Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Ruth »

Ze kunnen het niet laten:
Tweetal stapt zomaar in: Edenaar en Veenendaler mishandeld

maandag 25 oktober 2010 15:57
VEENENDAAL – Twee achttienjarige mannen zijn zaterdagavond beroofd en mishandeld nabij het Prins Willem Alexanderpark in Veenendaal.

De twee zaten rond 21.00 uur in een geparkeerde zwarte Volkswagen Golf toen twee onbekende mannen het portier openden en achterin stapten. De twee daders mishandelden het tweetal en dwongen hen koers te zetten richting de Groeneveldselaan. Daar werd de Edenaar zijn portemonnee afhandig gemaakt en uit de auto gezet.
De achttienjarige Veenendaler moest vervolgens rijden richting de surfvijver, waar de twee belagers uit de auto stapten. Zij zijn te voet weggevlucht via het bruggetje tussen de Groeneveldselaan en de surfvijver. Het slachtoffer uit Veenendaal is hierop naar het politiebureau gegaan, waar de Edenaar zich al had gemeld.

Beide daders hadden volgens de politie een getinte huidskleur en waren vermoedelijk van Noord-Afrikaanse afkomst. Geschat wordt dat ze tussen de zestien en achttien jaar oud zijn. Ze droegen donkere kleding.

De politie roept de hulp in van getuigen die iets opvallends hebben gezien op zaterdag 23 oktober tussen 21.00 en 21.30 uur op of rondom het Prins Willem Alexanderpark en de Groeneveldselaan/surfvijver. Mensen met meer informatie kunnen contact opnemen met de politie in Veenendaal via 0900-8844 of anoniem via 0800-7000.
Bron: Veenendaalsekrant
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door birdie »

Er moet me iets van het hart, ik hoop ook dat alle moslims dit willen lezen, die hier zijn op dit forum.

DE SMERIGE DOORTRAPTE EN LAFFE MANIER WAAROP JULLIE MENSEN PAKKEN IS MENSONTWAARDIG!
INVALIDEN, MINDERVALIDEN, DE GROVE BRUTALITEIT DIE JULLIE TENTOONSPREIDEN, IS MENSONTWAARDIG!
IK HOOP DAT DIT LAFFE ROTVOLK, SNEL NAAR DE SAHARA GESTUURD WORDT. WAAR JULLIE ALLE HAREN ALS SPIJT UIT HET HOOFD TREKKEN, HOE HET ZO SLECHT KON GAAN IN EUROPA.
Er moet me iets van het hart, moslims op deze site.
Ik ben een vredelievend mens, maar jullie gedrag hebben me toch min of meer gemaakt tot een 'Haatdragend monster'.
Ik probeer daar een balans in te vinden, maar mijn conclusie is dat ik inmiddels na heel veel geduld, jullie een rotvolk vindt.

Phhhfff, een paar jaar geleden had ik niet gedacht dat ik zoiets zo schrijven....
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Scarlatti »

Ben het helemaal met je eens Birdie.... In 2007 wist ik nog NIETS van al dit soort 'misdragingen' sinds 2008 heb ik allerlei fases in allerlei stadia doorlopen en nu ben ik in t laconieke stadium gekomen....

deze mensen vereren een 'doodscultus' en ze hopen als een jihadi dus andere mensen vermoordend vanwege de islam, dood te gaan, want als ze 'gewoon' dood gaan, geen 72 of hoeveel druiven/maagden wachtten hen ook alweer die alleen ZIJ kunnen zien?

Nee, WEG met die lui, er valt niet met hen te praten in hun stupide totaal absurde en volkomen ongepaste superioriteitsgevoelens tov iedere gelukkige niet-moslim...
Ik herinner me nog dat ik in t stadium zat dat ik dàcht dat er te 'praten' viel met deze mohammedanen.... ik weet ff niet meer hoe die heet maar als een machinegeweer bleven de stompzinnigheden uit de man opborrelen... er is werkelijk niets mee te beginnen...
zelfs het medelijden wat ik ook nog gevoeld heb met hen is volledig verdwenen, ben blij met je duidelijke post Birdie! Het moet maar eens gezegd worden zoals het is! De tijd van window dressing is voorbij!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door mercator »

Lees ook even het "politieke testament" van Mercator op Hans vd M en Mercator praten bij!

Het is tijd om alle moslims definitief uit te sluiten van alle dialoog en toenadering. Dàt alleen is al "zelfislamisering".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Scarlatti »

waar staat dat? heb je de link?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Lees ook even het "politieke testament" van Mercator op Hans vd M en Mercator praten bij!

Het is tijd om alle moslims definitief uit te sluiten van alle dialoog en toenadering. Dàt alleen is al "zelfislamisering".
Ik maak zelf wel uit of ik hier met moslims wil praten of niet. Als je niet meer met ze praat kun je ze ook niet meer tot afvalligheid aanzetten. Ik kan me vergissen maar volgens mij is het uitsluiten van die 'dialoog en toenadering' in strijd met de doelstellingen van FFI, zoals Ali Sina die heeft geformuleerd. :nono1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:['dialoog en toenadering'
m.i. geven dialoog en toenadering aan dat je de islam en moslims serieus neemt en als een gelijkwaardige gesprekspartner ziet.

Ik ben nu zover dat ik moslims volledig negeer.
Laatst in de AH was een kopvod met een aantal tassen, ze liet er 1 vallen en alles rolde over de grond.
Het gebeurde vlak voor me. Normaal gesproken zou ik helpen opruimen e.d.
In dit geval keek ik niet op of om maar stapte over de troep heen en liet die kopvod lekker een kopvod zijn.

Ik had nooit gedacht dat ik nog eens zover zou komen.
Ik sta altijd voor iedereen meteen klaar.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Pilgrim »

Ik bedoelde meer moslims die op dit forum verschijnen (voor zover ze dat nog doen).
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Monique »

Pilgrim schreef:Ik bedoelde meer moslims die op dit forum verschijnen (voor zover ze dat nog doen).
Die moslims die hier in de loop der jaren geweest zijn zijn heel snel weer weg zodra ze beseffen dat er geen moslim-mods aan het werk zijn die onwelgevallige bijdragen verwijderen en kafir bannen.
Om met moslims de praten zul je naar moslimfora moeten gaan.
Wel gepast dhimmie-gedrag vertonen anders heb je binnen de korste keren een IP ban aan je broek hangen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Scarlatti »

Monique schreef:
Pilgrim schreef:['dialoog en toenadering'
m.i. geven dialoog en toenadering aan dat je de islam en moslims serieus neemt en als een gelijkwaardige gesprekspartner ziet.

Ik ben nu zover dat ik moslims volledig negeer.
Laatst in de AH was een kopvod met een aantal tassen, ze liet er 1 vallen en alles rolde over de grond.
Het gebeurde vlak voor me. Normaal gesproken zou ik helpen opruimen e.d.
In dit geval keek ik niet op of om maar stapte over de troep heen en liet die kopvod lekker een kopvod zijn.

Ik had nooit gedacht dat ik nog eens zover zou komen.
Ik sta altijd voor iedereen meteen klaar.
ik ben ook tot dat inzicht gekomen Monique, en ben het volledig met je eens, ook ik had nooit gedacht ooit zo te kunnen denken laat staan handelen...
Dit heet volgens mij Voortschrijdend Inzicht... waar ik wel kennis van heb genomen en wellicht Ali Sinai nog niet?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Mahalingam »

Dit weekend was er voetbal in Bussum. BVV'31 had Unitas'48 uit Veenendaal op bezoek.
Die zien er zo uit:

Afbeelding

Een nogal monocultureel samengesteld gezelschap zoals ook uit de namen blijkt:
Mohammed, Mohammed, Mohammed, Mohammed, Younnes, Souhail, Farid, Rachid, Hicham...
http://www.svunitas48.nl/
Ze schijnen slecht tegen hun verlies te kunnen.
Scheidsrechter Van der Wilt was op het Bussumse sportpark Oostermeent in de ogen van de Veenendalers met enkele dubieuze beslissingen de gebeten hond. Bij een stand van 2-1 in het voordeel van BVV besloot de arbiter het duel na hevige protesten van spelers van Unitas te beëindigen. Hierop volgden enkele incidenten, waarna ook de politie er aan te pas moest komen. Daarbij werd een aanhouding verricht.
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/7 ... itas48.ece
De Telegraaf brengt het met wat meer tot de verbeelding sprekende woorden:
Voetbalteam in elkaar geslagen
Volgens de politie gaf een van de spelers de scheidsrechter een kopstoot en ontstond na de wedstrijd een massale vechtpartij. Ooggetuigen melden dat zowel spelers als bestuursleden van BVV'31 in elkaar zijn geslagen door leden van de tegenpartij. [...]
Vervolgens ontstond er in de kleedkamer een knokpartij waarbij diverse mensen met stokken zouden zijn geslagen. "Ik ben me kapot geschrokken", zegt trainer Ab Rutten van BVV in het AD. "Deze gebeurtenissen waren zo beangstigend, dat ik er verder eigenlijk niks over wil zeggen."
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8149 ... tml?p=20,1
De club heeft de laatste tijd al vier vergelijkbare akkefietjes gehad maar mag ongestoord door gaan met voetballen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Scarlatti »

mijn reaktie in De Telegraaf àls ie al geplaatst wordt want houdt 'kritiek' in:

"Ik ben me kapot geschrokken", zegt trainer Ab Rutten van BVV in het AD. "Deze gebeurtenissen waren zo beangstigend, dat ik er verder eigenlijk niks over wil zeggen."

en dat vind IK nou beangstigend dat ie er verder niks meer over wilt zeggen, dat heet ook wel 'in stand houden' of 'enablen' doen die echtgenoten van veel te dikke mensen en hen maar blijven voldouwen met eten. Geert Wilders ziet t perfect wat er zich afspeelt!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door H.Numan »

Op de keepers na is het volledige team vrijgesteld van integratie volgens hun eigen regering. [hypocrite.gif]
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Jongen uit Veenendaal (13) mishandeld

Bericht door Mahalingam »

In Veenendaal zijn ook heel rustige en stille plekken. Zoals bij de kerk. Dat was even anders omdat restaurateurs duivelse muziek uit de bouwvakkersradio lieten komen.
De ouderlingen van het kerkbestuur maakten daar een einde aan.
Kerk legt radio bouwvakkers het zwijgen op
Rentmeester Rens Reedeker van de kerk wil de kwalificatie demonisch niet in de mond nemen, maar bevestigt dat de kerk de aannemer heeft laten weten dat het rond de kerk stil moet blijven. 'Je moet daar een beetje gevoel voor hebben. Wij vinden die radio's in die omgeving niet passend. Ze hebben bovendien geen Radio 1 opstaan. We weten uit de bouwerij wel wat er dan meestal wel op staat. Dat willen we niet. De aannemer had er geen problemen mee. Voor de bouwvakkers is het jammer, maar bij een volgende klus hebben ze vast meer geluk.'
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... n-op.dhtml
Dus toch wel een beetje kommer en kwel. Zondaars zijn wij allemaal!
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie