Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim schreef:
ihsanyd schreef:Dat constante gekakkel over KENNISBESCHAVING....ik heb maar 1 ding daarop te zeggen, in je graf zul je daar niks van meenemen, van stof zijt gij en tot stof zult gij vergaan samen met de rest van de aarde. Kunst en al die andere onzin, daar focust de islam zich NIET op, dit leven is niks anders dan een show, een spel, ijdel vermaakt waarin mensen wedijveren om tegenover elkaar op te scheppen omtrent hun rijkdommen en kinderen en bezittingen, maar het echte leven is NA de dood. Wacht maar rustig af en ik wacht geduldig met u, we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Hans daar gaan vertellen hoe geweldig jou kennisbeschaving wel niet was.
Maar dat geldt volgens mij nog veel meer voor jou als je er in het hiernamaals achter komt dat de HELE Islam van a tot z bedrog is en onsproten is aan het ziekelijke brein van een VALSE profeet! Ik wacht rustig af en we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Ihsanyd daar (in de Hel?) gaan vertellen hoe geweldig jou Islam wel niet was. :yuk:
Tjaaaaaa Pilgrim, Wij moslims sluiten niemand uit. Het zijn juiste de anderen (Christenen, Joden) die beweren dat de hemel ALLEEN voor hun weggelegd is. De Koran zegt dat iedereen die in de DE ENIGE GOD gelooft en goed leeft en het slecht laat en in de laatste dag gelooft kans maakt op de hemel. Dus ik hoef me totaal GEEN enkele zorgen te maken, ik ben namelijk een beter christen dan de meeste christenen zelf.

Ik zou dus als ik jou was zorgen maken om jezelf. Ik maak me in ieder geval geen enkele zorgen om jou of jouw gelijkgezinden. Wie niet luisteren wilt zal voelen:

"Niet een ieder, die tot Mij zegt: Here, Here, zal het Koninkrijk der hemelen binnengaan, maar wie doet de wil mijns Vaders, die in de hemelen is. Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Here, Here, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd en in uw naam boze geesten uitgedreven en in uw naam vele krachten gedaan? En dan zal Ik hun openlijk zeggen: Ik heb u nooit gekend; gaat weg van Mij, gij werkers der wetteloosheid. Een ieder nu, die deze mijn woorden hoort en ze doet, zal gelijken op een verstandig man, die zijn huis bouwde op de rots. En de regen viel neer en de stromen kwamen en de winden waaiden en stortten zich op dat huis, en het viel niet in, want het was op de rots gegrondvest. En een ieder, die deze mijn woorden hoort en ze niet doet, zal gelijken op een dwaas man, die zijn huis bouwde op het zand. En de regen viel neer en de stromen kwamen en de winden waaiden en sloegen tegen dat huis, en het viel in, en zijn val was groot" (Matteüs 7:21 t/m 27).
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Schepsel »

...beter christen dan de meeste christenen zelf.
In de Bijbel ageren Jezus en anderen toch behoorlijk tegen hoogmoed, oordelen en arrogantie, evenals het 'beter-weten'. Ik zou maar oppassen, straks is je woord niks meer waard.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door Pilgrim »

ihsanyd schreef:Tjaaaaaa Pilgrim, Wij moslims sluiten niemand uit. Het zijn juiste de anderen (Christenen, Joden) die beweren dat de hemel ALLEEN voor hun weggelegd is.)
Ga dat maar eens uitleggen aan de minderheden van niet-moslims is moslimlanden!
ihsanyd schreef:"Niet een ieder, die tot Mij zegt: Here, Here, zal het Koninkrijk der hemelen binnengaan, maar wie doet de wil mijns Vaders, die in de hemelen is.
Je volgt echter niet de 'wil mijns Vaders', maar de wil van Mohammed!
ihsanyd schreef:Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Here, Here, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd...
Zul jij daar ook bij horen? :crying:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door H.Numan »

ihsanyd schreef:Tjaaaaaa Pilgrim, Wij moslims sluiten niemand uit.

Jokkebrok. Jullie sluiten iedereen uit. Nog veel erger dan wel andere religie dan ook.
Het zijn juiste de anderen (Christenen, Joden) die beweren dat de hemel ALLEEN voor hun weggelegd is. De Koran zegt dat iedereen die in de DE ENIGE GOD gelooft en goed leeft en het slecht laat en in de laatste dag gelooft kans maakt op de hemel. Dus ik hoef me totaal GEEN enkele zorgen te maken, ik ben namelijk een beter christen dan de meeste christenen zelf.

Nee, je bent mohammedaan. Ergo, je bent GEEN christen. Je bent zeer beslist niet beter, maar aanzienlijk slechter. Niet per se omdat je mohammedaan bent, maar meer omdat mohammedanen standaard nogal last van een zwaar superioriteitscomplex hebben. Jullie doen niets beter dan anderen, alleen denken jullie dat wel.

Je staat overigens te liegen zo lang je jurk is. Niet iedereen die in de enige god geloofd, gelooft in die allahmachies van jouw. Waarom? Omdat jullie mohammedanen dat nou net verbieden! Maleisië verbiedt expliciet aan Christenen om het woord 'god ' te gebruiken. Dat zijn dus geen mohammedanen?
Ik zou dus als ik jou was zorgen maken om jezelf. Ik maak me in ieder geval geen enkele zorgen om jou of jouw gelijkgezinden. Wie niet luisteren wilt zal voelen
Ik maak me alleen zorgen om vervelende bidmachines zoals jij. Bewijs eerst eens dat er goden bestaan, baardje. Met die dreigementen van je veeg ik m'n reet me af. Of ze nou uit de koran, bijbel of tippitaka komen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

Schepsel schreef:
...beter christen dan de meeste christenen zelf.
In de Bijbel ageren Jezus en anderen toch behoorlijk tegen hoogmoed, oordelen en arrogantie, evenals het 'beter-weten'. Ik zou maar oppassen, straks is je woord niks meer waard.
Dit is geen hoogmoed, arrogantie of oordelen. Dit is een feit gebaseerd op jarenlang ervaring. Arrogantie zit in het hart en niet in de woorden. Alleen God kent het verschil. Ik hou me meer met mezelf dan met anderen, behalve als het op een discussie aankomt. Hopelijk begrijp je het verschil, zoniet dan maakt het ook verder niet uit.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door ihsanyd »

Pilgrim schreef:
ihsanyd schreef:Tjaaaaaa Pilgrim, Wij moslims sluiten niemand uit. Het zijn juiste de anderen (Christenen, Joden) die beweren dat de hemel ALLEEN voor hun weggelegd is.)
Ga dat maar eens uitleggen aan de minderheden van niet-moslims is moslimlanden!
ihsanyd schreef:"Niet een ieder, die tot Mij zegt: Here, Here, zal het Koninkrijk der hemelen binnengaan, maar wie doet de wil mijns Vaders, die in de hemelen is.
Je volgt echter niet de 'wil mijns Vaders', maar de wil van Mohammed!
ihsanyd schreef:Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Here, Here, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd...
Zul jij daar ook bij horen? :crying:
Wat de minderheden betreft zeg ik dat ze misschien beter aan zouden doen om de Koran te bestuderen en te gebruiken in hun voordeel. De Koran kan je tot een bepaalde hoogte vergelijken met een wetboek. Zolang je je rechten niet kent kan iedereen je van alles wijs maken. Deze advies geldt ook voor vrouwen. Zolang ze de Koran niet zelf grondig bestuderen zullen mannen hun van alles wijs maken.

Over wie de wil van de Vader volgt weet ALLEEN de Vader en die Persoon.

Ik profeteer niet in de naam van Jesus...maar in de naam van God de Barmhartige, de Genadevolle dus....
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door ihsanyd »

H.Numan schreef:
ihsanyd schreef:Tjaaaaaa Pilgrim, Wij moslims sluiten niemand uit.

Jokkebrok. Jullie sluiten iedereen uit. Nog veel erger dan wel andere religie dan ook.
Het zijn juiste de anderen (Christenen, Joden) die beweren dat de hemel ALLEEN voor hun weggelegd is. De Koran zegt dat iedereen die in de DE ENIGE GOD gelooft en goed leeft en het slecht laat en in de laatste dag gelooft kans maakt op de hemel. Dus ik hoef me totaal GEEN enkele zorgen te maken, ik ben namelijk een beter christen dan de meeste christenen zelf.

Nee, je bent mohammedaan. Ergo, je bent GEEN christen. Je bent zeer beslist niet beter, maar aanzienlijk slechter. Niet per se omdat je mohammedaan bent, maar meer omdat mohammedanen standaard nogal last van een zwaar superioriteitscomplex hebben. Jullie doen niets beter dan anderen, alleen denken jullie dat wel.

Je staat overigens te liegen zo lang je jurk is. Niet iedereen die in de enige god geloofd, gelooft in die allahmachies van jouw. Waarom? Omdat jullie mohammedanen dat nou net verbieden! Maleisië verbiedt expliciet aan Christenen om het woord 'god ' te gebruiken. Dat zijn dus geen mohammedanen?
Ik zou dus als ik jou was zorgen maken om jezelf. Ik maak me in ieder geval geen enkele zorgen om jou of jouw gelijkgezinden. Wie niet luisteren wilt zal voelen
Ik maak me alleen zorgen om vervelende bidmachines zoals jij. Bewijs eerst eens dat er goden bestaan, baardje. Met die dreigementen van je veeg ik m'n reet me af. Of ze nou uit de koran, bijbel of tippitaka komen.
Waarom gaat een Atheist zich bemoeien met een discussie tussen een Moslim en Christen?

Hopeloos geval, zoals de meesten op dit forum. Alleen een wonder van God kan jullie nog redden en zo niet...Sayanora op de dag der Verrekening.
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:
Ik profeteer niet in de naam van Jesus...maar in de naam van God de Barmhartige, de Genadevolle dus....
Prima zo, profeteer nog maar wat verder :D .

Toch treffend dat dat profeteren maar 1 lettertje verschilt met wat de moslimplaag massaal doet waar ze neerstrijkt, nl. profIteren van de verwezenlijkingen van de ongelovigen. Maar jij bent daar juist trots op, dat weten we al.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Alleen een wonder van God kan jullie nog redden en zo niet...Sayanora op de dag der Verrekening.
Ik kan zoals ik ben voor Allah verschijnen, bij jou moeten ze een stuk van je lul dat je vroeger bent kwijtgeraakt er terug aannaaien om voor de Goede God te verschijnen.
Want jullie moeten toch "onbesneden" geoordeeld worden is het niet ? :D t Is maar te hopen dat op de dag des oordeels iedereen zijn eigen stukje lul terugkrijgt en er niet eea mis is gegaan bij de inventarisatie en opslag van al die stukjes.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door H.Numan »

ihsanyd schreef:Dit is geen hoogmoed, arrogantie of oordelen. Dit is een feit gebaseerd op jarenlang ervaring. Arrogantie zit in het hart en niet in de woorden.
We zijn het niet vaak eens, maar deze keer wel. Niets is arroganter dan een mohammedaan.
Alleen God kent het verschil.
Prachtig. En nou even verklaren waarom goden bestaan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Koran in traditionele rol van onleesbaar wetboek

Bericht door hans van de mortel »

ihsanyd schreef:De Koran kan je tot een bepaalde hoogte vergelijken met een wetboek.
Ik weet niet hoe het met de islamitische wetboeken gesteld is, maar in ONZE beschaving zijn wetboeken samengesteld door mensen die kunnen lezen, schrijven en die vooral goed zelfstandig hun verstand gebruiken. En al die wetboeken worden door iedereen begrepen als je erin leest. Daar zijn ze tenslotte voor geschreven.

En dan de koran. Geen mens, maar dan ook werkelijk geen mens die de koran snapt. Zelfs de imams begrijpen de koran niet. Zij interpreteren! ZIJ INTERPRETEREN DE KORAN VAN ACHTEREN NAAR VOREN! Weet je wat interpreteren betekent? Blijkbaar niet.

Zo’n boek als de koran is dus WAARDELOOS! Je hebt er niks aan, omdat de wartaal van een analfabeet nu eenmaal moeilijk te begrijpen is. Communicatie is een vak. Zo ook goed taalgebruik. Aan een wetboek tot aan een bepaalde hoogte zit alleen de islam op te wachten. Wij werken met wetboeken die niet aan een bepaalde hoogte gebonden zijn, maar klare taal uitstralen, en daardoor ook voor een ieder toegankelijk en begrijpelijk zijn die met beide benen op de grond staat.

Uit het islamitisch wetboek de koran, zo maar een greep van wetteksten vanuit een bepaalde (irritante) hoogte:
Zo laat de mens dan toezien uit wat hij is geschapen.
Geschapen is hij van uitgestort vocht,
Komend van tussen de lendenen en de ribben. (sura 86:5-7)
Wat moet je nou in godsnaam met zo’n wettekst uit een wetboek dat vanuit een bepaalde hoogte is geschreven? Zoiets is toch alleen voor heeeeeel domme mensen weggelegd die, omdat ze toch niets van zo’n tekst begrijpen, maar geloven wat er staat en dus . . . gaan reciteren als mongoolse hersengestoorde psychiatrische patiënten.
De boosgezinden zijn in dwaling en verdwazing.
Ten dage, dat zij op hun gezichten voortgesleept worden in het Vuur: Smaakt de aanraking van Hellehitte. (sura 54:47-48)
Wat moet je nou in godsnaam met zo’n wettekst uit een wetboek dat vanuit een bepaalde hoogte is geschreven? Zoiets is toch alleen voor heeeeeel domme mensen weggelegd die, omdat ze toch niets van zo’n tekst begrijpen, maar geloven wat er staat en dus . . . gaan reciteren als mongoolse hersengestoorde psychiatrische patiënten.
In de naam van Allah, de Barmachtige Erbarmer.
Bij de in rijen geschaarden;
En bij de voortstotenden;
En bij de maning voordragenden. (Sura 37:1-3)
Wat moet je nou in godsnaam met zo’n wettekst uit een wetboek dat vanuit een bepaalde hoogte is geschreven? Zoiets is toch alleen voor heeeeeel domme mensen weggelegd die, omdat ze toch niets van zo’n tekst begrijpen, maar geloven wat er staat en dus . . . gaan reciteren als mongoolse hersengestoorde psychiatrische patiënten.
Mijn Heer, red mij en mijn huisverwanten van wat zij bedrijven. -
Toen redden Wij hem en zijn huisverwanten, altegader.
Alleen niet een oude vrouw, onder de talmenden.
Toen verdelgden Wij de anderen.
En Wij deden op hen regen regenen; en kwaad was de regen der gewaarschuwden. (Sura 26:169-173)
Wat moet je nou in godsnaam met zo’n wettekst uit een wetboek dat vanuit een bepaalde hoogte is geschreven? Zoiets is toch alleen voor heeeeeel domme mensen weggelegd die, omdat ze toch niets van zo’n tekst begrijpen, maar geloven wat er staat en dus . . . gaan reciteren als mongoolse hersengestoorde psychiatrische patiënten.
Hij is het, die voor ulieden de nacht gemaakt heeft, om daarin te rusten, en de dag om zichtbaarheid te geven. Daarin zijn waarlijk tekenen voor lieden, die horen. (Sura 10:67)
Had Allah niets beters te doen dan vanuit zijn nek te kletsen aangaande deze wet? De mens gaat slapen bij daglicht of in het donker. Net zo wanneer het hem uitkomt. Wist Allah veel dat er plekken zijn op de wereld die precies het tegenovergestelde waarmaken dan wat Allah beweert. En als het aan Allah zou liggen, zou die mens nooit aan zijn nachtrust zou toekomen.

Kortom, de koran als wetboek zou hier regelrecht bij het oud vuil gedeponeerd worden. Als totaal ongeschikt voor mensen die hebben leren lezen en schrijven. Met de koran als wetboek wordt slechts één ding beoogt:

KORAN = CHAOS SCHEPPEN IN DE WERELD VAN HET VERSTAND

Met de koran in de hand is het kommer en kwel in elk islamitische land. whistling:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Dhana »

En dan vergeet je nog te vermelden dat dat vodje papier kennelijk geen mensen kan inspireren tot een zeker mate van innerlijke beschaving. Ik ben werkelijk noch hier, noch elders op forums ook maar een enkele moslim tegen gekomen die daar (innerlijke beschaving) een zekere graad in bereikt geeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door Dhana »

ihsanyd schreef:
Pilgrim schreef:
ihsanyd schreef:Dat constante gekakkel over KENNISBESCHAVING....ik heb maar 1 ding daarop te zeggen, in je graf zul je daar niks van meenemen, van stof zijt gij en tot stof zult gij vergaan samen met de rest van de aarde. Kunst en al die andere onzin, daar focust de islam zich NIET op, dit leven is niks anders dan een show, een spel, ijdel vermaakt waarin mensen wedijveren om tegenover elkaar op te scheppen omtrent hun rijkdommen en kinderen en bezittingen, maar het echte leven is NA de dood. Wacht maar rustig af en ik wacht geduldig met u, we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Hans daar gaan vertellen hoe geweldig jou kennisbeschaving wel niet was.
Maar dat geldt volgens mij nog veel meer voor jou als je er in het hiernamaals achter komt dat de HELE Islam van a tot z bedrog is en onsproten is aan het ziekelijke brein van een VALSE profeet! Ik wacht rustig af en we zullen zien wie de juiste keuze heeft gemaakt zodra we onze laste levensadem uitblazen en dan mag jij Ihsanyd daar (in de Hel?) gaan vertellen hoe geweldig jou Islam wel niet was. :yuk:
Tjaaaaaa Pilgrim, Wij moslims sluiten niemand uit. Het zijn juiste de anderen (Christenen, Joden) die beweren dat de hemel ALLEEN voor hun weggelegd is. De Koran zegt dat iedereen die in de DE ENIGE GOD gelooft en goed leeft en het slecht laat en in de laatste dag gelooft kans maakt op de hemel. Dus ik hoef me totaal GEEN enkele zorgen te maken, ik ben namelijk een beter christen dan de meeste christenen zelf.

Ik zou dus als ik jou was zorgen maken om jezelf. Ik maak me in ieder geval geen enkele zorgen om jou of jouw gelijkgezinden. Wie niet luisteren wilt zal voelen:

"Niet een ieder, die tot Mij zegt: Here, Here, zal het Koninkrijk der hemelen binnengaan, maar wie doet de wil mijns Vaders, die in de hemelen is. Velen zullen te dien dage tot Mij zeggen: Here, Here, hebben wij niet in uw naam geprofeteerd en in uw naam boze geesten uitgedreven en in uw naam vele krachten gedaan? En dan zal Ik hun openlijk zeggen: Ik heb u nooit gekend; gaat weg van Mij, gij werkers der wetteloosheid. Een ieder nu, die deze mijn woorden hoort en ze doet, zal gelijken op een verstandig man, die zijn huis bouwde op de rots. En de regen viel neer en de stromen kwamen en de winden waaiden en stortten zich op dat huis, en het viel niet in, want het was op de rots gegrondvest. En een ieder, die deze mijn woorden hoort en ze niet doet, zal gelijken op een dwaas man, die zijn huis bouwde op het zand. En de regen viel neer en de stromen kwamen en de winden waaiden en sloegen tegen dat huis, en het viel in, en zijn val was groot" (Matteüs 7:21 t/m 27).

Begrijpend lezen is niet echt Ihsan sterkte punt. Mijn tenen gaan altijd krommen als moslims uit de bijbel gaan citeren. En daarna verval ik van verbazing in een hartelijke lachbui los. Ons van kennisbeschaving betichten!!! Dat woord ligt moslims zelf op de lippen bestorven als het de islam aangaat. Je hele leven zo veel mogelijk fatawa verzamelen en als je dat niet doet, moet je je mond houden bij gebrek aan jawel.......KENNIS.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Marokkaanse hoertraditie

Bericht door Pilgrim »

ihsanyd schreef:Ik profeteer niet in de naam van Jesus...maar in de naam van God de Barmhartige, de Genadevolle dus....
Ja dat klopt! Je 'profeteert' (en profiteert) in naam van de valse god Allah de 'Barmhartige', de afgod van de Islam. En je 'profeteert' dus in de de naam van Mohammed, zijn valse profeet. De boodschap van Jezus en Mohammed zijn helaas tegenovergesteld van elkaar. :x

P.S. profeteren betekent trouwens voorspellen en dat doe jij dus niet.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Schepsel »

Dus ik hoef me totaal GEEN enkele zorgen te maken, ik ben namelijk een beter christen dan de meeste christenen zelf.

Ik zou dus als ik jou was zorgen maken om jezelf. Ik maak me in ieder geval geen enkele zorgen om jou of jouw gelijkgezinden.
-Je bent niet nederig, zo blijkt.
-Je oordeelt over de christelijkheid/goedheid in geloof van anderen.
-Je liegt.
-Je hebt, zo blijkt, geen onvoorwaardelijke naastenliefde.
-Je bent niet bezorgd/zelfoppofferend voor je medemens.
-Je predikt het evangelie niet.
-Je bent niet barmhartig.
-Je keert de andere wang niet toe.

Dat is waar ik nu op kan komen, na een paar uur slaap op de grond.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door ihsanyd »

Schepsel schreef:
Dus ik hoef me totaal GEEN enkele zorgen te maken, ik ben namelijk een beter christen dan de meeste christenen zelf.

Ik zou dus als ik jou was zorgen maken om jezelf. Ik maak me in ieder geval geen enkele zorgen om jou of jouw gelijkgezinden.
-Je bent niet nederig, zo blijkt.
-Je oordeelt over de christelijkheid/goedheid in geloof van anderen.
-Je liegt.
-Je hebt, zo blijkt, geen onvoorwaardelijke naastenliefde.
-Je bent niet bezorgd/zelfoppofferend voor je medemens.
-Je predikt het evangelie niet.
-Je bent niet barmhartig.
-Je keert de andere wang niet toe.

Dat is waar ik nu op kan komen, na een paar uur slaap op de grond.
Gelukkig is het EINDOORDEEL aan God de Alwetende, Alziende, Alhorende..... Schijn kan zwaar bedriegen....Hoe jullie perceptie is over mij, of hoe ik me gedraag tegenover de leden van dit forum zegt totaal niks over hoe ik werkelijk omga met andere mensen... Jezus zette de farizeen ook op hun nummer en joeg de moneychangers ook uit de Tempel ;)
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door H.Numan »

ihsanyd schreef:Gelukkig is het EINDOORDEEL aan God de Alwetende, Alziende, Alhorende.
Nou, laatiefijnzijn. Zullen we dan vooral andere mensen geen overlast bezorgen met farizeeër gedrag? Allah de Alrukkende pakt je toch wel als je een keer vergeet je reet in de lucht te steken.

Ik mis overigens iets waardoor jij automatisch de geneugten van de hel mag gaan smaken. Namelijk, je bewijs dat allah bestaat.
Je zit hier in een forum waar het grootste deel atheïst is en de rest allah de Alvretende (slecht) kindersprookje vindt. Jij hebt de mogelijkheid om een paar honderd zieltjes te winnen voor allah. Alleen doe je dat niet. Zal allah niet leuk vinden strakjes. Gesteld uiteraard dat allah de Aldi bestaat, natuurlijk.
Schijn kan zwaar bedriegen....Hoe jullie perceptie is over mij, of hoe ik me gedraag tegenover de leden van dit forum zegt totaal niks over hoe ik werkelijk omga met andere mensen... Jezus zette de farizeen ook op hun nummer en joeg de moneychangers ook uit de Tempel
Klopt. De PVV doet dat dus ook. Wanneer vertrek je?

Want dat is nou net waar jullie je volkomen stuk op gaan lopen. Niemand die op zich bezwaar heeft tegen jullie religie. Ik ook niet. Ik heb dezelfde bezwaren tegen jullie idioterie als ik tegen refo's of verstokte papen heb. Net zo goed als zwarte kousen mogen jullie geloven wat je wilt. Zolang anderen er geen last van ondervinden. En dat is nou net iets waar jullie zo'n beetje op klaarkomen.

Wil je bidden op het werk? Moet je overleggen met je werkgever. Als die om wat voor reden dan ook dat niet toestaat is dat jullie probleem. Dan bidt je maar een keertje extra thuis. Geen halal maaltijden in een overheids of bedrijfs kantine? Goh, echt vervelend hoor. Dan neem je maar een pakje halal brood mee. Jullie vrouwen willen hoe dan ook met een hoofddoek lopen? Sorry, maar dat gaat niet. Je bedrijft je religie maar thuis. Alcoholhoudende desinfectie middelen zijn religieus niet acceptabel? Prima, dan breng je je eigen zeepje mee (als dat tenminste kan) of je neemt ontslag. Want teveel verpleegsters weigeren in korte mouwen te werken of om desinfecterende middelen te gebruiken.

Al die zaken proberen jullie te melken voor wat het waard is. Tot in, of beter gezegd, ver over de grenzen van wat betamelijk is. Die "dieskriemanaasjie" is dat niet. Dat is jengelen om dingen die niet kunnen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Schepsel »

ihsanyd schreef:
Schepsel schreef:
Dus ik hoef me totaal GEEN enkele zorgen te maken, ik ben namelijk een beter christen dan de meeste christenen zelf.

Ik zou dus als ik jou was zorgen maken om jezelf. Ik maak me in ieder geval geen enkele zorgen om jou of jouw gelijkgezinden.
-Je bent niet nederig, zo blijkt.
-Je oordeelt over de christelijkheid/goedheid in geloof van anderen.
-Je liegt.
-Je hebt, zo blijkt, geen onvoorwaardelijke naastenliefde.
-Je bent niet bezorgd/zelfoppofferend voor je medemens.
-Je predikt het evangelie niet.
-Je bent niet barmhartig.
-Je keert de andere wang niet toe.

Dat is waar ik nu op kan komen, na een paar uur slaap op de grond.
Gelukkig is het EINDOORDEEL aan God de Alwetende, Alziende, Alhorende..... Schijn kan zwaar bedriegen....Hoe jullie perceptie is over mij, of hoe ik me gedraag tegenover de leden van dit forum zegt totaal niks over hoe ik werkelijk omga met andere mensen... Jezus zette de farizeen ook op hun nummer en joeg de moneychangers ook uit de Tempel ;)
Dit forum is ook een vorm van omgang. Ook op een forum kan je je niet-christelijk gedragen. Je noemt iemand die de hele dag heilig zit te doen maar op fora oproept tot massamoord toch ook geen goede christen?

Verder reiken je beweringen verder dan het forum, immers, je zegt dat je beter christen bent dan veel christenen. Dat is jouw houding ten aanzien van veel mensen dus, dat staat los van dit forum.

Als je jezelf in ieder geval in zekere mate als christen identificeert, betekent dit dat je in ieder geval probeert om de woorden van de fictieve figuur Jezus te volgen, en lering te trekken uit zijn beschreven daden. Alleen is Jezus wat moeilijk te rijmen met Mohammed.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Woede over burqa-uitspraken Britse atheïst Dawkins

Bericht door Schepsel »

Gelukkig is het EINDOORDEEL aan God de Alwetende, Alziende, Alhorende.....
Ervan uitgaande dat de Boze Tovenaar bestaat: Hoe weet je dat dat de islamitische is, en niet bijvoorbeeld de christelijke variant?

Hoe weet je dat het boeddhisme niet de waarheid is?

En vind je God niet een erg zielige persoon als hij je naar de hel stuurt omdat je niet de hele dag slijmt en zijn ego streelt?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie