Sharia 4 Holland

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Sharia 4 Holland

Bericht door Ariel »

Wij geven op dit forum even het podium aan Sahria4Holland. Wie of wat is Shariah4Holland?
Laten wij even met respect luisteren naar wat deze mannen met Nederland en de rest van Euopa voor hebben.
Meer leuke en leerzame filmpjes vinden jullie hier

http://www.youtube.com/user/sharia4belgium" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Ariel »

Alle lof en dank is aan Allaah, Hij die het leven heeft gegeven en die de dood heeft gebracht en Hij die de gelovigen heeft geboden om te vechten. Sommigen van hen hebben geweigerd en hebben zich afgekeerd, en weinigen van hen zijn degenen die standvastig zijn en die hebben laten zien dat het een hoger verheven status is. En de vrede en de zegeningen van Allaah, met de leider van de Mujaahideen, de Profeet Muhammad (vrede en zegeningen zij met hem), zijn familieleden, metgezellen en al degenen die hun weg hebben bewandeld en hun leiding hebben gevolgd tot de Dag der Opstanding. Amma ba’d, en vervolgens,

Assalaamoe ‘aleikoem wa rahmatoellah wa barakatoeh,

De groep Shariah4Holland is naar voren gebracht om de Islaam te presenteren in zijn zuiverste vorm volgens de aqeedah en minhaaj van Ahlul-Sunnah wal Djama’aah. Dit is de islamitische leer volgens de Qur’aan, de Soennah van de Profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem). Deze leer is in zijn zuiverste vorm volgens de interpretatie van de sahaba, de metgezellen van de Profeet Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem), de tabi’ien, de leerlingen van de metgezellen en de tabi’oe tabi’ien, de leerlingen van de leerlingen van de metgezellen. Kort gezegd: volgens de interpretatie van de selefu salih, de vrome voorgangers.

Shariah4Holland is tot stand gekomen door een groep jongeren uit Nederland die met bloedend hart keken naar het aantal zogenaamde moslims die massaal richting de stembus gaat om te stemmen voor de democratie en zo de sharia en direct ook de zuivere islam zag verdwijnen. Sharia is niet alleen iets van de tijd van Mohammed (vrede en zegeningen zij met hem), sharia is voor alle tijden en plaatsen tot het einde van de wereld. Het is een zware tekortkoming dat de vele moskeeën en islamitische stichtingen hun monden houden als het op verdediging van de islam neerkomt. Sharia4Holland streeft ernaar om de sharia in Nederland in te voeren en te vechten voor de wetgeving van Allaah, de wetgeving die vrij is van tekortkomingen en schittert in zijn perfectie. Het resultaat is geheel in de handen van Allaah, maar Allaah heeft aan de Ummah, aan de volmaakte godsdienst al-islaam, de overwinning belooft. Zoals Allaah zegt in zijn Volmaakte Boek: En voorzeker, Ons woord is vooraf gegaan aan Onze gezonden dienaren. Voorwaar, zij zijn het die zeker geholpen zullen worden. Voorwaar, zij zijn Onze legers, die zeker de overwinnaars zullen zijn. [As-Saffa; 171-173]

En met deze belofte van Allaah, en Allaah verbreekt zijn beloftes niet, proberen wij de vaandels van al-islaam hoog op te hijsen, wetend dat de islaam ooit zal zegevieren over alle andere gemeenschappen. We zullen pas rusten in onze da3wah tot de dood ons zal inhalen of de vlag van sharia zal waaien boven het Koninklijke Huis in Den Haag.

Shariah4Holland keert terug naar Assalafu Saalih, en naar de geleerden van vroeger. Het is van groot belang dat de oprechte moslims al-haq volgen, en geen beroemde namen. Sharia4Holland geeft een grotere waarde aan ‘Qala Allaah wa Qala Rasoul’ oftewel, ‘Allaah zegt en de boodschapper zegt’, en niet ‘Die imam zei en die persoon zei’.

De Edele Sahabi Ibn Abbas die iemand tegensprak tijdens een gesprek zei: “Er zal vanuit de hemel regen van stenen op jou vallen. Ik zal dan tegen jou zeggen: Allah’s Boodschapper zei, en jij zegt terug, ‘Maar ik hoorde Abu Bakr en Umar zeggen.’!”

Ibn Taymiyyaah (moge Allaah barmhartig met hem zijn) zei ooit: ”Er is geen kritiek op diegene die tot de madhab van de selef uitnodigt, die zich eraan hecht en ernaar verwijst. Veeleer is het de consensus dat de madhab van de selef niets anders is dan de waarheid. (Majmoo Al-Fatawa 4-149)

Wat van ons kan worden verwachten is dat via internet, met filmpjes, flashes, verdelen van boeken, van affiches, lezingen en lessen steeds zullen uitnodigen tot de ware waarheid, de zuivere islaam.

Vragen, suggesties, ideeën of opmerkingen met betrekking tot wie wij zijn en onze activiteiten? De groep van Sharia4Holland staat voor eenieder paraat. Stuur ons een mail en wij zullen u zo spoedig mogelijk beantwoorden.

E-mail broeders: [email protected]

E-mail zusters: [email protected]

Moge Allah ons steunen om deze wens te bereiken, Allah is in staat om alles te doen en om onze smeekbeden te verhoren. Hij is onze steun, gezegend zijn Zijn Namen en Zijn Eigenschappen.

Alle lof is aan Allah, de Heer de werelden.

Al het slechte komt van de shaytaan en al het goede komt van Allah en enkel en alleen van Allah!

Wassalaamoe alaikoem,

Shariah4Holland

http://shariah4holland.wordpress.com/ca ... -over-ons/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Monique »

Wat van ons kan worden verwachten is dat via internet, met filmpjes, flashes, verdelen van boeken, van affiches, lezingen en lessen steeds zullen uitnodigen tot de ware waarheid, de zuivere islaam.
Als dit alels is dan gaan ze hun gang maar.
Maar, we weten allemaal dat sharia enkel met geweld opgelegd kan worden.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Ariel »

We zullen pas rusten in onze da3wah tot de dood ons zal inhalen of de vlag van sharia zal waaien boven het Koninklijke Huis in Den Haag.
Dit klinkt wat dreigender , alhoewel ik verwacht dat de dood ze ingehaald heeft voordat de vlag van sharia zal waaien boven het Koninklijke Huis in Den Haag.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Schepsel »

Schattig, zijn Belgisch accent. Het is wel een grapjas, dat hij Beatrix oproept ''berouw te tonen'', dat hij zegt dat de Islam ook innerlijke vrede geeft terwijl hij doorpredikt over de Dag des Oordeels en de hel. Wat een rare, onnozele daad, om aan het Koninklijk Huis en Rutte te vragen zich te bekeren! Hij benadrukt steeds juist hoe walgelijk Allah is, in tegenstelling tot wat hij zal willen: De mensen aan het bekeren krijgen. Kennelijk zijn goede bedoelingen en je best doen voor de medemens niet voldoende terwijl dat in ethisch opzicht hoe dan ook zo is, Allah stuurt ze mooi naar de hel omdat ze niet doen waar hij in zijn gekkigheid zin in heeft. Verder is het kennelijk een soort natuurwet dat Allah je naar de hel schopt als je niet luistert, zo brengt hij het, alsof a onvermijdelijk tot b leidt. Dan is Allah erg simplistisch, lomp en kortzichtig bezig. Jammer voor hem, maar die malle jurk heeft me tot dusver nog niet verleid.

Allah steunt dat allemaal vreselijk natuurlijk, vandaar dat er nog steeds geen Shariah in België is.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Schepsel »

Ariel schreef:
We zullen pas rusten in onze da3wah tot de dood ons zal inhalen of de vlag van sharia zal waaien boven het Koninklijke Huis in Den Haag.
Dit klinkt wat dreigender , alhoewel ik verwacht dat de dood ze ingehaald heeft voordat de vlag van sharia zal waaien boven het Koninklijke Huis in Den Haag.
Ze kúnnen toch niet anders dan weten dat het een zinloos streven is! Is dit puntjes scoren voor de Dag des Oordeels? Of hebben ze een onnozel en kinderlijk geloof in wonderen?

Allah laat moslims overal ter wereld, ook in de strijd, gewoon barsten, ze hebben weinig voorbeelden om zich op te baseren.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door BFA »

Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Schepsel »

Arme varkens, overleden om te eindigen in een moslim.

Maar télt dat van die hel wel, als de moslims dat varkensvet niet bewúst in zich hebben gekregen?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door BFA »

Schepsel schreef: Maar télt dat van die hel wel, als de moslims dat varkensvet niet bewúst in zich hebben gekregen?
In de middeleeuwen geloofden Mohammedanen dat.
in Indonesië geloofden Mohammedanen dat.
Ik zie niet in waarom ze dit nu niet meer zouden geloven. Zeker met al die comtie dit ze maken rond alles wat niet-Halal is en per ongeluk in hun buurt zou kunnen komen.

PS: Als ze weten dat hun vet een hoop mohammedanen naar de hel gaat sturen, sterven die varkentjes gelukkig.
Een varkentje zijn geluk is het grootst als het lekker klaargemaakt op de tafel wordt gezet. Mohammedanen gunnen het varkentje dit geluk niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef: Maar télt dat van die hel wel, als de moslims dat varkensvet niet bewúst in zich hebben gekregen?
Volgens mij wel. Allah ruikt dat onmiddelijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Monique »

Is er al bekend wie de kopman is van sharia2nederland of is dat die belg?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Ariel »

Dit heb ik gevonden.

Nederland wordt een islamitische staat’

ANTWERPEN - Sharia4Holland streeft naar de invoering van islamitische wetgeving in Nederland.

Het 'project' presenteerde zich donderdag in een persbericht, maar de mondelinge toelichting wordt verzorgd door de woordvoerder van de Belgische zusterorganisatie, Abu Imran. In een toespraak ter gelegenheid van de oprichting van de Nederlandse afdeling, riep hij koningin Beatrix op zich te bekeren tot de islam.

Gelooft u echt dat de koningin moslim zal worden?'
Onze profeet Mohamed schreef ook brieven aan de leiders in zijn tijd. Mijn woorden waren gelijk aan zijn oproep aan de koning van Ethiopië en hij bekeerde zich. Ik heb begrepen dat kroonprins Willem-Alexander zich wat verdiept heeft in de islam omdat hij vragen had, waarom zou hij dan geen moslim kunnen worden?'

De organisatie van Sharia4Holland is een beetje schimmig. Hoeveel mensen vertegenwoordigt u?
'Ik verzeker u dat iedere moslim die écht gelooft, streeft naar de volledige dominantie van de islam in het Westen. Zonder uitzondering. Wie zich distantieert van de sharia, doet de islam onrecht aan en is geen moslim. Kortom: het geloof in de islamitische wetgeving is het geloof van ongeveer anderhalf miljard mensen wereldwijd.'

Maar hoeveel mensen zijn er actief binnen uw organisatie?
'We hebben met onze leden afgesproken dat we zwijgen over onze structuur, maar we krijgen heel wat steunbetuigingen. Ook van niet-moslims trouwens. Mensen zien in dat democratie geen oplossing is.'

U keert zich tegen democratie?
'Een moslim kan geen democraat zijn, net zoals je geen christen en moslim tegelijk kunt zijn. Democratie is een geloof dat lijnrecht tegenover de islam staat. Wij doen niet mee aan verkiezingen, wij geloven niet in politiek. Daarbij heeft democratie zich getoond als vlijmscherp zwaard, Hitler kwam aan de macht via verkiezingen, net als Bush.'

Lees het volledige interview in het Nederlands Dagblad van vrijdag17 december

http://www.nd.nl/artikelen/2010/decembe ... che-staat-" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Schepsel »

Hitler kwam aan de macht via verkiezingen,
Maar was Hitler dan zoveel erger dan Mohammed? Zijn argumenten snijden geen hout. Hij komt met voorbeelden van in zijn ogen slechte leiders die via de democratie aan de macht zijn gekomen, maar er waren meer dan genoeg (moslim)leiders die genocides en aanverwante zaken pleegden die níet democratisch aan de macht zijn gekomen. Daarnaast zijn er tal van andere voordelen maar ik ga die niet betogen op een democratisch georienteerd forum.

Kortom: Meneer moet niet tegen de democratie beginnen op grond van logische argumenten, dat is een domme strategie, want daarmee verliest en faalt hij hoe dan ook. Hij kan enkel als ''argument'' annex drogreden gebruiken dat het nu eenmaal zo moet van de Islam, want zinnige redenen zijn er niet. Als hij zelfs niet inziet dat hij het verkeerde ''type'' argument gebruikt is hij zo dom dat we ons geen enkele zorgen hoeven te maken.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Monique »

Hoe komen die bazen in de sharia aan de macht?
Degene die de meeste tegenstanders vermoord is de baas?
Zoiets?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Ariel »

Monique schreef:Hoe komen die bazen in de sharia aan de macht?
Degene die de meeste tegenstanders vermoord is de baas?
Zoiets?
Je moet het zo zien volgens mij.
Allah is de hoofdbaas, Abu Imran is op dit moment zijn spreekbuis. ( Mohammed de zoveelste) en de rest van de volgelingen zijn gewillige slaven.
Voila. Zo ging het vroeger in Islam, en zo gaat het nog steeds in Islam. Er veranderd nooit iets.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef: Maar was Hitler dan zoveel erger dan Mohammed? Zijn argumenten snijden geen hout. Hij komt met voorbeelden van in zijn ogen slechte leiders die via de democratie aan de macht zijn gekomen, maar er waren meer dan genoeg (moslim)leiders die genocides en aanverwante zaken pleegden die níet democratisch aan de macht zijn gekomen. Daarnaast zijn er tal van andere voordelen maar ik ga die niet betogen op een democratisch georienteerd forum.

.
Ook Mohammed is door democratie aan de macht gekomen, want zijn eerste volgelingen hebben vrijwillig voor hem gekozen.
maar toen hij eenmaal aan de macht was, werd hij een dictator. Precies zoals Hitler.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
peter calluy
Berichten: 120
Lid geworden op: di okt 05, 2010 12:10 am

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door peter calluy »

Hij is begonnen in Boom in 2004-2005.

Sindsdien word hij weg gerelativeerd en opzij gezet als onnozelaar.

Ik wens iedereen met dat wegkijk gedrag van dit fenomeen veel succes toe

Peter C
http://www.youtube.com/watch?v=tonyptTRHq8" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3oY_Ie_k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=auEa0MYr ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=qt4WVmwh ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Ariel »

Ik neem deze gozer serieus Peter. Veel serieuzer dan de humanislam waar we ook een topic over geopend hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Mahalingam »

Schepsel schreef:Schattig, zijn Belgisch accent. Het is wel een grapjas, dat hij Beatrix oproept ''berouw te tonen'', dat hij zegt dat de Islam ook innerlijke vrede geeft terwijl hij doorpredikt over de Dag des Oordeels en de hel. Wat een rare, onnozele daad, om aan het Koninklijk Huis en Rutte te vragen zich te bekeren! [...].
Deze spreker houdt zich aan de regels zoals die zijn vastgelegd. En dat houdt in: het is je taak om eerst een 'uitnodiging tot geloof' te doen.
Pas nadat die geweigerd is (sommige rechtsscholen zeggen 1 keer, andere drie keer) en bekering niet mogelijk is, dan pas mag geweld gebruikt worden om te bekeren. En lukt dat nog niet dan moet je dood maken.
Vandaar dat er schriftgeleerden zijn die terreurdaden veroordelen omdat de slachtoffers (mits mensen van het boek) niet eerst de kans hebben gekregen zich te bekeren.
Zou onze Koningin Hndu zijn dan was die 'uitnodiging tot geloof' niet nodig.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door H.Numan »

Schepsel schreef:Wat een rare, onnozele daad, om aan het Koninklijk Huis en Rutte te vragen zich te bekeren!
Nee hoor. Dat is verplicht, voor je aanslagen gaat plegen.
Je moet, dat verplicht de koran, de ongelovige vrijwillig de keuze geven om zich te bekeren.
Daarna gaan de stoppen los.

Deze baard heeft mw. von A en Rutte de gelegenheid gegeven om zich vrijwillig te bekeren.
Mogelijk is hij zo barmhartig en ruimdenkend dat hij in een volgende video het Nederlandse volk dezelfde aanbieding doet.

Daarna heeft hij het volste recht om halzen te snijden, treinen en stadions op te blazen of vliegtuigen te laten landen in de Bijenkorf op de Dam.

Dit is een standaard procedure. Je kan er redelijk zeker van zijn dat binnen een paar maanden we meer van die club gaan horen. Ze geven die waarschuwing in het algemeen niet vier eeuwen van te voren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Zwartmeer »

Bij dit soort filmpjes plaats ik graag altijd wat commentaar. Laten ze dat nou net uitgeschakeld hebben.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door bijwoner »

Zwartmeer,
zojuist heb ik áls bijwoner' een mailtje gestuurd naar 'de broeders van Sharia4Holland'.
Ik 'doe niet aan video boodschappen' dus de betreffende tekst zal ik hieronder plaatsen,
zodra de mail bij mij weer binnenkomt.

Aardig is wel, dat men klaarblijkelijk hetzelfde truukje gebruikt heeft als wat de Rafael Gemeenschap Barendrecht gedaan heeft.
Waterport4Christ= (W4C)= Christian Community Centre Carnisselande http://www.waterport.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
:turban:
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door bijwoner »

Met leedwezen heb ik kennisgenomen van uw voornemen, de Nederlandse Moslims nog verder te verleiden tot het *niet lezen van De Heilige Koran.

De retoriek waarmee u uw videoboodschap gevuld heeft, laat amper ruimte voor het verder nadenken door 'de onderworpen NL gelovigen'.
Ik geef u na, dat u in lijn met De Profeet Mohammed, uitsluitend als geestelijke militair hier (virtueel) aanwezig bent.
Vooralsnog bespeur ik te weinig gemeenschapszin bij de Zuiderburen. Zo lukt het maar niet de Parlementaire Democratie een inhoud van betekenis te geven.
Het is vanuit uw achtertuin bezien, nogal 'een vlucht vooruit' om binnen NL nu 'de boel op stelten te gaan zetten'.
Zorg eerst maar eens voor werkelijke resultaten in Belgi'e, voordat u expandeert.

U verliest uit het oog, dat de aanhang voor het Moslimdom in NL sinds 2004, gedaald is van 925.000 zielen naar 750.000 zielen.
Voordat er hier een Sharia wetgeving komt, zal er eerst fundamenteel nagedacht worden over 'de bronnen' waaruit deze Islamitische wetgeving ontstaan is.
Zo wordt het respect dat DHK heeft voor De Bijbel, geheel gemist tijdens uw bijdrage.

*Om u en de internet meelezers verder te helpen:

men leze hierover 'De Achilleshiel van de Islam' , Harold ten Cate, 2006 Importantia Publishing, Dordrecht ISBN 9066591471 wwww.moria.importantia.com

Het moet u bekend zijn, dat in ons land meerdere theologische universiteiten bestaan. Van oudsher, vinden wij het normaal in De Bijbel te spitten en te graven en de Bijbelteksten vervolgens 'tegen het licht (van de waan van vandaag) te houden , als onderwerp van onderzoek. Aangezien deze vorm van onderzoek tot nu toe verboden is bij DHK, wordt het tijd dat daarin verandering komt. Zolang dit onderzoek geen doorgang kan vinden, omdat 'de hoeders van De Heilige Koran' nog met hun kop in het zand zitten, gaat het u niet aan ons Koningshuis te beldigen met uw prietpraat. Burgers van NL worden door niemand 'als ondergeworpenen gezien', dus u zou een voorbeeld kunnen nemen aan de NL Moslims die al wel voldoende geintegreerd zijn.

Om u nu verdere teleurstellingen te besparen, verzoek ik u vriendelijk contact op te nemen met 'de levende God'-bekend uit De Bijbel.

Daartoe zijn er verschillende routes begaanbaar.
Voor de hand liggend is, om eerst navraag te doen naar de inhoud van De ParallelKoran, zoals deze op CD/DVD reeds in het verleden is aangeboden aan de Islamitische mensheid.
Mijn 'heilige dialoog partner' heeft er zorg voor **gedragen dat de inhoud van deze informatiedragers breed verspreid is onder de moskee voorgangers in binnen en buitenland.

In tegenstelling tot Allah, is'Ik ben Die Ik ben' bereid en zeer gemotiveerd om mensen tijdens hun leven persoonlijk te leren kennen en een geloofsrelatie met hen te onderhouden.
Dat is -bezien vanuit DHK- een totaal tegengestelde reactie.
Vanuit het standpunt van de levende God bezien, kunnen mensen Hem beter leren kennen, zolang men zich de moeite getroost dagelijks contact met Hem op te nemen en verantwoording af te leggen over datgene wat er die dag gedaan is. Naast het doornemen van 'de loop der dingen', zal er via de Christelijke schijf van 5 ( bijbellezing, gebed, luisteren, gehoorzaamheid, getuigenis afleggen) een steeds groter vertrouwdheid met Hem en Zijn plan met ons optreden.


**Vervolgens is er gebleken, dat de inhoud hiervan amper gedeeld is met de totale Islamitische achterban; men beperkte zich tot de leiders.
Het overschrijden van enige fatsoensgrenzen in 2007, heeft mij genoopt de inhoud van DPK digitaal te doen verspreiden naar 350 krantenredacties in de toenmalige EU.

Sindsdien zijn er vooral in monetair opzicht 'wat pieketpaaltjes geslagen', die naar alle waarschijnlijkheid per 2011-01-01 binnen de EU van kracht worden.
Mijn oprechte hoop & verwachting is dan ook, dat er daarna via e-Books en DwarsLiggers te lezen is wat er in De ParallelKoran staat.
Zodra DPK in gedrukte vorm beschikbaar komt voor het grotere publiek, krijgt u er gratis een podium bij waarlangs de eerste 17% van DHK verzen besproken worden.

Met vriendelijk groet,
Gerrit Smouter , alias 'bijwoner'.
bijwoner
Berichten: 904
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 2:45 pm
Locatie: Camping Mosterdzaadje
Contacteer:

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door bijwoner »

Ariel,
Het lijkt mij een duidelijk gevalletje van fondswerving.
Klaarblijkelijk zitten ze in Belgi'e krap bij kas, dus hoopt men nu geld van sympathisanten (w.o. de wapenfabrikanten) los te krijgen.
Het kan ook zijn, dat men ervan baalt dat de grootste Moskee van NL nu in Rotterdam staat.

Eerder vanavond heb ik gebruik gemaakt van het internetadres voor "moslimbroeders' van Sharia4Holland.
Zulks is onderaan dit draadje te lezen, want hun optreden hier, is ook transparant. Via internet zijn meer mensen bereikbaar, dan we vaak voor mogelijk houden. Zelf hoop ik een vredestichter te mogen zijn, wat bepaald nuttig is op een draadje als dat hier.

Na DPK is het in Rotterdam ook mogelijk die moskee te gebruiken om de levende God beter te leren kennen.
Er zal dan wel eerst gewerkt moeten worden aan het verdrijven van demonische machten & krachten uit DHK. :turban:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Sharia 4 Holland

Bericht door Ariel »

Tja bijwoner, dit zijn geen leuke jongens.
Ik geef je weinig hoop dat je ze geestelijk kan bereiken. Deze mannen zitten te vast in hun eigen geloof om na te denken over jouw DKP.
Maar wie weet. We zullen zien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie