Hallo allemaal!

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Hallo allemaal!

Bericht door Jimm »

Hallo,
Ik ben Jimm, ik kwam hier terecht via een link op het vrije volk.
(http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=11860" onclick="window.open(this.href);return false;).
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Pilgrim »

Hoi en van harte welkom! :D :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Dhana »

Welkom Jimm. Wat heeft je hierheen gebracht? Zou je ons iets kunnen vertellen over je insteek?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Monique »

Van harte welkom Jimm.
Brand maar los.. :razz:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Jimm »

Dhana schreef:Welkom Jimm. Wat heeft je hierheen gebracht? Zou je ons iets kunnen vertellen over je insteek?
Je kan me vinden op het Haarlems Vrije Mening Forum (http://haarlemsvrijemening.6e.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) en ik kwam hier via een link op het vrije volk.

Ik vroeg me af (en hoopte) dat jullie forum net zoiets is als het Haarlems Vrije Mening Forum. Nu ik even door de onderwerpen het heen gelopen zie ik
dat het erg vaak over de islam gaat.
Persoonlijk krijg ik helemaal de schijt van de Islam. Ik zie het als een grote bedreiging van de vrijheid die ik nu heb. Voor mezelf zal het wel loslopen, maar ik vrees voor de toekomst.
Het nieuws wordt voor een groot deel beheerst door moslims, die steeds verder hun ideologie opdringen. Daar baal ik van.
Ik weet niet of ik hier op mijn plek ben, ik weet niet of ik de behoefte heb om me in de islam te verdiepen, eigenlijk wil ik er niks van weten.
We zullen wel zien. Ik hoop op een goede discussie!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Dhana »

Ik kan me voorstellen dat je het zo dubbel ervaart en eigenlijk helemaal geen zin hebt om je in de doctrine van deze sekte te verdiepen. Je hebt aan een kant wel gelijk. Hoe verder je er in duikt hoe missekijker je er van wordt, maar aan de andere kant is het wel slim om je vijand goed te leren doorgronden en andere niet moslims met goed gefundamenteerde kennis te vertellen waar de islam werkelijk voor staat. En dat is dus niet de religie van de vrede maar het tegenovergestelde.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Jimm »

Dhana schreef:Ik kan me voorstellen dat je het zo dubbel ervaart en eigenlijk helemaal geen zin hebt om je in de doctrine van deze sekte te verdiepen. Je hebt aan een kant wel gelijk. Hoe verder je er in duikt hoe missekijker je er van wordt, maar aan de andere kant is het wel slim om je vijand goed te leren doorgronden en andere niet moslims met goed gefundamenteerde kennis te vertellen waar de islam werkelijk voor staat. En dat is dus niet de religie van de vrede maar het tegenovergestelde.
Daar het je een punt Dhana. M'n kennis van religie is beperkt. En van de islam weet ik eigenlijk weinig. Maar ik weet wel wat de gevolgen van de islam zijn.
Kennis is macht, dus ga ik proberen hier wat te leren.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Dhana »

Blijf hier maar een beetje rondhangen dan, Jimm. De meeste hier zijn islamtechnisch gesproken beter onderlegd dan de gemiddelde mohammedaan. En stukje bij beetje is beter dan alles in een keer consumeren. Dat trekt een psychisch gezond mens niet.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Ariel »

Welkom op FFI Jimm. Tja, dit is een forum dat erg kritisch tegenover Islam staat.
Islam is waar het hier om draait. Maar als je wat over Islam wil leren, dan ben je hier op de juiste plek.
Ik hoop dat je ondanks de overvloed Islam het hier toch naar je zin zult hebben.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Manon »

hallo Haarlemmer! hier zitten dus ook Vlamingen, Zuidnederlanders of gekoloniseerde Nederlanders zoals je wil.

Hier op dit forum leren we over islam: liefst met zoveel mogelijk échte teksten en échte ahadith. Zodus leren wij hier over islam en leren we niet van de politiek correctelingen als ene ooit-Chamberlain die, zonder ooit Mein Kampf te lezen, wist waar Dolfje het over had.

WIJ RADEN HIER IEDEREEN AAN EERST DE KORAN TE LEZEN VOORDAT WE COMMENTAAR GEVEN
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Alba »

Hallo Jimm, welkom hier. Ik hoop, dat je de moeite neemt om te lezen en te leren. Leuk is het niet, al die informatie over een verdorven ideologie. Maar zoals je zelf al aangeeft: kennis is macht. Mijn motto m.b.t. de islam is hetzelfde, evenals 'know thy enemy''.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo allemaal!

Bericht door mercator »

Als je maar geen overdosis van Islam krijgt :D , t is allemaal zo onbevattelijk achterlijk en weerzinwekkend....ik ben er eerlijk gezegd helemaal klaar mee, t zal me haram-worst wezen wat moslims denken en voelen en of die Mohammed van hen nu al dan niet een pedofiel was(was ie ook...), ik zie wat ze aanrichten in onze Westerse kennismaatschappij en ik zou ze graag allemaal zien verdwijnen uit Europa.

Moslims het licht proberen te laten zien door overtuiging is ei zo na onmogelijk, Hvd Mortel van het forum hier zal me niet kwalijk nemen dat ik zijn uitspraak even overneem wat er onberedeneerd is ingekomen krijg je er beredeneerd niet meer uit.

Mijn insteek is : laat die moslims met rust, die zijn niet meer te redden, concentreer je inzet op de- helaas nog vele -autochtonen hier die denken dat het allemaal vanzelf wel goed zal komen met de kopvodden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Schepsel »

Welkom Jimm.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door H.Numan »

Jimm schreef:Persoonlijk krijg ik helemaal de schijt van de Islam. Ik zie het als een grote bedreiging van de vrijheid die ik nu heb. Voor mezelf zal het wel loslopen, maar ik vrees voor de toekomst.
Dat hangt er vanaf hoe oud je bent. Als je tussen de de 70 en 90 jaar bent zal het wel loslopen. Naarmate je jonger bent beslist niet.
Het nieuws wordt voor een groot deel beheerst door moslims, die steeds verder hun ideologie opdringen. Daar baal ik van.
Nee, nog niet... De media worden volledig beheerst door nuttige idioten, die vrijwel zonder uitzondering links en 'pacifistisch' zijn.
k weet niet of ik hier op mijn plek ben, ik weet niet of ik de behoefte heb om me in de islam te verdiepen, eigenlijk wil ik er niks van weten.
We zullen wel zien. Ik hoop op een goede discussie!
We doen ons best. En van harte welkom!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Hallo allemaal!

Bericht door birdie »

Welkom Jimm!

Ik wist ook niks van de Islam, maar ook niets van het christendom.
Goddank, ben ik zonder de onderdrukking van het christendom opgevoed.
Toch heb ik heel veel op deze site geleerd, eerlijk gezegd, ik ben me rotgeschrokken over de islam.
De islam is al onder ons. Ik hoop dat je samen met ons, deze slang helpt te bestrijden.
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Pilgrim »

birdie schreef:Goddank, ben ik zonder de onderdrukking van het christendom opgevoed.
Ik ben wel met het Christendom opgevoed, maar van enige onderdrukking heb ik nooit iets gemerkt. Wel soms van enkele onplezierige vormen van conservatisme op een christelijke school. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Dhana »

Pilgrim schreef:
birdie schreef:Goddank, ben ik zonder de onderdrukking van het christendom opgevoed.
Ik ben wel met het Christendom opgevoed, maar van enige onderdrukking heb ik nooit iets gemerkt. Wel soms van enkele onplezierige vormen van conservatisme op een christelijke school. :?

Voor mij geldt precies hetzelfde.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Amazigh »

Jimm schreef:
Dhana schreef:Welkom Jimm. Wat heeft je hierheen gebracht? Zou je ons iets kunnen vertellen over je insteek?
Je kan me vinden op het Haarlems Vrije Mening Forum (http://haarlemsvrijemening.6e.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) en ik kwam hier via een link op het vrije volk.

Ik vroeg me af (en hoopte) dat jullie forum net zoiets is als het Haarlems Vrije Mening Forum. Nu ik even door de onderwerpen het heen gelopen zie ik
dat het erg vaak over de islam gaat.
Persoonlijk krijg ik helemaal de schijt van de Islam. Ik zie het als een grote bedreiging van de vrijheid die ik nu heb. Voor mezelf zal het wel loslopen, maar ik vrees voor de toekomst.
Het nieuws wordt voor een groot deel beheerst door moslims, die steeds verder hun ideologie opdringen. Daar baal ik van.
Ik weet niet of ik hier op mijn plek ben, ik weet niet of ik de behoefte heb om me in de islam te verdiepen, eigenlijk wil ik er niks van weten.
We zullen wel zien. Ik hoop op een goede discussie!
U weet er geen ene reet van maar u weet wel dat het een grote bedreiging is? En dan lachen ze de tokkie's uit
A proud amazigh!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Dhana »

Hoe komt het dat jij niets meer weet van je eigen roots voor de islam in Marokko de boel over kwam nemen, trotse Amazigh?

Denk je dat dat allemaal vrijwillig ingeleverd is voor die bezetters? Je bent gewoon een landverrader die meehuilt met de "religie" van je overheersers. En dat samen met alle trotse medelanders van je.

Dat willen wij hier voorkomen. Gek, he?
Laatst gewijzigd door Dhana op do sep 02, 2010 6:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Scarlatti »

Welkom Jimm, ik sluit me aan bij de voorgaande opmerkingen, uiteraard niet van die laffe amazigh, goed gezegd Dhana!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Dhana »

Ik word zo mies van al die lui die zich amazigh noemen en geen idee meer kunnen hebben hoe dat volk ooit geleefd heeft, Scarlatti. Alles wat daar aan herinnerde is van de aardbodem weggevaagd zoals in zo vele andere landen, waar de islam voet aan wal gezet heeft. En dan hebben we hier een heerschap dat af en toe zijn vuiligheid komt spuien en zich vervolgens terugtrekt.. en zich nog proud amazigh durft te noemen ook. Voor mij gewoon een ordinaire laffe landverrader. :yuk:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Scarlatti »

Dhana schreef:Ik word zo mies van al die lui die zich amazigh noemen en geen idee meer kunnen hebben hoe dat volk ooit geleefd heeft, Scarlatti. Alles wat daar aan herinnerde is van de aardbodem weggevaagd zoals in zo vele andere landen, waar de islam voet aan wal gezet heeft. En dan hebben we hier een heerschap dat af en toe zijn vuiligheid komt spuien en zich vervolgens terugtrekt.. en zich nog proud amazigh durft te noemen ook. Voor mij gewoon een ordinaire laffe landverrader. :yuk:

EXACT! weerzinwekkend figuur :yuk:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door H.Numan »

Trek je niet te veel aan van onze huis Macaca sylvanus, genaamd Amazigh.
Die laat zo af en toe middels one-liners zien waarom Wilders groot gelijk heeft.
Geef 'm af en toe een pinda.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Amazigh »

Dhana schreef:Hoe komt het dat jij niets meer weet van je eigen roots voor de islam in Marokko de boel over kwam nemen, trotse Amazigh?

Denk je dat dat allemaal vrijwillig ingeleverd is voor die bezetters? Je bent gewoon een landverrader die meehuilt met de "religie" van je overheersers. En dat samen met alle trotse medelanders van je.

Dat willen wij hier voorkomen. Gek, he?
Wie zegt dat ik er niks van af weet? Berbers geloofden vroeger dat de Zon een God was hoe serieus moet ik dit nemen? Vroeger geloofde heel Europa dat de wereld vierkant en plat was en nu niet meer, zijn jullie nu ook landverraders?
A proud amazigh!
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal!

Bericht door Dhana »

Amazigh schreef:
Dhana schreef:Hoe komt het dat jij niets meer weet van je eigen roots voor de islam in Marokko de boel over kwam nemen, trotse Amazigh?

Denk je dat dat allemaal vrijwillig ingeleverd is voor die bezetters? Je bent gewoon een landverrader die meehuilt met de "religie" van je overheersers. En dat samen met alle trotse medelanders van je.

Dat willen wij hier voorkomen. Gek, he?
Wie zegt dat ik er niks van af weet? Berbers geloofden vroeger dat de Zon een God was hoe serieus moet ik dit nemen? Vroeger geloofde heel Europa dat de wereld vierkant en plat was en nu niet meer, zijn jullie nu ook landverraders?

Nee amazighje, zolang wij nog van A tot Z terug kunnen vinden wat de germaanse mythologie inhoudt mag jij wel een toontje lager zingen. En laten we het dan maar helemaal niet hebben over een klontertje bloed of een bloedzuiger en bergen die als pinnen de aarde bij elkaar houden. Dat moet jij allemaal verplicht geloven anders komt het je duur te staan. Wij mogen onze roots onderzoeken zonder dat de hel ons daarvoor boven het hoofd hangt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie