Hebben moslims een hekel aan honden?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Contra
Berichten: 60
Lid geworden op: ma nov 29, 2010 3:07 am

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Contra »

En daarom Ariel ( * we weten allemaal welke helse pijnen ene andere Ariel momenteel meemaakt ) is het ook belangrijk om inderdaad zoals jij ook zegt niet alleen bij varkens en honden maar bij alle dieren zoveel mogelijk hygienisch te blijven.

* De arme man is al jarenlang in een kwellende coma , kan zich zijn familie niet eens herinneren en ervaart helse pijnen. Maar Sabra en Sjatila kunnen we ons nog allemaal herinneren uiteraard. Als ik niet beter wist zou ik denken dat dit een straf van Allaah was. :laugh1:
If you don't believe in freedom of expression for the people you despise, you don't believe in it at all. - Avram Noam Chomsky
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Ariel »

Contra schreef: O nee? Wie behalve de Schepper der Werelden wist in het jaar 600 dat de zoet en zout water niet met elkaar mengde middels een onzichtbare scheidslijn midden in de oceaan?

http://www.risallah.com/koran/wonderen.php?page_index=4" onclick="window.open(this.href);return false;

:razz: Kijk, hier kunnen we wat mee.
Allah aka Mohammed heeft hier een onwaarheid verteld, want zoet en zout water vermengd namelijk wel.
Heb jij wel eens van brak water gehoord? http://nl.wikipedia.org/wiki/Brakwater" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit "wonder "van Allah kan je beter nooit meer aan een kafir vertellen, want dat komt zo dom over.
Hier kan en mag je het wel zeggen, want wij weten hoe moeilijk het voor moslims is om logisch na te denken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Ariel »

Contra schreef:En daarom Ariel ( * we weten allemaal welke helse pijnen ene andere Ariel momenteel meemaakt ) is het ook belangrijk om inderdaad zoals jij ook zegt niet alleen bij varkens en honden maar bij alle dieren zoveel mogelijk hygienisch te blijven.

* De arme man is al jarenlang in een kwellende coma , kan zich zijn familie niet eens herinneren en ervaart helse pijnen. Maar Sabra en Sjatila kunnen we ons nog allemaal herinneren uiteraard. Als ik niet beter wist zou ik denken dat dit een straf van Allaah was. :laugh1:
Ik kan je vertellen dat de Ariel die jij bedoelt geen helse pijnen lijdt Contra. De goeie man voelt namelijk niks meer. En als ze maar even denken hij pijn heeft, dan krijgt hij medicijnen. Ik heb jaren met coma patiënten gewerkt, en je kan me dus geloven.

Nu we het er toch over hebben, helse pijnen en zo…
Ik kan me ook een Mohammedaan herinneren die nog niet zolang geleden in Frankrijk overleden is. Het verhaal gaat dat hij gestorven is aan Aids.
Weet jij nog hoe hij heet ? Hij had altijd een theedoek op zijn hoofd. Was het niet iets met ara of fat of zo?
Anyway… :shock: Zou zijn dood ook een straf van Allah zijn?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Contra
Berichten: 60
Lid geworden op: ma nov 29, 2010 3:07 am

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Contra »

Het ging dan ook in dit geval om bepaalde scheidslijnen. Dat zoet en zout water mengen is dus uiteraard niet controversieel, dat kan een kleuter zich ook wel bedenken. Het controversiele eraan is dat er schijnbaar ook plekken op aarde zijn waar dit niet kan. En dat is het wonder dat niemand kende in het jaar 600 , behalve dan de Schepper der Werelden en Zijn Profeet vrede zij met hem.
If you don't believe in freedom of expression for the people you despise, you don't believe in it at all. - Avram Noam Chomsky
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Ariel »

Contra schreef:Het ging dan ook in dit geval om bepaalde scheidslijnen. Dat zoet en zout water mengen is dus uiteraard niet controversieel, dat kan een kleuter zich ook wel bedenken. Het controversiele eraan is dat er schijnbaar ook plekken op aarde zijn waar dit niet kan. En dat is het wonder dat niemand kende in het jaar 600 , behalve dan de Schepper der Werelden en Zijn Profeet vrede zij met hem.
Kunnen we voor dit "wondertje" een nieuw topic aan maken? Aan jou de eer.
En als jij niet een nieuw zoet, zout water topic durft aan te maken, dan doe ik het voor je.
Contra schreef: dat is het wonder dat niemand kende in het jaar 600 , behalve dan de Schepper der Werelden en Zijn Profeet vrede zij met hem.
En, laten we Gaius Plinius Secundus ( of....zoals hij ook wel wordt genoemd...Pliny the Elder" ) niet vergeten . Hij leefde ongeveer 600 jaar voor dat Mohammed werd geboren en hij schreef...
"This is rendered more remarkable by springs of fresh water bubbling out as if from pipes on the sea shore. In fact, the nature of water also is not deficient in marvels. Patches of fresh water float on the surface of the sea, being doubtless lighter. Consequently, also sea water being of a heavier nature, gives more support to objects floating upon it. But some fresh waters too float on the surface of others; cases are the river carried on the surface of Lake Fucino, the Adde on the lake of Como, the Ticino on Maggiore, the Mincio on Garda, the Ollio on Lago d'Iseo, the Rhone on the Lake of Geneva (the last North of the Alps, but all the rest in Italy), after a passing visit that covers many miles, carrying out their own waters only, and no larger quantity than they introduced. This has also been stated in the case of the river Orontes in Syria and many others."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door mercator »

Contra schreef:Het ging dan ook in dit geval om bepaalde scheidslijnen. Dat zoet en zout water mengen is dus uiteraard niet controversieel, dat kan een kleuter zich ook wel bedenken. Het controversiele eraan is dat er schijnbaar ook plekken op aarde zijn waar dit niet kan. En dat is het wonder dat niemand kende in het jaar 600 , behalve dan de Schepper der Werelden en Zijn Profeet vrede zij met hem.
Lulkoek. Ik kijk eerder naar je onderschrift van die Noah Chomsky, is ook poco-lulkoek natuurlijk maar je hebt natuurlijk gelijk dat je beseft dat moslims alleen misprijzen verdienen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door SDX »

Contra schreef:.

Dan stel ik voor dat u enkele maanden in een varkensstal gaat wonen en vervolgens een dokter opzoekt. U zult versteld staan hoe geniaal de Zegel der Profeten, Mohammed vrede en zegeningen zij met hem , was.
Als je mensen op een kluitje bij elkaar in een stal steekt voor een paar maanden, zonder de mogelijkheid zichzelf te reinigen, zonder sanitair e.d., krijg je ook 'varkensstal-toestanden', zónder dat je er dieren bij stopt, je 'logica' gaat dus niet op.
Als ik een varken bij me thuis hou - die dieren zijn erg pienter - hem zindelijk leer te zijn, de mogelijkheid heeft om zich te ontlasten op een andere plaats dan ín de plaats waar hij moet verblijven, hem en mezelf proper, schoon en netjes hou is er niks aan de hand en kan ik met een gerust hart naar de dokter, zal niks mankeren!
je logica gaat dus - wederom - niet op.
Er staat trouwens niets in je koraan wat destijds, zelfs in het jaar 600 nog niet geweten was, ken je geschiedenis, lees eens wat anders dan je koraan, daar staan die dingen in.

O nee? Wie behalve de Schepper der Werelden wist in het jaar 600 dat de zoet en zout water niet met elkaar mengde middels een onzichtbare scheidslijn midden in de oceaan?
Over die onzincrap ben je al te woord gestaan en ik ben er gerust in dat je nog meer van dat over je heen gaat krijgen, over je 'wonderen of wetenschap' in je koraan, vandaar dat ik ook eerder schreef; "Lees ook eens wat anders dan enkel je koraan, wat oudere geschriften bvb., geschriften van duizenden jaren oud...", je kreeg al een voorbeeld, er zullen er heel veel volgen, je hebt jezelf in een wespennest gestoken lieverd, in het hol van de leeuw so to speak, je weet niet waar je aan begonnen bent, de mensen hier zijn experts op gebied van je criminele ideologie, je weet niet waar je aan begonnen bent, hier zijn al ergere katten gegeseld, maar ik hoop van harte dat je lang blijft! :wink2:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Monique »

Contra schreef:O nee? Wie behalve de Schepper der Werelden wist in het jaar 600 dat de zoet en zout water niet met elkaar mengde middels een onzichtbare scheidslijn midden in de oceaan?
Neem een emmer, doe er wat zoet water in..... doe er wat zout water bij....ff roeren..... en zie wat er gebeurt.

Volgens is het niet zo dat aan de linkerkant het zoete water verblijft en aan de rechterkant het zoute water met een scheiding in het midden?

Zie ook het verschijnsel "brak" water.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Pointer »

Contra schreef:Er zijn vele miljoenen islamitische hondenbezitters. Alleen stelt de dominante stroming in de Islaam dat het gezamenlijk leven met een hond in één ruimte, je huis dus , verboden is om hygienische en religieuze redenen.
Het is in de Islaam verplicht om vijf keer per dag te bidden. Om te bidden moet je ritueel gereinigd zijn. Er zijn een aantal zaken die zo een reiniging ongedaan kunnen maken zoals een bezoek aan het toilet, een bloeding , het aanraken van een hond en ga zo maar door.
Als een hond met jou in huis woont zou je dus permanent niet in staat zijn om te bidden omdat die hond alles aanraakt in het huis. Je bed , de bank en ga zo maar door. Vanuit deze overwegingen is het verboden om een hond in huis te hebben.
Let op; er zijn verschillende verboden in de Islaam. Verboden bij wet via de Koraan en verboden bij wet via de ahadith. Over de ahadith kan men altijd van mening verschillen maar over die van de Koraan uiteraard niet.
Persoonlijk houd ik van honden. Ik zou het een hond niet kunnen aandoen om hem in een flat te laten leven en sterven. Ik ben zoiezo tegen het houden van dieren in kleine ruimtes waar ze niet thuis horen. Een dier hoort vrij te zijn of een duidelijke functie te vervullen wanneer dit niet zo is.
Dus moslims hebben een hekel aan honden, kunnen we constateren, want het is buiten kijf dat we hier de hond als huisdier bedoelen.
Het is buitengewoon onverstandig om het huis en lichaam naar de huidige strikt hygiënische normen te onderhouden en geen enkele bron van vuiligheid toe te laten. Dat dit toch heel veel wordt gedaan is de reden dat er een explosie van allergieën is ontstaan. Dat komt omdat de T-cellen van het afweersysteem niets meer te doen hebben wat een beetje serieus is. Dan worden ze baldadig en gaan ze zaken aanvallen die helemaal niet schadelijk zijn, stuifmeel op de huid en in de lucht die je inademt bijvoorbeeld. Dan neem je een kat - die ook buiten komt - of een hond, als je daar tenminste nog niet allergisch voor bent. Minder prettig is het in-en uitlopen van muizen of ratten, maar dat werkt ook. Een hond is te verkiezen omdat honden al tienduizenden jaren in symbiose met de mens leven. Laten we het zo stellen: het is aan te nemen dat de profeet nooit geboren zou zijn als honden en mensen niet in symbiose samengeleefd zouden hebben. Het is dus hoogst onhebbelijk van zo'n profeet om honden in het huis uit te stuiten met een smoesje over bidden. Dat je beter kunt bidden als je hevige jeuk en vieze wonden van het krabben hebt, is onzin en ik durf wel te wedden dat het bidden om de ondraaglijke jeuk vanzelf te laten ophouden nog nooit geholpen heeft.
Dat in de meeste islamitische landen kippen en geiten wel in- en uitlopen vind ik geen oplossing voor de Nederlandse situatie, vooral omdat die situatie doorgaans vergezeld gaat van open riolen :yuk: , wat uiteraard de verstandige reden is dat men in een moskee de schoenen uitdoet. Teveel vuiligheid is ook niet goed en dagelijks douchen wil ik beslist niet ontmoedigen.
Ook is een Nederlandse hond in de regel aanzienlijk minder smerig als honden in islamitische landen en helaas geldt dat voor de mensen ook, hoewel dat tot vroeg in de vorige eeuw nog anders was.
In de westerse wereld waren christelijke kerken zeer lang - sinds de middeleeuwen - principieel tegen lichamelijke hygiëne. De redenering hierachter was dat liefdevolle verzorging van het sterfelijke lichaam de aandacht zou afleiden van het noodzakelijk rein houden der onsterfelijke ziel. De stank moet onbeschrijfelijk geweest zijn, maar halverwege de vorige eeuw wisten maatschappelijke organisaties en vakbonden door te drijven - tegen hevig verzet van de kerken - dat in elk burgerhuis en arbeiderswoning een douchegelegenheid werd geïnstalleerd. De kerken beweerden dat het volk der gelovigen daardoor "wereldgelijkvormig" (gelijk aan de ongelovige buitenwereld) zou worden en verdomd dat is nog uitgekomen ook, niet door die douches, maar doordat de mensen meer en meer doorkregen, door voortschrijdend inzicht, dat al die religies bullshit zijn, inclusief de islam dus. Overigens douchen de meeste honden ook heel graag, maar - anders dan mensen - in hun baas zullen ze altijd blijven geloven.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Pointer »

Dutch schreef:In het jaar 600 midden in de woestijn hadden de mensen honden als "nuttig" huisdier, voor bewaking, om te jagen enz.
Volgens mij werd de profeet gewoon door één van hen gebeten (door een zwarte hond dan nog wel) en kreeg er een hekel aan...
Ik acht het heel aannemelijk, dat honden een hekel aan moslims hebben.
Bij mensen die op het zelfde niveau als honden denken, neem bijvoorbeeld de PVV-stemmers, die hebben immers ook een hekel aan moslims?
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Eliabe »

Het voordeel van een hond als vriend.

Honden hebben er geen probleem mee om hun gevoelens in het openbaar te tonen.
Honden missen je als je weg bent.
Je vraagt je nooit af of een hond wel goed genoeg voor je is.
Honden voelen zich schuldig als ze iets verkeerds hebben gedaan.
Honden hebben geen kritiek op je vrienden.
Honden geven het toe als ze jaloers zijn.
Honden zijn er duidelijk in als ze uit willen.
Honden spelen geen spelletjes, behalve apporteren. (En ze lachen nooit als je gooit.)
Het maakt een hond niet uit welke videofilm je gaat kijken, het gaat hem erom dat hij samen met je kan zijn.
Honden voelen zich niet bedreigd door jouw intelligentie.
Een hond kun je dingen aanleren.
Honden kunnen goed met kinderen overweg.
Je bent nooit achterdochtig naar de dromen van je hond.
Geweldige honden weten niet dat ze geweldig zijn.
Honden weten wat "NEE" betekent.
Honden hebben geen therapie nodig om hun gedrag te verbeteren.
Honden begrijpen het als sommige van hun vrienden niet binnen mogen komen.
Honden lezen niet aan tafel.
Honden denken dat jij een culinair genie bent.
Je kunt een hond huisregels bijbrengen.
Je kunt een hond dwingen in bad te gaan.
Honden corrigeren je niet als je praat.
Middelbare honden voelen niet de drang je te verlaten voor een jongere eigenaar.
Honden vinden het geen probleem als je je haar af laat knippen.
Honden vinden het prima als je degelijke schoenen draagt.
Honden vinden het niet erg dat jij de auto altijd bestuurt.
Honden trappen niet op een denkbeeldige rem.
Honden geven het gewoon toe als ze de weg kwijt zijn.
Honden vullen jouw handtas niet met hun spullen.
Honden kijken naar je ogen.
Honden vinden je figuur prima.
Het maakt een hond niet uit of je je benen scheert.
Honden zorgen voor zichzelf.
Honden vinden het geen probleem dat jij meer hebt dan zij.
Honden menen het als ze je een "kus" geven.
Honden zijn vriendelijk tegen je familie.
Honden zijn net zo geobsedeerd door jou als jij door hen.
Honden kun je aaien zonder dat het alweer op seks uitdraait
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door mercator »

Pointer schreef:
Ik acht het heel aannemelijk, dat honden een hekel aan moslims hebben.
Bij mensen die op het zelfde niveau als honden denken, neem bijvoorbeeld de PVV-stemmers, die hebben immers ook een hekel aan moslims?
Honden hebben idd vaak een hekel aan allochtonen. Als ik met de hond ging wandelen begon die spontaan te grommen tegen als dusdanig herkenbare moslims. Andere, "normale" mensen liet ie ongemoeid.

Ik heb als Vlaams Belang- stemmer ook een hekel aan moslims, ik begin nog net niet tegen ze te grommen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Dhana »

Contra schreef:Het ging dan ook in dit geval om bepaalde scheidslijnen. Dat zoet en zout water mengen is dus uiteraard niet controversieel, dat kan een kleuter zich ook wel bedenken. Het controversiele eraan is dat er schijnbaar ook plekken op aarde zijn waar dit niet kan. En dat is het wonder dat niemand kende in het jaar 600 , behalve dan de Schepper der Werelden en Zijn Profeet vrede zij met hem.
Zeker net zo'n koraans wonder als het ijzer uit de hemel. Daar waren de Hettieten al duizenden jaren voor Mohammed al achter. En wat is de meerwaarde voor ons dat zoet en zout water gescheiden kunnen zijn? Ik word helemaal mies van al die wonderen bedacht door een man die vandaag de dag als crimineel levenslang achter de tralies zou verdwijnen. Inderdaad het is een treurig wonder dat God zo iemand als zijn meest geliefde boodschapper betiteld heeft. Ik denk niet dat God zich zo zou verlaen dat hij er lievelingetjes van de klas opo na zou houden. Bovendien is het mijn ervaring dat die lievelingetjes in het dagelijks leven de meest gemene hypocrieten zijn en leerkrachten die ze er op na houden een dictatorsinslag hebben.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door mercator »

Dhana schreef: Ik word helemaal mies van al die wonderen bedacht door een man die vandaag de dag als crimineel levenslang achter de tralies zou verdwijnen. Inderdaad het is een treurig wonder dat God zo iemand als zijn meest geliefde boodschapper betiteld heeft.
Vrijwel iedereen breekt zich hier het hoofd over hou dat nou komt dat die moslims zulke pedofiele gek als Mohammed kunnen aanbidden, weten z dan niet wat die allemaal uitspookte? De verklaring is natuurlijk dat moslims die duivel aanbidden omdat hij slecht is, niet ondanks. Wat betreft (bij)geloof is de vraag van de kip of het ei heel snel opgelost, goden bestaan niet dus was er eerst de Gelovige. Een moslim is een crimineel soort mens en schept zich dus een crimineel archetype, Mohammed. Een Christene is een beter mens en schept zich een moreel hoogstaand idool, Jezus. Zo eenvoudig is het: de bestaande moslims zijn slecht, dus creëren ze zich een slecht spook.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Pointer »

mercator schreef: Ik heb als Vlaams Belang- stemmer ook een hekel aan moslims, ik begin nog net niet tegen ze te grommen.
Dat is helemaal niet zo mooi. Gelovigen - ongeacht welke religie ze aanhangen - lijden aan een geestelijke aandoening. Sommigen zijn goddank niet zo gestoord dat er niets aan te doen is en sommigen zijn ook niet zo erg gestoord dat er onaanvaardbaar gedrag uit voortvloeit. Waar het vooral om gaat is dat ze zich van de meest kwalijke instructies der godsdienst distantiëren en zich dus van hun god geen donder aantrekken maar zich houden aan onze wet en regelgeving. Zo'n religie moet dus door de zeef van Verlichting en zich onderwerpen aan de Romeins-Humanistische rechtstraditie.
Dan kun je er prima mee samenleven. Aangezien duidelijk is dat de islamitische nieuwkomers in Europa voor het overgrote merendeel zich een Europese levenswijze aanmeten is al die paniekerige homofobie een overtrokken reactie. Assimilatie komt niet ineens. Zoals bij alle voorgaande immigratiegolven kan het enkele generaties vergen en acceptatie en tolerantie kan/zal daarbij aanzienlijk helpen. Verder van groot belang is ook dat wet- en rechtshandhaving van alle burgers gelijkelijk, consequent en standvastig wordt toegepast.
Dat is mijn standpunt, alsmede dat van GroenLinks waar ik lid van ben.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door mercator »

Pointer schreef: Dat is mijn standpunt, alsmede dat van GroenLinks waar ik lid van ben.
Dan ben jij dus RECHTS en heb je je linkse multiculturele zieltje verkocht aan "Wilders en zijn kornuiten" als je de linkse haatbaarden mag geloven, een verrader en overloper zoals Femke Halsema die zowaar bezwaren durft te hebben tegen kopvodden? Foei! :D

Ik snap in theorie je redenering wel dat moslims ok zijn zolang ze zich aan de wetten houden, maar dat doen ze dus NIET, alle statistieken wijzen dat uit. Zeggen dat moslims toffe gasten zijn maar islam niet deugt is net hetzelfde als zeggen dat dieven sympathieke knullen zijn maar dat stelen slecht is. Als je je eigendom wil vrijwaren ga je toch een dik slot op die deur moeten zetten en desnoods de dief de kop inslaan want het abstracte begrip "diefstal" heeft nog nooit ergens een deur geforceerd of een auto gepikt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Pointer »

Je mag dan een hondenliefhebber zijn - en dat is te prijzen - maar veel verstand heb je niet van honden.
Een aantal van jouw stellingen zijn wellicht wel van toepassing op enkele honden, zeker niet op alle, maar sommige stellingen zijn ook domweg karakterfouten, terwijl andere misvattingen zijn.
1) als een hond na een standje met de staart tussen de benen afdruipt doet ie dat om z'n gevoel van verslagenheid ergens te verbergen
2) honden missen je niet als je ze goed opgevoed hebt. Dan weten ze dat je zo terug bent en dat ze heus niet in de steek gelaten zijn. Soms zijn ze zelfs blij dat ze even de gelkegenheid hebben om kattenkwaad uit te halen wat je ze kunt afleren door duidelijk te maken dat wat katten aan kwaad aanrichten ver beneden de hondse waardigheid is (shockbandje gebruiken)
3) Als je twee Dalmatische kampioenen hebt gehad en een Duitse staande die nog beter was dan kan alleen een Pointer of Weimeraner ook goed genoeg zijn want dan ben je een staande-honden-gek en dat gaat nooit meer over
4) absoluut
5) echt wel; dat ligt helemaal aan het gedrag van je vrienden maar dat is bij mij ook zo
6) foutje, honden mogen niet jaloers zijn, want dan worden ze onbetrouwbaar bij kleine kinderen
7) absoluut en noodgedwongen
8 ) apporteren is werk, Dalmatische honden lachen wel en alle honden spelen als ze niet hoeven te werken
9) sommige honden gaan meezingen met Maria Callas maar nooit met Elvis Presley
10) een Ierse wolfshond zal niet te hanteren zijn als hij niet erkent dat jij veel intelligenter bent en hij het denken dus beter aan jou kan overlaten. Niet de grootste en sterkste maar de meest intelligente hond (doorgaans een teef) wordt leider van de roedel. Met opstandelingen wordt door de hele roedel niet zachtzinnig omgegaan. Een ondeugende hond heeft dus alle reden zich bedreigd te voelen.
11) aanleren ja en belangrijker nog is afleren
12) een zeer gevaarlijke aanname. Sommige zuivere rashonden kun je volledig vertrouwen zodat de peuter in het gezin uit zijn bak mag mee-eten, maar de meeste niet en als de hond toegeeft jaloers te zijn door de baby tijdens de borstvoeding te bijten dan lijkt me dat geen prettige ervaring, noch voor het kindje, noch voor de moeder, noch voor de hond.
13) dat weet ik niet maar doet dat ertoe?
14) absoluut onwaar. De hond is de uitvinder van de paradepas en paarden hebben dat overgenomen maar dan zonder trofee in de mond
15) ja, zelfs pekineesjes
16) absoluut onjuist. Er zijn alleen zo verdomd weinig goede therapeuten, maar misschien is dat voor mensen ook zo. Maar in principe kan de meest ontaarde hond nog wel met therapie op het juiste spoor gebracht worden als de hondenhouder ook wordt aangepakt
17) ze gaan wel eens voor het raam staan om verontschuldigingen voor de 'onheuse' bejegening aan te bieden, dus...
18) ze doen de nalezing onder tafel
19) alleen als je die vervloekt stinkende pens voor ze aan het koken bent
20) zie 11)
21) net als onthoofden is dat niet verstandig, verleiden is beter en dan zal de hond er soms om vragen
22) een goede staande hond doet dat wel met een geïrriteerd gebaar van het aandachtige hoofd, je moet net zo stil zijn als hij en dan heeft hij gelijk
23) maar wel voor elke loopse teef, net als mannen
24) dat vinden ze wel heel raar en het is niet aan te bevelen dat in de nabijheid van de hond te doen
25) LAARZEN!!! Dan worden ze helemaal gek van enthousiasme
26) of een ander, maakt niet uit, als het maar richting bos en veld gaat
27) pas op! voor de vakantie bij de ingang van het dierenpension
28) helemaal fout, karakterloos, dumpen die hond. Ik heb het goddank nooit meegemaakt want dat is een drama. Als een hond het spoor kwijt is hoort hij door te gaan tot je hem terugfluit.
29) bij de training heb je een volle extra tas bij je
30) ze kijken naar het geheel, je lichaamstaal en daar horen je ogen ook bij. Als de hond naast je loopt iets achter je, zoals het hoort, dan kijkt hij wel maar ziet je ogen niet
31) mijn figuur wel ja, want dat is prima
32) heb ik geen ervaring mee
33) foute optie en het wordt een zootje
34) Bij de al eerder genoemde Ierse wolfshond zou dat voor jou een probleem zijn en honden hebben een totaal ander voedingspatroon. Als je meer hooi eet dan een rund vindt een koe dat ook niet erg, maar ik kan het niet aanraden. Een wolf pikt het niet als jij een groter stuk vlees krijgt maar hij heeft liever de ingewanden
35) Voor omnivoren als de mens is tongzoenen met een hond zeer gevaarlijk (lik over de mond) in verband met parasieten waar de hond zelf met zijn snelle en felle spijsvertering geen last van heeft. Aan de wang likken ( het zogenaamde "wang-happen") is oerinstinct om de band te bevestigen. Bij wolven zie je het ook. De mond wegdraaien is het juiste gebaar. Bij mond-op-mond contact wil de hond seks.
36) als je de pest hebt aan je schoonmoeder kan dat best anders zijn
37) vergeet het en hij vergeet jou zodra de roedel van de buurt op het speelveldje binnen bereik is
38) soms en het ligt er erg aan hoe en waar je aait en van sommige herdersrassen zijn de reuen bepaald seksueel gestoord
Eliabe schreef:Het voordeel van een hond als vriend.

1) Honden hebben er geen probleem mee om hun gevoelens in het openbaar te tonen.
2) Honden missen je als je weg bent.
3) Je vraagt je nooit af of een hond wel goed genoeg voor je is.
4) Honden voelen zich schuldig als ze iets verkeerds hebben gedaan.
5) Honden hebben geen kritiek op je vrienden.
6) Honden geven het toe als ze jaloers zijn.
7) Honden zijn er duidelijk in als ze uit willen.
8 ) Honden spelen geen spelletjes, behalve apporteren. (En ze lachen nooit als je gooit.)
9) Het maakt een hond niet uit welke videofilm je gaat kijken, het gaat hem erom dat hij samen met je kan zijn.
10) Honden voelen zich niet bedreigd door jouw intelligentie.
11) Een hond kun je dingen aanleren.
12) Honden kunnen goed met kinderen overweg.
13) Je bent nooit achterdochtig naar de dromen van je hond.
14) Geweldige honden weten niet dat ze geweldig zijn.
15) Honden weten wat "NEE" betekent.
16) Honden hebben geen therapie nodig om hun gedrag te verbeteren.
17) Honden begrijpen het als sommige van hun vrienden niet binnen mogen komen.
18) Honden lezen niet aan tafel.
19) Honden denken dat jij een culinair genie bent.
20) Je kunt een hond huisregels bijbrengen.
21) Je kunt een hond dwingen in bad te gaan.
22) Honden corrigeren je niet als je praat.
23) Middelbare honden voelen niet de drang je te verlaten voor een jongere eigenaar.
24) Honden vinden het geen probleem als je je haar af laat knippen.
25) Honden vinden het prima als je degelijke schoenen draagt.
26) Honden vinden het niet erg dat jij de auto altijd bestuurt.
27) Honden trappen niet op een denkbeeldige rem.
28) Honden geven het gewoon toe als ze de weg kwijt zijn.
29) Honden vullen jouw handtas niet met hun spullen.
30) Honden kijken naar je ogen.
31) Honden vinden je figuur prima.
32) Het maakt een hond niet uit of je je benen scheert.
33) Honden zorgen voor zichzelf.
34) Honden vinden het geen probleem dat jij meer hebt dan zij.
35) Honden menen het als ze je een "kus" geven.
36) Honden zijn vriendelijk tegen je familie.
37) Honden zijn net zo geobsedeerd door jou als jij door hen.
38) Honden kun je aaien zonder dat het alweer op seks uitdraait
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Pointer »

mercator schreef:
Pointer schreef: Dat is mijn standpunt, alsmede dat van GroenLinks waar ik lid van ben.
Dan ben jij dus RECHTS en heb je je linkse multiculturele zieltje verkocht aan "Wilders en zijn kornuiten" als je de linkse haatbaarden mag geloven, een verrader en overloper zoals Femke Halsema die zowaar bezwaren durft te hebben tegen kopvodden? Foei! :D

Ik snap in theorie je redenering wel dat moslims ok zijn zolang ze zich aan de wetten houden, maar dat doen ze dus NIET, alle statistieken wijzen dat uit. Zeggen dat moslims toffe gasten zijn maar islam niet deugt is net hetzelfde als zeggen dat dieven sympathieke knullen zijn maar dat stelen slecht is. Als je je eigendom wil vrijwaren ga je toch een dik slot op die deur moeten zetten en desnoods de dief de kop inslaan want het abstracte begrip "diefstal" heeft nog nooit ergens een deur geforceerd of een auto gepikt.
Het wordt echt tijd dat je orde schept in jouw verwarde geest. Het kenmerk van de Nederlandse cultuur is dat er door de eeuwen heen steeds mensen uit andere culturen in geïntegreerd zijn en er vervolgens assimilatie heeft plaatsgevonden. Als seculiere jood ben ik daar een voorbeeld van. Met links of rechts heeft dat niets te maken. De term "linkse haatbaarden" kan ik niet plaatsen, wat is dat, een hysterisch kreetje misschien?
Dat mensen als Femke Halsema en ik voortschrijdend inzicht tonen is een noodzakelijk voortvloeisel van onze ietwat buitensporige intelligentie, gedragen door de behoefte om problemen daadwerkelijk op te lossen. Dat krijg je nu eenmaal als je wat verder doordenkt. De term "kopvodden" is denigrerend en hoofddoeken werden door de meeste Nederlandse vrouwen gedragen tot ver in de 50er jaren, zoals bijvoorbeeld ook door koningin Wilhelmina en koningin Juliana. Maar Wilders wil president of althans kanselier en rijksleider worden en Vlaanderen annexeren, hè? Daar hoort geen koningshuis, maar wel ruige taal bij.
Wanneer de hoofddoek echter wordt gebruikt om een religieuze identiteit te benadrukken bij de uitoefening van een publieke functie dan is dat in strijd met de scheiding van kerk en staat. Dat geldt des temeer als het om het dragen van een uniform gaat of om een toga in de rechtszaal. Bij een islamitische instelling, een school bijvoorbeeld, kan dat geen bezwaar zijn, maar op een openbare school dus wel. Ook op straat kan een hoofddoek geen bezwaar zijn, maar een algehele bedekking van het gezicht wel, als dat gevaar voor voor het verkeer oplevert.
Voorts meende ik voldoende duidelijk gemaakt te hebben dat ik niet acceptabel vind dat mensen de wet overtreden en dat daartegen opgetreden moet worden, ongeacht wat voor geloof de schuldige heeft. Nu is het wel typisch rechts om te suggereren dat ik, een progressieve intellectueel, islamitische dieven aardiger vind dan ander dieven. Dat is op geen enkele manier uit mijn woorden op te maken en het kan ook niet waar zijn, want dan schiet ik in eigen voet.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Contra
Berichten: 60
Lid geworden op: ma nov 29, 2010 3:07 am

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Contra »

Ik ben zelf een hondenliefhebber alleen ben ik er op tegen vanuit verschillende motieven om honden in kleine huizen te houden. Een blinde geleide hond, een politiehond , een legerhond , een boerenhond ik heb er allemaal geen moeite mee.

Maar om samen op een flat op tien hoog te wonen vind ik niet kunnen. Verder heb ik niets tegen honden.
"This is rendered more remarkable by springs of fresh water bubbling out as if from pipes on the sea shore. In fact, the nature of water also is not deficient in marvels. Patches of fresh water float on the surface of the sea, being doubtless lighter. Consequently, also sea water being of a heavier nature, gives more support to objects floating upon it. But some fresh waters too float on the surface of others; cases are the river carried on the surface of Lake Fucino, the Adde on the lake of Como, the Ticino on Maggiore, the Mincio on Garda, the Ollio on Lago d'Iseo, the Rhone on the Lake of Geneva (the last North of the Alps, but all the rest in Italy), after a passing visit that covers many miles, carrying out their own waters only, and no larger quantity than they introduced. This has also been stated in the case of the river Orontes in Syria and many others."
Dit gaat om rivieren die stromen en hun eigen wateren meenemen aan de einde van de stroom. De Koraan gaat specifiek over zeeen die waterscheidingen hebben en die niet , ik herhaal niet , met elkaar mengen want er schijnen enkelen te zijn die dit niet begrepen hebben.
If you don't believe in freedom of expression for the people you despise, you don't believe in it at all. - Avram Noam Chomsky
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Dutch »

Fijn dat je van honden houdt en dus niet meedoet aan de islamitische hondenfobie van de profeet!

Waarom was de profeet trouwens zo wars van zwarte honden ?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door BFA »

Pointer schreef:Dat mensen als Femke Halsema en ik voortschrijdend inzicht tonen is een noodzakelijk voortvloeisel van onze ietwat buitensporige intelligentie, gedragen door de behoefte om problemen daadwerkelijk op te lossen. Dat krijg je nu eenmaal als je wat verder doordenkt.
Wat een stank geeft bovenstaande zin af.
De geur van het vuur dat in de kleren van de pyromane brandweerman hangt, op het ogenblik dat hij in de kazerne naar de bluswerken vertrekt.

Het roemen van het eigen intellect is wat idioten doen.
Eén ding kan je idioten nageven. problemen oplossen kunnen ze niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door mercator »

Pointer schreef:
[ De term "linkse haatbaarden" kan ik niet plaatsen, wat is dat, een hysterisch kreetje misschien?
Kijk s op de onvolprezen anti_PVV site KRAPUUL en aan de toon en het niveau daar zal je vaststellen wat ik daarmee bedoel. Die toon van onvolwassen neerbuigendheid tegenover de domme PVV-tokkies zal jou in je superioriteitswaan en pedanterie wel bevallen. "Voortschrijdend inzicht"...pff, belachelijk, weet je waar die term ook constant gebruikt wordt? Bij de Getuigen van Jehovah als ze er weer s naast hebben gezeten met hun voorspellingen.
Dat mensen als Femke Halsema en ik voortschrijdend inzicht tonen is een noodzakelijk voortvloeisel van onze ietwat buitensporige intelligentie, gedragen door de behoefte om problemen daadwerkelijk op te lossen.
Moet plezant zijn voor je om jezelf als een genie te beschouwen, proficiat. Mss omdat je-net zoals wij allen- in de poco-indoctrinatie hebben meegekregen dat Joden allemaal heel slim zijn :D .
Met jouw "behoefte" om problemen op te lossen gaan we uiteraard nergens komen, dat interpreteren de moslims alleen maar als verwerpelijke zwakheid.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door mercator »

Contra schreef:Ik ben zelf een hondenliefhebber alleen ben ik er op tegen vanuit verschillende motieven om honden in kleine huizen te houden.
Ik ben zelf een moslimliefhebber alleen ben ik er op tegen vanuit verschillende motieven om moslims in Europa te houden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door silkyboxershortXL »

Pointer schreef: Dat is mijn standpunt, alsmede dat van GroenLinks waar ik lid van ben.
Welkom nog Pointer, ik was ook GLer. Maar voortschrijdend inzicht.......Al eerder heb ik voorspeld dat Femke af gaat treden, meerdere redenen, maar één is de spagaat vrouwenrechten en islam. En dan nu haar kinderen naar een witte school....Natuurlijk, groot gelijk. Voortschrijdend inzicht nietwaar?

Een linkse haatbaard is een dhimmi, een persoon dat alvast vooruitloopt op de komende islamisering of al onderworpen is door de islam.
De onbekendheid met het begrip linkse 'haatbaard' geeft aan dat u/je bepaalde begrippen nog niet helemaal doorgrond.

Wat ik mis in het lijstje 'honden eigenschappen' is de kwalificatie "betrouwbaar" zelfs als ze bijtgraag zijn. Wij mensen kunnen daar nog een puntje aan zuigen. De merel in de boom,
stel dat ie wat menselijke eigenschappen zou hebben, dan zou ie kunnen blaffen of miauwen,
het zal hem veel moeite geven om er achter te komen wat hij nu eigenlijk is. Betrouwbaarheid
sla ik aan als één van de hogere doelen van de mens.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hebben moslims een hekel aan honden?

Bericht door Ariel »

Contra schreef: Dit gaat om rivieren die stromen en hun eigen wateren meenemen aan de einde van de stroom. De Koraan gaat specifiek over zeeen die waterscheidingen hebben en die niet , ik herhaal niet , met elkaar mengen want er schijnen enkelen te zijn die dit niet begrepen hebben.

Onzin Contra. Het vers uit de koran gaat niet specifiek over zeeen die waterscheidingen hebben, en die niet met elkaar mengen .
YUSUFALI: It is He Who has let free the two bodies of flowing water: One palatable and sweet, and the other salt and bitter; yet has He made a barrier between them, a partition that is forbidden to be passed.
Open een topic en we gaan er over praten.
Jij hebt het over de Middellandse zee en de atlantische Oceaan zich zogenaamd niet met elkaar mengen. En met een beetje mazzel zal je ons ook zeggen dat Cousteau zich bekeerd heeft tot Moslim.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie