Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Rechtsliberaal »

Ik ben evenmin fan van vegetarisch eten, ik kreeg een keer mensen te eten en eentje MOEST vegetarische hap hebben bij een eenpansgerecht, ik houd er wel rekening mee maar niet van harte, dus doe nog maar twee karbonades graag, en die eet ik bij daglicht op. Varkensvlees natuurlijk
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Schepsel schreef:Eindelijk :D

Ik vroeg me al eens af wanneer de joden nou eens zouden beginnen met zeuren!
Wat zulke zaken betreft zijn Joden even achterlijk als moslims, dat mag ook wel s gezegd worden.

Ik weet niet of dat wel zo ongenunanceerd kan stellen, Mercator. Door de strenge voedings- en voedselwetten na te leven, zijn veel joden de dans van epidemiën ontsprongen. Koosjer eten is dan ook van meer werkelijke waarde dan "hallal". In Marokko bijvooorbeeld wordt er hallal geslacht, maar dan worden de kadavers in de bloedhitte buiten opgehangen zodat ze binnen no time overspoeld worden met tienduizenden vliegen. (Als ik het alleen al neertype draait mijn maag al om.)

Ik denk niet dat je in Israël zulk vlees te eten krijgt. In arabische landen is er geen haan die daar naar kraait. Omdat het niet niet in de koran/ahadith/soennah is weergegeven?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Jimm »

Tukkerin schreef:Circe, ik doe niet alsof, het is gewoon zo dat op de VU ( dus alleen op deze universiteit) de Marokkanen en ook moslims ruim oververtegenwoordigd zijn daar. Ik zou zeggen, ga er eens heen en je waant je echt in Marokko.. superleuke school die ik ontzettend ga missen. :smile:
Waarom doe je net alsof je aan de VU studeert? Ik begrijp daar niets van. Je bent allang door de mand gevallen.
Als je afstudeert aan de VU ben je niet bij je laatste tentamen bezig bij statistiek met basic zaken als de chi-kwadraat, nulhyptoheses, student t toetsen etc. Dat is basis statistiek, krijg je in het 1e jaar al.
En moslims zijn helemaal niet oververtegenwoordigd aan de VU. Ik kom daar regelmatig.
Vertel, welke faculteit is het?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

Jimm schreef:
Tukkerin schreef:Circe, ik doe niet alsof, het is gewoon zo dat op de VU ( dus alleen op deze universiteit) de Marokkanen en ook moslims ruim oververtegenwoordigd zijn daar. Ik zou zeggen, ga er eens heen en je waant je echt in Marokko.. superleuke school die ik ontzettend ga missen. :smile:
Waarom doe je net alsof je aan de VU studeert? Ik begrijp daar niets van. Je bent allang door de mand gevallen.
Als je afstudeert aan de VU ben je niet bij je laatste tentamen bezig bij statistiek met basic zaken als de chi-kwadraat, nulhyptoheses, student t toetsen etc. Dat is basis statistiek, krijg je in het 1e jaar al.
En moslims zijn helemaal niet oververtegenwoordigd aan de VU. Ik kom daar regelmatig.
Vertel, welke faculteit is het?
Wat een triest ventje ben je toch he, net zo triest als die Mercator.. kan je het niet hebben dat een moslima hoogopgeleid is? Het valt me toch wel op dat jullie over een gitzwart beschikken en moslims het licht niet in hun ogen gunnen. Kan je het niet hebben?

Wel, ik studeer aan de Faculteit Letteren, de 9, 10 en 11e etage is dat. Naam is Chaima Lahbichi.. trek maar na, dan zie je het zwart op wit.. inclusief al mijn zevens op mijn cijferlijst.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

Ohy ja Jim, ik doe het verkort, omdat ik over ene buitengewoon IQ beschik, dat je dat maar weet. Vandaar ook dat ik statistiek ook in het curriculem heb zitten. Maar dankzij types als jou ben ik vasbesloten om keihard te studeren op hoog niveau.. types als jij die het niet kunnen hebben als een 'allochtoon' hooggeschoolder is dan een Nederlander. Mijn vader zei vroeger altijd, en hij bleef maar hamer: lieve dochter, studeer.. studeer.. keihard, zodat die Hollanders verbaasd zullen staan. Want zij willen jullie niet hoogopgeleid hebben. En met die woorden ben ik grootgebracht en die woorden hebben me gemotiveerd. Het zijn nog altijd die woorden die door mijn hoofd galmen wanneer ik om 3 uur in de nacht mijn bed uitrol om te studeren voor een tentamen.. en ik vreselijke slaap heb en terug mijn bed in wil. Nee zeg ik dan, denk aan de woorden van je vader..
Laatst gewijzigd door Tukkerin op ma sep 06, 2010 10:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Monique »

omdat ik over ene buitengewoon IQ beschik
:roll2:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Pilgrim »

Trek het je niet teveel aan Chaima. Maar het is toch Chaimae?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

Maar Jim, met je stoere praatjes. Je bent regelmatig op de VU zeg je? Zeg eens, wie ken jij van de faculteit Letteren? Noem eens wat namen.. geloof je namelijk niet.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:Trek het je niet teveel aan Chaima. Maar het is toch Chaimae?
Oh nee Pilgrim, ik weet gelukkig dat ik aan de VU studeer en heb deze Jimm de mogelijkheid geboden mijn gegevens in te zien. Dan zan hij het zwart op wit krijgen en ook nog eens met een bek vol tanden staan wanneer hij mijn cijferlijst heeft ingezien. :wink: Ken gelukkig heel wat FFI leden persoonlijk ( gewoon niet-moslims) en die weten dat ik aan de VU studeer, hoef me wat dat betreft niet te bewijzen.

Maar het is idd Chaima met een e, maar dan verandert ie hem vanzelf in Fadilah, dus schrijf ik gemakshalve Chaima. Chaima kan ook, of Sheijma, of Shaijam.. of Sheima.. kortom, genoeg mogelijkheden.

En ik hou dit een beetje levend, mijn leven is kennelijk zo boeiend.. anders hadden deze lieden hier niks te doen.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: En ik hou dit een beetje levend, mijn leven is kennelijk zo boeiend.. anders hadden deze lieden hier niks te doen.
Jpuw pretentieuze gebazel illustreert de achterlijkheid van moslims in het algemeen en de leegheid van jouw leventje in het bijzonder ,beter dan een hele universitaire studie over de gebruiken van moslims dat zou kunnen :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Jimm »

Tukkerin schreef:Maar Jim, met je stoere praatjes. Je bent regelmatig op de VU zeg je? Zeg eens, wie ken jij van de faculteit Letteren? Noem eens wat namen.. geloof je namelijk niet.
Tukkerin,
Ik ken bijna niemand van letteren. Wel bij Aardwetenschappen en bij Wiskunde. Wat je opnoemde voor statistiek was voor mij 1e jaars stof.
Dus vandaar dat ik dacht die Tukkerin lult maar wat. Als je dit werkelijk in het laatste jaar krijgt bij wiskunde is dat ronduit belachelijk.
Bovendien studeer je niet af met een tentamen zoals je zegt, maar met een afstudeerwerk.
Je hebt dan niet als afronding een tentamen statistiek 1e jaar (zeker niet met jou hoge IQ, dan haal je dat toch met 2 vingers in je neus).
Daarom dus mijn twijfel, heeft niets te maken met het feit dat je Moslim bent, en zijn geen stoere praatjes.

Maar tegenwoordig kun je overal op afstuderen. Er is pas zelfs een hoogleraar Hindostaanse Migratie benoemd. Hoop toch dat die wel z'n statistiek beheerst.

Maar vertel, ga je voor je bachelor of je master?
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Anneke »

Ohy ja Jim, ik doe het verkort, omdat ik over ene buitengewoon IQ beschik, dat je dat maar weet.
Of volg je gewoon het schakeltraject nadat je je HBO Bachelor hebt afgerond? Daar hoef je geen buitengewoon IQ voor te hebben, en het verklaart waarom je met een 'buitengewoon IQ' je nog bezig moet houden met basics als als nulhypothesen (maar dat is dan ook echt basis) en chikwadraten omdat je dan ook eerste- of tweedejaarsvakken moet volgen. Afgezien daarvan houdt de faculteit Letteren zich niet veel bezig met statistieken en methodologie, en wordt het toch een beetje gezien als het lulletje rozenwater binnen het academisch onderwijs als het om onderzoek gaat. Niks persoonlijks verder. Ik hoop dat je het naar je zin hebt. Volgend jaar getrouwd en wel in Marokko inshallah?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Schepsel »

Rechtsliberaal schreef:Ik ben evenmin fan van vegetarisch eten, ik kreeg een keer mensen te eten en eentje MOEST vegetarische hap hebben bij een eenpansgerecht, ik houd er wel rekening mee maar niet van harte, dus doe nog maar twee karbonades graag, en die eet ik bij daglicht op. Varkensvlees natuurlijk
Waarom ben je er geen fan van?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

[quote="Tukkerin"] Mijn vader zei vroeger altijd, en hij bleef maar hamer: lieve dochter, studeer.. studeer.. keihard, zodat die Hollanders verbaasd zullen staan. Want zij willen jullie niet hoogopgeleid hebben. [/quote]

Natuurlijk niet. Elke vorm van hoger onderwijs dan het bij machte zijn om eenvoudige commando's te begrijpen zou voor moslims verboden moeten zijn.
Schoolplicht voor moslims is nutteloos en gevaarlijk. Laat ze lekker dom en onwetend blijven. Dat kost hen trouwens geen enkele moeite want dat is al 1400 jaar zo. Nog steeds zijn de moslims als kleine babys afhankelijk van wat de Ongelovigen hen toewerpen.
Dat "werpen" zou ik graag letterlijk zien, kruisraketten-het mogen er met een conventionele lading zijn- op alle luchthavens en communicatiecentra in Islamitische landen. 2 gunstige effecten: de moslimlanden terug naar het stenen tijdperk, de ingevoerde moslims hier geïsoleerd en aan onze willekeur overgeleverd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Ilona schreef: Afgezien daarvan houdt de faculteit Letteren zich niet veel bezig met statistieken en methodologie, en wordt het toch een beetje gezien als het lulletje rozenwater binnen het academisch onderwijs als het om onderzoek gaat.
Ja, de meeste van die Letteren studies zijn een hoop bullshit. Moet je écht geen "hoge IQ" voor hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

Ilona schreef:
Ohy ja Jim, ik doe het verkort, omdat ik over ene buitengewoon IQ beschik, dat je dat maar weet.
Of volg je gewoon het schakeltraject nadat je je HBO Bachelor hebt afgerond? Daar hoef je geen buitengewoon IQ voor te hebben, en het verklaart waarom je met een 'buitengewoon IQ' je nog bezig moet houden met basics als als nulhypothesen (maar dat is dan ook echt basis) en chikwadraten omdat je dan ook eerste- of tweedejaarsvakken moet volgen. Afgezien daarvan houdt de faculteit Letteren zich niet veel bezig met statistieken en methodologie, en wordt het toch een beetje gezien als het lulletje rozenwater binnen het academisch onderwijs als het om onderzoek gaat. Niks persoonlijks verder. Ik hoop dat je het naar je zin hebt. Volgend jaar getrouwd en wel in Marokko inshallah?
Nopes, geen schakeljaar, gewoon de master die ik volg. Jimm, dit is nog een vak die ik heb laten liggen omdat ik er geen zin aan had, dus vandaar dat ik deze nog even snel moest behalen.

Jij volgend jaar getrouwd en wel in Syrie? Al die Asyrischen hier in Enschede trouwen lekker jong en werpen zo een tien kindjes uit hun schoot. Kan je wel denigrerend gaan doen over moslims, maar de islamitische dames vandaag de dag trouwen vrij laat vergeleken met hun ouders en voorouders. Assyrische dames daarentegen trouwens nog allen op zeer jonge leeftijd met een ( dat is dan het maximale) mbo diploma. Moslima's trouwen heel laat heden ten dage met minimaal een hbo diploma op zak. Kunnen jullie Asyrische dames nog eens van leren, die zijn vanaf hun geboorte ( dat is jullie met de paplepel ingegoten) al zo bezig met uiterlijk vertoon en trouwen dat ze op school niet verder komen dan mbo. Dus haal die balk eerst uit je eigen oog, want jij weet Ilona maar al te goed dat dit de harde waarheid is.

Spreek jij je eigen volk maar eerst toe alvorens jouw pijlen te richten op die 'moslims' die het vergeleken met de Asyrische gemeenschap qua studie veel beter doen.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op di sep 07, 2010 2:13 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: En ik hou dit een beetje levend, mijn leven is kennelijk zo boeiend.. anders hadden deze lieden hier niks te doen.
Jpuw pretentieuze gebazel illustreert de achterlijkheid van moslims in het algemeen en de leegheid van jouw leventje in het bijzonder ,beter dan een hele universitaire studie over de gebruiken van moslims dat zou kunnen :D !
Mercator, ik had ook met gemak de master Rechten of Economie kunnen doen, voldoe aan alle ingangseisen, maar ik ga niet voor het grof geld. Ik doe iets wat ik leuk vind en waar mijn hart ligt. Dan neem ik maar genoegen met minder geld, minder arbeidsperspectief en een lager 'aanzien.' Maar ik doe tenminste dat wat ik leuk vind en waar ik plezier in heb en heb twee ouders die helemaal achter me staan en me hierin steunen. Dat is het allerbelangrijkste! En Journalistiek leek me het slimst gezien het feit ik bij Al Jazeera wil werken. En elk tentamen en diploma dat ik behaal is weer een stapje dichter bij Al Jazeera klinkt er altijd in mijn hoofd.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: En elk tentamen en diploma dat ik behaal is weer een stapje dichter bij Al Jazeera klinkt er altijd in mijn hoofd.
Zegt het Ministerie van Informatie van de Islamitische heilsstaat Iran je niets ? Mooie reportages van stenigingen, zweepslagen en opknopingen op Islamitische wijze ? Of spokeswoman voor Hamas, Hezbollah ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Anneke »

Tukkerin schreef:
Ilona schreef:
Ohy ja Jim, ik doe het verkort, omdat ik over ene buitengewoon IQ beschik, dat je dat maar weet.
Of volg je gewoon het schakeltraject nadat je je HBO Bachelor hebt afgerond? Daar hoef je geen buitengewoon IQ voor te hebben, en het verklaart waarom je met een 'buitengewoon IQ' je nog bezig moet houden met basics als als nulhypothesen (maar dat is dan ook echt basis) en chikwadraten omdat je dan ook eerste- of tweedejaarsvakken moet volgen. Afgezien daarvan houdt de faculteit Letteren zich niet veel bezig met statistieken en methodologie, en wordt het toch een beetje gezien als het lulletje rozenwater binnen het academisch onderwijs als het om onderzoek gaat. Niks persoonlijks verder. Ik hoop dat je het naar je zin hebt. Volgend jaar getrouwd en wel in Marokko inshallah?
Nopes, geen schakeljaar, gewoon de master die ik volg. Jimm, dit is nog een vak die ik heb laten liggen omdat ik er geen zin aan had, dus vandaar dat ik deze nog even snel moest behalen.

Jij volgend jaar getrouwd en wel in Syrie? Al die Asyrischen hier in Enschede trouwen lekker jong en werpen zo een tien kindjes uit hun schoot. Kan je wel denigrerend gaan doen over moslims, maar de islamitische dames vandaag de dag trouwen vrij laat vergeleken met hun ouders en voorouders. Assyrische dames daarentegen trouwens nog allen op zeer jonge leeftijd met een ( dat is dan het maximale) mbo diploma. Moslima's trouwen heel laat heden ten dage met minimaal een hbo diploma op zak. Kunnen jullie Asyrische dames nog eens van leren, die zijn vanaf hun geboorte ( dat is jullie met de paplepel ingegoten) al zo bezig met uiterlijk vertoon en trouwen dat ze op school niet verder komen dan mbo. Dus haal die balk eerst uit je eigen oog, want jij weet Ilona maar al te goed dat dit de harde waarheid is.

Spreek jij je eigen volk maar eerst toe alvorens jouw pijlen te richten op die 'moslims' die het vergeleken met de Asyrische gemeenschap qua studie veel beter doen.
Ik begrijp niet waarom je ineens over het gemiddelde opleidingsniveau van een jojo (zo noemen zij zichzelf toch?) begint terwijl ik gewoon suggereerde dat jij een schakeltraject hebt gevolgd? [c045.gif] Voel jij je daardoor beledigd ofzo?
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Ruth »

ach, Tukkerin is een beetje sjacherijnig. Ramadanweeen zullen we maar zeggen.
Laten we een punt achter deze nutteloze discussie zetten. We weten toch allemaal dat Tukkertje met haar huizenhoge IQ en haar super-intelligentie allerlei nutteloze studies volgt (wat moet een moslima met een theologie-studie) en daarna nooit een baan zal krijgen want ze zal binnen korte tijd een of andere Hassan huwen en kinderen krijgen. Weggegooid geld dus die duurbetaalde studie...
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

Ilona, wat is het lastig he om inhoudelijk op mijn bericht te reageren? Of is het zo dat je maar niks zegt omdat je weet dat hetgeen ik gezegd heb niks anders dan de harde waarheid is. Dus Ilona, wanneer trouw jij? Het zijn immers de Asyrischen ( hier in Enschede noemen zij zich Asyrisch, klinkt vast chiquer dan jojo) die zo gebrand zijn op het huwelijk en er vanaf hun geboorte al mee bezig zijn.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

Ruth schreef:ach, Tukkerin is een beetje sjacherijnig. Ramadanweeen zullen we maar zeggen.
Laten we een punt achter deze nutteloze discussie zetten. We weten toch allemaal dat Tukkertje met haar huizenhoge IQ en haar super-intelligentie allerlei nutteloze studies volgt (wat moet een moslima met een theologie-studie) en daarna nooit een baan zal krijgen want ze zal binnen korte tijd een of andere Hassan huwen en kinderen krijgen. Weggegooid geld dus die duurbetaalde studie...
Ik mag toch zelf weten wat ik studeer? Of ga jij dat voor me beslissen? Theologie ligt me gewoon en is iets wat ik altijd gewild heb. Plus denk ik met wetenschappelijke bijbelkennis de islam beter op waarde kan schatten en meer gehakt kan maken van de valsheden in de Bijbel. En natuurlijk doe ik het voor mijn toekomstige kinderen, die straks met al hun theologische vragen bij hun moeder terecht kunnen.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef: En natuurlijk doe ik het voor mijn toekomstige kinderen, die straks met al hun theologische vragen bij hun moeder terecht kunnen.
Dat is uiteraard het belangrijkste voor een kind. Het leven zelf is maar bijzaak.
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Tukkerin schreef: En natuurlijk doe ik het voor mijn toekomstige kinderen, die straks met al hun theologische vragen bij hun moeder terecht kunnen.
Dat is uiteraard het belangrijkste voor een kind. Het leven zelf is maar bijzaak.
Zeg mevrouw die een zoon heeft die niet bij haar leeft. Logisch he, ik zou het ook niet lang volhouden bij zo een moeder als jij. :laugh1: Weet je, hou jij jouw maar bezig met je eigen pedagogiek, daar ben je zoet genoeg mee.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Studenten ontstemd: wel halal, maar geen koosjer eten

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:
Tukkerin schreef: En natuurlijk doe ik het voor mijn toekomstige kinderen, die straks met al hun theologische vragen bij hun moeder terecht kunnen.
Dat is uiteraard het belangrijkste voor een kind. Het leven zelf is maar bijzaak.
Zeg mevrouw die een zoon heeft die niet bij haar leeft. Logisch he, ik zou het ook niet lang volhouden bij zo een moeder als jij. :laugh1: Weet je, hou jij jouw maar bezig met je eigen pedagogiek, daar ben je zoet genoeg mee.
Mijn zoon is volwassen lieverd. Dan is het tijd om op eigen benen te staan.... in kafirland tenminste..... :evil:
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie