Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door BFA »

rbn schreef: ga maar weer terug naar school en leer daar maar weer opnieuw de basislesjes over democratie..
????? Wat hapert er aan ????
rbn schreef: zoals jij medeplichtig bent dat nederlandse soldaten in afghanistan al meer dan 300 afghaanse burgers vermoord hebben in de afgelopen jaren.
Een mensenetend Talibanroofdier is geen burger maar gevaarlijk wild dat hoeft opgejaagd en gedood eender waar het zich bevind op deze wereld. In feite hier in Europa net zo goed als in Afghanistan.
rbn schreef:en bent medeplichtig aan moord op vrouwen en kinderen..
NATO soldaten schieten niet op Talibanroofdieren die zich verschuilen achter vrouwen en kinderen.
rbn schreef:en in israël is elke stemgerechtigde dus ook medeplichtig aan de moord en onderdrukking op de palestijnen.
Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat het Hamas is die Palestijnen vermoord en onderdrukt. Ik begrijp niet hoe Israël daar verantwoordelijk voor kan gesteld worden.
De acties van Israël maken dat Hamas met minder dode Palestijnen Allah moet plezieren. ik zie dit als positief.
rbn schreef:elke burger in israël medeplichtig is mogen zij dus het graf in geschoten worden door hamas..
Israëli's zijn te slim om zich in het graf te laten schieten door Hamas.
Maar Allah is hongerig en Hamas kan niet anders dan hem te voeren met Palestijnen.
Ja,ja, allemaal de schuld van die vuile Joden, dat Hamas dit doet.
rbn schreef: de meeste mensen in gaza leven onder de armoedegrens en kunnen zonder vn-hulp domweg niet overleven..
Diegenen waar Hamas niet van houdt krijgen niets van de ontwikkelingsgelden. Hun armoede wordt dan gebruikt om meer geld te vragen.
rbn schreef: ja hoor economie is niet nodig.. tuurlijk jongen.. ga ook nu maar weer terug naar de schoolbankjes..
als het niet zo diep triest was geweest dan kon ik lachen om je zieke galgenhumor..
Kijk een beetje meer naar de zonnige kant van het leven.
Of vraag aan je psychiater iets hiervoor. Die mannen hebben dingen die helpen.
Of je er rationeler van wordt weet ik niet.
Eén ding staat vast: zonder die extra voorschriften zie je ze al goed vliegen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
rbn
Berichten: 28
Lid geworden op: wo sep 29, 2010 7:22 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door rbn »

Pilgrim schreef: Tja, Hitler is ook min of meer democratisch aan de macht gekomen. Maar dat wil nog niet zeggen dat we ons verplicht moeten voelen (gelegitimiseerd) om met zo'n 'legitieme' regering zaken te doen.
dat is waar.. er is geen enkele reden om zaken te doen met een democratisch gekozen partij van een ander land maar europa heeft echter samen met israël en de v.s. wapens en militaire training gegeven aan fatah om hamas met geweld te verjagen.. dat smerige plannetje om met een geweldadige coup hamas omver te werpen is zoals je weet mislukt maar europa is daar mee over de schreef gegaan.. ze hebben ze bemoeid met andermans binnelandpolitiek en hebben op ondemocratische wijze geprobeerd de democratie kapot te maken in de palestijnse gebieden..
rbn
Berichten: 28
Lid geworden op: wo sep 29, 2010 7:22 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door rbn »

Ariel schreef:
Ik zie wel dat je niet de moeite hebt genomen om de linken te lezen. Is goed jongen. Het maakt mij niet uit.
Het gaat niet om één zwembad hoor...Er zijn maar liefst 126 zwembaden en pretparken in Gaza.
Maar ik gun het de mensen, en ik gun die mensen ook jouw financiele maandelijkse bijdrage . Ik denk dat jij toch wel 25% van je salaris of uitkering naar Gaza kan sturen als je zo met ze bent begaan.

ja jongen als jij mij hier gaat staan besodemieteren met foto's van de markt in ramallah op de westoever en dan net gaat doen alsof het in gaza is dan heb je bij mij je krediet verspeeld.. ik ga dan niet als een gekke henkie de rest van je onbetrouwbare links bekijken..
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Dhana »

rbn schreef:
Ariel schreef:
Ik zie wel dat je niet de moeite hebt genomen om de linken te lezen. Is goed jongen. Het maakt mij niet uit.
Het gaat niet om één zwembad hoor...Er zijn maar liefst 126 zwembaden en pretparken in Gaza.
Maar ik gun het de mensen, en ik gun die mensen ook jouw financiele maandelijkse bijdrage . Ik denk dat jij toch wel 25% van je salaris of uitkering naar Gaza kan sturen als je zo met ze bent begaan.

ja jongen als jij mij hier gaat staan besodemieteren met foto's van de markt in ramallah op de westoever en dan net gaat doen alsof het in gaza is dan heb je bij mij je krediet verspeeld.. ik ga dan niet als een gekke henkie de rest van je onbetrouwbare links bekijken..

Dus als er in Zeeland een overstroming is, hoeft de rest van Nederland daar niet wakker van te liggen, laat staan te hulp te schieten omdat het een andere provincie aangaat? Laat ze maar lekker verzuipen. Zeeland is immers Nederland niet?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
rbn
Berichten: 28
Lid geworden op: wo sep 29, 2010 7:22 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door rbn »

BFA schreef:
????? Wat hapert er aan ????
je schreef : "Een volk dat een terroristenorganisatie tot regering kiest, legimitiseert die terroristenorganisatie niet."
blijkbaar snap je niet dat wanneer een volk haar volksvertegenwoordiging kiest deze dan wel degelijk gelegitimiseerd is om namens dat volk te gaan besturen..
Een mensenetend Talibanroofdier is geen burger maar gevaarlijk wild dat hoeft opgejaagd en gedood eender waar het zich bevind op deze wereld. In feite hier in Europa net zo goed als in Afghanistan.
ik heb het niet over taliban strijders maar over onschuldige burgers.. honderden mannen, vrouwen en kinderen zijn door hollandse soldaten het graf in geschoten.. volgens jouw redenatie heb jij hier bloed bij aan je handen.. je bent medeplichtig aan de moord op onschuldige vrouwen en kinderen..
NATO soldaten schieten niet op Talibanroofdieren die zich verschuilen achter vrouwen en kinderen.
inderdaad, ze schieten niet op de taliban maar wel op de vrouwen en kinderen..
Wat jij niet lijkt te begrijpen is dat het Hamas is die Palestijnen vermoord en onderdrukt. Ik begrijp niet hoe Israël daar verantwoordelijk voor kan gesteld worden.
De acties van Israël maken dat Hamas met minder dode Palestijnen Allah moet plezieren. ik zie dit als positief.
jij stelde dat het palestijnse volk zich medeplichtig maakt aan de terreur die uit hamas voortkomt.. dan kunnen we deze logica van jou ook toepassen op dat joodse haatstaatje waar het israëlische volk haar immorele warlords op democratische wijze kiest.. het israelische volk is hiermee dan medeplichtig aan de terreur die uit het idf voortkomt en daarmee zijn ze dus medeplichtig aan de moord op duizenden burgers en zijn ze medeplichtig aan meer dan 40 jaar illegale bezetting en zijn ze medeplichtig aan grootschalige landroof en aan de onderdrukking van honderdduizenden palestijnen en zijn ze medeplichtig aan het stelen van water, aan het vernielen van landbouwgrond en aan het vermoorden van honderdduizenden dieren.. m.a.w. volgens jouw redenatie en volgens jouw logica is het israëlische volk medeplichtig aan gigantische hoeveelheden misdaden en is daarmee een legitiem doelwit voor de verzetsbweging hamas die op basis van het zelfverdedigingsrecht mag schieten op de bezetter van hun grond.. ze mogen dan elke jood uit israël vermoorden.. dat is het logische gevolg wanneer de israelische bevolking medeplichtig is aan de misdaden tegen de palestijnen..
Ja,ja, allemaal de schuld van die vuile Joden, dat Hamas dit doet.
absoluut.. hamas is 100% het produkt van israël.. zonder israël was er nooit hamas geweest..
rbn
Berichten: 28
Lid geworden op: wo sep 29, 2010 7:22 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door rbn »

Dhana schreef:

Dus als er in Zeeland een overstroming is, hoeft de rest van Nederland daar niet wakker van te liggen, laat staan te hulp te schieten omdat het een andere provincie aangaat? Laat ze maar lekker verzuipen. Zeeland is immers Nederland niet?
zeeland is hermetisch afgesloten waardoor de rest van nederland geen hulp kan bieden..
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Dhana »

rbn schreef:
Ja,ja, allemaal de schuld van die vuile Joden, dat Hamas dit doet.
absoluut.. hamas is 100% het produkt van israël.. zonder israël was er nooit hamas geweest..
Je schijnt te vergeten dat de hamas onder de zielige palestijnen als barbaren te keer gaan.

Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
rbn
Berichten: 28
Lid geworden op: wo sep 29, 2010 7:22 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door rbn »

Dhana schreef:
Je schijnt te vergeten dat de hamas onder de zielige palestijnen als barbaren te keer gaan.

ja je hebt gelijk.. en hier nog een filmpje waar hamas onder de zielige palestijnen als barbaren tekeer gaan.. ze schieten zelfs een burger dood.. kijk maar :

http://www.youtube.com/watch?v=TM7agHNbH6Y" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Pilgrim »

rbn schreef:...het israelische volk is hiermee dan medeplichtig aan de terreur die uit het idf voortkomt en daarmee zijn ze dus medeplichtig aan de moord op duizenden burgers en zijn ze medeplichtig aan meer dan 40 jaar illegale bezetting en zijn ze medeplichtig aan grootschalige landroof en aan de onderdrukking van honderdduizenden palestijnen en zijn ze medeplichtig aan het stelen van water, aan het vernielen van landbouwgrond en aan het vermoorden van honderdduizenden dieren.
Wat een fantasie! Toen de Joden Gaza verlieten lieten ze goed functionerend kassen achter waarmee de Gazanen zich konden bedruipen, betaald door Joden uit Amerika. De Gazanen hebben alleen maar alles vernield. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Tukkerin »

RBN, met deze mensen in discussie gaan over deze netelige kwestie is paarlen voor de zwijnen. Maar ooit.. ooit, zullen alle islamitische mannen ( vergezeld met de vrouwen die ook zullen strijden) onder één vlag ten strijde trekken naar Palestina en het land terugveroveren.

Voor nu is het gewoon: allahoema nsoer hoem.. :wink:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Pilgrim »

Maar ooit.. ooit, zullen alle islamitische mannen ( vergezeld met de vrouwen die ook zullen strijden) onder één vlag ten strijde trekken naar Palestina en... samen met de hele Islam ten onder gaan!

Hallelujah!
Tukkerin, rbn is volgens mij geen moslim, maar een doorsnee linkse antisemiet.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za okt 02, 2010 12:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Tukkerin »

Correctie: een linkse rechtvaardige!

Hilarisch hoor dat je bij een beetje kritiek op Israel en haar beleid weggezet wordt als een anti-semiet. Gaan we nu politiek semantiek bedrijven? :laugh1:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Pilgrim »

Ik vind dat 'beetje kritiek op Israel' een eufemisme. Het is duidelijk een hardcore antisemiet. Je herkent dat niet goed omdat het antisemitisme ook bij jou (door de Islam) er met de paplepel is ingegoten.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za okt 02, 2010 12:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Ariel »

rbn schreef:

ja jongen als jij mij hier gaat staan besodemieteren met foto's van de markt in ramallah op de westoever en dan net gaat doen alsof het in gaza is dan heb je bij mij je krediet verspeeld.. ik ga dan niet als een gekke henkie de rest van je onbetrouwbare links bekijken..
Je zou zelf eens op onderzoek moeten gaan schat. Lees eens wat artikelen , dan kom je zelf ook tot de conclusie dat niet ik, maar jij het fout hebt. Ik heb je een Arabische link gegeven , vertaald door google.
Maar ik kan een blinde niet laten zien, of een dove laten horen. Ik ben Jezus niet.
Het geeft niet hoor. Wentel jij je maar in je haat en domheid als jij je daar goed bij voelt. Het maakt mij niet uit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:
rbn schreef:

ja jongen als jij mij hier gaat staan besodemieteren met foto's van de markt in ramallah op de westoever en dan net gaat doen alsof het in gaza is dan heb je bij mij je krediet verspeeld.. ik ga dan niet als een gekke henkie de rest van je onbetrouwbare links bekijken..
Je zou zelf eens op onderzoek moeten gaan schat. Lees eens wat artikelen , dan kom je zelf ook tot de conclusie dat niet ik, maar jij het fout hebt. Ik heb je een Arabische link gegeven , vertaald door google.
Maar ik kan een blinde niet laten zien, of een dove laten horen. Ik ben Jezus niet.
Het geeft niet hoor. Wentel jij je maar in je haat en domheid als jij je daar goed bij voelt. Het maakt mij niet uit.

Misschien dat dit artikel een mooi begin is voor ons rbn.

http://brabosh.com/2010/09/25/vrouwelij ... oor-links/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door BFA »

rbn schreef:je schreef : "Een volk dat een terroristenorganisatie tot regering kiest, legimitiseert die terroristenorganisatie niet."
blijkbaar snap je niet dat wanneer een volk haar volksvertegenwoordiging kiest deze dan wel degelijk gelegitimiseerd is om namens dat volk te gaan besturen..
Maar dit legimitiseert het terrorisme niet. Maakt het hele volk medeplichtig.
rbn schreef: absoluut.. hamas is 100% het produkt van israël.. zonder israël was er nooit hamas geweest..
Hamas is het produkt van de Ikhwan of de Muslim Brotherhood.
Was er nooit een Koran of Mohammed geweest, waren er nooit de gedegenereerde produkten van die leer geweest.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Maar ooit.. ooit, zullen alle islamitische mannen ( vergezeld met de vrouwen die ook zullen strijden) onder één vlag ten strijde trekken naar Palestina en het land terugveroveren.
Illusies van Mohammedanen.
Dromen van een nieuwe Saladin die alle Joden en kruisvaarders de zee in drijft.
Het is voor die illusie dat de Palestijnen, het volk dat geen volk is, opgericht is.
Een symbool dat zijn waarde nooit kan verzilveren.
Het is hard leven naar een symboolwaarde die enkel in de verbeelding van Mohammedanen bestaat.
Uiteindelijk zal er voor de Palestijnen geen andere optie overblijven dan collectief zelfmoord te plegen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Correctie: een linkse rechtvaardige!
Een 'domme' linkse rechtvaardige.
Ik dacht dat het een intelligente Mohammedaan was. Er zijn op hoofdletters na niet al te veel schrijffouten.
Het laten vallen van de hoofdletters is misschien een nieuwe trend om 'artificiële' egalisatie te uiten. Kan het toch een linkse dwaas zijn.
Logica is voor beiden moeilijk.

@ Tukkerin

Wat is het beste compliment.
Een 'domme' linkse rechtvaardige of een 'intelligente' Mohammedaan?
Beiden zijn gelijk en evenwaardig.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Dhana »

rbn schreef:
Dhana schreef:

Dus als er in Zeeland een overstroming is, hoeft de rest van Nederland daar niet wakker van te liggen, laat staan te hulp te schieten omdat het een andere provincie aangaat? Laat ze maar lekker verzuipen. Zeeland is immers Nederland niet?
zeeland is hermetisch afgesloten waardoor de rest van nederland geen hulp kan bieden..

Zeeland zou alleen maar afgesloten worden als het op de markt van Antwerpen tientallen onschuldige mannen, vrouwen en kinderen op zou blazen. Of zo maar maar voor de gein een heel bruiloftgezelschap naar de sterren blaast.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Maar ooit.. ooit, zullen alle islamitische mannen ( vergezeld met de vrouwen die ook zullen strijden) onder één vlag ten strijde trekken naar Palestina en het land terugveroveren.
Moeten die vrouwen niet thuis blijven om de couscous te bereiden voor als de moedige strijders zegevierend terugkeren?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door BFA »

mercator schreef: Moeten die vrouwen niet thuis blijven om de couscous te bereiden voor als de moedige strijders zegevierend terugkeren?
Neen, deze vrouwen staan samen met de kinderen in de voorhoede om de dappere strijders tegen inslaande kogels te beschermen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door mercator »

BFA schreef: Neen, deze vrouwen staan samen met de kinderen in de voorhoede om de dappere strijders tegen inslaande kogels te beschermen.
Dat is dan wel heel dom van de moedige Palestijnse strijders, want zo een Israelische Uzi- kogel vliegt door wel 3 moslimlijven achter elkaar. Als ie van een redelijke afstand is afgevuurd wel te verstaan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Ik denk dat ik maar zo'n boom ga kopen. Joden mogen dan bij mij achter de boom schuilen.

Sommige moslims weten waarom Joden veel Gharqadbomen rond hun huis planten.

:roll2:


Dat is hetzelfde zielige kereltje als die op arabische TV uitvoerig uitlegt dat je een vrouw anders moet slaan dan een onwillige kameel. Dat er in het westen aan de lopende band met dieren getrouwd wordt en dat het leeuwendeel van verse Deense moeders geen idee hebben wie de vader van de boreling is.

Zou dat nu allemaal als zoete koek geslikt worden?

Waarschijnlijk heeft Mohammed tijdens een progrom een paar Joden over het hoofd gezien die zich inderdaad achter zo'n struik verstopt hadden. Frustratie dus van het egotrippende laatste boodschappenslaafje van allah.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Anneke »

rbn schreef:natuurlijk en de joden ontvoeren 's nachts kinderen die ze dan levend opeten..
Hahahaha, dat is exact hetzelfde sprookje waar mijn ouders altijd in hebben geloofd voordat zij naar Nederland kwamen :roll2: En het zijn niet eens moslims! Man, wat was dat een schok toen ze hier beseften dat Joden helemaal geen kannibalen zijn! Nee, deze rbn moet iets islamitisch in zich hebben :wink: In ieder geval bedankt, je hebt me aan het lachen gemaakt.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Tuinieren met Jodenhater Mohammed

Bericht door Dhana »

Ariel schreef:Ik denk dat ik maar zo'n boom ga kopen. Joden mogen dan bij mij achter de boom schuilen.

Sommige moslims weten waarom Joden veel Gharqadbomen rond hun huis planten.

Pratende bomen?? Net zo volkomen gestoord als een splijtende maan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie