Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

Nu de dagen lengen is het ook weer tijd voor het Sinterklaasfeest. Maar hoe staat de islamitische medemens daar nu in? Uw verslaggever hield een rondje.

‘Ik ben daar heel dubbel over’, zegt Ahmed Marcouch, PvdA-voorman in Amsterdam-West, ‘maar dat geldt voor bijna alle dingen zoals u weet. Kijk, als je wilt integreren moet je meedoen, óók met Sinterklaas. Daar ben ik heel duidelijk over. Maar in de traditionele vorm is Sinterklaas niet zo geschikt voor deze buurt. Zelf dacht ik voor volgend jaar aan de feestelijke intocht van een leernicht met zijn gevolg. Als ik hier dan nog ben, natuurlijk’.
Esmaa Bousakla, moeder van 7 schoolgaande kinderen, zegt vanonder haar hoofddoek: ‘Thuis is het geen probleem, we doen er gewoon niets aan. Maar mijn kinderen worden op school natuurlijk ongevraagd geconfronteerd met dat feest. Dat vind ik volkomen respectloos. We hebben daarom als moslimouders de handen ineengeslagen en bij de schooldirectie voorgesteld volgend jaar geen Sinterklaas meer op school te vieren. In plaats daarvan moet dan een gezamenlijke viering van het Suikerfeest komen. Dat is niet meer dan normaal’.
Jamal al-Bikri, werkzaam bij de stichting Natuur en Milieu, vindt het volgende: ‘Met Sinterklaas als fenomeen hebben we geen moeite alhoewel we vraagtekens plaatsen bij het consumentengedrag dat daarbij hoort. Waar wij over struikelen is die stoomboot. Die brengt een enorme uitstoot van vervuilende stoffen met zich mee; dat kan echt niet meer. We krijgen ontzettende veel meldingen over hoofdpijn en hoestklachten in de omgeving van de aanlegplaats, ieder jaar opnieuw. We hebben de minister daarom gevraagd een milieu-effect rapportage op te stellen. Zelf denken we dat de waterfiets een duurzaam en CO2-neutraal alternatief kan zijn.
Marouan Bouazza van de Moslimomroep: ‘Ik kan daar kort over zijn. Je ziet in die hele Sinterklaastijd bijna geen moslims meer in de media. We krijgen ook geen kansen. Zo is het bespottelijk dat Dieuwertje Blok nu al jaar in jaar uit het Sinterklaasjournaal presenteert. Dat kan Aicha Marghadi veel beter.
Aziz Groothuis, beleidsmedewerker kwaliteitszorg bij Saladdin, de Vereniging van Fundamentalistische Imans in Nederland, zegt: ‘Het leeft enorm bij onze achterban. De leden worden geconfronteerd met ontzettend veel vragen van gelovigen. Die begrijpen niet dat er nog zo vrij met Christelijke symboliek wordt omgegaan in dit land. Mind you, die man is een ongelovige maar wordt wel gepresenteerd als goedheiligman! Daarnaast vertellen gelovigen veel verhalen over angstige kinderen. Die zien een boot aankomen en dan zo’n man met een levensgroot kruis op zijn mijter aan wal gaan. Veel kinderen zijn dan bang dat de kruistochten weer opnieuw beginnen. Dat is heel traumatiserend voor sommigen.
Ik wijs er op dat in België de Sint om die reden ook geen kruis meer draagt: daar is al gekozen voor een religieus-neutrale variant.
We willen ondertussen onze leden beter equiperen om met deze problematiek om te gaan en willen daarom scholingen organiseren. Daartoe bereiden we momenteel een subsidieverzoek voor om de financiering rond te krijgen. Succes met je artikel. Allah weet alles het beste!
http://www.noodzakelijkkwaad.net/wordpr ... n-het-land" onclick="window.open(this.href);return false;
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

Sinterklaas hoort bij Nederland en is ONS feestje.
Als die moslims het er niet mee eens zijn dat het ONS feestje is, pleuren ze maar gauw op. :rock: :mad:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Ariel »

:smile: Leuk grappig stukje, en er zit vast wel een bron van waarheid in.


Maar eigenlijk is het best wel zielig dat moslim kinderen geen Sinterklaas thuis mogen vieren. Sinterklaas is namelijk een dubbele no-no….Ten eerste is het een niet-islamitische feestdag, en ten tweede is het voor moslims verboden om heiligen te aanbidden, en Sinterklaas wordt niet voor niets ook wel de Goedheiligman genoemd...

En, Mohammed heeft gezegd: : “degene die een volk imiteert, is een van hen.”

En dat kan je als moslim niet hebben…Een van hen zijn…Stel je voor.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Marcus
Berichten: 24
Lid geworden op: di nov 30, 2010 8:05 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Marcus »

Wat mogen moslims eigenlijk wel? Het lijkt verdorie dat alles onder het mom van religie verboden is? Het is aan hen om daar afstand van te nemen.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Dutch »

Moslimkindertjes mogen geen sinterklaasfeest, krijgen geen snoep noch geschenkjes van de sint thuis...hop, wéér een generatie moslimmetjes gefrustreerd en onaangepast... zo gaan we maar door!

Wat me wél opvalt is dat bij het door de gemeente georganiseerde paaseieren rapen hier in Brussel massaal moslimkindertjes aanwezig zijn...gratis chocolade...vandaar!
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

In Wenen zijn de problemen met Sinterklaas en de kleuters op school voorbij.
De Kindergarten zijn Nikolaus-vrij. Omdat vreemde enge onherkenbare vermomde mannen de kleuters trauma's bezorgen. Doodsangsten staan die kinderen uit. Weken lang hebben ze nachtmerries.
In Wien hat Nikolaus Kindergarten-Verbot
„Wenn Fremde kommen, kann es sein, dass die Kinder Angst bekommen – das wollen wir nicht, daher kommt er bei uns gar nicht“, sagt Sylvia Minich, Chefin der rund 360 städtischen Wiener Kindergärten. Statt der „hausfremden“ sollen die Kindergartentanten einfach selbst ins Kostüm schlüpfen.
De juffen gaan dus zelf herkenbaar sinterklaas spelen. Oh wat leuk.
Er zijn stemmen te horen dat dit toegeven aan islamisering is.
Er is een burgerinitiatief aan de gang onder de ouders.
http://www.oe24.at/oesterreich/chronik/ ... bot/207336
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door H.Numan »

Juist dit soort ongelofelijk doorzichtige dhimmy tactieken werkt 100% contraproductief. :smile:
De ouders die anders totaal geen probleem hebben met zo ongeveer alles wat mohammedanen uitvreten - hun persoonlijk gebeurt immers niks - worden nu regelrecht met de neus in de stinkende wond gedrukt. Waar ze anders zeer correct zouden stemmen op D66 stemmen ze nu op een andere partij.

Dus ga zo vooral voort, links! We komen er wel!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Manon »

Ook op Angeltjes berichten ze over het Berufsverbot van de sint in oostenrijk:

Beroepsverbod voor de Sint


Volgens de krant “Österreich” heeft de goedheilige man in de Weense stedelijke kleutertuinen beroepsverbod gekregen. De officiële reden luidt: “Als vreemdelingen komen kan het zijn dat de kindjes schrik krijgen – dat willen wij niet, daarom komt hij er bij ons niet in”, zegt Sylvia Minich, bazin van de 360 stedelijke Weense kleutertuinen. Daarom moeten de kleuterbegeleidsters zelf een pak aantrekken… Een Sint met een boezem… het negatief van een dragqueen!

Critici menen dat bij dit verbod een drogreden opgegeven werd. Men heeft de traditie opgegeven wegens de gevoeligheden van andersgelovige kinderen. Politici menen dat het hier gaat om een verbod op de christelijke waarden: vandaag Sint Niklaas, morgen de kerstboom, overmorgen de kruisbeelden. Onze kinderen leren toch ook andere gebruiken kennen? Het gaat hier toch ook over verrijking? De ouders wijzen er fijntjes op dat een Halloweenfeest wel doorgang mocht vinden. Heeft een kindje hierbij angst gehad?

Ook de pedagogen gaan in het verzet. Sint Niklaas is een kindervriend, geen kinderbeul. Het is een schande dat Sint Niklaas afgeschaft wordt om moslimkinderen niet voor het hoofd te stoten.

Inmiddels werd er in Wenen met een petitie gestart om Sint Niklaas te redden.

Voor de uitleg van de kleutertuinenbazin, mag je je in dit onland gaan verantwoorden bij het spionnencentrum…”als vreemdelingen komen kan het zijn dat de kindjes schrik krijgen”.

Floriaan Terbeke


Dit is nu toch écht wel om heel hard te beginnen gillen! Wààr haalt dat mens het vandaan?

Even Ons Aller Toon dan maar zijn verhaal laten doen:

More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Dutch »

Volgens mij zijn moslimkindertjes best wel één en ander gewoon en worden ze niet zo snel meer bang hoor : soepjurken kennen ze, lange baarden ook, schaamlappen die gezichten verhullen zijn dagelijkse koek, bij het schapen kelen staan ze er gewoon met de neus bovenop...waarom zouden die kindertjes angstig worden van een vriendelijke sint???!!! :shock: :shock: :shock:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door BFA »

Dutch schreef:waarom zouden die kindertjes angstig worden van een vriendelijke sint???!!!
Omdat ze vriendelijkheid niet kennen of begrijpen, denken dat het een van de manieren van de Duivel is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Monique »

waarom zouden die kindertjes angstig worden van een vriendelijke sint
Nou....
- Sint heeft een baard.
- deze baard is aardig
- deze baard geeft kadootjes

Ik kan me goed voorstellen dat moslimkinderen zich de takketyfus schrikken wanneer ze een lieve, aardige baard tegenkomen.

Ze zijn andere baarden gewend.
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

Mogelijk is dit een zgn WC-eend onderzoek.

'Sinterklaas is immens populair'
Het sinterklaasfeest is immens populair. Het feest lijkt zelfs ieder jaar aan populariteit te winnen. Dat zegt directeur Ineke Strouken van het Nederlandse Centrum voor Volkscultuur. [...]
Uit een onderzoek dat Strouken dit najaar nog publiceerde, bleek dat Nederlanders Sinterklaas vieren de belangrijkste traditie vinden. ,,Mensen vinden het een kleurrijk feest. En tegenwoordig zijn we ontzettend bezig met onze tradities die we niet verloren willen zien gaan'', aldus de directeur.

Ondanks de populariteit van het feest rond de goedheilig man zag Strouken voor het eerst dit jaar ook een tegenbeweging. ,,Vroeger lag Zwarte Piet nog al eens op de korrel, nu lijkt de beurt aan sint. Mensen vinden het feest verouderd of vinden sint een akelige man'', zegt Strouken. Volgens haar is de kritiek op de sint niet zo heel verwonderlijk, omdat de traditie rond de bisschop de laatste jaren juist in de belangstelling staat en er veel over gepraat wordt. ,,Hoge bomen vangen veel wind'', aldus Strouken.
http://www.depers.nl/binnenland/528938/ ... ulair.html
Ik denk dat ze bij het laatste gewoon doelt op de pedo-kwesties onder katholieke prelaten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

Gekleurde Sint in de Bijlmer
Amsterdam - Kinderen in het Amsterdamse stadsdeel Zuidoost, beter bekend als de Bijlmer, krijgen zaterdag bezoek van een gekleurde hulpsinterklaas. Op die manier moet de discussie aangegaan worden over het huidige Sinterklaasfeest.
Jongerenstichting Streetcornernetwork meldt trots dat zij "de enige gekleurde hulpsinterklaas bereid heeft gevonden naar Zuidoost te komen".
Volgens de stichting is niet elke gekleurde bewoner van de Bijlmer blij met het huidige Sinterklaasfeest. Met de donkere Sint wil Streetcornernetwork hier aandacht voor vragen. Daarom zal de gekleurde Sint in het buurtcentrum voor Caribische inwoners niet alleen cadeaus uitdelen, maar ook de discussie met de aanwezigen aangaan over het Sinterklaasfeest.
De laatste jaren ontstaat er regelmatig discussie over het Sinterklaasfeest en dan met name over de rol van Zwarte Piet als knecht van de witte Sinterklaas.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8400 ... mer__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Schepsel »

Godsamme wat een overbodig en overdreven gezeik. Ik ben ooit een kleuter geweest en zag mijn zwarte klasgenootje ook niet als een soort knechtje omdat Sinterklaas wit is en Zwarte Piet zwart :roll:
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Manon »

Eliabe schreef:Gekleurde Sint in de Bijlmer
Amsterdam - Kinderen in het Amsterdamse stadsdeel Zuidoost, beter bekend als de Bijlmer, krijgen zaterdag bezoek van een gekleurde hulpsinterklaas. Op die manier moet de discussie aangegaan worden over het huidige Sinterklaasfeest.
Jongerenstichting Streetcornernetwork meldt trots dat zij "de enige gekleurde hulpsinterklaas bereid heeft gevonden naar Zuidoost te komen".
Volgens de stichting is niet elke gekleurde bewoner van de Bijlmer blij met het huidige Sinterklaasfeest. Met de donkere Sint wil Streetcornernetwork hier aandacht voor vragen. Daarom zal de gekleurde Sint in het buurtcentrum voor Caribische inwoners niet alleen cadeaus uitdelen, maar ook de discussie met de aanwezigen aangaan over het Sinterklaasfeest.
De laatste jaren ontstaat er regelmatig discussie over het Sinterklaasfeest en dan met name over de rol van Zwarte Piet als knecht van de witte Sinterklaas.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8400 ... mer__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan eis ik nu een Chinese zwarte Piet!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

En ik wil zo'n Piet.
Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Monique »

Wat een gezeik.
Niemand MOET aan sinterklaas doen hoor.
Wat een ontzettend lullig kneuterlandje zijn we aan het worden zeg.

Het is wel duidelijk dat we teveel steuntrekkers hebben.
Mensen met een baan hebben geen tijd en zin om zo ontzettend slap te lopen zeiken.
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door BFA »

Monique schreef: Het is wel duidelijk dat we teveel steuntrekkers hebben.
Mensen met een baan hebben geen tijd en zin om zo ontzettend slap te lopen zeiken.
Het zijn niet steuntrekkers die zeiken.
Mensen met een baan bij de gemeente, provincie of staat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Dhana »

Esmaa Bousakla, moeder van 7 schoolgaande kinderen, zegt vanonder haar hoofddoek: ‘Thuis is het geen probleem, we doen er gewoon niets aan. Maar mijn kinderen worden op school natuurlijk ongevraagd geconfronteerd met dat feest. Dat vind ik volkomen respectloos. We hebben daarom als moslimouders de handen ineengeslagen en bij de schooldirectie voorgesteld volgend jaar geen Sinterklaas meer op school te vieren. In plaats daarvan moet dan een gezamenlijke viering van het Suikerfeest komen. Dat is niet meer dan normaal’.
En dan natuurlijk el eid vieren natuurlijk. De straten rood van het bloed. Getverderrie ik zou mijn kinderen van school thuishouden als het tot een verplicht suikerfeest komt. Respectloos.. laat me niet lachen. Ik zou met alle plezier het doekje van haar kop trekken. Alsof het niet respectloos is dat wij op straat naar vette waggelende eeuwig zwangere zwarte kraaien moeten kijken die niet veel anders doen dan door incest zwaar debiele crimineeltjes op de wereld zetten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Ariel »

Bij dit bericht hoef je weinig verbeeldingskracht te gebruiken.
Luister maar even naar de hulpsint .
De Sint begint zijn trieste verhaal met...."Toen we aankwamen rijden waren er twee Marokkaanse jongens..."
Luister hier verder .
http://www.rtvnh.nl/nieuws/51463/Hulpsi ... ep+jongens" onclick="window.open(this.href);return false;

Sinterklaas bekogeld met sneeuwballen

AMSTERDAM - Een groep pubers heeft zaterdagavond in Amsterdam-Noord een hulpsinterklaas lastiggevallen. De goedheilig man moest zelfs zijn staf gebruiken om hen van het lijf te houden. Een medewerker van de Sinterklaas Centrale in de regio Amsterdam bevestigde zondag een bericht hierover van de regionale zender RTV Noord-Holland.

Twee of drie kinderen bekogelden de hulpsinterklaas met sneeuw- en ijsballen toen hij op huisbezoek wilde gaan. Hij ging naar binnen, maar toen hij na afloop van het bezoek weer naar buiten kwam, stonden ongeveer tien pubers hem op te wachten. Pas toen de Sint met zijn staf dreigde, lieten ze hem met rust.

Dezelfde hulpsinterklaas en zijn gezelschap werden zondag overigens weer bekogeld met sneeuw- en ijsballen. Dit keer kreeg zijn chauffeur een ijsbal in zijn gezicht toen hij net ergens weg wilde rijden. Ook dit gebeurde in Amsterdam-Noord.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8413 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Eliabe »

Voor iedereen een gezellige sinterklaasavond.
Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

Sint + sneeuw + verrijking geeft:
Sint bekogeld met sneeuwballen
Een groep pubers heeft zaterdagavond in Amsterdam-Noord een hulpsinterklaas lastiggevallen. De goedheilig man moest zelfs zijn staf gebruiken om hen van het lijf te houden. [...]
Dezelfde hulpsinterklaas en zijn gezelschap werden zondag overigens weer bekogeld met sneeuw- en ijsballen. Dit keer kreeg zijn chauffeur een ijsbal in zijn gezicht toen hij net ergens weg wilde rijden. Ook dit gebeurde in Amsterdam-Noord.
http://www.depers.nl/binnenland/529345/ ... allen.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Monique »

strippende sint
Uitgegeven: 13 december 2010 19:40
Laatst gewijzigd: 13 december 2010 19:32

BEILEN - De gemeente Midden-Drenthe kan stripteaseshows in discotheek Lef in Beilen niet verbieden. Barbara Langenkamp van de lokale GroenLinksfractie is verontwaardigd over de stripact.

© ANPTwee strippers, verkleed als Sinterklaas en Zwarte Piet, hebben zich tijdens een themafeest ontkleed in de nabijheid van 16- en 17-jarigen.

Volgens Langenkamp was de naaktshow niet aangekondigd. ''Het ging om een verrassingsact. Daarom wisten ouders van niks en werden jongeren nietsvermoedend geconfonteerd met een stripshow.''

De gemeente kan niet optreden. Volgens de burgemeester zijn de stripshows een nevenactiviteit van de discotheek. Die hoeft daarom geen aparte vergunning aan te vragen, aldus Langenkamp.

Het raadslid laat onderzoek doen naar de wettelijke leeftijdsgrens voor het bijwonen van stripshows.
:roll2:
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door Mahalingam »

We zijn weer een jaar verder en Sinterklaas is gekomen. In Dordrecht.
Het is dus weer tijd voor alle anti-sinterklaas goedmensen om hun hangups uit te leven.
Op de route van de officiele Sinterklaas in Dordrecht ging een neger op straat liggen en die wilde niet weg. Hij was een occupiet. En werd weggesleept.
Ook waren er 4 anti-racisten met de tekst op hun T-shirt: "Zwarte Piet is racisme". Die werden van de straat gehaald en naar het bureau gebracht 'voor nader onderzoek' en vrij gelaten toen het Sint-gebeuren voorbij was.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2011/ ... warte-piet
Altijd gejank om Sinterklaas en Zwarte Piet
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Noodzakelijk Kwaad. Sinterklaas in het land!

Bericht door H.Numan »

Toch merk ik heel voorzichtig een kentering:
Niet zo gek lang geleden zouden die aksievoerders alle gelegenheid gekregen hebben om het feest zo effectief mogelijk te vergallen te demonstreren.
Vandaag de dag zijn ze direct gearresteerd en kregen ze nog een boete ook. Andere linkse kwasten die hetzelfde deden elders kregen ook direct de roe en een boete. Vrijwel zeker dat dit jaar Sint en Piet geen problemen meer te duchten hebben vanuit de linkse hoek.

De knapen die het leuk vonden om zwaar (dubbel illegaal: vuurwerk is altijd illegaal, en dit is nog eens te zwaar ook) vuurwerk te gooien naar die blinde gaan nu vrijwel zeker via een civiele procedure E 10.000 ophoesten, als zijnde het herstellen van de schade.

Dat is dus het effect van de PVV op de achtergrond. :rock:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie