Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door ihsanyd »

hans van de mortel schreef:
ihsanyd schreef: Dit is de "religie"van jullie zogenaamde leiders...
Waarlijk! Die jongen, of is het een meisje, slaat de spijker op z’n kop. Elke religie beschikt over al dan niet deskundige leiders met een boven modale opleiding. Nou ja, dat hoeft voor mij ook weer niet; belangrijk is dat leiders hun achterban in toom weten te houden. Bij mijn weten komt dat het best tot uiting bij de bijna acht miljoen Jehovah’s Getuigen wereldwijd.

Een Jehovah’s Getuige onderscheidt zich van de deelnemer aan het ongeregelde chaotische en vooral achterlijk primitieve hysterische islam-gedoe door onopvallend vredelievend aanwezig te zijn in ONZE kennisbeschaving. Een Jehovah’s Getuige als Pakistaniër, Australiër, Rus, Spanjaard, Eskimo, Nigeriaan, Belg of Nederlander is een en al vredelievend. Hij heeft altijd werk, vaak als glazenwasser, en valt niet op door parasiterend gedrag dat zo kenmerkend is bij vele mohammedanen die in Europa de Bijstand als hun alternatieve domicilie beschouwen. Maar bovenal is hij een rustig persoon die zijn religie niet opdringt aan een ander.

Hem, Jezus of de god van Abraham beledigen kan en mag zonder dat hij daar echt boos om wordt. Als vredelievend en verstandig mens, zal hij zelf niet voor God spelen. In de islam is het precies het omgekeerde met alles.

Mohammedanen zijn kennis-onbeschaafd, omdat ze niet anders gewend zijn. Zij mogen en durven - zo laf en huichelachtig als ze zijn - niet zelf beslissen.
Christenen, joden, boeddhisten, atheïsten en de meeste artiesten en kunstenaars zijn kennis-beschaafd, omdat ze vrij zijn, kritisch zelfstandig denken en zelf beslissen.

Hoe zou dat nu komen? Omdat zij niet alleen de god van Abraham kennen, maar bovenal een voorbeeld nemen aan de persoon Jezus Christus. Nou, dat wil ik ook best wel als atheïst. Tenslotte was Jezus de vredelievendheid zelve. En daar wringt hem nu juist de schoen in vergelijking met de echt domme mensen die zich maar al te graag als aanhanger en liefhebber van de sadistische mens en roverhoofdman Mohammed willen manifesteren en daar nog trots voor uitkomen ook.

Kan het dwazer, ongegeneerd en geaccepteerd worden in ONZE kennisbeschaving? Dat mensen met een religie, zich huichelachtig en leugenachtig opstellen en tegelijkertijd zich vredelievend noemen en deze sadistische moordende maniak Mohammed in zijn voetsporen willen volgen?

LEIDERS, beste mensen! Daar komt het op aan. Op deskundige leiders. Het woord management, waar geen Arabisch vertaling voor bestaat, is nog niet doorgedrongen in de Arabische weet-niet cultuur van het mohammedanistische verstand. Door een ontstellend gebrek aan verantwoorde, beschaafde en vooral goed opgeleide kritische leiders in de islamitische wereld worden wij dagelijks geconfronteerd met de meest weerzinwekkende middeleeuwse afgoderij die een mens zich maar kan voorstellen.

Waarom heeft een volger van Mohammed zulke grote problemen met zich af te keren van deze historisch wanstaltige criminele psychopaat, sadist en roverhoofdman-leugenaar en bedrieger Mohammed? Waarom wordt hij geen volger van Jezus, zoals letterlijk de rest van de wereld, waaronder hele grote wetenschappers en onnoemelijk veel nobel prijswinnaars - inclusief bijna alle atheïsten?

Laat de islam-dwaas, die de volgeling van Mohammed kenmerkt, eens een voorbeeld nemen aan alle joden in de wereld. Maar ook zijn blik eens naar Israël wenden. Hoe christenen en mohammedanen daar gerespecteerd worden. En waar komt nu het allerergste en grootste gevaar vandaan? Van de mohammedanen in Israël! Geen mohammedaan - man of vrouw - is te vertrouwen. Als aanhangers van de weerzinwekkende psychopatische moordenaar-sadist Mohammed neemt menige mohammedaan de koran met al zijn schadelijke discriminerende oorlog ophitsende teksten als dagelijks voedsel tot zich.

Waar twee of meer terroristen vergaderd zijn, is Mohammed de profeet en uitvinder van het terrorisme in hun midden.
Dat constante gekakkel over KENNISBESCHAVING....ik heb maar 1 ding daarop te zeggen, in je graf zul je daar niks van meenemen, van stof zijt gij en tot stof zult gij vergaan samen met de rest van de aarde. Kunst en al die andere onzin, daar focust de islam zich NIET op, dit leven is niks anders dan een show, een spel, ijdel vermaakt waarin mensen wedijveren om tegenover elkaar op te scheppen omtrent hun rijkdommen en kinderen en bezittingen, maar het echte leven is NA de dood. Wacht maar rustig af en ik wacht geduldig met u, we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Hans daar gaan vertellen hoe geweldig jou kennisbeschaving wel niet was.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Monique »

we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem
Of niet natuurlijk..... worthy:
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Dhana »

Als natuurmensen uit tropische gebieden hier komen wonen, kleden ze zich warm in de winter. Inuits die hier na toe komen dragen in de zomer zeker niet hun inheemse kleding. Tenminste als ze het willen overleven en ze zullen hun vis ook in de winkel of op de markt kopen omdat er niet genoeg ijs ligt in onze regio's waar ze bijten in kunnen hakken. Bosjesmannen kunnen hier niet op blote voeten rondwandelen omdat er hier glasscherven e.d. kunnen liggen.

Dat heet aanpassen aan omstandigheden. Mohammedanen willen het anders. Die willen dat de omgeving zich aanpast zodat zij er bij kunnen blijven lopen als 1400 jaar geleden in de woestijn. Bovendien zou ik zeggen ga eens als man van boven tot onder in het zwart ingepakt de hele dag onder de brandende zon lopen. Dat had allah ook eens moeten doen voordat ie de koran "openbaarde".


Bovendien is het een geschiedkundig een feit dat het in pre-mohammedaanse tijden de tempelhoeren waren die hun haren bedekten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef: Bovendien is het een geschiedkundig een feit dat het in pre-mohammedaanse tijden de tempelhoeren waren die hun haren bedekten.
Wat is jou punt precies? Dus als de dames op de wallen in Bikinis rondlopen betekent dat ieder bikini dragende dame op scheveningen ook op de wallen werkt?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:
Dhana schreef: Bovendien is het een geschiedkundig een feit dat het in pre-mohammedaanse tijden de tempelhoeren waren die hun haren bedekten.
Wat is jou punt precies? Dus als de dames op de wallen in Bikinis rondlopen betekent dat ieder bikini dragende dame op scheveningen ook op de wallen werkt?
Wanneer alle dames verplicht zouden zijn om op Scheveningen een bikini te dragen dan zou je die vergelijking wel kunnen maken ja. :rongue:
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Dhana schreef: Bovendien is het een geschiedkundig een feit dat het in pre-mohammedaanse tijden de tempelhoeren waren die hun haren bedekten.
Wat is jou punt precies? Dus als de dames op de wallen in Bikinis rondlopen betekent dat ieder bikini dragende dame op scheveningen ook op de wallen werkt?

Nee, want een bikini dragen zegt niets over het beroep van een vrouw. De dames die toen de haren bedekten deden dat zodat ze beroepsmatig te herkennen waren. Bovendien kan ik je verzekeren dat ik als ik bikini of badpak ga winkelen, ik kan rekenen op een arrestatie en een forse boete.

En je zou voor de gein eens in een burka of erger ingepakt een weekje door een zomerse stad in het MO gaan kuieren en dan zien hoe dat voelt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:
ihsanyd schreef:
Dhana schreef: Bovendien is het een geschiedkundig een feit dat het in pre-mohammedaanse tijden de tempelhoeren waren die hun haren bedekten.
Wat is jou punt precies? Dus als de dames op de wallen in Bikinis rondlopen betekent dat ieder bikini dragende dame op scheveningen ook op de wallen werkt?

Nee, want een bikini dragen zegt niets over het beroep van een vrouw. De dames die toen de haren bedekten deden dat zodat ze beroepsmatig te herkennen waren. Bovendien kan ik je verzekeren dat ik als ik bikini of badpak ga winkelen, ik kan rekenen op een arrestatie en een forse boete.
En wat zegt dat over de nonnen en over de heilige Maria? Dus jij wilt beweren dat ALLEEN die Tempeldames hun hoofden bedekten?? Kan jij dat met zekerheid stellen dat NIEMAND anders hun hoofden bedekten?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Schepsel »

Dit ontaardt in een héél zinloze discussie zonder inhoud.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:Dit ontaardt in een héél zinloze discussie zonder inhoud.

Precies, Schepsel. Daaarom reageer ik ook niet meer. Je kan vragen en zeggen wat je wilt, je krijgt toch geen open een eerlijk antwoord of inhoudelijke reactie.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door hans van de mortel »

ihsanyd schreef:
. . . maar het echte leven is NA de dood.
Ja natuurlijk. Fijn dat je hier even op dit forum alvast wat van je ervaringen kunt vertellen. O! Je weet helemaal niets te vertellen? Nou wij wel hoor. Jij (wij dus niet) gaat naar de hoerenkast van Allah. Daar mag JIJ zuipen zo veel als je wilt. Hoeren en snoeren zoals dat heet. En reken maar dat iedere mohammedaan nu al elke nacht met een dikke stijve onder de dekens daarover aan het dromen is.

Wij genieten NU. En met mate en verstand, goed georganiseerd. Niet in het hiernamaals, het hoerenparadijs van de islam. Het is triest om ook uit jouw reactie te moeten opmaken dat jij tot de categorie mensen behoort die zich schromelijk tekort gedaan voelt op deze wereld. Mijn oprechte deelneming. En dat Allah jou rijkelijk mag belonen. Nog effe wachten, maat. Als je mazzel hebt kom je morgen onder de tram. Of de bus.
ihsanyd schreef:Wacht maar rustig af en ik wacht geduldig met u, we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Hans daar gaan vertellen hoe geweldig jou kennisbeschaving wel niet was.
Ik wacht niks af. Ben veel te druk bezig. En die nutteloze knecht van boef Mohammed zal eerst een afspraak met mij moeten maken. Hij mag natuurlijk ook de engel Gabriël sturen. Ik laat ondertussen Allah weten dat ik kan lezen en schrijven. Die godsengel hoeft dus niet onnodig handtastelijk te worden. :wink2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door ihsanyd »

hans van de mortel schreef:
ihsanyd schreef:
. . . maar het echte leven is NA de dood.
Ja natuurlijk. Fijn dat je hier even op dit forum alvast wat van je ervaringen kunt vertellen. O! Je weet helemaal niets te vertellen? Nou wij wel hoor. Jij (wij dus niet) gaat naar de hoerenkast van Allah. Daar mag JIJ zuipen zo veel als je wilt. Hoeren en snoeren zoals dat heet. En reken maar dat iedere mohammedaan nu al elke nacht met een dikke stijve onder de dekens daarover aan het dromen is.

Wij genieten NU. En met mate en verstand, goed georganiseerd. Niet in het hiernamaals, het hoerenparadijs van de islam. Het is triest om ook uit jouw reactie te moeten opmaken dat jij tot de categorie mensen behoort die zich schromelijk tekort gedaan voelt op deze wereld. Mijn oprechte deelneming. En dat Allah jou rijkelijk mag belonen. Nog effe wachten, maat. Als je mazzel hebt kom je morgen onder de tram. Of de bus.
ihsanyd schreef:Wacht maar rustig af en ik wacht geduldig met u, we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Hans daar gaan vertellen hoe geweldig jou kennisbeschaving wel niet was.
Ik wacht niks af. Ben veel te druk bezig. En die nutteloze knecht van boef Mohammed zal eerst een afspraak met mij moeten maken. Hij mag natuurlijk ook de engel Gabriël sturen. Ik laat ondertussen Allah weten dat ik kan lezen en schrijven. Die godsengel hoeft dus niet onnodig handtastelijk te worden. :wink2:
Tjaaaaa velen zijn jou voorgegaan en velen zullen jou volgen.. en allemaal beweerden ze hetzelfde. Er komt een dag dat je spijt krijgt van al die onzin dat je uitkraamt en op die dag herinner dan mijn waarschuwing...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

Dhana schreef:
Schepsel schreef:Dit ontaardt in een héél zinloze discussie zonder inhoud.

Precies, Schepsel. Daaarom reageer ik ook niet meer. Je kan vragen en zeggen wat je wilt, je krijgt toch geen open een eerlijk antwoord of inhoudelijke reactie.
Eindelijk rust, Godszij dank...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door H.Numan »

ihsanyd schreef:Tjaaaaa velen zijn jou voorgegaan en velen zullen jou volgen.. en allemaal beweerden ze hetzelfde. Er komt een dag dat je spijt krijgt van al die onzin dat je uitkraamt en op die dag herinner dan mijn waarschuwing...
Zo dreigde waarschuwde ihsaanyd, die alhier probeert om zieltjes voor allah(machies) te winnen. :roll2:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door ihsanyd »

H.Numan schreef:
ihsanyd schreef:Tjaaaaa velen zijn jou voorgegaan en velen zullen jou volgen.. en allemaal beweerden ze hetzelfde. Er komt een dag dat je spijt krijgt van al die onzin dat je uitkraamt en op die dag herinner dan mijn waarschuwing...
Zo dreigde waarschuwde ihsaanyd, die alhier probeert om zieltjes voor allah(machies) te winnen. :roll2:
Jij snapt het ECHT NIET. Zieltje winnen doen we niet aan. De enigste ziel die te winnen of te verliezen valt is die van jezelf. Met de rest heb je niet zoveel te maken...Wie goed doet doet het voor zichzelf en wie slecht doet doet het tegen zichzelf...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: De enigste ziel die te winnen of te verliezen valt is die van jezelf. Met de rest heb je niet zoveel te maken...Wie goed doet doet het voor zichzelf en wie slecht doet doet het tegen zichzelf...
Die Mohammedaan-visie verklaart heel goed waarom de stinkend rijke Saoudische prinsen hun Pakistaanse moslimbroeders in de drek laten zitten. Wat dat betreft zouden we iets van de moslims kunnen leren, gewoon laten verdrinken en verhongeren dan maar. Hun ziel is wel gered dan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Er komt een dag dat je spijt krijgt van al die onzin dat je uitkraamt en op die dag herinner dan mijn waarschuwing...
Ik heb daar NU al spijt van in feite. Spijt dat ik ooit s een Koran had gekocht in het idee dat daar wel iets interessants zou kunnen instaan. Wel dat viel zwaar tegen, de 7,5 € die ik aan dat boekje had gegeven had ik beter aan een lekkere fles wijn gespendeerd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Manon »

ishanyd schreef:Dus jij wilt beweren dat ALLEEN die Tempeldames hun hoofden bedekten?? Kan jij dat met zekerheid stellen dat NIEMAND anders hun hoofden bedekten?
volgens mij heb ik het hier al eens gezet.

De tempelpriesteressen waren de énigen die hun AANGEZICHT bedekten als ze op straat liepen, zodat de mannen waarmee ze sex hadden gehad en niet konden herkennen.

Het sluieren van het AANGEZICHT is dus in eerste instantie een gebruik van HOEREN.

So much voor uw vrome en zedelijke burka en niqaabdames! Iedereen mag er blijkbaar opzitten, alleen is het te vervelend voor de mannetjes om nadien op straat geconfronteerd te worden met het feit dat de vier dobbelende heren met z'n allen van dezelfde tempelmadam gebruik hebben gemaakt.

Lees dit nu hé. het zal wel weer zeer doen, maar ik ga het niet meer herhalen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door H.Numan »

ihsanyd schreef:Jij snapt het ECHT NIET. Zieltje winnen doen we niet aan.
Is ook nergens nodig voor, jullie bouwen de hele samenleving om volgens jullie ideologie.
In echt missioneren zijn jullie nooit echt succesvol geweest.
De enigste ziel die te winnen of te verliezen valt is die van jezelf.
Ziel. Daar zeg je zo wat. Vertel eens. Waar zit die ziel precies?
Hoe neemt de ziel waar (mist een o.a. het centrale zenuwstelsel)?
Hoe planten zielen zich voort? Of komen ze uit de bloemkool kameel?
Wat is de gemiddelde levensduur van een ziel?
Met de rest heb je niet zoveel te maken
Ach, wat jammer nou. Jij snapt het echt niet. Wat jullie doen om je religie te promoten thuis moeten jullie weten. Of straat (in Nederland) dienen jullie je -niet schrikken- beschaafd te gedragen. Dus volgens wat de Nederlandse wet toestaat. Bij voorkeur volgens wat de Nederlandse bevolking normaal vind of acceptabel. Maar daar durf ik niet eens naar te vragen. De afgelopen veertig jaar laten zien dat mohammedanen letterlijk schijt aan normen een waarden hebben.
Wie goed doet doet het voor zichzelf en wie slecht doet doet het tegen zichzelf...
De vraag is dus: zijn hoofddoeken goed of slecht. Ik hou 't op bijzonder slecht. :knorrie:

Wat ik nou echt graag zou willen weten is wat jullie van plan zijn te gaan doen als jullie hier de baasssssssss zijn. Het lijkt me bijzonder onwaarschijnlijk dat jullie dan opeens gaan werken. In tegenstelling tot je zand van herkomst is Nederland nogal drassig. Er moet redelijk hard gewerkt worden om het boven water te houden. Dus wanneer jullie de baasssssss zijn zullen jullie toch echt keihard moeten gaan pompen. Want die domme, luie, normloze, ongemanierde Hollanders gaan dat echt niet voor jullie doen, hoor. :sly:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Dhana schreef:
Schepsel schreef:Dit ontaardt in een héél zinloze discussie zonder inhoud.

Precies, Schepsel. Daaarom reageer ik ook niet meer. Je kan vragen en zeggen wat je wilt, je krijgt toch geen open een eerlijk antwoord of inhoudelijke reactie.
Eindelijk rust, Godszij dank...

Wat doe je hier dan nog, als je die rust wenst?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Herne
Berichten: 75
Lid geworden op: za mar 01, 2008 4:23 pm

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Herne »

Burka's en andere geheel bedekkende kleding moet verboden zijn.
In een transparante en open samenleving past geen enkele kleding die de identiteit en uiterlijk van een persoon verhult.
Het moment dat een samenleving een masker als vrije kleding keuze toelaat is het moment dat die samenleving zich niet meer kan wapenen tegen misdaad.
Een religieuze reden is hier voor geen excuus.
Het belang van het geheel van de maatschapij moet altijd boven het individuele belang gaan.
Immers de motivatie van de ene mens om het gezicht te moeten bedekken vormt geen richtlijn voor de motivatie van een ander mens.
Men kan ook criminele bedoelingen hebben voor een gezichtsbedekking.
Verder is het zo dat elk een samenleving recht heeft op zijn eigen ontwikkeling. Ook de Nederlandse samenleving.
Het is waar dat de Nederlandse samenleving de laatste dertig jaar zich heeft open gesteld voor andere invloeden en mensen van andere samenlevingen.
Het is niet waar in geen enkel pzicht dat een samenleving niet mag terugkeren op eerdere besluiten.
Mensen die zich niet verbonden voelen met de Nederlandse samenleving en hun loyaliteit binden aan anderen moeten zich niet al te veel voorstellen van hun rechten.
Tenslotte bestaat elk volk naar de gratie van hun levensdrang.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:[ Dus wanneer jullie de baasssssss zijn zullen jullie toch echt keihard moeten gaan pompen. Want die domme, luie, normloze, ongemanierde Hollanders gaan dat echt niet voor jullie doen, hoor. :sly:
Daar heeeft onze Mohameddaanse import nog nooit aan gedacht. Wie gaat hun uitkeringen betalen als niemand nog werkt? Tot nog toe zijn de moslims altijd als een sprinkhanenplaag voort getrokken, eens een gebied leeggeplunderd en kaal gevreten trokken ze verder. Maar eens aan het strand van Scheveningen gekomen kunnen ze écht wel niet verder . Ik wed dat geen ene moslim dààr ooit al s aan gedacht heeft.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Marokkaanse hoertraditie

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
H.Numan schreef:[ Dus wanneer jullie de baasssssss zijn zullen jullie toch echt keihard moeten gaan pompen. Want die domme, luie, normloze, ongemanierde Hollanders gaan dat echt niet voor jullie doen, hoor. :sly:
Daar heeeft onze Mohameddaanse import nog nooit aan gedacht. Wie gaat hun uitkeringen betalen als niemand nog werkt? Tot nog toe zijn de moslims altijd als een sprinkhanenplaag voort getrokken, eens een gebied leeggeplunderd en kaal gevreten trokken ze verder. Maar eens aan het strand van Scheveningen gekomen kunnen ze écht wel niet verder . Ik wed dat geen ene moslim dààr ooit al s aan gedacht heeft.
Een heleboel ligt ook aan de Nederlander zelf. Wees nou eens eerlijk. Ik moest nog even een paar boodschappen doen hier in het centrum. Gezellig druk met kraampjes. Rij ik langs een eetkraampje bemand met hoeren. Tenminste, vrouwen met van die schaamhaarlappen om hun hoofd. Het zullen wel geen hoeren zijn, maar waarom doen ze dan net alsof?

Kijk, als een beschaafd mens niets bij zo’n stalletje koopt en er straal aan voorbij loopt, en eigenlijk altijd dit soort potsierlijke uitdragers van oeroude tempelprostitutie negeert, mag je hopen dat ze een keer tot inzicht komen. Ik heb er echter weinig fiducie in.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door Pilgrim »

ihsanyd schreef:Dat constante gekakkel over KENNISBESCHAVING....ik heb maar 1 ding daarop te zeggen, in je graf zul je daar niks van meenemen, van stof zijt gij en tot stof zult gij vergaan samen met de rest van de aarde. Kunst en al die andere onzin, daar focust de islam zich NIET op, dit leven is niks anders dan een show, een spel, ijdel vermaakt waarin mensen wedijveren om tegenover elkaar op te scheppen omtrent hun rijkdommen en kinderen en bezittingen, maar het echte leven is NA de dood. Wacht maar rustig af en ik wacht geduldig met u, we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Hans daar gaan vertellen hoe geweldig jou kennisbeschaving wel niet was.
Maar dat geldt volgens mij nog veel meer voor jou als je er in het hiernamaals achter komt dat de HELE Islam van a tot z bedrog is en onsproten is aan het ziekelijke brein van een VALSE profeet! Ik wacht rustig af en we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Ihsanyd daar (in de Hel?) gaan vertellen hoe geweldig jou Islam wel niet was. :yuk:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:
ihsanyd schreef:Dat constante gekakkel over KENNISBESCHAVING....ik heb maar 1 ding daarop te zeggen, in je graf zul je daar niks van meenemen, van stof zijt gij en tot stof zult gij vergaan samen met de rest van de aarde. Kunst en al die andere onzin, daar focust de islam zich NIET op, dit leven is niks anders dan een show, een spel, ijdel vermaakt waarin mensen wedijveren om tegenover elkaar op te scheppen omtrent hun rijkdommen en kinderen en bezittingen, maar het echte leven is NA de dood. Wacht maar rustig af en ik wacht geduldig met u, we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Hans daar gaan vertellen hoe geweldig jou kennisbeschaving wel niet was.
Maar dat geldt volgens mij nog veel meer voor jou als je er in het hiernamaals achter komt dat de HELE Islam van a tot z bedrog is en onsproten is aan het ziekelijke brein van een VALSE profeet! Ik wacht rustig af en we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Ihsanyd daar (in de Hel?) gaan vertellen hoe geweldig jou Islam wel niet was. :yuk:

Zolang moslims denken dat je wel je lichaam meeneemt naar het hiernamaals, daarom worden mensen onthoofd en vingers afgehakt, denk ik dat het meer nut heeft als Ihsan binnen die gelederen van leer te trekken dan de kaffir iets in te smeren waar toch alleen hartelijk om gelachen wordt omdat het alleen maar van totale, hilarische dommigheid in elkaar steekt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Atheïst vele malen beschaafder dan mohammedaan

Bericht door hans van de mortel »

ihsanyd!

Beste mohammedaan, volger van de woestijn terrorist, zelfbenoemde profeet, sadist en roverhoofdman Mohammed. Of heb ik het mis en ben je een zzv-er (zefstandige zonder voorbeeld) en ben je het met ons forum eens dat Mohammed een door en door slecht mens was? Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo’n anderhalf miljard dwazen dit onnozele domme woestijnfiguur als een totempaal aanbidden? Zou je ons dit kunnen uitleggen, a.u.b. ?

Je hebt je ijdele hoop gevestigd op drijfzand. De kans dat iemand de hoofdprijs wint in de Staatsloterij, inclusief jackpot van 12 miljoen euro, is duizend maal groter dan de kans op een leven na de dood in het hoerenparadijs van Allah, de nutteloze knecht van Mohammed. Maandelijks wordt werkelijk aangetoond dat iemand die hoofdprijs heeft gewonnen. OK, dan niet altijd met die glorieuze jackpot, maar dan toch op zijn minst zo’n slordige drie of zeven miljoen. Het bewijs wordt elke keer weer geleverd!

In 6000 jaar menselijke geschiedenis is nog nooit gewag gemaakt van een mens die het eeuwige leven bereikte in een of ander bestaand hemels paradijs. De bijbel spreekt - volgens mij - drie keer van iemand die uit de dood is opgewekt. Dat is in het Oude Testament een keer, de persoon ging daarna voor de tweede keer dood. Tel uit je nutteloze winst. En in het Nieuwe Testament komt dit tweemaal voor. Recent betreft dit Lazarus en Jezus zelf.

Maar het beroerde met Lazarus was, dat hij - volgens het verhaal - uit de dood herrees, maar vlak daarna weer moest ervaren dat alles maar tijdelijk is in het leven. Ook al sta je nog een keer op na je dood. Nou ja, het had net zo goed een boze droom kunnen zijn. Wat is het verschil? Volgens mij niks! Het is een van de meest onfatsoenlijke en onbeschoft mensonwaardige belachelijke paragrafen in dat kutboek de Bijbel. Dood is dood. Je gaat zo’n rottend, in staat van ontbinding verkerend lijk niet laten herrijzen tot zijn verstandsverbijsteringsonbegrip, om hem vlak daarna alsnog z’n graf weer in te sturen. Wat dat betreft is de moraal van de Bijbel ver te zoeken.

Als mohammedanen dan al zo dom zijn, waarom kopen zij dan geen Staatslot? Het bewijs wordt ELKE MAAND WEER GELEVERD! Dat komt omdat mohammedanen niet alleen dom zijn, zij zijn ontoerekeningsvatbaar. Een levensgevaarlijke bedreiging voor ONZE kennisbeschaving. Ze huichelen. Ze liegen. Ze bedriegen. Ze discrimineren. Ze zijn in alles letterlijk contra ONZE kennisbeschaving.

ER BESTAAT WERKELIJK NIET 1 OVEREENKOMST TUSSEN ONZE KENNISBESCHAVINGSMENS EN DE MOHAMMEDAAN ALS ONDERKRUIPSEL VAN DE LARIEKOEKPROFEET EN ROVERHOOFDMAN MOHAMMED.

Edoch, 1 overeenkomst. Ook de mohammedaan gaat dood net zoals de Kenningsbeschavingsmens. Met dit verschil. De mohammedaan heeft zijn hersens gebruikt alsof hij die nooit in zijn bezit heeft gehad. De Kennisbeschavingsmens daarentegen heeft positief gebruik gemaakt van de mogelijkheden die zijn hersenen hem bieden. Het is niet voor niets dat mohammedanen een sta in de weg zijn voor het geluk, de humor, en het rustgevend vredelievend omgaan in vertrouwen met elkaar in ONZE kennisbeschaving.

Neem een voorbeeld aan de Jehovah’s Getuigen. Dat zijn de mensen van het boek waarover in het koranboekje met een verwijzing naar hen wordt gesproken. Zo ook de joden en de christenen. Jehovah’s Getuigen verkondigen deur aan deur dat het Paradijs niet het totaal onbekende smerige hoerenparadijs van alle mohammedanen is, maar het Paradijs dat hier op aarde zal worden gevestigd. Gevestigd als een eeuwige vredeswereld zonder geweld waar de leeuw naast het lammetje weidt onder de directe leiding van Jezus Christus vanuit de hemel tezamen met de 144.000 aardse ten hemel opgeroepen mederegeerders. (Het schaamhaarlappenfestival van al die voornamelijk als tempelhoeren uitgedoste Marokkaanse in Mohammed gelovige vrouwen is hier het grote voorspel van. Maar dit zooitje ongeregeld gelooft dus in de hoerenkast van Allah en niet in het eeuwige paradijs hier op aarde.)

In het kort: verheug u op Armageddon in de dood. Want alle doden komen sowieso in de volgende ronde van God, de goddelijke herkansing zogezegd vanuit de liefdevolle genade van ukkie God. Moeilijk? Welnee! Gewoon de aanwijzingen van Jehovah’s Getuigen volgen. Het eeuwige leven op aarde wacht en lacht u toe. Geen oorlog meer. Geen corruptie. Geen misdaad. Geen verkrachtingen. Geen armoede. Geen hongeroedeemlijers meer. Geen achterlijke en bedreigende religie meer zoals de primitieve heidense islam. En zoals gezegd: luipaard letterlijk op schoot.

Wel mijn beste, dat is nogal een groot verschil in logisch denken. Ik als van top tot teen zelf overtuigd atheïst hecht dan altijd nog meer geloofwaardigheid aan de versie van de Jehovah’s Getuige (vind ik best wel koddig) dan aan het weerzinwekkende walgelijke mensonterende horrorbeeld dat geschetst wordt door anderhalf miljard slecht opgeleide voornamelijk aan diarree lijdende mohammedanen (Indonesië, het grootste islamland ter wereld):

HET HOERENPARADIJS VAN ALLAH. OOK WEL DE LAVELOZE ALCOHOLISCHE ZUIPSCHUIT VAN MOHAMMED GENOEMD.

Over beschavingsdenken gesproken. Vandaar: Islam past voor geen centimeter in ONZE kennisbeschaving.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie