Leugens en waarheid

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Plaats reactie
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Leugens en waarheid

Bericht door birdie »

Amanda Kluveld schrijft over de leugenachtige Daisy Khan, de echtgenote van de imam die in New York een moskee wil neerzetten, onder het mom van 'verbroedering'.
Er zijn al meerdere berichten over deze dame verschenen.
Hier het stuk van Kluveld http://extra.volkskrant.nl/opinie/artik ... omoskee%3F

Het gaat hartstikke goed in Nederland, daarom horen en zien wij nog maar weinig berichten over onze nieuwe medelanders. We kunnen met een gerust hart onze toekomst tegemoet zien, als wij de media mogen geloven...
Toch zijn er mensen die zo af en toe uit de school willen klappen, en de waarheid willen vertellen.
Bij gebrek aan nieuws, daarom maar even deze ervaring. Er is goddank weer iemand wakker geworden.
Tussen alle pc reacties, ook nog een ervaring uit de realiteit.


Ahava schreef op 20-08-2010 22:10



"Na 9/11 en de moord op Theo van Gogh, heb ik op mijn werk een enquête gehouden onder de aldaar vijftig moslimarbeiders, Turken en Marokkanen, allen laag opgeleid, doch de meesten onder hen goede vakarbeiders, waarvan het grootse gedeelte er al jaren werkte en de Nederlandse taal goed beheerste.
Zonder uitzondering waren zij van mening dat de Amerikanen terecht werden gestraft en dat van Gogh de moord aan zichzelf te danken hadden en prezen de terroristen van de aanslag op de Twin Towers en de moordenaar van v Gogh als dappere moslims.
Veelal werden later hun autochtone collega’s, die te kennen gaven op Wilders te gaan stemmen, vaak met de Hitlergroet begroet.
Na de benoeming van Aboutaleb als burgemeester van Rotterdam werd mij regelmatig medegedeeld dat het nog maar een paar jaar zou duren alvorens de minister president van Nederland Hassan of Muhammad zou heten.
Dat mijn vrouw ook werkte en mijn dochter minirokken droeg werd afgedaan met de opmerking dat Nederlandse mannen mietjes zijn en onder de plak bij hun vrouwen zitten.
Tot 9/11 beschouwde ik deze medewerkers als Nederlanders en werd er weinig of nooit gesproken over het multiculturele in ons land, we waren met allen bezig een goed product neer te zetten binnen het bedrijf, gingen vriendschappelijk met elkaar om en respecteerden hun geloof en leefden met ze mee tijdens de ramadan.
Maar na 9/11 was er weinig meer over van het begrip voor het islamitische geloof van deze werknemers.
Ook bleek dat zij nagenoeg geen kennis hadden van de koran, zij slikten alles wat de imam hen vrijdags in de moskee voorschotelde.
Sindsdien bestaat er voor mij geen gematigde islam, wat men de gematigde islam noemt zijn veelal wolven in schaapkleren.

helmuthoorn schreef op 20-08-2010 12:57

'Nog nooit een moslim tegengekomen met rare opvattingen?
Tot het najaar van 2004 ik ook niet.
Moest toen wegens omstandigheden 8 maanden in een kippenslachterij werken om mijn gezin te onderhouden en BEN ME EEN ONGELUK GESCHROKKEN van de opvattingen die moslims waar ik mee samenwerkte erop na hielden.
Tot dan toe een beschut leventje geleid, ver weg van deze constante onderklasse van uitzendwerkers, die van het ene slechtbetaalde rotbaantje naar het andere moeten rouleren, zonder enig uitzicht op wat voor verbetering in hun lot dan ook.
Minstens 60% van deze onderklasse bestaat uit allochtonen en het grootste deel daarvan zijn moslims.
Je zou eens met dat soort mensen moeten praten, over hoe zij de toekomst van Nederland en West Europa zien. ('Wij gaan al jullie kafirs doodmaken en jullie wijven neuken.', 'Ik heb mes thuis, waar ik vieze Nederlanders strot mee zal doorsnijden als jihad komt', 'Wij moslims zijn eens door de ongelovigen verslagen, maar nu zullen wij winnen.' 'Alle Joden moeten dood, weet je? Gewoon DOOD!!') etc..
Dacht er tot die tijd net zo over als de meeste 'Volkskrant' en 'Trouw'-lezers en vond Fortuyn bijv. een onbetamelijke en narcistische schreeuwlelijk, die wat mij betreft zijn verdiende loon had gekregen.
Maar na die 8 maanden zijn mij de schellen wel van de ogen gevallen"



Natuurlijk zijn er vrijzinnige verlichte moslims.
Ze lijken alleen, vooralsnog, zwaar in de minderheid te zijn.
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Leugens en waarheid

Bericht door Eliabe »

Stuur effe door aan dat linkse zooitje in den Haag.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Leugens en waarheid

Bericht door Dhana »

Die hebben dezelfde blinde vlek als de mohammedanen hier, Elibe. Ze heulen met de vijand, die ze zelf als het paard van Troje binnen gehaald hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Leugens en waarheid

Bericht door Schepsel »

Als ze na al die tijd er nog in slagen om de Islam en de massa-immigratie recht te praten en te bevorderen zijn ze vermoedelijk zo dom dat niets ze nog tot gezond verstand kan brengen.

Kortom: Ze zijn niet te helpen. ALs ze dat waren, gruwden ze van de Islam.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Leugens en waarheid

Bericht door Eliabe »

Dhana schreef:Die hebben dezelfde blinde vlek als de mohammedanen hier, Elibe. Ze heulen met de vijand, die ze zelf als het paard van Troje binnen gehaald hebben.
Schepsel schreef:Als ze na al die tijd er nog in slagen om de Islam en de massa-immigratie recht te praten en te bevorderen zijn ze vermoedelijk zo dom dat niets ze nog tot gezond verstand kan brengen.

Kortom: Ze zijn niet te helpen. ALs ze dat waren, gruwden ze van de Islam.
Zou historica Bat Ye'or wat ze schrijft in haar boek 'Eurabia', toch gelijk hebben?
En de politiek weet het donders goed. Ze zijn alleen enorm bang dat ze een 9mm voor de kop krijgen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Leugens en waarheid

Bericht door Schepsel »

Als Bat Ye'Or de waarheid spreekt, lijkt het mij redelijk voor de hand liggend dat er een politicus -ergens in Europa- uit de school zal klappen. Er zal er altijd wel een zijn met moed.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Leugens en waarheid

Bericht door Eliabe »

Schepsel schreef:Als Bat Ye'Or de waarheid spreekt, lijkt het mij redelijk voor de hand liggend dat er een politicus -ergens in Europa- uit de school zal klappen. Er zal er altijd wel een zijn met moed.
Kijk maar naar Geert. Die kan niet even rustig met z'n vrouw door de koopgoot in Rotterdam.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Herne
Berichten: 75
Lid geworden op: za mar 01, 2008 4:23 pm

Re: Leugens en waarheid

Bericht door Herne »

Ach uiteindelijk zal de Islam verloren gaan.
Het is een onderbelicht standpunt maar zonder de bescherming die heden ten dage nog geld zal een middeleeuwse filosofie/onderdrukkingspatroon het gaan afleggen tegen meer recentere inzichten omtrent samenleving en mraal.
Een ieder die wel eens op een moslim forum is geweest weet dat men daar elk argument dat de Islam succesvol tegen spreekt weg poetst.
In een publice discussie op tv of radio gebeurt vanwege de politieke tolerantie momenteel nog hetzelfde.
Maar dit zal snel gaan veranderen. Zoveel is zeker.
Zefs met een kabinet met de gedoogsteun van Wilders inplaats van een regering van Wilders zal het voor de algemene media niet meer mogelijk zijn om bepaalde discussies te mijden.
En hier gaat de Islam inleveren.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Leugens en waarheid

Bericht door Schepsel »

Dat de Islam het tegen de beschaving af gaat leggen lijkt me logisch. Maar helaas gaat dat ver na mijn dood pas gebeuren.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Leugens en waarheid

Bericht door H.Numan »

Klopt. Uiteindelijk gaat alles verloren. Tot en met het universum toe. Maar ik zou het toch erg leuk vinden als de mohammedanen tenminste uit Nederland 'verloren gaan', alvorens ik overlijd of Nederland verdwijnt in de Noordzee.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Leugens en waarheid

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Klopt. Uiteindelijk gaat alles verloren. Tot en met het universum toe. Maar ik zou het toch erg leuk vinden als de mohammedanen tenminste uit Nederland 'verloren gaan', alvorens ik overlijd of Nederland verdwijnt in de Noordzee.
Vergis je je niet Numan? Of moet ik je niet serieus nemen? Jij bent hier niet degene die bepaalt of alles en het universum wel of niet verloren gaat. Los van het feit dat jij geen wetenschapper bent, maar je praat over dingen die je niet weet! Doodgaan voor jou wil nog niet zeggen dat het universum ooit ophoudt! Met diezelfde gedachte van jou zou ik kunnen beweren dat er leven na de dood is. Als niet gematigd atheïst betwijfel ik dat. Maar je weet toch wel hoe de wetenschap zich onophoudelijk corrigeert, tegenspreekt en worstelt met zichzelf . . . :sleeping: WAKKER BLIJVEN!
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op ma aug 23, 2010 2:05 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Leugens en waarheid

Bericht door H.Numan »

Hans, niets is eeuwig. Het Egyptisch rijk is vergaan. Rome bestaat niet meer (als keizerrijk, wel te verstaan). 'Eeuwige' godsdiensten zijn verdwenen. We weten weinig van de Mythras godsdienst, bijvoorbeeld. We kunnen dus met zekerheid stellen dat ooit het mohammedanisme zal verdwijnen. Later zal men zich afvragen wat dat ooit geweest moge zijn.

Maar dat gaan jij en ik echt niet mee maken.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Leugens en waarheid

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Hans, niets is eeuwig. Het Egyptisch rijk is vergaan. Rome bestaat niet meer (als keizerrijk, wel te verstaan). 'Eeuwige' godsdiensten zijn verdwenen. We weten weinig van de Mythras godsdienst, bijvoorbeeld. We kunnen dus met zekerheid stellen dat ooit het mohammedanisme zal verdwijnen. Later zal men zich afvragen wat dat ooit geweest moge zijn.

Maar dat gaan jij en ik echt niet mee maken.
Eigenlijk heb je wel gelijk en zitten wij op één lijn. Een domme reactie mijnerzijds. Ik heb jou verkeerd begrepen. Het past ook precies in mijn denkbeeld dat we zijn betrokken in een groot virtueel super spel waar we zelf beperkt invloed op mogen uitoefenen. En waarom zou dat spel niet ergens voorgoed ophouden? En dat het mohammedanisme zal verdwijnen maken wij nog wel mee. Ook de pest werd relatief snel bedwongen toen men eenmaal achterhaalde wat de oorzaak was. :wink2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie