Mohammed: foute naam in onze westerse beschaving

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Gezocht: MOHAMMED

Bericht door hans van de mortel »

Advertentie in Het Parool van zaterdag 28 augustus 2010.
De griffier van de rechtbank Amsterdam ROEPT OP:
MOHAMMED ABD ELTAWAB ABD ALLA EL KHATIB,

zonder bekende woon- of verblijfplaats hier te lande, om
binnen drie weken na publicatie van deze advertentie
zich te melden bij de Centrale Balie van de rechtbank aan de Parnassusweg 220 te Amsterdam, ingang Toren F, om een afschrift van het namens Sarah ZENTJENS ingediende verzoekschrift strekkende tot ontkenning vaderschap in ontvangst te nemen. (4500267952)

De griffier.
Overal waar sprake is van een rotte appel, of het nu om terrorisme gaat, verkrachting of ontkennend vaderschap, komen we als haast vanzelfsprekend de naam Mohammed tegen. Waarom nou nooit eens de naam Jezus?

De minister-president van Spanje heet Zapatero. Een eerbare naam. Niks mis mee. Betekent, vertaald in Nederlands, ’Schoenmaker’. Dat de meeste mohammedanen analfabeet zijn blijkt wel uit deze opsporingsadvertentie. Lees maar bij de naam van de gezochte. Daarin staat ALLA zonder H. Wij hoeven ons dan ook niet te verbazen dat vanuit een cultuur van godsdienstwaanzin men zich aan de profeet durft te spiegelen door zijn naam aan te nemen. En als het even meezit ook nog Allah toe te voegen. Dat de letter H daaraan ontbreekt heeft ongetwijfeld te maken met de traditionele hersenbeschadiging die kenmerkend is binnen de islam. :mrgreen:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Ariel »

Als ik die Sarah Zentjes was, zou ik me honderd keer bedenken voordat ik deze mohammed het vaderschap zou gunnen.
Ze is beter af zonder hem. Het kind komt toch wel groot. Met of zonder zijn geldelijke bijdrage. Als hij zijn vaderschap erkent dan kan hij het kind ook nog eens op eisen of het kind ontvoeren.
Dom dom dom.. deze oproep.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED. Meestal in relatie met criminaliteit

Bericht door hans van de mortel »

Maandag 20 september 2010 - Demissionair minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) heeft een verdrag gesloten met zijn Marokkaanse collega Mohamed Naciri. Het rechtshulpverdrag moet het makkelijker maken om criminelen op te sporen en strafzaken af te handelen.
Tsja . . . waarom zou een minister die met Marokkaanse crimineeltjes te maken heeft niet naar de Arabische roverhoofdman Mohamed genoemd mogen worden?

Over geloofwaardigheid in het Marokkaanse recht gesproken!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED. Naam die garant staat voor berovingen

Bericht door hans van de mortel »

Ik vond toevallig nog een Mohammed bij het oud vuil.

Het betreft ene Mohammed El. J. die december 2001 op 24-jarige leeftijd in de regio Roosendaal zeventien personen - toe maar! - een pistool op het hoofd zette om hen zo te dwingen geld en spullen af te geven.

Dat moet ONZE kennisbeschaving allerminst vreemd overkomen. Immers, voor alle islam-aanhangers is Mohammed hun grote voorbeeld. Die bestal mensen dat het hem een lust was. Hij overviel met zijn gewapende bende handelskaravanen die hij van boven tot onder leeg plunderde. Of was het van onder tot boven? Nou ja, Mohammed was in ieder geval een grote boef. Een crimineel die uiteindelijk aan de galg ontsnapt is. Maar wij begrijpen dat. Mohammedanen begrijpen dat niet. Die noemen zich en masse Mohammed. Het is tenslotte voor hen een naam om trots op te zijn.

En ben je niet trots op die naam, bijvoorbeeld omdat je niet met een criminele organisatie zoals die destijds van Mohammed geassocieerd wil worden, welnu, dan is het een kleine moeite om 1 2 3 je naam veranderd te krijgen bij de Burgerlijke Stand. Want je argumentatie is in ieder geval oprecht en waterdicht.

Een van de zeventien slachtoffers, de destijds 19-jarige Teun van Ginderen, besloot samen met zijn ouders om tijdens het strafproces tegen Mohammed zijn spullen terug te eisen. Mohammed had hem veertig gulden in contanten, zijn mobiele telefoon en een staatslot afhandig gemaakt.
De overvaller werd veroordeeld tot achttien maanden cel en het terugbetalen van destijds 150 gulden aan Teun van Ginderen.

Na twaalf maanden (twee derde van zijn straftijd) kwam de Marokkaan weer op vrije voeten.

Nauwelijks twee maanden later werd hij weer opgepakt voor eenzelfde vergrijp.

Vader Jack van Ginderen schreef nog wel brieven naar het CJIB in Leeuwarden, die door Justitie belast is met het incasseren van boetes en dergelijke. MAAR NOOIT KWAM ER ANTWOORD.

Negen jaar na dato - tot hun stomme verbazing - viel een brief van het CIJB op de mat. De 56 euro is oninbaar gebleken. De deurwaarder vond niets waar hij beslag op kon leggen.

GELUL! Hij zal wel bedreigd zijn geworden door rover Mohammed, de naam zegt het al. Of moeten we soms aannemen dat deze bandiet, die in de voetsporen van roverhoofdman Mohammed handelde, alias de profeet van alle mohammedanen, geen uitkering kreeg? Lijkt mij sterk. Want buiten het werkzame leven van Mohammed in het beroven van mensen, zal deze Mohammed niets ongelegen hebben gelaten om zijn maandelijkse bijstandsuitkering te incasseren. En dan kan minstens 100 euro worden ingehouden. Ehhh . . . en het ging hier slechts om 56 euro!

De rest zal ik u besparen. Ik heb dit verhaal ontleend van een artikel uit De Telegraaf van 30 augustus 2010. U kunt het nog in het digitale archief opzoeken.

Conclusie: die Wilders is veel te slap geweest. Hij had zijn poot moeten stijf houden en eisen dat hoe dan ook Hirsch-Ballin voor het vuurpeloton werd gezet. Het zal toch niet gebeuren dat deze godsdienstwaanzinnige mongool straks weer mee gaat doen in het politieke corrupte juridische manipuleerspel!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Schepsel »

Ooit las ik iets over roze gevangenispakken in plaats van oranje of een andere kleur. Het was een Amerikaans idee dat men hier ook uit ging proberen- de gevangenen vonden het pak zó gay en vernederend dat er substantieel minder misdrijven door hen gepleegd zouden worden en vooral bij Marokkanen hier zou het effect hebben. Ik weet niet of dat opweegt tegen de status die je als Marokkaan krijgt als je in de bak hebt gezeten, men vindt dat kennelijk stoer en ''vet''.Eigenlijk een vorm van antislagen, want als je slaagt en niet ál te dom doet, word je niet gepakt. Als je gepakt wordt, heb je gefaald en ben je een flutboef. Als je je populair wilt maken bij je soortgenoten moet je dus in het openbaar iets doms doen en je draait de nor in.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:Ooit las ik iets over roze gevangenispakken in plaats van oranje of een andere kleur. Het was een Amerikaans idee dat men hier ook uit ging proberen- de gevangenen vonden het pak zó gay en vernederend dat er substantieel minder misdrijven door hen gepleegd zouden worden en vooral bij Marokkanen hier zou het effect hebben.
Roze gevangenispakken voor Marokkanen? Goed idee, maar helemaal géén pakken zou nog beter zijn voor de "fiere" moslims. Gewoon in de blote kont rondlopen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Dutch »

Hans, in geen enkel geval zal ik mijn vrienden afvallen, enkel en alleen omdat ze Mohamed heten...dat is kortzichtig volgens mij. Ze kregen die naam mee als boreling van hun moslimouders, ze dienen ermee verder te leven en in geen enkel moslimland zal je je voornaam kunnen veranderen omdat jijzelf vindt dat mohamed niet (meer) kan!Juist het feit dat ze zich op eigen houtje van de islam vrijmaakten pleit voor hun intelligentie zou ik zo zeggen, dus waarom hen denigreren?

De profeet kreeg deze naam trouwens ook mee bij zijn geboorte...toen de islam nog niet bestond...mohamed is dus een pre-islamitische naam, evenals bvb. abdallah (naam van de vader van de profeet)!

Voor mijn part, hoe meer exmoslims met de naam Mohamed, hoe beter!!!!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door BFA »

Dutch schreef:evenals bvb. abdallah (naam van de vader van de profeet)!
Maar Abdallah, Mohammeds vader was reeds slaaf van de stenen God Allah.
Abdallah moest zorgen dat Allah op tijd gewassen werd, zijn wandelingetje kreeg, de giften van de pelgrims op de rekening van de priesters gestort werden.

De naam van Mohammeds vader, Abdallah toont dat het Mohammedanisme niet anders is dan een ouder Paganisme onder een andere naam.
Omdat de rekeninghouder van naam veranderd is?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door hans van de mortel »

Dutch schreef:Voor mijn part, hoe meer exmoslims met de naam Mohamed, hoe beter!!!!
Sorry Dutch! Ik heb je eerder wat onaangenaam bejegend wat betreft de naam van Mohammed. Ik vind deze laatste zin van jou erg goed. Het zet mij aan het denken. Want ik heb maar al te vaak ongelijk gehad in mijn leven.

Het probleem is echter dat wij allemaal op deze wereld een ander doel voor ogen hebben. Het is als de snelwegen in de VS in de grote stad. Over elkaar heen, eronder door, en steeds uitgebreider. Wij missen elkaar in de communicatie van het begrip voor ordening op deze wereld.

Ex-moslims met de naam Mohammed , prima! Als je die naam niet veranderen kunt in islamitische landen, dan heb ik ongelijk. Maar . . . mijn bijdragen zijn toch echt niet in het Arabisch gesteld en bestemd voor de onder de knoet van islam terroriserende landen en zijn inwoners. Ik richt mij hier op ONZE kennisbeschaving! In Nederland kan iedereen zijn naam veranderen. En zeker met zo’n geldige reden als gestigmatiseerd te zijn door de naam van Mohammed.

Nogmaals, dat geldt niet voor de contreien waar jij bivakkeert. Je hebt in die zin helemaal gelijk. Mijn excuus voor mijn kortzichtigheid.

Ik heb hier bij mijn nieuwe voetbalclub een paar (3) hele leuke Marokkaanse mannen leren kennen. Van eentje kende ik de vrouw al eerder (via mijn vrouw). Dat zat wel goed. GEEN hoofddoekje. Als ex-Jehovah’s Getuige weet ik verrekt goed hoe hier mee om te gaan. Eerst de vriendschap. Het zijn verdomd leuke aangename kerels. De een nog slimmer dan de ander. En . . . natuurlijk niet vies van alcohol. Tsja . . . dat zat er wel in.

Hij noemt zichzelf Ab. Zijn zoon heet Nidal en een jongere zoon heet . . . jawel . . . Dries. Daar hou ik van. Mensen, wie dan ook, uit welk land maakt niet uit, die zich weten aan te passen. Dat zijn mensen die in aanmerking komen om mijn vrienden te worden. Dus, zo is het waarschijnlijk ook in jouw geval. Ex-mohammedanen met de naam Mohammed. ”What’s in the name?” Belangrijker is het karakter, de menselijkheid, de ware vriendschap, de liefde die de ene mens voor de andere kan opbrengen.

Doe de groeten aan je vriend(en). Ik denk dat het ook mijn vriend(en) kan/kunnen zijn.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Dutch »

Fijn Hans dat je ook mijn standpunt kan en wil begrijpen!
Noot : de zoon van je voetbalmaat heet hoogst waarschijnlijk "Driss" afkomstig van "Idriss" en dat is een puur arabische naam...vraag het hem eens bij gelegenheid.

Hans, ik beschouw mezelf als "wereldburger" en heb feitelijk nog zeer weinig roots in Vlaamse bodem, dat is nu eenmaal zo, ik ervaarde dat als kind ook al. Mijn kinderen hebben datzelfde, eentje gaat waarschijnlijk in Afrika wonen (Botswana) een andere gaat naar Spanje. Persoonlijk denk ik dat de toekomst aan de wereldburgers is, grenzen vallen in het niet en daarom ook heb ik soms nog zeer weinig voeling met België bvb.

In die optiek bekijk ik ook de islam, als een gevaar voor de wereld en ijver ik zoveel ik kan om de mensen om me heen te helpen klaar te zien in de bedrieglijkheid van de islam, in een islamitisch land bovendien...en laat ik je zeggen dat er soms zeer zeer weinig nodig is om hen uit de tent te lokken en in alle vertrouwelijkheid te horen te krijgen dat ze het ook maar als bullshit bezien!!!!
In een kleine bedouinendorp, onder de minaret van de moskee, houden we gesprekken waar de oren van de imam zeker zouden van gaan tuiten!!! Mij doet het deugd te beseffen dat er ook in moslimlanden mensen zijn die hun verstand gebruiken, zonder hulp en te midden van onbegrip en kuddegedrag!
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Meet de naam Jan of Piet zit je altijd goed

Bericht door hans van de mortel »

Dutch schreef:Fijn Hans dat je ook mijn standpunt kan en wil begrijpen!
Noot : de zoon van je voetbalmaat heet hoogst waarschijnlijk "Driss" afkomstig van "Idriss" en dat is een puur arabische naam...vraag het hem eens bij gelegenheid.

Hans, ik beschouw mezelf als "wereldburger" en heb feitelijk nog zeer weinig roots in Vlaamse bodem, dat is nu eenmaal zo, ik ervaarde dat als kind ook al. Mijn kinderen hebben datzelfde, eentje gaat waarschijnlijk in Afrika wonen (Botswana) een andere gaat naar Spanje. Persoonlijk denk ik dat de toekomst aan de wereldburgers is, grenzen vallen in het niet en daarom ook heb ik soms nog zeer weinig voeling met België bvb.

In die optiek bekijk ik ook de islam, als een gevaar voor de wereld en ijver ik zoveel ik kan om de mensen om me heen te helpen klaar te zien in de bedrieglijkheid van de islam, in een islamitisch land bovendien...en laat ik je zeggen dat er soms zeer zeer weinig nodig is om hen uit de tent te lokken en in alle vertrouwelijkheid te horen te krijgen dat ze het ook maar als bullshit bezien!!!!
In een kleine bedouinendorp, onder de minaret van de moskee, houden we gesprekken waar de oren van de imam zeker zouden van gaan tuiten!!! Mij doet het deugd te beseffen dat er ook in moslimlanden mensen zijn die hun verstand gebruiken, zonder hulp en te midden van onbegrip en kuddegedrag!
Leuk! Zo denk ik er ook over, Dutch!

Mijn moeder was Duitse en ze leerde mij als Amsterdams schoffie perfect Nederlands praten. Toen ik zes was (1949) sloeg ik een Duitse jongen op zijn smoel die mij in Duitsland (in Oberhausen) uitdaagde over de Duitse superioriteit. Hij beweerde volhardend dat Philips Duits was. Voor de rest had ik niks met mijn Nederlandse nationaliteit. Waarom moet ik daar trots op zijn? Ik heb gegronde reden om daar juist NIET trots op te zijn. Dus vertelden vele vrienden mij: ”Waarom ga je dan niet weg en in een ander land wonen?”

Ik was vroeger teveel in mijzelf gekeerd. Een onbewust gevoel van onbehagen. Angst voor het leven. Onzeker. Nou, dat is dankzij de kennis aan de bijbel, de koran, en weet ik al niet voor slap geouwehoer meer, voorgoed uit de wereld. Gieren en brullen van het lachen om het godje van de mensheid is nu mijn vaste stelregel. Vrij zijn en vooral vrij voelen. Irakees, Afghaan, Pakistaniër, Indonesiër, rot Mof, Spanjaard, Mongool, klote Amerikaan, Cubaan, Marokkaan, Turk, Egyptenaar, ik ken ze allemaal. Het zijn mensen die bij mij passen. Maar dan wel zonder een opdringerige achterlijke religie. Ik heb beslist geen vrienden die katholiek of mohammedaan zijn. Voor de rest zal het mij worst wezen. Lang leve de lol en de muziek. HEEL BELANGRIJK!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door mercator »

Dutch schreef: In een kleine bedouinendorp, onder de minaret van de moskee, houden we gesprekken waar de oren van de imam zeker zouden van gaan tuiten!!! Mij doet het deugd te beseffen dat er ook in moslimlanden mensen zijn die hun verstand gebruiken, zonder hulp en te midden van onbegrip en kuddegedrag!
Wat ik je altijd al op de man/vrouw af had willen vragen Dutch, hoe ga jij ermee om om constant met moslims en hun weerzinwekkende achterlijkheid geconfronteerd te worden? Ik had begrepen dat je woont/werkt in een moslim-omgeving. Wel-en dat is puur persoonlijk-ik zou dat dus gewoon NIET kunnen, ik wordt al agressief als ik ze hier in Belgenland over de straat zie waggelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED aan de alcoholische versnapering

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
Dutch schreef: In een kleine bedouinendorp, onder de minaret van de moskee, houden we gesprekken waar de oren van de imam zeker zouden van gaan tuiten!!! Mij doet het deugd te beseffen dat er ook in moslimlanden mensen zijn die hun verstand gebruiken, zonder hulp en te midden van onbegrip en kuddegedrag!
Wat ik je altijd al op de man/vrouw af had willen vragen Dutch, hoe ga jij ermee om om constant met moslims en hun weerzinwekkende achterlijkheid geconfronteerd te worden? Ik had begrepen dat je woont/werkt in een moslim-omgeving. Wel-en dat is puur persoonlijk-ik zou dat dus gewoon NIET kunnen, ik wordt al agressief als ik ze hier in Belgenland over de straat zie waggelen.
Sorry, als ik even in de reden mag vallen. Ik heb begrepen dat Dutch zich juist met ’afvalligen’ inlaat en dus niet meer met mohammedanen. Dat vond ik juist het sterke en vooral humoristische in haar reactie, dat ex-mohammedanen, die dus totaal niks meer moeten hebben van dat koranboekje en al zeker niet van die Arabische griezel Mohammed, nog steeds met de naam Mohammed door het leven gaan.

Zoals we weten heeft de medaille twee kanten. Hier in Nederland kan de naam Mohammed veranderd worden, maar mohammedanen laten dat na. Uit onwetendheid, gemakzucht, provocerend. Het zal wel totale apathie zijn. Daarom maak ik Mohammed zo belachelijk.

In de islamitische landen moet je natuurlijk Mohammed niet het zand intrappen. Daar ben je als Mohammed simpelweg aan de drank. Elke dag een glaasje. Subtiel. Heel subtiel!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Dutch »

Mercator, de meeste mensen daar zijn feitelijk zeer eenvoudige zielen, ongeschoold, analfabeet dus, met een zeer eenvoudige levensvisie en zeer druk bezig om de dagelijkse kost bijeen te schrapen...grote levensvraagstukken en innerlijke vragen gaan gewoonweg aan hen voorbij...als ik hen zo zie struggelen om te "overleven" heb ik een groot mededogen en ook bewondering voor hen, moslim of niet!
Het zijn stuk voor stuk mensen met een groot hart, zeer gastvrij en ze delen het weinige dat ze hebben, heeft helemaal niets te zien met de "waggelende" en bebaarde moslims hier ten lande. Dat is punt één.

Verder leef ik privé binnen een zeer beperkte en weloverwogen vriendenkring, mensen die wél hun hoofd kunnen gebruiken en ja, die mensen hebben het psychisch zéér moeilijk en mijn huis is dan ook voor dezen een toevluchtshaven, een plaats waar wél gepraat wordt over serieuse vragen. Punt twee dus, voor mij ook onontbeerlijk want mijn brein wil ook wel wat!

Nu moet je vervolgens ook weten dat de bédouinen bij de rest van de moslimbevolking doorgaan voor zeer slechte moslims...ze hebben van oudsher veel animistische invloeden in hun islamgeloof, ook soufistische en daarom werden ze zeer lang serieus onderdrukt. Pas recent gebruikt de president van het land hun soufisme om invloed uit te oefenen tegenover de salafistische strekking die ook in tunesie aan aanhang wint, behalve bij de bedouinen, die zeer dicht bij de natuur leven en hun eeuwenoude geloof blijven aanhangen... Soufi's en moslims met animistische invloeden zijn nog de ergste niet, integendeel ze zijn "leefbaar", dat is punt drie.

Dat alles neemt niet weg dat ik nog vaak, bij het horen van de adhaan (oproep tot het gebed), gewoon spontaan mee ga brullen, zo van "hou je beeeeeeeeeeekkkkk, voor mij geen brainwashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingggggggg" :knorrie:

Wat alcohol en varkensvlees betreft : bedouinenmannen verstouwen vaak serieuse hoeveelheden "legmi" (gegist dadelpalmsap, echt bocht!) en ook everzwijnen (jaja, die leven in de oasis) worden gretig opgepeuzeld...
Ben nu trouwens een collectie goede recepten voor everzwijnbereidingen bezig, heb er al vlaamse carbonnades van gemaakt, met rode wijn of bier, en dat viel super in de smaak!

Als ik dan ga vergelijken met moslims in België...dan kom ik tot de vaststelling dat die serieus op mijn zenuwen werken! Zou nooit in europa temidden luxe moslims kunnen leven!!!!
Voorbeeld : er ligt op dit moment een koran onderaan mijn trap (ben boeken aan het uitzoeken om weg te doen), kreeg bezoek van een turkse madame...die was geschokt, nam de koran en zei me dat zo'n heilig boek altijd hoger dan de rest diende te liggen, ze wilde dat gelijk gaan doen! Heb daar heftig op gereageerd, zo van "laat dat snertboek liggen, ben geen moslima, voor mij is dat een boek gelijk een ander, slechter zelfs, dat dient onderaan te liggen!!!" moslima geschrokken en ontdaan, maar koran bleef daar liggen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door mercator »

Bedankt voor het antwoord op mijn vraag. Ik besef wel dat ik een in zekere mate onberedeneerde afkeer heb voor alles wat met Islam en moslims te maken heb. Dat zou mij verhinderen om normaal te functioneren in een moslim-omgeving. Dat is mss verkeerd en niet mede-menselijk en zo, maar het IS niet anders.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Schepsel »

Nou, ik zou nu ook enige moeite hebben met een belijdende moslim. Al zou ik ertoe neigen die persoon vragen te stellen, wat hij/zij vindt, maar goed, die mag liegen. Ik zou dan argwaan hebben, niet in de zin van angst voor het opgeblazen worden, maar het feit dat die persoon allemaal rare dingen denkt.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Dutch »

Schepsel, voor belijdende baardapen en wandelende tenten ben ik ook altijd op mijn hoede, zal daar zeker niet mee omgaan, ze zijn onverteerbaar en onleefbaar, nauwelijks beschaafe mensen te noemen...
Zelfs als dan al zo'n baardaap me de hand wil drukken (haraam, haraam), dan wil IK dat niet, wens niet aangeraakt te worden door een Neanderthaler (sorry voor de belediging, neanderthalers!)die me ziet als een wandelende vagina. Met een mosilmatent valt ook niets te praten, die is gewoon te stom en te onderdrukt, bovendien heb ik geen behoefte aan contact met "halve mensen", ik zeg dat dan ook duidelijk als er één mijn pad kruist!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door mercator »

Grotendeels klopt de impressie dus dat de moslimlanden hun eigen ongewenste/achterlijke individuen naar West Europa sturen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Dutch »

Ik kan enkel met zekerheid oordelen over tunesie...en inderdaad, daar worden de baardapen en moslimtenten van zéér dichtbij in het oog gehouden, hun leven is niet gemakkelijk, want ook professioneel staan ze nergens...geen goeie jobs (al helemaal niet in officiele instanties, post, scholen e d!), sommigen die écht radicaliseren verdwijnen gewoon bij nacht en worden nooit meer teruggezien!

President Ben Ali is als de dood dat ze het op zijn leven en regering gemunt hebben...dus grote repressie! Mij zal je er niet over horen klagen trouwens, wie niet democratisch denkt hoeft ook niet democratisch behandeld te worden!

Ook in andere islamitische landen gaat dat zo, vandaar de talrijke "politieke" baardaap-vluchtelingen annex moslimatenten!!!
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

MOHAMMED. Nou en? Kan je het eten? Nee dus!

Bericht door hans van de mortel »

Dutch,

Bedankt voor je algemene, kort en bondige waardevolle informatie gericht aan Mercator. Ik heb daar weer veel uit geleerd. Dat je een zeer intelligente en wijze vrouw bent zoals Ariel, dat wist ik al.

Wat heb ik nu weer geleerd?

Heel belangrijk, laat iedereen in zijn eigen waarde. Dat betekent voor mij dat sterk op Mohammed georiënteerde mensen in Saoedie-Arabië thuishoren, DAAR ligt immers hun Mekka en niet in Europa!
Zoals je aangeeft zijn in onder andere Tunesië en al die andere arme landen mensen niet zoals wij bezig een groot gedeelte van hun tijd te verdoen met filosofie te bedrijven. Of proberen te achterhalen of Allah nu wel of niet bestaat.

En de allerbelangrijkste les, die ik al kende, maar die ik mij alleen nog herinneren moest (dankzij jou), is dat - hoe eigenaardig en onlogisch het ook moge klinken - islam-aanhangers zich het sterkst manifesteren in NIET-islamitische landen. Je zou verwachten dat die mensen dankbaar zouden zijn, dat ze zich onze cultuur eigen maken, dat ze zich aanpassen. Maar nee hoor, ze willen en gaan ons de les lezen!

Jij hebt, zoals het een weldenkend beschaafd mens betaamt, je aangepast aan het land waar je graag verblijft. Ik weet hoe smerig Tunesië is wat betreft de sanitaire voorzieningen. Dat spreekt haast als vanzelf voor elk islamitisch armoedeland. Blijkbaar hebben moslims in ONZE kennisbeschaving een uitgesproken hekel aan onze cultuur, gewoonten en gebruiken. Komt het misschien door onze voortreffelijke sanitaire voorzieningen? Komt het misschien omdat zij zich ervan bewust zijn dat in de islam nauwelijks kennis bestaat? Dat uitvindingen, ontdekkingen en alle andere prestaties, inclusief de macht van militaire industrie, slechts voorbehouden is aan christenen, joden en atheïsten? Dat zei ik al, ze lezen ons het liefst de les. Ook ik heb dat aan den lijve ondervonden in een poging in gesprek te komen met mohammedanen.

Mensen die bij hun geboorte in islamitische landen automatisch mohammedaan zijn, mogen we niets kwalijk nemen. Zij zijn niet schuldig. Dat begrijpen we. Maar wat je nu steeds vaker ziet in de landen van ONZE kennisbeschaving is dat hoger opgeleide dames en heren met een islamitische achtergrond zich steeds vaker manifesteren met hun islam-ideologie en zich distanciëren van ONZE kennisbeschaving. Waarom? Voor het antwoord moet ik verwijzen naar doktor psychiater Swaab, de bekende Nederlandse hersenonderzoek specialist.

Al het functioneren, onze gedachten en stemmingen, komen voort uit de werking van ons brein. Conclusie? Voor wat betreft alle islamitische landen, niet mee bemoeien. Lekker laten doorsudderen. Het lang geleden kolonialiseren heeft al genoeg ellende veroorzaakt. Laat iedereen in zijn eigen waarde! Dat geldt dus ook hier in Europa. Laten islam-aanhangers zich niet bemoeien met onze normen en waarden. Ergo, wie zijn achterlijkheid aan de grote klok wil hangen doet dat maar in het gekkenhuis.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Dutch »

Dat ben ik grotendeels met je eens Hans!

Toch zou ik nog willen zeggen en dat is feitelijk de bedoeling van mijn schrijfsels in deze topic, dat moslims OOK mensen zijn en dat er vaak onder uiterlijke schijn een waardevol iemand kan schuilen...ook al heet die persoon Mohamed! En dat geldt zeker in moslimlanden! Ze hebben er niet voor gekozen om daar geboren te worden...
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door mojo568 »

hollanders Meest besmette naam in historie van de mens hoop dat julie zullen branden in de hel
mojo568
Berichten: 25
Lid geworden op: ma okt 04, 2010 7:50 pm

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door mojo568 »

Dutch schreef:Ik kan enkel met zekerheid oordelen over tunesie...en inderdaad, daar worden de baardapen en moslimtenten van zéér dichtbij in het oog gehouden, hun leven is niet gemakkelijk, want ook professioneel staan ze nergens...geen goeie jobs (al helemaal niet in officiele instanties, post, scholen e d!), sommigen die écht radicaliseren verdwijnen gewoon bij nacht en worden nooit meer teruggezien!

President Ben Ali is als de dood dat ze het op zijn leven en regering gemunt hebben...dus grote repressie! Mij zal je er niet over horen klagen trouwens, wie niet democratisch denkt hoeft ook niet democratisch behandeld te worden!

Ook in andere islamitische landen gaat dat zo, vandaar de talrijke "politieke" baardaap-vluchtelingen annex moslimatenten!!!
hoop voor jou dat je moeder dood valt
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Ariel »

mojo568 schreef: hoop voor jou dat je moeder dood valt
Oeps Mojo. :shock: Het is dat je een moslim bent, want daar zijn we heel coulant voor, maar als een niet moslim die gezegd zou hebben dan had ik een ban gegeven.
Wat is er aan de hand schat..Heb je teveel adrenaline door je bloed stromen door het proces van Geert Wilders, of heb jij je medicijn vergeten in te nemen. Het kan ook zijn dat jij iets stouts gerookt hebt.
Anyway…Dit is weer iets anders dan “je moeder is een hoer” wat ook regelmatig door gefrustreerde mohammedaanse bontkraagjes geroepen wordt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: MOHAMMED. Meest besmette naam in historie van de mens

Bericht door Monique »

mojo568 schreef: hoop dat julie zullen branden in de hel
Beetje dom om zoiets tegen atheïsten te zeggen...... denk je niet?
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie