Het proces tegen Wilders is begonnen. ( deel 2 )

birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door birdie »

Tijdens dit beschamende proces, heb ik toch even genoten.
't Was even genieten, van alle 'islamshit' die letterlijk opgelezen moest worden. Heerlijk, om deze 'politiek-correcte' dames en heren te horen vertellen dat Geert geen woord verkeerd heeft gezegd! Ik denk dat ze er veel moeite mee hebben gehad. Grote dank aan Jansen, Admiraal en Sultan.
Maar toch, ik heb het hele proces gevolgd, en het maakte me verdrietig. Het voelde zwaar en vooral beklemmend.
Wie had zoiets verwacht in ons land! Dieptriest...
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Ariel »

Advocaat wil aanscherping aanklacht Wilders

AMSTERDAM - Advocaat Ties Prakken wil dat het Openbaar Ministerie in Amsterdam de aanklacht tegen Geert Wilders in het momenteel lopende strafproces aanscherpt. Volgens Prakken, die een aantal aangevers tegen Wilders bijstaat, heeft het OM de meest aanstootgevende, de meest strafbare uitlatingen van Wilders buiten de tenlastelegging gehouden.

Dat zei Prakken donderdag in tv-rubriek Nieuwsuur. Volgens de advocate gaat het onder meer om door Wilders gedane oproepen tot „racistisch geweld”.

Prakken schreef donderdag samen met haar vakgenoot Michiel Pestman een brief van die strekking aan de officieren van justitie die zijn belast met de strafvervolging van Wilders. Het OM liet donderdag in een reactie weten dat zij niet aan het verzoek van de beide raadslieden zullen voldoen.

De strafvervolging van Wilders, wegens onder meer haatzaaien en groepsbelediging, is voortgekomen uit een opdracht daartoe van het Amsterdamse gerechtshof. Het OM zag zelf geen been in die vervolging. Na het bevel van het hof zijn dezelfde officieren van justitie met de zaak aan de slag gegaan. Dat vindt advocate Prakken eigenlijk niet in de haak. Zij wees er in Nieuwsuur in dat verband op dat de officieren al hebben laten doorschemeren dat zij de rechtbank zullen vragen Wilders vrij te spreken. „De officieren en de verdediging van Wilders zijn het eigenlijk perfect eens”, aldus Prakken.

Een woordvoerder van het OM zei donderdag dat de officieren de vervolgingsopdracht zo getrouw mogelijk hebben opgevolgd. Ook de tenlastelegging is conform die opdracht opgesteld, aldus de woordvoerder. Deze is begin dit jaar door de rechtbank getoetst tijdens een zogeheten bezwaarschriftprocedure. Voor het overige verwijst het OM naar het requisitoir, waarin de officieren hun visie op de zaak-Wilders uiteen zullen zetten en een eis zullen formuleren. Dit betoog staat gepland op 12 oktober.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7875 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door mercator »

birdie schreef: Maar toch, ik heb het hele proces gevolgd, en het maakte me verdrietig. Het voelde zwaar en vooral beklemmend.
Wie had zoiets verwacht in ons land! Dieptriest...
Ik deel je "gemengde" gevoelens volledig. Enerzijds zet dat schertstribunaal zichzelf EN de moslims enorm te k°kken, anderzijds is het intriest dat zo iets a° 2010 én in een zogezegd beschaafd land nog mogelijk is.

De inititatiefnemers van deze vertoning zouden naakt, aan elkaar gebonden met een touw, door de straten gejaagd moeten worden om de hoon van de bevolking in ontvangst te nemen. Hirsch Ballin voorop. Laat dit voldoende zijn als straf. Wij zijn geen barbaarse Islamieten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Monique »

De strafvervolging van Wilders, wegens onder meer haatzaaien en groepsbelediging, is voortgekomen uit een opdracht daartoe van het Amsterdamse gerechtshof. Het OM zag zelf geen been in die vervolging. Na het bevel van het hof zijn dezelfde officieren van justitie met de zaak aan de slag gegaan. Dat vindt advocate Prakken eigenlijk niet in de haak.
Hoe lang is dat al bekend? En daar komt ze nu mee?
Wat zou hier achter zitten?
Volgens mij hebben ze in de gaten dat het de verkeerde kant op gaat; dat islam in de beklaagdenbank zit en niet Geert (vzmh).
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

De druiven worden steeds zuurder!

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
Advocaat wil aanscherping aanklacht Wilders

AMSTERDAM - Advocaat Ties Prakken wil dat het Openbaar Ministerie in Amsterdam de aanklacht tegen Geert Wilders in het momenteel lopende strafproces aanscherpt. Volgens Prakken, die een aantal aangevers tegen Wilders bijstaat, heeft het OM de meest aanstootgevende, de meest strafbare uitlatingen van Wilders buiten de tenlastelegging gehouden.
Nou nou! Deze zwakbegaafde juridisch geschoolde tante kwam uitermate slap over. Ik heb met extra aandacht zitten kijken en luisteren. We kennen heus wel die zogenaamde aanstootgevende frasen van Wilders. Het is weer dat typisch kenmerkende minderwaardige slap gelul waarvan de links intellectuele lageschool zich bediend.

Ties Prakken moet haar eigen messen maar eens aanscherpen en met betere argumenten voor de dag komen.

Islam is een achterlijke religie. Wat is daar mis mee? Achterlijke religies zijn namelijk niet verboden in een democratie. Het is alleen zo dat mohammedanen vanwege hun voortschrijdende minderwaardigheidscomplex zo goed als bijna alles in ONZE kennisbeschaving als beledigend beschouwen.

Waar is trouwens Spong gebleven? Die homoseksuele Surinaamse jood had het toch ook opgenomen voor islam en tégen de waarheid van ONZE kennisbeschaving?
Voor het overige verwijst het OM naar het requisitoir, waarin de officieren hun visie op de zaak-Wilders uiteen zullen zetten en een eis zullen formuleren. Dit betoog staat gepland op 12 oktober.
Ik verwacht dat de eis volledige verschoning van het correcte optreden van Wilders zal inhouden. Verder dat excuses worden aangeboden met een grote bos Marokkaanse bloemen en dat Wilders een schadevergoeding wordt toegekend van enkele miljoenen.
Hij zal deze ongetwijfeld gebruiken om vooral Marokkaanse aanhangers van de haatzaai-praktijken van crimineel Mohammed het land uit te zetten. Met tien euro op zak, moet iedere Marokkaan die Mohammed een warm hart toedraagt in zijn thuisland Marokko in staat zijn om van dat geld een splinternieuw koranboekje te kopen.

De in het verleden behaalde resultaten van crimineel Mohammed bieden mohammedanen een gegarandeerde toekomst in de achterlijkheid van islam.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De druiven worden steeds zuurder!

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Met tien euro op zak, moet iedere Marokkaan die Mohammed een warm hart toedraagt in zijn thuisland Marokko in staat zijn om van dat geld een splinternieuw koranboekje te kopen.
:roll2: ...want gratis krijgt hij het niet. Mercator wilde ook s in de online Islamwinkel van http://www.ontdekislam.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een gratis Koran met de Ongelovige Post toegestuurd krijgen(TNT, zeer suggestieve firmanaam overigens voor Mohammedanen), maar dàt feest ging niet door want er kwam al gauw de melding: VOORRAAD UITGEPUT.

Heel symbolisch ook overigens, de inhoud van het Moslimisme is al 1400 jaar uitgeput.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Manon »

Monique schreef:
De strafvervolging van Wilders, wegens onder meer haatzaaien en groepsbelediging, is voortgekomen uit een opdracht daartoe van het Amsterdamse gerechtshof. Het OM zag zelf geen been in die vervolging. Na het bevel van het hof zijn dezelfde officieren van justitie met de zaak aan de slag gegaan. Dat vindt advocate Prakken eigenlijk niet in de haak.
Hoe lang is dat al bekend? En daar komt ze nu mee?
Wat zou hier achter zitten?
Volgens mij hebben ze in de gaten dat het de verkeerde kant op gaat; dat islam in de beklaagdenbank zit en niet Geert (vzmh).
lijkt erop dat ze voelen dat ze kopje onder gaan. In dat geval moet je gewoon rustig ademen en niet als een wilde gek met je armen en benen om je heen gaan slaan.
Zielige vertoning.

Dat marokkaans kind dat de aanklacht mee indiende omdat ze al eens werd nageroepen op straat krijgt nu agorafobie. kan worden opgelost met psychiaters.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door mercator »

Monique schreef: Volgens mij hebben ze in de gaten dat het de verkeerde kant op gaat; dat islam in de beklaagdenbank zit en niet Geert (vzmh).
Zo is het, ze hebben in hun eigen voeten geschoten. De zaak loopt helemaal uit de hand. Maar is dat verwonderlijk ? Voor U en mij niet, wij zijn nadenkende en intelligente mensen. Moest ik links en moslimofiel geweest zijn zou ik er niet aan dénken om me met zo'n
schertsvertoning te k*kken te zetten. De linksmensjes moeten wat dat betreft nog wachten op het voortschrijdend inzicht van de Getuigen van Jehovah blijkbaar. In hun waan, wereldvreemdheid en superioriteitsgevoel dachten ze écht eventjes over Wilders en Moskowitz heen te walsen. De vertoning wordt hoe langer hoe pijnlijker. Ik kan me voorstellen dat die Jan Moors des avonds in de echtelijke spon(g)de tegen zijn "man" zegt: ach Gerrit, had de Marokkanenkenner en Volkert-vriend Bauduin aan Wilders maar zijn wraking gegeven, nou moet ik heel die rit nog uitzitten en de geschiedenis ingaan als de silly and crooked judge of Amsterdam!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Monique »

Is er vandaag een zitting?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Manon »

Monique schreef:Is er vandaag een zitting?
zit ik al vanaf 9 uur geinstalleerd voor mijn pc.... niks!
Bestaat er geen timing voor? of zouden we de aanklagers hun klachten niet via pc mogen volgen wegens té ridicuul? Ze gaan nu al af als een gieter, laat staan dat ze nog wat commentaren bij gaan geven zoals "die en die hebben gezegd dat ik een achterlijke moslim ben en dat is allemaal de schuld van wilders".... [c045.gif]
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Zwartmeer »

circe schreef:
Monique schreef:Is er vandaag een zitting?
zit ik al vanaf 9 uur geinstalleerd voor mijn pc.... niks!
Bestaat er geen timing voor? of zouden we de aanklagers hun klachten niet via pc mogen volgen wegens té ridicuul? Ze gaan nu al af als een gieter, laat staan dat ze nog wat commentaren bij gaan geven zoals "die en die hebben gezegd dat ik een achterlijke moslim ben en dat is allemaal de schuld van wilders".... [c045.gif]
Ariel zei dat er vandaag weer zitting is. Nou dan zorgt ze ook maar dat het er komt!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Manon »

Ik denk dat Ariel ze ginds gaan porren is.
Kan ook zijn dat de rechter zich heeft overslapen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Monique »

Verdomme, zit ik heerlijk met mijn knie in de kreukels thuis, denk ik dat ik ook eens kan kijken..... maar nix hoor.... :crying:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door silkyboxershortXL »

Zwartmeer schreef:Ariel zei dat er vandaag weer zitting is. Nou dan zorgt ze ook maar dat het er komt!
:roll2:
Het is idd erg leuk om te volgen. Als ik het goed het begrepen is er een nieuwe agenda gemaakt Het
requisitoir zou meer dan 8.30 uur duren en dat past niet op één dag zonder de aandacht vast te kunnen houden. Dinsdag 08.30 uur gaat het verder.
Ook, even gezocht op krapuul naar reacties op het proces. Het is daar doodstil.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Manon »

Het requisitoir zou meer dan 8.30 uur duren en dat past niet op één dag zonder de aandacht vast te kunnen houden. Dinsdag 08.30 uur gaat het verder.
dus vandaag een half requisitoir of vandaag niks en dinsdag het hele requisitoir?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door silkyboxershortXL »

circe schreef:dinsdag het hele requisitoir?
Overwerk zal toegestaan zijn valt hieruit op te maken.
Er was wel wel overleg over 2 halve dagen of in één keer maar mijn aandacht spanningsboog was wel wat verminderd. [c045.gif] :sleeping:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Ariel »

Geen zitting vandaag. :crying: Er zou er één moeten zijn volgens de site van Geert. Maar inderdaad het is zoals Silky zegt. De aanklagers kunnen hun requisitoir ( mooi woord) niet in één dag doen, en men wilde het vervolg niet over het weekend tillen.
Ties vind inderdaad dat Wilders oproept tot racistisch geweld. Het gaat bijvoorbeeld om een citaat van Wilders uit 2007, waarin hij zegt dat er 'een strijd gaande is en we ons moeten verdedigen'. :shock:
Oeps....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Mahalingam »

Er heeft zich een nieuwe benadeelde gemeld bij Prakken.
Het is Mustafa Ayranci, bestuurslid van de PvdA-afdeling Amsterdam.
“Mustafa Ayranci van de Turkse organisatie HTIB, die zich bij de benadeelden zal voegen, is gefrustreerd over ‘Wilders de Zwijger’. ‘Tientallen keren nodigden we hem uit voor een debat. Maar hij gaat het debat met moslims uit de weg.’ De enige manier om Wilders te confronteren met zijn ‘kwaadaardige uitlatingen’ en ook een soort van antwoord te krijgen, was volgens Ayaranci (sic) om hem voor de rechter te slepen. ‘Nu weigert hij ook in de rechtszaal de handschoen op te pakken.’ ”
Je zal maar zo gefrusteerd raken!
Hij is een goede bekende van René Danen. Organiseerde mee met de Gaza demo op 3 januari 2009, die later bekend werd vanwege "Hanas, Hamas, alle Joden aan het gas."
Het wordt uit de doeken gedaan door Carel Brendel.
http://www.hetverraadvanlinks.nl/Proces4.htm
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Manon »

Mustafa Ayranci van de Turkse organisatie HTIB, die zich bij de benadeelden zal voegen, is gefrustreerd over ‘Wilders de Zwijger’.
:huh: :roll2: doet de mens zijn mond open, krijgt 'm een resem klachten aan zijn been! Houdt 'm de lippen stijf op mekaar krijgt ie van MustafA OOK een klacht aan zijn been!

Wat is de aanklacht? ZWIJGEN? whistling: whistling: whistling:

Zou de rechtbank die deze zaak wou aanhangig maken tegen het advies van het OM in, ondertussen al door hebben dat ze de laughing stock van le beau monde aan het worden zijn?

Nieuwe uitdrukkingen:

- "een 'Moorske" doen" = door de mand vallen (onpartijdigheid veinzen, maar de verkeerde woordkeuze gebruiken)
- "een 'Wilderske' doen" = zwijgen en zo de aanklagers zichzelf horen belachelijk maken.
- "een "Moskowitzke doen" = subliem rollenspel organizeren en de tegenpartij in een patstelling dwingen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Gratis propaganda voor de achterlijkheid van islam

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:Er heeft zich een nieuwe benadeelde gemeld bij Prakken.
Het is Mustafa Ayranci, bestuurslid van de PvdA-afdeling Amsterdam.
“Mustafa Ayranci van de Turkse organisatie HTIB, die zich bij de benadeelden zal voegen, is gefrustreerd over ‘Wilders de Zwijger’. ‘Tientallen keren nodigden we hem uit voor een debat. Maar hij gaat het debat met moslims uit de weg.’ De enige manier om Wilders te confronteren met zijn ‘kwaadaardige uitlatingen’ en ook een soort van antwoord te krijgen, was volgens Ayaranci (sic) om hem voor de rechter te slepen. ‘Nu weigert hij ook in de rechtszaal de handschoen op te pakken.’ ”
Waarom zou Wilders moeten praten? Waarover? Wilders heeft gezegd dat de aarde rond is en dat dit niet te danken is aan de leer van de islam. Immers, volgens de koran is onze aarde zo plat als een schijf en dan ook nog eens vastgezet aan pijlers. Logische gedachte van analfabeet Mohammed. Want in zijn beleving straalde de aarde een en al rust uit en dat is wel wat anders dan het voortbewegen rond de zon met 60.000 km per uur (excuus als mijn snelheidsmeting niet helemaal correct is).

Het merkwaardige schizofrene is, dat mohammedanen NIET zo dom willen zijn als hun geliefde profeet Mohammed. Anders zouden ze immers hetzelfde beweren. Aan de andere kant laten ze niets aan het toeval over om maar zoveel mogelijk op die aan de galg ontsnapte boef te lijken. Wij noemen dit een contradictie in het geloof.

En zou Wilders dan hierover iets moeten zeggen?

Islam, voor wie daar niet in gelooft, is een achterlijke religie in ONZE kennisbeschaving. En daarmee is toch alles al gezegd?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Mahalingam »

Immers, volgens de koran is onze aarde zo plat als een schijf en dan ook nog eens vastgezet aan pijlers. Logische gedachte van analfabeet Mohammed. Want in zijn beleving straalde de aarde een en al rust uit en dat is wel wat anders dan het voortbewegen rond de zon met 60.000 km per uur (excuus als mijn snelheidsmeting niet helemaal correct is).
Het is nog erger! Niet alleen de aarde is plat, ook de zon. En de maan? Daar heeft maangod Allah zich geloof ik niet over uitgelaten. Maar zal ook wel plat zijn.
En, ach rust is maar relatief nietwaar.
De aarde draait om zijn as, de aarde draait in zijn geheel om de zon, ons planetensysteem vliegt door de melkweg, en die weer enz.
Het is om duizelig van te worden. Maar gelukkig heeft Allah ervoor gezorgd dat we dat niet zijn.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Geen zitting vandaag. :crying:
Mijn prognose? Dat proces zal stilletjes afgevoerd worden om het gezichtsverlies toch enigszins te beperken. Want de initiatiefnemers kunnen nu niet meer voor- of achteruit. Uiteindelijk zal er een vis-noch-vlees uitspraak komen.

Op KRAPUUL-de onvolprezen moslimsite-stampvoeten ze van woede dat het OM zo laks is "ze hebben Wilders geen één vraag gesteld!" :D . Logisch, ze willen niet meedelen in de pijnlijke afgang die bezig is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door SDX »

Waarom Geert Wilders in Turkije de vrijspraak zou krijgen:

In Amsterdam staat Geert Wilders terecht voor de rechtbank op beschuldiging van 'het aanzetten tot haat tegen moslims'. Met onderstaand schrijven wil ik aantonen waarom dit proces geen gronden heeft. Maar eerst wil ik zeggen dat het voor de hand ligt dat de leider van een politieke partij die 'Partij voor de Vrijheid' heet wordt vrijgesproken. De naam alleen al impliceert immers dat hij gekant is tegen regimes (zoals van Iran, Saoedie-Arabie) die eenieders vrijheid willen beknotten met het invoeren en doen naleven van strikte Shariawetten.

Eén van de ergste verwijten die men Dhr.Wilders maakt is dat hij de Koran wil (of wilde) verbieden. Dat beschouwt men als een grove vorm van 'discriminatie'. Echter, er bestaat een 'Hadith' (wettelijk vastgelegde uitspraak van de Profeet Mohammed zelf) die zegt, letterlijk: 'De Boodschapper van Allah heeft het verboden om de Koran mee te nemen wanneer men naar vijandige gebieden gaat.' Met andere woorden: Gezien het anti-islam klimaat dat de laatste jaren in Europa in het algemeen heerst (en dat niet kan worden toegeschreven aan Dhr.Wilders alleen maar wijdverbreid is) zou de Profeet zélf voorstander zijn van een verbod op de Koran in Europa! Wat ik hier schrijf is geen verzinsel, u kan dit nalezen in een Nederlandse vertaling van een islamitisch boek, getiteld '1001 Hadiths', verzameld door Muhammed Dikmen, Uitgeverij Witte Tulp, blz.115 (Hadith nr.245) Ik heb dit boek in mijn bezit.

Ten tweede, vind ik, verdient het aanbeveling om Dhr.Wilders te vergelijken met Ataturk, de stichter van het moderne Turkije die in 1938 overleed. Turkije is altijd een overwegend islamitisch land geweest, zowel voor als tijdens en na diens regeerperiode. Echter alvorens Ataturk aan de macht kwam leefden de Turken volgens de Shariawetten. Nadat hij aan de macht kwam evenwel, slaagde Ataturk er in elke vorm van islamisering te verbieden en terug te draaien. Volgende maatregelen liet hij bij wet opleggen:

1) Afschaffing van het Kalifaat (3 maart 1924)

2) Sluiting van alle Koranscholen.

3) Vrouwen werden ontmoedigd de sluier of hoofddoek te dragen.

4) Arabisch schrift werd vervangen door Latijnse lettertekens.

5) Islamitische maankalender moest plaatsmaken voor Gregoriaanse tijdrekening.

6) De Vrijdag (Islamitische rustdag) werd vervangen door de Zondag als rustdag.

7) Mannen mochten geen 'Fez' (Islamitisch hoofddeksel) meer dragen, enkel nog Westerse hoeden (wet van juli 1926).

8) Afschaffing van alle Shariawetten en vervanging door Zwitserse Burgerlijk Wetboek en Italiaans Wetboek van Strafrecht.

9) Polygamie (toegelaten binnen Islam) werd verboden.

10) De grote Aya Sophia moskee te Istanbul verloor haar titel van 'moskee' en mocht voortaan enkel nog 'museum' heten.

11) Vrouwen werden ontvoogd en kregen stemrecht.

12) De 'Moslimbroederschappen' werden verboden, hun ontmoetingsplaatsen en heiligdommen werden gesloten (1925)

13) De verwijzing in de Grondwet dat de Islam de 'Staatsgodsdienst' was werd geschrapt.

14) Islamieten mochten in het openbaar geen religieuze kledij of kentekenen meer dragen (wet van 1934)

15) Niemand mocht hem (Ataturk) nog aanspreken of vermelden met zijn Arabische voornaam 'Mustafa', waar hij afstand van deed.

16)...

Als men dit alles doorneemt kan men gerust stellen dat Dhr.Ataturk een Geert Wilders was in het kwadraat avant-la-lettre. Betekent dit dat hij daarom werd gedagvaard, laat staan gearresteerd of vermoord of onthoofd (zoals moslimextremisten thans zouden willen doen met Wilders)? Neen! Integendeel: Tot op de dag van vandaag vereren de meeste Turken Ataturk nog steeds als een goed hervormer en is zijn portret alomtegenwoordig in het land. Wat men bij Dhr.Wilders classeert als 'haatcampagne' en 'discriminatie' valt bij Ataturk onder de noemers 'secularisatie' en 'modernisering'. Ofschoon dus deze politieke leider de islamisering van zijn land krachtig tegenging en daar grote successen bij boekte heeft dit niet tot gevolg gehad dat de moslims daar zich daardoor bedreigd voelden in hun bestaan. Sterker nog: Toen men enkele jaren terug een nationale enquete hield in Turkije over wie nu 'De Grootste Turk aller Tijden' was kwam Ataturk als onbetwiste NR.1 uit de bus, terwijl dat land bij nader inzien nog steeds voornamelijk islamitisch is. Dus MOSLIMS stemden massaal op hem, hoewel hij de islamisering een halt toeriep.

Als u mij de vraag stelt waarom ik denk dat dergelijke draconische maatregelen van hem werden geduld en deze identieke streefdoelen wanneer ze geuit worden door Wilders op zoveel kritiek stuiten van de kant van de moslims dan is dat volgens mij omdat Ataturk gezien werd als 'één van hen' terwijl Wilders een buitenstaander is en zelf geen moslim of volksgenoot. Als men deze redenering doortrekt dan zou men kunnen concluderen dat de kritiek op Wilders uit moslimhoek 'racistisch' van aard is of wel moét zijn aangezien het islamitisch verzet tegen zijn standpunten oneindig veel groter is dan het islamitisch verzet destijds tegen Ataturk, die gewoon stierf aan een leveraandoening en voor zover bekend nooit door moslims met de dood of een aanslag werd bedreigd.

Kortom, de 'discriminerende' en 'racistische' houding die men Wilders verwijt treft men juist aan bij de tegenpartij die niet duldt dat een Europese buitenstaander 'hun' systeem op de korrel neemt!

Geschreven door Olivier Bronselaer, Protest.

http://protest.skynetblogs.be/
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door hans van de mortel »

SDX schreef:Waarom Geert Wilders in Turkije de vrijspraak zou krijgen:

Kortom, de 'discriminerende' en 'racistische' houding die men Wilders verwijt treft men juist aan bij de tegenpartij die niet duldt dat een Europese buitenstaander 'hun' systeem op de korrel neemt!
En wie is dan die tegenpartij?

Juist ja, de de nsb! De Nederlandse Socialistische Beweging. Een laffe, walgelijke, stiekeme, intellectuele, geniepige, ideologische links kronkelige verraderspartij, die niets ongelegen laat om de eigen waanideeën door middel van list, bedrog, kwaadsprekerij en leugenachtige ophitserij in het daglicht te verdoezelen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door mercator »

Wilders is de Ataturk van links-islamities Nederland, en zou dus door alle Turkse groenten- en drugsboeren, eerwraak-uitoefenaars en uitkeringsfraudeurs aanbeden moeten worden als de Vader van hun Nieuwe Vaderland omdat hij hen behoedt voor de ergste uitwassen van de moslim-psychose.

Als Wilders vermoord wordt mag er een kitsch-mausoleum voor hem komen waar dan de polder-Turken eer aan Zijn lijk komen bewijzen.
Wat zei Kemal Ataturk?
-Er zijn vele culturen maar er is maar 1 beschaving, de Westerse.
-Islam is een rottend lijk waarvan de Turken zich moeten bevrijden.

Ataturk was geen doetje, hij liet de Engelsen, Fransen en Australiërs te pletter lopen in 1915 in Gallipoli, in samenspraak met de Duits-keizerlijke generaal Freiherr Liman Sanders Terzelfdertijd organiseerde hij de slachting van de Armeense Christenen.
Mijn idee? Een prima leider voor Islamieten, geen gezeur, wie zijn smoel opendoet wordt eventjes doodgeknuppeld. Ook idee van Saddam van Irak, Assad van Syrië, Ahmadjinehad van Perzië. ZULKE leiders hebben moslims nodig, daar voelen ze zich zelfs heel prettig bij. Maar het gedonder begint wanneer MOSLIMS zich hier in een beschaafde kennismaatschappij nestelen: ze roepen als het ware SLA MIJ! BLANKE MEESTER, LAAT MIJ DE ZWEEP VOELEN OP MIJN ISLAMITIESE VEL! ...maar dan komen die "democraatjes" met allerlei slap gelul van dialoog, oecumene, inburgering etc.... Dat is écht TE veel voor een beperkt moslimbrein!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie