Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Mahalingam »

Hier terug te zien: http://player.omroep.nl/?aflID=11392632 Pauw & Witteman
Femke zittend naast een fundi-Moh die volop de Macho-man uithangt. Maar hij bleef beleeft en zei geen dingen als 'mens, ga koken!'.
Dat optreden zal wel weer een paar mensen laten denken "Geert heeft best wel gelijk." over achterlijkheid en stenen-tijdperk denken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Ariel »

Duitse Joden 'onthutst' over Koranverbranding

BERLIJN - De Centrale Raad van de Joden in Duitsland heeft zich woensdag 'onthutst' getoond over de voorgenomen koranverbranding in de Verenigde Staten. Volgens een in Berlijn uitgegeven verklaring herinnert het plan aan de boekenverbranding in de nazitijd, waar de Holocaust op volgde.

Voorzitter Charlotte Knobloch herinnerde aan een beroemd citaat van de grote negentiende-eeuwse Duitse dichter Heinrich Heine: „Daar waar men boeken verbrandt, verbrandt men uiteindelijk ook mensen.” Zij noemde het plan „verschrikkelijk en walgelijk” en zei te hopen dat „de rede en de geest van de vrijheid” uiteindelijk zegevieren.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7595 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Ariel »

Wilders tegen koranverbranding

DEN HAAG - Ook PVV-leider Geert Wilders keert zich tegen het voornemen van een Amerikaanse predikant om zaterdag, 11 september, korans te verbranden. „Slecht plan!”, liet hij woensdag desgevraagd weten via een sms.

Wilders had vanwege formatieverplichtingen geen tijd om er dieper op in te gaan. De Europese Unie, de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton en onder anderen de Amerikaanse generaal David Petraeus, de hoogste NAVO-militair in Afghanistan, hadden de plannen van de predikant van een kleine protestantse kerk in Florida al veroordeeld.

Wilders zelf is zaterdag in New York, precies negen jaar na de terreuraanslag op het World Trade Center. Hij houdt dan een toespraak tijdens een protestbijeenkomst tegen de plannen om een moskee te bouwen nabij Ground Zero.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/7595 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Korans verbranden. Het werd tijd!

Bericht door hans van de mortel »

Lang leve de onverwoestbare schijnheiligheid en achterbakse geest van de mens!

De boeken die de nazi’s verbrandden onder het goedkeurend oog van een hele natie kan men niet vergelijken met het verbranden van korans door 1 dominee.

De verbrandde boeken door de nazi’s waren overigens onschuldige geassoteerde boeken.
Het willen verbranden van korans in aantallen betreft een en hetzelfde weerzinwekkende mensonterende boek. Misschien worden er vijftig verbrand.

Waar het in werkelijkheid om gaat is het enorm grote waarheidsverschil tussen de stapels verbrandde boeken onder de nazi’s die NIET GELEZEN mochten worden, en wat koranboekjes waar puur voor de symboliek de fik in gaat en die JUIST WEL GELEZEN moeten worden!

Dit alles slechts met de bedoeling om duidelijk te maken dat de koran een boekwerkje van Satan betreft. Als daar Mohammed mee bedoeld wordt, wat is dan het probleem voor de op waarheid beluste wereld? De islam?

Het gaat er langzamerhand naar uitzien dat deze wereld vanuit haar democratie niet meer in staat is te oordelen over goed en kwaad. Met als gevolg dat we steeds meer afdrijven naar chaos en anarchie. Dat ik daar vrolijk en zelfverzekerd aan mee doe moge als bewijs van deze theorie gelden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Mahalingam »

Asjemenau zeg, de hele wereld (tenminste de media en de hoge hotemetoten) in paniek vanwege een boekverbranding. Maar ja, het is niet zomaar een boek, nee een boek waarvoor we respect moeten opbrengen. En zoniet, gruwel, gruwel, BOZE MOSLIMS !!!
Ik moet hier aan denken:

Afbeelding

Ik schiet bij die berichten in 'Jacobse en van Es'-mode.
Hier zit handel in.

In de ramsj (de Slegte b.v.) een stapel Korans kopen en een verbranding aankondigen.
Als het verontwaardigde publiek is samengestroomd vertellen dat de Korans te koop zijn en ze zo verbranding kunnen voorkomen. Voor je idealen moet je wat geld over hebben nietwaar. Normen en waarden mogen best wat kosten..
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moskee naast Ground Zero verdeelt New York

Bericht door Ariel »

de koran verbranding is gisteren afgeblazen, maar dat is nog doorgedrongen in Afghanistan.
Dode bij betoging tegen koranverbranding
vrijdag 10 september 2010

KUNDUZ (ANP) - NAVO-militairen in het noorden van Afghanistan hebben vrijdag een betoger gedood bij een demonstratie tegen de geplande koranverbranding, aldus een woordvoerder van de provincie Badakhshan.

Een groep van ongeveer tienduizend betogers trok na hun vrijdaggebed door de straten in Faizabad, de hoofdstad van Badakhshan. Enkelen gooiden stenen naar een NAVO-basis die wordt geleid door het Duitse leger. Een betoger kwam om het leven toen militairen vanuit de basis het vuur openden, aldus de woordvoerder.

Een woordvoerder van de ISAF-troepenmacht van de NAVO in Kabul wist van de protesten en zei dat de ISAF onderzoek doet.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... anding.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moskee naast Ground Zero verdeelt New York

Bericht door Ariel »

Beleid persbureau: geen foto's van brandende Korans
vrijdag 10 september 2010

Het grootste Amerikaanse persbureau, Associated Press (AP), zal geen foto's verspreiden van brandende Korans als de Amerikaanse dominee van een klein kerkje in Florida zijn plan zaterdag tot uitvoering brengt.

Ook weigert het persbureau specifiek over de verbranding zelf te schrijven, mocht het zover komen. Dat is gebleken uit een intern document dat vrijdag is uitgelekt, melden Amerikaanse media.

Beledigend
AP doet dit omdat het geplande evenement in Gainesville, Florida beledigend zou zijn voor moslims. 'Nationale leiders en woordvoerders van andere religies hebben het plan ook weerzinwekkend genoemd,' motiveert een hoge AP-medewerker het besluit.

Redacteuren moeten van AP in alle stukken ook steeds benadrukken dat het gaat om een actie van slechts tientallen mensen.

Dood aan Amerika!
De koranverbranding – het is nog niet eens duidelijk of deze wel door zal gaan – heeft wereldwijd al tot woedende demonstraties van moslims geleid. Daarbij werden onder meer Amerikaanse vlaggen in de brand gestoken. Ook werd er 'dood aan Amerika' gescandeerd. Bij een opstand in Afghanistan viel zelfs al een dode.

Nieuws en foto's van AP worden gebruikt door meer dan 1.700 kranten wereldwijd. Ook maken ruim 5.000 tv- en radiostations gebruik van de informatie van het persbureau. AP heeft 243 kantoren in 120 landen.

Hakenkruizen
Ook The New York Times-journalisten zijn door hoofdredacteur Bill Keller gevraagd maar geen foto's te plaatsen van eventuele brandende Korans, omdat dit beledigend zou zijn.

Opvallend is dat AP in het verleden wel foto's heeft verspreid van brandende Amerikaanse vlaggen, soms zelfs met hakenkruizen erop, ondanks dat dit beledigend kan zijn voor vaderlandslievende Amerikanen.

Door Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... Korans.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52290
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Mahalingam »

Hans Jansen was op de radio en hem werd gevraagd naar die brandende koraanen. Dat die niet getoond werden. Volgens Hans niks nieuws: gelijke monniken gelijke kappen want het verbranden van bijbels met bijbehorende eigenaren in Allahstan zien we toch ook nooit in de media?
Beluister hem hier:
http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx ... io-archief vanaf 4:00 zes minuten lang vooraf gegaan door dominee Doorenbos van de EO ooit.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door bijwoner »

Een onbedoeld neven-effect van die 'Koran-verbranding' , kwam via de aankondiging dat er juist vanwege die controverse, nu in de VS gratis 200.000 *splinternieuwe Koran's uitgedeeld gaan worden! Een soortgelijk effect trad ook op in Israel wat jaartjes terug. Toen waren er door een Amerkaanse genootschap in Nazareth (dacht ik) 1.500 Nieuwe Testamenten in modern Hebreeuws huis-aan-huis uitgedeeld.
Als reactie daarop, besloot een plaatselijke orthodoxe Jood, om de NT's huis aan huis op te halen en op het dorpsplein te verbranden.
Dat ging dus gewoon door. Wat tot gevolg had, dat er een behoorlijke toename kwam van aanvragen naar deze nieuwe Hebreeuwse NT vertaling => goede handel voor de drukker! NT's die nu bij gegadigden in huis kwamen - die hem ook gingen lezen! :turban:

* Bij de start van De ParallelKoran had ik aangegeven aan 'mijn heilige dialoog opponent' dat wanneer Moslims en Christenen zich zorgen maken over de betrokkenheid van 'de jongeren'- er minimaal een nieuwere vertaling van de Heilige Koran in NL zou moeten komen.
Naar mijn idee, was het niet fair om de jongere Moslims de Nederlandse vertaling van Jansen ( zo'n soort naam, dacht ik) uit de jaren '60 vorige eeuw te laten gebruiken. Zelf gebruikte ik de vertaling van HET BOEK uit 1988 als materiaal.
Dat werd erkend door 'de andere kant', wat tot gevolg had dat er in 2005-03 een splinternieuwe Koran met NL vertaling ( door drs. Jeroen Rietberg) beschikbaar kwam in een oplage van 40.000. Daarvan werden er per gift door een sjeik 4.000 in ons land verdeeld- naar ik aanneem naar gebedshuizen en bibliotheken. DE HEILIGE KORAN met Nederlandse Vertaling en Commentaar Maulana Muhammed Ali
ISBN 0-913321-97-4 90-5268-010-8

Afgelopen woensdag legde ik 'die transparante aanpak' nog maar weer eens uit in Rotterdam aan een tafel met 6 Moslims. Dat stuitte zowaar op onbegrip- stel je voor, dat iedereen zomaar De Koran in het Nederlands gaat lezen- waaar blijven we dan? Het bekende Bingo 1.2 lijstje werd in een snel tempo afgewerkt...

(Klaarblijkelijk slaat 'de blinde paniek' toe, wanneer er nagedacht moet worden over de betekenis en inhoud van De Heilige Koran. )

Gelukkig waren er ook bij, die verbaasd waren over mijn zelfverzekerde houding.

De wenkbrouwen gingen helemaal omhoog, toen ik refereerde aan het gegeven, dat de HJC ook nu nog op gebed tot Hem -desnoods mensen uit de dood opwekt! Zulks was in hun oren onbestaanbaar en ik vroeg dan ook, wanneer dat voor het laatst gebeurde in naam van de Heilige Koran en Allah? Dat bleek niet voor te komen, alleen 'de andere kant uit': mensen de dood injagen, die Islamitische vaardigheid is er wel....

Maar ja: tot de HJC bidden is hen niet toegestaan- want Hij is volgens De Heilige Koran 'een van de vele profeten', waarvan er 12 in een dozijn gaan. Wel werd zelf aangedragen, dat 99% van alle profeten al in De Bijbel staan. Rare jongens, die Romeinen (Moslims) wel over de Bijbel praten en er simpelweg nooit in lezen!

Ik had hiervoor al Moslims gesproken, die op de hoogte zijn met de doden opwekkiingen in De Bijbel. Dat dit ook kon gebeuren langs profeten en evangelisten, was weer nieuw voor hen. Men dacht dat alleeen 'de HJC hier handig in was'. Men dacht ook, dat zoiets alleen vroeger gebeurde, meer dan 2000 jaar terug. In de vorige eeuw zijn er echter 54 (zoiets) mensen op gebed , onder aanroepeing van de HJC in Zijn naam opgewekt uit de dood. Sinds het jaar 2000 staat 'de teller' al boven de tien - dus het beloofd een geweldige eeuw te worden! .............................CHRISTENEN verheugen zich: het beste komt nog!

Je begrijpt, dat mij plotsklaps verzocht werd het onderwerp 'geloof of religie' niet meer ter sprake te brengen. Voor alle zekerheid, waren er die een tafel verderop neerstreken....

Daarom zou het werkelijk 'mazzeltof zijn', wanneer er morgen ook aandacht komt voor DPK.
Kunnen we mondiaal Heilige Koran & Bijbel naast elkaar lezen en vergelijken! Niets verbranden - maar alles goed doorlezen !
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door hans van de mortel »

Ik weet niet of jullie het weten, maar we hadden hier op ons forum een echte kanjer. Wim Ahlers is zijn naam. Ik heb de eer gehad hem persoonlijk te ontmoeten. En later nog eens bij Ariel thuis.

Wat is er zo bijzonder aan Wim? Wim heeft tijden geleden in Den Haag in het openbaar de koran verbrand. Daarnaast ook de bijbel en als het goed is ook de thora. Wim was zijn tijd en die sekte-dominee ver vooruit. De pers was toen ingelicht. Helaas heeft die er nauwelijks aandacht aan besteed. Ik was toen dol enthousiast en wilde het nog eens met Wim samen overdoen. Ik zou dan wel zorgen voor de nodige hilariteit. Helaas, Wim hield het blijkbaar voor gezien. Druk, druk, met andere zaken.

Begin volgend jaar hoop ik met BFA YouTube filmpjes te maken over de profeet. Zo’n koranverbranding kan daar dan ook nog wel bij. Ter meerdere eer en glorie van Allah, de knecht van Mohammed die alles goed vindt als het maar iets is dat Mohammed belachelijk kan maken. Toch raar dat mohammedanen dan plotseling weigeren vol te houden dat koran verbrandingen de wil van Allah is.

Dat zeg ik, als iemand onuitstaanbaar is vanwege zijn leugenachtige, huichelachtige karakter, dan is het wel de mohammedaan zonder kennis van de koran.

En zij met kennis van de koran? Ach wat? Die koran is net een grabbelton voor mongoloïde islam kindertjes die naar hartenlust kunnen graaien naar wat van hun gading is. Ik als zelfstandig denker en gevrijwaard van mongoloïde trekjes houd vast aan wat er staat in de koran. Alle reden om dat boek wereldwijd als een perpetuum mobile eeuwig zichtbaar te verbranden. Een soort Olympisch vuur, maar dan zwartgeblakerd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Ariel »

Moslims zullen dit wel weer als een overwinning zien. Zo zie je maar weer dat dreigementen wel degelijk werken.
Dominee verbrandt geen Korans: Mijn missie is geslaagd
zaterdag 11 september 2010

Dominee Terry Jones uit Gainesville, Florida zal definitief geen exemplaren van de Koran verbranden. Dat heeft Jones zaterdag in New York gezegd. 'Mijn missie is geslaagd.'

Dat melden Amerikaanse media. 'We zullen de Koran definitief niet verbranden,' belooft Jones. 'Niet vandaag, nooit.'

Foto's
Jones veroorzaakte wereldwijd veel ophef met zijn plan voor een koranverbranding. Hij wilde die vanavond houden, precies negen jaar na de terroristische aanslagen in New York en Washington.

Islamitische landen reageerden woedend op de plannen, Westerse landen schoten in een kramp. Zo meldde persbureau AP en de krant The New York Times geen foto's van de verbranding te zullen plaatsen, uit angst moslims te kwetsen.

Missie
Donderdag had dominee Jones al laten weten dat hij van die actie zou afzien. Later zei de predikant dat hij overwoog de verbranding alsnog door te zetten. Vandaag is Jones in New York om te praten met de imam achter de omstreden 'Ground Zero-moskee'.

In een interview met tv-zender NBC zei Jones dat hij met zijn kerkleden duidelijk heeft willen maken dat er in de islam 'een element is dat zeer gevaarlijk en zeer radicaal is'. Gezien de heftige reacties zijn ze in die missie geslaagd, zegt Jones.

Door Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... slaagd.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Islamitische missie geslaagd!

Bericht door hans van de mortel »

Is dat alles? Domme man die godsgek.

De islamkliek wrijft zich zelfgenoegzaam in de handen. Ze hebben hun spierballen tandenknarsend laten zien. Als dat zooitje prullaria, lafbekken en opscheppers met hun waardeloze kennisbeschaving maar goed weet wie er eigenlijk de baas is in de wereld.

ALLAH AKBAR!

Afbeelding
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Ariel »

Kijk eens Hans. Hier zijn toch nog een paar dappere Amerikanen.
Afbeelding
Christenen scheuren pagina's uit koran

WASHINGTON - Een groepje conservatieve christenen heeft zaterdag in de VS pagina's uit een koran gescheurd. Zij gingen voor hun actie voor het Witte Huis in Washington staan. De enige reden dat zij de koran niet verbrandden, was dat op die plek geen vuur mag worden gemaakt, aldus een van de zes actievoerders.

Volgens de christenen zijn de aanslagen van 11 september 2001 wegens de Koran gepleegd. Zij willen naar eigen zeggen een einde maken aan „het fabeltje dat de islam een vreedzame godsdienst is”.

De politie schreef de namen van de actievoerders op, maar greep niet in. De christenen stopten de koransnippers in een plastic tas om „geen afval achter te laten”.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7626 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Ariel »

Er gaat toch nog een koran in de fik op Ground Zero

Qur'an set on Fire at Ground Zero on 9/11

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door bijwoner »

Vooralsnog is deze vorm van publiciteit zoeken weinig inspirerend. Wie wil bewijzen dat 'de anderen' te manipuleren zijn , zal toch wat beter De Bijbel zelf moeten lezen. In je hart (geestelijk gesproken) komen alle plannen op , waarna het maar zeer de vraag is of je er medemensen mee kunt dienen.
Dat mevrouw S. Pale nu zowaar 'tegen Koran verbranding' is, verbaasde mij wel. Zijzelf had als thema voor haar race naar het Witte Huis, dat iedereen een vuurwapen achter de voordeur mag bezitten! Wanneer De Koran verbranding wel doorging, zou ze haar wapenvrienden een nog grotere dienst bewijzen: munitie wordt verschoten en zal vervangen moeten worden. Met een vuurwapen in de hand , wordt je verstand leger, maar ook de generatie van mensen om je heen! Er zullen extra banen nodig zijn om moorden op te lossen, politie en hulpdiensten zuillen extra bedreigt worden en de angst krijgt de overhand - nog voordat je een stap buiten de deur gezet hebt! Nu lijkt het erop, dat ze wel voor handel in vuurwapens is, zonder dat je vervolgens je eigen godsdienst daarmee mag beschermen? Zou ze nu eindelijk beseffen, dat alleen Gods wapenen effectief kunnen zijn om generaties te beschermen? Ik durf dat in haar provincie & geldschieters sterk te betwijfelen.
---
Efeziers 6: 10 Tenslotte nog dit: Wordt sterk door een met de Here te zijn en Zijn grote kracht in u te laten werken. 11 Bewapen u met alle wapens die God ons geeft. Dan zal de duivel met zijn slinke streken u geen kwaaad kunnen doen. 12 Want wij vechten niet tegen mensen, maar tegen onzichtbare wezens: De duivelse heersers en machten die deze wereld tiranniseren, een heel leger van boosaardige geesten in de onzichtbare wereld om ons heen. 13 Bewapen u dus met al Gods wapenes om u te kunnen verdedigen als de vijand aanvalt. 14 Maak u klaar! Doe de gordel van de waarheid om en gespt het borstpantser van de rechtvaardigheid aan. 15 Trek de schoenen aan van de bereidheid om het goede nieuws van de vrede met God bekend te maken. 16 In elk gevecht zult u het schild van het geloof nodig hebben, waarop de brandende pijlen van de duivel afketsen. 17 U zult niet zonder de helm van de redding kunnen of zonder het zwaard van de geest, het woord van God. 16 Bid voortdurend en laat u daarbij leiden door de Heilige Geest. Verslap daarin niet, maar houd vol en bid onafgebroken voor de andere christenen. 19 Bid ook voor mij: vraag God mij de juiste woorden te geven als ik mijn mond opendoe, zodat ik vrijmoedig het geheim van het goede nieuws bekend mag maken.

---

Ik geef toe: dit kom je als stijl van spreken nergens in De Koran tegen! In plaats daarvan staan er wel haatteksten, waarbij actief miliatire middelen geduid worden om daar mensen mee te verminken en te vermoorden. Geen reden om zo'n militair handboek te verbranden. De 56 islamitische landen hebben zelf ook ingezien, dat de tientallen haatteksten in De Koran 'verboden zouden moeten worden'. Daarover gaat al een ander draadje ( Algemene Vergadering VN ... ).
We zullen er juist actiever mee aan de slag moeten- zodat duidelijk zal worden waarin de misleiding van De Koran en onze media dan zitten.

:turban:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Ariel »

'Baan kwijt' om verbrande Koran

Brisbane - Een atheïstisch advocaat heeft zichzelf behoorlijk in de nesten gewerkt door pagina's uit de Bijbel en Koran te verbranden. De man scheurde pagina's uit de Heilige Schriften en rolde er een jointje van…

Het zit er dik in dat de Australiër, Alex Stewart, zijn baan aan de Universiteit van Queensland verliest. In een twaalf minuten durend filmpje op YouTube, toont de boekverbrander hoe hij pagina's uit de Bijbel en Koran gebruikt voor iets dat lijkt op een jointje. Terwijl hij pagina's uit de boeken scheurt vraagt hij zich af waar mensen zich zo druk over maken. "Het is toch maar een boek?"

Zijn werkgever is niet te spreken over het filmpje van de man. De Universiteit wil snel in gesprek treden met de advocaat. Al denkt Stewart al te weten wat de uitslag van het gesprek wordt. "Ik ben de lul. Ik ga mijn baan verliezen", schrijft hij.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7636 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
Fragmenten uit het gewraakte filmpje . Youtube heeft er zelfs een waarschuwing bij gezet. "Let op: de volgende inhoud is door de YouTube-community aangemerkt als mogelijk schokkend of ongepast"
Zo schokkend zijn de beelden. :? Zou de man ook zijn baan kwijt geraakt zijn als hij een bijbel had verbrand ?
Anyway..Enjoy.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Manon »

Zou de man ook zijn baan kwijt geraakt zijn als hij een bijbel had verbrand ?
blijkbaar wel, want hij hééft ook een bijbel getest.

Ik denk echter dat hij zijn job snel terugkrijgt als hij het nog snel even met "Mein Kampf" probeert. Dàt boek mag wel verbrand worden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Pilgrim »

Zoals ik zelf onlangs ervaren heb kan je makkelijk je baan kwijt raken als je op de werkvloer iets negatiefs over de Islam zegt. Vooral voor moslims moet je oppassen. Dat zijn echte klagers. :ohmy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Dhana »

Ohh Pilgrim, dat is je toch niet aan den lijve overkomen? :ohmy:
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Pilgrim »

Dhana schreef:Ohh Pilgrim, dat is je toch niet aan den lijve overkomen? :ohmy:
Wat denk je? Ik had een discussie met een vrouwelijk collega (PVV-stemmmer) die meende dat dat de Bijbel net zo verwerpelijk was als de Koran. Toen ik probeerde uit te leggen dat de Islam uniek is in de wereld van de godsdiensten omdat het eigenlijk het enige 'geloof' (eigenlijk ideologie) is dat aanzet tot haat en geweld tegen 'ongelovigen' ging het mis. Ik had niet door dat er moslima's meeluisterden omdat ze geen hoofddoek droegen en die begonnen plotseling te interrumperen. Later kreeg ik van de adjunctdirecteur te horen dat ze over mij geklaagd hadden. Een week later ben ik ontslagen. Ik had me nog voorgenomen voorzichtig te zijn, maar het heeft niet mogen baten. :(
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Manon »

o dit is pas recent?

Maar dit is verdorie volledig in strijd met de anti discriminatie wetgeving!! je moet klacht indienen.

Die mevrouwen mogen wel vinden dat je ongelijk hebt, maar dat mag geen basis zijn om je te onslaan (religie of politieke overtuiging zijn beschermde elementen).

Dan wordt het wel héél erg gevaarlijk "out there".
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door bijwoner »

Pilgrim & Circe,
Je kunt wat precieser zijn in je kritiek.
Over De Koran kan en mag wel gesproken worden; bronnen onderzoek* is niet strafbaar - voorzover mij bekend. Naar ik aanneem, is het stimuleren van Moslims om de autenticiteit van De Koran 'te bewijzen' een denksport waaraan men nog niet toegekomen is? Blijft de vraag open: wat wil je bereiken met zo'n vage discusie?
PVV'ers zijn onbereikbaar -voor zover Geert daar al een mening over uitgesproken heeft. :turban:


* De uitzondering op deze regel is 'de scriptiescanner' van de Erasmus Universiteit te Rotterdam. Deze is per notariele acte verboden, om ooit toe te passen op de Heilige Koran. De heiligheid van dit boek wordt op die manier beschermd; de afzondering van alle andere scripties duidt op een apartheidspolitiek - de Universiteit totaal onwaardig. Wie niets te verbergen heeft, laat geen notariele acte opstellen voordat zo'n scriptie scanner in gebruik genomen wordt. De transparantie van De Heilige Koran gaat hierdoor op diep-zwart c.q. diep-rood!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef: Wat denk je? Ik had een discussie met een vrouwelijk collega (PVV-stemmmer) die meende dat dat de Bijbel net zo verwerpelijk was als de Koran. Toen ik probeerde uit te leggen dat de Islam uniek is in de wereld van de godsdiensten omdat het eigenlijk het enige 'geloof' (eigenlijk ideologie) is dat aanzet tot haat en geweld tegen 'ongelovigen' ging het mis. Ik had niet door dat er moslima's meeluisterden omdat ze geen hoofddoek droegen en die begonnen plotseling te interrumperen. Later kreeg ik van de adjunctdirecteur te horen dat ze over mij geklaagd hadden. Een week later ben ik ontslagen. Ik had me nog voorgenomen voorzichtig te zijn, maar het heeft niet mogen baten. :(
:shock: Wat erg Pilgrim...En wat nu? Ik ben ook van mening dat jij een klacht moet indienen. Dit kan toch zomaar niet?
Waar blijven we dan met onze Vrijheid van meningsuiting ? Op zijn minst heb je schade vergoeding nodig.
Sterkte Pilgrim.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Rechtsliberaal »

Verdomde Stasi-practijken op je werk, Pilgrim, hier moet je werk van maken, veel succes en sterkte. Heb je een rechtsbijstandsverzekering. Vertrouw in deze zaak niet op de vakbondsmafia, zeker de FNV kiest de kant van de moslima's
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Op 11 sept. gaan we Korans verbranden.

Bericht door Schepsel »

Pilgrim schreef:
Dhana schreef:Ohh Pilgrim, dat is je toch niet aan den lijve overkomen? :ohmy:
Wat denk je? Ik had een discussie met een vrouwelijk collega (PVV-stemmmer) die meende dat dat de Bijbel net zo verwerpelijk was als de Koran. Toen ik probeerde uit te leggen dat de Islam uniek is in de wereld van de godsdiensten omdat het eigenlijk het enige 'geloof' (eigenlijk ideologie) is dat aanzet tot haat en geweld tegen 'ongelovigen' ging het mis. Ik had niet door dat er moslima's meeluisterden omdat ze geen hoofddoek droegen en die begonnen plotseling te interrumperen. Later kreeg ik van de adjunctdirecteur te horen dat ze over mij geklaagd hadden. Een week later ben ik ontslagen. Ik had me nog voorgenomen voorzichtig te zijn, maar het heeft niet mogen baten. :(

Ik dacht dat alles ingepakt zat met wetten, dat ze je helemaal niet zomaar kunnen ontslaan. In ieder geval niet om zoiets triviaals.

Vervelend. Blijkt maar weer hoe zielig de mensen zijn; hoe weinig ze kunnen hebben en hoe hysterisch ze reageren door je te ontslaan. Wat een treurnis.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie