Tukkerin praat bij.

Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

Ariel, heb beloofd niks te zeggen, dus ik hou mijn mond. Maar hoe durf je het nu over dit te hebben terwijl ik nu doodga van verdriet? Mijn vader heeft Scorates geweigerd gisteren.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hand vragen

Bericht door Ariel »

Jij valt door de mand. Waarom durft die persoon niet toe te geven dat ik hem iets verteld heb wat jij me in vertrouwen gezegd hebt. Het lijkt me toch heerlijk voor die persoon om mij voor leugenaar uit te kunnen maken.
Ik wil die naam nu weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hand vragen

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Ik weet nu uit wanhopigheid niet meer wat ik moet doen. Mijn hele hormoonhuishouding staat op zijn kop, heb de hele dag gejankt. Ik wil dood. Ik kan het niet meer. Ik ben zo verliefd op hem.. :crying: Wat moet ik nu doen?
Tja, je kan op dit moment moeilijk tegen de zin van je vader ingaan denk ik. Zo te zien is het toch niet zo'n heel erg ontwikkelde vader. Ik zou het even laten bezinken en goed nadenken. Je kan gewoon je zin doorzetten, maar dan gooit je vader je waarschijnlijk je het huis uit en dan heb je een probleem met je studie. Ik zou gewoon wachten tot je je studie afgemaakt hebt en daarna een eigen wonig hebt (een kamerwoning ofzo) en dan gewoon met Socrates trouwen of je vader dat nu leuk vindt of niet. Dat lijkt mij de enige rationele oplossing, anders zit je straks vast aan een kutmarokkaan en dat wil je ook niet. Ondertussen onderhoudt je gewoon je relatie met Socrates zonder dat je ouders daar iets van weten. je kan natuurlijk in de loop der tijd ook blijven proberen om je vader op andere gedachten te brengen.

Sterkte! :wink2: heartbeat:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hand vragen

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Mijn vader heeft hem namelijk keihard geweigerd met als reden dat hij niet Marokkaans is.
Je vader is heel wijs, met dat IQ van hem van 140 heeft ie de juiste beslissing genomen. Het Marokkaanse Ras is een Trots Ras, dat mag niet door Berber-aap of Afghaanse opium-Marxist bezoedeld worden!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Hand vragen

Bericht door H.Numan »

Tukkerin schreef:Ik voel me enorm kut!! Zaterdag was Socrates hier bij me thuis, met zijn familie om mijn hand te vragen. Ik had me hier zo op verheugd, maar kwam helaas van een kouwe kermis thuis. Mijn vader heeft hem namelijk keihard geweigerd met als reden dat hij niet Marokkaans is. Ik weet nu uit wanhopigheid niet meer wat ik moet doen. Mijn hele hormoonhuishouding staat op zijn kop, heb de hele dag gejankt. Ik wil dood. Ik kan het niet meer. Ik ben zo verliefd op hem.. :crying: Wat moet ik nu doen?
Liefde maakt blind - Quod Erat Demonstrandum.
Allereerst veel sterkte met over je verliefdheid heen komen. Is nooit leuk. Veel sterkte.

Hoe lang kennen jullie elkaar? Maand of vier? Serieus? Sinds jullie van bil gingen, een maand geleden? Nu al trouwplannen? Is dat niet ietwat drastisch?

Als je vader zo'n prima super geïntegreerde vent is, dat schrijf je regelmatig, dan denk ik dat wanneer jullie volgend jaar nog van b samen zijn hij waarschijnlijk wel ziet dat het serieus is.

En als hij 100% marokkaan is, dat schrijf je ook, dan gaat hij met wat vrienden even babbelen met je vriend en hem duidelijk maken dat eigen volk neef eerst komt. En dat de eigenaar van het bos niet blij is met de schillen en dozen (met name kleine plastic zakjes) voor 't aangenaam verpozen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Hand vragen

Bericht door Eliabe »

Tukkerin schreef: Ik wil dood. Ik kan het niet meer. Ik ben zo verliefd op hem.. :crying: Wat moet ik nu doen?
De Nederlandse Spoorwegen rijden al enkele dagen volgens een aangepaste dienstregeling in verband met de winterse omstandigheden. Dat betekent twee intercity's per uur in plaats van vier.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Ik weet nu uit wanhopigheid niet meer wat ik moet doen. Mijn hele hormoonhuishouding staat op zijn kop, heb de hele dag gejankt. Ik wil dood. Ik kan het niet meer. Ik ben zo verliefd op hem.. :crying: Wat moet ik nu doen?
Tja, je kan op dit moment moeilijk tegen de zin van je vader ingaan denk ik. Zo te zien is het toch niet zo'n heel erg ontwikkelde vader. Ik zou het even laten bezinken en goed nadenken. Je kan gewoon je zin doorzetten, maar dan gooit je vader je waarschijnlijk je het huis uit en dan heb je een probleem met je studie. Ik zou gewoon wachten tot je je studie afgemaakt hebt en daarna een eigen wonig hebt (een kamerwoning ofzo) en dan gewoon met Socrates trouwen of je vader dat nu leuk vindt of niet. Dat lijkt mij de enige rationele oplossing, anders zit je straks vast aan een kutmarokkaan en dat wil je ook niet. Ondertussen onderhoudt je gewoon je relatie met Socrates zonder dat je ouders daar iets van weten. je kan natuurlijk in de loop der tijd ook blijven proberen om je vader op andere gedachten te brengen.

Sterkte! :wink2: heartbeat:
Nou, ik heb het nu helemaal gehad. Ik wil Socrates trouwen en ga dat voor elkaar krijgen. Ik kan verder nu op dit moment geen contact onderhouden met Socrates omdat mijn vader mijn laptop en telefoon afgepakt heeft. En mijn broertje heeft me vanochtend gebracht naar werk en haalt me straks ook weer op. Ik kan alleen nog op werk op internet... :crying:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

Eliabe schreef:
Tukkerin schreef: Ik wil dood. Ik kan het niet meer. Ik ben zo verliefd op hem.. :crying: Wat moet ik nu doen?
De Nederlandse Spoorwegen rijden al enkele dagen volgens een aangepaste dienstregeling in verband met de winterse omstandigheden. Dat betekent twee intercity's per uur in plaats van vier.
Nee, doe jij dat maar. Jij kent immers alle tijden, wat erop duidt dat jij het aan het overwegen bent. Zou ik overigens ook doen als ik jou was geweest.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

H.Numan schreef:
Tukkerin schreef:Ik voel me enorm kut!! Zaterdag was Socrates hier bij me thuis, met zijn familie om mijn hand te vragen. Ik had me hier zo op verheugd, maar kwam helaas van een kouwe kermis thuis. Mijn vader heeft hem namelijk keihard geweigerd met als reden dat hij niet Marokkaans is. Ik weet nu uit wanhopigheid niet meer wat ik moet doen. Mijn hele hormoonhuishouding staat op zijn kop, heb de hele dag gejankt. Ik wil dood. Ik kan het niet meer. Ik ben zo verliefd op hem.. :crying: Wat moet ik nu doen?
Liefde maakt blind - Quod Erat Demonstrandum.
Allereerst veel sterkte met over je verliefdheid heen komen. Is nooit leuk. Veel sterkte.

Hoe lang kennen jullie elkaar? Maand of vier? Serieus? Sinds jullie van bil gingen, een maand geleden? Nu al trouwplannen? Is dat niet ietwat drastisch?

Als je vader zo'n prima super geïntegreerde vent is, dat schrijf je regelmatig, dan denk ik dat wanneer jullie volgend jaar nog van b samen zijn hij waarschijnlijk wel ziet dat het serieus is.

En als hij 100% marokkaan is, dat schrijf je ook, dan gaat hij met wat vrienden even babbelen met je vriend en hem duidelijk maken dat eigen volk neef eerst komt. En dat de eigenaar van het bos niet blij is met de schillen en dozen (met name kleine plastic zakjes) voor 't aangenaam verpozen.
Nu al trouwplannen? Ik vind niet dat je een lange relatie hoeft aan te gaan om te verloven ....heb een trauma aan een lange relatie overgehouden. Dikke onzin ook, dat man en vrouw eerst een relatie moeten aangaan. Je kan nadat de man bij de vrouw de hand is komen vragen lekker daten en een relatie aangaan. Tussen trouwen en handvragen zit vaak 1 jaar... genoeg om elkaar te leren kennen. Bovendien, we zijn geen Hollanders, die hebben vaak eerst een relatie van 5 jaar voor ze eindelijk een keer gaan trouwen. Dat is bij mijn cultuur not done. Een man is me pas waard als het voor de deur staat en als een echte heer met zijn familie mijn hand komt vragen. Dat heeft Socrates gedaan, maar het is een Afghaan en dus afgekeurd. :crying: Mijn vader kennende zal hij het nooit ACCEPTEREN, NU NIET, MORGEN NIET EN DUS OVER ÉÉN JAAR OOK NIET.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Mijn vader heeft hem namelijk keihard geweigerd met als reden dat hij niet Marokkaans is.
Je vader is heel wijs, met dat IQ van hem van 140 heeft ie de juiste beslissing genomen. Het Marokkaanse Ras is een Trots Ras, dat mag niet door Berber-aap of Afghaanse opium-Marxist bezoedeld worden!
Ja, ik mag slechts een Marokkaan trouwen van mijn vader. Een Berber is ook een Marokkaan, die wonen en komen uit Marokko...mijn vader zal nooit een berber afwijzen, immers das ook een Marokkaan. Het gaat er alleen om dat het een Marokkaan is, dat is het enige wat mijn vader van zijn kinderen eist. Voor de rest mogen we zelf weten wie we trouwen.

Geldt ook voor mijn 2 broertjes. Die mogen ook alleen met een Marokkaanse vrouw thuiskomen. Daarin is mijn vader wel wel heel rechtvaardig.
Umm Rania
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hand vragen

Bericht door mercator »

Tukkerin schreef: Geldt ook voor mijn 2 broertjes. Die mogen ook alleen met een Marokkaanse vrouw thuiskomen. Daarin is mijn vader wel wel heel rechtvaardig.
Je vader is een wijs man. Soort hoort bij soort !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

mercator schreef:
Tukkerin schreef: Geldt ook voor mijn 2 broertjes. Die mogen ook alleen met een Marokkaanse vrouw thuiskomen. Daarin is mijn vader wel wel heel rechtvaardig.
Je vader is een wijs man. Soort hoort bij soort !
Ja, leuk dat jij het eens bent met mijn vader. Hier heb ik niks aan. :crying:
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

En ik heb me heel mooi gemaakt die dag, mijn haar gekruld, mooi opgemaakt ( zie foto op avatar) zodat ik in smaak zou vallen bij de familie van Socrates... dat is gelukt, maar andersom. :crying:
Laatst gewijzigd door Tukkerin op ma dec 20, 2010 2:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Hand vragen

Bericht door Eliabe »

Tukkerin schreef: Ik kan verder nu op dit moment geen contact onderhouden met Socrates omdat mijn vader mijn laptop en telefoon afgepakt heeft. En mijn broertje heeft me vanochtend gebracht naar werk en haalt me straks ook weer op. Ik kan alleen nog op werk op internet... :crying:
Wees blij dat je nog leef. Er zijn genoeg meisjes van jouw afkomst die hierom zijn vermoord, levend in brand gestoken, levend begraven, verdronken, doodgestoken, gestenigd, opgehangen, verkracht(groeps), verminkt, etc, etc.
Je kunt nu nog 2 kanten op.
De wil van je vader volgen en een brave moslima worden.
Of de hoer van de familie worden en vluchten met socrates. kun je tenminste wel doen waar je zin in heb. Het voordeel hiervan is dat je veel van de wereld gaat zien, je zult namelijk regelmatig moeten verhuizen. De eerwraak zit je je hele leven achterna en je familie zal niet rusten voordat ze je hebben.
O wat is het toch fijne om een mooie marokkaanse moslim te zijn.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

Eliabe schreef:
Tukkerin schreef: Ik kan verder nu op dit moment geen contact onderhouden met Socrates omdat mijn vader mijn laptop en telefoon afgepakt heeft. En mijn broertje heeft me vanochtend gebracht naar werk en haalt me straks ook weer op. Ik kan alleen nog op werk op internet... :crying:
Wees blij dat je nog leef. Er zijn genoeg meisjes van jouw afkomst die hierom zijn vermoord, levend in brand gestoken, levend begraven, verdronken, doodgestoken, gestenigd, opgehangen, verkracht(groeps), verminkt, etc, etc.
Je kunt nu nog 2 kanten op.
De wil van je vader volgen en een brave moslima worden.
Of de hoer van de familie worden en vluchten met socrates. kun je tenminste wel doen waar je zin in heb. Het voordeel hiervan is dat je veel van de wereld gaat zien, je zult namelijk regelmatig moeten verhuizen. De eerwraak zit je je hele leven achterna en je familie zal niet rusten voordat ze je hebben.
O wat is het toch fijne om een mooie marokkaanse moslim te zijn.
Dat moest er ook eens bijkomen, mijn vader die me zou vermoorden. Mijn vader zei wel: als je hem wilt, rot dan op en ik hoef je nooit meer te zien. Ik kan dit niet, mijn ouders zijn mijn alles. Maar ik wil tegelijkertijd ook Socrates. :no1:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hand vragen

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef:Ja, ik mag slechts een Marokkaan trouwen van mijn vader.
Zo te zien is je vader een racist! Hij is kennelijk toch niet zo heel erg geintegreerd. Heb je zelf trouwens niet gezegd dat hij ook nationalist is en dat de Marokkanen racisten zijn. Als dit kenmerkend is voor de doorsnee Marokkaan dan begrijp je onze zorgen over de toekomst van Nederland en Europa, d.w.z de zorgen van de autochtone Nederlanders.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Hand vragen

Bericht door Eliabe »

Tukkerin schreef: mijn ouders zijn mijn alles. Maar ik wil tegelijkertijd ook Socrates. :no1:
Even heel serieus. Wat wil je nu!!
De wil van je vader volgen en trouwen met een man tegen je gevoel in en een ongelukkig leven krijgen. Een leven als een moslima, altijd binnen zitten en kinderen baren. Meer rechten heeft een vrouw binnen de islam niet.
Of volgens je gevoel gelukkig worden met socrates en jullie eigen leven leven en alle gevolgen accepteren van een kwade familie waar de eer is gebroken. Je kunt wel zeggen dat dit bij jullie niet zo is maar ik ken er tientallen die in dezelfde situatie zitten en nu zitten ondergedoken.
Ik geef je 1 tip. Volg je gevoel al gaat hij dwars tegen die van je vader in. Je vader heeft zijn eigen leven en jij heb je eigen leven en niemand heeft het recht om zich met jouw leven te bemoeien tenzij je anderen kwaad en pijn doet. En bedenk dat alleen jij later verantwoording af moet leggen over je leven.
Succes.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

Pilgrim schreef:
Tukkerin schreef:Ja, ik mag slechts een Marokkaan trouwen van mijn vader.
Zo te zien is je vader een racist! Hij is kennelijk toch niet zo heel erg geintegreerd. Heb je zelf trouwens niet gezegd dat hij ook nationalist is en dat de Marokkanen racisten zijn. Als dit kenmerkend is voor de doorsnee Marokkaan dan begrijp je onze zorgen over de toekomst van Nederland en Europa, d.w.z de zorgen van de autochtone Nederlanders.
Hij zegt dat ik nooit gelukkig zal zijn met een man die niet Marokkaans is. Omdat ik als vrouw terecht zal komen in een schoonfamilie die een ander cultuur hebben. Mijn vader is gewoon bang voor het onbekende, zoals je weet is in de arabische cultuur de onzekerheidsvermijding erg hoog vanwege de formele procedures en riten. Ik heb dat mijn vader gezegd en toen zei hij dat ik niet zo intelligent moet doen, en dat die Universiteiten, die volgens hem christelijke, anti-sociale rabiate bolwerken zijn, mij geindoctrineerd hebben. :crying:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hand vragen

Bericht door Pilgrim »

Tukkerin schreef: Nou, ik heb het nu helemaal gehad. Ik wil Socrates trouwen en ga dat voor elkaar krijgen.
Wees zo verstandig om er mee te wachten tot na je studie! :rock:
Tukkerin schreef:Ik kan verder nu op dit moment geen contact onderhouden met Socrates omdat mijn vader mijn laptop en telefoon afgepakt heeft. En mijn broertje heeft me vanochtend gebracht naar werk en haalt me straks ook weer op. Ik kan alleen nog op werk op internet... :crying:
Kennelijk is je vader doodsbang dat je contact met hem blijft houden. Toch maar blijven doen, maar stiekem.
Tukkerin schreef:Mijn vader zei wel: als je hem wilt, rot dan op en ik hoef je nooit meer te zien. Ik kan dit niet, mijn ouders zijn mijn alles. Maar ik wil tegelijkertijd ook Socrates.
Dat zal waarschijnlijk niet gaan. Je zal een keuze moeten maken tussen je vader en Socrates, maar het kan zijn dat je vader er zich op lange termijn toch bij neerlegt. Ik zal je een goed advies geven: als je de wil van je vader volgt zul je waarschijnlijk ongelukkig worden met een vent waar je niets voor voelt en met de positie van een doorsnee moslima. Je zult je net als veel andere (ex)moslima's vrij moeten vechten en voor je zaak opkomen. :rock:

Ik heb wel met je te doen en leef met je mee. :ohmy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

Eliabe schreef:
Tukkerin schreef: mijn ouders zijn mijn alles. Maar ik wil tegelijkertijd ook Socrates. :no1:
Even heel serieus. Wat wil je nu!!
De wil van je vader volgen en trouwen met een man tegen je gevoel in en een ongelukkig leven krijgen. Een leven als een moslima, altijd binnen zitten en kinderen baren. Meer rechten heeft een vrouw binnen de islam niet.
Of volgens je gevoel gelukkig worden met socrates en jullie eigen leven leven en alle gevolgen accepteren van een kwade familie waar de eer is gebroken. Je kunt wel zeggen dat dit bij jullie niet zo is maar ik ken er tientallen die in dezelfde situatie zitten en nu zitten ondergedoken.
Ik geef je 1 tip. Volg je gevoel al gaat hij dwars tegen die van je vader in. Je vader heeft zijn eigen leven en jij heb je eigen leven en niemand heeft het recht om zich met jouw leven te bemoeien tenzij je anderen kwaad en pijn doet. En bedenk dat alleen jij later verantwoording af moet leggen over je leven.
Succes.
Socrates en ik hebben samen afgesproken dat hij het volgend jaar weer gaat proberen. Volgend jaar september, na de Ramadan, zal hij weer mijn hand vragen. Tot die tijd zeg ik niks meer thuis en ga ik verlekkerd elk Marokkaanse vent afwijzen. Gewoon om mijn vader te irriteren.
Umm Rania
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Hand vragen

Bericht door Eliabe »

Tukkerin schreef: Tot die tijd zeg ik niks meer thuis en ga ik verlekkerd elk Marokkaanse vent afwijzen. Gewoon om mijn vader te irriteren.
Dit kon wel eens averechts werken.
Bedenk, met zoet vang je meer wespen dan met azijn.
Ga je eigen weg, je studie, kom zo min mogelijk thuis, praat nergens over en trek je eigen plan. Het is jouw leven en jouw geluk.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Tukkerin praat bij.

Bericht door Tukkerin »

De wil van je vader volgen en trouwen met een man tegen je gevoel in en een ongelukkig leven krijgen. Een leven als een moslima, altijd binnen zitten en kinderen baren. Meer rechten heeft een vrouw binnen de islam niet.
Dat is onzin. Mijn vader zal een Marokkaans vent ook grondig controleren en zelfs eisen dat het in de huwelijksvoorwaarden opgenomen moet worden dat zijn dochter mag werken en doen wat ze wilt! Mijn vader is daarin heel modern. Als het maar een Marokkaan is. Dat is het enige waarin mijn vader en ik verschillen.
Laatst gewijzigd door Tukkerin op ma dec 20, 2010 2:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Umm Rania
Tukkerin
Berichten: 1797
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 1:11 pm
Locatie: het land van duizend-en-een heilig graf

Re: Hand vragen

Bericht door Tukkerin »

Eliabe schreef:
Tukkerin schreef: Tot die tijd zeg ik niks meer thuis en ga ik verlekkerd elk Marokkaanse vent afwijzen. Gewoon om mijn vader te irriteren.
Dit kon wel eens averechts werken.
Bedenk, met zoet vang je meer wespen dan met azijn.
Ga je eigen weg, je studie, kom zo min mogelijk thuis, praat nergens over en trek je eigen plan. Het is jouw leven en jouw geluk.
Mijn vader heeft elk Marokkaanse jongen geweigerd voor me, soms zonder dat ik wist dat een jongen een oog op me had en bij mijn vader is geweest. Dat zei hij dan achteraf tegen me, met als reden van afwijzing: mijn dochter is te hoog voor je, te hoogopgeleid en verdient iemand van hetzelfde niveau. Dat vond ik altijd zo stoer van mijn vader! Maar nu, nu Socrates langsgeweest is, zal hij vast geen Marokkaanse vent afwijzen omdat hij bang is dat ik er vandoor ga met Hamid. :crying:
Umm Rania
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hand vragen

Bericht door Ariel »

Tukkerin schreef: En mijn broertje heeft me vanochtend gebracht naar werk en haalt me straks ook weer op. Ik kan alleen nog op werk op internet... :crying:
Je kan je broer afbellen tukker. De bussen rijden weer. Ik geloof je dat je broer je weggebracht heeft, maar dat heeft hij gedaan omdat het openbaar vervoer niet reed, en niet om Socrates.
Bussen in Twente rijden weer
ENSCHEDE - De bussen van Connexxion en Syntus rijden weer in Twente. Maandagmorgen lag het busverkeer in deze regio stil door onbegaanbare wegen vanwege de sneeuw . De bussen rijden nog wel met vertraging, melden de websites van Syntus en Connexxion.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Hand vragen

Bericht door Eliabe »

Tukkerin schreef:Ik kan verder nu op dit moment geen contact onderhouden met Socrates omdat mijn vader mijn laptop en telefoon afgepakt heeft. En mijn broertje heeft me vanochtend gebracht naar werk en haalt me straks ook weer op.

Mijn vader is daarin heel modern. Als het maar een Marokkaan is.
Laptop en telefoon afgepakt en broertje gaat je brengen en halen.
Tukkerin, dit zegt mij genoeg.
Ik heb al teveel van dit soort gevallen gezien en weet waar het naartoe gaat.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Plaats reactie