Tukkerin praat bij.

Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Re: Oh my gosh

Bericht door SDX »

Socrates schreef:1) Tukkerin houdt jullie allemaal zwaar voor de gek.
Dat weten sommigen van ons al lang, bij sommigen moet het nog doordringen.
2) Tukkerin heeft mijn wachtwoord en andersom.
Zie boven.
3) Tukkerin heeft bij mij thuis met haar account ingelogd.
Zie boven.
4) Tukkerin heeft bij haar thuis en op werk met mijn account ingelogd (toen ze nog geband was).
Zie boven.
5) Is Tukkerin nou zo slim of zijn jullie nou zo dom???
Zie boven.
6) Wees allemaal beschaafd anders verbied ik mijn aanstaande om zich langer tussen het voetvolk te begeven en dat zou de dood van dit forum betekenen.
Ze zou inderdaad naar een andere privé-speeltuin op zoek moeten gaan, één waar men minder tolerant is, of waar men méér op zijn 'qui-vive' is.

ps: Niemand is dronken gevoerd noch zijn er fimpjes gemaakt. En ik kan me onmogelijk tot de Islam bekeren aangezien T. geen Moslima is.
Best ironisch dat heel dit forum juist door een Marokkaanse voor de gek wordt gehouden.


Doei.
Ironisch inderdaad!

Niks is meer zoals het was ... zoals Gerard Cox het zo treffend verwoordde; "Toen was geluk heel gewoon" !
http://www.youtube.com/watch?v=xSB8UgyuAQ4" onclick="window.open(this.href);return false;

De ironie!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Oh my gosh

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef::laugh1: Ik drink geen alcohol, dus ik neem wel gewoon fris.. :oops:
Maak je geen zorgen. Je gaat toch gestenigd worden wegens overspel. Daarna ga je voor altijd en eeuwig branden met kokend lood in je mergpijpen.
Of je wordt een van de 72 hoeren die een ontplofte vlooienbaard terrorist dagelijks moeten bevredigen.
Dus een glaasje bubbels zal dat echt niet erger maken.
Prut!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Oh my gosh

Bericht door H.Numan »

Socrates schreef:5) Is Tukkerin nou zo slim of zijn jullie nou zo dom???
Geen van beiden.
Wij gaan uit van eerlijkheid. Met andere woorden: als ik schrijf dat ik atheïst ben, kan je er voor 100% zeker op aan dat ik dat ook ben.
Onze allerliefste aanstaande journaliste annex gereformeerde imam huisvrouw is dat heel vaak niet. En dat kan wel een lastig zijn.

Als jij schrijft: ik ben ... (vul maar wat in) dan ga ik er van uit dat je dat bent. Mits binnen redelijke grenzen. Je schrijft dat je Afghaan bent, en communist. Prima. Daar ga ik dan van uit. Het is best mogelijk dat je Eskimo bent en kapitalist, maar ons op het verkeerde been wilt zetten. Zoiets doet T erg graag en erg vaak. "Gewoon een gebbetje, meneer Sonneberg! Een aardigheidje! Een witz!" Da's leuk voor een keer. En ook voor twee of drie keer. Als je dat constant de hele tijd doet is het gewoon stomvervelend en ongelofelijk kinderachtig.

Stel, jij hebt een PC probleem. Je omschrijft je probleem, en ik ga op zoek naar een oplossing. Kost me veel moeite, want het probleem is niet eenvoudig. Ik geef jouw het antwoord. En jij beantwoord dat met: "Ha ha, wat ben jij ongelofelijk dom zeg! Ik heb helemaal geen PC, maar een Mac. En die hebben dat soort problemen niet! Je bent er ingevlogen, met boter en suiker!"

Wat denk je dat mijn reactie is? Zekers, ik kan je de huid vol schelden. Denk niet dat ik dat zou doen. Compleet zinloos. Maar verder zou ik je compleet negeren. Jullie aanwezigheid is best leuk, en een beetje prikken kan. Ik prik gewoon terug. Maar nu ik merk dat jullie twee gezellig samen het forum verneuken "verleuken" ga ik wat terughoudender worden. Gezien het feit dat jullie regelmatig, jij ook, ons er in laten vliegen ga ik niet meer op de kast zitten. Anderen gaan dat waarschijnlijk ook doen. Dus jullie prikken alleen een paar deelnemers die het niet kunnen laten om toch te reageren. Verder niemand. Je hebt er eigenlijk alleen jezelf mee.

Kijk ook eens waar jullie het meest actief zijn. Dat is in de minst serieuze rubriek, ontspanning. Op termijn heb je alleen jezelf er maar mee. De meer ervaren leden passen wel op om te reageren. En als jullie je grappen en grollen elders plaatsen wordt dat binnen minuten geparkeerd waar het thuis hoort.

Ik weet dat ik een heel breedsprakige ouwe zeur ben. Soms is het handig om heel erg domme mensen [hypocrite.gif] uitvoerig uit te leggen waarom iets wat erg grappig lijkt dat niet is. In de (ijdele) hoop dat het kwartje toch valt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Oh my gosh

Bericht door Eliabe »

H.Numan schreef:
Socrates schreef:5) Is Tukkerin nou zo slim of zijn jullie nou zo dom???
Geen van beiden.
Wij gaan uit van eerlijkheid. Met andere woorden: als ik schrijf dat ik atheïst ben, kan je er voor 100% zeker op aan dat ik dat ook ben.
Onze allerliefste aanstaande journaliste annex gereformeerde imam huisvrouw is dat heel vaak niet. En dat kan wel een lastig zijn.

Als jij schrijft: ik ben ... (vul maar wat in) dan ga ik er van uit dat je dat bent. Mits binnen redelijke grenzen. Je schrijft dat je Afghaan bent, en communist. Prima. Daar ga ik dan van uit. Het is best mogelijk dat je Eskimo bent en kapitalist, maar ons op het verkeerde been wilt zetten. Zoiets doet T erg graag en erg vaak. "Gewoon een gebbetje, meneer Sonneberg! Een aardigheidje! Een witz!" Da's leuk voor een keer. En ook voor twee of drie keer. Als je dat constant de hele tijd doet is het gewoon stomvervelend en ongelofelijk kinderachtig.

Stel, jij hebt een PC probleem. Je omschrijft je probleem, en ik ga op zoek naar een oplossing. Kost me veel moeite, want het probleem is niet eenvoudig. Ik geef jouw het antwoord. En jij beantwoord dat met: "Ha ha, wat ben jij ongelofelijk dom zeg! Ik heb helemaal geen PC, maar een Mac. En die hebben dat soort problemen niet! Je bent er ingevlogen, met boter en suiker!"

Wat denk je dat mijn reactie is? Zekers, ik kan je de huid vol schelden. Denk niet dat ik dat zou doen. Compleet zinloos. Maar verder zou ik je compleet negeren. Jullie aanwezigheid is best leuk, en een beetje prikken kan. Ik prik gewoon terug. Maar nu ik merk dat jullie twee gezellig samen het forum verneuken "verleuken" ga ik wat terughoudender worden. Gezien het feit dat jullie regelmatig, jij ook, ons er in laten vliegen ga ik niet meer op de kast zitten. Anderen gaan dat waarschijnlijk ook doen. Dus jullie prikken alleen een paar deelnemers die het niet kunnen laten om toch te reageren. Verder niemand. Je hebt er eigenlijk alleen jezelf mee.

Kijk ook eens waar jullie het meest actief zijn. Dat is in de minst serieuze rubriek, ontspanning. Op termijn heb je alleen jezelf er maar mee. De meer ervaren leden passen wel op om te reageren. En als jullie je grappen en grollen elders plaatsen wordt dat binnen minuten geparkeerd waar het thuis hoort.

Ik weet dat ik een heel breedsprakige ouwe zeur ben. Soms is het handig om heel erg domme mensen [hypocrite.gif] uitvoerig uit te leggen waarom iets wat erg grappig lijkt dat niet is. In de (ijdele) hoop dat het kwartje toch valt.
AMEN.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oh my gosh

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Da's leuk voor een keer. En ook voor twee of drie keer. Als je dat constant de hele tijd doet is het gewoon stomvervelend en ongelofelijk kinderachtig.
Het is de meest primitieve vorm van humor ook, is wel s grappig maar telkens opnieuw wekt het gaaplust op. Het komische duo Ten S doet me denken aan de servi ridiculi in de Latijnse komedies van Plautus, 2 onnozele halzen van slaven die hun frustraties op hun meesters uitleefden door ze over een banaan te doen struikelen, zoiets. Verder hadden ze niks te zien met de plot van het toneelstuk. Het publiek lachte even met die dominus die zich bezeert door die banaan. Maar ook nadien, als de servi ridiculi werden ontdekt kregen ze geen banaan om over te vallen maar alvast 100 zweepslagen. Dàt was pas lachen :D !

Ik herinner me dat ik als knaapje eens het deksel van de piano in de muziekklas had dichtgekleefd, die lerares wil beginnen spelen en krijgt die piano niet open :D . Lachen man ! Maar als ik diezelfde stunt de volgende week nog s had uitgehaald hadden ze mij maar een vervelende etter gevonden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Oh my gosh

Bericht door Tukkerin »

H.Numan schreef:
Tukkerin schreef::laugh1: Ik drink geen alcohol, dus ik neem wel gewoon fris.. :oops:
Maak je geen zorgen. Je gaat toch gestenigd worden wegens overspel. Daarna ga je voor altijd en eeuwig branden met kokend lood in je mergpijpen.
Of je wordt een van de 72 hoeren die een ontplofte vlooienbaard terrorist dagelijks moeten bevredigen.
Dus een glaasje bubbels zal dat echt niet erger maken.
Prut!
Je bent nou niet bepaald het scherpste potlood uit de tekendoos he? Kan jij me vertellen hoe jij zo zeker weet dat ik eeuwig zal branden? Ben of ken jij de Heer? En hoe weet je nou dat ik overspel pleeg? Heb je het emperisch waargenomen of heb je het maar van 'horen zeggen?' En weet je dan niet dat het niet de moslima's hier op aarde die zullen fungeren als de ayns houriyaes, maar dat deze dames reeds gemaakt zijn en al in de Hemel vertoeven, en ik dus nooit als een hoer kan fungeren in het Hiernamaals.
Umm Rania
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oh my gosh

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:En weet je dan niet dat het niet de moslima's hier op aarde die zullen fungeren als de ayns houriyaes, maar dat deze dames reeds gemaakt zijn en al in de Hemel vertoeven, en ik dus nooit als een hoer kan fungeren in het Hiernamaals.
Het is omdat we weten dat jij nooit als hoer zal fungeren in het hiernamaals dat wij ook weten dat jij naar de hel gaat.

Mohammedaanse mannen hebben in het paradijs liever een dierentuin om te sodomiseren dan een Mohammedaanse vrouw.
Raakt mij niet zo erg. Ik zal ook in de hel aanwezig zijn.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Oh my gosh

Bericht door Monique »

Het is toch zo dat moslima's meestal al standaard naar de hel gaan?

En diegenen die toch naar het paradijs gaan worden verenigd met hun man alwaar ze de hele dag moeten aanzien hoe manlief de 72 hoeren afwerkt?

Toch?
Amorele atheistische nitwit
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Oh my gosh

Bericht door Tukkerin »

BFA schreef:
Tukkerin schreef:En weet je dan niet dat het niet de moslima's hier op aarde die zullen fungeren als de ayns houriyaes, maar dat deze dames reeds gemaakt zijn en al in de Hemel vertoeven, en ik dus nooit als een hoer kan fungeren in het Hiernamaals.
Het is omdat we weten dat jij nooit als hoer zal fungeren in het hiernamaals dat wij ook weten dat jij naar de hel gaat.

Mohammedaanse mannen hebben in het paradijs liever een dierentuin om te sodomiseren dan een Mohammedaanse vrouw.
Raakt mij niet zo erg. Ik zal ook in de hel aanwezig zijn.
Zal erg gezellig zijn in de Hel. I see you there!

ps. je kan toch wel seks hebben in de hel hoop ik?
Laatst gewijzigd door Tukkerin op wo dec 01, 2010 7:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Oh my gosh

Bericht door Tukkerin »

Monique schreef:Het is toch zo dat moslima's meestal al standaard naar de hel gaan?

En diegenen die toch naar het paradijs gaan worden verenigd met hun man alwaar ze de hele dag moeten aanzien hoe manlief de 72 hoeren afwerkt?

Toch?
Nee moslima's gaan niet linea recta naar de hel, maar dat heb ik je al zovaak uitgelegd. Een zwakbegaafde kan je dingen wel uitleggen, maar zal het toch niet begrijpen.
Umm Rania
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Oh my gosh

Bericht door Monique »

Tukkerin schreef:
Monique schreef:Het is toch zo dat moslima's meestal al standaard naar de hel gaan?

En diegenen die toch naar het paradijs gaan worden verenigd met hun man alwaar ze de hele dag moeten aanzien hoe manlief de 72 hoeren afwerkt?

Toch?
Nee moslima's gaan niet linea recta naar de hel, maar dat heb ik je al zovaak uitgelegd. Een zwakbegaafde kan je dingen wel uitleggen, maar zal het toch niet begrijpen.
Volgens mij heeft mohammed toch echt gezegd dat het meerendeel van de bewoners van de hel vrouwen zijn omdat ze ondankbaar zijn?

Toch?

Toch vreemd.
Nu IS er een keer vrouw dankbaar genoeg dat ze naar het paradijs mag en dan moet ze toezien hoe manlief 72 hoeren afwerkt.
Misschien mag ze zijn snikkel wassen tussen de beurten door?
Of, blijft die snikkel mirakuleus schoon net zoals de maagden na ieder gebruik nog steeds maagd zijn?

Jeetje, islam blijft maar vragen oproepen.... [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oh my gosh

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef: Zal erg gezellig zijn in de Hel. I see you there!
Na een leven van internetten gaan we elkaar toch een keer tegenkomen. Kan echt gezellig zijn.
Tukkerin schreef: ps. je kan toch wel seks hebben in de hel hoop ik?
Alleen geen dieren en jonge knaapjes sodomiseren, daar bestaat het paradijs van de Mohammedanen voor.
De enige nachtmerrie die de hel mij geeft is dat mijn whiskey in brand vliegt terwijl ik hem naar mijn mond breng. Er zijn genoeg andere dingen die ik lust.

PS: Ik zal je laten weten in welke hoek ik rondhang.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Oh my gosh

Bericht door Tukkerin »

Haha BFA! Ik heb er zin in hoor, al is het maar omdat ik jou dan eindelijk eens ga zien. :smile:
Umm Rania
Marcus
Berichten: 24
Lid geworden op: di nov 30, 2010 8:05 pm

Re: Oh my gosh

Bericht door Marcus »

Grappig topic. :D
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Oh my gosh

Bericht door BFA »

Tukkerin schreef:Haha BFA! Ik heb er zin in hoor, al is het maar omdat ik jou dan eindelijk eens ga zien.
Wil jij voor mij door de hel trekken?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oh my gosh

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Nee moslima's gaan niet linea recta naar de hel, maar dat heb ik je al zovaak uitgelegd. Een zwakbegaafde kan je dingen wel uitleggen, maar zal het toch niet begrijpen.
Ondanks mijn zwakke hersens heb ik het wél onthouden, de 72 sletjes in de moslim-hemel zijn geen zielen van echte vrouwen, maar een soort geestelijke schepsels, de hoeris.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Oh my gosh

Bericht door Mahalingam »

Tukkerin schreef:[...]
Nee moslima's gaan niet linea recta naar de hel, maar dat heb ik je al zovaak uitgelegd. Een zwakbegaafde kan je dingen wel uitleggen, maar zal het toch niet begrijpen.
Waar blijven ze dan in de tussentijd? Doel je hier op het leerstuk van de 'martelingen van het graf'?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

.Oh my gosh. Ik kom klaar op de koran en de haddiths

Bericht door hans van de mortel »

Monique schreef:Of, blijft die snikkel mirakuleus schoon net zoals de maagden na ieder gebruik nog steeds maagd zijn?
Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. De meeste mohammedanen lijden aan ziektes. Is het niet aids dan is het wel HepatitiseC. Maar eerst nog even - voor de goede niet te vergeten orde - de tweede doodsoorzaak in het grootste moslimland ter wereld Indonesie is diarree. Hygiene is een haast onbekend begrip in de islam. Zijn het dan viezeriken? Dat wil ik niet direct beweren. Dat er een steekje los zit aan dat soort mensen moge klip en klaar duidelijk zijn. Kijk naar het Tukkerin-mokkel, Geimporteerd uit Marokko met een allround kennis van de koran en de haddiths. Dat is nu DE ZIEKTE van alle moslims.

Terug van de islam-diarree naar Hepatitis-C onder de moslims. Dat Allah een hekel heeft aan moslims mag geen naam hebben. Dat spreekt haast als vanzelf. Als ik God was zou ik ook een afschuw hebben van dat achterlijke zooitje ongeregeld dat zich constant uit mijn naam zo hoog nodig moet manifesteren. Alsof God zit te wachten op zo'n stelletje hoogst merkwaardige ongeletterde en nietswaardige woestijn debielen die zich in feite boven Allah uit verheffen door van alles en nog wat uit zijn naam te raaskallen. Wel eens een heidens clubje bezig gezien? Dan moet je maar eens naar Mekka op visite gaan. Eens in het jaar vindt daar het traditionele islamitische doodtrap-festijn plaats. Lekker hoor, zo'n van de werklijkheid verlaten agressief zooitje ongeregeld.

Sorry, ik dwaal weer eens af. Hepatitis-C onder de moslims. In Amsterdam en Rotterdam wonen de meeste moslims van de eerste generatie, de meeste zijn Marokkanen die de ziekte in hun o zo fijne beschaafde moederland hebben opgelopen - bijvoorbeeld door besmette naalden. Ach, weten die sukkels veel. Een treffend voorbeeld is Egypte, waar een groot deel van de bevolking is ingeent met een middel dat de infectieziekte Bilharzia (een wormziekte overgebracht door de larven van zoetwaterslakken) moest terugdringen. Dat is tamelijk goed gelukt, maar helaas waren veel injectienaalden besmet met het Hepatitis-C-virus waardoor een substantieel deel van de Egyptische bevolking Hepatitis-C heeft. Er zijn islamitische dorpen waar Allah ervoor gezorgd heeft dat 80% van de mensen besmet is. In totaal is 20% van de Egyptische bevolking besmet, tegenover 4 procent van de Chinese bevolking. Maar tsja . . . die is verstandig en stelt zijn geloof niet in Allah maar in de wetenschap.

Islam. Wanneer worden we daar nu eindelijk eens van verlost?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Oh my gosh

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Je bent nou niet bepaald het scherpste potlood uit de tekendoos he?
Mijn potlood is nogal stomp. Ik kom wel gratis in Knights & Horsemen. :drool:
Kan jij me vertellen hoe jij zo zeker weet dat ik eeuwig zal branden?
Door te lezen wat er in de koran staat en de bijbel.
Ben of ken jij de Heer?
Nee, want die bestaan niet. Ik heb wel een jongeheer (zie link boven) waar mensen van zeggen: oh, mijn God! Telt dat ook?
En hoe weet je nou dat ik overspel pleeg? Heb je het emperisch waargenomen of heb je het maar van 'horen zeggen?'
Empirisch waargenomen. De foto's die iemand hier plaatste die daar een bannetje voor kreeg lieten niets te wensen over. In Iran zou je tot je nek in het zand gaan.
En weet je dan niet dat het niet de moslima's hier op aarde die zullen fungeren als de ayns houriyaes, maar dat deze dames reeds gemaakt zijn en al in de Hemel vertoeven, en ik dus nooit als een hoer kan fungeren in het Hiernamaals.
Ik geloof niet in sprookjes. Dus niet in hoeries en elfjes. Maar wel in hoertjes en tientjes.

Ga nou aub niet de domme beledigde gans uithangen. Daar ben je veel te intelligent voor. Je mag van mij doen en laten wat je wilt, met wie je wilt, en hoe vaak je wilt. Ik denk dat je uit pure nieuwsgierigheid even op de link klikt om te kijken wat voor speciale potloden gratis toegang krijgen. :wink2:
Ben echt niet preuts, en vind in principe alles best. Zolang anderen er geen last van ondervinden mag jij doen wat je wilt. Wat dat ook is.

Maar je bent dan iets waar jij nogal op neer lijkt te kijken. En hypocriet van hier tot Mekka en terug. Probeer nou eens een keer, hoe moeilijk het ook is, serieus te reageren. Denk je echt dat een "dame" die tegen een man aanzit zonder daar mee getrouwd te zijn daar binnen het mohammedanisme mee weg komt? Verklaar mij dan eens waarom mannelijke doktoren total loss geslagen worden door je geloofsgenoten als ze proberen een mohammedaanse vrouw het leven te redden door ze aan te raken. Christenen hebben geen jutezakken met kijkgaten nodig om er kuis uit te zien. Jullie wel. Een vrouw die niet in een jutezak gehuld gaat is al een hoer. Wat ben jij dan?

Nogmaals: niet voor mij. Ik heb het altijd vreemd gevonden dat mannen die opscheppen 100 vrouwen genaaid te hebben helden zijn, en andersom zijn het sletten. Ik stoor me hooguit aan heren en dames die zich seksueel bevredigen in de bus vlak voor me, of naast me in de bios. Dus wat mij betref ga jij je gang maar met Socrates. Mijn zegen heb je. Ik wens jullie veel plezier samen toe, en mocht er wat uit voortkomen (huwelijk of zo): prima!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Oh my gosh. Hoe kom ik aan de man?

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Mijn zegen heb je. Ik wens jullie veel plezier samen toe, en mocht er wat uit voortkomen (huwelijk of zo): prima!
Er komt niks uit voort. Er zal nooit wat uit voortkomen. Het is nog nooit wat geworden. Ach, misschien op de burelen van de een of linkse partij als partij-pamfletten journalist. Maar dan ga ik ervan uit - over intelligentie gesproken - dat zij wel voor haar religieuze identiteit uitkomt en haar schaamteloze haarpartijen aan het oog van randdebiel Allah en de aantrekkelijke knappe Nederlandse mannen - zowel fysiek als behorende tot de meest intelligente mensen van de wereld - onttrekt. Want het Allah-baasje is, zoals wij weten een zeer kortzichtige baardaap, net zoals zijn bedenker de bedrieger moordenaar en roverhoofdman Mohammed.

Kortom, geen echte man, maar ook geen Marokkaanse wezel, zal genoegen nemen met het Tukkerin-meisje zolang er keuze genoeg is in ONZE kennisbeschaving en in de door de eeuwen heen stil blijven staan Mekka-landen. En de tijdmachine tikt als een molensteen om haar Marokkaanse nek. Ik heb het opdringerige voorgevoel dat zij het voorlopig zonder een echte vent moet stellen.
Alleen een domoor zal zijn piemel branden aan de vagina van een zichzelf als Marokkaanse uitgevende Tukkerin. Hooguit voor een vluggertje!

Zij die behangen is met het Nederlands paspoort en een voorkeur heeft voor de Marokkaanse nationaliteit noemen we schizofreen van huis uit. En dit alles zonder schaamhaarlap, als dwarse uiting van haar religieus, islamitisch, Marokkaanse identiteit. Haar enige hoop is daarom nog Allah. Gelet op haar overbodige kennis van de koran en alle daaruit voort etterende door waanzin besmette vluchtschriften die moslims haddiths noemen, zou dat mogelijk voor haar de enige redding kunnen betekenen:

Tukkerin's zelfbevrediging!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oh my gosh. Hoe kom ik aan de man?

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:
Kortom, geen echte man, maar ook geen Marokkaanse wezel, zal genoegen nemen met het Tukkerin-meisje zolang er keuze genoeg is in ONZE kennisbeschaving en in de door de eeuwen heen stil blijven staan Mekka-landen.
Je kan de man( in dit geval de vrouw) uit het dorp halen maar het dorp niet uit de man.

Eens moslim, altijd moslim. Ook in een moslim-vrije omgeving ! Best wel tragisch als je er even bij stilstaat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Oh my gosh

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef:Haha BFA! Ik heb er zin in hoor, al is het maar omdat ik jou dan eindelijk eens ga zien. :smile:
Mercator geen probleem :D ! Tik maar s Google afbeeldingen !

Die rare muts heb wel niet altijd op.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: .Oh my gosh. Ik kom klaar op de koran en de haddiths

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:
Islam. Wanneer worden we daar nu eindelijk eens van verlost?
We zullen dat zelf moeten doen. In Bijbelse tijden vernietigde een kwaaie Jehovah nog wel s een volledig volk in een orgie van vuur en vlammen, maar de tijden zijn veranderd, Jehovah is op pensioen en op (zijn) rust gesteld.

Het moslim-probleem moet practisch aangepakt worden, niet ideologisch of laten-we-praten-achtig.
De vraag is simpel: er zijn teveel moslims in Europa en er komen er steeds meer bij, wat gaan we daaraan doen?
In se is die vraag niet zo verschillend als die waar de Hollandse ingenieurs zich vanaf de Gouden Eeuw tot de Deltawerken zich mee bezig gehouden hebben al dat water komt op ons af hoe houden we dat tegen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

Gegroet leden,

Ik voel me enorm kut!! Zaterdag was Socrates hier bij me thuis, met zijn familie om mijn hand te vragen. Ik had me hier zo op verheugd, maar kwam helaas van een kouwe kermis thuis. Mijn vader heeft hem namelijk keihard geweigerd met als reden dat hij niet Marokkaans is. Ik weet nu uit wanhopigheid niet meer wat ik moet doen. Mijn hele hormoonhuishouding staat op zijn kop, heb de hele dag gejankt. Ik wil dood. Ik kan het niet meer. Ik ben zo verliefd op hem.. :crying: Wat moet ik nu doen?
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hand vragen

Bericht door Ariel »

Ik heb nog steeds de naam niet gehoord van de persoon die volgens jou gezegd heeft dat ik iets door verteld heb. Heb je die persoon al om toestemming gevraagd? Er moet bewijs van zijn zoals een mail of PM want ik spreek persoonlijk nooit met mensen van dit forum.
Graag heb ik straks de naam in mijn PM box zodat we dit misverstand uit de weg kunnen ruimen.
Ik wil namelijk zelf contact met dat persoon zoeken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie