de emmer deed overlopen. Sinds de oprichting heeft de EDL diverse succesvolle demonstraties gehouden, soms met duizenden deelnemers en is — ondanks de pogingen van de dhimmimedia en neo-fascistische bewegingen als de UAF ("United Against Fascism," in de volksmond "United Agaist Freedom" geheten) — enorm in populariteit gegroeid.[1]

De voorgenomen demonstratie in Amsterdam is tevens om de internationale defensie-liga beweging een verdere impuls te geven.[2]

Tommy Robinson: "Ik zou graag van deze gelegenheid gebruik willen maken om een nieuwe demonstratie aan te kondigen, en dat is er een die het wereldwijd actief worden van de Engelse Defensie Liga zal inluiden. U zult zich ervan bewust zijn dat Geert Wilders op 5 oktober weer in de rechtszaal zal moet verschijnen wegens beschuldigingen van rassenhaat, en dat zijn vonnis zoals aangekondigd op dinsdag 2 november zal worden uitgesproken. De EDL heeft contact gehad met onze Europese broeders en zusters en we hebben besloten dat op wij zaterdag 30 oktober met de Europese Defensie Liga zullen gaan demonstreren in Amsterdam ter ondersteuning van Geert WIlders — wij hopen dat u allen in de gelegenheid bent om met ons mee te komen in wat een openingsdemonstratie belooft te worden voor de toekomst van de Defensie-Liga's. Kortom, laten wij samen met trots opstaan om als één voor het land te vechten onder de vlag van de EDL: UNITED WE STAND DIVIDED WE FALL. Thanks and No Surrender Ever"

Aeneas schrijft in de aankondiging op ICLA:

"Het besmeuren van Geert Wilders en het show-proces dat hij moet ondergaan is een morele schanddaad en een duidelijke indicatie dat sommige leden van het Nederlandse establishment er naar streven om de Nederlanders geleidelijk aan sharianormen op te leggen. De vervolging van Geert Wilders, van islam-critici en andere leden van de counterjihad-beweging moet stoppen.

De vrijheid van meningsuiting is ons meest waardevolle goed en veel belangrijker dan het beschermen van de islam tegen kritiek en belediging. Het is aan de islam om, wanneer het in het Westen wordt gepraktiseerd, zich aan te passen aan de Westerse cultuur en -normen en niet andersom. Er is sinds 9/11 al veel te veel toegeven aan de islam en teveel van onze Westerse cultuur en tradities dreigen eraan opgeofferd te worden door onze zogenaamde politieke leiders.

De Europese bevolking zal nooit buigen voor de islam en het wordt tijd dat de Europese 'elite' dat eens gaat inzien en ophoudt met hun verraderlijke pogingen ons de sharia op te leggen."

Eerder dit jaar, op 5 maart, heeft de Engelse Defensie Liga een succesvolle en vreedzame optocht naar Westminster georganiseerd ter ondersteuning van het bezoek van Geert Wilders die dag aan het Britse Hogerhuis. "Als Geert Wilders naar Londen komt op 5 maart, zal de Engelse Defensie Liga hem verdedigen. Degenen die het terrorisme steunen zullen zich tegen hem verzetten." Dat verzet kwam, van de zelfbenoemde "anti"fascisten waar vervolgens vijftig van werden gearresteerd.

Eén van de leiders van de Engelse Defensie Liga, Guramit Singh, zei in een toespraak op die dag:

"Ik zal niet accepteren dat je het recht hebt plakkaten omhoog te houden met teksten als "God zegene Hitler" en "Maak je borst maar nat voor de echte Holocaust", en dan het lef hebben om Geert Wilders te bekritiseren voor het wijzen op de gelijkenissen tussen de Koran en Adolf Hitler's autobiografie Mein Kampf. … Ik sta hier voor u als één van de twaalf leiders van de Engelse Defensie Liga. Ik roep alle religies op—sikhs, christenen, hindoes, katholieken, joden, gematigde moslims, boeddhisten en alle anderen—om op te staan en hun vrijheid van meningsuiting uit te oefenen en hun gemeenschappen en deze regering bewust te maken van de dreiging waar wij tegen strijden."

De demonstratie in Amsterdam ter ondersteuning van Geert Wilders op zaterdag 30 oktober, zal voor zover bekend van 14:00 tot 18:00 u. duren. Nadere gegevens volgen zodra de plannen definief zijn.

————————

[1] De Engelse Defensie Liga over haar doelstellingen:

Alle etniciteiten en religies zijn welkom in de EDL. Wij, de Engelse Defensie Liga, zijn een sociale 'grass roots' beweging die alle levenswijzen vertegenwoordigt, elk ras, elk geloof en elke kleur, uit alle lagen van de bevolking. Onze eenheid en diversiteit is onze kracht. Onder ons zijn leden die ons rijk geschakeerde culturele, "patriottische" en vaderlandslievende volk vertegenwoordigen. Mensen die de dreiging van het "islamisme" zien voor wat het is: een verachtelijke en virulente ideologie gebaseerd op 7e eeuw barbaarsheid, onverdraagzaamheid, haat, onderdrukking en oorlog.

De leden van de Engelse Defensie Liga erkennen dat dit een dreiging is die ten koste van alles tegengegaan moet worden. Onze christelijke, joodse, sikh en hindoe-vrienden hebben allemaal een verhaal te vertellen met betrekking tot het islamitische imperialisme en de "orthodoxe leerstellingen", in het bijzonder over de Wahhabi/salafi-doctrine van het "ongelovigen doden als zij weigeren zich te onderwerpen aan de de islam"

Als beweging hebben wij geen hekel aan moslims; wij respecteren hun recht om in alle rust hun godsdienst te kunnen belijden, zolang dat geen inbreuk betekent op onze cultuur, onze manier van leven, onze rechtsstaat en onze gewoonten. Als een niet-moslim een moslimland zou bezoeken, dan wordt deze geacht de wetten ervan te eerbiedigen, de cultuur en manier van leven. Wie kan hen dat ontzeggen? Waar wij ons tegen keren is wanneer moslims proberen een doctrine van haat, onverdraagzaamheid en moordzucht in dit land te importeren, en dat te promoten en institutionaliseren via moskeeën die gefinancierd worden met Wahhabi-petrodollars.

[2] Behalve afdelingen in de meeste grote steden in het Verenigd Koninkrijk kent de EDL bijvoorbeeld een Sikh-divisie, een divisie voor ex-moslims, een Joodse-divisie en een LGBT-division [Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender]. Buiten het Verenigd Koninkrijk zijn Defensie Liga's actief of in oprichting in onder andere Australië, België, Duitsland, Hongarije, India, Indonesië, Italië, Nederland (er is nog geen officiële Nederlandse Defensie Liga bekend, maar misschien is dit een aanknooppunt), Noorwegen, Rusland, Servië, Verenigde Staten, Zweden, evenals overkoepelende liga's, zoals de European Defence League en Global Defence League.

Voor meer informatie over Engelse Defensieliga (English Defence League, EDL), bezoek de websites: http://englishdefenceleague.org/" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.englishdefenceleague.co.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;
De EDL heeft ook een forum: "Bezoek het forum als u meer wilt weten en knoop een gesprekje aan met een van ons, of kom naar een van onze demonstraties en wees er zelf getuige van hoe gewone Engelse mensen opstaan tegen de predikers van de haat." Verder zijn op de website 4Freedoms ook leden van de EDL actief in de "UK-Room". De EDL is ook op Facebook.

————————

Noot van de vertaler:

Antifa schreef op Indymedia over de aangekondigde demonstratie in Amsterdam: "We zijn zelf ook hier net van op de hoogte, maar zogauw we meer weten en dat ook in een duidelijk verhaal hebben kunnen zetten, komt er een update."

Bovenstaande informatie zal hopelijk voldoende gegevens bevatten voor zo'n update.

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=11855" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hoog tijd. English Defence League

Bericht door Dhana »

Ik heb de site aan het bekijken. Hoe krijgen jullie dat zo snel zo professioneel voor elkaar?? Geweldig!!!
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hoog tijd. English Defence League

Bericht door H.Numan »

Dat is 5 minuten werk met Artisteer. Ik gebruik het ook.
Ik zou er eea aan extra modules inhangen, voor de vertaling bijv.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Hoog tijd. English Defence League

Bericht door Mahalingam »

De EDL gaat naar Bradford voor een demonstratie. Voor zover ik uit dit bericht kan opmaken lijkt het er op dat het demonstreren wordt vanuit een grote kooi net zoals bij de vorige demonstratie van ze.
English Defence League march should be banned, say police chiefs
Police chiefs have called on the home secretary, Theresa May to ban a march by the far right English Defence League (EDL) due to take place in Bradford later this month.

West Yorkshire chief constable Sir Norman Bettison said that because of the "understandable concerns of the community", police would be backing a campaign to ban the march that is due to take place on 28 August.
Bettison said: "Having carefully considered the issues arising from any planned or unplanned march by protesters in Bradford, I have decided to apply to Bradford council for an order prohibiting the holding of a public procession on that day."[...]
However, police say that even if May agrees, there are no powers to prevent the EDL holding a "static demonstration", as they have done in other towns over the past year. Bettison said: "If the home secretary agrees to a ban, it does not prevent static, visible demonstrations taking place. But I believe that this would be less disruptive to residents of Bradford and would enable the force to better manage the operation."
Het artikel bevat de nodige disclaimers en sleutelwoorden om het politiek correct te houden:
the far right English Defence League (EDL), far-right street movement , racist and Islamophobic chanting, Islamophobic street campaign .
http://www.guardian.co.uk/uk/2010/aug/1 ... -march-ban
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hoog tijd. English Defence League

Bericht door Schepsel »

by the far right English Defence League
Je wordt toch doodziek van die leugens?
", police would be backing a campaign to ban the march that is due to take place on 28 August.
Bettison said: "Having carefully considered the issues arising from any planned or unplanned march by protesters in Bradford, I have decided to apply to Bradford council for an order prohibiting the holding of a public procession on that day."[...]
Hier heeft men demonstratierecht, dat is in Engeland niet zo?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hoog tijd. English Defence League

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:
Hier heeft men demonstratierecht, dat is in Engeland niet zo?
Voor iedereen, behalve voor de EDL. Die mogen alleen in een kooi demonstreren. Als wilde dieren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hoog tijd. English Defence League

Bericht door H.Numan »

Nee, dat is niet helemaal waar. Ze mogen ook demonstreren in de hooglanden van Schotland en op de heidevelden van Dartmoor.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie