Muharram

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Muharram

Bericht door Tukkerin »

Zo, laten we elk islamitisch maand een topic openen en de islamitische gebeurtenissen die in in die specifieke maand speciaal zijn reflecteren. Over een aantal daagjes begint de nieuwe maand. Deze maand heet Moeharrem en is een speciale maand omdat de aanmatigende Farao ten val kwam in deze maand. Ook wordt het sterk aangeraden deze maand te vasten ter nagedachtenis aan de Banu Israel ( kinderen van Israel) die toen vanuit Egypte onder leiding van Jezus Egypte uitgevlucht zijn.
De beste tijd om te vasten na de maand Ramadan, is de maand van Allah die jullie Moeharram noemen en het beste gebed na het verplichte gebed is het nachtgebed.

Het vasten op de dag van Ashoera is namelijk van grote belang. Abu Katada (ra) heeft het volgende overgeleverd van de Profeet, Vasten op de dag van Arafah is voor Allah gelijk aan twee jaar vasten, het voorafgaande jaar en het daarop volgende jaar. Het vasten op de dag van Ashoerah is voor Allah gelijk aan het voorafgaande jaar .
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Muharram

Bericht door BFA »

Fuck Islam.
Fuck Muharram.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Muharram

Bericht door Tukkerin »

Je lijkt Socrates wel, die zegt ook altijd: fuck islam en fuck Mohammed.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Muharram

Bericht door BFA »

Fuck Islam
Fuck Hamas
Fuck Taliban
Fuck Mohammed
Fuck de Hadith
Fuck de Sunna
Fuck Mekka
Fuck Sharia
Fuck Bukari
Fuck Islam
Fuck ....

Wonderbaarlijk hoe mooi het woordje 'fuck' en alle Islamitsche begrippen samengaan.

Verder hebben ik en Socrates niet veel gemeen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Muharram

Bericht door Dutch »

Banu Israel ontvluchtten het Egypte van de farao onder leiding van Jezus???!!! :? :shock: [c045.gif] :nono1:
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Muharram

Bericht door Manon »

Dutch schreef:Banu Israel ontvluchtten het Egypte van de farao onder leiding van Jezus???!!! :? :shock: [c045.gif] :nono1:
nou ja Dutch, de christenen hebben toch alles vervalst! Meryem was toch ook de zus van Mozes, duhus...
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Muharram

Bericht door Ariel »

Ik kon ook geen soep koken van deze islamitische gebeurtenis. Volgens mij was het Mozes die het volk uit Egypte geleid heeft.
Maar ja, ik dacht Tukker weet het (altijd) beter, dus laat maar.
Tukker studeert tenslotte theologie. Dus Tukker zal het wel weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Muharram

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Zo, laten we elk islamitisch maand een topic openen en de islamitische gebeurtenissen die in in die specifieke maand speciaal zijn reflecteren.]
Doe maar hoor. Niemand met een grein verstand in de kop trekt zich iets aan van de lachwekkende en achterlijke Mohammedaanse rituelen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Muharram

Bericht door naar boven »

Tukkerin schreef:Zo, laten we elk islamitisch maand een topic openen en de islamitische gebeurtenissen die in in die specifieke maand speciaal zijn reflecteren.
Goed idee. De teller staat vandaag op 16431. Aan het eind van de maand nemen we de meterstand op.

Afbeelding

(ik geef toe: deze islamitische gebeurtenissen zijn niet echt speciaal, maar de normale gang van zaken in de islam)
RTFM
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Muharram

Bericht door Manon »

naar boven schreef:
Tukkerin schreef:Zo, laten we elk islamitisch maand een topic openen en de islamitische gebeurtenissen die in in die specifieke maand speciaal zijn reflecteren.
Goed idee. De teller staat vandaag op 16431. Aan het eind van de maand nemen we de meterstand op.

Afbeelding

(ik geef toe: deze islamitische gebeurtenissen zijn niet echt speciaal, maar de normale gang van zaken in de islam)
Amai! dat zijn er op dit ogenblik al 6 bij! ze gaan er nogal eens een gang vanonder?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Muharram

Bericht door Ariel »

Als je dit leest Tukker, dan zie je dat je weer een goede reden hebt om te vasten. Vasten en bidden voor Jordanië. Of het zal helpen? Ik denk van niet. Allah laat zich niet dwingen.
Jordanië vraagt te vasten voor regen

AMMAN - Het Jordaanse ministerie van Religieuze zaken heeft burgers zaterdag opgeroepen te vasten en te bidden voor regen. Het vasten moet maandag beginnen en drie dagen duren. Donderdag moet iedereen naar speciale gebedsbijeenkomsten.

Omdat de regenval vertraagd is en we dringend water nodig hebben in ons land, vragen we iedereen om donderdag naar openluchtgebeden te komen”, aldus de verklaring van het ministerie. Ook extra liefdadigheidswerk is welkom om een fikse regenbui dichterbij te brengen.

Jordanië behoort tot de tien landen met het grootste watertekort. Het koninkrijk bestaat voor 92 procent uit woestijn.

Door vijf jaren van tegenvallende regens is er een watertekort ontstaan. Volgens het ministerie van Water is er 500 miljoen kubieke meter water tekort, met name voor de landbouw.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8342 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Muharram

Bericht door Dutch »

Persoonlijk kan ik de namibische regendans aanraden, heeft al succes geboekt!
Een staat die oproept tot bidden om regen...kan het nog duidelijker? Islam heeft niks maar dan ook niks te zien met de 21e eeuw!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Muharram

Bericht door Manon »

Dutch schreef:Persoonlijk kan ik de namibische regendans aanraden, heeft al succes geboekt!
Een staat die oproept tot bidden om regen...kan het nog duidelijker? Islam heeft niks maar dan ook niks te zien met de 21e eeuw!
En ik maar denken dat die vroegere koning van Jordanië een door het westen verlichte despoot was? Zoontje heeft er blijkbaar niets van weg.
Queen Bee was toch dikke vriendjes met dat koningshuis? Een queen Noor woont in London zeker?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Muharram

Bericht door Dutch »

Het Jordaanse koningshuis is één grote hypocriete boel! Zogezegd opkomen voor de vrouwen, moderniseren, zich als verlicht koningshuis profileren, maar dat is enkel zo aan de oppervlakte!

Volgens mij begint de Jordaanse bevolking erg te lijden onder dit regentekort, de mensen worden onrustig en beginnen te morren, daarom moeten ze zoetgehouden worden met gebeden en sussertjes, daar is de religie zeer goed in! Slim bekeken, als despotisch vorst zou ik ook zo handelen : hou de mensen onnozel, past in je kraam! In Marokko is de despoot daar ook goed in, zoals in alle moslimlanden trouwens.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Muharram

Bericht door mercator »

Dutch schreef:
Volgens mij begint de Jordaanse bevolking erg te lijden onder dit regentekort, de mensen worden onrustig en beginnen te morren,
Tja, water kan je moeilijk gaan stelen natuurlijk, dan zit je als uitdrogende moslim wel met een probleem.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Muharram

Bericht door BFA »

Dutch schreef:Volgens mij begint de Jordaanse bevolking erg te lijden onder dit regentekort, de mensen worden onrustig en beginnen te morren, daarom moeten ze zoetgehouden worden met gebeden en sussertjes, daar is de religie zeer goed in!
Als het erop aan komt, alles op de Joden steken, is die Mohammedaanse religie ook zeer goed in.
Ik ben verwondert dat dit nog niet eerder gebeurd is.
Israël bouwt op de Middellandse Zee kunstmatige eilanden die regenvoorziening kunnen stimuleren. De zonnecentrales die Israël in de Negev-woestijn heeft staan hebben als bijverschijnsel dat ze plaatselijk regen stimuleren.
Nu is dit Middelandse Zee project dat dit regen-bijverschijnsel imiteert nog experimenteel, eens werkend voor en regen boven Israël zorgend, kunnen de Jordaanse Mohammedanen terecht zeggen dat Israël hun regen steelt.
Het verbaasd mij dat ze deze beschuldiging nog niet geuit hebben. Soms zijn Mohammedanen echt achterlijk.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Muharram

Bericht door Tukkerin »

Dutch schreef:Banu Israel ontvluchtten het Egypte van de farao onder leiding van Jezus???!!! :? :shock: [c045.gif] :nono1:
Ja Dutch, maar goed, jij kan niet eens fatsoenlijk maghrebijns arabisch, laat staan het klassiek arabisch spreken. Hoe hard jij ook je best doet.. banu is klassiek arabisch voor kinderen, oftewel kinderen van Israel... maar ach duidelijk dat jij je arabisch nog eens moet opschroeven. Doe beter je best en kom dan pas 'corrigeren'.. jouw arabisch zal nooit zo goed zijn als die van mij, helaas voor jou meid. :laugh1:

Yallah kowed men hena zoals ze in het arabisch zeggen. Mischien dat je dit wel verstaat, zogenaamde Maghrebijnse..
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Muharram

Bericht door Tukkerin »

Ariel schreef:Ik kon ook geen soep koken van deze islamitische gebeurtenis. Volgens mij was het Mozes die het volk uit Egypte geleid heeft.
Maar ja, ik dacht Tukker weet het (altijd) beter, dus laat maar.
Tukker studeert tenslotte theologie. Dus Tukker zal het wel weten.
Voor jou geldt eigenlijk hetzelfde als voor Dutch. Het is eigenlijk hartstikke arrogant om te denken dat jij het beter weet, want ik spreek vloeiend arabisch en jij spreekt geen woord arabisch. Banu is het meest letterlijke van het woord, oftewel kinderen. Banu betekent dus kinderen in het arabisch, maar dat weet jij natuurlijk niet want jij spreekt het arabisch niet en pretendeert het toch beter te weten dan ik. Wie is hier nou smerig arrogant? En ja, helaas voor jou, maar ik weet meer van het christendom dan jij. Logisch ook wel met een studie Theologie. Het is ronduit arrogant van jou om te stellen dat jij het beter weet.. dat zou zo een beetje hetzelfde zijn als ik zou zeggen tegen een student geneeskunde dat ik meer verstand heb van het menselijk lichaam. Dus Ariel, accepteer het nou maar dat een moslima meer verstand heeft van het christendom. Ik weet dat het voor verongelijkte islambashers lastig te verkroppen is; een moslima die prima geintegreerd is en het christendom van a tot z kent.
Umm Rania
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Muharram

Bericht door naar boven »

Tukkerin schreef:Voor jou geldt eigenlijk hetzelfde als voor Dutch. Het is eigenlijk hartstikke arrogant om te denken dat jij het beter weet, want ik spreek vloeiend arabisch en jij spreekt geen woord arabisch. Banu is het meest letterlijke van het woord, oftewel kinderen. Banu betekent dus kinderen in het arabisch, maar dat weet jij natuurlijk niet want jij spreekt het arabisch niet en pretendeert het toch beter te weten dan ik. Wie is hier nou smerig arrogant? En ja, helaas voor jou, maar ik weet meer van het christendom dan jij. Logisch ook wel met een studie Theologie. Het is ronduit arrogant van jou om te stellen dat jij het beter weet.. dat zou zo een beetje hetzelfde zijn als ik zou zeggen tegen een student geneeskunde dat ik meer verstand heb van het menselijk lichaam. Dus Ariel, accepteer het nou maar dat een moslima meer verstand heeft van het christendom. Ik weet dat het voor verongelijkte islambashers lastig te verkroppen is; een moslima die prima geintegreerd is en het christendom van a tot z kent.
Je hebt gelijk hoor, Jezus veranderde het water van de Rode Zee in wijn (vandaar de naam: Rode Zee), liep naar de overkant (want dat kon hij, Jezus had ontzettend grote voeten) en sleepte het hele Joodse volk in een biezen mandje achter zich aan. Gered!
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Muharram

Bericht door Ariel »

Het blijft lachen met onze tukker. :laugh1:
Ik hoop niet dat ze zich in Kampen ook zo belachelijk maakt. Dat vind ik zielig.
Hoe oud is Jezus geworden tukker? :wink2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Muharram

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Het blijft lachen met onze tukker. :laugh1:
Ik hoop niet dat ze zich in Kampen ook zo belachelijk maakt. Dat vind ik zielig.
Hoe oud is Jezus geworden tukker? :wink2:
Dat weet iedereen: 969 jaar.
RTFM
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Muharram

Bericht door Dutch »

Ach Ariel, Tukkerin is maar net terug of ze flatert alweer...ja feitelijk best zielig. Komt ervan als je denkt dat de wereld rond je tieten en kont draait en verder niet nadenkt.

Tukkerin, ter verduidelijking, we hebben geen moeite met het woord "Banu" maar met ene Jezus die de Banu weg zou geleid hebben... snappie ?
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Muharram

Bericht door Ruth »

Nee dat zien jullie verkeerd, Het was Jezus die het volk van Israel door de woestijn naar het beloofde land leidde. En pakweg 1000 jaar later kwam ie nog een keer terug als de zoon van God.
Euh, ik moet alleen nog ff uitvogelen hoe het zat met de wet der tien geboden, want die werd door God aan Mozes doorgegeven. En dat was ook tijdens diezelfde woestijnreis. Ach, misschien weet Tukker wel hoe dat zit. Zij is namelijk naast islam-expert nu ook christendom-expert. Ze weet het veel beter dan mensen die ermee zijn opgegroeid :laugh1:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Muharram

Bericht door Monique »

Een moslim heeft altijd gelijk, dat weet iedereen toch?

Als tukkerin wil dat Jezus de kinderen van Israel uit Egypte heeft gebracht dan IS dat gewoon zo. !

Iedereen die het er niet mee eens is is dom, lelijk, dik, kan geen vent/vrouw krijgen en spreekt geen arabisch.
Jeetje, geef d'r toch gewoon gelijk dan zijn we van het gezeur af.

Ik heb de film gezien, in het Engels.. :roll2:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Muharram

Bericht door Manon »

naar boven schreef: Je hebt gelijk hoor, Jezus veranderde het water van de Rode Zee in wijn (vandaar de naam: Rode Zee), liep naar de overkant (want dat kon hij, Jezus had ontzettend grote voeten) en sleepte het hele Joodse volk in een biezen mandje achter zich aan. Gered!
En verder neukte Mozes met Meryem en is Mozes dus de vader van Jezus die op zijn beurt dan weer de vader van koning David was die de nonkel van de opa van Mohammed was! Zie je wel!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie