Eerwraak

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Eerwraak.

Bericht door H.Numan »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Mohammed heeft opgedragen zowel vrouwen als mannen te stenigen bij overspel binnen een huwelijk.
Overspel binnen een huwelijk??!! Wat is dat? :shock:
Dat is als een van je vrouwen met een van je andere vrouwen ligt te wippen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Dhana »

Tukkerin schreef:
Pilgrim schreef:Nou, dat is toch hetzelfde? Ze hebben sex met iemand van BUITEN hun huwelijk. Dat heet vreemdgaan. :)
Ja en op vreemdgaan staat volgens het boekje de doodstraf.

Hetzelfde boekje soms waarin het een man toegestaan is seks te hebben met alles wat zijn rechterhand bezit?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Anneke »

Tukkerin, je hebt gelijk dat overspel binnen een huwelijk bestraft wordt met de dood, en seks voor het huwelijk 'slechts' met zweepslagen. Mijn excuses.
Maar om te stellen dat de sharia geen onderscheid maakt tussen man en vrouw mag je me best wel eens bewijzen. Volgens mij geldt het seks hebben met alles dat je rechterhand bezit vooral voor mannen. En is het de vrouw die vier getuigen op moet roepen, niet de man.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Dhana »

Ilona schreef:Tukkerin, je hebt gelijk dat overspel binnen een huwelijk bestraft wordt met de dood, en seks voor het huwelijk 'slechts' met zweepslagen. Mijn excuses.
Maar om te stellen dat de sharia geen onderscheid maakt tussen man en vrouw mag je me best wel eens bewijzen. Volgens mij geldt het seks hebben met alles dat je rechterhand bezit vooral voor mannen. En is het de vrouw die vier getuigen op moet roepen, niet de man.

Dat bezit kan dus ook jochies zijn als slaven zijn. Fijn idee voor een echtgenote als ze van allah toe moet zien dat manlief zich seksueel te goed mag doen mag doen aan slaven van beide seksen. Om nog maar te zwijgen over het paradijs waar mannen iedere dag een verse maagd tot hun beschikking krijgen. Lijkt me echt een prima manier om verdriet te verwerken na het verlies van je man.

Laat ik maar over ophouden. Je wordt toch helemaal misselijk van de moraal en de ethiek van het mohammedanisme. Allah die alleen maar begrip heeft voor de geilheid van mannen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Manon »

Volgens mij geldt het seks hebben met alles dat je rechterhand bezit vooral voor mannen.
ik denk ook wel voor haremvrouwen: die hadden eunuchen om zich mee te vermaken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door BFA »

Zijn die eunuchen nog tot iets anders in staat dan zingen.?
Zijn die haremvrouwen snel tevreden?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Dhana »

BFA schreef:Zijn die eunuchen nog tot iets anders in staat dan zingen.?
Zijn die haremvrouwen snel tevreden?

Een man, zelfs een eunuch kan toch wel iets verzinnen om een vrouw te plezieren? Volgens mij heeft een haramvrouw eens ergens geprobeerd te ontsnappen met haar liefde en dat was een eunuch. Geen idee meer waar ik dat gelezen heb. Ze hebbenhet bieden neit overleefd.

Wat zou er trouwens voor lekkers te pakken zijn voor een eunuch in het mohammedaanse hiernamaalse bordeel?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Dhana »

De Ottomaanse sultan hield er, net als de Chinese keizer, eunuchen op na. Dit waren echter ingevoerde slaven. Omdat de sharia verminking van slaven verbood, werden zij door handelaars buiten het islamitische gebied gecastreerd. Eunuchen klommen vaak hoog op in de hof-hiërarchie, waarbij de zwarte eunuchen het vaak het verst schopten. De Aga van de Meisjes was meestal de invloedrijkste eunuch aan het hof. Een eunuch is niet per definitie impotent. Zeer gezocht waren daarom de "lidloze" eunuchen.Van deze jongemannen waren testikels én penis verwijderd. De lidloze eunuch was kostbaar omdat slechts een klein deel van de slachtoffers de "operatie" overleefde. De brand van Istanbul is een boek met een eunuch als hoofdpersoon, waar het verhaal zich ook deels aan het Ottomaanse hof afspeelt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eunuch" onclick="window.open(this.href);return false;

Niet te geloven een eunuch werd buiten islamitische regio's gecastreerd omdat het verboden is om een slaaf te verminken. Het smerige hypocriete zit gewoon in de genen opgeslagen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door BFA »

Dhana schreef: Een man, zelfs een eunuch kan toch wel iets verzinnen om een vrouw te plezieren?
Als man, ja.
Als eunuch heb ik geen ervaring. Ik dacht dat eunuchen vooral dienden om op een speciale manier 'lalalalalaaaa ' te zingen.Vor het plezier, ik denk, bij de eunuch zal het nodig zijn dat de vrouw aanwijzingen geeft.
Dhana schreef:Een eunuch is niet per definitie impotent.
Wat bedoelen ze hier met impotentie?
Mijn huidig paard, een Ruin, kan soms ook een arm onder zijn buik groeien. Dit is direct weer weg. Die vluchtige herinnering heb ik nog nooit bij potentie geclasseerd.
Heel anders dan bij mijn vorig paard dat hengst was gebleven. Deze hengst wist van op km afstand merries te vinden. Bij die ruin is de interesse er gewoon niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Dhana »

Misschien dat het verschil is dat dieren er alleen op uit zijn om hun genen door te geven en dat mensen een hoger niveau kunnen bereiken dan alleen dat. En wie weet is een haramvrouw wel beter af wat dat betreft met een eunuch dan met een niet gesneden mohammedaan.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door BFA »

Dhana schreef:haramvrouw
Had Mohammed de vrouw maar Haram gemaakt voor zijn volgelingen. Was de mensheid reeds + 1 000j uit die problemen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Manon »

BFA schreef:Zijn die eunuchen nog tot iets anders in staat dan zingen.?
Zijn die haremvrouwen snel tevreden?
ahum BFA.... beetje fantasie gebruiken hé man.
Het gaat hem er ook niet om of die eunuch interesse heeft in de vrouw. Befehl ist befehl natuurlijk en ook penislozen kunnen nog andere plezierige dingen uitvoeren.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Monique »

circe schreef:
BFA schreef:Zijn die eunuchen nog tot iets anders in staat dan zingen.?
Zijn die haremvrouwen snel tevreden?
ahum BFA.... beetje fantasie gebruiken hé man.
Het gaat hem er ook niet om of die eunuch interesse heeft in de vrouw. Befehl ist befehl natuurlijk en ook penislozen kunnen nog andere plezierige dingen uitvoeren.
BFA zei: Ik dacht dat eunuchen vooral dienden om op een speciale manier 'lalalalalaaaa ' te zingen
:roll2:
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door BFA »

circe schreef: ahum BFA.... beetje fantasie gebruiken hé man.
Heeft de Eunuch die hormonen opstoten nog die de mannelijke fantasie stimuleren?
circe schreef: Befehl ist befehl
Dus, geen fantasie stimulerende mannelijke hormonen meer.
Het moet erg zijn als een eunuch door het leven te gaan.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Eerwraak.

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Sadaqa Allahoe adhiem= God's woord is waarheid.
Sadaqa allahoe ammehoela = Ik veeg me reet af met god's woord. :smile:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Mahalingam »

Bij huiselijk geweld waarbij de vouw dood achter blijft, is de dader meestal de (ex-) echtgenoot.
Maar als het de zoon is die moord, dan ga ik denken aan eerwraak.
Son and 16-year-old charged with murder after woman stabbed at luxury home
Assia Shahzad, 40, suffered multiple wounds during the bloodbath at the £600,000, six-bedroom family home.
Police were holding her son Usman, 21, and a 16-year-old.

Neighbours and family friends said that she was estranged from her husband.
The mother of three, who lived with her sons in Aylesbury, Buckinghamshire, had been separated from her husband, Rashad, 45, for several years.
A friend said: 'Her husband does not live at the house. We have been told that Mrs Shahzad had been seeing other men.'
Another added: 'Assia was a strong-minded, independent, modern woman.'
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... -home.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door BFA »

Mahalingam schreef:Maar als het de zoon is die moord, dan ga ik denken aan eerwraak.
Ik heb ergens gelezen dat de beide handen van die vermoorde vrouw afgehakt waren.
Weet iemand waarom zoiets gedaan wordt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

BFA schreef:
Ik heb ergens gelezen dat de beide handen van die vermoorde vrouw afgehakt waren.
Weet iemand waarom zoiets gedaan wordt.
Ik kan me herinneren dat iemand op internationaal eens schreef dat ze dat doen omdat die vrouw dan geschonden voor Allah staat. Die ziet dan gelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft. Stel je voor dat ze door een onoplettendheid van Allah toch de hemel binnen gaat.
Een lichaam van een moslim mag normaal niet verminkt worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door BFA »

Ariel schreef:Die ziet dan gelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Die vermoorde vrouw deed aan buurthulp voor andere vrouwen.
Deze vrouwen aanleren wat hier hun rechten zijn en helpen bij administratief werk.
Ik dacht dat het hiermee te maken had. Een gescheiden vrouw die haar handen gebruikt om andere vrouwen op het pad der onafhankelijkheid te zetten hoort die handen niet meer te bezitten. Ook niet in het hiernamaals.

Je hebt gelijk. Voor het geval Allah lag te slapen is dit een herinnering.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Ariel »

Gevalletje eerwraak? Men spreekt over een Afghaanse man en vrouw.
Gruwelijk om zo afgeslacht te worden.
'Man valt ex aan met bijl'

ZANDVOORT - Een 25-jarige Nederlandse vrouw is maandagochtend bij een spoorwegovergang in Zandvoort met een hakbijl aangevallen door een 38-jarige man van buitenlandse afkomst, hoogstwaarschijnlijk haar ex.

Dat heeft de politie bevestigd. Het slachtoffer werd aangevallen toen ze stond te wachten voor de spoorbomen. Plotseling stapte een man uit een auto en begon hij met een hakbijl op het hoofd van de vrouw in te hakken, zo melden getuigen. Het slachtoffer viel op de grond, waarna de man nog twee keer op haar insloeg met de bijl.

De dader werd uiteindelijk overmeesterd door enkele mannen die op een paar meter van het spoor met graafwerkzaamheden bezig waren. Ze hebben hem overgeleverd aan de politie, waarna hij direct kon worden aangehouden.

Ambulances en een traumahelikopter kwamen ter plaatse om het slachtoffer te hulp te schieten. Het slachtoffer is zwaargewond afgevoerd naar het VU-ziekenhuis, wara ze op dit moment wordt geopereerd. Voor haar leven wordt gevreesd.

Bloedbad

Het bizarre incident vond plaats bij de spoorwegovergang tussen de Haltestraat en de Tollenstraat, vlak voor het station van Zandvoort. Het drama is hoogstwaarschijnlijk vanaf het perron te zien geweest.

Omstanders spreken van een waar bloedbad en op de grond lagen na de aanval allemaal bebloede kleren en meer stille getuigen van het drama. Inmiddels is de plaats van het misdrijf afgezet door de politie. Een getuige van het gruwelijke misdrijf is zwaar overstuur opgevangen door de hulpdiensten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7953 ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door BFA »

Het blijft onvoorstelbaar hoe Islam mensen in monsters kan veranderen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Mahalingam »

Op jul 03, had ik het over "Padma Patil" die in Harry Potter films heeft gespeeld. zij dus:

Afbeelding

De rechtszaak is begonnen. haar broer pleit schuldig aan geweldspleging en pa en zoon zijn niet aangeklaagd voor doodsbedreigingen.
Afshan Azad, 22, (echte naam) verscheen niet op de zitting, ze blijft ondergedoken.
Tja, integratie. Pappa en mamma zijn beide geboren en getogen in Engeland en toch willen ze hun dochter dood. Het zijn vast geen gematigde moslims in mijn optiek.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z18frLxtnq
Harry Potter actress was 'beaten and branded a prostitute by her family after dating man who was not a Muslim'
Dit is broertje (links) en pappa (rechts):
Afbeelding Afbeelding
en dit is de dochter in vol ornaat:
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Eerwraak.

Bericht door Manon »

hier ook een artikeltje:


Familie mishandelt Harry Potter-actrice omdat ze datete met niet-moslim


Een Harry Potter-actrice heeft klappen en doodsbedreigingen gekregen van haar eigen familie. Daarnaast werd ze ook nog een slet genoemd. Haar misdaad? Een afspraakje met een niet-moslim.

Slachtoffer Afshan Azad (22) kroop in de succesfilms in de huid van Padma Patil, een klasgenote van de leerling-tovenaar. In het echte leven leerde ze een jonge hindoe kennen, een 'relatie' die niet door de beugel kon volgens vader Abul Azad en broer Ashraf. Uiteindelijk moest de ster via haar slaapkamerraam naar buiten vluchten om de terreur te ontvluchten.

"Vermoord haar gewoon"
Beide mannen werden beschuldigd van doodsbedreigingen, voor de broer kwam daar nog fysiek geweld bovenop. Voor het Openbaar Ministerie werd enkel het laatste weerhouden. Azad zelf weigerde in de rechtszaal van Manchester echter de confrontatie met haar familieleden aan te gaan.

"De ellende begon toen haar broer tegen zijn vader riep: 'Pak je dochter eens goed aan! Ze is een slet! Vermoord haar gewoon'", aldus openbaar aanklager Richard Vardon. "Haar vader antwoordde dat hij de klus zou klaren, want hij wilde niet dat zijn zonen hun handen moesten vuilmaken."

Geen klacht
Azad ging vervolgens haar verhaal bij de politie doen, maar klacht indienen wilde ze niet. "Te gevaarlijk", klonk het. Nadien trok ze haar verklaring zelfs helemaal in en verklaarde ze dat ze de woorden van haar vader niet zo goed verstaan had wegens zijn Bengaals accent.

Uiteindelijk kwam er toch een proces van, waar haar broer schuldig pleitte aan fysiek geweld. Zijn straf kent hij pas op 21 januari, maar in tussentijd mag hij zijn zus niet contacteren of naar Londen (de woonplaats van Azad; nvdr) reizen. Haar vader moet zich twaalf maanden koest houden, anders moet hij 500 pond (590 euro; nvdr) ophoesten. (svm)

20/12/10 23u21


http://www.hln.be/hln/nl/945/Film/artic ... slim.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Eerwraak.

Bericht door mercator »

BFA schreef:Het blijft onvoorstelbaar hoe Islam mensen in monsters kan veranderen.
t Kan ook andersom zijn, monsterachtige individu"s grijpen naar Islam als verantwoording voor hun abjecte gedrag.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Eerwraak.

Bericht door Mahalingam »

Over de rechtszaak een paar details:
Richard Vardon QC, prosecuting, told the court(…)

”The reason for the assault, apparently her association with a Hindu young man, that apparently being disapproved of by her family who are Muslim.
”Specifically she spoke not only of assault but also threats to kill, made jointly by her father and brother(…)
”The father, having been awoken from his slumbers, with his son shouting: ‘Sort out your daughter! She’s a slag!’
”He continued to further assault her, in disputed Bengali, shouting, ‘Just kill her!’
”The assault continued. There was a discussion where she was being called a prostitute(…)”

Reading from the victim’s statement, Mr Vardon added: ”My father began saying he would do it, a reference to kill her, as he did not want his sons to have her blood on their hands and he would do time for it.

”Then she began to feel very scared.”
http://www.newsrealblog.com/2010/12/21/ ... r-killing/
David Horowitz vraagt zich af:
Will Honor Killing Threats Keep Harry Potter Actress in Permanent Hiding?
http://www.newsrealblog.com/2010/12/21/ ... nt-hiding/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie