Bijwoner praat bij.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Inclusief hun weidegronden en de moestuinen voor de Levieten.
Specifieert het OT ook welke weidedieren en groenten werden verbouwd Bijwoner, of moeten we dit "symbolisch" opvatten?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door mercator »

bijwoner schreef: Daarnaast ben ik steeds bereid, om 'bepaalde mensen' duidelijk te maken dat Jood zijn in de nabije toekomst geen schande meer is, maar door velen begeerd zal worden.
Hey, ik heb gisteren pas ontdekt dat ik Joodse voorouders heb, terug gaand tot de 16de eeuw, ik wist daar echt niks van af, maar is me dat een opluchting nu zeg!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Mercator,
Van harte gefeliciteerd. Meldt dit op de betreffende website waarvan je waarschijnlijk dit naakte feit geplukt hebt!
Onlangs stond er in het Ned. Dagblad een getuigenis van een man, die hetzelfde overkwam. Na pakweg 6 maanden, nam een wildvreemde Jood contact met hem op en 'van het een, kwam het ander'.


Als het een beetje meezit, zal de plaatselijke Hermandat juist vanwege deze identiteit verwisseling van jou, niet ingrijpen als je op pols en voorhoofd zo'n doosje met een tekst gaat plaatsen. Gisteren zag ik via internet, dat dit helemaal niet vanzelfsprekend goed gaat.
Ergens in 'een achtergebleven' buitenland, was zo'n Jood voornemens God eerbied te gaan bewijzen, tot hij door de plaatselijke agenten tegen de grond gewerkt werd. Omstanders hadden melding gemaakt van 'draadjes en doosjes' en dit in verband gebracht met lieden die zich via explosieven zouden kunnen willen verstuiven. :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

mercator,
Dat heb ik nu niet paraat. Naar verluidt, zijn er wel mensen die hun kennis hierover in verband met Bijbelsteksten in boekvorm uitgegeven hebben. Opsommigen qua reinheid van telen, staan uiteraard wel in DPK. Sneu was dat, want ik had een paar jaar terug zo'n moestuin in gedachten, waarin via wisselteelt met zo min mogelijk vergiften, een flinke opbrengst haalbaar zou moeten zijn.
Bleek toch dat deze teeltcombinaties al in het OT verboden zijn!
Daarnaast werkte mij geheugen niet echt mee, want ik vergeet of raak de gegevens kwijt van zaadjes enzovoorts die ik in de grond stop.
Maar al te vaak, na verloop van een paar maanden, krijg ik dan zin om eens lekker te gaan schoffelen en dan na 14 dagen bleken dat de boontjes gewest te zijn....Duidelijk geen groene vingers bij bijwoner!
Wat tot gevolg heeft, dat ik zo'n beetje alleen maar eetbare gewassen in de tuin heb staan- zodat vergissingen zelden fataal aflopen. :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: PVV :Statenverkiezingen van 2 maart

Bericht door bijwoner »

Een PVV-er genaamd Kortenhoeve, pleitte vandaag voor een gewapend ingrijpen in Iran.
Al meer heb ik aangegeven, dat via de Universiteit van Twente een VML bulletinboard gericht staat op mijn pc. Dat heeft tot gevolg, dat het aantal hits op 'bijwoner', '' DPK' of 'gerritallah' laag zal blijven. Men kijkt immers naar de Universiteit van Twente, dus dan valt dat niet zo op.

De PVV is nog net zo betrokken bij DPK als voorheen. Ik had, om tijd te besparen een vers apart gezet in een map over dit Forum. Dat is wat makkelijker om de draad de volgende dag weer op te pakken.

De inhoud daarvan gaat als volgt:
---
PK blz. 243 Jesaja 42:1-4 ; Psalm 45:4

Soera 002:225. Allah zal u niet ter verantwoording roepen voor uw ijdele eden, maar Hij zal u ter verantwoording roepen voor hetgeen uw hart heeft verdiend. Allah is Vergevensgezind, Verdaagzaam.
----
Nu ben ik na DPK bezig om voor Christenen duidelijk te maken hoezeer De Heilige Koran gebaseerd is op plagiaat & fraude uit De Bijbel en zet in de BPK naast Bijbelboeken, DHK verzen. (In DPK staan Bijbelverzen naast De Heilige Koran, die integraal is overgnomen.)

Dat uitgerekend nu zo'n PVV- er met zo'n aanzet tot oorlog tegen Iran komt, heeft diverse verbanden.
1) De VML kwam gisteren ter sprake door mij op http://www.stand.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, waarbij ik opriep n.a.v. de VS actie om hun pedofiele politie kennis te delen, nu eindelijk haast te maken met het omvormen van 26 PolitieKorpsen naar 1 Politie Korps. Daarbij voerde ik ook aan, dat het zonder twijfel qua tijdstip ook een VML actie vanuit de VS is, want op die manier kan men met zo'n zedenzaak de aandacht voor WiKi-Leaks afhalen.
Vooral de PVV,VVD en VML zijn vuurbang, dat er ooit 'verantwoording afgelegd zal moeten worden'. Hiertgeen zijn 'alle middelen ge-oorloofd' volgens de VS. Balkeneinde heeft er in het verleden in moeten toestemmen, dat het de VS mogelijk moet zijn een gewapende actie in Den Haag uit te voeren, mocht het er ooit van komen dat er voor het Internationale Strafhof VS Militairen ter veroordeling opgeroepen worden...

*Zo werd verdrongen, dat het opperhoofd van Birma voornemens was 800 miljoen (van de 1 miljard aan hulpgelden die geschonken waren vanwege de tyfoon die dat land een paar jaar terug trof), te spenderen aan het opkopen van 57% van de aandelen van Manchester United. WiKi-Leaks bevat nog oneindig veel meer schokkende feiten, waarvan men graag de aandacht van het NL publiek aftrekt....De Birmese bevolking kan creperen, zolang VML- ers er de macht in handen hebben.

Later die dag bleek dat er zowel PVV'ers gereageerd hadden, als minister Opstelten die eerder al plannen had om de Politie Korpsen in te laten krimpen totdat ze overeen kwamen met de huidige 13 arrondissementen van de Rechtbanken. Dat was eerder niet gelukt, omdat 'de tijd er nog niet rijp voor was'.

2) Kortenhoeve denkt nu dus, gezien de mega bezuiniging op de NL en EU Defensie, dat de tijd rijp is om dan het geld maar met bakken over de balk te gooien vanwege Iran.

Hij is weinig ingevoerd in het politieke bestel in Iran, zoveel is wel duidelijk. Het meelezen in het Nederlands Dagblad, kan veel verhelderen.
Ahmadinejad heeft eerder deze week een minister uit zijn functie ontheven (terwijl hij in het buitenland op werkbezoek was) en vervangen door een grotere havik. Probleem is echter, dat deze president begin dit jaar ook zoiets van plan was en toen 200.000 boze mailtjes van burgers kreeg, omdat hij zijn Parlementaire bevoegdheden ruim overschreed.

3)Wie de loop der dingen rondom DPK een beetje heeft bijgehouden, voelt op zijn klompen aan, dat 2011 een jaar gaat worden, waarin de implosie van de Islamitische landen werkelijkheid kan gaan worden. Dat zou erg goed uitkomen voor de G-20 landen, die in Toronto besloten hebben massaal te gaan bezuinigen. Meer in de EU bezien, betreft dit vooral Defensie posten en dan zou het erg handig zijn in 2011 De ParallelKoran eindelijk te laten publiceren. :turban:

Waar de PVV'er nu dus oproept om een oorlog tegen Iran te beginnen, zie ik meer 'de vlucht vooruit' van een VML-er die de wapenindustrie weer geheel de vrije hand wil geven. Maar DPK publicatie wordt dan ook stelselmatig tegengehouden door de VML, wapenindustrie, universiteiten die nog nakluiven op $ 78 miljard, geschonken via een vorige koning in Saoudie Arabi'e om DHK te promoten en 'Hoeders van de Heilige Koran'. De miljarden van die koning zijn ook aangewend om de evolutietheorie wat meer 'swung te geven' op het academische denkniveau. Daarom reken ik hem niet onder 'de Hoeder van De Koran'.

Wanneer de PVV dus nu meedingt voor de komende statenverkiezingen, gelieve na te denken of u dat wel zo goed idee vindt!

Het lijkt mij, dat het toestaan van publicatie van DPK een factor 1.000 goedkoper is, zonder dat er 1 menselijk wapen aan te pas komt. Dat kan erg veel gevulde bodybags schelen in Westerse landen! Ook wordt er dan de noodzaak ontnomen aan Islamitische vluchtelingen om 'deze kant uit te vgaan'. Men kan, wanneer onomstotelijk* vast staat dat DHK een 'neppertje is', zich dan eindelijk richten op een vreedzame toekomst met groei mogelijkheden in eigen land.

* Er is nog nooit Islamitisch verweer gekomen tegen de inhoud van DPK. Wel kreeg ik in 2005 al het commentaar, dat dit de zwaarste aanval op DHK is in 1400 jaar.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: PVV :Statenverkiezingen van 2 maart

Bericht door bijwoner »

Dat de PVV oorlog met Iran zaait, getuige de uitspraak van de PVV'er Kortenhoeve vandaag op TV, is door de redactie alhier verplaats naar 'bijwoner praat bij'. Hiertegen protesteer ik.
De PVV komt niet op voor de belangen van het NL volk, nog van dat van andere volkeren. Alleen het welbevinden van de wapenindustrie en de daarmee verweven VML belangen, heeft haar warme belangstelling. Mede gelet op de komende Statenverkiezingen, is dat relevant nieuws! :turban:
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: PVV :Statenverkiezingen van 2 maart

Bericht door naar boven »

bijwoner schreef:Een PVV-er genaamd Kortenhoeve, pleitte vandaag voor een gewapend ingrijpen in Iran.
...
Waar zegt Kortenhoeve dat er gewapend ingegrepen moet worden in Iran? Is 'de voet dwars zetten' een oproep tot oorlog?
"Velen noemen Ahmadinejad en de zijnen krankzinnig, maar dat zijn zij niet. Het zijn rationele en calculerende gelovigen met een missie. Het zijn Mohammad Atta's met een luchtmacht en straks met een atoombom. Alles moet worden gedaan om deze lieden de voet dwars te zetten, inclusief wurgsancties, een dagvaarding voor Ahmadinejad en een Europees reisverbod voor functionarissen van het regime. Het is echter de vraag of wij niet al te laat zijn. Graag een reactie van de regering."
BRON
Spoiler! :
Dank u, voorzitter. Ik begin mijn bijdrage graag met een woord van dank en erkenning aan de politicus van het jaar, aan Geert Wilders. Het is voor mij een grote eer in zijn team te mogen meewerken aan een beter Nederland en een betere wereld.

Voorzitter, de fractie van de PVV gedoogt het kabinet in het belang van de Nederlandse bevolking. Dat betekent een overeenstemming op tal van dossiers. Maar op het beleidsterrein van buitenlandse zaken zijn wij op een aantal punten overeengekomen 'to agree to disagree'. De PVV-fractie gaat echter niet onbenoemd laten wat in het kader van de internationale betrekkingen duidelijk benoemd moet worden. In dat kader zal ik mijn bijdrage verweven met enkele kritische kanttekeningen bij de tekst van de buitenlandbegroting.

De regering schrijft de Nederlandse belangen centraal te stellen en daarmee samenhangend een betere wereld te willen nastreven. Een rechtvaardige en veilige wereld. Welnu, dat wil de PVV ook. Mijn fractie ziet echter de noodzaak voor nuances in de praktische uitwerking van die woorden. Daarbij is het van primair belang oorzaken en gevolgen goed te onderscheiden en deze concreet en correct te benoemen. Want benoemen levert het cement voor bouwen.

Een voorbeeld: de regering redeneert dat armoede en uitzichtloosheid niet alleen massamigratie en mensenhandel in de hand werken, maar ook extremisme. Ik veronderstel dat hier met name wordt gedoeld op islamitisch extremisme. Maar dat wordt niet ingevuld.

Nu zal ik niet ontkennen dat armoede en uitzichtloosheid extremisme kunnen bevorderen. Maar het is een misverstand dat armoede en uitzichtloosheid extremisme zouden veroorzaken. Extremisme behoeft een radicale ideologie. Bij afwezigheid daarvan leiden armoede en uitzichtloosheid slechts tot lethargie. Wij hebben dat kunnen zien bij de Aboriginees in Australië en bij de onaanraakbare kastelozen in India. Zij hebben nimmer zelfmoordaanslagen gepleegd of de vernietiging van een andere cultuur nagestreefd. Armoede en uitzichtloosheid op zichzelf veroorzaken geen extremisme. Mohammed Atta was geen kansarme jongere maar een young urban professional, een yuppie, net als Mahmoud Ahmadinejad.

Voorzitter, ik ben bij het lezen van de begroting op meer onbevredigende analyses gestuit. Zo stelt de regering dat "nieuwe regionale grootmachten een steeds nadrukkelijker stempel op de loop der gebeurtenissen drukken". Oók mijn fractie onderkent de rol van opkomende economische tijgers. Ik denk aan China, India en Brazilië. Maar wordt hier door de regering niet om de hete brij heen gedraaid? In de begroting komen de woorden islam en islamitische immers niet één keer voor. Niet één keer! Echter, het zijn toch óók islamitische spelers die een steeds nadrukkelijker stempel op de loop der gebeurtenissen drukken? Het gaat om staten als Iran en Saoedi-Arabië en om organisaties als de taliban, Hezbollah en de transnationale Moslim-broederschap. Het gaat ook om de Organisatie van de Islamitische Conferentie, de OIC. Dat is geen religieuze instelling maar een politiek lichaam. En de OIC bestrijdt onze Westerse beschaving. Dat blijkt alleen al uit artikel 24 van haar 'Verklaring van de rechten van de mens'. Daarin stelt de OIC dat ‘alle rechten en vrijheden zijn onderworpen aan de islamitische sjaria’.

Voorzitter, deze spelers bestrijden de democratieën van het Westen. Zij hebben dezelfde wereldmissie. Daarbij wijken hun onderlinge onenigheden uiteindelijk voor een collectieve doelstelling.

Voorzitter, de regering stelt terecht dat Nederland zal moeten investeren in relaties met opkomende machten. Maar hoe ziet de regering dit met betrekking tot het radicale islamitische machtsblok?

Voorzitter, de regering benoemt 'de' uitdagingen van de 21ste eeuw en benadrukt dat die stuk voor stuk grensoverschrijdend van aard zijn. Genoemd worden de financieel-economische crisis; klimaatverandering; de bedreiging van de biodiversiteit; schaarstevraagstukken; kernwapens; internationaal terrorisme en epidemieën. De vierde wereldoorlog, waarin wij ons sinds 9/11 bevinden, komt echter op het lijstje niet voor. Trouwens: in die oorlog is internationaal terrorisme slechts een tactisch wapen.

Voorzitter, wij kampen hier met een concrete en immense uitdaging die ook nog eens grensoverschrijdend van aard is. Maar hij wordt door de regering niet genoemd.

Voorzitter, ik wil hier enkele van die islamitische spelers noemen en uit hun politieke programma citeren. Laat ik beginnen met de Pakistaanse denker Sayyid Abdul Ala Maududi, die geldt als een van de belangrijkste politieke ideologen van de moderne tijd. Van hem zijn de woorden: "Maar de waarheid is dat de islam niet de naam van een religie is, noch is moslim de titel van een natie. In werkelijkheid is de islam een revolutionaire ideologie en een programma dat de sociale orde van de hele wereld wil veranderen, en in overeenstemming met zijn eigen leerstellingen en idealen wil herbouwen. [...] De islam wenst alle staten en regeringen die zich keren tegen de ideologie en het programma van de islam te vernietigen. Waar dan ook ter wereld."

Maududi's woorden inspireerden de vaders van de soennitische Moslimbroederschap, Hassan al-Banna en Sayyid Qutb. Ze inspireerden Abdullah Azzam, de mentor van Osama Bin Laden. Ze inspireerden de Turkse Milli Görüş-stichter Necmetting Erbakan en ze inspireerden de sji´itische Iraanse leider Ayatollah Khomeini. Maududi's woorden raakten uiteindelijk tot over de zee, tot in Manhattan. Als een donderslag bij heldere hemel. Zijn woorden spelen momenteel een hoofdrol in de destabilisering van Egypte en van kernmacht Pakistan, nu nog bondgenoten van het Westen, morgen wellicht bondgenoten van Iran. Maar in de begroting lees ik daar niets over. Ontkent de regering het bestaan van dit conflict?

Voorzitter, van alle kanten roepen islamitische voorlieden dat zij met ons in oorlog zijn.

Dat doen ook leiders van de Hamasbeweging. Dat is de Moslimbroederschapafdeling die de staat Israel en het Joodse volk direct naar het leven staat. Hamas-parlementariër Yunis Al-Astal sprak de volgende woorden in een uitzending van de tv-zender van Hamas en ik citeer: " Als Allah het wil, zal heel binnenkort Rome worden veroverd, gelijk gebeurde met Constantinopel. Zoals dat door onze profeet Mohammed werd voorspeld. [...] Deze hoofdstad van hen wordt een vooruitgeschoven post voor de islamitische veroveringen. Deze veroveringen zullen zich over geheel Europa uitbreiden en zich vervolgens richten op de twee Amerika's en zelfs op geheel Oost-Europa." Einde citaat.

Deze woorden sluiten naadloos aan op die van sjeik Yusuf al-Qaradawi. Dat is de geestelijk leider van de Moslimbroederschap die wereldwijd actief is, ook in ons land. Deze griezel stelt het Joodse volk een nieuwe genocide in het vooruitzicht maar hij wordt in het Westen door velen als gematigd betiteld.

Dit zegt Al-Qaradawi over ons, ik citeer: "De islam zal als een veroveraar en als een overwinnaar terugkeren naar Europa, na daaruit twee keer te zijn verdreven; de ene keer vanuit het zuiden, vanuit Andalusië; de tweede keer vanuit het oosten". Einde citaat.

Maar in de begroting lees ik helemaal niets over deze dreigementen. Alsof ze afkomstig zijn van zonderlinge en kansloze utopisten. Alsof ze afkomstig zijn van primitieve geitenhoeders die de karavaan van de vooruitgang gemist hebben.

Voorzitter, deze ontkenning van de voor iedereen zichtbare realiteit is symptomatisch voor het Europese denken. De leerlingen van Schuman en Monet hebben een verenigd Europa tot stand gebracht. Maar zij hebben de wil noch de moed getoond om de Europese beschaving tegen nieuwe uitdagingen te verdedigen. Bovendien hebben zij de poorten van Europa wagenwijd opengezet voor migranten uit islamitische landen. Ook hebben zij de achterdeur opengezet voor agenten en instellingen van de islamistische beweging, en zelfs voor een Turks paard van Troje. Dat verdient die naam eigenlijk niet. De afzenders ervan steken hun doelstellingen namelijk niet onder stoelen of banken. Ik heb het over instellingen van de Turkse staat. Op de eerste plaats Diyanet, het directoraat religieuze zaken. Dat heeft in ons land een dikke vinger in de moskeepap.

Voorzitter, voor een goed begrip ga ik even terug in de tijd, naar 1998. Toen was de huidige Turkse leider Erdoğan nog burgemeester van Constantinopel. Hij heeft destijds gezegd: "Minaretten" zijn onze bajonetten, koepels onze helmen, moskeeën onze kazernes en gelovigen onze soldaten". Tien jaar later, in zijn functie van premier, heeft Erdoğan op Europese bodem Turkse toetreding tot de Europese Unie geëist. In één adem heeft hij toen de in Europa woonachtige Turken voorgehouden dat hun assimilatie in Europa “een misdaad tegen de mensheid” zou zijn.

Drie jaar eerder was Erdoğan nog uitgeroepen tot 'Europeaan van het Jaar'. Maar hij is in feite een anti-Europeaan. Hij komt uit de politieke school van eerder genoemde Necmettin Erbakan, oprichter en leider van de Turks-nationalistische moslimbeweging Millî Görüş. Die organisatie ging in 1975 van start met een gelijknamig manifest. Daarin schetste Erbakan het volgende toekomstbeeld van Turkije: islamitisch, modern, economisch sterk en met een leidende rol in de islamitische wereld. Toenadering tot Europa werd door Erbakan toen nog van de hand gewezen, vanwege mogelijke afbreuk aan het islamitische karakter van Turkije. Hij zag de toenmalige Europese Economische Gemeenschap namelijk als een door zionisten en vrijmetselaars gesteunde katholieke organisatie. Ja, u hoort het goed.

Zoals bekend groeide Erbakans Millî Görüş al snel uit tot de belangrijkste organisatie van de Turkse diaspora in West-Europa, met honderdduizenden leden en de controle over een groot aantal moskeeën en sociaal-maatschappelijke instellingen. Met dit machtige apparaat in handen, heeft Erbakan op enig moment zijn visie op Turkse integratie in Europa bijgesteld. Hij vreesde niet langer de desislamisering van Turkije door Europees toedoen. Hij realiseerde zich dat Turkije en de Turkse diaspora een hoofdrol zouden kunnen spelen bij de islamisering van Europa. En dat voltrekt zich nu voor onze ogen.

De strategische doelstellingen van Millî Görüş worden inmiddels tientallen jaren openlijk in West-Europa verkondigd. In 1989 was Erbakan eregast op een Millî Görüş-bijeenkomst in Arnhem. Daar hield hij een onvervalst imperialistische toespraak. Hij zei onder andere, ik citeer: "De Europeanen zijn ziek. Wij hebben het medicijn om hen beter te maken. Heel Europa wordt islamitisch. Wij zullen Rome veroveren. Jullie zijn het nieuwe leger van Sultan Fatih. Europa zal de islam van jullie leren." Einde citaat.

Deze sultan Fatih veroverde in 1453 de christelijke metropool Constantinopel en in de jaren daarna grote delen van de Balkan.

Voorzitter, Turkije zakt terug in het duistere verleden van het kalifaat. Na de Eerste Wereldoorlog werden in het land zegenrijke hervormingen uitgevoerd, onder leiding van de seculiere leider Mustafa Kemal Atatürk. De sharia werd vervangen door Europese wetgeving en Koranscholen werden verboden. Ook verbood Atatürk het hoofddoekje. Ook hij noemde dat een vod. En hij zorgde hij ervoor dat vrouwen stemrecht kregen. Maar de islamitische krachten hebben zich inmiddels politiek teruggevochten.

Erbakans discipel Recep Tayyip Erdoğan won de verkiezingen en werd in 2003 premier. Hij is dat nog steeds. Een van zijn gevleugelde uitspraken is: “Democratie is als een tram. Als je je bestemming hebt bereikt stap je af”. In het kader van hun herislamiseringsprogramma, heeft de regering Erdoğan een zuivering en overname ingezet van de politie, de rechtbanken en de media. Tegenstanders werden gearresteerd. De banden met het islamistische regime in Iran werden door Ankara aangehaald. De relatie met de Joodse staat Israel werd actief beschadigd, ondermijnd en afgebouwd.

De speciale Europese rapporteur voor Turkije, CDA-Europarlementariër Ria Oomen, heeft vorige week nog eens bevestigd wat wij allang weten en ik citeer: "Het land is zó sterk in de greep van de islamisering, dat de Turkse overheid er niet in slaagt een scheiding met religie aan te brengen. Bovendien is er nog lang geen sprake van godsdienstvrijheid in Turkije; minderheden hebben nog altijd minder rechten dan moslims. De islam is én blijft dominant in dat land." Einde citaat.

Voorzitter, het is duidelijk dat de PVV volkomen gelijk had en heeft met de constatering dat Turkije in nog geen duizend jaar lid van de EU mag worden.

Wat ons betreft is er ook niets te vieren als in 2013 wordt herdacht dat Nederland en Turkije 400 jaar diplomatieke betrekkingen onderhouden. Want wij vieren liever geen feestjes met regimes die liberale vrijheden de nek willen omdraaien en die de sharia willen invoeren. Wat ons betreft hoeft de minister volgende maand dus niet naar Ankara om dat jubileum te gaan voorbereiden. En wat mij betreft krijgt Erdoğan een passend jubileumgeschenk: een exemplaar van de memoires van Atatürk. Gesigneerd door mijn fractievoorzitter, Geert Wilders.

Voorzitter, een andere islamitische spreekbuis die ik hier wil opvoeren is de Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad. Die roept met regelmaat op tot de vernietiging van de VN-lidstaat Israel. Mijn fractie vindt dat deze Ahmadinejad in verband daarmee voor een internationaal tribunaal moet worden gesleept, wegens oorlogshitsing en het aanzetten tot genocide. Wat ons betreft kan dat tribunaal ook het ICC in Den Haag zijn. Ziet de regering kansen om dit te bevorderen?

De regering schrijft dat Iran moedwillig een bedreiging vormt voor de vrede en veiligheid in de wereld. Nu nog de volledige erkenning van de onderliggende problematiek. Ik ga de regering daar even bij helpen: het gaat om de Islamitische Republiek Iran die sinds 1979 in permanente staat van oorlog met het Westen verkeert. Ahmadinejad en de zijnen worden niet gedreven door klassieke opvattingen over oorlog en vrede. Zij worden gedreven door een messiaans-islamitische droom waarin zij zelf de hoofdrol vervullen. Voorzitter, het vooruitzicht dat Iran over kernwapens zal kunnen beschikken is een nachtmerrie van de eerste orde. Want apocalyptische gelovigen als Ahmadinejad moeten in staat en bereid worden geacht die wapens daadwerkelijk in te zetten.

Ook al wordt daarmee een verwoestende tegenaanval uitgelokt. Een allesvernietigende wereldoorlog tegen de ongelovigen ligt in de filosofie van de Twaalvers besloten. Dat is de huisfilosofie van Ahmadinejad en zijn regime. Zij zeggen de eindstrijd voor de deur staat. Het gaat hen daarbij niet om de overwinning van Iran, maar om die van Allah. En moslims die het martelaarschap daarbij verwerven, verwerven het eeuwige leven in een landschap met rivieren van wijn. En in het gezelschap van tientallen bereidwillige maagden. Zo banaal luidt het recept voor onze ondergang. Velen noemen Ahmadinejad en de zijnen krankzinnig, maar dat zijn zij niet. Het zijn rationele en calculerende gelovigen met een missie. Het zijn Mohammad Atta's met een luchtmacht en straks met een atoombom. Alles moet worden gedaan om deze lieden de voet dwars te zetten, inclusief wurgsancties, een dagvaarding voor Ahmadinejad en een Europees reisverbod voor functionarissen van het regime. Het is echter de vraag of wij niet al te laat zijn. Graag een reactie van de regering.

Voorzitter, ik ga terug naar de tekst van de begroting. De regering ziet kunst als een internationale taal die de banden tussen landen en samenlevingen versterkt. "Culturele diplomatie"" stelt Nederland in staat als klein land een grote rol te spelen in het buitenland. En internationale culturele uitwisseling is dan ook een belangrijk onderdeel van het buitenlands beleid. Dat klinkt prachtig. Maar hoe stelt de minister dat voor in landen als Saoedi-Arabië, Iran en Soedan? Welke cultuuruitingen worden daar door onze ambassades uitgedragen? Gaat het om klompen en tulpen of om Spinoza en Mulish? En wat stellen die verlichte moslimstaten daar eigenlijk tegenover?

Voorzitter, soms denk ik dat wij een gezond gevoel voor humor naar die chagrijnige landen moeten exporteren. Ik las het afgelopen weekend dat enkele Saoedische 'kwaliteitsmedia' zelfs de Amerikaanse komiek Andy Borowitz serieus hebben genomen. Borowitz had een column geschreven met daarin de zinsnede en ik citeer: "In zijn laatste poging om het met de Republikeinen in het Congres ergens over eens te worden, heeft president Barack Obama vandaag gezegd dat hij bereid was toe te geven dat hij een moslim is". Einde citaat. De column leidde tot chocolade krantenkoppen als: "Obama: 'Ik ben bereid om te verklaren dat ik moslim ben'." Twee Saoedische media namen bovendien klakkeloos het volgende Obamacitaat uit Borowitz' column over en ik citeer: "Mijn geboorteplaats was altijd onderhandelbaar en zal dat altijd zijn". Einde citaat. Waarvan acte, zal ik maar zeggen.

Voorzitter, de PVV is blij met de oprichting van het Haagse International Center for Counter-Terrorism, dat onlangs officieel zijn deuren heeft geopend. Ik spreek de hoop uit dat dit gesubsidieerde centrum niet in politiek-correcte derwishbewegingen zal grossieren. Ik hoop dat het onafhankelijk en wetenschappelijk zal onderzoeken en rapporteren. Ook als onderzoeksopdrachten en conclusies zich niet met de diplomatieke wenselijkheid verhouden. Ik zeg dat voorzitter, in het licht van een geheim memo van minister Hillary Clinton over de financiering van terroristische groeperingen vanuit de Golfstaten, met name Saoedi-Arabië. Inmiddels is dat memo via Wikileaks uitgelekt. Het bevat de volgende zinsnede: 'Donors in Saoedi-Arabië vertegenwoordigen de belangrijkste financieringsbron van soennitische terroristische groeperingen wereldwijd'.

Aan de minister de vraag: was deze of vergelijkbare informatie bij zijn ministerie bekend?

En zo ja, wat is daar dan mee gedaan? Heeft de regering het Saoedische regime hierover benaderd? Zo nee, is de minister dat dan alsnog van plan? Het gaat kennelijk om een concrete en ernstige bedreiging van onze veiligheid. Die bedreiging wordt gefinancierd vanuit wat een bevriende staat heet te zijn. Diezelfde staat is een van de meest systematische mensenrechtenschenders ter wereld. Het is een islamitische apartheidsstaat waar slavernij bestaat en waar het voor Joden en christenen verboden is hun godsdienst te belijden. Laat staan dat er synagoges of kerken gebouwd kunnen worden. Diezelfde staat financiert het liefst op iedere Hollandse straathoek een moskee. Vanuit die staat vergiftigen satellietzenders de opvattingen van talloze moslims in het westen. Wat gaat de regering doen om de verwoestende Saoedische invloed op onze Westerse samenleving tegen te gaan?

Voorzitter, het grootste deel van mijn inbreng is gewijd aan de grootste bedreiging van onze beschaving, een bedreiging die in de begrotingsstukken onbenoemd is gebleven. Maar er is natuurlijk meer mis op de wereld.

Enkele korte observaties.

Dit jaar is het 60 jaar geleden dat China het vreedzame Tibet binnenviel en bezette. China heeft geen enkele historische, culturele of etnische verwantschap met Tibet en de Tibettanen. Toch werd het bezette gebied gekoloniseerd alsof het altijd bij China gehoord had. Maar de wereld zwijgt daarover. Waarschijnlijk omdat China een maatje te groot is.

Een andere bezetting plus kolonisatie waarover in de begroting wordt gezwegen is die van Noord-Cyprus. Een lidstaat van de EU wordt deels bezet en gekoloniseerd. Maar dat lijkt niet echt te boeien.

Speciale aandacht wil ik vragen voor de moeilijke positie van christenen in de islamitische wereld, vooral in Indonesië, Pakistan en Irak. Zij dreigen door de jihad te worden vermalen. Ook hier is onze cultuur op de terugtocht.

Voorzitter, de Partij voor de Vrijheid is de mensenrechtenpartij bij uitstek. Wij signaleren dat de islamitische landen tot de ernstigste mensenrechtenschenders behoren. Maar wij signaleren ook dat zij volledig of grotendeels met hun wandaden kunnen wegkomen. Tegelijkertijd hebben deze staten de middelen in handen om de enige rechtstaat in het Midden-Oosten, Israel, constant ritueel te veroordelen. Zij staan vooraan Er moet subiet een eind komen aan die 'lawfare' tegen Israel. De PVV is verheugd dat de minister van Buitenlandse Zaken daar werk van wil maken. Maar eigenlijk moeten de rollen worden omgedraaid. De werkelijke schenders moeten te schande worden gezet in de internationale mensenrechtenorganisaties die zij nu nog controleren.

Voorzitter, de laatste noten op mijn zang gaan over Israel en Palestina. Ik borduur even voort op de wijze woorden die mijn fractievoorzitter ruim een week geleden in Tel Aviv heeft gesproken.

Er is een goede reden waarom de PVV zich juist nu duidelijk uitspreekt voor een twee-statenoplossing. Door anderen wordt namelijk gestreefd naar een drie-statenoplossing: twee Palestijnse staten en een Joodse staat.

Palestina 1, Palestina 2 en Israel. Palestina 1 bestaat al, voorzitter. Het ligt in Jordanie. Dat blijkt uit de geografische en historische feiten. Dat blijkt ook uit verklaringen van Arabische leiders, waaronder de bekendste koning van Jordanie, Hoessein. Deze zei in 1981 nog: “Jordanie is Palestina en Palestina is Jordanie”.

Dat zijn woorden waarbij mijn fractie zich graag bij aansluit. Ter wille van de vrede, voorzitter. Ter wille van de vrede.

De PVV heeft oog voor het lot van de Palestijnse Arabieren die als gevolg van de Arabische agressie van 1948 naar de omliggende Arabische landen moesten vluchten en daar in vluchtelingenkampen werden vastgehouden. Om als politiek wapen tegen Israel te dienen. Deze vluchtelingen en hun miljoenen nakomelingen kregen voorgespiegeld dat zij zouden kunnen terugkeren na de aangekondigde vernietiging van de Joodse staat. Intussen werden alle andere vluchtelingenvraagstukken van na de Tweede Wereldoorlog opgelost. Tientallen miljoenen mensen werden vreedzaam geherhuisvest. Ook het Joodse vluchtelingenvraagstuk werd opgelost. Van de bijna een miljoen Joden die na 1948 de Arabische wereld hadden moeten ontvluchten werden er ruim 600 duizend in Israel opgevangen en geïntegreerd. De Palestijns-Arabische vluchtelingen werden echter tot een eeuwig slachtofferschap veroordeeld. Volgens de UNRWA zijn ook alle generaties na hen vluchteling, tot het einde der tijden. Dat geldt alleen voor de Palestijnen en het is hun vloek geworden. Zij zijn gehospitaliseerd als uitkeringstrekkers. Zonder perspectief, om als wapen tegen Israel te kunnen dienen.

En dat terwijl er een Palestijnse staat bestaat die hen een menswaardig bestaan zou kunnen bieden: Jordanie. Jordanie is in alle opzichten Palestijns-Arabisch, behalve waar het zijn koningshuis betreft. Dat werd destijds door de Britten geïmporteerd uit Mekka.

Voorzitter, mijn fractie ziet geen enkele reden om de Palestijnse Arabieren hun nationale tehuis te onthouden. En wij zien geen enkele reden om hen als conflictveroorzaker te handhaven. En dat ook nog eens op onze kosten. Want hun uitkeringssituatie heeft vele miljarden gekost en daar draagt Nederland nog steeds aan bij.

Het Palestijns-Arabische vluchtelingenvraagstuk is een kustmatig vraagstuk dat de vrede bedreigt. Het moet worden opgelost maar daarvoor is wel een paradigmaverandering nodig. En zoals wel vaker het geval is moet die kennelijk van de PVV komen.

Voorzitter, het speldje op mijn revèr is de Leeuw van Juda. Ik het ooit gekregen van Teddy Kollek, die van 1965 tot 1993 burgemeester was het de Israelische hoofdstad Jeruzalem. De leeuw van Juda staat ook op de stadsvlag van Jeruzalem. Veel collega’s weten dat die vlag op mijn werkkamer hangt. Jeruzalem is al ruim 3000 jaar de politieke en religieuze hoofdstad van het Joodse volk. De staat Israel geeft uitdrukking aan het recht op zelfbeschikking van dat Joodse volk. Ongedeeld Jeruzalem, gelegen op de bergen van Judea, is de eeuwige en hoofdstad van Israel. Maar de Nederlandse ambassade in Israel staat in Ramat Gan, aan de kust van de Middellandse Zee. Voorzitter, mijn partij roept de regering op de Nederlandse ambassade terug te verplaatsen naar de hoofdstad van de Joodse staat Israel.

Voorzitter, ik sluit af.

In de komende regeerperiode treft u ook een kritische PVV op uw pad. 'We agree to disagree', maar wij zullen onze mond nooit houden waar de waarheid ons gebiedt te spreken.
RTFM
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

naar boven,

Bij het 12.00 Uur NOS journaal (denk ik nu) , was deze man kort in beeld met de door mij gewraakte uitlating.

Prompt kreeg hij repliek van iemand ( Frans Timmermans) uit de PvdA stal, die nuancerende opmerkingen maakte.

Ik maakte daarbij niet mee, dat de camera op zwart ging en er een nieuw item in beeld kwam. In mijn beleving, pastte de uitlating van Kortenhoeve en de interruptie van de PvdA- er naadloos op elkaar.
00:10 uur * Dit is een onjuiste weergave- er blijkt wel degelijk sprake te zijn van montagewerk.

Ik mag hopen, dat er nu geen abrogatie is toegepast , aannemende dat je hier de Grifie stukken van de 2e Kamer weergegeven heb.

Ook nu weer, is het vreemd dat deze chat hier in het cafe staat en niet op het normale Forum.

(nadien 00:06 uur) Ik heb de uitzending opnieuw bekeken via 'www.uitzending gemist'.

We mogen stellen, dat de notulen die je ons hierboven hebt laten zien, niet overeenstemmen met de gewraakte uitlatingen van Kortenhoeve. Er zijn 2 momenten, waaruit dat naar voren komt. Nu heb ik geen bandopname gemaakt dus het is beter zelf eventjes te kijken. Mijn geheugen op de korte termijn is weinig betrouwbaar bij het gesproken woord.

De nieuwslezeres, opende het stukje met de uitlating van Kortenhoeve, dat hij 'een preventieve aanval tegen Iran' nodig vindt.
Vervolgens komt hijzelf aan het woord, waarin hij met eigen woorden dat ook zegt. Hij "sluit een aanval op Iran niet langer uit, om eigen veiligheid te garanderen".

Uit de montage verder blijkt ook, dat dit volgens de getuigen zijn uitspraken zijn geweest.
" We moeten zo met een preventieve aan val op Iran, onze eigen veiligheid bewaken. "

--- Zoals ik al eerder heb aangegeven, is die eigen veiligheid voor een PVV'er heel iets anders, dan de veiligheid van de doorsnee wereldburger. Zo'n oorlogzaaiende partij, wil ik niet steunen in ons land!
:turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: PVV :Statenverkiezingen van 2 maart

Bericht door bijwoner »

Er is vandaag 16 december 00:16 uur een reactie verschenen door 'naar boven' , die fetelijk zou horen op dit draadje. Het gaat immers over de PVV en haar geloofwaardigheid. In zijn reactie plaatste hij 'de geschreven tekst van de heer Kortenhoeve'. Deze blijkt niet te kloppen met de door mij aangehaalde versie; dit stukje is verplaats naar 'bijwoner praat bij'. Discutabel is nu of er abrogatie op de 2e Kamer notulen is toegepast; dit is in NL gelijkwaardig aan fraude!

Het is mijns inziens onjuist om hier een screening toe te passen op 'aanhangers / tegenstander van de PVV'.
Ik weet niet, hoe zo'n link hier te plaatsen, maar wie naar 'uitzending gemist' doorklikt en dan het NOS journaal van 12.00 uur op woensdag 15 december bekijkt, zal instemmen met mijn bevinding: De PVV'er 'zaait oorlog' met Iran!

Op dat soort acties, zit ik niet te wachten, nu er een veel vreedzamere oplossing (DPK) voor handen is. Het wrange is, dat dit draadje gaat over de Statenverkiezingen die in ons land aanstaande zijn. De PVV'er ziet dat in een meer mondiaal verband, wanneer hij oproept 'om een preventieve aanval op Iran uit te voeren'. :turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Geert Wilders verkozen tot politicus van het jaar

Bericht door bijwoner »

Laten we eens kijken, hoe deze week afloopt voor Geert?
Zal hij de heer Kortenhoeve nu op de mat vloeren, vanwege zijn oproep in de 2e Kamer om 'een preventieve aanval op Iran' uit te voeren?

Het lijkt mij, dat de PVV'er geen woordvoerder Defensie is. Hij spreekt voor zijn beurt en is nog beledigend naar aanhangers van De Islam ook!

Een en ander is terug te zien via 'uitzending gemist' NOS Journaal 12:00 uur van woensdag 15 december 2010.

:turban:
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

PVV en Bijwoner's exegese

Bericht door hans van de mortel »

naar boven schreef:Waar zegt Kortenhoeve dat er gewapend ingegrepen moet worden in Iran? Is 'de voet dwars zetten' een oproep tot oorlog?
Bijwoner is een exegese fenomeen die altijd last heeft van spoken in zijn computer. Alsof spoken nies beters te doen hebben. Volgens mij gelooft Bijwoner meer in de krachten van zijn gevreesde duivel dan in de afwachtende houding van Jezus.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: PVV en de rampzalige uitspraken

Bericht door bijwoner »

hans van de mortel,
Je bent ingehaald door de Journaal uitzending van 12:00 uur gisteren.
Niks exegese probleem: duidelijke, voorspelbare taal van een PVV 'er.

Het IMF kwam vandaag ook weer - volgens RTL-7 met een winstwaarschuwing:
NL heeft de hoogste hypotheek schuld ter wereld, er zal wat gedaan moeten worden aan de HAR.

Nederland heeft geen behoefte aan een oorloghitsende partij, zoals de PVV. :turban:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door BFA »

bijwoner schreef: Nederland heeft geen behoefte aan een oorloghitsende partij, zoals de PVV.
PVV roept niet op tot oorlog maar tot verdediging tegen de krachten van de Islamitische revolutie;
Iets waaraan jij je, ondanks je PK, maar al te graag aan onderwerpt.

De dag waarop Iran naar het stenen tijdperk verhuisd wordt, steek ik vreugdevuurwerk af.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Ariel »

Bijwoner. Ik heb je posten weer verplaatst.
Ik wil het topic Statenverkiezingen van 2 maart schoon houden en niet laten vervuilen door jouw paralel koran , je visie op monetaire fonds , de vrijmetselaren enz enz.
Het topic Statenverkiezingen van 2 maart gaat ook niet over “Dat de PVV oorlog met Iran zaait “ en ook niet over Kortenhoeve. Daar hebben we aan ander topic voor.
Ik ben het nu zat. Jij blijft in je eigen draadje als je niet ontopic kan blijven, en anders ga je maar een ander forum vervuilen met je DKP. Waarschijnlijk lukt dat niet, want je krijgt overal een ban en wij zijn erg coulant met je geweest. Jij kan hier tot nu toe nog steeds jouw ideeen verkondigen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders verkozen tot politicus van het jaar

Bericht door Ariel »

bijwoner schreef:Laten we eens kijken, hoe deze week afloopt voor Geert?
Zal hij de heer Kortenhoeve nu op de mat vloeren, vanwege zijn oproep in de 2e Kamer om 'een preventieve aanval op Iran' uit te voeren?

Het lijkt mij, dat de PVV'er geen woordvoerder Defensie is. Hij spreekt voor zijn beurt en is nog beledigend naar aanhangers van De Islam ook!

Een en ander is terug te zien via 'uitzending gemist' NOS Journaal 12:00 uur van woensdag 15 december 2010.

:turban:

Off topic.
Laatste waarschuwing. Vanaf nu worden off topic posten niet meer verplaatst , maar verwijderd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Geert Wilders verkozen tot politicus van het jaar

Bericht door bijwoner »

Ariel,
Daar is al in voorzien.
Zoals je weet wordt er vrij breed buiten mijn wil om meegeken in mijn pc. Alle posten die niet geplaats worden, zijn dan al per email door mijzelf aan mijzelf verzonden.
Op die manier kan er meegekeken worden hoe hier censuur tegen oppositie van Wilders / de PVV plaats vindt.
Dit Forum is ooit opgericht om Moslims van het idee af te helpen, dat geloofskwesties met grof geweld moeten worden opgelost.
Uitgerekend de PVV en Wilders beogen een omgekeerde reactie te bewerkstelligen, zodat de (hulp) Politiediensten 'weer meer budget' krijgen.

Blijft onveranderd, dat 'de panelen voor Geert' aan het schuiven zijn. :turban:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders verkozen tot politicus van het jaar

Bericht door Ariel »

bijwoner schreef:Ariel,
Daar is al in voorzien.
Zoals je weet wordt er vrij breed buiten mijn wil om meegeken in mijn pc. Alle posten die niet geplaats worden, zijn dan al per email door mijzelf aan mijzelf verzonden.
Op die manier kan er meegekeken worden hoe hier censuur tegen oppositie van Wilders / de PVV plaats vindt.
:laugh1: Goed zo. Weer een probleem opgelost.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Monique »

Alle posten die niet geplaats worden, zijn dan al per email door mijzelf aan mijzelf verzonden.
Ik ben wel benieuwd naar die niet geplaatste posten....
Amorele atheistische nitwit
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Er zijn, met de onthullingen vanuit de VS, begin december 2010 over de kinderporno kwestie, 'panelen aan het schuiven'.
Ooit werd ik -nadat ik 3 jaar lang geen normale promotie gekregen had wegens aantoonbaar hard en secuur werken, benaderd om zo'n kinderporno site te bezoeken. Dan zou ik daarmee aangeven met de VML zaken te willen doen en vervolgens in een half jaar mijn achterstand inlopen. Via deze beschamende bestanden, zou men mij 'koest kunnen houden' c.q. zou ik mijn goodwill voor de VML tonen.

Uiteraard wil ik helemaal niets te maken hebben met de VML, laat staan mijn pc belasten met kinderporno- zulks past niet bij een Jezus-fan!'
Toen 'ons bedrijf 'een paar jaar later door Alstom werd overgenomen, kwam er een salariscorrectie, omdat onduidelijk was waarom ik 3 jaar lang in de strafbank gezeten had.

In het licht bezien van de recente onthullingen en ook van zo'n trainer van voetbaljeugd die pupillen uitnodigde voor de webcam zich als meisjes te verkleden, wordt de kans steeds groter dat 'de versleutelde VML bestanden' gekraakt worden en de NL betrokkenheid van meekijkers verduidelijkt. Het net sluit zich rondom de VML tak NL, die zich gespecialiseerd heeft in 'ambachtelijke handel in gestolen voorkennis'. We zullen zien, hoeveel NL politicy en leidinggevenden hierin een rol gespeeld hebben.

In diezelfde periode dat mij geen salariscorrectie werd aangeboden, blijkt nu dat de splinternieuwe Kosovose leiders betrokken raakten bij moord en orgaanhandel, volgens 'een rapport van de Raad van Europa' in het ND van 2010-12-16 pg 3. Ook dit soort handel verloopt via versleutelde kanalen. Er is ambachtelijke illegale voorkennis nodig, om organen op tijd klaar te hebben voor donoren. En al helemaal, om daar gevangen voor te gebruiken als gratis donatie aan de opbouw van het Kosovaartse bevrijdingsleger UCK !
De plaatsing van VML spionage speelgoed in mijn beide voeten in 1996-02 past helemaal in dit rijtje van medische wantoestanden.

Vervolgens kan er vanuit de Belastingdienst met de Politie meegeholpen worden - via de pluk ze kaal wetgeving- om de HRA aanspraken te gelden te maken. Stopzetten daarvan bij betrokkenen is dan een logische eerste stap. Wie verdiend over andermans jeugd via webcams, is geen knip voor de neus waard. Op die manier, zijn de 6 miljard die we nu jaarlijks zoek maken aan HRA aanspraken, simpelweg en rechtvaardig stop te zetten. Want die 6 miljard komt nu nog ieder jaar bovenop de Staatsschuld, als gift van de vorige generatie aan komende generaties. :turban:
Laatst gewijzigd door bijwoner op do dec 16, 2010 1:51 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Monique »

Wat staat hierboven? [c045.gif]
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Ariel »

Monique schreef:Wat staat hierboven? [c045.gif]
Dat bijwoner eens porno moest downloaden van zijn baas... :shock:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Monique schreef:Wat staat hierboven? [c045.gif]

monique:
Transparantie is een groot goed en kan veel duistere zaken voorkomen? :turban:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door Ariel »

bijwoner schreef:
monique:
Transparantie is een groot goed en kan veel duistere zaken voorkomen? :turban:
Het vervelende is bijwoner, dat jouw posten niet transparant zijn. Ze zijn voor een normaal mens heel warrig. Je springt van de hak op de tak, en ik vermoed dat wij de klik in onze hersens missen die in jouw hersens wel zit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Ariel,
Waar bezems oud vuil wegvegen, zal er in het gedeelte voor de bezem eerst geen helderheid zijn. We zitten nu in de fase, dat 'de oldboys'- plaats moeten maken. Zodra DPK wel leesbaar en verkijgbaar is voor iedereen, vallen er heel wat puzzelstukjes op zijn plaats.

Daarnaast zijn er wat Bijbelteksten die nu 'uitkomen' waarnaar 'geleerden en knappe koppen' voortdurend onderzoek gedaan hebben.
Het raadselachtige van de levende God, is dat Deze geen voorkeur heeft voor 'de elite' om zaken mee te doen. Zelfs met een kromme stok als 'bijwoner', vallen er geleerden en koningen te beschamen. Als ex-vorkheftruck chauffeur heb ik bijzonder zaken mogen beschrijven met een podium dat niemand (behalve de levende God die internet al voorzag) voor mogelijk heeft gehouden.

Het bizarre als je DPK leest is natuurlijk: het is een niet wetenschappelijke beschouwing!
Achteraf bezien, blijk ik nogal eens af te stappen van mijn voornemen om een oorspronkelijke Bijbeltekst te plaatsen. Soms werd ik zo kwaad over zo'n Koran tekst, dat ik als contrast het tegendeel vanuit De Bijbel erbij haalde. Zo van: zo staat het in het origineel en is nog heilzaam voor de huidige en komende generaties ook!

Vanuit de wetenschappelijk hoek, ben je dan onzuiver bezig.
Maar ja: het is een geloofsverdediging bedoeld om mensen die verdwaald zijn opnieuw richting in hun leven te geven.

:turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Bijwoner praat bij.

Bericht door bijwoner »

Ariel schreef:
Monique schreef:Wat staat hierboven? [c045.gif]
Dat bijwoner eens porno moest downloaden van zijn baas... :shock:
Dat staat er dus niet!
Er staat, dat ik benaderd werd om dat te doen -zonder dat ik aangeef wie dat geweest is.
Indertijd heb ik daarover wel verslag gedaan in mijn pc, maar dat is een pc die al weer van 2 generaties terug is.

Mijn 'baas' kon aan de nieuwe bedrijfseigenaar geen uitsluitsel geven, waarom ik 3 jaar in de promotie ijskast gezeten had. :turban:
Plaats reactie