dood door groepsverkrachting

Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

dood door groepsverkrachting

Bericht door Monique »

Gejat van ander forum:

maandag 19 januari 2004

Afgelopen weekeinde is een 10-jarig meisje uit Maleisië overleden tijdens een groepsverkrachting. De maandageditie van de krant The Straits Times uit Singapore meldt dat bij de verkrachting, die plaatsvond in de deelstaat Johor, drie mannen betrokken waren.

Inmiddels zijn twee van de drie daders gearresteerd. Het gaat om mannen van 46 en 27 jaar oud. Het slachtoffer, de dochter van een lokale leider van de regeringspartij, werd op sterven na dood gevonden op de vloer van een toilet en overleed later in het ziekenhuis aan haar verwondingen.

Deze zaak heeft in Maleisië tot veel maatschappelijke ophef geleid. Nog geen twee weken geleden werd elders in het land ook al een 10-jarig meisje verkracht en gedood. Verscheidene organisaties pleitten toen voor hogere straffen, het verplicht castreren van daders of een verbod op seks en geweld op televisie.

Het aantal gevallen van verkrachting in Maleisië is in de afgelopen jaren flink gestegen. In 2002 werden 1418 verkrachtingen geregistreerd, tegen 1210 in 2000. Dit blijkt uit gegevens van de Maleisische politie. In de meeste gevallen waren de slachtoffers nog geen zestien jaar oud.

DE ISLAMITISCHE LEIDER VAN DAT LAND ZEI DAT ZE HET VERDIENDE OMDAT DE STAAT NIET ONDER DE ISLAMITISCHE WET LEEFT

Bron:
http://thestar.com.my/news/nastory.asp? ... sec=nation

PAS should withdraw remarks, says Karpal

PENANG: The DAP has urged PAS to direct its Dewan Pemuda PAS Pusat (DPP) to withdraw its remarks that the rape and murder of Nurul Huda Abdul Ghani was God’s punishment for the failure of Muslims to fully implement Islamic laws.

Its deputy chairman Karpal Singh said yesterday it was not enough for Kelantan Mentri Besar Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat to say that he was against the use of personal problems of others as speeches in mosques as Islam prohibited this.

“Nik Aziz should give spirit and expression to what he has stated publicly by taking the necessary action in the matter,” he said in a statement..

He was commenting on the incident where a PAS ustaz had told a Friday congregation in Penang last week that God punished Nurul Huda because her parents did not support PAS’ Islamic laws.

Karpal Singh also called on PAS vice-president Datuk Dr Hassan Ali to withdraw his statement in which he invoked God’s name.

Dr Hassan had said that the rape and murder of Nurul Huda was a reminder that something was wrong with society and that it had incurred God’s wrath.


Zeker geen hoofddoek gedragen...? :roll:
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

DE ISLAMITISCHE LEIDER VAN DAT LAND ZEI DAT ZE HET VERDIENDE OMDAT DE STAAT NIET ONDER DE ISLAMITISCHE WET LEEFT
Dat is nou ook weer niet nodig om dat te zeggen lijkt mij :shock:
Zeker geen hoofddoek gedragen...?
Wat is dat voor een opmerking?

Trouwens,,,aan de ene kant heeft ze veel geluk,omdat ze nog maar 10 was. In Islam wordt je voor de puberteit niet voor je daden gestraft.Dit betekent dat ze (waarschijnlijk) in het Paradijs zal komen (ligt er alleen aan of ze haar eerste menstruatie al heeft gehad,maar ik denk t niet)
Dus aan de ene kant is het heel goed om jong te sterven.

Een Islamitische staat is beter ja,omdat de mannen dan ge-exectuteerd zouden worden.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Zeker geen hoofddoek gedragen...?
Wat is dat voor een opmerking?
Vrouwen met hoofddoek mogen toch niet lastiggevallen worden...? Lijkt mij een logische opmerking van mij.
Trouwens,,,aan de ene kant heeft ze veel geluk,omdat ze nog maar 10 was. In Islam wordt je voor de puberteit niet voor je daden gestraft.
Ze heeft geluk dat ze op haar 10e verkracht is en niet wanneer ze ouder zou zijn..????? Ben jij wel goed bij je hoofd..????
Pardon...? Voor welke "daden" zou ze dan gestraft moeten worden..? Voor het feit dat ze ze zich heeft laten verkrachten..???
(ok..dat komt idd vaak voor in achterlijke landen.)
Dit betekent dat ze (waarschijnlijk) in het Paradijs zal komen (ligt er alleen aan of ze haar eerste menstruatie al heeft gehad,maar ik denk t niet)
Dus aan de ene kant is het heel goed om jong te sterven.
Schaam jij je niet..???
Een Islamitische staat is beter ja,omdat de mannen dan ge-exectuteerd zouden worden.
Nee hoor.... eerst 4 getuigen zien te vinden. Wanneer er geen 4 getuigen gevonden worden wordt het meisje gestraft (zweepslagen)...mits ze nog leeft natuurlijk.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Jasmijn schreef:
DE ISLAMITISCHE LEIDER VAN DAT LAND ZEI DAT ZE HET VERDIENDE OMDAT DE STAAT NIET ONDER DE ISLAMITISCHE WET LEEFT
Dat is nou ook weer niet nodig om dat te zeggen lijkt mij :shock:
Bedoel je dat het niet juist is wat hij zegt of dat hij het niet had hoeven zeggen...?
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Ehm,,Monique,,,je begreep me niet echt goed.
Bedoel je dat het niet juist is wat hij zegt of dat hij het niet had hoeven zeggen...?
Niemand verdiend het om verkracht te worden,zelfs niet gelovers niet. Dat is toch logisch?!

Vrouwen met hoofddoek mogen toch niet lastiggevallen worden...? Lijkt mij een logische opmerking van mij.
Meisjes van 10 hoeven geen hoofddoek te dragen en als mannen van 27 en 46 een 10-jarig meisje verkrachten is er wat goed mis met hun lijkt mij.

Ze heeft geluk dat ze op haar 10e verkracht is en niet wanneer ze ouder zou zijn..????? Ben jij wel goed bij je hoofd..????
Pardon...? Voor welke "daden" zou ze dan gestraft moeten worden..? Voor het feit dat ze ze zich heeft laten verkrachten..???
Nee hoor,ze heeft geen geluk dat ze op haar 10e is verkracht,maar ze heeft wel geluk dat ze op haar 10e is gestorven. En nee ze wordt niet gestraft omdat ze verkracht is,,,de verkrachters zullen echter wel gestraft worden natuurlijk.
Schaam jij je niet..???
Ik vertel je alleen de feiten over Islam,dat een meisje die op haar 10e sterft naar het paradijs zal gaan omdat ze nog niet de leeftijd van puberteit (helder denken) heeft bereikt. Ik zeg niet dat het goed is dat ze verkracht is!
Nee hoor.... eerst 4 getuigen zien te vinden. Wanneer er geen 4 getuigen gevonden worden wordt het meisje gestraft (zweepslagen)...mits ze nog leeft natuurlijk.
Over dit onderwerp heb ik op dit moment nog niet genoeg informatie,,dus geef ik geen reactie,,,ik zal het uitzoeken en daarna posten.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

"ze heeft geluk dat ze op haar 10e is gestorven"... :roll:
Laat maar. :shock:
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

In islam,,alles wat je doet is voor God en je doel is om naar het Paradijs te gaan,,,dat weet je?!
Als een jongen/meisje onder de leeftijd van puberteit sterft,zal ze niet worden gestraft voor haar daden omdat ze niet ''helder kon denken'' en nog niet volwassen was,,,,dus...dit betekent dat ze geen zonden zal hebben en automatisch naar het paradijs zal gaan.
In het hiernamaals zul je me begrijpen hoop ik!
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Jasmijn
Meisjes van 10 hoeven geen hoofddoek te dragen en als mannen van 27 en 46 een 10-jarig meisje verkrachten is er wat goed mis met hun lijkt mij.
Je bent je wel erg inconsequent Jasmijn.
Aïsha was pas 9 toen Mohamed sex had met haar.
Dus die mannen van 27 en 46 zagen waarschijnlijk in dat kind van 10 wat Mohamed in de Aïsha van 6 zag, toen hij aan haar vader vroeg om met haar te kunnen trouwen...
Hun enige fout is dat niet één van hen met haar trouwde om vervolgens sex te hebben, niet?
Een sexobject van 10 moet toch volgens jouw redenering (zie hoofddoek) wis en zeker een hoofddoek dragen, al was het maar om naar de moslimmannen de boodschap uit te dragen "niet aankomen, tenzij getrouwd...", ook al was ze pas 10.
Trouwens, heb jij daar in Egypte nog niet gezien dat zeer veel (armere) meisjes van 10 reeds de hoofddoek dragen? :shock:
Bizar.

Dutch
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Jasmijn schreef:In het hiernamaals zul je me begrijpen hoop ik!
Ik dacht dat volgens de islam de ongelovigen in het vuur komen. We hebben dan weinig energie over om zulke dingen te begrijpen :lol:
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Monique schreef:Bedoel je dat het niet juist is wat hij zegt of dat hij het niet had hoeven zeggen...?
Ik denk dat ze bedoelt dat het niet juist is wat die geestelijk leider zei.
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Jasmijn schreef: Trouwens,,,aan de ene kant heeft ze veel geluk,omdat ze nog maar 10 was. In Islam wordt je voor de puberteit niet voor je daden gestraft.Dit betekent dat ze (waarschijnlijk) in het Paradijs zal komen (ligt er alleen aan of ze haar eerste menstruatie al heeft gehad,maar ik denk t niet)
Dus aan de ene kant is het heel goed om jong te sterven
Behalve van Monique ook van mij een reactie. Wie zegt dat dat kind na haar 10e jaar zou gaan zondigen en dus (volgens de islam) niet in het paradijs terecht zou komen. ((Wie een beetje kwaad wil zou in je post zelfs willen lezen dat wanneer ze ouder was wel voor haar verkrachting gestraft zou worden)).

Jasmijn denk je ook niet dat die mannen zich ook minder schuldig voelen dat ze een meisje van maar 10 jaar verkracht en vermoord hebben. Met die redenering van "als 10 jarig meisje komt ze toch in het paradijs".

Weet je dat wanneer een jonge vrouw in Iran ter dood werd veroordeeld door de Musti's voor het doodvonnis ook eerst werd verkracht. Anders zou ze als maagd als nog in het paradijs kunnen komen. Ik kan er niets aan doen maar ik vind de islam is een vreselijk achterlijk geloof.

En het is niet "In de islam komt een meisje van 10 jaar automatisch in het paradijs". Het is "Volgens de islam komt een meisje van 10 jaar in het paradijs". Als iemand dood is heeft geen imam, musti, pastoor, dominee of zgn "profeet" iets over die persoon te vertellen. Dan beslist immers God zelf.
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Jasmijn schreef:
Trouwens,,,aan de ene kant heeft ze veel geluk,omdat ze nog maar 10 was. In Islam wordt je voor de puberteit niet voor je daden gestraft
Gaat een kind van 10 jaar dat "ongelovig" is opgevoed dan ook naar het paradijs ?
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Je bent je wel erg inconsequent Jasmijn.
Aïsha was pas 9 toen Mohamed sex had met haar.
Dat klopt. Aisha had op haar 9e haar eerste menstruatie,,dat kan,,is denk ik een uitzondering (misschien niet toendertijd) dus daarna mocht ze trouwen.
Trouwens, heb jij daar in Egypte nog niet gezien dat zeer veel (armere) meisjes van 10 reeds de hoofddoek dragen?
Ja dat zie ik wel ja. Ook wel jonger,,,5 ofzo,,die dragen het omdat ze het leuk vinden,niet omdat ze het moeten. Na de eerste menstruatie is het een plicht van elke moslima.
Ik dacht dat volgens de islam de ongelovigen in het vuur komen. We hebben dan weinig energie over om zulke dingen te begrijpen
Dan weet je tenminste dat Islam te juiste weg is.
Ik denk dat ze bedoelt dat het niet juist is wat die geestelijk leider zei.
Dat bedoelde ik ja.
Wie zegt dat dat kind na haar 10e jaar zou gaan zondigen en dus (volgens de islam) niet in het paradijs terecht zou komen. ((Wie een beetje kwaad wil zou in je post zelfs willen lezen dat wanneer ze ouder was wel voor haar verkrachting gestraft zou worden)).
Dat heb ik niet gezegd dat ze na haar 10e zou gaan zondigen,maar ik zeg alleen dat ze nog niet volwassen is (waarschijnlijk) en dus niet gestraft zal worden.
Jasmijn denk je ook niet dat die mannen zich ook minder schuldig voelen dat ze een meisje van maar 10 jaar verkracht en vermoord hebben. Met die redenering van "als 10 jarig meisje komt ze toch in het paradijs".
Ze moeten zich druk maken over zichzelf,,ik denk niet dat ze zich druk maken over het meisje.
Weet je dat wanneer een jonge vrouw in Iran ter dood werd veroordeeld door de Musti's voor het doodvonnis ook eerst werd verkracht. Anders zou ze als maagd als nog in het paradijs kunnen komen.
Dit lijkt me niet Islamitisch.Alleen omdat iets gebeurd in een islamitisch land (ik weet niet of het gebeurd is maar stel je hebt gelijk) betekent niet dat het een wet/voorschrift is van de Islam.
Gaat een kind van 10 jaar dat "ongelovig" is opgevoed dan ook naar het paradijs?
Ja,omdat ze nog niet volwassen was en nog geen eigen keuze met betrekking tot godsdienst heeft kunnen maken. Na de volwassen leeftijd (eerste menstruatie met de meisjes) wordt ze echter wel toerekeningsvatbaar gehouden.
Gebruikersavatar
Catnip
Berichten: 44
Lid geworden op: za aug 30, 2003 10:53 pm
Locatie: Toronto, Canada

Bericht door Catnip »

Jasmijn schreef:Dat klopt. Aisha had op haar 9e haar eerste menstruatie,,dat kan,,is denk ik een uitzondering (misschien niet toendertijd) dus daarna mocht ze trouwen.
Gaan we weer :roll: Weet jij wat pedofilie is?
Ja dat zie ik wel ja. Ook wel jonger,,,5 ofzo,,die dragen het omdat ze het leuk vinden,niet omdat ze het moeten. Na de eerste menstruatie is het een plicht van elke moslima.
Laat ik je even wijzen naar iets wat ik met mijn eigen ogen gezien heb. Ik ben beniewd naar je reactie.
Dan weet je tenminste dat Islam te juiste weg is.
Mits je in hell geloofd.
Dat heb ik niet gezegd dat ze na haar 10e zou gaan zondigen,maar ik zeg alleen dat ze nog niet volwassen is (waarschijnlijk) en dus niet gestraft zal worden.
Dat weet je niet voor een feit. Stel dat ze het wel is en dat ze al wel een menstruatie gahad heeft, wat dan?
Ja,omdat ze nog niet volwassen was en nog geen eigen keuze met betrekking tot godsdienst heeft kunnen maken. Na de volwassen leeftijd (eerste menstruatie met de meisjes) wordt ze echter wel toerekeningsvatbaar gehouden.
This is bullshit!! Als ze van moslim ouders komt heeft ze sowieso geen keus in haar geloof.

Groete,
Catnip
Gebruikersavatar
craban
Berichten: 27
Lid geworden op: do jan 23, 2003 5:36 pm
Locatie: Antwerpen

Bericht door craban »

Jasmijn schreef: Aïsha was pas 9 toen Mohamed sex had met haar.

Dat klopt. Aisha had op haar 9e haar eerste menstruatie,,dat kan,,is denk ik een uitzondering (misschien niet toendertijd) dus daarna mocht ze trouwen.
Dat Aisha op haar 9e haar eerste menstruatie had, heb jij daar een bewijs van Jasmijn?

-craban
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

craban schreef:
Jasmijn schreef: Aïsha was pas 9 toen Mohamed sex had met haar.

Dat klopt. Aisha had op haar 9e haar eerste menstruatie,,dat kan,,is denk ik een uitzondering (misschien niet toendertijd) dus daarna mocht ze trouwen.
Dat Aisha op haar 9e haar eerste menstruatie had, heb jij daar een bewijs van Jasmijn?

-craban
Het bewijs voor de menstruatie van Aisha is uiteraard het feit dat Mohammed sex met haar had... :roll:
Amorele atheistische nitwit
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Trouwens,,,aan de ene kant heeft ze veel geluk,omdat ze nog maar 10 was. In Islam wordt je voor de puberteit niet voor je daden gestraft.
Je bedoel: in de hemel wordt ze niet voor haar daden gestraft. Maar er bestaat geen hemel, dus het is pure grootspraak om zoiets te zeggen.

In kafiristan word je ook voor je puberteit niet voor je daden gestraft als je dood bent. Ook niet na je puberteit zelfs, als je dood bent.

En wat het belangrijkste is: je wordt ook niet bedreigd met de hel na de dood als Allah of je man ontevreden over je was. We leven nu, op deze aarde, en op deze aarde moeten we proberen het beste ervan te maken. We gaan elkaar niet zitten chanteren met angst voor straffen na de dood omdat de een iets anders wil als de ander.
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Mohamed was 52 en Aisha was 9 toen ze met elkaar trouwden en sexueel hun huwelijk consumeerden. Mohamed volgde een Arabische traditie om met het kind te trouwen die haar eerste menstruatie had.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Mohamed huwde met Aisha toen ze zes was, en consummeerde het huwelijk toen ze negen was.


Jasmijn, ik weet niet hoe oud je nu bent.

Maar ik heb al van je gelezen dat moslims de daden van hun profeet nauwgezet moeten opvolgen.

Gelieve je even terug naar je eigen kinderjaren te verplaatsen, en je voor te stellen dat jij op zesjarige leeftijd "ten huwelijk" zou gevraagd worden door een zeer vrome 52-jarige moslim.
Indien je zwijgt stem je toe. (geen nood, deze vrome moslim zal maar sex met je hebben na je eerste menstruatie).

Vind jij dat het voorbeeld van jouw profeet anno 2004 nog steeds moet gevolgd worden?
M.a.w. hoe vroom ben jij indien een 49-jarige man met jouw zesjarige dochter hetzelfde doet, in de wetenschap dat hij haar op negenjarige leeftijd zal ontmaagden?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Dat is niet zo, Jasmijn, vrouwen hadden wel degelijk rechten, maar Mohammed en de islam hebben ze allemaal afgenomen. De slechte dingen uit die tijd hebben ze wel overgenomen, en Mohammed heeft deze sunna gemaakt. Maar vrouwen hadden eerder gewoon vrijheid om te trouwen en te scheiden waarneer ze maar wilden. Daarover bestaan zelfs islamitische bronnen.

Bovendien bestond er vroeger ook al verzet tegen onderdrukking en mensonwaardige behandeling. Je kan wel zeggen dat kinderen uithuwelijken vroeger ook al bestond, maar waarom moet dan juist iemand die zelf meedoet aan de uitbuiting en onderdrukking alles soenna maken, en is er niet iemand uitgekozen die opkomt voor onze vrijheid? Waarom moest iemand die ziekelijk jaloers is op zijn vrouwen de wetten vastleggen? Waarom kreeg Mohammed openbaringen naar aanleiding van zijn jaloezie, maar niet naar aanleiding van zijn mensonwaardige gedrag?

Je zei hetzelfde al in deze discussie, en daar is op je opmerking gereageerd.

viewtopic.php?t=494&start=15#2338

Misschien is het een goed idee om een onderwerp te wijden aan de rechten die vrouwen hadden voor de islam, en hoe die door de islam zijn afgenomen. Dan kunnen we daarnaar verwijzen als je weer zegt dat onderdrukking in de tijd van Mohammed heel normaal was.
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Bericht door Bengazi »

Jasmijn schreef:
Gaat een kind van 10 jaar dat "ongelovig" is opgevoed dan ook naar het paradijs?
Ja,omdat ze nog niet volwassen was en nog geen eigen keuze met betrekking tot godsdienst heeft kunnen maken. Na de volwassen leeftijd (eerste menstruatie met de meisjes) wordt ze echter wel toerekeningsvatbaar gehouden.
Ik kan me voorstellen dat een kind dat opgroeit in Siberie, Argentinie, Brazillie, Mexico, Nepal, Vietnam enz enz op haar 10e nog nooit van de islam en de koran heeft gehoord. Hoe moet dat dan als ze dan overlijdt.

Overigens dacht ik dat dat in de koran staat dat maagden (alleen vrouwelijke maagden, damned) naar het paradijs gaan.

Tijdens het bewind van de Mullah's in Iran was de jongste vrouw die ze geexecuteerd hebben 8 jaar. Zouden de mullah's die echt naar het paradijs hebben laten gaan of zouden ze die voor de zekerheid eerst maar even ontmaagd hebben ?
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Weten jullie wel dat de profeet Mohamed,,vrede zij met hem,al zijn vrouwen,op 1 na, 17 en ouder waren??
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Jaja, inderdaad die oude Mo had zijn zaakjes wel op orde, eerst een steenrijke oude weduwe (die enige vrouw bleef ) daarna een jong blaadje van 6, of neen ter '"consumptie" 9 en dan al de rest ertussenin.... Hoe respectabel hé...

Dutch
Laatst gewijzigd door Dutch op za feb 14, 2004 10:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Jasmijn, weet jij wel hoe Mohammed kwam aan al die meisjes waar hij mee trouwde? Op islamitische websites wordt er vaak mee gepronkt dat Mohammed met weduwes trouwde. De werkelijkheid is dat Mohammed persoonlijk de familie en echtgenoten van deze meisjes vermoordde, en vervolgens met het meisje trouwde.

Dat is niet echt iets om trots op te zijn.
Jasmijn
Berichten: 233
Lid geworden op: wo jan 07, 2004 5:03 pm

Bericht door Jasmijn »

Hij trouwde met ze om ze te helpen omdat ze geen man meer hadden en niemand anders om voor ze te zorgen.
Plaats reactie