Ervaringen met moslims als buren..

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Sinds 3 jaar hebben we hier Iraakse moslims als buren, een regelrechte ramp en hel....
Ze hebben al een voorraam van ons huis ingeslagen, énorme overlast , ze bedreigen ons met messen met de dood ( heel irritant ), ze doen ècht àlles ( t/m valse aangifte's , het opstoken van hun kinderen, die ze ook al mishandelen , het opstoken van de buurt ( waar we al erg lang wonen ), het opstoken van hun familie/vrienden etc....Ze gooien van allerlei troep over de schutting, die ze vervolgens dmv de politie komen opeisen. Nèt zoals je je hond een tak weggooid , alleen haalt mijn hond hem voor zijn plezier terug naar mij.Ze stralen één en al haat uit en zeggen dat wij wegmoeten. Mijn vriend woont hier notabene al 43 jaar!!!! !! Ze eisen alles op en zijn verschrikkelijk agressief. Wij houden van dieren en hebben vogels in de tuin, waar hij niets mee te maken heeft of over te zeggen >> de vogels jaagt hij elke keer met groot geweld en herrie weg uit onze tuin. Ik ben er echt van overtuigd dat hij mijn vriend en mij ook wil doden ( waarschijnlijk onze strot ritueel doorsnijden. De buurt hier durft helemaal niets te zeggen, en ook de woningbouw en de politie trappen stekeblind in al hun leugens, en wij worden niet gelooft. Ze houden die lui èlke keer de hand boven het hoofd, want meneer doet zeer zielig tegen hun. Ik kan over de 3 jaar dat ze nu naast ons wonen , een dikke serie boeken volschrijven over het regelrecht proberen kapot te maken van mijn vriend en mij. Ook mijn hond treiteren ze.
Ze zijn enorm doortrapt en liegen alsof dat hun lust en leven is. Ik vind het zeer ernstig dat de politie, woningbouw èn de bange buurt hier , helemaal ons laten zitten. Je kunt echt spreken van >> dat we nu al 3 jaar geterroriseerd worden door die verschrikkelijke lui. Nederland + veel burgers zijn ver heen en lijken wel gehersenspoelt. Ik denk ook vaak , ja , waar moet je nou heen verhuizen om van die lui af te zijn.En veel in mij zegt niet te willen verhuizen voor de terreur van die Iraakse moslims. Die vent heeft er zijn missie echt van gemaakt om ons kapot ( let wel >> dood te maken ) en eerst kapot te maken. Ze gaan over lijken, zonder om te kijken.Dit gaat gewoon een keer hélemaal mis, en dan hoor ik ze al zeggen >> Goh, hoe heeft dat nou kunnen gebeuren en stellen ze heel misschien wel een onderzoek in. Is dàt integreren ? Nee, dat is je reinste terreur. En ik sta zeker op de barricade's hoor, en dat gaat ook gebeuren als het zo in Nederland en Europa doorgaat. Voor deze haatzaaiers was ik al fel tegen de enorme 'bezetting'/kolonisatie van moslims, maar nou is voor mij de maat vol.
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Eliabe »

Zijn dat jouw buren?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Ariel »

Wat een verhaal Rhion. :shock: Ik kan me voorstellen dat je bang bent.
Heb je enig idee waarom ze zo doen? Is het misschien omdat jullie ongehuwd samen wonen? Hebben ze een hekel aan je hond? Honden zijn namelijk onreine dieren in hun ogen.
Maar wat de reden ook is, voor jullie is dit een onhoudbare situatie. Wees in vredesnaam voorzichtig.
Misschien kan je met je verhaal naar de krant gaan? De Telegraaf zit op dit soort verhalen te wachten, en als er veel mensen op de hoogte zijn van de situatie, dan neemt de politie en de woningbouw vereniging wellicht actie.
Heel laf dat de buren jullie laten vallen uit angst . Tja, angst is een slechte raadgever.

Heel veel sterkte toegewenst.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door naar boven »

Rhion schreef:Sinds 3 jaar hebben we hier Iraakse moslims als buren, een regelrechte ramp en hel....
...
Voldoende beeld- en geluidsmateriaal verzamelen (op eigen terrein) en opsturen naar GeenStijl.

En wellicht wordt het dan een docu-soap als Komt die paal. In Musselkanaal

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... jgt_1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

meer: http://www.geenstijl.nl/fastsearch?quer ... naal&zoek=+" onclick="window.open(this.href);return false;


Of anders de Rijdende Rechter proberen in te schakelen om te bemiddelen tussen de politie/gemeente en jullie (niet tussen de buurterroristen en jullie).
RTFM
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door H.Numan »

De verstandigste oplossing is zo snel mogelijk verhuizen. Bij voorkeur naar een andere gemeente of wijk.
Andere haalbare oplossingen zie ik niet.

Je zou je kunnen verdedigen. Niet middels agressiviteit, maar met wat mogelijk is. Bijvoorbeeld je huis beter beschermen. Dat is heel erg duur. Een dobermann aanschaffen. Of een rottweiler. In dat geval ben je a) heel veel geld kwijt (wat denk je dat gepantserd glas kost?) en b) staat je een zee van ellende te wachten.

Dat is jezelf overgeven. Dat weet ik. Maar op dit moment het beste advies dat ik je kan geven. Je hoeft niet te rekenen op steun van de buurt. Die zullen je verbaal ondersteunen, maar verder gaat het niet. Op steun van de politie hoef je totaal niet te rekenen. De politie doet niks, en zal alles wat jij nu doet/gaat doen uitleggen als escalatie, waardoor jij met de Zwarte Piet zit. Hulpverleners staan automatisch aan de kant van de mohammedanen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Zwartmeer »

H.Numan schreef:Je zou je kunnen verdedigen. Niet middels agressiviteit, maar met wat mogelijk is.
Wat wij Nederlanders missen is een samenhorigheidsgevoel. Nog niet zolang geleden werden in Ierland de wijkbewoners de zigeuners zat. Ze hebben ze toen gewoon de wijk uitgejaagd. Nee erger zelfs, het land uit. Dit terwijl de politici allerlei plannen aan het opstellen waren hoe hier de komende tientallen jaren mee om te gaan. Ze hadden contact gelegd met een thee importeur. Want daar zouden ze de komende jaren heel wat van moeten schenken. Maar goed wij missen dat samenhorigheidsgevoel.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door H.Numan »

Ik ben het helemaal 100% volkomen compleet met je eens. Maar dat helpt natuurlijk niks. Het is gewoon een feit dat verreweg de meeste mensen niet solidair zijn. Vergeet niet dat links ruim 40 jaar lang de tijd heeft gehad (en gebruikt!) om die saamhorigheid te verwijderen. Niet alleen in Nederland. Dit had net zo goed in België, Frankrijk, Engeland, Duitsland of Scandinavië kunnen gebeuren.

Die zigeuners in Ierland is een uitzondering en een ander verhaal. Ik heb nog nooit gehoord dat zigeuners waar dan ook niet zo veel mogelijk misbruik maken van de situatie op een schaal waar marokkanen van dromen. Zelfs in Roemenië zijn ze dat volk liever kwijt dan rijk. Ik ken het verhaal niet, maar kan me er wel wat bij voorstellen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door silkyboxershortXL »

Jouw verhaal is wel bijzonder ernstig! (god.... censuur)Ik heb ook ervaring met buren gehad.....en daarom zeg ik nu;Ga daar weg of wordt een nog grotere klojo als de buren.
Mijn gezin woonde op een woonboot, maar door een invaliderende ziekte van mijn vrouw werd het te moeilijk om aanpassingen te maken om redelijk mobiel te blijven daar. Wij naar een vinex wijk waar wij 6 jaar zonder problemen en met grote inspanning van de gemeenschap in staat bleven mobiel te blijven. Tot er op een dag nieuwe buren kwamen. Direct vanaf die dag begonnen de feestjes voor de deur, bijna elke avond, autohandel, autocross, ingeslagen ramen, ruzies met alle buren, arrestaties enzovoort.
Binnen een half jaar zijn er 7 van de 10 bewoners verhuisd. Toen onze tuin omgespit werd (door de buurman) om betegeld om parkeerplaats te worden voor zijn auto´s en ik er wat van zei ben ik zwaar bedreigd. Waarna gebonk op deuren en ramen regelmaat werden.De buurman, heb ik uitgezocht, heeft een spoor van ellende en bloed achter gelaten op de plekken waar hij gewoond heeft. De man kon nergens meer huren, dus verkocht de woningbouwvereniging hem een woning.De politie en advocaat hebben meelevend de verhalen aangehoord. Ik zag geen andere mogelijkheid dan terug te verhuizen naar onze boot maar die moest aangepast. Mijn vrouw inmiddels volledig bedlegerig is toen voor 6 weken naar een verzorgingshuis gegaan en met man en macht
is de boot aangepast. Na 4 weken heb ik haar uit het verzorgingshuis moeten halen waarna ze direct door kon naar de intensive care, met doorlig plekken, ondervoeding en uitdroging!! Daar te zijn kost de gemeenschap zo´n 10000/15000 p/Maand De investeringen van de gemeenschap in die vinex locatie zijn enorm geweest.
Wat ik er van geleerd heb is dat instanties alleen naar de amokmaker kijken, die krijgt alle hulp.Mijn buur toen was Nederlander, jouw buren Irakezen, dus je hebt boven alle ellende ook nog eens de PC idioterie over je heen. Brave lieden kunnen het dan wel schudden. Soms denk ik er zou een soort landelijke buitenwettelijke knokploeg moeten zijn om dergelijke gevallen aan te pakken.
Daarom bovenstaand advies waarbij ik denk dat je beter voor het eerste kunt kiezen.
Ga daar weg, dit kun je niet winnen, ook niet als je ze de hemel in mept.
Ik vind het advies van Naar Boven ook heel goed. éenvandaag kun je ook bellen,vertel dan maar niet dat het Irakezen zijn.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Ariel schreef:Wat een verhaal Rhion. :shock: Ik kan me voorstellen dat je bang bent.
Heb je enig idee waarom ze zo doen? Is het misschien omdat jullie ongehuwd samen wonen? Hebben ze een hekel aan je hond? Honden zijn namelijk onreine dieren in hun ogen.
Maar wat de reden ook is, voor jullie is dit een onhoudbare situatie. Wees in vredesnaam voorzichtig.
Misschien kan je met je verhaal naar de krant gaan? De Telegraaf zit op dit soort verhalen te wachten, en als er veel mensen op de hoogte zijn van de situatie, dan neemt de politie en de woningbouw vereniging wellicht actie.
Heel laf dat de buren jullie laten vallen uit angst . Tja, angst is een slechte raadgever.

Heel veel sterkte toegewenst.
Ja , dit zijn sinds 3 jaar onze buren. Ik ben niet zozeer bang van die vent met zijn kornuiten, als wel dat mijn vriend er gewoon ook lichamelijk en psychisch aan kapot gaat. Daar maak ik me ernstige zorgen over. Het put je echt vreselijk uit.
Ik denk er ook over om naar de pers te gaan, en tja die lui hebben altijd wat aan te merken. Het is één en al haat en agressie en we worden nog voordat we onze mond hadden opengedaan ook uit :gemaakt voor racisten etc...Ze willen ons hier wegteiteren, en dat terwijl mijjn vriend hier al 40 jaar woont.
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

naar boven schreef:
Rhion schreef:Sinds 3 jaar hebben we hier Iraakse moslims als buren, een regelrechte ramp en hel....
...
Voldoende beeld- en geluidsmateriaal verzamelen (op eigen terrein) en opsturen naar GeenStijl.

En wellicht wordt het dan een docu-soap als Komt die paal. In Musselkanaal

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... jgt_1.html" onclick="window.open(this.href);return false;

meer: http://www.geenstijl.nl/fastsearch?quer ... naal&zoek=+" onclick="window.open(this.href);return false;


Of anders de Rijdende Rechter proberen in te schakelen om te bemiddelen tussen de politie/gemeente en jullie (niet tussen de buurterroristen en jullie).
Bedankt voor de tip.
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

H.Numan schreef:De verstandigste oplossing is zo snel mogelijk verhuizen. Bij voorkeur naar een andere gemeente of wijk.
Andere haalbare oplossingen zie ik niet.

Je zou je kunnen verdedigen. Niet middels agressiviteit, maar met wat mogelijk is. Bijvoorbeeld je huis beter beschermen. Dat is heel erg duur. Een dobermann aanschaffen. Of een rottweiler. In dat geval ben je a) heel veel geld kwijt (wat denk je dat gepantserd glas kost?) en b) staat je een zee van ellende te wachten.

Dat is jezelf overgeven. Dat weet ik. Maar op dit moment het beste advies dat ik je kan geven. Je hoeft niet te rekenen op steun van de buurt. Die zullen je verbaal ondersteunen, maar verder gaat het niet. Op steun van de politie hoef je totaal niet te rekenen. De politie doet niks, en zal alles wat jij nu doet/gaat doen uitleggen als escalatie, waardoor jij met de Zwarte Piet zit. Hulpverleners staan automatisch aan de kant van de mohammedanen.
Ja , het is precies zo als jij zegt hier, precies echt..
Ik heb eeb flinke hond , waar ze vreselijk de pest aan hebben en dàt scheelt wel , want ze zijn er bang van. Het is een grote dog, volop spier dus dat weerhoudt ze er nog van om verder te komen dan een raam ingooien.Wij proberen ons zoveel mogelijk te beheersen, en ik heb zeker in huis overal iets liggen...>>in geval van nood.Ook aangeschaft ter verdedeging.
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Zwartmeer schreef:
H.Numan schreef:Je zou je kunnen verdedigen. Niet middels agressiviteit, maar met wat mogelijk is.
Wat wij Nederlanders missen is een samenhorigheidsgevoel. Nog niet zolang geleden werden in Ierland de wijkbewoners de zigeuners zat. Ze hebben ze toen gewoon de wijk uitgejaagd. Nee erger zelfs, het land uit. Dit terwijl de politici allerlei plannen aan het opstellen waren hoe hier de komende tientallen jaren mee om te gaan. Ze hadden contact gelegd met een thee importeur. Want daar zouden ze de komende jaren heel wat van moeten schenken. Maar goed wij missen dat samenhorigheidsgevoel.
Dat samenhoringsgevoel was er twintig jaar geleden nog meer, nou lijkt het wel dat iedereen denkt >> laat ik nou maar heel aardig ( slijmen ed ) bij die agressieve figuren, dan worden wij misschien gespaard. Vreselijk.
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

silkyboxershortXL schreef:Jouw verhaal is wel bijzonder ernstig! (god.... censuur)Ik heb ook ervaring met buren gehad.....en daarom zeg ik nu;Ga daar weg of wordt een nog grotere klojo als de buren.
Mijn gezin woonde op een woonboot, maar door een invaliderende ziekte van mijn vrouw werd het te moeilijk om aanpassingen te maken om redelijk mobiel te blijven daar. Wij naar een vinex wijk waar wij 6 jaar zonder problemen en met grote inspanning van de gemeenschap in staat bleven mobiel te blijven. Tot er op een dag nieuwe buren kwamen. Direct vanaf die dag begonnen de feestjes voor de deur, bijna elke avond, autohandel, autocross, ingeslagen ramen, ruzies met alle buren, arrestaties enzovoort.
Binnen een half jaar zijn er 7 van de 10 bewoners verhuisd. Toen onze tuin omgespit werd (door de buurman) om betegeld om parkeerplaats te worden voor zijn auto´s en ik er wat van zei ben ik zwaar bedreigd. Waarna gebonk op deuren en ramen regelmaat werden.De buurman, heb ik uitgezocht, heeft een spoor van ellende en bloed achter gelaten op de plekken waar hij gewoond heeft. De man kon nergens meer huren, dus verkocht de woningbouwvereniging hem een woning.De politie en advocaat hebben meelevend de verhalen aangehoord. Ik zag geen andere mogelijkheid dan terug te verhuizen naar onze boot maar die moest aangepast. Mijn vrouw inmiddels volledig bedlegerig is toen voor 6 weken naar een verzorgingshuis gegaan en met man en macht
is de boot aangepast. Na 4 weken heb ik haar uit het verzorgingshuis moeten halen waarna ze direct door kon naar de intensive care, met doorlig plekken, ondervoeding en uitdroging!! Daar te zijn kost de gemeenschap zo´n 10000/15000 p/Maand De investeringen van de gemeenschap in die vinex locatie zijn enorm geweest.
Wat ik er van geleerd heb is dat instanties alleen naar de amokmaker kijken, die krijgt alle hulp.Mijn buur toen was Nederlander, jouw buren Irakezen, dus je hebt boven alle ellende ook nog eens de PC idioterie over je heen. Brave lieden kunnen het dan wel schudden. Soms denk ik er zou een soort landelijke buitenwettelijke knokploeg moeten zijn om dergelijke gevallen aan te pakken.
Daarom bovenstaand advies waarbij ik denk dat je beter voor het eerste kunt kiezen.
Ga daar weg, dit kun je niet winnen, ook niet als je ze de hemel in mept.
Ik vind het advies van Naar Boven ook heel goed. éenvandaag kun je ook bellen,vertel dan maar niet dat het Irakezen zijn.
Ik vind jouw verhaal ook heftig en ernstig, vreselijk ook. Waar moet je nog naartoe eigenlijk om rustig te kunnen wonen ? Ik zit weleens aan brabant te denken.Verhuizen komt er ook natuurlijk in ons op alsook het de....Zeker als mijn hond gepakt wordt. Je krijgt de heftigste gedachten als je in zo'n situatie zit, waar je zelf van schrikt. Het is een heel uitgekookt figuur en we hebben al geprobeerd dingen te filmen. Wel hebben we foto's van de ingeslagen ruit etc..
Ook wil ik het hem niet gunnen, te gaan verhuizen. Dan heeft hij zijn zin , maar dan is er vast weer iemand anders die de klos is. De andere buren gaan verhuizen, en we hopen dat we die aan onze kant krijgen. Ook de buren aan de andere kant van hun gaan verhuizen, en ik weet zeker dat die het kabaal etc,etc niet gaan pikken. WAntr het is me een herrie ook, die vrouw schreeuwt de hele dag.
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Overigens , mogen wij zelfs geen camera op hangen. De politie is vreselijk discriminerend. :yuk: :knorrie: :knorrie: :knorrie: :knorrie: :knorrie: :knorrie:
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Dhana »

Ik heb hier werkelijk geen woorden voor. Woon je in eigen land en is er geen instantie die je helpt. Maar o wee, als je asielzoeker bent. Dan staat er een heel legertje dienstverleningen klaar om je naar de zin te maken.

En dan geen camera mogen ophangen. ZIJ mogen dus hun buren ten gronde richten. Politie discrimineert niet. Die zijn zelf gewoon bang voor dat stelletje gajes.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Manon »

je mag in je eigen huis toch zoveel camera's hangen als je wil?

dit begrijp ik niet goed:
Ze gooien van allerlei troep over de schutting, die ze vervolgens dmv de politie komen opeisen
dus ZIJ gooien troep over de schutting, en dan zijn ze boos dat jij de troep niet teruggooit?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door silkyboxershortXL »

Rhion schreef:Ik vind jouw verhaal ook heftig
Voor mij is die toestand voorbij. hoewel ik wel even volschoot bij de herinnering.
Een extra probleem van jullie is dat 43 jaar ergens wonen niet iets is wat je zomaar achter je laat. Je hoopt op nieuwe buren
die aan jullie kant staan. Lees mijn onderschrift over wat ik van hoop vind. Als jullie daar willen blijven hebben jullie een plan van aanpak nodig. Jullie buren raken niet gestrest, beleven er misschien wel plezier aan. Misschien toch eens zien wat voor huizen de gemeente kan aanbieden.....
Wie weet is het een leuk huis. Nee zeggen kan altijd nog en niet geschoten is zowiezo mis. Medestanders hebben jullie nodig.
Heb je hier al eens met je huisarts over gesproken? Misschien kan hij met een indicatie komen dat jullie situatie zo stressend is dat je acuut een ander huis kunt krijgen.
Een brief van je huisarts naar de wethouder? Er zitten hier op het forum sublieme brievenschrijvers Vertel dan ook dat het verhaal naar de krant en of televisie gaat.
(Wat "Naar Boven" erover schreef)
Mijn advocaat zei doodleuk dat hij mijn zaak niet kon winnen.En als wel dan zou dat heel lang duren.
Politie zei- als er wat is bellen-, zij kende die notoire kwelgeest wel. Maar bij jullie staat zelfs die niet aan jullie kant.
Wie ben ik nu helemaal, maar ik schat jullie kansen het best in als er media en de goede naam van de gemeente in het geding komen. Maar ook daarmee ben je niet verlost van
die islamitische zandbakcriminelen. Zolang die buren hun huur op tijd betalen krijgt ook de gemeente ze er niet uit.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Jimm »

Rhion schreef:Sinds 3 jaar hebben we hier Iraakse moslims als buren, een regelrechte ramp en hel....
Ze hebben al een voorraam van ons huis ingeslagen, énorme overlast , ze bedreigen ons met messen met de dood ( heel irritant ), ze doen ècht àlles ( t/m valse aangifte's , het opstoken van hun kinderen, die ze ook al mishandelen , het opstoken van de buurt ( waar we al erg lang wonen ), het opstoken van hun familie/vrienden etc....Ze gooien van allerlei troep over de schutting, die ze vervolgens dmv de politie komen opeisen. Nèt zoals je je hond een tak weggooid , alleen haalt mijn hond hem voor zijn plezier terug naar mij.Ze stralen één en al haat uit en zeggen dat wij wegmoeten. Mijn vriend woont hier notabene al 43 jaar!!!! !! Ze eisen alles op en zijn verschrikkelijk agressief. Wij houden van dieren en hebben vogels in de tuin, waar hij niets mee te maken heeft of over te zeggen >> de vogels jaagt hij elke keer met groot geweld en herrie weg uit onze tuin. Ik ben er echt van overtuigd dat hij mijn vriend en mij ook wil doden ( waarschijnlijk onze strot ritueel doorsnijden. De buurt hier durft helemaal niets te zeggen, en ook de woningbouw en de politie trappen stekeblind in al hun leugens, en wij worden niet gelooft. Ze houden die lui èlke keer de hand boven het hoofd, want meneer doet zeer zielig tegen hun. Ik kan over de 3 jaar dat ze nu naast ons wonen , een dikke serie boeken volschrijven over het regelrecht proberen kapot te maken van mijn vriend en mij. Ook mijn hond treiteren ze.
Ze zijn enorm doortrapt en liegen alsof dat hun lust en leven is. Ik vind het zeer ernstig dat de politie, woningbouw èn de bange buurt hier , helemaal ons laten zitten. Je kunt echt spreken van >> dat we nu al 3 jaar geterroriseerd worden door die verschrikkelijke lui. Nederland + veel burgers zijn ver heen en lijken wel gehersenspoelt. Ik denk ook vaak , ja , waar moet je nou heen verhuizen om van die lui af te zijn.En veel in mij zegt niet te willen verhuizen voor de terreur van die Iraakse moslims. Die vent heeft er zijn missie echt van gemaakt om ons kapot ( let wel >> dood te maken ) en eerst kapot te maken. Ze gaan over lijken, zonder om te kijken.Dit gaat gewoon een keer hélemaal mis, en dan hoor ik ze al zeggen >> Goh, hoe heeft dat nou kunnen gebeuren en stellen ze heel misschien wel een onderzoek in. Is dàt integreren ? Nee, dat is je reinste terreur. En ik sta zeker op de barricade's hoor, en dat gaat ook gebeuren als het zo in Nederland en Europa doorgaat. Voor deze haatzaaiers was ik al fel tegen de enorme 'bezetting'/kolonisatie van moslims, maar nou is voor mij de maat vol.
Met hoeveel zijn ze?
Waarom pik je dat allemaal?
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Dhana schreef:Ik heb hier werkelijk geen woorden voor. Woon je in eigen land en is er geen instantie die je helpt. Maar o wee, als je asielzoeker bent. Dan staat er een heel legertje dienstverleningen klaar om je naar de zin te maken.

En dan geen camera mogen ophangen. ZIJ mogen dus hun buren ten gronde richten. Politie discrimineert niet. Die zijn zelf gewoon bang voor dat stelletje gajes.
Wij roepen hier in huis al : O , daar heb je de politie uit Mekka , tegenelkaar. Heel frustrerend dat het steeds zo'n dreigende situatie is. Zoals het er nou voor staat, gaan we toch dan maar verhuizen ( we moeten een tuin o. a ook opgeven dan ). Maar die lui zijn dan nog niet van ons af in ieder geval. :yuk:
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

circe schreef:je mag in je eigen huis toch zoveel camera's hangen als je wil?

dit begrijp ik niet goed:
Ze gooien van allerlei troep over de schutting, die ze vervolgens dmv de politie komen opeisen
dus ZIJ gooien troep over de schutting, en dan zijn ze boos dat jij de troep niet teruggooit?
In die 3 jaar zijn er ontiegelijk veel spullen van hun over de schutting gegooid , >> gericht naar ons en/of mijn hond. Het gebeirt zo vaak , dat wij er helemaal niet goed van worden. Dan bellen ze de kit en die komt dan op hoge poten bij ons aan de deur, zeggen dat wij ze gestolen hebben als we het allemaal niet steeds ( als een hondje..) terugbrengen. Dat was laatst ook weer zo >> hij stond te dreigen met een mes en uiteindelijk zijn wij de boosdoeners en eist de kit spullen terug die ze echt aan de lopende band over de schutting gooien, expres ( DÀT HEBBEN WE BEIDEN , boven uit het raam bij ons , gezien ), en vergeten ze ineens dat wij gebeld hadden omdat die ..... ons met een mes stond te bedreigen ( hij zei ook iets tegen dat mens op rituele wijze >> dat klinkt raar , maar was echt zo ). In de tussen tijd hadden ze snel nog wat meer over de schutting gegooid, wat er een 5 minuten vóór de politie er was , nog niet lag. Hoe gemeen hè !!! :yuk:
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

circe schreef:je mag in je eigen huis toch zoveel camera's hangen als je wil?

dit begrijp ik niet goed:
Ze gooien van allerlei troep over de schutting, die ze vervolgens dmv de politie komen opeisen
dus ZIJ gooien troep over de schutting, en dan zijn ze boos dat jij de troep niet teruggooit?
Wij hadden een camera opghehangen, had die Irakees de politie gebeld en die moesen we verplicht weghalen ( op last vd politie ).
Hoezo discrimineren ? :knorrie: :knorrie: :knorrie: :knorrie:
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Jimm schreef:
Rhion schreef:Sinds 3 jaar hebben we hier Iraakse moslims als buren, een regelrechte ramp en hel....
Ze hebben al een voorraam van ons huis ingeslagen, énorme overlast , ze bedreigen ons met messen met de dood ( heel irritant ), ze doen ècht àlles ( t/m valse aangifte's , het opstoken van hun kinderen, die ze ook al mishandelen , het opstoken van de buurt ( waar we al erg lang wonen ), het opstoken van hun familie/vrienden etc....Ze gooien van allerlei troep over de schutting, die ze vervolgens dmv de politie komen opeisen. Nèt zoals je je hond een tak weggooid , alleen haalt mijn hond hem voor zijn plezier terug naar mij.Ze stralen één en al haat uit en zeggen dat wij wegmoeten. Mijn vriend woont hier notabene al 43 jaar!!!! !! Ze eisen alles op en zijn verschrikkelijk agressief. Wij houden van dieren en hebben vogels in de tuin, waar hij niets mee te maken heeft of over te zeggen >> de vogels jaagt hij elke keer met groot geweld en herrie weg uit onze tuin. Ik ben er echt van overtuigd dat hij mijn vriend en mij ook wil doden ( waarschijnlijk onze strot ritueel doorsnijden. De buurt hier durft helemaal niets te zeggen, en ook de woningbouw en de politie trappen stekeblind in al hun leugens, en wij worden niet gelooft. Ze houden die lui èlke keer de hand boven het hoofd, want meneer doet zeer zielig tegen hun. Ik kan over de 3 jaar dat ze nu naast ons wonen , een dikke serie boeken volschrijven over het regelrecht proberen kapot te maken van mijn vriend en mij. Ook mijn hond treiteren ze.
Ze zijn enorm doortrapt en liegen alsof dat hun lust en leven is. Ik vind het zeer ernstig dat de politie, woningbouw èn de bange buurt hier , helemaal ons laten zitten. Je kunt echt spreken van >> dat we nu al 3 jaar geterroriseerd worden door die verschrikkelijke lui. Nederland + veel burgers zijn ver heen en lijken wel gehersenspoelt. Ik denk ook vaak , ja , waar moet je nou heen verhuizen om van die lui af te zijn.En veel in mij zegt niet te willen verhuizen voor de terreur van die Iraakse moslims. Die vent heeft er zijn missie echt van gemaakt om ons kapot ( let wel >> dood te maken ) en eerst kapot te maken. Ze gaan over lijken, zonder om te kijken.Dit gaat gewoon een keer hélemaal mis, en dan hoor ik ze al zeggen >> Goh, hoe heeft dat nou kunnen gebeuren en stellen ze heel misschien wel een onderzoek in. Is dàt integreren ? Nee, dat is je reinste terreur. En ik sta zeker op de barricade's hoor, en dat gaat ook gebeuren als het zo in Nederland en Europa doorgaat. Voor deze haatzaaiers was ik al fel tegen de enorme 'bezetting'/kolonisatie van moslims, maar nou is voor mij de maat vol.
Met hoeveel zijn ze?
Waarom pik je dat allemaal?
Wij pikken dit natuurlijk niet, maar kunnen geen kant op. Wees maar gerust, >> hij krijgt er heel erg spijt van.
Het probleem is dat je als autochtone Nederland echt enorm gediscrimineerd wordt, óók bij de politie, woningbouw etc..
Nu gaat er iemand van maatschappelijk werk de politie bellen + woningbouw.
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Over met hoeveel ze zijn >>> een hele agressieve vent van in de dertig en een agressieve vrouw, beiden echt ontzettend gemeen, eerder vals eigenlijk...
En tja verder breidt dat zich hiernaast geregeld als een inktvlek uit, dankzij de fijne familiehereniging >> dus dan weet je het wel. :bash: :reaper: worthy: :twisted:
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Dhana »

Allemaal psychopaten. Ik heb sinds kort een russische buurvrouw en die bazuint rond dat ik met haar "stalker" heul en geld van hem ontvang om haar het leven zuur te maken. Die stalker bestaat niet eens. Zij is degene die die man stalkt. IK ben aan de drugs en ben niet te vertrouwen. Dat weet ze omdat haar intüïtie de beste van de wereld is. Ze wil niet terug naar Rusland en dat terwijl alle Nedelanders alcoholisten zijn en Russen vele malen intelligenter zijn dan wij hier en zo zijn er meer redenen te bedenken om Nederlanders als een minderwaardig volk neer te zetten. Ze krijgt eten van de voedselbank omdat ze het financieel zo krap heeft, maar toen ze hier kwam wonen was het een komen en gaan van bedrijven die splinternieuw huisraad kwamen leveren.

Ze gaat niet terug omdat ze hier een hogere uitkering krijgt dan dat ze daar in een kwartaal kan verdienen. Voor de rest is zo gek als een deur. Als er een man tegelijk met haar naar buiten gaat, schreeuwt ze moord en brand dat ze aangerand wordt.

Gelukkig is ze hier alleen, anders zou ik bang zijn dat mij als haar buurvrouw hetzelfde zou overkomen als jij, Rhion. Ik heb er verder geen woorden voor. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens zo ver zou komen dat ik vind dat alle vreemdelingen uit 3de of 2de wereldlanden hier niet thuishoren. Alhoewel ik voor vervolgde christenen of boeddhisten een uitzondering zou willen maken.

Misdraag je je, op wat voor manier dan ook? Terug naar de eigen stal. En dat zootje ongeregeld naast jou als eerste.

Als je als buitenlander in een islamitsch land geen notie hebt van de ramadan en in het openbaar eet of drinkt, word je zowat gelynched en geen politieagent die het voor je op komt nemen.

Nooit gedacht dat telorantie ons zo duur zou komen te staan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Jimm »

Rhion schreef:Over met hoeveel ze zijn >>> een hele agressieve vent van in de dertig en een agressieve vrouw, beiden echt ontzettend gemeen, eerder vals eigenlijk...
En tja verder breidt dat zich hiernaast geregeld als een inktvlek uit, dankzij de fijne familiehereniging >> dus dan weet je het wel. :bash: :reaper: worthy: :twisted:

M'n gevoel zei knuppel dat tuig neer. Maar ik weet dat dat niet zomaar kan en ook niet hoort. Maar zoals je het beschrijft denk ik deze mensen verstaan echter geen andere taal en je moet dus zorgen dat ze bang van je worden. Dat houdt het snel op.
Maar ja, waarschijnlijk krijg jij dan alle schuld en spelen zij het zielige slachtoffer.
Ik weet het ook niet. Je bent er mooi klaar mee Rhion.
Plaats reactie