Hallo allemaal

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

Beste forummers,
Ik zou het fijn vinden om hier deel te nemen , en mijn hart te kunnen luchten nu en dan !

Ik ben een Engelse vrouw, woon in NL getrouwd met een Nederlander . Ben Christen maar geen lid van een denominatie ( meer ) en volg Islam al jaren, sinds Oslo en de verraad van Israel. Leuk om met anderen in NL erover te kunnen hebben want zoveel in mijn omgeving die er vanaf weet zijn er helaas niet !


Groetjes :smile:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door BFA »

Welkom,
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

Dank je wel !
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

Hallo nononsense. Van Harte Welkom, en leuk om je hier te zien.
Hier kan jij je hart luchten over alle zaken die met Islam te maken hebben. Dat doen wij namelijk ook.
Hoe sta jij tegenover Islam? En wat vindt jij van Islam in Engeland en hoe men daar mee omgaat ?
Wij hebben een heel topic aan Islam in Engeland gewijd, omdat wij denken dat Engeland al verloren is.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 43&t=12348" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zelf ben een anglofiel en het doet mij zeer om te zien hoe mijn geliefde Engeland langzaam maar zeker overgenomen wordt door Islam.
Al hoewel ik moet toegeven dat ik afgelopen vakantie ( 5 weken geleden) in Cornwall geen moslim tegen gekomen ben. De meeste moslims zitten in en rondom grote steden. Maar de paar Engelse waar ik een gesprek mee had zijn zo politiek correct.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

Bedankt Ariel.
Ik zie het gevaar van islamisation. Ik vind het verschrikkelijk barbaars en kan niet begrijpen hoe gek de Engelsen zijn geworden, maar als Ik ze vertel wat Ik weet van de Koran en hadith zijn ze toch nadenkend, eenmaal in gesprek. Maar, eigenlijk willen ze het niet geloven. Ik geloof zelf dat islam de grootse bedreiging is sinds WW, maar te weinig zien dit. Jullie wel en dat is geweldig !
Als je de Daily Mail leest zijn er best veel reacties altijd tegen Islam van Engelsen dat wel.En inderdaad in afgelegen dorpen enzo zie je moslems niet en het speelt daar niet onder de mensen.
Een beetje zo als hier in het Noorden .
Heb al hier gelezen over het verloor gaan van Engeland. Ben in de rouw !!
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

oh, en ook vriendelijk groet !!!

ken jij video's van Pat Condell Ariel?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Monique »

Pat Condell:

viewtopic.php?f=30&t=10596&hilit=pat+condel

Welcome nononsense.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door Dhana »

Hallo nononsens. Welkom binnen onze gelederen. Ik hoop dat we hier allemaal van je bijdragen mogen genieten.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Ariel »

nononsense schreef:oh, en ook vriendelijk groet !!!

ken jij video's van Pat Condell Ariel?
Ja, :razz: die zijn goed he... Ik had nog nooit van de goeie man gehoord voordat ik zijn video's zag. Geeft hij nog wel eens een voorstelling in Engeland? Hij is toch een stand-up comedian?

En gelukkig zijn er nog genoeg mensen in Engeland die het gevaar van Islam inzien. God zij dank wel. Wij volgen de EDl hier op de voet.
Moedig hoor, deze jonge gasten. Ze doen het toch maar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Hallo allemaal

Bericht door Schepsel »

Hallo nononsense, welkom.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door silkyboxershortXL »

Hallo Nononsense en welkom. Ik vind Pat Condell zo goed te verstaan. Ik geloof dat hij
zich heel goed verschuilt. Dat hij een atheïst is vind ik geen enkel probleem. Ik wil mezelf
als Christen gedragen maar die moslims weten ongekende lelijke gedachten bij mij naar boven te halen.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door BFA »

nononsense schreef: kan niet begrijpen hoe gek de Engelsen zijn geworden,
Te veel klappen gekregen op school en van het krijgen van klappen gaan houden.
nononsense schreef:Maar, eigenlijk willen ze het niet geloven.
Het voortduren van vormen van Masochisme is gebaseerd op ontkenning van aspecten van de realiteit.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

Bedankt allemaal voor jullie welkom.!
Ja Ik zie dat jullie Pat goed kent ! Ik heb geen idee Ariel, als hij nog als comedian optreedt, denk van niet, maar hou me er niet aan !
SilkyboxershortXL ( um..mooie naam :smile: ) weet wat je bedoel over Pat, maar hij spreekt de waarheid uit over Islam en duidelijk en weinigen durven dat !
En ook ja,over dat Christen gedrag = zelf komt er weinig van terecht als Ik weer bijna elke dag iets hoor over Islam of dhimmi's die hen steunen--wordt Ik hysterisch !! :P
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door silkyboxershortXL »

Robert Spencer zegt;
We moeten ons verenigen, de slachtoffers en potentiële slachtoffers van de islamitische
jihad, de Christenen, joden, boeddhisten, hindoes. Want we geloven in vrijheid en rechtvaardigheid voor alle mensen en we geloven in gelijkheid van rechten van alle mensen voor de wet en we geloven in vrijheid van geweten. Dit zijn de principes van de judeo-christelijke traditie en ik geloof dat we daarvoor moeten opkomen, geen excuus mogelijk.
Dit wordt aangevallen door moslims die vinden dat de islamitische wet op ons moet gelden.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

BFA schreef:
nononsense schreef: kan niet begrijpen hoe gek de Engelsen zijn geworden,
Te veel klappen gekregen op school en van het krijgen van klappen gaan houden.
nononsense schreef:Maar, eigenlijk willen ze het niet geloven.
Het voortduren van vormen van Masochisme is gebaseerd op ontkenning van aspecten van de realiteit.
Natuurlijk.
Dat helpt
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

Ben helemaal mee eens XL

Ga eten, laat , en zoals gewoonlijk een gekkenhuis hier
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
nononsense schreef:oh, en ook vriendelijk groet !!!

ken jij video's van Pat Condell Ariel?
Ja, :razz: die zijn goed he... Ik had nog nooit van de goeie man gehoord voordat ik zijn video's zag. Geeft hij nog wel eens een voorstelling in Engeland? Hij is toch een stand-up comedian?

En gelukkig zijn er nog genoeg mensen in Engeland die het gevaar van Islam inzien. God zij dank wel. Wij volgen de EDl hier op de voet.
Moedig hoor, deze jonge gasten. Ze doen het toch maar.

Inderdaad moedige jongens!

Afbeelding
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Hallo allemaal

Bericht door Thomas »

Thomas schreef:
Amazigh schreef:
Ariel schreef:Ja, :razz: die zijn goed he... Ik had nog nooit van de goeie man gehoord voordat ik zijn video's zag. Geeft hij nog wel eens een voorstelling in Engeland? Hij is toch een stand-up comedian?

En gelukkig zijn er nog genoeg mensen in Engeland die het gevaar van Islam inzien. God zij dank wel. Wij volgen de EDl hier op de voet.
Moedig hoor, deze jonge gasten. Ze doen het toch maar.

Inderdaad moedige jongens!

Afbeelding
Als het deze jongens zijn die de islam uit Engeland en Europa trapt......

EEN STANDBEELD VOOR DIE GASTEN.

Net zoals we hier en daar monumenten hebben voor die mensen die de nazi's er hebben uitgetrapt.
En maak je maar geen illusie: de islam/koran is erger!!!!!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door peter calluy »

Hello nononsens,

Welkom hier.

Ben een goede bekende bij 'one law for all' no sharia campaign. http://www.onelawforall.org.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

We hebben ondertussen hier in de humanistische vrijzinnige vereniging (vlaanderen) een samenwerking rond seculariteit lopen.

Greetings Peter.
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door Manon »

Amazigh schreef:

Inderdaad moedige jongens!
Waar leren ze het nietwaar?

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door Manon »

welkom nononsense.

Zelfs uw openingstopic wordt hier al vervuild... waar gaan we naartoe?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

circe schreef:welkom nononsense.

Zelfs uw openingstopic wordt hier al vervuild... waar gaan we naartoe?
Hi circe. bedankt. Tja, Ik had natuurlijk niet moeten vertellen dat Ik een Engelse bent ! :crying: ( ben ook Nederlands pas geworden en had een NL moeder, misschien had Ik dat moeten vertellen ?) je denkt daar niet aan ten eerste, en mijn NL geschrift niet tot het hoge peil die Ik hier lees dus denk zeg het maar alvast..bad idea.
Maar Ik merk dat de meeste hier normale reacties geven. Allen dank je, gewaardeerd.
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

Amazigh schreef:
Ariel schreef:
nononsense schreef:oh, en ook vriendelijk groet !!!

ken jij video's van Pat Condell Ariel?
Ja, :razz: die zijn goed he... Ik had nog nooit van de goeie man gehoord voordat ik zijn video's zag. Geeft hij nog wel eens een voorstelling in Engeland? Hij is toch een stand-up comedian?

En gelukkig zijn er nog genoeg mensen in Engeland die het gevaar van Islam inzien. God zij dank wel. Wij volgen de EDl hier op de voet.
Moedig hoor, deze jonge gasten. Ze doen het toch maar.

Inderdaad moedige jongens!

Afbeelding
Goedendag Amazigh. Nice to meet you too
er..je wilde wat zeggen ?
Ach vergeleken met moslems in Engeland met hun placards "death to all who insult islam" lijken deze jongens op een scouting evenement
nononsense
Berichten: 15
Lid geworden op: ma dec 06, 2010 8:19 pm

Re: Hallo allemaal

Bericht door nononsense »

peter calluy schreef:Hello nononsens,

Welkom hier.

Ben een goede bekende bij 'one law for all' no sharia campaign. http://www.onelawforall.org.uk/" onclick="window.open(this.href);return false;

We hebben ondertussen hier in de humanistische vrijzinnige vereniging (vlaanderen) een samenwerking rond seculariteit lopen.

Greetings Peter.
Hallo Peter. Dit ken Ik niet, heb naar link gekeken. Erg informatief. Bedankt !
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Hallo allemaal

Bericht door peter calluy »

Graag gedaan hoor,

Je kunt nu ook een engelstallig boek lezen van een Nederladse Professor in de literatuur van de grondrechten. Een bijzonder boeiende man.

Paul Cliteur, ik heb veel van hem geleerd en heb hem ook een paar keer ontmoet. Een bijzonder sympathiek en gewoon man.

Het boek noemt 'the secular outlook'.

Intervieuw op you tube, part 1 : http://www.youtube.com/watch?v=G_9mY5AA0lo" onclick="window.open(this.href);return false;

Greets Peter C
Plaats reactie