Gerald Celente .Europa verdrijft alle moslims in 2016.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Teva Teff

Gerald Celente .Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Teva Teff »

Dat is een wel hele mooie titel van een nieuw topic.

Europa verdrijft alle moslims in 2016.
'Europa verdrijft alle moslims in 2016'
- door Peter (pberends) op 20-09-2010 @ 15:12

Gerald Celente, werelds meest gerenommeerde trend-voorspeller, verwacht dat Europa al zijn moslims tussen 2012 en 2016 zal verdrijven. Dit zegt Celente maandag in een uitgebreid interview met de gratis dagkrant De Pers. De toenemende haat jegens moslims zal volgens hem resulteren in grootschalige etnische zuiveringen.

'Moslims, pak je koffers'
Celente: "Moslims in Europa, pak je koffers en vlucht. Je bent niet veilig meer! De etnische zuiveringen gaan beginnen, de enkele jaren geleden nog onvoorstelbare verdrijving van miljoenen mensen. Ik zei het twintig jaar geleden al: de historie van Europa is onze nabije toekomst en dit keer zal volgens het volk de moslim de oorzaak van álle problemen zijn. Van werkloosheid en misdaad tot rondslingerend vuil."

"Moslims zouden de westerse staat en cultuur willen vernietigen, klonk het. Nu zijn deze morele kwesties in vrijwel alle Europese landen de drijfveren van de binnen- en buitenlandse politiek geworden. Zweden, Denemarken, Duitsland, Nederland, Vlaanderen, Wallonië, Frankrijk, Spanje, Italië, Zwitserland; de islamhaat is nu niet meer te stuiten", zo gaat de trendwatcher verder.

Kosten immigranten
Volgens Celente hebben de kosmopolitische elites zichzelf ongeloofwaardig gemaakt door de klachten van de 'gewone mensen' te negeren: "Ze weigerden antwoord te geven op de vraag: wat kosten immigranten? Dat was geen rare vraag. Hoe weet een land of het nog meer immigranten kan absorberen als het niet kan inschatten of er genoeg geld is om voor het eigen volk te zorgen?"

"'Het gaat hier niet ontsporen, wij zijn rechtsstaten', zeiden de Nederlanders, de Denen, de Fransen en de anderen. 'De geschiedenis herhaalt zich niet, doe niet zo idioot.' Ze lachten me uit, net als toen ik de val van de Muur en de kredietcrisis voorspelde. Wat kan ik nu zeggen? Eigenlijk maar één ding: 'I told you so.'", sluit Celente het interview af.

Lees hier het hele De Pers-interview met Gerald Celente.
Teva Teff

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Teva Teff »

Moslims uit Europa verdrijven!

Ik zeg het altijd zelf zo.

Alle godsdiensten de wereld uit, te beginnen met de islam uit Nederland.

Hoe serieus ik de voorspelling moet nemen weet ik nog niet, daar moet ik nog over nadenken.
Het is in ieder geval een positief berichtje van FokNieuws, je humeur van de dag verbetert ervan.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Dhana »

Kijk zulke berichten geven de burger weer moed. En dan zo dicht bij. Ik persoonlijk denk dat het niet eerder zal gebeuren dan dat de olie op raakt. Dan hebben ze geen back-up meer van de oliestaten en dat is de enige manier om ze een toontje lager te laten zingen. Biezen pakken ne verdwijnen is natuurlijk nog beter.

Krijgen wij er weer een nationale feestdag bij als rechts het voor het zeggen heeft en een nationale rouwdag als links de politieke broek aan heeft.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Peter Louter »

In het bericht wordt de term 'etnische zuivering' gebruikt. Lijkt me geen goede zaak. Genoeg waardevolle moslims die niet voortdurend roepen dat ze iets moeten van hun geloof, die niet alleen hun rechten kennen, maar ook hun plichten jegens Nederland nakomen en die er alles aan doen om voor zichzelf en hun kinderen een goede toekomst op te bouwen, zal ik graag behouden.
Niet-integreerders en islamieten mogen van mij naar huis, vandaag al. Hun aanwezsigheid heeft geen enkele zin en kost alleen maar geld.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat het niet zo'n vaart zal lopen. Voorlopig kunnen we in Europa nog jaren van Moslims genieten.
Wat Gerald Celente verwacht zal niet gebeuren. Een moslim die hier woont laat zich niet terug sturen. Die zijn veel te veel gewend aan onze levensstandaard.
Er zullen wat hoogopgeleide moslims verkassen naar het land van hun voorvaderen, maar een iedereen die aan een uitkering vast zit, blijft hier tot in het einde der dagen zitten.
Ik zie ook niet snel gebeuren dat men ( de westerse wereld) hardhandig moslims gaat uitzetten. Daar zijn we te beschaafd voor. Misschien wordt aan moslims gevraagd of ze vrijwillig en met een leuke bonus willen vertrekken , maar een 'etnische zuivering' ? :no1:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Jimm »

2012 is wel heel dichtbij. Ik denk zelf dat het langer duurt. Toch is er al een begin gemaakt.
Kijk maar naar de winst van de PVV. Of het het boerkaverbod in Frankrijk, of de verkiezingen nu in Zweden.

Die Celente heeft zag ik wel meer dingen voorspeld, en hij voorzag het goed:
• 1984 de val van de Muur en het Sovjetrijk eind jaren tachtig
• 1993 islam wordt voor het Westen het nieuwe communisme
• 1998 ‘Too big to fail’; ?de Amerikaanse overheid zal komend decennium grote banken redden
• 2001 de goudprijs heeft zijn bodem bereikt en vervijfvoudigt binnen tien jaar
• 2004 Amerikaanse huizenmarkt gaat in elkaar klappen
• 2006 kredietcrisis op komst
En nu dus deze:
• 2010 tussen 2012 en 2016 verdrijft Europa zijn moslims.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Zwartmeer »

Ik zei het twintig jaar geleden al: de historie van Europa is onze nabije toekomst en dit keer zal volgens het volk de moslim de oorzaak van álle problemen zijn. Van werkloosheid en misdaad tot rondslingerend vuil."
Dit is gelul. Er is op dit moment geen grote malaise. Hooguit wat minder luxe. Misdaad is er wel alsof de economie ingestort is.
"Moslims zouden de westerse staat en cultuur willen vernietigen, klonk het.
Presidenten zeggen dat! Ayatollahs zeggen dat! Imams zeggen dat! Moslims zeggen dat! De koran en hadith zegt dat! In moskeeën wordt dat gepredikt! En wij moeten dat maar niet te serieus nemen. We moeten maar een beetje luisteren naar de moslimmeerderheid, die ook steeds meer eisen stelt en ruimte nodig heeft, die zegt dat islam vrede betekent.
Ze lachten me uit, net als toen ik de val van de Muur en de kredietcrisis voorspelde. Wat kan ik nu zeggen? Eigenlijk maar één ding: 'I told you so.'", sluit Celente het interview af.
Ik ken deze persoon verder niet maar als het iemand is die vaak voorspellingen doet dan zal ie af en toe wel eens scoren. Maar laten we in dit geval hopen dat ie gelijk krijgt.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op di sep 21, 2010 12:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door BFA »

Peter Louter schreef:Genoeg waardevolle moslims die niet voortdurend roepen dat ze iets moeten van hun geloof, die niet alleen hun rechten kennen, maar ook hun plichten jegens Nederland nakomen en die er alles aan doen om voor zichzelf en hun kinderen een goede toekomst op te bouwen, zal ik graag behouden.
Quote gaat over 20% van de Mohammedanen.
40% wil Sharia, die heeft geen plaats hier.
40% gokt op de winnende kaart. Die winnende kaart is op het ogenblik de Sharia. Zit vooral in de Ghettos.

Dat we in 2016 deze Ghettos gaan mogen bevechten zoals Israël tegen Hamasstan vecht zal mij niet verwonderen.
Dit zal vele Mohammedanen naar hun huizen in hun thuislanden doen vertrekken. Velen zullen zich hier niet meer veilig voelen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Zwartmeer »

tussen 2012 en 2016 verdrijft Europa zijn moslims.
Ons probleem is onze politici. Die oude garde moet weg. Er is een verschil tussen politici van vredestijd en oorlogstijd. Die van nu zullen nooit met deportaties akkoord gaan. Ze leveren nog liever dit land in dan dat. En land daar praten we steeds over. Heffen we ons zelf op of niet? Er is een kleine groeiende nieuwe generatie politici die zich wel aan dit probleem durft te branden. Maar of er iets in 2016 gaat plaatsvinden weet niemand.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Amazigh »

Waarnaartoe deporteren? Stelletje achterlijke idioten ook. Hoe the fuck wil je bepalen of iemand uberhaupt gelovig is laat staan een moslim? Kan je lang wachten :rongue:
A proud amazigh!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Monique »

Amazigh schreef:Waarnaartoe deporteren? Stelletje achterlijke idioten ook. Hoe the fuck wil je bepalen of iemand uberhaupt gelovig is laat staan een moslim? Kan je lang wachten :rongue:
Zet hem een biertje en een karbonaatje voor.
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Mahalingam »

@ Amazigh :
Met dat probleem zaten ze ook op de Balkan.
Hoe hebben ze het opgelost als ze een bus vol burgers aanhielden? Alle mannen de broek laten zakken en zien wie er een verminkt piemeltje ("besneden") hebben. Afhankelijk van welke groep de overval deed werden of de mannen met gave piemels of de mannen met verminkte piemels dood gemaakt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Dhana »

Monique schreef:
Amazigh schreef:Waarnaartoe deporteren? Stelletje achterlijke idioten ook. Hoe the fuck wil je bepalen of iemand uberhaupt gelovig is laat staan een moslim? Kan je lang wachten :rongue:
Zet hem een biertje en een karbonaatje voor.
:roll2:

En maar schelden dan nog verontwaardigd zijn dat hun bloed hier wel gedronken kan worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:
Amazigh schreef:Waarnaartoe deporteren? Stelletje achterlijke idioten ook. Hoe the fuck wil je bepalen of iemand uberhaupt gelovig is laat staan een moslim? Kan je lang wachten :rongue:
Zet hem een biertje en een karbonaatje voor.
Niet alleen ben je achterlijk maar ook heb je geen geen kaas gegeten van de islam. Baghin wala adin fala ithma alayhi inna Allaha ghafoorun raheemun! Oftewel Monique ( even gekopieerd en geplakt): Maar hij,die gedwongen is en dit niet wenst en geen overtreder is,op hem rust geen zonde.Want Allah is Vergevingsgezind, Genadevol.

De islam leert moslims dat zij in tijden van nood de wetten mogen breken bij algemene belangen als deze en dus in het geval van jouw achterlijk voorbeeld ( kan haast niet anders met iemand zo achterlijk als jij) gewoon een slok en hap mogen nemen van deze 'haramvoedingsmiddelen.' Dus mevrouw Einstein, die zo hoog van de toren blaast, hoe wil jij nou moslims gaan selecteren? Op basis waarvan wil je dat gaan doen?
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Op basis waarvan wil je dat gaan doen?
Oh, maar daar komen we echt wel achter. :evil:
Spoiler! :
Grapje :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Zwartmeer »

Amazigh schreef:Waarnaartoe deporteren? Stelletje achterlijke idioten ook. Hoe the fuck wil je bepalen of iemand uberhaupt gelovig is laat staan een moslim? Kan je lang wachten :rongue:
Laten we een voorbeeld aan Mohammed nemen. Omdat de Joden, die in zijn tijd en plaats daar volledig inheems waren, zich niet aan de moslims wilden aanpassen heeft ie ze, of vermoord, of verbannen. Deportatie is dus een hele goede normale islamitische methode. Hoe hij het deed? Weet jij hoe de profeet de goeden van de kwaden onderscheidde? Mijn idee is dat ie ze allemaal over een kam gooide en dat het allemaal Joden voor hem waren. Zullen wij dat dan ook maar bij alle moslims doen?
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op di sep 21, 2010 12:53 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Schepsel »

Ik vind het wel een hysterisch verhaal. 2016 is over 6 jaar. In 6 jaar zal geen enkele regering in geen enkel Europees land zover zijn dat ze alle moslims uit gaan zetten, laat staan álle Europese landen, of zelfs in samenwerkingsverband! Raar verhaal weer.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Pilgrim »

@Schepsel, Celente gaat er vanuit dat de komende maanden (hooguit enkele jaren) er een geweldige economische ramp gaat plaatsvinden door het imploderen van de kredietbubbel. Ook economische insiders zijn hier bang voor, maar daar horen we niet veel van. In zo'n geval verandert er van alles en zullen de enorme kosten van de immigratie en integratie volstrekt ontoelaatbaar worden voor veel mensen. Misschien krijgt Wilders dan wel meer dan 70 zetels.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Dhana »

Misschien gaan ze zelf wel dan. Als parasieten die de gastheer uitgezogen hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Pilgrim »

Daar zit ik soms ook aan te denken. De ratten verlaten het zinkende schip. :ermm:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:
Amazigh schreef:Waarnaartoe deporteren? Stelletje achterlijke idioten ook. Hoe the fuck wil je bepalen of iemand uberhaupt gelovig is laat staan een moslim? Kan je lang wachten :rongue:
Zet hem een biertje en een karbonaatje voor.
Niet alleen ben je achterlijk maar ook heb je geen geen kaas gegeten van de islam. Baghin wala adin fala ithma alayhi inna Allaha ghafoorun raheemun! Oftewel Monique ( even gekopieerd en geplakt): Maar hij,die gedwongen is en dit niet wenst en geen overtreder is,op hem rust geen zonde.Want Allah is Vergevingsgezind, Genadevol.

De islam leert moslims dat zij in tijden van nood de wetten mogen breken bij algemene belangen als deze en dus in het geval van jouw achterlijk voorbeeld ( kan haast niet anders met iemand zo achterlijk als jij) gewoon een slok en hap mogen nemen van deze 'haramvoedingsmiddelen.' Dus mevrouw Einstein, die zo hoog van de toren blaast, hoe wil jij nou moslims gaan selecteren? Op basis waarvan wil je dat gaan doen?
Je zegt hier dus dat een moslim met geen mogelijkheid te vertrouwen is.
Niet dat we dat niet al wisten maar het is altijd fijn wanneer een moslim het zelf, vanuit de grond van zijn hart, zegt.

Volgens mij is het ook zo dat moslims wordt afgeraden in kafirland te leven wanneer het niet mogelijk blijkt om die te bekeren.
Er is dus geen enkele sprake van "dwang" van kafirzijde...want....moslims mogen hier niet eens zijn van allah.
Degene die dus het meest voorgelogen wordt is allah.
Welkom in de hel... worthy:

In ieder geval weten we nu dat, in ieder geval amazigh, de rest van zijn leven bier zal drinken en varkensvlees zal eten alleen maar om een uitkering te kunnen vangen.
Wat zal allah daar blij mee zijn.... :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Monique »

Dhana schreef:Misschien gaan ze zelf wel dan. Als parasieten die de gastheer uitgezogen hebben.
Ik vraag me sowieso af waarom moslims (vooral figuren als amazigh) in het westen WILLEN zijn?
Ze haten het hier te zijn, ze haten westerlingen en ze haten alles wat niet islamitisch is.
ze zijn volgens mij echt heel zwaar masochistisch hoor.
Een normaal mens zal nooit vrijwillig daar blijven waar hij uitgekotst wordt.
(tenzij de uitkering genoeg is om van te leven natuurlijk)
Niet alleen masochistisch dus maar ook een huichelaar.
Net doen alsof allah alles voor hem is..... behalve als het genoeg oplevert om met de vijand te heulen... worthy:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door H.Numan »

Het probleem is dat er in wezen geen alternatief is.
Mohammedanen integreren of assimileren helemaal niet. Nergens niet. Ze integreren langzaam (soms) en heel zeker hun omgeving in iets mohammedaans.
Gesteld dat Wilders nu, op dit moment, een immigratiestop voor elkaar krijgt, en een scherpere beoordeling wat vrijheid van godsdienst betekend. Zijn we er dan?

Welnee. De mohammedaanse gemeenschap zal met spijkerharde eisen komen om dit -tijdelijk- te accepteren. Op dit moment kunnen ze weinig terug doen dan hooguit de Shariah SA iets terughouder te laten optreden. Maar daarvoor zullen ze heel wat vragen. Wat ze donders goed weten is dat ze een pas op de plaats moeten maken. Geen probleem, dat doen ze. Maar niet voor niks.

En verder dan een pas op de plaats maken heb ik Wilders niet horen gaan. Er zijn al meer dan genoeg mohammedanen in Nederland (en Europa) om zelfstandig verder te gaan zonder verdere import uit het moederland.

Aangezien ze hoe dan ook weigeren om welke concessie dan ook te doen, hoe beperkt die ook moge zijn, zijn we absoluut niet uit de problemen met een immigratiestop en verscherping van vrijheid van godsdienst. Dus op een gegeven moment gaat die bom barsten, hoe dan ook. Ik denk dat Wilders eigenlijk al te laat is om er wat tegen te kunnen doen.

Het allerbeste waarop we kunnen hopen is een immigratiestop en wat aangescherpte wetgeving. Meer kan Wilders er echt niet uitslepen, en dat beetje zal met hand en tand bestreden worden. Linkse burgemeesters die ronduit weigeren om asielzoekers weg te sturen. Eentje tweetje tussen moskee bestuur en de gemeente, zoals in Dordrecht: eerst een dure wijk snel verkopen, en dan opeens <pats!> een knoert van een moskee er in. De PVV kan veel, maar geen ijzer met handen breken. Er zijn helaas veel te veel NSBers die keihard gaan vechten om zo'n burgeroorlog mogelijk te maken.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door BFA »

Wij hebben noch het politieapparaat, noch het leger, noch de logistiek die een masssale terugkeeractie mogelijk maakt.
Dit apparaat opbouwen en de memnsen ervoor aanwerven vraagt min of meer een decennia.

Wat mogelijk is, is de een of andere hinderlaag die voor politie opgezet is uit de hand loopt, met als gevolg dat een ghetto met militaire middelen afgesloten wordt.
Reacties uit andere ghettos in Europa maken dat deze ook afgesloten worden.

Een deel Mohammedanen kiest eieren voor het geld dat naar het thuisland gesluisd is en gaan dit achterna.

In Europa hebben wij voorlopig de enige mogelijkheid de Ghettos te bevechten zoals Israël tegen Hamasstan en PAstan vecht. Dit om te maken dat deze zich niet uitbreiden.
De opbouw voor een terugkeerapparaat wordt wel opgestart, maar het duurt nog tot minstens 2025 voor dit effectief kan werken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie