H.Numan

Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

H.Numan

Bericht door Socrates »

ไฮ sawadee krap,

Waarom bemoei jij je eigenlijk zoveel met NL? Je woont al jaren elders...deze vraag schot mij zomaar te binnen. Ik vind dat je brutaal bezig bent.
Je hebt eigenlijk het recht niet.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

Jij moet s leren dat het niet uitmaakt WAAR iemand verblijft maar WAT hij te zeggen heeft.
Trouwens wat zit jij als AFGHAAN te doen in Nederland, tenzij daar wat profiteren van de faciliteiten die dat land biedt aan lui die daar helemaal niks te zoeken hebben?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: H.Numan

Bericht door Socrates »

mercator schreef:Jij moet s leren dat het niet uitmaakt WAAR iemand verblijft maar WAT hij te zeggen heeft.
Trouwens wat zit jij als AFGHAAN te doen in Nederland, tenzij daar wat profiteren van de faciliteiten die dat land biedt aan lui die daar helemaal niks te zoeken hebben?
Waar bemoei jij je als vlaming zijnde nou weer mee? :mad: Doet me denken aan: ''De Taliban is blij met het PvdA in de regering''.
Jij bent in deze de Taliban! Jij hebt nog minder recht van spreken dan H.Numan! Jij bemoeit je met interne aangelegenheden.
Ik heb het Nederlandse staatsburgerschap, JIJ NIET! Als Nederlandse burger zijnde ben ik oprecht bezorgd over een persoon in Thailand die zich bemoeit met mijn land, ik verblijf hier, hij niet!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: H.Numan

Bericht door H.Numan »

Socrates schreef:ไฮ sawadee krap,

Waarom bemoei jij je eigenlijk zoveel met NL? Je woont al jaren elders...deze vraag schot mij zomaar te binnen. Ik vind dat je brutaal bezig bent.
Je hebt eigenlijk het recht niet.
Zo. Welk recht moet ik afstaan aan mohammedaanse communisten? Dat van vrijheid van meningsuiting?
Waarom ben ik brutaal bezig? Waarom mag Mercator zich er niet mee bemoeien?
Motiveer je idioterie vragen eens.
Jij mag je net zo veel zorgen maken over Nederland als je wilt. Net als ik. Zoiets heet, volkomen onbekend bij communisten, "vrijheid van meningsuiting".
Jij mag je voorliefde voor massamoordenaars zoals Che Guevara, Stalin, Lenin uiten. Net zo goed als ik mijn aversie tegen voornoemde massamoordenaars mag uiten.
Jij mag je voorkeuren ondersteunen door op linkse partijen te stemmen. Net zoals ik mijn voorkeur kan ondersteunen door daar niet op te stemmen, en op de PVV te stemmen.

Jij ziet graag een volksrepubliek Nederland. Ik zie graag een vrij Nederland. Waarin iedereen het recht heeft om zijn mening te kunnen uiten. Dus ook die van jouw. Daar bemoei ik me mee. Bezwaren?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: H.Numan

Bericht door Socrates »

Jij mag je voorkeuren ondersteunen door op linkse partijen te stemmen. Net zoals ik mijn voorkeur kan ondersteunen door daar niet op te stemmen, en op de PVV te stemmen.
Mag jij uberhaupt wel stemmen? Ik vind dat jouw stemrecht ontnomen moet worden, jij bent hier helemaal niet, hoezo zou je er iets over te zeggen mogen hebben? Een net aangekomen asielzoeker behoort zelfs nog meer stemrecht te hebben dan een persoon die reeds al jaren niet meer in NL verblijft.

Overigens is het juist wel heel cosmopolitisch en communistisch om je helemaal vanuit Thailand om Nederland te bekommeren.
Het is enkel wel opmerkelijk dat je zo goed op de hoogte bent over de situatie in Nederland terwijl je je aan de andere kant van de wereld begeeft. Hoeveel andere Nederlandse immigranten uit Canada of Australie zijn zoveel met Nederland bezig? Op dit forum is er geen een.

Mijn excuses wat Mercator betreft, hij mag zich er uiteraard WEL mee bemoeien, hij is door mij toch ontoerekeningsvatbaar verklaard. :roll2:
mohammedaanse communisten
Dit is een paradox! Zoals ''beschaafde pvv'ers''. Che Guevara en Lenin massamoordenaars? [c045.gif]
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: H.Numan

Bericht door Monique »

Socrates schreef:ไฮ sawadee krap,

Waarom bemoei jij je eigenlijk zoveel met NL? Je woont al jaren elders...deze vraag schot mij zomaar te binnen. Ik vind dat je brutaal bezig bent.
Je hebt eigenlijk het recht niet.
Ik denk dat Numan net zoveel recht heeft als een in Nederland wonende afghaan die zich bemoeit met de gang van zaken in afghanistan.
Je bedoelt eigenlijk te zeggen dat iedereen zich enkel mag uiten over gebeurtenissen in eigen land?
Dat zal rustig worden.
Geen moordpartijen, demonstratiess, ontvoeringen etc meer in islamland vanwege gebeurtenissen in het westen.
Ja, ik zie dat wel zitten.
Grenzen volkomen dicht.
Amorele atheistische nitwit
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

Socrates schreef: Ik heb het Nederlandse staatsburgerschap, JIJ NIET!
Dat staatsburgerschap is jou gewoon gegeven door een lakse en politiek-correcte ambtenarij die gelooft in de mei 68 sprookjes, dus je had dat helemaal niet mogen krijgen. Dus in mijn ogen ben jij gewoon een Afghaanse vreemdeling die op Europees grondgebied verblijft.
Wat niet betekent dat je je puberale praatjes hier niet zou mogen ventileren natuurlijk. In Afghanistan zelf zou ik het maar niet doen, want dan riskeer je onder een berg stenen terecht te komen :razz: !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

Monique schreef:
Grenzen volkomen dicht.
Liever gisteren nog dan vandaag. EN zorgen natuurlijk dat ze niet terug hier geraken, want dàt is echt wel het probleem. Vandaar de noodzaak om tegelijkertijd de moslimlanden terug te brengen in de technologische staat waarin ze zich tot voor enkele decennia nog bevonden, nl. de zwartste middeleeuwen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Re: H.Numan

Bericht door olafo »

mercator schreef:
Socrates schreef: Ik heb het Nederlandse staatsburgerschap, JIJ NIET!
Maar JIJ zal nooit geen NEDERLANDER worden.
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: H.Numan

Bericht door H.Numan »

Socrates schreef:Mag jij uberhaupt wel stemmen?
Volgens de wet mag ik dat inderdaad.
Ik vind dat jouw stemrecht ontnomen moet worden, jij bent hier helemaal niet, hoezo zou je er iets over te zeggen mogen hebben? Een net aangekomen asielzoeker behoort zelfs nog meer stemrecht te hebben dan een persoon die reeds al jaren niet meer in NL verblijft.
Dat is jouw mening. De meeste mensen met gezond(er) verstand vinden dat asielzoekers helemaal geen tweede paspoort bij een pakje halal boter cadeau moeten krijgen. Zoals bijvoorbeeld communistische Afghanen. [hypocrite.gif]
Overigens is het juist wel heel cosmopolitisch en communistisch om je helemaal vanuit Thailand om Nederland te bekommeren.
In de ogen van een schele is de wereld krom. Ik zie er totaal niets communistisch in. Leg dat eens uit. Het allerlaatste waar ik voor zou vechten is het communisme.
Het is enkel wel opmerkelijk dat je zo goed op de hoogte bent over de situatie in Nederland terwijl je je aan de andere kant van de wereld begeeft. Hoeveel andere Nederlandse immigranten uit Canada of Australie zijn zoveel met Nederland bezig? Op dit forum is er geen een.
Dat moet je dan maar aan die andere Nederlanders vragen die er niet zijn. Ik ben mezelf. Meer niet.
Mijn excuses wat Mercator betreft, hij mag zich er uiteraard WEL mee bemoeien, hij is door mij toch ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Beter dat jij het zegt dan iemand die bij zijn volle verstand is, zullen we maar zeggen. :sly:
Dit is een paradox! Zoals ''beschaafde pvv'ers''.
Of "welgemanierde Afghaanse vluchtelingen met een Nederlands paspoort".
Che Guevara en Lenin massamoordenaars?
Che en Lenin waren net zulke massamoordenaars als Eichmann en Heydrich . Maar jij bent daar net zo min van te overtuigen als een neo nazi. Zelfde indoctrinering, zelfde bord voor het voorhoofd.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

olafo schreef: Maar JIJ zal nooit geen NEDERLANDER worden.
....volgens de linkse welzijnskerk is een kat die een hondenwinkel bezoekt of er geboren wordt automatisch een hond !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Che en Lenin waren net zulke massamoordenaars als Eichmann en Heydrich .
Die bleven wel achter hun bureautje zitten. Een andere linkse held, Joseph Stalin stak zélf de handjes uit de mouwen, die beroofde banken en pleegde gewapende overvallen in zijn linkse ontwikkelingsjaren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: H.Numan

Bericht door Socrates »

olafo schreef:
mercator schreef:
Socrates schreef: Ik heb het Nederlandse staatsburgerschap, JIJ NIET!
Maar JIJ zal nooit geen NEDERLANDER worden.
nooit geen?

In het verleden werden dubbele ontkenningen als nooit geen wel afgekeurd omdat hiermee eigenlijk het tegendeel zou worden beweerd van wat men bedoelt: de ene ontkenning zou de andere opheffen.

:roll2:

Hoe ironisch en komisch dat een ''echte'' Nederlander mij wilt vertellen dat ik nooit een ''echte'' Nederlander zal kunnen worden maar dat niet kan omdat hij daartoe taalkundig niet in staat is en in een poging om dat wel te doen zegt ie in feite dat ik juist wel een ''echte'' Nederlander ben. :roll2:
Geweldig!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

Socrates schreef: In het verleden werden dubbele ontkenningen als nooit geen wel afgekeurd omdat hiermee eigenlijk het tegendeel zou worden beweerd van wat men bedoelt: de ene ontkenning zou de andere opheffen.
Jij hebt héél goed opgelet in de inburgeringscursus wiskunde voor allochtonen, - plus - = idd PLUS.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: H.Numan

Bericht door Monique »

olafo schreef:
mercator schreef:
Socrates schreef: Ik heb het Nederlandse staatsburgerschap, JIJ NIET!
Maar JIJ zal nooit geen NEDERLANDER worden.
Jij ook niet aan je Nederlands te zien.... :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: H.Numan

Bericht door Socrates »

mercator schreef:
Socrates schreef: In het verleden werden dubbele ontkenningen als nooit geen wel afgekeurd omdat hiermee eigenlijk het tegendeel zou worden beweerd van wat men bedoelt: de ene ontkenning zou de andere opheffen.
Jij hebt héél goed opgelet in de inburgeringscursus wiskunde voor allochtonen, - plus - = idd PLUS.
Inburgeringcursus? Ik heb vwo gedaan (pm mij voor de naam van de school) en ben met eindcijfers geslaagd die jij zelfs op je huidige leeftijd niet zou kunnen behalen. :roll2: Westerste beschaving waar jij zo erg op geilt is inderdaad superieur, maar jij bent een uitschot ervan.

Vertel mij eens? De westerse beschaving heeft voor elektriciteit, telefonie, luchtvaart, maanlanding, internet, voertuigen en veel meer gezorgd
aan welke heb jij een bijdrage KUNNEN leveren?

Jij bent inferieur beste Mercator geloof mij maar! De Westerse beschaving is GEMIDDELD superieur, jij bent dan wel raciaal gezien een Westerling maar dat zegt niets! 90% van de Chinezen, Iraniers, Zuid-Amerikanen en dus bijna de hele wereld is hoger dan jij en wat overblijft is gelijk aan jou.

Als ze jou in het team van FC Barcelona laten voetballen, dan wint Barca misschien alsnog de competitie en Champions League maar dat doen ze niet met jou maar ondanks jou en het winnen van die bekers maakt jou niet gelijk even goed als Villa of Iniesta.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: H.Numan

Bericht door Pilgrim »

Socrates schreef:Vertel mij eens? De westerse beschaving heeft voor elektriciteit, telefonie, luchtvaart, maanlanding, internet, voertuigen en veel meer gezorgd
aan welke heb jij een bijdrage KUNNEN leveren?
Misschien is zijn toekomstige bijdrage de deportatie van de Islam uit Europa en daarmee de 'ontdomming' van Europa. Dat is tenminste waar Mercator van droomt. Dus wie weet? Zal hij ooit een standbeeld in brons krijgen? :cool:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: H.Numan

Bericht door H.Numan »

Socrates schreef:Inburgeringcursus? Ik heb vwo gedaan (pm mij voor de naam van de school) en ben met eindcijfers geslaagd die jij zelfs op je huidige leeftijd niet zou kunnen behalen.
Een 2 of een 3? :smile: Je hebt heel erg goed je best gedaan, knullemans! Je bent ongelofelijk goed! Net zo goed als Tukkerin die ook graag loop te geuren met haar schoolresultaten. Dat kan ik ook, maar waarom? Zo onzeker voel ik me echt niet.
Westerste beschaving waar jij zo erg op geilt is inderdaad superieur, maar jij bent een uitschot ervan.
Waarom? Op grond van wat concludeer je dat? Een toevallige lezer zou, op grond van je geschrijf snel tot de tegenovergestelde conclusie komen.
Vertel mij eens? De westerse beschaving heeft voor elektriciteit, telefonie, luchtvaart, maanlanding, internet, voertuigen en veel meer gezorgd
aan welke heb jij een bijdrage KUNNEN leveren?
En wat is jouw persoonlijke bijdrage? Behalve studeren op kosten van een ander?
Vind je niet dat je een pietsje te veel op de man aan het spelen bent? Ik had van jouw toch iets betere debatteer techniek verwacht. Deze draad staat vol met jij bakken en puur op de man spelen. Tijdens een maatschappijleer les op het VMBO kan je daar mee wegkomen, mogelijk. Maar zelfs in de VWO brugklas wordt je direct afgefloten.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Re: H.Numan

Bericht door Socrates »

Numan je bent erg partijdig!
Wie speelt er op de man? Haal je kop eens uit je dikke reet :p
Trouwens wat zit jij als AFGHAAN te doen in Nederland, tenzij daar wat profiteren van de faciliteiten die dat land biedt aan lui die daar helemaal niks te zoeken hebben?
Wat zijn jouw discussietechnieken? :laugh1: Jij stelt mij dezelfde vraag.....over wat voor bijdrage ik heb geleverd..daar gaat het niet om
Mercator probeert op de Westerse beschaving te teren en te liften op succes van anderen, hij denkt dat hij superieur is omdat de westerse beschaving superieur is, ik wijs hem er enkel op dat hij nog altijd een nietsnut is en verre van superieur.

Ik loop ook niet uit te sloven met mijn studieprestaties, Mercator begon over een inburgeringscursus en ik wees hem er op hoe het echt zit.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: H.Numan

Bericht door H.Numan »

Socrates schreef:Numan je bent erg partijdig!
Wie speelt er op de man? Haal je kop eens uit je dikke reet
Heb ik een dikke reet? Hoe weet jij dat? Kijk, dat bedoel ik nou. Je bent gewoon, en vermoedelijk zeer bewust onbeschoft.
Wat zijn jouw discussietechnieken? :laugh1: Jij stelt mij dezelfde vraag.....over wat voor bijdrage ik heb geleverd..daar gaat het niet om
Au contraire, mon ami. Daar gaat het wel om. Jij vraagt Mercator wat hij, persoonlijk, gedaan heeft. Op een onmogelijk hoog niveau. Ik stel jouw dus exact dezelfde vraag. Wat heb jij gedaan voor de westerse beschaving. Ga je nou niet verschuilen achter grote woorden. Jij loopt op te scheppen dat jij zo'n virtuoze V(MB)WO leerling bent, dus kom maar op.
Mercator probeert op de Westerse beschaving te teren en te liften op succes van anderen, hij denkt dat hij superieur is omdat de westerse beschaving superieur is, ik wijs hem er enkel op dat hij nog altijd een nietsnut is en verre van superieur.
Exact hetzelfde kunnen we over jouw zeggen, met heel wat meer reden.

Ik weet dat er heel weinig verschil bestaat qua ideologie tussen de NSB en het communisme. De aanhangers hebben hetzelfde bord voor de kop.

Het gebeurt best wel eens dat ik Nederland met Thailand vergelijk. Hetgeen meestal niet zo best uitkomt voor Nederland. Ik heb, uit vrije keuze, gekozen om in Thailand te gaan wonen. Ik schrijf op wat ik mee maak, en dat is meestal redelijk positief voor Thailand. De wereld is groter dan Nederland alleen, tenslotte.

Wat mij een beetje verbaasd (of eigenlijk niet, want je bent tenslotte communist) is jouw afkeer tegenover Nederland en de Nederlanders. Ik heb gekozen om in Thailand te gaan wonen. Dat was een wel overwogen keuze. Jij was het zoontje van de locale NSBer aldaar. Pappa was een communist, niet waar? Dus toen de communisten door de Taliban er uitgeschopt werden moest pappa met familie het vege lijf redden. Het kan zijn dat je ouders bewust voor Nederland gekozen hebben, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat jullie nummer X2345.000.BQ waren, die aangewezen werden om naar Nederland te gaan. Hadden jullie een ander nummer gehad, had je nu in Denemarken tegen de Denen lopen schelden, of in Noorwegen tegen de Noren.

Waarom die afkeer? Het staat je tegen dat Nederlanders niet allemaal communist zijn? Of juist daarom, omdat de meeste Nederlanders een afkeer van het communisme hebben?

Jij hebt, voor ver ik dat kan beoordelen, meegemaakt wat het is om naar beneden te kunnen trappen (als zoontje van een belangrijke NSB pa), hoe vervelend het is als bijltjesdag om de hoek komt kijken en dat er landen zijn waar je opgevangen wordt zonder dat men naar je perfide politieke overtuiging kijkt. Met andere woorden: als er iemand is die aan den lijve ondervonden heeft wat voor voordelen democratie en vrijheid van meningsuiting hebben zou jij het moeten zijn.

Maar je gedraagt je zoals je bent opgevoed. Je vader had in Nederland Rost van Tonningen kunnen heten... Je zou je eigenlijk moeten schamen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Misschien is zijn toekomstige bijdrage de deportatie van de Islam uit Europa en daarmee de 'ontdomming' van Europa. Dat is tenminste waar Mercator van droomt. Dus wie weet? Zal hij ooit een standbeeld in brons krijgen? :cool:
In GOUD !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

Socrates schreef:[ jij bent dan wel raciaal gezien een Westerling
Kreeg je op die inburgeringsschool les van paragnosten en Afghaanse dorpszieners( kwestie van de nieuwkomers zich wat thuis te laten voelen) dat je dat van op een afstand weet ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

Socrates schreef: Mercator probeert op de Westerse beschaving te teren en te liften op succes van anderen, hij denkt dat hij superieur is omdat de westerse beschaving superieur is, ik wijs hem er enkel op dat hij nog altijd een nietsnut is en verre van superieur.
Mercator teert en lift hier niks, ik citeerde Kemal Ataturk om het even over de Westerse beschaving te hebben. Die zei ook iets over de Islam en rottende kadavers. De Turken hebben hun kans gehad en zijn die nu aan het weggooien door achter de gek Erdogan aan te lopen. Islamieten zijn dus blijkbaar niet te redden, zelfs niet door de Westerse beschaving. Weg ermee dus. Wie niet horen wil moet voelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:
Maar je gedraagt je zoals je bent opgevoed. Je vader had in Nederland Rost van Tonningen kunnen heten... Je zou je eigenlijk moeten schamen.
Het is maar een gok, maar zou het niet kunnen dat Socrates senior geen tijd of zin had om naar zijn zoontje om te kijken, wegens avond na avond communstische bijscholing in de partijlokalen, bestuderen van de geniale werken van Lenin en Trotski? De lesgevers daarvoor waren speciaal uit Moskou gekomen met vereenvoudigde versie servan voor de Afghaanse collaborateurs.
Junior moest zijn verlatingsangst dan maar compenseren met dromen over zijn romantische helden Che, Ulrike en Belangrijke Voetballers :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: H.Numan

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Jij hebt, voor ver ik dat kan beoordelen, meegemaakt wat het is om naar beneden te kunnen trappen (als zoontje van een belangrijke NSB pa), hoe vervelend het is als bijltjesdag om de hoek komt kijken en dat er landen zijn waar je opgevangen wordt .
In Vlaanderen werden die collaborateurs in september 1944 naakt in dierentuinen tentoongesteld, teerhartige initiatieven als gratis opvang in gastlanden aan de andere kant van de wereld waren toen nog niet aan de orde.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gesloten