VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Ariel »

VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt
woensdag 8 september 2010

De VPRO heeft aangekondigd dat op zondag 12 september de documentaire 'Wilders: The Movie' over Geert Wilders zal worden uitgezonden. Het voorfilmpje van de documentaire doet al veel stof opwaaien. In de film wordt namelijk de suggestie gewekt dat Wilders met heroïnehoeren het bed deelt.

De VPRO heeft het fragment, met een anonieme man die de beschuldigingen doet, uit de documentaire geknipt. De man, die slechts in schaduw in beeld komt, zegt Wilders in de lift te hebben zien staan met 'een meid die bij mij bekend was als junk en tippelhoer'.

Trailer
In de trailer, die al op YouTube staat, zit het fragment echter nog wel. Woordvoerder Marloes Steverink legt uit dat het 'heroïnehoer-fragment' uit de documentaire is gehaald omdat de bewering niet hard gemaakt kon worden.

De trailer wordt ook aangepast. 'Dat het fragment in de trailer terecht is gekomen is een vergissing,' zegt producer Pieter van Huystee tegen de Volkskrant.

Profiel
Regisseur Joost van der Valk en filmmaker Mags Gavan willen in de documentaire een profiel schetsen van Geert Wilders en zijn kiezers. De documentaire wordt gesponsord door het Nederlands Fonds voor de Film en het CoBO Fonds.

Eerder bracht hoogleraar Meindert Fennema een boek over Wilders uit, 'De Tovenaarsleerling'. Hierin meldt Fennema, ook zonder al te veel feitelijke onderbouwing, dat verschillende vrouwelijke journalisten, partijmedewerkers en Kamerleden van andere partijen er een lief ding voor over zouden hebben om een nachtje met Wilders door te brengen.


Door Marlou Visser

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... ezoekt.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
De trailer van de documentaire

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Monique »

De trailer wordt ook aangepast. 'Dat het fragment in de trailer terecht is gekomen is een vergissing,' zegt producer Pieter van Huystee tegen de Volkskrant.
Ja ja...en gij geleuft dat... :evil:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Monique »

zegt Wilders in de lift te hebben zien staan met 'een meid die bij mij bekend was als junk en tippelhoer'
Goh, is het al zo ver in Nederland?

Wanneer ik met een hoer in een lift sta dan ben ik vaste klant?
Wanneer ik met een junk in de bus zit dan ben ik junk?
Wanneer ik met Willem Alexander in de foyer van het Hilton sta...dan.... ben ik van adel..?

:roll2:
Amorele atheistische nitwit
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Links666 »

"deze video is door de gebruiker verwijderd", maar iemand heeft hem weer geüpload:

Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door carabo »

Bij de Belg waren ze slimmer :D
Hier staat ie nog:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland ... aire.dhtml

Walgelijk weer die stemmingmakerij :yuk:
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Schepsel »

Ja. Stemmingmakerij. Zelfs links-georiënteerden kan de VPRO zo wegjagen. Als die documentaire net zo is als het voorfilmpje is het zeker niet objectief en ik vermoed dat ook links volk hiervan zal walgen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Dhana »

Zijn we net van Henk van der Meyden af... begint de VPRO....
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Monique »

Hoe meer ze Wilders in de mangel nemen hoe groter hij wordt.

Je zou kunnen zeggen dan links Wilders groot heeft gemaakt.

We moeten ze een bloemetje sturen als dank... :rock:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Zwartmeer »

Zo’n filmpje, ik zit er totaal niet mee. Op de langere termijn is deze zwartmakerij alleen maar goed en zal zich tegen de zwartmaker keren. Ik volg de kabinetsformatie totaal niet. Wat ik er bij toeval van opvang is Femke Halsema die de islam fantastisch vind, of Mark Rutte die een paar maandgeleden zei dat er niets mis met de islam is. Het zal voor mijn gevoel geen tien jaar meer duren dat zij keihard op deze uitspraken worden aangesproken. En misschien wordt er dan op islamitische wijze met hun als landverraders afgerekend. Daar zullen ze dan geen bezwaar tegen hebben.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Manon »

het grappigste in dit filmpje vond ik die doekjesmevrouw (dat ze dragen om als moslima herkenbaar te zijn).

Zij had angsten dat ze terugging naar de jaren 40/45 toen joden verplicht werden om zich herkenbaar te maken middels een jodenster!

Maar meissie toch!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Mahalingam »

Ja in het eerste deel op 9:45 komt mevrouw Omar aan het woord. Mogelijk 3-de generatie die nog altijd kwa zinsbouw arabierisch te werk gaat.

http://weblogs.nrc.nl/media/2010/09/13/ ... de-export/
Draagbare Wilders is alleen voor de export
En hier lees ik de leukste Godwin van de week:
Wat Rutte had kunnen zien was een ervaren volksmenner, die weet hoe hij een massa de door hem aangeheven leuze kan laten scanderen: No mosque here! En die verstandig genoeg is om niet met de armen over elkaar te wachten tot de bijval wegsterft en dan met een enkel handgebaar weer tot stilte te manen. Zo erg is het nu ook weer niet.
De film wordt verder uitgekleed met:
In arren moede ontpopte Van der Valk zich tot onderzoeksjournalist, wat duidelijk zijn métier niet is. Het leverde het bekende panorama op van rabiate buitenlandse financiers en bewonderende kiezers. Voor verkoop aan het buitenland kan dit draagbare overzicht van het fenomeen in een behoefte voorzien, maar wij staken er weinig van op.
Waar mijn aandacht op valt is de laatste alinea:
In interviews zegt Van der Valk nooit eerder zo snel en gemakkelijk subsidie te hebben gekregen voor een project. Dat forse budget moet hem ook verhinderd hebben om de juiste beslissing te nemen: de film voortijdig af blazen.
In Hilversum klotst het geld tussen de plinten. Dus voor iets anti-Wilders ligt het geld voor het opscheppen bij onze neutrale publieke omroepen.
Is er nog meer anti-Wilders agitprop in de maak? Subsidie zal wel niet de beperkende factor zijn: echt talent is schaars. Ik zag het laatst op een gesubsidieerde linkse demo die met politiek correcte artiesten opgeleukt werd: zelden zulke 4-de rang artiesten moeten aanhoren en bekijken. Tenenkrommend.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Zij had angsten dat ze terugging naar de jaren 40/45 toen joden verplicht werden om zich herkenbaar te maken middels een jodenster!

!
Het lijkt mij wel wat... :razz: Alle moslims met een jodenster te zien lopen. Wat een vernedering. whistling:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Monique »

circe schreef: Zij had angsten dat ze terugging naar de jaren 40/45 toen joden verplicht werden om zich herkenbaar te maken middels een jodenster!

Maar meissie toch!
Huh? ze moet zich toch al herkenbaar als moslima kleden ?
[c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door mercator »

Monique schreef: Je zou kunnen zeggen dan links Wilders groot heeft gemaakt.
Niet alleen dat, maar links heeft ook de knoeiboel geschapen die Wilders nu toont.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: VPRO wekt suggestie dat Wilders heroïnehoeren bezoekt

Bericht door Manon »

Monique schreef:
circe schreef: Zij had angsten dat ze terugging naar de jaren 40/45 toen joden verplicht werden om zich herkenbaar te maken middels een jodenster!

Maar meissie toch!
Huh? ze moet zich toch al herkenbaar als moslima kleden ?
[c045.gif]
daarom was het zo grappig. blijkbaar had ze het zelf niet in de gaten hoe ridicuul het wel overkwam.
Ik heb al jaren geleden eens gevraagd hoe ze zich zouden voelen indien Nederland zou verplichten aan muzelmeisjes om een hoofddoek te dragen. Maar die (Hajar) begreep het toen ook niet.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie