Ervaringen met moslims als buren..

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Dhana »

Jimm schreef:
Rhion schreef:Over met hoeveel ze zijn >>> een hele agressieve vent van in de dertig en een agressieve vrouw, beiden echt ontzettend gemeen, eerder vals eigenlijk...
En tja verder breidt dat zich hiernaast geregeld als een inktvlek uit, dankzij de fijne familiehereniging >> dus dan weet je het wel. :bash: :reaper: worthy: :twisted:

M'n gevoel zei knuppel dat tuig neer. Maar ik weet dat dat niet zomaar kan en ook niet hoort. Maar zoals je het beschrijft denk ik deze mensen verstaan echter geen andere taal en je moet dus zorgen dat ze bang van je worden. Dat houdt het snel op.
Maar ja, waarschijnlijk krijg jij dan alle schuld en spelen zij het zielige slachtoffer.
Ik weet het ook niet. Je bent er mooi klaar mee Rhion.

Te gek voor woorden dat dat zo maar allemaal maar kan en inderdaad Jimm er is niet eens een oplossing voor te vinden en kunnen we daar alleen de instanties daarvan de schuld geven. Het is toch van de zotte dat je bijna doodgepest wordt door je buren, waar die ook vandaan mogen komen.

En dan het verbod om camer's op te hangen. Krankjorum gewoon. Stel je voor zeg dat daar bewijsmateriaal mee voor de dag komt. Moeten die agenten alsnog zelf de frontlinie in. Ik kan het bijna niet geloven allemaal. Ik zou zeggen ga verhuizen, als je echt voor jezelf wilt kiezen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Dhana schreef:Ik heb hier werkelijk geen woorden voor. Woon je in eigen land en is er geen instantie die je helpt. Maar o wee, als je asielzoeker bent. Dan staat er een heel legertje dienstverleningen klaar om je naar de zin te maken.

En dan geen camera mogen ophangen. ZIJ mogen dus hun buren ten gronde richten. Politie discrimineert niet. Die zijn zelf gewoon bang voor dat stelletje gajes.
Het is zéér onrechtvaardig ja allemaal !!! Ik ben het zó zat >> mijn buren , maar hoe er in Nederland met moslims omgegaan wordt. Dàt moet nu maar eens afgelopen zijn, ze zó bevoorrechten !!! Ik word er boos over en zou het liefst ergens gaan wonen waar ik die lui niet tegen kom en steeds over struikel ( hier zijn er een heleboel ).Ik 3 keer verhuist van een moslim-buurt naar een gemiddelde/'gewone' wijk en èlke keer veranderd die buurt weer in een moslim wijk ( en dat tot 3 keer toe !!! ).
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Dhana schreef:Allemaal psychopaten. Ik heb sinds kort een russische buurvrouw en die bazuint rond dat ik met haar "stalker" heul en geld van hem ontvang om haar het leven zuur te maken. Die stalker bestaat niet eens. Zij is degene die die man stalkt. IK ben aan de drugs en ben niet te vertrouwen. Dat weet ze omdat haar intüïtie de beste van de wereld is. Ze wil niet terug naar Rusland en dat terwijl alle Nedelanders alcoholisten zijn en Russen vele malen intelligenter zijn dan wij hier en zo zijn er meer redenen te bedenken om Nederlanders als een minderwaardig volk neer te zetten. Ze krijgt eten van de voedselbank omdat ze het financieel zo krap heeft, maar toen ze hier kwam wonen was het een komen en gaan van bedrijven die splinternieuw huisraad kwamen leveren.

Ze gaat niet terug omdat ze hier een hogere uitkering krijgt dan dat ze daar in een kwartaal kan verdienen. Voor de rest is zo gek als een deur. Als er een man tegelijk met haar naar buiten gaat, schreeuwt ze moord en brand dat ze aangerand wordt.

Gelukkig is ze hier alleen, anders zou ik bang zijn dat mij als haar buurvrouw hetzelfde zou overkomen als jij, Rhion. Ik heb er verder geen woorden voor. Ik had nooit gedacht dat ik nog eens zo ver zou komen dat ik vind dat alle vreemdelingen uit 3de of 2de wereldlanden hier niet thuishoren. Alhoewel ik voor vervolgde christenen of boeddhisten een uitzondering zou willen maken.

Misdraag je je, op wat voor manier dan ook? Terug naar de eigen stal. En dat zootje ongeregeld naast jou als eerste.

Als je als buitenlander in een islamitsch land geen notie hebt van de ramadan en in het openbaar eet of drinkt, word je zowat gelynched en geen politieagent die het voor je op komt nemen.

Nooit gedacht dat telorantie ons zo duur zou komen te staan.
Net als jouw Russische buurvrouw , ze krijgen hier alles ( en zeker zielige moslims ) op een presenteerblaadje , maar wat respect en misschien blij dat ze hier kunnen wonen, hó maar. Nee, wij zijn een rotvolk. Dat hoor je toch ook van Marrokanen etc...
Ik zei al >> als je je dan in je eigen voorouders en wortels gaat verdiepen , nou dàn zal je wel een Nazi zijn. Wàt een raar mens lijkt me jouw Russische buurvrouw...
Ik vergelijk het de laaytste tijd vaak met vampieren >> ze zuigen alles uit je + als laatste ook je leven..
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Jimm schreef:
Rhion schreef:Over met hoeveel ze zijn >>> een hele agressieve vent van in de dertig en een agressieve vrouw, beiden echt ontzettend gemeen, eerder vals eigenlijk...
En tja verder breidt dat zich hiernaast geregeld als een inktvlek uit, dankzij de fijne familiehereniging >> dus dan weet je het wel. :bash: :reaper: worthy: :twisted:

M'n gevoel zei knuppel dat tuig neer. Maar ik weet dat dat niet zomaar kan en ook niet hoort. Maar zoals je het beschrijft denk ik deze mensen verstaan echter geen andere taal en je moet dus zorgen dat ze bang van je worden. Dat houdt het snel op.
Maar ja, waarschijnlijk krijg jij dan alle schuld en spelen zij het zielige slachtoffer.
Ik weet het ook niet. Je bent er mooi klaar mee Rhion.
Je hebt gelijk en bedankt voor je medeleven en alle andere mensen hier ook.
Ik loop ook zeker met zulke gedachten , want wat heb ik verder nog te verliezen ?
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Dhana »

IK vergelijk ze (mohammedanen) altijd met de killerbees, die het leefgebied van de inlandse bijen overnemen in Midden Amerika en nu al opgetrokken zijn tot in het Zuiden van de VS. Ze komen eigenlijk uit Afrika en zijn naar dat andere continent gebracht vanwege hun grotere honingproductie. Ze vermengen zich met de inheemse soorten en omdat hun koninginnen eerder uitkomen dan alle anderen nemen ze de boel over. Ze heten killerbees omdat ze echt achter een "indringer" aangaan en die werkelijk dood kunnen steken.

Wat een bizarre analoog. Wij haalden hier de eerste moslims ook naar toe uit productie-overwegingen. De rest is bijna een perfecte parabel.

Maar ja, daar schieten jullie niets mee op, natuurlijk. En dan tot drie kee toe in dezelfde ellende verzeilen. Tis niet te geloven. Ik kan alleen maar zeggen veel sterkte en kracht toegewenst.

En ja dat terug grijpen naar de eigen roots heeft een verkeerde associatie. Ik heb me er ook wel eens serieus in willen verdiepen, maar kwam via internet toch steeds weer bij nazi-achtige organisaties terecht. Ken je OBOD? Is wel meer keltisch dan germaans ingesteld. Als je het niet kent moet je maar eens googelen. Ik ben er min of meer terecht gekomen via een boek van Philip Carr-Gomm een spycholoog die zich bezig houdt met collectief opgeslagen geschiedenis. Heel interessant allemaal.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Dhana »

Rhion schreef: Dat samenhoringsgevoel was er twintig jaar geleden nog meer, nou lijkt het wel dat iedereen denkt >> laat ik nou maar heel aardig ( slijmen ed ) bij die agressieve figuren, dan worden wij misschien gespaard. Vreselijk.

IK denk dat we dat te danken hebben aan een soort van ontmoedigingsbeleid van de fossielen uit de geitenharensokkencultuur. Mijn ouders klaagden trouwens al meer dan 20 jaar geleden dat saamhorigheid niet meer te vinden was, sinds WO II voorbij was. Dat is denk ik een kwestie van peroosnlijk perspectief.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Dit loopt gewoon gigantisch uit de hand, dàt kan ik op een briefje geven.
En dan hoor je ze van : "Goh, hoe heeft dat nou kunnen gebeuren"? En stellen ze misschien een onderzoek in.
:yuk: :knorrie: :knorrie: :knorrie:
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Scarlatti »

Ik lees dit met de grootste verbijstering.... ik was notabene ah overdenken richting terug Nederland te gaan, ik vraag me nu af of ik die gedachte toch maar moet opgeven, het idee dat ik in zoiets terecht zou komen terwijl ik hier zo rustig en ongestoord leef/woon, weliswaar afgelegen, zeker tegenwoordig heb ik wel eens het idee dat ik zit te verpieteren hier en het is ook ver van Nederland maar voel me hier wèl veilig... vooralsnog dan tenminste...

ik vind het verschrìkkelijk voor je Rhion en voor iedereen die dit 'moet' meemaken. Waarom stuur jij overigens deze gegevens niet OOK naar de PVV en sowieso de kranten, en vergeet niet naar die hufters die dit veroorzaakt hebben, de pvda, de cda, gl en d66 en al die andere linkse gutmenschen... hoe dan ook zou ik je willen aanraden iig je TOON te veranderen en zelf hun 'modus operandus' aan te nemen... dus hen bedreigend tegemoet treden en poeslief doen tegen oom agent... toch wèl degelijk een filmcamera aanschaffen en continue opnames maken, video's dia's foto's geluidopnames etc etc... DOEN hoor! Vergeet niet dat dit soort lui alleen weten hoe ze moeten omgaan als ZIJ bang gemaakt worden, die zijn volkomen doorgeslagen dankzij de poco houding hier vdie randdebielen!
En Dhana en Eliabe, mijn god wat ERRRG!! Ik begrijp t toch goed dat jullie in koopwoningen zitten en Dus Zelfs als je een KOOPwoning hebt kun je de klos zijn?? ik dacht dat die lui dat niet konden betalen dat je daardoor dus safe zat.... oeffff...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door H.Numan »

Scarlatti, juist met een koopwoning ben je de klos. Dan is er helemaal niemand die je bijstaat, en in de ogen van alles wat links is ben je een kapitalistische uitbuiter. Ik woonde destijds in een koopwoning op erfpacht, zoals vrijwel 3/4 van Den Haag dat doet. De gemeente taxeerde de nieuwe erfpacht in ons geval Scheveningen op een verhoging van 4500%. Dat die erfpacht omhoog ging wist ik wel toen ik dat huis kocht. Maar niet dat het met 4500% zou zijn. Natuurlijk heeft de hele wijk geprotesteerd. Compleet tevergeefs. De wetswinkels zagen ons als huiseigenaar-kapitalisten, en we werden als speculanten aangesproken door de PvdA wethouder voor huisvesting. Letterlijk.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Scarlatti »

H.Numan schreef:Scarlatti, juist met een koopwoning ben je de klos. Dan is er helemaal niemand die je bijstaat, en in de ogen van alles wat links is ben je een kapitalistische uitbuiter. Ik woonde destijds in een koopwoning op erfpacht, zoals vrijwel 3/4 van Den Haag dat doet. De gemeente taxeerde de nieuwe erfpacht in ons geval Scheveningen op een verhoging van 4500%. Dat die erfpacht omhoog ging wist ik wel toen ik dat huis kocht. Maar niet dat het met 4500% zou zijn. Natuurlijk heeft de hele wijk geprotesteerd. Compleet tevergeefs. De wetswinkels zagen ons als huiseigenaar-kapitalisten, en we werden als speculanten aangesproken door de PvdA wethouder voor huisvesting. Letterlijk.
ik kan dus beter hier blijven zitten... of toch nog alsnog naar Thailand vertrekken naar jouw enclave waar je t over had een keer?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Nee , we zitten in een huurwoning en dáár komen ook de meeste van dat soort lui te wonen. Vandaar dat ik zo vaak, 3 keer ) verhuist ben vroeger, en steeds in een gewoon nette-vriendelijke buurt kwam te wonen, maar in een mum van tijd puilde de hele buurt uit met moslims. Nou denk ik , jeetje...>>waar in vredesnaam moet je nou nog heen verhuizen om tussen je eigen volk te wonen !!!
Als je een koopwoning hebt en dat gebeurd dan is je huis ook ineens een heel stuk minder waard trouwens.
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door mercator »

Wat even erg is als moslims zijn Roma, het allerlaagste uitschot is dat. Te achterlijk en achterbaks voor woorden. In Oost Europa worden die zoveel mogelijk weggejaagd en je ziet ze hier meer en meer verschijnen.
Ik vrees dat je echt richting oost Europa zal moeten zoeken om de moslims en ander geboefte te ontvluchten. In Polen bijv. zie je geen kopvodden, geen Roma, geen zigeuners, geen Turken ,geen ander ethnisch gespuis, je kan je niet voorstellen wat een verademing dat is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Manon »

Scarlatti schreef:Ik lees dit met de grootste verbijstering.... ik was notabene ah overdenken richting terug Nederland te gaan, ik vraag me nu af of ik die gedachte toch maar moet opgeven, het idee dat ik in zoiets terecht zou komen terwijl ik hier zo rustig en ongestoord leef/woon, weliswaar afgelegen, zeker tegenwoordig heb ik wel eens het idee dat ik zit te verpieteren hier en het is ook ver van Nederland maar voel me hier wèl veilig... vooralsnog dan tenminste...

ik vind het verschrìkkelijk voor je Rhion en voor iedereen die dit 'moet' meemaken. Waarom stuur jij overigens deze gegevens niet OOK naar de PVV en sowieso de kranten, en vergeet niet naar die hufters die dit veroorzaakt hebben, de pvda, de cda, gl en d66 en al die andere linkse gutmenschen... hoe dan ook zou ik je willen aanraden iig je TOON te veranderen en zelf hun 'modus operandus' aan te nemen... dus hen bedreigend tegemoet treden en poeslief doen tegen oom agent... toch wèl degelijk een filmcamera aanschaffen en continue opnames maken, video's dia's foto's geluidopnames etc etc... DOEN hoor! Vergeet niet dat dit soort lui alleen weten hoe ze moeten omgaan als ZIJ bang gemaakt worden, die zijn volkomen doorgeslagen dankzij de poco houding hier vdie randdebielen!
En Dhana en Eliabe, mijn god wat ERRRG!! Ik begrijp t toch goed dat jullie in koopwoningen zitten en Dus Zelfs als je een KOOPwoning hebt kun je de klos zijn?? ik dacht dat die lui dat niet konden betalen dat je daardoor dus safe zat.... oeffff...
Ik denk dat wij hier in Vlaanderen nog (tijdelijk?) in een veel betere positie zitten, net omdat ze hier al een paar decennialang met de hete adem van het Vlaams Blok in hun nek zitten. Cordon of geen cordon. Ondertussen worden er tien jaar oude - uiteraard verworpen - wetsvoorstellen (té laat) ingediend door salonfähige partijen en kijk: ineens zijn die wèl aanvaardbaar.

Het feit dat ik de laatste vijf jaar op VB stem heeft niks met nazi-sympathieën te maken, maar vooral omdat het de ENIGE partij is die een halt toeroept aan de nakende islamisering. Ik ken mensen die zeggen: we stemmen er niet meer op want ze kunnen toch niks doen... FOUT! niet het VB heeft het cordon ingeroepen, niet Wilders vraagt om een cordon te krijgen! Maar ze voeren wèl (té laat) stukjes van het herstelprogramma in. TE LAAT.

Ik ben één van degenen die ooit AGALEV over de kiesdrempel heeft geholpen, ik ben één van degenen die ooit Jos Geyssels (nu minister van staat zonder ooit verkozen te zijn geweest, maar blijkbaar beloond"wegens diensten aan het FATERland?")
zijn macht heeft gegeven. Ik zie nu dat 500.000 groene stemmen heel de staatshervorming van belgique weer om zeep helpen terwijl het miljoen VB stemmers niet tellen in dit democratische land.

Neemt U me niet kwalijk: niemand zal weten dat ik VB stem! en degenen die die-hard anti-VB zijn, wens ik van harte een "VERRIJKTE" buurt toe!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Dhana schreef:IK vergelijk ze (mohammedanen) altijd met de killerbees, die het leefgebied van de inlandse bijen overnemen in Midden Amerika en nu al opgetrokken zijn tot in het Zuiden van de VS. Ze komen eigenlijk uit Afrika en zijn naar dat andere continent gebracht vanwege hun grotere honingproductie. Ze vermengen zich met de inheemse soorten en omdat hun koninginnen eerder uitkomen dan alle anderen nemen ze de boel over. Ze heten killerbees omdat ze echt achter een "indringer" aangaan en die werkelijk dood kunnen steken.

Wat een bizarre analoog. Wij haalden hier de eerste moslims ook naar toe uit productie-overwegingen. De rest is bijna een perfecte parabel.

Maar ja, daar schieten jullie niets mee op, natuurlijk. En dan tot drie kee toe in dezelfde ellende verzeilen. Tis niet te geloven. Ik kan alleen maar zeggen veel sterkte en kracht toegewenst.

En ja dat terug grijpen naar de eigen roots heeft een verkeerde associatie. Ik heb me er ook wel eens serieus in willen verdiepen, maar kwam via internet toch steeds weer bij nazi-achtige organisaties terecht. Ken je OBOD? Is wel meer keltisch dan germaans ingesteld. Als je het niet kent moet je maar eens googelen. Ik ben er min of meer terecht gekomen via een boek van Philip Carr-Gomm een spycholoog die zich bezig houdt met collectief opgeslagen geschiedenis. Heel interessant allemaal.
Ja , het OBOD ken ik goed , want ik ben lid van ze.
Maar ik ben lid van meerdere dingen. Maar weet je >> wij als autochtone Nederlanders worden geacht zich in allerlei culturen te verdiepen volgens links, want we wonen in een multi culturele samenleving ( iets waar ikzelf zéker NIET om gevraagd heb !!!). Maar Ó jee , in je eigen roots verdiepen mag bijna niet. Nou ik heb daar echt lak aan !! Waarom laten ze die allochtonen zichzelf nou niet eens in onze cultuur en geschiedenis verdiepen ( erg interessant overigens !!). Dat gebeurd nou nooit.
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Scarlatti »

Ben het volledig met je eens Circe! Daarentegen SCHREEUW ik het uit tegen mijn Belgische bekenden/buren om in godsnaam op het VB of dan toch in iig op het NVA te stemmen en je staat te kijken van al die lui die dat ook werkelijk DOEN en er nu ook openlijk over praten.... dus ms is dàt wel mijn vrijwilligerswerk Ariel :wink: :knorrie:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door birdie »

Rhion schreef:Over met hoeveel ze zijn >>> een hele agressieve vent van in de dertig en een agressieve vrouw, beiden echt ontzettend gemeen, eerder vals eigenlijk...
En tja verder breidt dat zich hiernaast geregeld als een inktvlek uit, dankzij de fijne familiehereniging >> dus dan weet je het wel. :bash: :reaper: worthy: :twisted:
Rhion, ten eerste van harte welkom. Maar Rhion, wat een relaas. Wat een ellende ,wat jullie door de strot geduwd krijgen.
Ik heb zo'n tien jaar geleden de geneugten van een groot asielzoekercentrum in mijn achtertuin mogen ervaren.
Deze multiculturele samenleving in mijn achtertuin kostte mij meer energie, als ik ooit gedroomd had.
't Vreet je leeg, en omdat er geen steun is, ben je nergens...
Toch, hoe moeilijk het ook is, ga klachten registreren, zet alles op papier.
Kan je er niet mee terecht bij de burgemeester, verspreid je klachten dan op internet....
Misschien klinkt dit belachelijk, maar zo help je mensen wakker te schudden,
Zoek de publiciteit, verspreidt je ervaringen, zet de Nederlandse politici maar goed te kakke.
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Scarlatti »

Naar aanleiding van dit bericht op
http://ik-stem-op-wilders.hyves.nl/blog ... 4MRCOWGOG0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hetverraadvanlinks.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hetverraadvanlinks.nl/Alariachi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
heb ik deze reactie geschreven:


zucht... wat een ellende, echt t kan aan mij liggen maar ik heb toch stellig de overtuiging dat er géén andere oplossing is dan alle mohammedanen terug naar hun eigen islamitische landen te sturen, wij zijn inmiddels allemaal 'islam-deskundigen tegen wil en dank' geworden en wij weten allemaal wààrom die lui hier zijn en waarom in zo'n grote getale, omdat ze het via een 'gewone oorlogsvoering' niet kunnen winnen, doen ze het via enorme aantallen en het 'gebruik van onze democratie rechten'.
Het is ZIEK en het is de SCHULD van de linxe hufterige partijen die enkel en alleen hun eigen zetelwinsten en hun eigen (riante) salarissen en al die voordeeltjes van vrindenpolitiek bedrijven. WIJ als volk zijn schuldig omdat wij TE lang alles hebben overgelaten aan die genoemde regeringspartijen, door onwetendheid, door de jarenlange indoctrinatie van 'elk mens elk geloof is goed/ok, moet kunnen, nx mis mee, welkom in ons midden'. Ook ik heb mij schuldig gemaakt met mijn kinderen op een dergelijke manier op te voeden, volgens het principe 'iedereen is gelijk' en zo zijn het de 'midden dertigers' geworden die zich gewoon NIET kunnen voorstellen wat IK en jùllie nu WEL zien. IK ben dus een racistisch en discriminerend 'negatief persoon' in de ogen van hen en hun vrienden. Het is SCHRIJNEND deze toestand, zo erg dat ik een soort 'afstandelijkheid' zelf voel want hòe kun je zgn 'praten' als een dergelijk essentieel 'iets' niet gezien en of gezegd maar zelfs mag worden, ik ben dus hier schuldig aan en naw zijn er meer, wiens kinderen nu dertigers zijn en die ook het beste voor hadden, oftewel zo naïef en stompzinnig waren als ik...
Ik persoonlijk zie wèrkelijk geen andere mogelijkheid meer dan hen terug te sturen, het is jammer dan voor de zgn 'goedwillenden' ertussen, die hebben ruimschoots de tijd gehad zich openlijk ervan te distanciëren, iets wat overigens NIET is toegestaan in hun koran, met uitsluiting en dood tot gevolg, ik begrijp dus dat wel maar ja, helaas, het is niet anders, anders zijn wij en onze kinderen 'straks' de klos op een wijze die zij zich nu nog niet kunnen voorstellen maar die gewoon overeenkomt met wat wij DAGELIJKS kunnen zien en horen en lezen ONDANKS de linxe media.

Ik stel dan ook voor dat wij een aanklacht indienen echt via een proces voering (ja helaas die linxe rechters, maar die zullen wij dan moeten wraken) en die linxe partijen aanklagen wegens landverraad, ons in doodsnood brengen, diefstal van al onze eigendommen, want die zijn dan 'straks' vdie mohammedanen wanneer wij 'tot het dhimmiehood' veroordeeld zijn, ja ook van die linxe idioten maar wat helpt ONS dat?
Niemand van al die gekken op tv of in de andere media heeft t ook maar in de gaten wat ons, maar ook HEN te wachten staat, wàt te denken van al die zgn 'presentratrices', al die homo's en lesbiennes, al die zangers en acteurs, al die figuren die volgens de koran òf daar niets te zoeken hebben of sowieso ter dood gebracht moeten worden omdat ze niet hetero-sexueel zijn. Die mohammedanen gaan er ff aan voorbij dat er in 'hun cultuur' het minstens net zo wemelt vd lesbiennes en homo's en pedofielen en dat dat openlijk ook màg volgens die criminele pedofiele struikrover verkrachter en overvaller mo.
Die idioten hebben niet eens in de gaten dat zij 'hun eigen kippen met de gouden eieren' aan het slachten zijn, want DIE zorgen tenslotte voor de belastingen lees uitkeringen, zij hebben zelf niet door dat er GEEN scootertjes meer voor hen zullen zijn, geen berovingen meer van oude vrouwtjes, minimaal gaat hun hand eraf, geen bontkraagjes meer, geen spijkerbroeken, dat wordt die djellaba/jurk weer voor hen.
Ook ONS zal dit te wachten staan, onze huizen zullen ons afgenomen worden en wij worden verplicht HEN te gaan betalen om als HUN Bediende te moeten/mogen leven en als wij màzzel hebben mogen wij in het tuinhuisje van ons vroegere huis op ons terrein wonen, al was het maar dat wij dan als bediende dichtbij zijn en hen op hun wenken moeten bedienen.
Geloven jullie me niet? Lees die koran maar eens, de belasting die wij als niet-moslim aan hen moeten betalen om alleen maar in lèven te mogen blijven, de 'keuze' om of CHRISTEN of wat dan ook te kunnen blijven, OF islamiet te moeten worden maar ook dàn nog zijn wij slechts 2e rangs burgers in hun ogen.

Wij kunnen hier alleen maar aan ontkomen als wij NU ècht stelling gaan nemen. Van die banken/relaxstoelen afkomen, naar de PVV gaan om advies in te winnen bij Mr De Roon die tenslotte advocaat is, of ms bij Mr Hiddema die advocaat die redelijk normaal reageerde bij dat gruwelijke duo knevelnbrink.
Onderschat het niet mensen, als WIJ NU niet in grote getale ons laten horen, dmv alle wettelijke mogelijkheden, dan zal onze wereld veranderen in een islamitisch land mèt bijbehorend landschap, door als sprinkhanen leeg en kaalgevreten... ik heb nog wel ideetjes hòe we dit vrij snel zouden kunnen klaarspelen maar die ga ik hier niet naar buiten brengen... zolang het dat burootje van die gruwelijke nederland bekent kleur en de linxe hufters nog zoveel in de melk te brokkelen hebben, kunnen wij het best al dit soort zaken bij advocaten neerleggen... zo dat is weer een roerig begin vd maandagochtend... denk er eens over na.... en INFORMEER je!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Manon »

als WIJ nu niet in grote getale ons laten horen met alle wettelijke mogelijkheden dan zal onze wereld veranderen in een islamitisch land mèt bijbehorend landschap
een tijd geleden liep ik met een vriendin in de buurt van de islamitische "Handelsstraat" in de stad van "Allahstan". Tot onze grote verbazing stond er een cabrio geparkeerd, gewoon met open dak, lederen zetels, midden in de straat. We keken elkaar aan met een blik van "wie doet nou toch zoiets"?

Gisteren hoorde ik van een buurman die ook in die regio had rondgelopen dat allochtonen er prat op gaan dat ze in dié buurt gemakkelijk hun auto open konden laten staan, want dat er totaal niks mee gebeurde....

Laat me denken aan het "studie" die ooit door Jan Hertoghen werd gemaakt en waaruit bleek "hoe meer allochtonen, hoe minder criminaliteit".. tja, als er geen slachtoffers meer te maken zijn wegens geen kaffers in de buurt, dan wordt het wel veiliger zeker?

Wat me er weer aan laat denken: moet je in verrijkte buurten parkeren: Stop geen tijger in je tank, maar Leg een Koran op je BANK!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door H.Numan »

Zo werkt het natuurlijk niet. Die mohammedaanse wijken zijn in wezen mohammedaanse dorpen waar iedereen iedereen kent.
Zo weet iedereen dat de Merc 500 cabrio van Hassan de pooier is, en dat Hassan al je vingers persoonlijk komt breken als je alleen al onbeleefd kijkt naar die auto.

In Den Haag kennen de parkeerwachters de auto's van de Haagse onderwereld. In ieder geval van de top figuren. Die krijgen dan ook zelden een bekeuring. Ongeveer hetzelfde.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Rhion
Berichten: 39
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 8:13 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Rhion »

Zondagavond was er bij die Irakeze buren ineens allemaal politie en wij wisten helemaal niet wat er aan de hand was,
Nou beschuldigden die Irakezen ons van dat wij in zijn huis hebben ingebroken, echt heel smerig. Hij heeft ook aangifte gedaan ed.
Geen van ons tweeën hier bij ons heeft ooit ergens ingebroken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is hier nou echt oorlogsgebied. Waarschijnlijk heeft die die hele zogenaamde inbraak bij hun gefeekt.
Gestoord !! :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: :yuk: :knorrie: :knorrie: :knorrie:
Àlle moslims weg uit Nederland en héél Europa, liefst gisteren nog !!!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door H.Numan »

Leuk. :angry:
Nou wil het geval dat in Nederland het principe geldt: "de aangever bewijst". Dus met andere woorden: als die buurman jouw beschuldigd van inbraak moet hij dat hard kunnen maken. Middels wettelijk overtuigend bewijs materiaal. Maak je niet te veel zorgen over getuigen. Het is bekend, ook bij het gerecht, dat dit soort mensen het woord 'meineed' niet kennen. Als hij dat niet kan bewijzen hoef jij alleen maar een tegen aanklacht in te dienen wegens laster. En dan hangt hij. Helaas niet letterlijk.

Ik blij er bij dat je er verstandig aan doet om zsm te verhuizen. Scheelt je jaren van je leven aan zorgen die je dan niet meer hebt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Scarlatti »

Ik heb ècht met jullie te doen maar HEB je nou die filmcamera gekocht of geleend of wat dan ook?! Hèb je getuigen van waar en met wie jullie waren? Je WEET toch dat je in een oorlogszone zit nu ZONDER hulp van de door jouw belastingcenten betaalde hermandad! Heb je een Rechtsbijstand verzekering? Kan ik IEDEREEN aanraden en wel per direct! Je mag namelijk geen redelijk vermoeden hebben dat je die verz binnen de drie maanden nodig zult hebben. Wat denk je dat Ik zou kunnen procederen ondanks dat die neuroloog aantoonbaar FOUT zat met mijn mans dood tot gevolg?
Onderschat je het niet, de bijdrage die van jouw eigen kant moet komen? Heb je dat stuk gelezen van die mensen in Den Haag? Die hebben toch echt overal camera's binnen ophangen en ze filmen van alles, hebben zelfs een groot biljet opgehangen dat hun levens bedreigd worden! Staat hier ook ergens, ben t kwijt waar t staat, Ariellll???? JIJ weet t vast wel weer!
t Is niet dat ik je wil 'aanvallen' maar wàt heb jij nu gedaan sinds jij dit hier bent gaan zetten voor 'je eigen beveiliging'?

en NOG beter of DOE dàt in IEDER geval: GA VERHUIZEN!!!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Ariel »

Goshie Rhion .
Dit moeten jullie niet pikken. Negeer je buren, zeg niks tegen ze, maar dien een klacht in bij de politie wegens smaad, en doe het zelfde bij de woningbouw vereniging. Zet alles op papier en ga met je verhaal naar een krant.
Heel veel sterkte toegewenst, en hou ons op de hoogte.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Manon »

Het is duidelijk dat je Iraanse buren familie uit het moederland verwachten en hen alvast een keurige woning in hun eigen buurt willen aanbieden!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ervaringen met moslims als buren..

Bericht door Ariel »

Ook deze mensen hebben last van hun buren. Van de politie hebben ze geen heil te verwachten.
Luister naar het radio fragment op de site van RTV Rijnmond.
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws? ... cel&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
'Brulshirtboef' zit nachtje in cel
30 augustus 2010

Een bewoner van de Rotterdamse wijk Hillesluis heeft onlangs een nachtje in een politiecel gezeten omdat hij een 'brulshirt' had afgegeven op het stadhuis aan de Coolsingel. Het shirt was bedoeld voor wethouder Karakus. De politie dacht dat de man een bom had afgegeven.

De man - die vanwege bedreigingen anoniem wil blijven - heeft al drie jaar ernstige overlast van zijn buren en was al door verschillende instanties en ook door wethouder Karakus van het kastje naar de muur gestuurd. De overlast bestaat uit herrie maken, schelden en bedreigen. De man heeft daarom ook zijn woning al geruime tijd te koop staan. Ten einde raad besloot hij een overgebleven brulshirt van het WK voetbal af te geven op het stadhuis, met de tekst 'Geen jihad in een 010-straat' erbij.

Afgevoerd
Twee uur nadat de man het plastic zakje met het T-shirt had afgegeven, reed een politiebusje voor zijn woning en werd hij geboeid afgevoerd naar het politiebureau. Daar zat hij vervolgens een nacht vast omdat hij een bom op het stadhuis zou hebben afgegeven. De man is boos dat hij voor zoiets kleins is aangehouden. Hij werd de volgende dag vrijgelaten met de mededeling dat hij niet zou worden vervolgd: "Ik heb niet eens excuses gekregen van de politie. Ook niet van wethouder Karakus."

Bom
De politie meent echter dat de manier waarop de man het pakketje had afgegeven aanleiding was voor de beveiliging van het stadhuis om direct de politie te bellen. Deze ging er vanuit dat de man een bom had binnengebracht. "De man was bekend op het stadhuis omdat hij al meerdere keren contact had gezocht met de wethouder, daarom vonden ze zijn actie verdacht." De politie bevestigt dat de man niet wordt vervolgd.

Wethouder Hamit Karakus laat via zijn woordvoerder weten dat hij niet wil reageren op deze kwestie.
De reacties onder dit artikel liegen er niet om. Ik wist niet dat last door allochtone buren zo vaak voorkomt.
Tja, klagen over overlast door allochtone buren is in dit land het meest zinloze dat er is. Instanties en hulpverleners zullen je koste wat het kost duidelijk gaan maken dat het echt aan jezelf ligt. IK spreek uit ervaring. Verhuizen is de enige optie. Tot de bom in dit land barst natuurlijk....
Olisa de, Den Haag 31 augustus 2010 om 10:14
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie