Hoe staat islam tgo niet-gelovigen?

Moderator: M

Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Hoe staat islam tgo niet-gelovigen?

Bericht door Dutch »

Voor wat de polytheïsten en de atheïsten betreft, die verdienen niet eens te leven volgens de islam...
De christenen en joden mogen wél leven, op voorwaarde dat ze djizja (een hoofdelijke belasting) betalen om hun rechten te beschermen. Ze genieten daarna het statuut van dzimma (beschermde minderheid) Ze mogen moslims geen schade berokkenen, geen sexuele omgang hebben met moslimvrouwen, geen bezittingen van moslims stelen en niet samenwerken met de vijanden van de islam. Ze mogen niet de aandacht trekken met onoorbare gedragingen als dronkenschap, echtbreuk en incest. Ze mogen geen nieuwe kerken of tempels bouwen en geen kerkklokken luiden. Ze mogen geen huizen bouwen die hoger zijn dan die van een moslim, aangezien dat de moslim te schande zou maken...Van zodra ze niet meer aan deze voorwaarden voldoen worden ze beschouwd als mouharib (vijandelijk) en wordt een jihad tegen hen gerechtvaardigd...

Dutch
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Voor wat de polytheïsten en de atheïsten betreft, die verdienen niet eens te leven volgens de islam
Dit gaat over mensen die helemaal niet in God geloven ja. Die begrijpen niks en hun leven is net als het leven van dieren,,zonder doel.
De christenen en joden mogen wél leven, op voorwaarde dat ze djizja (een hoofdelijke belasting) betalen om hun rechten te beschermen.
Als ze in een Islamitisch land blijven,lijkt me dat alleen maar normaal. Ze kunnen toch ook verhuizen? Het nut hiervan is omdat het leger alleen uit moslims bestaat en die voor alle mensen,ook de christenen,vechten als er oorlog is.Maar het gebeurt dezer dagen niet meer,in geen enkel land,maar het is de Islamitische wet ja.Weten jullie hoeveel geld dit trouwens is? 1 van de munteenheid van dat land. En het is ook alleen maar voor mannen die KUNNEN vechten,dus jong en fit zijn om te vechten,niet voor oude mannen/vrouwen/kinderen.Het is meer symbolisch bedoeld, dan anders.
Ze mogen moslims geen schade berokkenen
Mag dat andersom wel dan? :shock: Het is toch een goede manier om helemaal geen schade te maken.
geen sexuele omgang hebben met moslimvrouwen
Dit is gewoon omdat in Islam je als vrouw geen relatie met een niet moslim mag hebben,omdat de eventele kinderen dan niet moslim zullen opgroeien in een vage manier -> niet Islamitisch.

geen bezittingen van moslims stelen en niet samenwerken met de vijanden van de islam
:shock: Dit ook al! Niet stelen is ook een goede manier. Andersom mag dat ook niet hoor. En samenwerken met vijanden van de Islam,,dat dat niet mag is ook logisch,omdat ze in een Islamitisch land wonen en ze beschermd worden door moslims in de tijd van een oorlog bv.
Ze mogen niet de aandacht trekken met onoorbare gedragingen als dronkenschap, echtbreuk en incest
.

Geen alcohol drinken is ook een goede manier en geen echtbreuk en geen incest ook lijkt mij.
Ze mogen geen nieuwe kerken of tempels bouwen en geen kerkklokken luiden. Ze mogen geen huizen bouwen die hoger zijn dan die van een moslim.
Er zijn wel kerken,maar er mogen geen nieuwe gebouwd worden nee. En de huizen mogen niet hoger zijn,omdat ze minder zijn dan de moslims. Het is een Islamitisch land en de grootste zonde in Islam is om iets anders met GOD te associeren. Christenen doen dat. We moeten met ze leven in vrede,maar we hoeven niet alles te accepteren van ze,omdat de grote meerderheid moslim is.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Als ik Jasmijn zo hoor, dan zijn het Vlaams Blok doetjes die rechtstreeks het paradijs inkomen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:
Voor wat de polytheïsten en de atheïsten betreft, die verdienen niet eens te leven volgens de islam
Dit gaat over mensen die helemaal niet in God geloven ja. Die begrijpen niks en hun leven is net als het leven van dieren,,zonder doel.
Nou en...?
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Je vind het logisch dat je leven helemaal zonder doel is? Je wordt geboren e gaat dood en niemand heeft je gemaakt en niemand zal je straffen/belonen voor je daden?

Remember my words,,on the day of Resurrection you will wish that.Dan zou het namelijk erg makkelijk voor je zijn,zul je geen straf krijgen en kunnen doen wat je wil in dit leven.

De profeet Mohamed heeft ooit eens gezegd ''This life is a prison for the believer and a paradise for the disbeliever'' en dat is zeker zo. We doen de illegale dingen in Islam niet,omdat we weten dat we ervoor gestraft zullen worden.Als jij dat wist,zou jij het ook niet doen.

Geloof je nou echt dat jij,,,,zonder enige Schepper bent onstaan? Is er iets in je lichaam dat niet perfect verloopt (als je gezond bent bedoel ik) of bij dieren bijvoorbeeld? Alles verloopt perfect en het is echt geen toeval.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:Je vind het logisch dat je leven helemaal zonder doel is?
Wie zegt dat ik geen doel in het leven heb...?
Ik heb misschien een ANDER doel dan jij...maar...wil dat dan zeggen dat dat GEEN doel is...?
Je wordt geboren e gaat dood
Klopt helemaal.
en niemand heeft je gemaakt en niemand zal je straffen/belonen voor je daden?
Ik weet het niet zeker..(ik weet alleen zeker dat ik geboren ben en een keer dood zal gaan)...maar...ik hoop van niet nee.
Remember my words,,on the day of Resurrection you will wish that.Dan zou het namelijk erg makkelijk voor je zijn,zul je geen straf krijgen en kunnen doen wat je wil in dit leven.
Wanneer de "straf" voor je daden in het hiernamaals komt...waar is die hele rechtspraak dan voor nodig..? Wat is dan het nut van de sharia..? Gaan de mensen dan niet op de stoel van allah zitten..???? Mag dat wel...?
De profeet Mohamed heeft ooit eens gezegd ''This life is a prison for the believer and a paradise for the disbeliever'' en dat is zeker zo. We doen de illegale dingen in Islam niet,omdat we weten dat we ervoor gestraft zullen worden.Als jij dat wist,zou jij het ook niet doen.
Die hele profeet van je kan wat mij betreft doodvallen...oeps...heeft ie al gedaan... 8)
Geloof je nou echt dat jij,,,,zonder enige Schepper bent onstaan?
Ik weet het niet. Geen idee... ik vind het alleen erg ver gezocht. En omdat ik niet afga wat er in een boekje staat of "van horen zeggen"...geloof ik er dus ook niet in.
Wanneer er een schepper is en hij/zij wil graag dat ik mij daarvan bewust ben....nou... hij/zij weet mijn e-mailadres.... :lol:
Is er iets in je lichaam dat niet perfect verloopt (als je gezond bent bedoel ik) of bij dieren bijvoorbeeld? Alles verloopt perfect en het is echt geen toeval.
Aha... de perfectie komt van de schepper...enne....waar komt de ellende vandaan...?
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Je wordt geboren en gaat dood zie ik niet als doel. Ik bedoel een doel waarom je leeft...... vind je zelf ook niet dat het logischer is dat we een Schepper hebben en dat we beloond zullen worden (of gestraft) in het hiernamaals.
... ik vind het alleen erg ver gezocht
Het is helemaal niet vergezocht...kijk eens naar alle processen in je lichaam,,naar de bomen,,,naar alle natuur,,,,,de zon,de maan,de sterren,naar de dieren,,,denk je nou echt dat dat zonder iets in onstaan en zomaar ''by chance''. Als het ''by chance'' zou zijn,zou alles niet perfect verlopen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Als het ''by chance'' zou zijn,zou alles niet perfect verlopen
.

Waar haal je het uit dat alles perfect verloopt?

De aarde heeft gebeefd in Iran: 30.000 doden, nu weer in Indonesie, een paar jaar geleden in Turkije, verleden jaar in Algerije..... honderdduizenden slachtoffers samen....

toch de wens van Allah? of hoe zie je dat?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Waar haal je het uit dat alles perfect verloopt?
Ik heb het nu niet over aardbevingen, ik heb het over de processen in het lichaam en de dieren en de natuur. Als God wil dat er een aardbeving ontstaat kan jij dat echt niet stoppen hoor. Dit is zijn wil.[/quote]
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:Je wordt geboren en gaat dood zie ik niet als doel. Ik bedoel een doel waarom je leeft...
.
MIJN doel is een andere dan die van jou....
Ik heb dus GEEN doel in het leven...?
Ik leef op dit moment om nijn zoon gelukkig te zien opgroeien.
Voordat ik hem had was mijn "doel" om zo veel mogelijk plezier te hebben.
Wanneer mijn zoon volwassen is zal ik weer een ander "doel" hebben.
Maar...mijn uiteindelijke "einddoel" is om met een glimlach op mijn gezicht dood te gaan.... lijkt mij een prima "doel"... 8)
vind je zelf ook niet dat het logischer is dat we een Schepper hebben en dat we beloond zullen worden (of gestraft) in het hiernamaals.
... ik vind het alleen erg ver gezocht
Het is helemaal niet vergezocht...kijk eens naar alle processen in je lichaam,,naar de bomen,,,naar alle natuur,,,,,de zon,de maan,de sterren,naar de dieren,,,denk je nou echt dat dat zonder iets in onstaan en zomaar ''by chance''. Als het ''by chance'' zou zijn,zou alles niet perfect verlopen.
Dat is het hem nu juist...ik WEET niet HOE dat allemaal ontstaan is.
NIEMAND WEET dat zeker. Een hoop mensen DENKEN het te weten... DENKEN te weten dat een schepper alles gemaakt heeft. Daar gaan ze dan allerlei achterlijke regeltjes aan verbinden om die schepper tevreden te stellen. Dat gaat al zo zolang de mens bestaat. In vroeger tijden dacht men dat de schepper boos was wanneer de zon onder ging....hoppa, nog maar een kind offeren. Tegenwoordig WETEN we waarom de zon ondergaat...geen kinderen meer offeren dus.
Voor al die schepper-wonderen van vroeger zijn nu verklaringen gevonden.
Alleen moslims krijgen het nog gepresteerd om een fatwa uit te vaardigen dat de aarde plat is.... 8) Need i say more...?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:
Waar haal je het uit dat alles perfect verloopt?
Ik heb het nu niet over aardbevingen, ik heb het over de processen in het lichaam en de dieren en de natuur. Als God wil dat er een aardbeving ontstaat kan jij dat echt niet stoppen hoor. Dit is zijn wil.
De processen in het lichaam lopen allemaal perfect...?
Wel eens in een ziekenhuis geweest..????

Ik weet dat aardbevingen en andere natuurrampen gezien worden als de "straf" van allah. Wat mij dan wel opvalt is dat al die rampen plaatsvinden op plaatsen met een hoge concentratie gelovigen. Allah is dus niet zo blij met die mensen.

Wat ook opvalt is dat in europa geen natuurrampen plaatsvinden.....allah is dus erg tevreden over de "kufar"... :lol:
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

De processen in het lichaam lopen allemaal perfect...?
Wel eens in een ziekenhuis geweest..????
Als je helemaal gezond bent verloopt alles perfect ja.

Het is God's keuze om aardbeving te veroorzaken,dus ook zijn keuze waar.[/quote]
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Jasmijn schreef:
Voor wat de polytheïsten en de atheïsten betreft, die verdienen niet eens te leven volgens de islam
Dit gaat over mensen die helemaal niet in God geloven ja. Die begrijpen niks en hun leven is net als het leven van dieren,,zonder doel.
Ha ha ha ha ha ha.

Ik denk dat jij niets begrijpt. Maar je hersens zitten natuurlijk alleen in de hersenspinsels van die geesteszieke Mohammed.
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Ha ha ha ha ha ha.

Ik denk dat jij niets begrijpt. Maar je hersens zitten natuurlijk alleen in de hersenspinsels van die geesteszieke Mohammed
Kijk,dit is nou ook weer niet nodig om mensen te beledigen. Je moet elkaar wel blijven respecteren. :x
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:
De processen in het lichaam lopen allemaal perfect...?
Wel eens in een ziekenhuis geweest..????
Als je helemaal gezond bent verloopt alles perfect ja.
Ho ff... eerst zeg je dat "alles perfect verloopt omdat er een schepper is"....dan...."als je gezond bent is het perfect".
m.a.w. er is geen schepper....wanneer er een schepper zou zijn...zou alles perfect zijn ...aangezien niet iedereen altijd even perfect (gezond) is...is er dus geen schepper...toch..?

Het is God's keuze om aardbeving te veroorzaken,dus ook zijn keuze waar.
ma.w...god is zeer tevreden over de kufar... 8)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef: Kijk,dit is nou ook weer niet nodig om mensen te beledigen. Je moet elkaar wel blijven respecteren. :x
Pardon...?
De pot verwijt de ketel...?
Jij vindt zelfs dat kufar niet eens mogen LEVEN.. :roll:
Jasmijn schreef:
Voor wat de polytheïsten en de atheïsten betreft, die verdienen niet eens te leven volgens de islam
Dit gaat over mensen die helemaal niet in God geloven ja. Die begrijpen niks en hun leven is net als het leven van dieren,,zonder doel.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

jasmijn schreef:
Quote:
Voor wat de polytheïsten en de atheïsten betreft, die verdienen niet eens te leven volgens de islam
Dit gaat over mensen die helemaal niet in God geloven ja. Die begrijpen niks en hun leven is net als het leven van dieren,,zonder doel.
Hier kun je zien waartoe deze gedachtengang leidt.

Een foto van een paar van die zgn. 'dieren'. Het zijn dinka's uit Soedan.

Afbeelding

In het bijbehorende artikel kun je lezen hoe de dinka's in het kader van de jihad worden gevangen en tot slaaf gemaakt.
The Arab-led government in Khartoum, Sudan's capital, piously denies the slavery it is accused of encouraging exists.
So who does one believe?
Well, some Arabs who want to live peacefully alongside the Dinkas say the government tells Arab tribesmen they are fighting a jihad.
And if they help win this holy war by going after the Dinkas, they can keep the bounty they so ruthlessly acquire.
And one only has to see the slaves and hear their stories to know the government -- the powerful National Islamic Front -- is lying.
Hier het hele artikel, 8 pagina's.

http://www.canoe.com/SlaveTrail/home.html
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

jsamijn schreef:Geloof je nou echt dat jij,,,,zonder enige Schepper bent onstaan? Is er iets in je lichaam dat niet perfect verloopt (als je gezond bent bedoel ik) of bij dieren bijvoorbeeld? Alles verloopt perfect en het is echt geen toeval.
In onderstaande topic heb ik je al gewezen op een leuk leesbare inwijding in de evolutieleer, door Richard Dawkins. Hij legt goed uit wat de rol van het 'toeval' is, en hoe imperfect de evolutie eigenlijk kan verlopen.

viewtopic.php?t=50
jasmijn schreef:
Dutch schreef:De christenen en joden mogen wél leven, op voorwaarde dat ze djizja (een hoofdelijke belasting) betalen om hun rechten te beschermen.
Als ze in een Islamitisch land blijven,lijkt me dat alleen maar normaal.
Dat is niet normaal, dat is discriminatie en onderdrukking. Ik geef twee argumenten.

1) Vergelijk het met de volgende wet: in Nederland worden moslims verplicht een zware belasting te betalen. Weigeren zij, dan vallen zij niet langer onder de wetsbescherming. Zij mogen dan ongestraft worden beroofd en vermoord. Daarnaast komen in de Nederlandse wet teksten voor die regelreht zeggen dat moslims leugenaars en huichelaars zijn, dat ze belasting moeten betalen om ze onderdanig te maken, en dat we tegen hen moeten strijden omdat ze onze cultuur belasteren.

Waanzin, dus.

2) 'Beschermen' wil dus zeggen: beschermen tegen de haat van de moslims zelf. Niet tegen een of ander gevaar uit de ruimte: ze betalen om te voorkomen dat ze verder worden uitgeroeid door de moslims.
Waarom willen de moslims alleen maar hun handen thuis houden als ze geld krijgen?

Deze vorm van 'belasting' is een heel bekend principe in maffiakringen, en daar heet het 'protectiegeld'. In Amsterdam is dit principe ook in opmars. Winkeliers moeten geld betalen aan Marokkaanse jongeren, om te voorkomen dat deze hun winkel in puin slaan. In de islam is deze vorm van misdaad in de wet opgenomen.

Krankzinnig, dus.
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Jasmijn schreef:
Ha ha ha ha ha ha.

Ik denk dat jij niets begrijpt. Maar je hersens zitten natuurlijk alleen in de hersenspinsels van die geesteszieke Mohammed
Kijk,dit is nou ook weer niet nodig om mensen te beledigen. Je moet elkaar wel blijven respecteren. :x
Ik vind je een hele goede discussiepartner. Je bent namelijk zo eerlijk als goud. Maar mijn onvriendelijke reactie is natuurlijk ook een reactie op wat ik ook niet erg vriendelijk vindt
Dit gaat over mensen die helemaal niet in God geloven ja. Die begrijpen niks en hun leven is net als het leven van dieren,,zonder doel.
Maar toegegeven ik had beter zo kunnen reageren

1. Die mensen geloven mogelijk ook in een God of meerdere Goden. Het enige verschil met jou is dat ze als kind zijnde een andere God hebben ingelepeld. Als jij en ik Zuid Soedan zouden zijn geboren en opgevoed zouden we misschien ook polytheisten zijn.
2. Wie zegt dat mensen die niet in een God geloven zonder doel leven. Nog sterker, mensen die niet in een God geloven hebben als doel hun mede-mens. Mensen die in een God geloven hebben als enig doel hun eigen hachje.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Bengazi
...mensen die niet in een God geloven hebben als doel hun mede-mens. Mensen die in een God geloven hebben als enig doel hun eigen hachje.
Dat vind ik nu eens zeer juist en prachtig verwoord zie!
Ben het er 100 % mee eens.
Wat denk jij ervan Jasmijn, Kenan ?

Dutch
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Volgens islam worden de onzuivere dingen onderverdeeld in 11 categorieën :
1. urine
2. uitwerpselen
3. sperma
4. lijken
5. bloed
6. hond
7. varken
8. niet-moslims
9. alcohol
10. wijn
11. zweet van diegenen die onzuivere dingen eten
http://www.balagh.com/english/4.htm


In Q9:28 lezen we:
28. O, jij die gelooft, de ongelovigen zijn voorzeker onrein. Zij zullen daarom na (verloop van) dit jaar de heilige Moskee niet naderen...
Wie zijn nu deze "ongelovigen" ?
Bij islam-qa lezen we:

....Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

“Waarlijk, de Mushrikoon (polytheïsten, heidenen, afgodendienaars, ongelovigen in de eenheid van Allah, en in de Boodschap van Mohammad) zijn Najasun (onzuiver)” [al-Tawbah 9:28]



http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&d ... 2225&dgn=4


Conclusie: Alle niet-moslims zijn onzuiver voor de islam...
TURAN
Berichten: 27
Lid geworden op: vr mei 28, 2004 10:08 pm

Bericht door TURAN »

7. Allah heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier; hun wacht een zware straf(De Koe)

25. Er zijn sommigen hunner, die naar u luisteren, maar Wij hebben sluiers om hun hart gelegd en hun oren verstopt, zodat zij niet begrijpen. En al zagen zij elk teken, zouden zij er toch niet in geloven; wanneer zij tot u komen redetwisten zij met u, en de ongelovigen zeggen: "Dit zijn niets dan fabelen der ouden." (Het Vee)
Gebruikersavatar
AREND
Berichten: 129
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 6:22 pm

Bericht door AREND »

Dat was wel te verwachten die laatste post.
Bij gebrek aan (backup) dreun je gewoon een of ander vaag al takiyya vers op uit de koran.

Wat is dat islamitiche geloof toch makkelijk zeg.
"leest u ons ook voor uit de
fabeltjeskoran,t"
[url=http://ah_52.tripod.com/zeg-het-maar/]mijn homepage[/url]
Afbeelding
cubilas
Berichten: 5
Lid geworden op: do nov 25, 2004 3:15 pm

Bericht door cubilas »

ik vind het nogal bizar dat onze westerse samenleving beschouwd wordt als een samenleving waarin geen discriminatie is en vrijheid en gelijkheid het hoogste goed is

in de realiteit merk ik daar toch niet al te veel van

we worden nog steeds op uiterlijk, kledij, godsdienst, voorkomen, geslacht, ... beoordeeld
en het zal nog lang duren voor dat verandert is
Gebruikersavatar
Dan Cannon
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 17, 2003 10:03 pm

Bericht door Dan Cannon »

cubilas schreef:ik vind het nogal bizar dat onze westerse samenleving beschouwd wordt als een samenleving waarin geen discriminatie is en vrijheid en gelijkheid het hoogste goed is

in de realiteit merk ik daar toch niet al te veel van

we worden nog steeds op uiterlijk, kledij, godsdienst, voorkomen, geslacht, ... beoordeeld
en het zal nog lang duren voor dat verandert is
Het grote verschil is dat we wel erkennen dat het een ideaal is en dat daarna gestreven moet worden.

Bovendien is er nog altijd 10 keer meer gelijkheid tussen man en vrouw, en respect voor de rechten van minderheden, homoseksuelen etc. dan in Islamitische landen.

In de Islam echter wordt ongelijkheid nota bene gepredikt.
Wat dat betreft is jouw verdediging van de Islam in dit forum dus nogal van de pot gerukte hypocrisie.

Ik weet niet of je moslim bent of gewoon een gelovige van de "linkse kerk" (dogmatisch links), maar ik zou je aaraden, als je eerlijk en oprecht bezorgd bent over gelijkheid, om eerst maar eens de Islam aan te pakken aangezien de betreffende problemen daar inherent zijn aan de geloofsovertuiging.

En dat staat dus los van het feit dat sommige moslims op eigen titel besluiten de Islam niet te volgen zoals de oorspronkeljke bedoeling was.
Want dat neemt niet weg dat het er nog steeds door wordt gepredikt en dat dit ook door een grote hoeveelheid in de praktijk wordt gebracht.

Overigens is een bepaalde mate van discrimineren helemaal niet erg.
Je discrimineert bijvoorbeeld al op het moment dat je je vrienden kiest of je levenspartner (nu ja, niet in het geval van een vrouw in een gedwongen huwelijk), maar ongelijkheid waar individuele rechten worden geschonden is dus andere koek.
Islam is anti-ongelovigen, dus ben ik anti-Islam.

Ik ben de grootste minderheid in de wereld: een individu - David Gulbraa.
Plaats reactie