Gerald Celente .Europa verdrijft alle moslims in 2016.

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door H.Numan »

Amazigh schreef:Waarnaartoe deporteren? Stelletje achterlijke idioten ook. Hoe the fuck wil je bepalen of iemand uberhaupt gelovig is laat staan een moslim? Kan je lang wachten
Heel erg simpel. Hoef je je echt geen achterlijke idioot voor te zijn. Tussen haakjes: achterlijke idioten vindt je opmerkelijk veel binnen familie huwelijken.

Jij bent er toch zo trots op een Riff meneer te zijn? Met twee paspoorten? Vreet wat rottigheid uit, en je bent er een kwijt. Maar niet die met een pentagram. Er wordt helemaal niet gekeken of je godsdienstig bent of niet. Alleen of je rottigheid hebt uitgevroten. Eenvoudiger kan het niet.
Een imam sjamaan die haat predikt overtreedt de wet = voert rottigheid uit = terug naar Mo Zes.
Een Rif meneerke dat drugs dealt, meisjes verpooierd, etc. overtreedt de wet = voert rottigheid uit = terug naar Mo Zes.
Hij mag naast de sjamaan in het vliegtuig zitten.

Wilders heeft met geen woord over 'mohammedanen' in het algemeen gesproken. Uitsluitend vervelende klootzakjes die strafbladen ter dikte van de koran hebben. Dus als jij je gedraagt mag je nog blijven. Voorlopig, tenminste.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Mahalingam »

Ik kan mij nog een beschrijving herinneren van een scenario voor de Deense Burgeroorlog.
http://gatesofvienna.blogspot.com/2007/ ... l-war.html
en hoe een burgeroorlog in Engeland kan verlopen:
http://gatesofvienna.blogspot.com/2010/ ... itain.html
http://gatesofvienna.blogspot.com/2008/ ... eadfurther" onclick="window.open(this.href);return false;
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Dhana »

Monique schreef:
In ieder geval weten we nu dat, in ieder geval amazigh, de rest van zijn leven bier zal drinken en varkensvlees zal eten alleen maar om een uitkering te kunnen vangen.
Wat zal allah daar blij mee zijn.... :roll2:

Als God gevoel voor humor heeft, zet al dat soort firguren in het Walhalla ipv het paradijs. Een grote slempartij van alleen maar bier en zwijnenvlees.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Dhana »

Monique schreef: Ik vraag me sowieso af waarom moslims (vooral figuren als amazigh) in het westen WILLEN zijn?
Ze haten het hier te zijn, ze haten westerlingen en ze haten alles wat niet islamitisch is.
ze zijn volgens mij echt heel zwaar masochistisch hoor.
Een normaal mens zal nooit vrijwillig daar blijven waar hij uitgekotst wordt.
(tenzij de uitkering genoeg is om van te leven natuurlijk)
Niet alleen masochistisch dus maar ook een huichelaar.
Net doen alsof allah alles voor hem is..... behalve als het genoeg oplevert om met de vijand te heulen... worthy:

Als je zulke dingen wilt afvragen is het beter als je normaal rationeel denken uischakelt. Kijk maar naar Iran en de rest van de moslims, die hebben allemaal een knoert aversie tegen shi'ieten maar staan dan weer te juichen als Ammejihad van leer trekt en Israël bedreigt. Zelfde als met de SA. Ze hebben allemaal een grote mond over de absurde rijkdom van die landen daar, maar als puntje bij paaltje komt weer geen moeite met geld daar vandaan voor een moskee of misschien wel anti-ons acties. Moslims hebben geen eergevoel of dan alleen wanneer er een vrouwtje daar ineens voor zichzelf gaat denken en er naar handelt. Ze hebben geen prinpices. Het ligt er maar net aan waar er genoeg en makkelijk het meest te halen valt. En over scrupules maar helemaal te zwijgen.

De islam is de weg van de minste weerstand. Vanddaar hun agressieve verweer tegen christnen, die in hun belevingswereld maar een religieus makkie hebben. Zijn ze niet stinkend jaloers op mensen die meer geld hebben, is het wel op gelovigen die een makkelijker leven leiden dat ook tot God leidt. Zouden ze echt vinden en weten dat de islam de enige ware godsdienst is, zou het ze werkelijk een worst wezen wat christenen geloven.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Dhana »

Mahalingam schreef:@ Amazigh :
Met dat probleem zaten ze ook op de Balkan.
Hoe hebben ze het opgelost als ze een bus vol burgers aanhielden? Alle mannen de broek laten zakken en zien wie er een verminkt piemeltje ("besneden") hebben. Afhankelijk van welke groep de overval deed werden of de mannen met gave piemels of de mannen met verminkte piemels dood gemaakt.

Vrouwen zijn wat makkelijker te herkennen en dat dank zij de druk van de muzelmannetjes. Die moeten allemaal een hoofddoekje of nog erger dragen.

Het zou me verder niet verbazen als ze al bezig zijn hun eien graf te graven. Als ze zich allemaal centraal verplaatst hebben en zodoende zelf ghetto's creeëren zullen ze elkaar wel gaan afmaken zoals in Pakistan. Dan krijg je Turken tegen Marokkanen tegen Somaliërs enzovoorts.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Tukkerin »

Monique, je bent werkelijk waar achterlijk. Je mag slechts datgene wat nodig is om om in leven te blijven consumeren en dus niet de rest van je leven varkensvlees en alcohol nuttigen. Hoe willen de Hollanders dat uberhaupt controleren? En al zou Yassin heel zijn leven alcohol en varkensvlees nuttigen, as zijn niya oprcht is dan is dat geen probleem. Wie ben jij om te zeggen dat hij dan in de Hel zal belanden? ( moge Yassin de allerhoogste rang in de Hemel bereiken) Je doet alsof je Alwetende bent, maar sorry jij bent ongelooflijk dom.

En ja, verder, met alle respect hoor, maar Hollandse mannen zijn best laf ( als een dame verkracht wordt of lasitggevallen staan ze er gewoon bij als ramptoeristen en kijken dan, ngrijpn durven ze niet) en die zie ik niet zo gauw hun leven opofferen voor hun land en idealen. Moslims daarentegen, en hier in Nederland vooral de Marokkaanse mannen gaan door het vuur om hun vrouwen en dochters te beschermen en zouden zeer zeker de strijd aangaan. Nederlandse mannen zijn doorgaans ( niet gemeen bedoeld maar het is gewoon zo) laf en houden teveel van het wereldse leven. Moslims geloven in het leven na de dood en zijn niet gehecht aan de wereldse leven en al haar geneugten.

Ik denk dus werkelijk waar dat wanneer hier een strijd uit zou breken, de moslims de overhand zouden hebben en het met gemak van de Hollanders zouden winnen.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Monique »

Zo te zien heeft C nog steeds geen beurt gehad.... :crying:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Tukkerin »

Inhoudelijk reageren is vast teveel gevraagd, daar waar jij weet dat ik gelijk heb en jij niks te zeggen hebt. Bah, je denkt dus werkelijk waar islamitische kennis te bezitten, maar weet geen ene reet. Best zielig hoor, dat misplaatse arrogante. Jij hebt nog heel wat leren en ik raad je dan ook aan om eerst wat meer islamtische boeken te lezen alvorens hier als een gek maar wat te zeggen en jezelf enorm voor schut te zetten.

Jij al een beurt gehad? Oh nee.. je man had je verlaten. :laugh1:
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef: Jij al een beurt gehad? Oh nee.. je man had je verlaten.
:roll2: :roll2: :roll2: :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Tukkerin »

Is dat waarom je de hele dag op FFI zit? :laugh1:
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:Is dat waarom je de hele dag op FFI zit? :laugh1:
Nee lieverd, overdag werk ik en kan ik af en toe even geen cijfertjes meer zien en dan kijk ik even of er iets te doen is.
Puur afleiding.
En wanneer jij weer aan het raaskallen bent kan ik me weer heerlijk op de interessante cijfertjes storten.... dank je wel lieverd... worthy:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:En ja, verder, met alle respect hoor, maar Hollandse mannen zijn best laf ( als een dame verkracht wordt of lasitggevallen staan ze er gewoon bij als ramptoeristen en kijken dan, ngrijpn durven ze niet) en die zie ik niet zo gauw hun leven opofferen voor hun land en idealen.
Daar kan je misschien gelijk in hebben. Helden zijn dun gezaaid. Aan de andere kant komt dat Marokkaanse tuig dat willekeurige slachtoffers beroofd en aftuigd en Hollandse meiden verkracht ook niet echt dapper op me over. Ze doen dit soort wangedrag altijd in groepsverband en vrijwel nooit alleen. Met z'n tienen iemand verrot slaan is geen teken van heldhaftigheid maar vooral laffigheid. :yuk:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Jimm »

Tukkerin schreef:Monique, je bent werkelijk waar achterlijk. Je mag slechts datgene wat nodig is om om in leven te blijven consumeren en dus niet de rest van je leven varkensvlees en alcohol nuttigen. Hoe willen de Hollanders dat uberhaupt controleren? En al zou Yassin heel zijn leven alcohol en varkensvlees nuttigen, as zijn niya oprcht is dan is dat geen probleem. Wie ben jij om te zeggen dat hij dan in de Hel zal belanden? ( moge Yassin de allerhoogste rang in de Hemel bereiken) Je doet alsof je Alwetende bent, maar sorry jij bent ongelooflijk dom.

En ja, verder, met alle respect hoor, maar Hollandse mannen zijn best laf ( als een dame verkracht wordt of lasitggevallen staan ze er gewoon bij als ramptoeristen en kijken dan, ngrijpn durven ze niet) en die zie ik niet zo gauw hun leven opofferen voor hun land en idealen. Moslims daarentegen, en hier in Nederland vooral de Marokkaanse mannen gaan door het vuur om hun vrouwen en dochters te beschermen en zouden zeer zeker de strijd aangaan. Nederlandse mannen zijn doorgaans ( niet gemeen bedoeld maar het is gewoon zo) laf en houden teveel van het wereldse leven. Moslims geloven in het leven na de dood en zijn niet gehecht aan de wereldse leven en al haar geneugten.

Ik denk dus werkelijk waar dat wanneer hier een strijd uit zou breken, de moslims de overhand zouden hebben en het met gemak van de Hollanders zouden winnen.
Als ik dit zo lees denk ik, waarom ga je niet in Marokko wonen Tukkerin? Alles is daar veel beter lijkt me. Geen laffe hollandse mannen, allemaal moslims, alles halal.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door BFA »

Een Mohammedaan volgt het voorbeeld van Mohammed en vergeet het plezier voor de vrouw.
In Marokko is niet veel te zoeken.
En de mannen hebben daar niet genoeg geld om extra te betalen om het vergeten plezier te vergoeden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Monique, je bent werkelijk waar achterlijk. Je mag slechts datgene wat nodig is om om in leven te blijven consumeren en dus niet de rest van je leven varkensvlees en alcohol nuttigen. Hoe willen de Hollanders dat uberhaupt controleren?
Waarom zouden Hollanders dat willen controleren?
En al zou Yassin heel zijn leven alcohol en varkensvlees nuttigen, as zijn niya oprcht is dan is dat geen probleem. Wie ben jij om te zeggen dat hij dan in de Hel zal belanden? ( moge Yassin de allerhoogste rang in de Hemel bereiken) Je doet alsof je Alwetende bent, maar sorry jij bent ongelooflijk dom.
Je bent nogal op de hoogte. Aangezien je theologie studeert, of tenminste van plan bent dat te gaan doen kan jij me vast wel wat argumenten geven waarom er hemels en hellen bestaan. Ik be zo ongelofelijk dom dat ik dat volstrekt onmogelijk acht.
En ja, verder, met alle respect hoor, maar Hollandse mannen zijn best laf ( als een dame verkracht wordt of lastig gevallen staan ze er gewoon bij als ramptoeristen

Eh nee. Je verward een paar zaken. Nederlanders zijn individualistisch. Ergo, iedere 'toeschouwer' :smile: moet zelf een beslissing nemen om al dan niet in te grijpen. Wel wetende dat de marokkaanse verkrachter ten alle tijden ontzien wordt en zij zelf onmiddellijk gearresteerd en vervolgd worden.
Die marokkaanse mannekes treden vrijwel altijd in groepsverband op. Indien alleen urineren ze direct in hun broek, letterlijk. Vooral als ze door een wat potige Nederlander toegesproken worden. Mohammedanen leven nog steeds binnen tribale samenlevingen. Men maakt gewoon gebruik van de omstandigheden.

Vertel mij eens wie er laf is: Nederlanders die alleen moeten optreden wetende dat ze tot het maximum vervolgt gaan worden, of mohammedaantjes die uitsluitend in groepsverband rottigheid durven uithalen, wetende dat ze hooguit een berisping krijgen.
Ik denk dus werkelijk waar dat wanneer hier een strijd uit zou breken, de moslims de overhand zouden hebben en het met gemak van de Hollanders zouden winnen.
Het zij je vergeven, je weet niet waarover je spreekt. Je hebt geen militaire of relevante achtergrond. [hypocrite.gif]
Mohammedanen wonen redelijk geconcentreerd in (bijna) getto's. Volkomen vrijwillig, overigens. Aangezien jullie toch al bij elkaar wonen is het een eitje om die gebieden te omringen met prikkeldraad. Op een uitzondering na werken er bijzonder weinig mohammedanen binnen de strijdkrachten en de politie. Gesteld dat er een strijd zou uitbreken gaat dat niet om wie hier de dienst gaat uitmaken, dat blijven de Hollanders doen. Jullie kunnen hooguit proberen om je getto's wat groter te maken. Bovendien is de deling vrijwel 100% etnisch. Een mohammedaan in Nederland is op grote uitzonderingen na import. Dat zuid mediterrane uiterlijk werkt niet echt in jullie voordeel, gesteld dat het tot grootschalige problemen komt.

Politiek staan jullie volkomen in je hemd. Jullie hebben geen slechte kaarten in je hand, jullie hebben geen kaarten in je hand. Wat kunnen jullie, gesteld dat er een strijd zou uitbreken afdwingen? Op z'n allerbest een paar semi onafhankelijke getto's met shariah recht. Meer is ondenkbaar. En zelfs dat is een compleet onhaalbare zaak. Er is geen land ter wereld dat dit soort enclaves zal accepteren. Dus wat zou een gewapende strijd de mohammedanen aan voordelen opleveren? Niets. Want alles waar mohammedanen voor vechten is volkomen in strijd met waar het westen voor staat.

Het beste wat jullie kunnen bereiken is proberen door te gaan met pappen en nathouden. Maar dat middel is nu zo'n beetje uitgewerkt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Revolutie in Europa

Bericht door hans van de mortel »

En plotseling gebeurde wat geen mens had durven voorspellen. De muur viel om. Wij noemen dat een revolutie. Een evolutie gaat langzaam, een revolutie is pats boem!
En wat te denken van Roemenië? Niets ging zo razendsnel als toen. Een revolutie is pats boem! Weg president en opperbaas met de moeilijke naam.

Dat mohammedanen massaal uit Europa zullen verdwijnen zal op dezelfde manier gebeuren. Revolutie is het toverwoord. Pats boem!

Wanneer het volk zich massaal tegen al die islam hysterie en psychose zal verzetten omdat het volk die hele islam meer dan spuugzat is en omdat islam-aanhangers ONZE kennisbeschaving tot aan het bot beledigd hebben, is er geen omkeren meer mogelijk. Behalve dan in de zin dat Tukkerin en consorten zich moeten omdraaien en moeten vertrekken. Want zij kan de dans niet ontsnappen. Zij zal afgerekend worden op haar lyrisch hysterische bijdragen aan dit forum. Als er ergens een Mohammed-gek hier in Nederland rondloopt dan is het wel in de buurt van Deventer. En die beurt, het bewerken van haar akker, heeft zij dan nog tegoed in Marokko. Tussen al het niet opgeruimde afval van haar beschaving.

Ondernemingen in Nederland die Marokkanen in dienst hebben zullen worden geboycot. Collega’s worden gehoord op het werk. Wie is een leuke Marokkaan die mag blijven en welke Marokkaan identificeerde zich met roverhoofdman Mohammed? Die moet vertrekken.

Leiders zijn als de dood voor een volksoproer. Denk ook nog eens terug aan de provo-beweging. Dat was geen volksoproer, maar hield de gemoederen dag en nacht bezig. Als de leiders niet naar het volk willen luisteren en geen acht slaan op de laatste druppels die de emmer doen overlopen, dan is het met ze heel snel afgelopen. Wanneer zij liever wachten tot het kalf verdronken is, dan is het te laat. Dan staat het volksoproer voor de deur.

Revolutie betekent gewoon OMMEKEER.

Het is vijf voor twaalf. Dat was destijds al zo ten tijde van de muur, het communisme. Niemand had dat verwacht. Maar de ommekeer was er. Van de ene op de andere dag.

ISLAM HOORT IN ONZE KENNISBESCHAVING NIET THUIS!

Tukkerin, je bent de klos! Succes verder met je carrière in Marokko, het meest fascistisch walgelijke land na Hitler- Duitsland. :sly:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door mercator »

Amazigh schreef:Waarnaartoe deporteren? Stelletje achterlijke idioten ook. Hoe the fuck wil je bepalen of iemand uberhaupt gelovig is laat staan een moslim? Kan je lang wachten :rongue:
Gewoon: broek op de enkels en het zaakje van voren even inspecteren. Als t incompleet is, hop richting Golf van Gibraltar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door mercator »

[quote="Teva Teff"]
Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Kan het aub wat vroeger?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:En ja, verder, met alle respect hoor, maar Hollandse mannen zijn best laf ( als een dame verkracht wordt of lasitggevallen staan ze er gewoon bij als ramptoeristen en kijken dan, ngrijpn durven ze niet) en die zie ik niet zo gauw hun leven opofferen voor hun land en idealen.
Daar kan je misschien gelijk in hebben. Helden zijn dun gezaaid. Aan de andere kant komt dat Marokkaanse tuig dat willekeurige slachtoffers beroofd en aftuigd en Hollandse meiden verkracht ook niet echt dapper op me over. Ze doen dit soort wangedrag altijd in groepsverband en vrijwel nooit alleen. Met z'n tienen iemand verrot slaan is geen teken van heldhaftigheid maar vooral laffigheid. :yuk:
Dat klopt, Pilgrim... dat is natuurlijk ook hartstikke laf, je hoort niet aan andermans dochter te komen, maar ik hoef bijvoorbeeld nooit bang te zijn in Marokko om laat over straat te lopen omdat ik weet dat ik maar hoef te gillen en er gelijk jongens klaarstaan me te helpen, hier in Nederland is dat niet zo. Zelfs ik, nota bene een dame zou ingrijpen en mijn leven geven ( het eeuwige leven, leven na de dood is mooier en blijvender dan dit werelds leventje) als ik zie dat een Hollands meisje ergens in een steegje verkracht wordt..maar ik vind het hilarisch dat de Hollanders denken de moslims te kunnen verslaan. Want eerlijk is eerlijk he ( keur het niet goed), moslims zijn bereid hun leven te geven en Hollandse mannen zijn zo laf als het maar kan.

En dan heeft ene gek Numan ( die in elk bericht het woord sjamaan gebruikt) het over individualisme.. nou prachtig hoor, dat indivdualisme, dat Hollandse mannen hun eigen meiden laten verkrachten en laf erbij staan.. maar ey, ieder voor zich toch? :laugh1: Mannen zijn nou eenmaal de voogden over de vrouwen, spreekwoordelijk dan, mannen dienen de vrouwen te beschermen en zich over hen te ontfermen en daar waar nodig hun leven daarvoor te geven, dat zijn de echte mannen. En wat is er mis met Yassin die trots is op zijn roots? Is dat nu ook al verboden? Numan, jij bent toch ook trots op jouw Hollandse roots? Waarom zou Yassin dat dan niet mogen zijn? Moeten we ons bloed verloochen om bij Hollanders in de smaak te vallen? Ne, dan liever dood.. mijn rotos zijn mijn roots en daar ben ik verdomd trots op ( geldt ook voor Yassin)
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Monique »

Want eerlijk is eerlijk he ( keur het niet goed), moslims zijn bereid hun leven te geven en Hollandse mannen zijn zo laf als het maar kan.
Zijn moslims werkelijk zo dapper?
Is het "geven van hun leven" een moedige daad van een moslim?

Laten we eens kijken wat "het leven" eigenlijk betekent voor een moslim.
"Het leven" betekent niets voor een moslim. Enkel de dood is het waard om voor te leven.
Het "aardse" leven voor een moslim is niets anders dan een hel, een lange ademtocht van wanhoop, ellende, angst en pijn.
De dood is een verlossing van die verschrikkingen.
Na de dood wacht het paradijs. Een eeuwig leven van weldaad, materiële welstand, lichamelijke perfectie en net zoveel maagden om te neuken als ze willen (de mannan dus).
Het paradijs is het DOEL van het leven voor moslims.

Wat is dus het "dappere" wanneer een moslim zijn leven geeft?
Hij bereikt daarmee alleen maar dat aan zijn ellendige leven op aarde een einde komt en hij eindelijk in het paradijs bij allah komt.
Daarom komen zelfmoordenaars ook alleen maar in islam voor. Ze verliezen niets door dood te gaan...ze winnen enkel.

Nee, een moslim die zijn leven geeft is allesbehalve "dapper"... hij is zo laf als het maar zijn kan.

Een atheïst die zijn leven geeft of op het spel zet..... die is pas moedig.... hij heeft namelijk ALLES te verliezen... dit leven is alles dat hij heeft.
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:En wat is er mis met Yassin die trots is op zijn roots?
Identificatie met een voor-Islamitsche identiteit is een vorm van paganisme en staat gelijk met geloofsafval. Wordt met de dood gestraft.
Voor Islam kwam waren Amazigh of Christelijk of Paganistisch.
Met de intrede van Islam is het etnisch concept Amazigh van de wereldbol geveegd.

Probleem met Amazigh is dat hij laf is omdat hij maar de halve weg durft te gaan. Met de roots Amazigh identificeren kan enkel via verwerping van Islam.
Waar het Paganisme van de Amazigh voor stond is niet meer te reconstrueren. Dank zij de vernietigende kracht van Islam.
Blijft de keus van zijn Amazigh roots te koppelen aan een Christelijke of Atheïstische identiteit. Atheïsten liepen er in het Romeinse Rijk ook veel rond.
Voor zijn Amazigh identiteit moet hij daar heen terug. Het Romeinse Rijk. amazigh en het Romeinse Rijk zijn vernietigd door Islam.

Een Amazigh Mohammedaan is zoals een Zombie met een trompet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Tukkerin »

BFA, jij hoeft Amazigh niet te vertellen waar hij terug naar moet en met wie en wat hij zich moet indentificeren. Als je ook maar een beetje weet had van de ingewikkelde Marokkaanse geschiedenis had jij bovenstaande reactie teruggenomen, want je kan prima en berber zijn ( wat maar een afkomst is) en islamitisch. De islam heeft ook nooit de mensen opgelegd afstand te nemen van hun cultuur en oude gebruiken, sterker nog, daar mag je je aan vasthouden mits ze maar stroken met de islam.

Amazighis grootgebracht met de islam, dus hij heeft alle recht daar mee te identificeren en draagt zelfs een van de mooiste islamitische namen: Yassin. Kortom, je kan prima en amazigh zijn en moslim.. en aan het einde van de dag kiezen alle berbers toch wel voor de islam. Yassin is zich terdege bewust van het leven na zijn dood en weet maar al te goed dat zijn roots hem niet zal baten in het graf, maar slechts zijn goede daden en islam.

En besides, wat maakt het uit, we zijn allemaal Marokkanen.. en hebben dezelfde bloed. Amazigh, sleuh, jebli of arabier.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door Tukkerin »

Ik kom ook van een 'volk' ( Jebela, zeg je niks maar als ik zeg het land van kif wel!) en dat is prima te combineren met de islam, dat geldt voor alle volkeren en religies. Jij wilt Amazigh ophitsten, maar Amazigh is slim genoeg om daar doorheen te prikken.

Afbeelding
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Europa verdrijft alle moslims in 2016.

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Als je ook maar een beetje weet had van de ingewikkelde Marokkaanse geschiedenis
NIets om trots op te zijn, die geschiedenis. Roverij, piraterij en slavenhandel. De geschiedenis van een parasiet.
Geen enkele creatie op gebied van architectuur, kunsten, wetenschap of muziek. Geen enkele ontdekking die de wereld iets wijzer maakt.
Sinds de vernietiging van het Romeinse Rijk (waar Marokko ook bij hoorde) een geschiedenis van regressie en barbarij.

Berber betekend niet voor niets: Barbaar.
Tukkerin schreef:De islam heeft ook nooit de mensen opgelegd afstand te nemen van hun cultuur en oude gebruiken,


Mohammedanen hebben nooit de creativiteit en inventiviteit bezeten om de middelen daarvoor te ontwikkelen.
Tukkerin schreef:De islam heeft ook nooit de mensen opgelegd afstand te nemen van hun cultuur en oude gebruiken, sterker nog, daar mag je je aan vasthouden mits ze maar stroken met de islam.
Mits ze maar stroken met de Islam.
Heel sterk. volledig tegengesteld aan het begin van je zin. Heeft nooit de mensen opgelegd afstand te nemen van.

Er zijn archeologische bewijzen dat de eerste eeuw nadat islam over het Romeinse Rijk is gelopen, de bevolking gehalveerd is.
Ploegen en zaaien en kleren weven kan je de mensen geen afstand van laten doen.
Al de rest die niet strookt met Islam heeft voor die halvering gezorgd.
Tukkerin schreef: Amazighis grootgebracht met de islam, dus hij heeft alle recht daar mee te identificeren
Alleen idioten identificeren zich met religie.
Identificatie gaat met hetgeen je voortbrengt. Religie op zich brengt niets voort.
Religie kan invloed hebben op hetgeen je voortbrengt. Dit is niet meer dan een secundaire factor.

Kijk naar Marokko en de rest van de Islamterritoria. De primaire identificatie met Islam maakt een geschiedenis van creatie van miserie en berberisme.
Nu willen jullie dat hier nog eens komen herhalen.
Om te begrijpen dat dit niet lekker zit, daar ben jij intelligent genoeg voor.
Tukkerin schreef:en hebben dezelfde bloed. Amazigh, sleuh, jebli of arabier.
Dit is niet wat de Arabier denkt.
Overal zit bloed van Europese slavinnen in vermengd.
Hoog tijd dat jullie daar eens de prijs voor gaan betalen.
Tukkerin schreef:Jebela, zeg je niks maar als ik zeg het land van kif wel!
Een of andere ondersoort Berbers. Maakt niets uit. Allemaal Barbaren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Nederland verdrijft voornamelijk Mohammedanen in 2016.

Bericht door hans van de mortel »

Als ik aan Duitsland denk, denk ik aan mensen, aan vrijheid, aan democratie, aan wetenschap, aan kunst, aan creativiteit, aan intelligentie, aan ONZE kennisbeschaving. En niet aan fascisme.

Wanneer ik Marokko hoor of lees, denk ik aan despotisme, fascisme, ongeletterdheid, primitivisme. Maar in de eerste plaats aan het ergste fascistische land in de wereld. Een koning die zich Mohammed noemt zegt toch wel het een en ander over wie fascist wil zijn.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie